Урок "Додавання та віднімання чисел за числовим променем"

Про матеріал
Урок з математики в 2 класі НУШ за підручником Математика: підруч. для 2 класу закладів загальної середньої освіти / В.Г.Бевз, Д.В.Васильєва. - К.: Видавничий дім "Освіта", 2019.
Перегляд файлу

Тема: «Додавання та віднімання чисел за числовим променем» (с.56 – 57)

Мета: формувати в учнів предметні  компетентності:

  • навчити дітей прийомам  додавання та віднімання чисел з переходом через розряд за числовим променем;
  • вчити коментувати свої дії під час виконання обчислень;
  • формувати вміння застосовувати вивчені прийоми усного додавання та віднімання двоцифрових чисел у процесі розв’язування прикладів і задач;
  • розвивати увагу, логічне мислення;
  • виховувати інтерес до вивчення математики.

формування ключових компетентностей:

  • математичної ( вміння бачити та застосовувати математику в реальному житті, розуміти її важливість);
  • вміння вчитися (формувати вміння самостійно визначати, ставити перед собою мету та приймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії, вміння контролювати та оцінювати свої результати та результати інших);
  • соціальну (розвивати здатність особистості продуктивно співпрацювати з  партнерами у групі та команді,).

Обладнання: презентація до уроку, підручник В.Г.Бевз, Д.В.Васильєва Математика, робочий зошит, зошит з друкованою основою, числовий промінь.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Вже дзвінок нам дав сигнал.

Працювати час настав.

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ І КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

  1. Вправа «Валіза».
  • Давайте з вами пригадаємо та закріпимо наші знання та наповнимо ними ось цю валізу, яку візьмемо на наш урок.
  • Як називаються числа при відніманні?
  • А як називаються числа при додаванні?
  • Назвіть складові частини задачі.
  • Як знайти невідомий від’ємник?
  • Що ви знаєте про квадрат?
  • Що ми називаємо периметром?
  1. Усний рахунок.

Виконання вправи підручника № 1, с.56.

  • Знайти вартість покупки. Чи вистачить у вас грошей, щоб придбати запропонований товар?

Виконання вправи №3, с.56.

  • Діти, потрібно полічити метеликів кожного кольору. Установити, який стовпчик якому кольору метеликів відповідає.
  • - Яких метеликів найбільше, а найменше?
  1. Хвилинка каліграфії.
  • Отже, давайте проведемо хвилинку каліграфії, тож відкриємо свої зошити.

Зошит свій я відкриваю,

Навскоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

  • Запишіть сьогоднішню дату:

                                       30  листопада

                                   Класна    робота

 

  • Каліграфічно пропишіть ряд чисел 3  33  3  33  3  33  3 (за зразком на дошці)
  1. Математичний диктант із самоперевіркою.
  • Усно складіть вирази, у зошитах запишіть тільки відповіді.
  • Від 7 десятків відняти 1.
  • Зменшуване 50, від’ємник 5. Знайдіть різницю.
  • Перший доданок 85, другий 5. Обчисліть суму.
  • Знайти суму чисел 42 і 20.

(69, 45, 90, 62)

Фізкультхвилинка

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

  • Сьогодні, діти, ми навчимося додавати та віднімати числа за числовим променем.

IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ УЧНЯМИ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.

  1. Пояснення матеріалу за вправою № 2, с.56 (може пояснити один із учнів).
  2. Математика самостійно

Виконання вправи № 4, с.57. Записати за схемою вирази і виконати дії.

  1. Діти, ви всі любите грати в піжмурки. Потрібно знайти тих, хто від нас заховався. Виконаємо вправу № 5, с.57.
  2. Математика з другом.

Практичні завдання. Вправа № 6.

  • Обєднайтеся в пари. Ви отримали аркуші в клітинку. Потрібно зобразити довжину хвоста кожного звіра (1 клітинка – 10 см).
  • На уроках «Я досліджую світ», ми знайомились із цими звірами. А зараз, кожній парі, підготувати розповідь про одного з них.

     Фізкультхвилинка для очей

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.

      1. Виконання завдань в зошиті з друкованою основою, с.44.

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

Інтерактивна вправа ,,Закінчи речення

  • Я дізнався…
  • Мені було важко (легко)…

-   Я хочу навчитися…

     -  Що найбільше сподобалося на уроці?

     - Діти, ви добре попрацювали на уроці. Давайте разом скажемо: «Ми великі молодці!» Поаплодуйте собі та одне одному.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
1744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку