Я досліджую світ
Українська мова
Математика
Підготувала вчитель початкових класів
Савлук Людмила Леонідівна
2020-2021 н.р.
94 |
Моя книжка. Створення сторінки “Зимові спогади”. Редагування тексту |
|
|
95 |
Діагностична робота №5 |
|
|
|
Тема 6. Хочу-можу-треба Тиждень 20. Мої бажання та обов’язки |
|
|
96 |
Оповідання А. Григорука “Чарівна паличка”. Складання списку |
|
|
97 |
Фразеологізми |
|
|
98 |
Оповідання А. Григорука “Чарівна паличка”. Мінідиктант у парах. Обережно: суржик! |
|
|
99 |
Читання щоденникових записів |
|
|
100 |
Планування власних справ |
|
|
|
Тиждень 21. Як впливає реклама |
|
|
101 |
Реклама. Створення та презентація рекламних повідомлень |
|
|
102 |
Соціальна реклама. Створення та презентація плакатів |
|
|
103 |
Наш театр. Мультфільм у коробці. Підготовка до показу |
|
|
104 |
Робота з дитячою книгою. Ніна Найдич. Василь Тимофійович мандрує (хрестоматія) |
|
|
105 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як народжується зимова казка” |
|
|
|
Тиждень 22. Бажання та дії |
|
|
106 |
Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю” . Переказ за схемою |
|
|
107 |
Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. Метаграми |
|
|
108 |
Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. Закінчення та основа слова |
|
|
109 |
Створення та презентація творчих робіт |
|
|
110 |
Урок у бібліотеці. Читання авторських казок |
|
|
|
Тиждень 23. У світі художніх образів, або Секрети поезії |
|
|
111 |
Верлібри. Цикл віршів К. Єгорушкіної “Янголи” |
|
|
112 |
Цикл віршів К. Єгорушкіної “Янголи”. Художні образи |
|
|
113 |
Вірші-мініатюри К. Єгорушкіної “Сніжинки”, В. Голобородька “Пісня шпака”, М.Григорова “Зайчик і квітка”, “Росинки” Вивчення віршів напам’ять за допомогою підказок-малюнків |
|
|
114 |
Моя книжка. Створення сторінки з віршами. Складання вірша |
|
|
115 |
Діагностична робота № 6 |
|
|
|
Тема 7. Ідеї — винаходи — відкриття Тиждень 24. Новий погляд на звичайні речі |
|
|
116 |
Уривок з казки Е. Мозера “Летючий капелюх”. Як попередити того, хто затіяв небезпечну гру |
|
|
117 |
Диспут “Чи завжди винаходи пов’язані з небезпекою?” |
|
|
118 |
Вірш А. Костецького “Гра”. Рими |
|
|
119 |
Урок у бібліотеці. Читання творів про дітей |
|
|
120 |
Стаття про винахід українського школяра. Написання коментаря |
|
|
|
Тиждень 25. Кмітливість рятує! |
|
|
121 |
Казка Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Опис персонажа |
|
|
122 |
Казка Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Речення: розповідні, питальні, спонукальні |
|
|
123 |
Наш театр. Читання кінцівки казки Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Підготовка до вистави |
|
|
124 |
Наш театр. Показ вистави за казкою Дж. Дональдсон “Ґруффало” |
|
|
125 |
Робота з дитячою книгою. Лариса Денисенко . Як Шуша познайомився з Гагою.(хрестоматія) |
|
|
|
Тиждень 26. Винаходи та винахідники |
|
|
126 |
Уривок з історії Б. Жолдака про дитинство Ю. Кондратюка. Мінідиктант у парах |
|
|
127 |
Пошук інформації в інтернеті |
|
|
128 |
Пізнавальна стаття “Ті, що приховують вогонь” |
|
|
129 |
Створення та презентація реклами |
|
|
130 |
Уривок з книжки Л. і С. Гокінґів “Джордж і великий вибух”. Як дякувати |
|
|
|
Тиждень 27. Весна прийшла! |
|
|
131 |
Вірш М. Вінграновського “На рябому коні прилетіла весна”. Як утримати інформацію в секреті |
|
|
132 |
Твір Н. Забіли “Ластівки”. Запис діалогів. Пошук інформації в інтернеті чи книжках |
|
|
133 |
Моя книжка. Складання казки / фантастичної оповідки |
|
|
134 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як відчути себе винахідником чи винахідницею» |
|
|
135 |
Діагностична робота № 7 |
|
|
|
Тема 8. Рух і час Тиждень 28. Слова, що долають відстань |
|
|
136 |
