Календарно-тематичне планування 5 кл НУШ 2022-2023

Про матеріал

Календарно-тематичне планування 5 кл до підручника авт.. Морзе Н., Барна О – 52 год на рік, 1,5 год на тиждень

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування 5 кл до підручника авт.. Морзе Н., Барна О – 52 год на рік, 1,5 год на тиждень

Назва теми

№ теми

Дата проведення

Примітки

 

 

 

5а /     І гр

5б /    ІІ гр

 

Тема 1 Інформація та комп’ютер (12год)

1

Правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики. 

 

 

 

с.5

2

Безпечне користування Інтернетом

 

 

 

с.9

3

Використання мережі Інтернет для навчання.

 

 

 

с.12

4

Використання мережі Інтернет для розвитку.

 

 

 

с.15

5

Постановка проблеми. Причина та наслідок.

 

 

 

с.18

6

Інформація, дані, повідомлення.

 

 

 

с.24

7

Комп’ютер як пристрій опрацювання даних.

 

 

 

с.28

8

Складові комп’ютерів та їхнє призначення. Поняття про інфографіку. Карта знань.

 

 

 

с.34

9

Виконавці алгоритмів. Способи опису алгоритмів.

 

 

 

с.40

10

Середовище опису алгоритмів.

 

 

 

с.45

11

ОС та її інтерфейс. Об’єкти файлової системи.

 

 

 

с.49

12

Програми для опрацювання даних різних типів (текстових, числових, графічних, мультимедійних). Тематичне оцінювання

 

 

 

с.55

Очікуванні результати:

  •       розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом;
  •       наводить приклади і застосовує заходи безпеки та захисту особистого інформаційного простору, пристроїв і даних;
  •       демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних;
  •       наводить приклади онлайн-сервісів та їх можливостей;
  •       використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, навчання;
  •       демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних;
  •       використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності;
  •       розпізнає дані різних типів і наводить їх приклади;
  •       обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних;
  •       визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язування задачі, підтвердження чи спростування тверджень;
  •       виділяє групи цифрових пристроїв за їх функціями і призначенням;
  •       називає складові комп’ютера і розповідає про їх призначення, описуючи їх взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження;
  •       розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язування яких можна застосувати цифрові технології;
  •       пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язування конкретних задач;
  •       розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язування яких можна застосувати цифрові технології;
  •       наводить приклади виконавців алгоритму та команди із системи команд вказаного виконавця;
  •       розпізнає комп’ютерні середовища для виконання алгоритму;
  •       пояснює призначення операційної системи;
  •       розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища, оновлення цифрових пристроїв та адаптується до них.

Тема 2. Алгоритми та програми для роботою з графікою (6 год)

13

Програми для перегляду та створення графічних зображень.

 

 

 

с.62

14

Побудова і опрацювання графічних зображень в різних програмних середовищах та в Інтернеті.

 

 

 

с.69

15

Комп’ютерна графіка та її особливості.

 

 

 

с.73

16

Растровий ГР та його інструменти.

 

 

 

с.78

17

Об’єкти та його властивості. Зміна властивостей об’єктів.

 

 

 

с.84

18

Дії над об’єктами.  Тематичне оцінювання

 

 

 

с.90

Очікуванні результати:

  •             наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних;
  •             використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів;
  •             розпізнає та реалізує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язування життєвої/навчальної проблеми;
  •             обирає і застосовує засоби для побудови зображення в одному з графічних редакторів;
  •             визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язування задачі, підтвердження чи спростування тверджень.

Тема 3. Алгоритми та їх типи (8 год)

19

Типи алгоритмів.

 

 

 

с.94

20

Лінійні алгоритми.

 

 

 

с.100

21

Побудова лінійних алгоритмів.

 

 

 

с.103

22

Закономірності навколо нас.

 

 

 

с.106

23

Побудова орнаментів у Скретч.

 

 

 

с.112

24

Алгоритми з повторенням.

 

 

 

с.117

25

Поєднання команд повторення.

