Календарне планування 2 клас за програмою Шияна другий семестр

Про матеріал
Календарне планування 2 клас другий семестр складено за програмою Р.Шияна нової української школи за предметами: я досліджую світ ( автор О.В.Волощенко, О.П.Козак, Г.С.Остапенко), українська мова ( автор І.Остапенко), математика ( автор С.Логачевська, Т.Логачевська, О.Комар)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Українська мова

Математика

 

 

 

 

Підготувала вчитель початкових класів

                                                                                       Савлук Людмила Леонідівна

 

 

 

 

2020-2021 н.р.

 

94

Моя книжка. Створення сторінки “Зимові спогади”. Редагування тексту

 

 

95

Діагностична робота №5

 

 

 

Тема 6. Хочу-можу-треба

Тиждень 20. Мої бажання та обов’язки

 

 

96

Оповідання А. Григорука “Чарівна паличка”. Складання списку

 

 

97

Фразеологізми

 

 

98

Оповідання А. Григорука “Чарівна паличка”. Мінідиктант у парах. Обережно: суржик!

 

 

99

Читання щоденникових записів

 

 

100

Планування власних справ

 

 

 

Тиждень 21. Як впливає реклама

 

 

101

Реклама. Створення та презентація рекламних повідомлень

 

 

102

Соціальна реклама. Створення та презентація плакатів

 

 

103

Наш театр. Мультфільм у коробці. Підготовка до показу

 

 

104

Робота з дитячою книгою. Ніна Найдич. Василь

Тимофійович мандрує (хрестоматія)

 

 

105

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як народжується зимова казка”

 

 

 

Тиждень 22. Бажання та дії

 

 

106

Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю” . Переказ за схемою

 

 

107

Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. Метаграми

 

 

108

Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. Закінчення та основа слова

 

 

109

Створення та презентація творчих робіт

 

 

110

Урок у бібліотеці. Читання авторських казок

 

 

 

Тиждень 23. У світі художніх образів, або Секрети поезії

 

 

111

Верлібри. Цикл віршів К. Єгорушкіної “Янголи”

 

 

112

Цикл віршів К. Єгорушкіної “Янголи”. Художні образи

 

 

113

Вірші-мініатюри К. Єгорушкіної “Сніжинки”, В. Голобородька “Пісня шпака”, М.Григорова “Зайчик і квітка”, “Росинки” Вивчення віршів напам’ять за допомогою підказок-малюнків

 

 

114

Моя книжка. Створення сторінки з віршами. Складання вірша

 

 

115

Діагностична робота № 6

 

 

 

Тема 7. Ідеї — винаходи — відкриття

Тиждень 24. Новий погляд на звичайні речі

 

 

116

Уривок з казки Е. Мозера “Летючий капелюх”. Як попередити того, хто затіяв небезпечну гру

 

 

117

Диспут “Чи завжди винаходи пов’язані з небезпекою?”

 

 

118

Вірш А. Костецького “Гра”. Рими

 

 

119

Урок у бібліотеці. Читання творів про дітей

 

 

120

Стаття про винахід українського школяра. Написання коментаря

 

 

 

Тиждень 25. Кмітливість рятує!

 

 

121

Казка Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Опис персонажа

 

 

122

Казка Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Речення: розповідні, питальні, спонукальні

 

 

123

Наш театр. Читання кінцівки казки Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Підготовка до вистави

 

 

124

Наш театр. Показ вистави за казкою Дж. Дональдсон “Ґруффало”

 

 

125

Робота з дитячою книгою. Лариса Денисенко . Як Шуша познайомився з Гагою.(хрестоматія)

 

 

 

Тиждень 26. Винаходи та винахідники

 

 

126

Уривок з історії Б. Жолдака про дитинство Ю. Кондратюка. Мінідиктант у парах

 

 

127

Пошук інформації в інтернеті

 

 

128

Пізнавальна стаття “Ті, що приховують вогонь”

 

 

129

Створення та презентація реклами

 

 

130

Уривок з книжки Л. і С. Гокінґів “Джордж і великий вибух”. Як дякувати

 

 

 

Тиждень 27. Весна прийшла!