Лист із повісті І. Вайброу “Капосна книжка Малого Вовчика”. Гумор у літературних творах |
|
|
137 |
Написання листа |
|
|
138 |
Інструкції “Створення електронної пошти”, “Написання електронного листа”. Логін. Пароль |
|
|
139 |
Написання та презентація інструкції |
|
|
140 |
Твір М. Яснова “Голубина пошта”. Окличні та неокличні речення |
|
|
|
Тиждень 29. З Великоднем! |
|
|
141 |
Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. Фрази, які допомагають розташуватися по-сусідству |
|
|
142 |
Проведення ігор-гаївок |
|
|
143 |
Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. Обережно: суржик! |
|
|
144 |
Наш театр. Підготовка вистави - римейка казки “Колобок”. Пластиліновий театр |
|
|
145 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Обережно: однакові слова!” |
|
|
|
Тиждень 30. Подорож у часі |
|
|
146 |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Слова-бур’яни |
|
|
147 |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Мінідиктант у парах |
|
|
148 |
Урок у бібліотеці. Пошук інформації про динозаврів |
|
|
149 |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Передбачення кінцівки твору |
|
|
150 |
Слухання аудіопостановки повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”., створення ілюстрацій до тексту. Презентація робіт |
|
|
|
Тиждень 31. Стежки-доріжки |
|
|
151 |
Вірші Л. Мовчун, М. Сингаївського, І. Калинця. Художні образи |
|
|
152 |
Пошук синонімів. Вивчення віршів на пам'ять |
|
|
153 |
Притча “Які люди живуть у місті?” Нульове закінчення слова |
|
|
154 |
Моя книжка. Створення сторінки “Спогади про другий клас” |
|
|
155 |
Діагностична робота № 8 |
|
|
|
Тема 9. Все пов’язане з усім Тиждень 32. Події, що змінюють нас |
|
|
156 |
Казка Д. Матіяш “Ельф та світлячок”. Пряме та переносне значення слова |
|
|
157 |
Казка Д. Матіяш “Ельф та світлячок”. Як підтримати словом |
|
|
158 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання твору-опису |
|
|
159 |
Вірші А. Костецького, М. Сулими, Л. Кибалки. Мінідиктант у парах |
|
|
160 |
Урок у бібліотеці. Твори про явища природи. Роль ілюстрацій |
|
|
|
Тиждень 33. Роби добро! |
|
|
161 |
Пісня “Хлопчик Помагай”, муз. М. Бурмаки, сл. П. Воронька. Як просити по допомогу |
|
|
162 |
Порівняння коміксу та текстового повідомлення. Створення та презентація коміксу |
|
|
163 |
Наш театр. Підготовка до показу сценок-жартів. Ляльковий театр з побутових матеріалів |
|
|
164 |
Наш театр. Показ вистав |
|
|
165 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як створити комікс?” |
|
|
|
Тиждень 34. Твоє майбутнє у твоїх руках |
|
|
166 |
Японська нар. казка “Іссумбосі” |
|
|
167 |
Японська нар. казка “Іссумбосі”. Мінідиктант у парах |
|
|
168 |
Вірш А. Костецького. “Канікули”. Прислів’я |
|
|
169 |
Моя книжка. Створення сторінки “Мої плани на літо” |
|
|
170 |
Діагностична робота № 9 |
|
|
|
Тиждень 35. |
|
|
171 |
Робота з дитячою книгою. Створення сторінки «Мої плани на літо» |
|
|
172 |
Згадай перед канікулами |
|
|
173 |
Повторення вивченого. Гра «Сторінками підручника» |
|
|
174 |
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
175 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»
за підручником
О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко
I I семестр
За програмою Р.Б.Шияна
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Пригода четверта . Диво на Різдво |
|
|
106 |
Хто такі герої? |
|
|
107 |
Хто такі герої? |
|
|
108 |
Як протидіяти негідним учинкам? |
|
|
109 |
Як протидіяти негідним учинкам? |
|
|
110 |
Які вчинки добрі? |
|
|
111 |
Які вчинки добрі? |
|
|
112 |
Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Спільнота». Діагностична робота № 4 |
|
|
|
Тема 5. Цінності Пригода перша. Мрія |
|
|
113 |
За творами Олени Лободи . Мрія. |
|
|
114 |
Які бувають цінності? |