 

 

 

с.122

26

Добір кращої стратегії для створення алгоритму. Тематичне оцінювання

 

 

 

с.125

Очікуванні результати:

  •              планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання;
  •              розпізнає та реалізує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язування життєвої/навчальної проблеми;
  •              визначає прості закономірності на підставі аналізу набору даних;
  •              створює/обирає і подає набори даних для перевірки чи доведення тверджень;
  •              оцінює істотність/важливість/ необхідність/адекватність інформації  в контексті розв’язування життєвої/навчальної проблеми.

Тема 4 Алгоритми та програми для роботи з текстами (13 год)

27

Програми для опрацювання та створення текстів. Введення та редагування символів та абзаців

 

 

 

с.128

28

Форматування символів та абзаців. Сторінки документа.

 

 

 

с.135

29

Графічні зображення у текстових документах, їх форматування.

 

 

 

с.142

30

Створення схем у середовищі текстового процесора.

 

 

 

с.146

31

Побудова векторних зображень в офісних пакетах.

 

 

 

с.152

32

Створення анімованих історій в середовищі Скретч.

 

 

 

с.155

33

Комп’ютерна мережа. Локальна мережа. Використання мережевих папок.

 

 

 

с.160

34

Пошук інформації в Інтернеті.

 

 

 

с.167

35

Завантаження даних з Інтернету.

 

 

 

с.177

36

Однорівневі списки.

 

 

 

с.182

37

Авторське право.

 

 

 

с.186

38

Команди розгалуження.

 

 

 

с.191

39

Алгоритм з розгалуженням. Тематичне оцінювання

 

 

 

с.197

Очікуванні результати:

  •            використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів;
  •            розпізнає та реалізує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язування життєвої/навчальної проблеми;
  •            створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку;
  •            дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів;
  •            описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту;
  •            бере участь у спільному проєкті (онлайн та офлайн) зі створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів;
  •            оцінює істотність/важливість/ необхідність/адекватність інформації в контексті розв’язування життєвої/навчальної проблеми;
  •            наводить приклади застосування і побудови локальних мереж та організації доступу до інтернету;
  •            зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях;
  •            обирає ключові слова і методи пошуку, формулює різні типи запитань та/або запитів для пошуку потрібної інформації та/чи файлів на носіях;
  •            створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа
  •            пояснює важливість дотримання принципів академічної  доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності;
  •            розрізняє різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній чи груповій роботі;
  •            обирає властивості об’єктів, що є істотними для розв’язування задачі, і визначає їх допустимі значення;

Тема 5  Алгоритми та програми для роботи з мультимедіа (12 год)

40

ПЗ для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.

 

 

 

с.202

41

Редагування та показ презентацій.

 

 

 

с.207

42

Об’єкти комп’ютерної презентації.

 

 

 

с.214

43

Анімація в об’єктах презентації.

 

 

 

с.220

44

Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.

 

 

 

с.226

45

Типи слайдів. Налаштування показу презентації.

 

 

 

с.230

46

Анімація переходів між слайдами.

 

 

 

с.236

47

Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією. Друк презентації

 

 

 

с.241

48

Алгоритм із повторенням  та розгалуженням.

 

 

 

с.247

49

Використання таймера в іграх.

 

 

 

с.252

50

Постановка завдання, планування та виконання навчального проекту. 

 

 

 

с.254

51

Виконання навчального проекту.  Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

52

Узагальнення та повторення вивченого. Підведення підсумків навчання за рік

 

 

 

 

Очікуванні результати:

  •             використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів;
  •             розпізнає та реалізує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язування життєвої/навчальної проблеми;
  •             бере участь у спільному проєкті (онлайн та офлайн) зі створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів;

пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проєкту;

  •             створює мультимедійні презентації;
  •             дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів;
  •             планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання;
  •             бере участь у спільному проєкті (онлайн та офлайн) зі створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів;
  •             описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту;
  •             описує вплив власних думок, емоцій і настрою на власну діяльність і результат роботи (власний і групи);
  •             надає доброзичливі і конструктивні поради щодо вдосконалення процесу та/чи результату спільної роботи;
  •             описує власну діяльність як члена групи і набутий досвід.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
31 серпня 2022
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку