Типова освітня програма,
розроблена під керівництвом Савченко О. Я.
3- 4 клас (затверджено наказом МОН від 12.08.2022 № 743-22)
Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 4- А класу за новою програмою НУШ (2022-2023 навчальний рік) до підручника «Інформатика
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
І семестр |
||||
|
||||
|
|
Правила безпечної поведінки за компʾютером. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютером. Алгоритм підготовки комп’ютера до роботи. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Інформація навколо нас. Способи подання повідомлень. Жести та міміка, як засіб передачі інформації. Створення повідомлень, котрі містять публічну та приватну інформацію. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Мережа Інтернет. Правила безпечного користуванні Інтернетом. Перегляд знайомих вебсайтів. Розвиток навичок самоконтролю в мережі. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук інформації в Інтернеті за ключовими словами. Правила пошуку. Авторське право. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Спілкування в Інтернеті. Інтернет спільноти. Правила та засоби спілкування в інтернет-спільнотах із людьми з інвалідністю. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Критичне оцінювання інформації отриманої з Інтернету. Оцінювання джерел інформації в інтернеті. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Навчання в Інтернеті. Електронні освітні ресурси. Пошук сайтів для дітей та створення для них закладок в браузері. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. |
|
|
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Сучасні комп’ютери та їх пристрої. Історія розвитку комп’ютерної техніки. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення. Створення цифрового малюнку сучасного комп’ютера. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пам’ять комп’ютера та їх види. Носії інформації. |
|
|
|
|
Збереження інформації на зовнішніх та внутрішніх запам’ятовуючих пристроях. Огляд конструкторів з робототехніки |
|
|
Об’єкти. Властивості об’єкта |
||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Файли і теки. Класифікація та упорядкування інформації у файловій системі. Переміщення до тек заданих файлів із вказанням визначеного шляху. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота за файлами та теками. Контекстне меню. Правила найменування об’єктів в операційній системі. Створення, видалення та перейменування, копіювання та переміщення об’єктів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Комп’ютерні програми та їх призначення. Вікно програми. Удосконалення навичок роботи з вікнами програм. |
|
|
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання» |
||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Моделювання. Інформаційні моделі. Створення інформаційної (схема) та математичної моделі для розв’язання задачі з математики. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
ІІ семестр |
||||
Алгоритми |
||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми та їх способи подання. Виконавці. Створення в середовищі Scratch програми для виконавця за допомогою блоків «Рух» та «Вигляд». |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Логічні висловлювання. Заперечення. Розв’язування логічних задач. Застосування логіки в повсякденному житті. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням. Не повне розгалуження. Створення програми «Правила переходу вулиці на світлофорі» |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повне розгалуження. Удосконалення програми «Правила переходу вулиці на світлофорі» із застосуванням повного розгалуження. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повторенням. Безперервне повторення. Алгоритм з умовою. Створення програми «Архітектор сходинок». |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Складання алгоритмів з повторенням. Створення програми «Будуємо паркан». |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми із заданою кількістю повторень. Удосконалення програми «Будуємо паркан» шляхом розфарбовування дощечок. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Відкриваємо секрети програмування. Анімація об’єктів. Встановлення тла. Розробка програми руху пейзажу з використанням технології прокручування. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Робототехніка. Створення програми керування роботом. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розробка індивідуального програмного проєкту на обрану тему. |
|
|
|
||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна презентація. Етапи роботи з презентацією. Середовище редактора презентацій. Перегляд презентації в режимі показу слайдів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Слайди презентації. Об’єкти. Робота зі слайдами презентації. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Текстові об’єкти на слайдах презентації. Додавання текстових об’єктів з подальшим редагування та форматуванням. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Графічні об’єкти на слайдах презентацій. Додавання графічних об’єктів з подальшим форматуванням. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Анімація та анімаційні ефекти. Види анімаційних ефектів та їх додавання. Ефекти переходу між слайдами. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Групова взаємодія. Групові ролі. Планування групової діяльності. Визначення мети побудови групового презентаційного матеріалу на обрану тему. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація групового проєкту в середовищі створення презентацій. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Представлення групового проєкту однокласникам та його захист. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
Вчитель інформатики _________ ___________________