|
|
115 |
Що об’єднує родину? |
|
|
116 |
Що об’єднує родину? |
|
|
117 |
Що впливає на здоров’я та самопочуття людини? |
|
|
118 |
Що впливає на здоров’я та самопочуття людини? |
|
|
119 |
Що впливає на здоров’я та самопочуття людини? |
|
|
|
Пригода друга. Хто розумніший? |
|
|
120 |
За творами Олени Лободи . Хто розумніший? |
|
|
121 |
Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? |
|
|
122 |
Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? |
|
|
123 |
Чи можуть зникнути природні цінності? |
|
|
124 |
Чи можуть зникнути природні цінності? |
|
|
125 |
Що ти можеш зробити для охорони природи? |
|
|
126 |
Як досягнути згоди: правила взаємодії? |
|
|
|
Пригода третя. Чашка |
|
|
127 |
За творами Олени Лободи. Чашка. |
|
|
128 |
Що я ціную в людях? |
|
|
129 |
Яку цінність можу створити я? |
|
|
130 |
Яку цінність можу створити я? |
|
|
131 |
Яку цінність можу створити я? |
|
|
132 |
Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Цінності» |
|
|
133 |
Діагностична робота № 5 |
|
|
|
Тема 6. Хочу – можу – треба Пригода перша . Найбільша калюжа |
|
|
134 |
За оповіданням Олени Касьян. Найбільша калюжа. |
|
|
135 |
Які бажання бувають у людей? |
|
|
136 |
Які бажання бувають у людей? |
|
|
137 |
Навіщо нам знати про бажання близьких людей? |
|
|
138 |
Навіщо нам знати про бажання близьких людей? |
|
|
139 |
Як бажання може вплинути на здоров’я? |
|
|
140 |
Як бажання може вплинути на здоров’я? |
|
|
|
Пригода друга. Хитромудрий час. |
|
|
141 |
За творами Олени Касьян. Хитромудрий час. |
|
|
142 |
Що може обмежувати бажання? |
|
|
143 |
Що може обмежувати бажання? |
|
|
144 |
Яке твоє найзаповітніше бажання? |
|
|
145 |
Яке твоє найзаповітніше бажання? |
|
|
146 |
Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться? |
|
|
147 |
Чому варто вчитися керувати своїми бажаннями, емоціями, почуттями? |
|
|
|
Пригода третя. Найважливіше бажання. |
|
|
148 |
За творами Олени Касьян. Найважливіше бажання. |
|
|
149 |
Що потрібно, щоб здійснювати бажання? |
|
|
150 |
Що потрібно, щоб здійснювати бажання? |
|
|
151 |
Чи легко здійснити чиєсь бажання? |
|
|
152 |
Чи легко здійснити чиєсь бажання? |
|
|
153 |
Як бажання можуть об’єднувати спільноту? |
|
|
154 |
Чому потрібно дотримуватися встановлених правил у громадських місцях? |
|
|
|
Пригода четверта. Важливе та дрібниці. |
|
|
155 |
За творами Олени Касьян. Важливе та дрібниці. |
|
|
156 |
Чому слід дотримуватись обіцянок? |
|
|
157 |
Чому слід дотримуватись обіцянок? |
|
|
158 |
Як формувати у собі корисні звички? |
|
|
159 |
Як формувати у собі корисні звички? |
|
|
160 |
Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Хочу –можу – треба» |
|
|
161 |
Діагностична робота № 6 |
|
|
|
Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття Пригода перша. Мішковина мріє бути повітряною кулею. |
|
|
162 |
За твором Микити Лукаша . Мішковина мріє бути повітряною кулею. |
|
|
163 |
Які ідеї підказала людям природа? |
|
|
164 |
Які ідеї підказала людям природа? |
|
|
165 |
Як знаходити власні ідеї? |
|
|
166 |
Як знаходити власні ідеї? |
|
|
167 |
Як втілювати ідеї в життя? |
|
|
168 |
Як втілювати ідеї в життя? |
|
|
|
Пригода друга. Як мішковина була «дорослою» |
|
|
169 |
За твором Микити Лукаша . Як мішковина була «дорослою» |
|
|
170 |
Хто вони – винахідники? |
|
|
171 |
Хто вони – винахідники? |
|
|
172 |
Винахідники та їхні відомі винаходи ( інформаційно- творчий проект) |
|
|
173 |
Як винаходи змінюють життя людей? |
|
|
174 |
Як винаходи змінюють життя людей? |
|
|
175 |
Чи можуть винаходи змінити майбутнє? |
|
|
|
Пригода третя. Про весняне печиво. |
|
|
176 |
За твором Микити Лукаша . Про весняне печиво. |
|
|
177 |
Як відкриття можуть допомогти в навчанні? |
|
|
178 |