 

 

131

Вірш М. Вінграновського “На рябому коні прилетіла весна”. Як утримати інформацію в секреті

 

 

132

Твір Н. Забіли “Ластівки”. Запис діалогів. Пошук інформації в інтернеті чи книжках

 

 

133

Моя книжка. Складання казки / фантастичної оповідки

 

 

134

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як відчути себе винахідником чи винахідницею»

 

 

135

Діагностична робота № 7

 

 

 

Тема 8. Рух і час

Тиждень 28. Слова, що долають відстань

 

 

136

Лист із повісті І. Вайброу “Капосна книжка Малого Вовчика”. Гумор у літературних творах

 

 

137

Написання листа

 

 

138

Інструкції “Створення електронної пошти”, “Написання електронного листа”. Логін.

Пароль

 

 

139

Написання та презентація інструкції

 

 

140

Твір М. Яснова “Голубина пошта”. Окличні та неокличні речення

 

 

 

Тиждень 29. З Великоднем!

 

 

141

Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. Фрази, які допомагають розташуватися по-сусідству

 

 

142

Проведення ігор-гаївок

 

 

143

Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. Обережно: суржик!

 

 

144

Наш театр. Підготовка вистави - римейка казки “Колобок”. Пластиліновий театр

 

 

145

Урок розвитку зв’язного мовлення “Обережно: однакові слова!”

 

 

 

Тиждень 30. Подорож у часі

 

 

146

Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Слова-бур’яни

 

 

147

Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Мінідиктант у парах

 

 

148

Урок у бібліотеці. Пошук інформації про динозаврів

 

 

149

Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Передбачення кінцівки твору

 

 

150

Слухання аудіопостановки повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”., створення ілюстрацій до тексту. Презентація робіт

 

 

 

Тиждень 31. Стежки-доріжки

 

 

151

Вірші Л. Мовчун, М. Сингаївського, І. Калинця. Художні образи

 

 

152

Пошук синонімів. Вивчення віршів на пам'ять

 

 

153

Притча “Які люди живуть у місті?” Нульове закінчення слова

 

 

154

Моя книжка. Створення сторінки “Спогади про другий клас”

 

 

155

Діагностична робота № 8

 

 

 

Тема 9. Все пов’язане з усім

Тиждень 32. Події, що змінюють нас

 

 

156

Казка Д. Матіяш “Ельф та світлячок”. Пряме та переносне значення слова

 

 

157

Казка Д. Матіяш “Ельф та світлячок”. Як підтримати словом

 

 

158

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання твору-опису

 

 

159

Вірші А. Костецького, М. Сулими, Л. Кибалки. Мінідиктант у парах

 

 

160

Урок у бібліотеці. Твори про явища природи. Роль ілюстрацій

 

 

 

Тиждень 33. Роби добро!

 

 

161

Пісня “Хлопчик Помагай”, муз. М. Бурмаки,

сл. П. Воронька. Як просити по допомогу

 

 

162

Порівняння коміксу та текстового повідомлення. Створення та презентація коміксу

 

 

163

Наш театр. Підготовка до показу сценок-жартів. Ляльковий театр з побутових матеріалів

 

 

164

Наш театр. Показ вистав

 

 

165

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як створити комікс?”

 

 

 

Тиждень 34. Твоє майбутнє у твоїх руках

 

 

166

Японська нар. казка “Іссумбосі”

 

 

167

Японська нар. казка “Іссумбосі”. Мінідиктант у парах

 

 

168

Вірш А. Костецького. “Канікули”. Прислів’я

 

 

169

Моя книжка. Створення сторінки “Мої плани на літо”

 

 

170

Діагностична робота № 9

 

 

 

Тиждень 35.

 

 

171

Робота з дитячою книгою. Створення сторінки «Мої плани на літо»

 

 

172

Згадай перед канікулами

 

 

173

Повторення вивченого. Гра «Сторінками підручника»

 

 

174

Узагальнення та систематизація знань.

 

 

175

Підсумковий урок за рік

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»

за підручником

О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко

I I семестр

За програмою Р.Б.Шияна

 

№ п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

 

Пригода четверта . 

Диво на Різдво

 

 

106

Хто такі герої?

 

 

107

Хто такі герої?

 

 

108

Як протидіяти негідним учинкам?

 

 

109

Як протидіяти негідним учинкам?

