Календарно-тематичне планування 5 кл до підручника авт.. Морзе Н., Барна О – 52 год на рік, 1,5 год на тиждень
Календарно-тематичне планування 5 кл до підручника авт.. Морзе Н., Барна О – 52 год на рік, 1,5 год на тиждень
№ |
Назва теми |
№ теми |
Дата проведення |
Примітки |
|
|
|
|
5а / І гр |
5б / ІІ гр |
|
Тема 1 Інформація та комп’ютер (12год) |
|||||
1 |
Правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики. |
|
|
|
с.5 |
2 |
Безпечне користування Інтернетом |
|
|
|
с.9 |
3 |
Використання мережі Інтернет для навчання. |
|
|
|
с.12 |
4 |
Використання мережі Інтернет для розвитку. |
|
|
|
с.15 |
5 |
Постановка проблеми. Причина та наслідок. |
|
|
|
с.18 |
6 |
Інформація, дані, повідомлення. |
|
|
|
с.24 |
7 |
Комп’ютер як пристрій опрацювання даних. |
|
|
|
с.28 |
8 |
Складові комп’ютерів та їхнє призначення. Поняття про інфографіку. Карта знань. |
|
|
|
с.34 |
9 |
Виконавці алгоритмів. Способи опису алгоритмів. |
|
|
|
с.40 |
10 |
Середовище опису алгоритмів. |
|
|
|
с.45 |
11 |
ОС та її інтерфейс. Об’єкти файлової системи. |
|
|
|
с.49 |
12 |
Програми для опрацювання даних різних типів (текстових, числових, графічних, мультимедійних). Тематичне оцінювання |
|
|
|
с.55 |
Очікуванні результати:
|
|||||
Тема 2. Алгоритми та програми для роботою з графікою (6 год) |
|||||
13 |
Програми для перегляду та створення графічних зображень. |
|
|
|
с.62 |
14 |
Побудова і опрацювання графічних зображень в різних програмних середовищах та в Інтернеті. |
|
|
|
с.69 |
15 |
Комп’ютерна графіка та її особливості. |
|
|
|
с.73 |
16 |
Растровий ГР та його інструменти. |
|
|
|
с.78 |
17 |
Об’єкти та його властивості. Зміна властивостей об’єктів. |
|
|
|
с.84 |
18 |
Дії над об’єктами. Тематичне оцінювання |
|
|
|
с.90 |
Очікуванні результати:
|
|||||
Тема 3. Алгоритми та їх типи (8 год) |
|||||
19 |
Типи алгоритмів. |
|
|
|
с.94 |
20 |
Лінійні алгоритми. |
|
|
|
с.100 |
21 |
Побудова лінійних алгоритмів. |
|
|
|
с.103 |
22 |
Закономірності навколо нас. |
|
|
|
с.106 |
23 |
Побудова орнаментів у Скретч. |
|
|
|
с.112 |
24 |
Алгоритми з повторенням. |
|
|
|
с.117 |
25 |
Поєднання команд повторення. |
|
|
|
с.122 |
26 |
Добір кращої стратегії для створення алгоритму. Тематичне оцінювання |
|
|
|
с.125 |
Очікуванні результати:
|
|||||
Тема 4 Алгоритми та програми для роботи з текстами (13 год) |
|||||
27 |
Програми для опрацювання та створення текстів. Введення та редагування символів та абзаців |
|
|
|
с.128 |
28 |
Форматування символів та абзаців. Сторінки документа. |
|
|
|
с.135 |
29 |
Графічні зображення у текстових документах, їх форматування. |
|
|
|
с.142 |
30 |
Створення схем у середовищі текстового процесора. |
|
|
|
с.146 |
31 |
Побудова векторних зображень в офісних пакетах. |
|
|
|
с.152 |
32 |
Створення анімованих історій в середовищі Скретч. |
|
|
|
с.155 |
33 |
Комп’ютерна мережа. Локальна мережа. Використання мережевих папок. |
|
|
|
с.160 |
34 |
Пошук інформації в Інтернеті. |
|
|
|
с.167 |
35 |
Завантаження даних з Інтернету. |
|
|
|
с.177 |
36 |
Однорівневі списки. |
|
|
|
с.182 |
37 |
Авторське право. |
|
|
|
с.186 |
38 |
Команди розгалуження. |
|
|
|
с.191 |
39 |
Алгоритм з розгалуженням. Тематичне оцінювання |
|
|
|
с.197 |
Очікуванні результати:
|
|||||
Тема 5 Алгоритми та програми для роботи з мультимедіа (12 год) |
|||||
40 |
ПЗ для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. |
|
|
|
с.202 |
41 |
Редагування та показ презентацій. |
|
|
|
с.207 |
42 |
Об’єкти комп’ютерної презентації. |
|
|
|
с.214 |
43 |
Анімація в об’єктах презентації. |
|
|
|
с.220 |
44 |
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. |
|
|
|
с.226 |
45 |
Типи слайдів. Налаштування показу презентації. |
|
|
|
с.230 |
46 |
Анімація переходів між слайдами. |
|
|
|
с.236 |
47 |
Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією. Друк презентації |
|
|
|
с.241 |
48 |
Алгоритм із повторенням та розгалуженням. |
|
|
|
с.247 |
49 |
Використання таймера в іграх. |
|
|
|
с.252 |
50 |
Постановка завдання, планування та виконання навчального проекту. |
|
|
|
с.254 |
51 |
Виконання навчального проекту. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
52 |
Узагальнення та повторення вивченого. Підведення підсумків навчання за рік |
|
|
|
|
Очікуванні результати:
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проєкту;
|