Як відкриття можуть допомогти в навчанні? |
|
|
179 |
Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? |
|
|
180 |
Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? |
|
|
181 |
Чи можу я бути винахідником/ винахідницею? |
|
|
182 |
Чи можу я бути винахідником/ винахідницею? |
|
|
|
Пригода четверта. Майже детективна історія. |
|
|
183 |
За твором Микити Лукаша. Майже детективна історія. |
|
|
184 |
Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям? |
|
|
185 |
Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям? |
|
|
186 |
Що я можу зробити для людей з інвалідністю? |
|
|
187 |
Що я можу зробити для людей з інвалідністю? |
|
|
188 |
Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Ідеї – винаходи – відкриття» |
|
|
189 |
Діагностична робота № 7 |
|
|
|
Тема 8. Рух і час. Пригода перша. Знайомство з Хоботовичами. |
|
|
190 |
За твором Святослава Чернія . Знайомство з Хоботовичами. Як слони до України мандрували. |
|
|
191 |
Що може рухатися? |
|
|
192 |
Що може рухатися? |
|
|
193 |
Як рухається Земля? |
|
|
194 |
Як рухається Земля? |
|
|
195 |
Як мандрують птахи? |
|
|
196 |
Як мандрують птахи? |
|
|
|
Пригода друга. Підготовка до мандрівки. |
|
|
197 |
За твором Святослава Чернія .Підготовка до мандрівки |
|
|
198 |
Навіщо люди подорожують? |
|
|
199 |
Навіщо люди подорожують? |
|
|
200 |
Як можна подорожувати, не виходячи з дому? |
|
|
201 |
Як можна подорожувати, не виходячи з дому? |
|
|
202 |
Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом |
|
|
203 |
Чому інформацію потрібно перевіряти? |
|
|
|
Пригода третя. Хоботовичі у Львові. |
|
|
204 |
За твором Святослава Чернія . Хоботовичі у Львові. |
|
|
205 |
Що непідвладне часу? |
|
|
206 |
Що непідвладне часу? |
|
|
207 |
Як планувати свій час? |
|
|
208 |
Які таємниці має час? |
|
|
209 |
Які таємниці має час? |
|
|
210 |
Як можна перевірити відому інформацію? |
|
|
|
Пригода четверта. Зустріч з родиною вовків Вівчарів. |
|
|
211 |
За твором Святослава Чернія. Зустріч з родиною вовків Вівчарів |
|
|
212 |
Як рухова активність впливає на здоров’я? |
|
|
213 |
Як рухова активність впливає на здоров’я? |
|
|
214 |
Вчимося проводити майстер-клас |
|
|
215 |
Вчимося проводити майстер-клас |
|
|
216 |
Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Рух і час» |
|
|
217 |
Діагностична робота № 8 |
|
|
|
Тема 9. Все пов’язане з усім. Пригода перша. Історія про хробака Зяву. |
|
|
218 |
За твором Володимира Читая .Історія про хробака Зяву |
|
|
219 |
Як зі мною змінюється мій світ? |
|
|
220 |
Як зі мною змінюється мій світ? |
|
|
221 |
Як зі мною змінюється мій світ? |
|
|
222 |
Що означає бути дорослим? |
|
|
223 |
Що означає бути дорослим? |
|
|
224 |
Що означає бути дорослим? |
|
|
|
Пригода друга. Про жабу Душку та хом’ячків – сусідів. |
|
|
225 |
За твором Володимира Читая .Про жабу Душку та хом’ячків – сусідів. |
|
|
226 |
Чому добрі вчинки важливі? |
|
|
227 |
Чому добрі вчинки важливі? |
|
|
228 |
Чи може одна людина змінити щось у світі? |
|
|
229 |
Чи може одна людина змінити щось у світі? |
|
|
230 |
Готуємо виставу |
|
|
231 |
Як захистити планету від сміття? |
|
|
|
Пригода третя. Про вовка Криволапка та братів - кабанів |
|
|
232 |
За твором Володимира Читая. Про вовка Криволапка та братів - кабанів |
|
|
233 |
Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного? |
|
|
234 |
Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного? |
|
|
235 |
Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного? |
|
|
236 |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? |
|
|
237 |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? |
|
|
238 |
Діагностична робота № 9 |
|
|
|
Підсумовуємо вивчене. |
|
|
239 |
Плануємо літні канікули |
|
|
240 |
Плануємо літні канікули |
|
|
241 |