 

 

110

Які вчинки добрі?

 

 

111

Які вчинки добрі?

 

 

112

Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Спільнота».

Діагностична робота № 4

 

 

 

Тема 5. Цінності

Пригода перша. Мрія

 

 

113

За творами Олени Лободи . Мрія.

 

 

114

Які бувають цінності?

 

 

115

Що об’єднує родину?

 

 

116

Що об’єднує родину?

 

 

117

Що впливає на здоров’я та самопочуття людини?

 

 

118

Що впливає на здоров’я та самопочуття людини?

 

 

119

Що впливає на здоров’я та самопочуття людини?

 

 

 

Пригода друга. Хто розумніший?

 

 

120

За творами Олени Лободи . Хто розумніший?

 

 

121

Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури?

 

 

122

Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури?

 

 

123

Чи можуть зникнути природні цінності?

 

 

124

Чи можуть зникнути природні цінності?

 

 

125

Що ти можеш зробити для охорони природи?

 

 

126

Як досягнути згоди: правила взаємодії?

 

 

 

Пригода третя.

Чашка

 

 

127

За творами Олени Лободи. Чашка.

 

 

128

Що я ціную в людях?

 

 

129

Яку цінність можу створити я?

 

 

130

Яку цінність можу створити я?

 

 

131

Яку цінність можу створити я?

 

 

132

Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Цінності»

 

 

133

Діагностична робота № 5

 

 

 

Тема 6. Хочу – можу – треба

Пригода перша .

Найбільша калюжа

 

 

134

За оповіданням Олени Касьян. Найбільша калюжа.

 

 

135

Які бажання бувають у людей?

 

 

136

Які бажання бувають у людей?

 

 

137

Навіщо нам знати про бажання близьких людей?

 

 

138

Навіщо нам знати про бажання близьких людей?

 

 

139

Як бажання може вплинути на здоров’я?

 

 

140

Як бажання може вплинути на здоров’я?

 

 

 

Пригода друга.

Хитромудрий час.

 

 

141

За творами Олени Касьян. Хитромудрий час.

 

 

142

Що може обмежувати бажання?

 

 

143

Що може обмежувати бажання?

 

 

144

Яке твоє найзаповітніше бажання?

 

 

145

Яке твоє найзаповітніше бажання?

 

 

146

Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться?

 

 

147

Чому варто вчитися керувати своїми бажаннями, емоціями, почуттями?

 

 

 

Пригода третя.

Найважливіше бажання.

 

 

148

За творами Олени Касьян. Найважливіше бажання.

 

 

149

Що потрібно, щоб здійснювати бажання?

 

 

150

Що потрібно, щоб здійснювати бажання?

 

 

151

Чи легко здійснити чиєсь бажання?

 

 

152

Чи легко здійснити чиєсь бажання?

 

 

153

Як бажання можуть об’єднувати спільноту?

 

 

154

Чому потрібно дотримуватися встановлених правил у громадських місцях?

 

 

 

Пригода четверта.

Важливе та дрібниці.

 

 

155

За творами Олени Касьян. Важливе та дрібниці.

 

 

156

Чому слід дотримуватись обіцянок?

 

 

157

Чому слід дотримуватись обіцянок?

 

 

158

Як формувати у собі корисні звички?

 

 

159

Як формувати у собі корисні звички?

 

 

160

Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Хочу –можу – треба»

 

 

161

Діагностична робота № 6

 

 

 

Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття

Пригода перша.

Мішковина мріє бути повітряною кулею.

 

 

162

За твором Микити Лукаша . Мішковина мріє бути повітряною кулею.

 

 

163

Які ідеї підказала людям природа?

 

 

164

Які ідеї підказала людям природа?

 

 

165

Як знаходити власні ідеї?

 

 

166

Як знаходити власні ідеї?

 

 

167

Як втілювати ідеї в життя?

 

 

168

Як втілювати ідеї в життя?

 

 

 

Пригода друга.

Як мішковина була «дорослою»

 

 

169

За твором Микити Лукаша . Як мішковина була «дорослою»

 

 

170

Хто вони – винахідники?

 

 

171

Хто вони – винахідники?

 

 

172

Винахідники та їхні відомі винаходи ( інформаційно- творчий проект)

 

 

173

Як винаходи змінюють життя людей?

