Зміст програми має потенціал для формування у здобувачів таких ключових компетентностей: інформаційно-комунікаційна компетентність, математична, загальнокультурна, навчання впродовж життя, громадянська, здоров’язбережувальна, соціальна.
Предметні компетентності: інформаційно-комунікаційна компетентність, здоров’язбережувальна
Реалізація поставленої мети та завдань у початковій школі відбувається за змістовими лініями: комп’ютер та його складові, інформація та інформаційні процеси, використання інформаційних технологій, алгоритми і виконавці, комунікаційні технології
Календарне планування з інформатики для 2 класу (група 1) (35 год)
№ |
Тема |
Дата
|
Примітка |
17 |
Графічний редактор |
|
|
18 |
Інструменти графічного редактора та їх налаштування. |
|
|
19 |
Практична робота «Створення та редагування не складних малюнків» |
|
|
20 |
Створення зображень. Зображення з геометричних фігур |
|
|
21 |
Змінювання готових зображень. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів |
|
|
22 |
Добір кольорової гами малюнка. |
|
|
23 |
Збереження малюнків. Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень |
|
|
24 |
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті |
|
|
25 |
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Пошук зображень в Інтернеті |
|
|
26 |
Перенесення фрагментів малюнка. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою |
|
|
27 |
Прості та складені сюжетні геометричні задачі. Копіювання фрагментів малюнку. |
|
|
28 |
Поняття команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці |
|
|
29 |
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій |
|
|
30 |
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування |
|
|
31 |
Порівняння двох або більше предметів. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів |
|
|
32 |
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях, об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. |
|
|
33 |
Підсумковий урок |
|
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: називає об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей; [2 ІФО 1.3] описує об’єкт називаючи його властивості та їх значення; [2 ІФО 1.3] порівнює об’єкти за значеннями властивостей; [2 ІФО 1.3] спостерігає за об’єктами, визначає спільні та відмінні ознаки/властивості; [2 ІФО 1.3]; запускає знайомі програми; [2 ІФО 2.4] завершує роботу з програмою; [2 ІФО 2.4] називає інструменти малювання у графічному редакторі; [2 ІФО 2.4] обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату; створює не складні малюнки за зразком; [2 ІФО 2.4] створює зображення об’єктів що складаються з геометричних фігур та змінює значення властивостей; [2 ІФО 2.4] вміє змінити колір контуру або тла об’єкта обравши зразком колір іншого об’єкта за допомогою відповідних інструментів графічного редактора; [2 ІФО 2.4] виконує завдання із розфарбування або перефарбування малюнків; [2 ІФО 2.4] пропонує власні кольорові рішення малюнка; [2 ІФО 2.4] пояснює добір кольорів; [2 ІФО 2.4] оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2].