Екскурсія «Які рослини прикрашають мій рідний край?» |
|
|
242 |
Як скласти розпорядок дня на літні канікули? |
|
|
243 |
Які найважливіші державні свята України влітку? |
|
|
244 |
Як безпечно провести літні канікули? |
|
|
245 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
Календарне планування з математики
(За підручником С.Логачевської, Т.Логачевської , О.Комар)
3 години
За програмою Р.Б.Шияна
II семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
45 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 75 – 28. |
|
|
46 |
Співвідношення між одиницями вимірювання. Розв'язування задач. |
|
|
47 |
Повторення вивченого . Усне додавання і віднімання в межах 100. |
|
|
Розділ 3. Арифметичні дії множення і ділення |
|||
48 |
Дія множення |
|
|
49 |
Компоненти і результат дії множення |
|
|
50 |
Таблиця множення на 2 |
|
|
51 |
Таблиця множення на 2 (закріплення) |
|
|
52 |
Переставний закон множення |
|
|
53 |
Особливості множення на 1 і 0 |
|
|
54 |
Дія ділення |
|
|
55 |
Компоненти і результат дії ділення |
|
|
56 |
Зв’язок дій множення і ділення. Знаходження невідомого множника |
|
|
57 |
Зв’язок дій множення і ділення. Знаходження невідомого множника |
|
|
58 |
Таблиця ділення на 2 |
|
|
59 |
Таблиця ділення на 2 (закріплення) |
|
|
60 |
Діагностична робота № 5 |
|
|
61 |
Прості задачі на ділення. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач. Знаходження половини числа. |
|
|
62 |
Таблиця множення числа 3 |
|
|
63 |
Таблиця множення числа 3 (закріплення) |
|
|
64 |
Порядок виконання дій у виразах |
|
|
65 |
Таблиця ділення на 3 |
|
|
66 |
Таблиця ділення на 3 (закріплення) |
|
|
67 |
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Ділення нуля на число. Неможливість ділення на 0. Геометричний матеріал |
|
|
68 |
Таблиця множення числа 4 |
|
|
69 |
Задачі на збільшення числа на кілька одиниць і збільшення числа в кілька разів |
|
|
70 |
Діагностична робота № 6 |
|
|
71 |
Таблиця ділення на 4 |
|
|
72 |
Задачі на зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів |
|
|
73 |
Таблиця ділення на 4 (закріплення) |
|
|
74 |
Таблиця множення числа 5 |
|
|
75 |
Кратне порівняння чисел |
|
|
76 |
Таблиця ділення на 5 |
|
|
77 |
Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5 (закріплення) |
|
|
78 |
Множення числа 10. Ділення на 10. |
|
|
79 |
Вирази на множення і ділення. Дії з одиницями вартості |
|
|
80 |
Таблиця множення числа 6 (ознайомлення) |
|
|
81 |
Таблиця множення числа 6 (закріплення) |
|
|
82 |
Діагностична робота № 7 |
|
|
83 |
Таблиця ділення на 6 (ознайомлення) |
|
|
84 |
Таблиця ділення на 6 (закріплення) |
|
|
85 |
Складені задачі на різницеве і кратне порівняння |
|
|
86 |
Складені задачі на різницеве і кратне порівняння |
|
|
87 |
Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби |
|
|
88 |
Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби |
|
|
89 |
Таблиця множення числа 7 (ознайомлення) |
|
|
90 |
Таблиця множення числа 7 (закріплення) |
|
|
91 |
Робота з календарем |
|
|
92 |
Діагностична робота № 8 |
|
|
93 |
Таблиця ділення на 7 (ознайомлення) |
|
|
94 |
Таблиця ділення на 7 (закріплення) |
|
|
95 |
Знаходження невідомого діленого і дільника |
|
|
96 |
Таблиця множення числа 8 і ділення на 8 (ознайомлення) |
|
|
97 |
Таблиця множення числа 8 і ділення на 8 (закріплення) |
|
|
98 |
Перетворення іменованих чисел |
|
|
99 |
Перетворення іменованих чисел |
|
|
100 |
Таблиця множення числа 9 і ділення на 9 (ознайомлення) |
|
|
101 |
Таблиця множення числа 9 і ділення на 9 (закріплення) |
|
|
102 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
103 |
Діагностична робота № 9 |
|
|
104 |
Узагальнення і систематизація вивчених знань. |
|
|
105 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|