 

 

174

Як винаходи змінюють життя людей?

 

 

175

Чи можуть винаходи змінити майбутнє?

 

 

 

Пригода третя.

Про весняне печиво.

 

 

176

За твором Микити Лукаша . Про весняне печиво.

 

 

177

Як відкриття можуть допомогти в навчанні?

 

 

178

Як відкриття можуть допомогти в навчанні?

 

 

179

Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?

 

 

180

Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?

 

 

181

Чи можу я бути винахідником/ винахідницею?

 

 

182

Чи можу я бути винахідником/ винахідницею?

 

 

 

Пригода четверта.

Майже детективна історія.

 

 

183

За твором Микити Лукаша. Майже детективна історія.

 

 

184

Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям?

 

 

185

Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям?

 

 

186

Що я можу зробити для людей з інвалідністю?

 

 

187

Що я можу зробити для людей з інвалідністю?

 

 

188

Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Ідеї – винаходи – відкриття»

 

 

189

Діагностична робота № 7

 

 

 

Тема 8. Рух і час.

Пригода перша.

Знайомство з Хоботовичами.

 

 

190

За твором Святослава Чернія . Знайомство з Хоботовичами. Як слони до України мандрували.

 

 

191

Що може рухатися?

 

 

192

Що може рухатися?

 

 

193

Як рухається Земля?

 

 

194

Як рухається Земля?

 

 

195

Як мандрують птахи?

 

 

196

Як мандрують птахи?

 

 

 

Пригода друга.

Підготовка до мандрівки.

 

 

197

За твором Святослава Чернія .Підготовка до мандрівки

 

 

198

Навіщо люди подорожують?

 

 

199

Навіщо люди подорожують?

 

 

200

Як можна подорожувати, не виходячи з дому?

 

 

201

Як можна подорожувати, не виходячи з дому?

 

 

202

Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом

 

 

203

Чому інформацію потрібно перевіряти?

 

 

 

Пригода третя.

Хоботовичі у Львові.

 

 

204

За твором Святослава Чернія . Хоботовичі у Львові.

 

 

205

Що непідвладне часу?

 

 

206

Що непідвладне часу?

 

 

207

Як планувати свій час?

 

 

208

Які таємниці має час?

 

 

209

Які таємниці має час?

 

 

210

Як можна перевірити відому інформацію?

 

 

 

Пригода четверта.

Зустріч з родиною вовків Вівчарів.

 

 

211

За твором Святослава Чернія. Зустріч з родиною вовків Вівчарів

 

 

212

Як рухова активність впливає на здоров’я?

 

 

213

Як рухова активність впливає на здоров’я?

 

 

214

Вчимося проводити майстер-клас

 

 

215

Вчимося проводити майстер-клас

 

 

216

Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Рух і час»

 

 

217

Діагностична робота № 8

 

 

 

Тема 9. Все пов’язане з усім.

Пригода перша.

Історія про хробака Зяву.

 

 

218

За твором Володимира Читая .Історія про хробака Зяву

 

 

219

Як зі мною змінюється мій світ?

 

 

220

Як зі мною змінюється мій світ?

 

 

221

Як зі мною змінюється мій світ?

 

 

222

Що означає бути дорослим?

 

 

223

Що означає бути дорослим?

 

 

224

Що означає бути дорослим?

 

 

 

Пригода друга.

Про жабу Душку та хом’ячків – сусідів.

 

 

225

За твором Володимира Читая .Про жабу Душку та хом’ячків – сусідів.

 

 

226

Чому добрі вчинки важливі?

 

 

227

Чому добрі вчинки важливі?

 

 

228

Чи може одна людина змінити щось у світі?

 

 

229

Чи може одна людина змінити щось у світі?

 

 

230

Готуємо виставу

 

 

231

Як захистити планету від сміття?

 

 

 

Пригода третя.

Про вовка Криволапка та братів - кабанів

 

 

232

За твором Володимира Читая. Про вовка Криволапка та братів - кабанів

 

 

233

Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного?

 

 

234

Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного?

 

 

235

Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного?

 

 

236

Як я можу вплинути на своє майбутнє?

 

 

237

Як я можу вплинути на своє майбутнє?

