Оновлена типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (під керівництвом Савченко О.Я.), затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 12 серпня 2022 р.№ 743
Я досліджую світ: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах): Ч.1 - Бібік Н.М., Бондарчук Г.П., Ч.2 – Корнієнко М., Крамаровська С., Зарецька І. / Харків: «Ранок», 2019 р.
Я досліджую світ
За програмою - 105 годин (3 год. на тиждень),
І семестр – 46годиние
№ з/п |
Тема уроку
|
Дата |
Дата коригуван. |
Сторінки підручника |
Синхронне/ асинхронне навчання |
Людина і природа |
|||||
|
Моя країна Україна, а я – її дитина. |
01.09. |
|
с. 3-5 |
синхронне |
|
Пізнаю себе. Я в школі. |
04.09. |
|
с. 6-7 |
синхронне |
|
Що належить до природи. Чому треба дбати про довкілля |
06.09. |
|
с. 8-9 |
синхронне |
|
Кольорові сторінки природи: осінь. |
08.09. |
|
с.10 - 11 |
синхронне |
|
Сонце. Світло і тепло. |
11.09. |
|
с. 12-13 |
синхронне |
|
Якої форми наша планета. |
13.09. |
|
с. 14-15 |
синхронне |
|
Чому буває день і ніч. Обертання Землі |
15.09. |
|
с. 16-17 |
синхронне |
|
Пори року та їх ознаки. Вплив Сонця на сезонні явища в природі |
18.09. |
|
с. 18-19 |
синхронне |
|
Екскурсія-спостереження за добовими і сезонними змінами у природі |
20.09. |
|
|
асинхронне |
|
Природні явища. |
22.09. |
|
с.24 - 25 |
синхронне |
|
Якими бувають рослини. |
25.09. |
|
|
синхронне |
|
Будова і різноманітність рослин. Умови вирощування рослин |
27.09. |
|
с. 20-21 |
синхронне |
|
Рослини восени |
29.09. |
|
с.26 - 27 |
синхронне |
|
Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи? |
02.10. |
|
|
асинхронне |
|
Тварини в природі. Дикі та свійські |
04.10. |
|
22 - 23 |
асинхронне |
|
Тварини восени. Особливості життя тварин у різні пори року |
06.10. |
|
с. 28 - 29 |
синхронне |
|
Червона книга України |
09.10. |
|
с.72 - 73 |
синхронне |
|
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини. |
11.10. |
|
с. 30-31 |
синхронне |
|
Від молока до сиру |
13.10. |
|
с.64 - 65 |
синхронне |
|
Що – з чого. |
16.10. |
|
с.66 - 67 |
синхронне |
|
Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? |
18.10. |
|
|
синхронне |
|
Досліджуємо матеріали: папір і пластик. |
20.10. |
|
с. 68 - 69 |
снхронне |
|
Святковий календар осені. |
23.10. |
|
с. 32-33 |
синхронне |
|
Діагностувальна робота |
25.10. |
|
|
|
Людина в суспільстві |
|||||
|
Знаю, навіщо правила для учнів. |
27.10 |
|
с. 34-35 |
синхронне |
|
Уроки чемності. |
06.11. |
|
с. 36-37 |
синхронне |
|
Умію дружити. |
08.11. |
|
с. 38-39 |
синхронне |
|
Битися чи не битися? Громадянські права та обов’язки як члена суспільства |
10.11. |
|
с. 40 - 41 |
синхронне |
|
Які правила в сім'ї. |
13.11. |
|
с.50 - 51 |
синхронне |
|
Створення календаря сімейних свят. |
15.11. |
|
|
асинхронне |
|
Що я вмію і люблю. Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття |
17.11. |
|
с.52 -53 |
синхронне |
|
Пізнання свого краю, історії і символів держави. |
20.11. |
|
с.100 - 101 |
синхронне |
|
Внесок українців у світові досягнення |
22.11. |
|
|
|
|
Славетні українці |
24.11. |
|
с.104-105 |
синхронне |
|
Яким бути? |
27.11. |
|
с. 54 – 55 |
асинхронне |
|
Розрізняй правду і обман. |
29.11. |
|
с.56 - 57 |
синхронне |
|
Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? |
01.12. |
|
с. 46-47 |
синхронне |
|
Кольорові сторінки природи: зима. |
04.12. |
|
с.42 - 43 |
синхронне |
|
Урок – екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку. |
06.12. |
|
с. 48-49 |
синхронне |
|
Рослини взимку |
08.12. |
|
с. 44 - 45 |
синхронне |
|
Тварини взимку. |
11.12. |
|
с. 46 - 47 |
синхронне |
|
Святковий календар зими. |
13.12. |
|
С.48- 49 |
синхронне |
|
Будь-який вчинок має наслідки. |
15.12. |
|
с. 60-61 |
асинхронне |
|
Діагностувальна робота |
18.12. |
|
с. 67 |
синхронне |
|
Правила безпеки під час новорічних святкувань. Узагальнення знань учнів. |
20.12. |
|
|
синхронне |
|
Підсумковий урок за семестр |
22.12. |
|
|
асинхронне |
|
|
|
|
|
|