 

 

238

Діагностична робота № 9

 

 

 

Підсумовуємо вивчене.

 

 

239

Плануємо літні канікули

 

 

240

Плануємо літні канікули

 

 

241

Екскурсія «Які рослини прикрашають мій рідний край?»

 

 

242

Як скласти розпорядок дня на літні канікули?

 

 

243

Які найважливіші державні свята України влітку?

 

 

244

Як безпечно провести літні канікули?

 

 

245

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 Календарне планування з математики

(За підручником С.Логачевської, Т.Логачевської , О.Комар)

3 години

За програмою Р.Б.Шияна

II семестр

№ п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

45

Віднімання двоцифрових чисел виду 75 – 28.

 

 

46

Співвідношення між одиницями вимірювання. Розв'язування задач.

 

 

47

Повторення вивченого . Усне додавання і віднімання в межах 100.

 

 

Розділ 3. Арифметичні дії множення і ділення

48

Дія множення

 

 

49

Компоненти і результат дії множення

 

 

50

Таблиця множення на 2

 

 

51

Таблиця множення на 2 (закріплення)

 

 

52

Переставний закон множення

 

 

53

Особливості множення на 1 і 0

 

 

54

Дія ділення

 

 

55

Компоненти і результат дії ділення

 

 

56

Зв’язок дій множення і ділення. Знаходження невідомого множника

 

 

57

Зв’язок дій множення і ділення. Знаходження невідомого множника

 

 

58

Таблиця ділення на 2

 

 

59

Таблиця ділення на 2 (закріплення)

 

 

60

Діагностична робота № 5

 

 

61

Прості задачі на ділення. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач. Знаходження половини числа.

 

 

62

Таблиця множення числа 3

 

 

63

Таблиця множення числа 3 (закріплення)

 

 

64

Порядок виконання дій у виразах

 

 

65

Таблиця ділення на 3

 

 

66

Таблиця ділення на 3 (закріплення)

 

 

67

Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Ділення нуля на число. Неможливість ділення на 0. Геометричний матеріал

 

 

68

Таблиця множення числа 4

 

 

69

Задачі на збільшення числа на кілька одиниць і збільшення числа в кілька разів

 

 

70

Діагностична робота № 6

 

 

71

Таблиця ділення на 4

 

 

72

Задачі на зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів

 

 

73

Таблиця ділення на 4 (закріплення)

 

 

74

Таблиця множення числа 5

 

 

75

Кратне порівняння чисел

 

 

76

Таблиця ділення на 5

 

 

77

Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5 (закріплення)

 

 

78

Множення числа 10. Ділення на 10.

 

 

79

Вирази на множення і ділення. Дії з одиницями вартості

 

 

80

Таблиця множення числа 6 (ознайомлення)

 

 

81

Таблиця множення числа 6 (закріплення)

 

 

82

Діагностична робота № 7

 

 

83

Таблиця ділення на 6 (ознайомлення)

 

 

84

Таблиця ділення на 6 (закріплення)

 

 

85

Складені задачі на різницеве і кратне порівняння

 

 

86

Складені задачі на різницеве і кратне порівняння

 

 

87

Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби

 

 

88

Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби

 

 

89

Таблиця множення числа 7 (ознайомлення)

 

 

90

Таблиця множення числа 7 (закріплення)

 

 

91

Робота з календарем

 

 

92

Діагностична робота № 8

 

 

93

Таблиця ділення на 7 (ознайомлення)

 

 

94

Таблиця ділення на 7 (закріплення)

 

 

95

Знаходження невідомого діленого і дільника

 

 

96

Таблиця множення числа 8 і ділення на 8 (ознайомлення)

 

 

97

Таблиця множення числа 8 і ділення на 8 (закріплення)

 

 

98

Перетворення іменованих чисел

 

 

99

Перетворення іменованих чисел

 

 

100

Таблиця множення числа 9 і ділення на 9  (ознайомлення)

 

 

101

Таблиця множення числа 9 і ділення на 9   (закріплення)

 

 

102

Повторення вивченого матеріалу

 

 

103

Діагностична робота № 9

 

 

104

Узагальнення і систематизація вивчених знань.

 

 

105

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Савлук Людмила
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
5230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку