Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування з інформатики для 2 класу на друге півріччя за програмою О. Я. Савченко
Перегляд файлу

Зміст програми має потенціал для формування у здобувачів таких ключових компетентностей: інформаційно-комунікаційна компетентність, математична, загальнокультурна, навчання впродовж життя, громадянська, здоров’язбережувальна, соціальна.

Предметні компетентності: інформаційно-комунікаційна компетентність, здоров’язбережувальна

Реалізація поставленої мети та завдань у початковій школі відбувається за змістовими лініями: комп’ютер та його складові, інформація та інформаційні процеси, використання інформаційних технологій, алгоритми і виконавці, комунікаційні технології

 

Календарне планування з інформатики для 2 класу (група 1) (35 год)

Тема

Дата

 

Примітка

17

Графічний редактор

 

 

18

Інструменти графічного редактора та їх налаштування.

 

 

19

Практична робота «Створення та редагування не складних малюнків»

 

 

20

Створення зображень. Зображення з геометричних фігур

 

 

21

Змінювання готових зображень. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів

 

 

22

Добір кольорової гами малюнка.

 

 

23

Збереження малюнків. Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень

 

 

24

Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті

 

 

25

Правила безпечної роботи в Інтернеті. Пошук зображень в Інтернеті

 

 

26

Перенесення фрагментів малюнка.

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою

 

 

27

Прості та складені сюжетні геометричні задачі.

Копіювання фрагментів малюнку.

 

 

28

Поняття команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці

 

 

29

Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій

 

 

30

Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування

 

 

31

Порівняння двох або більше предметів. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів

 

 

32

Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях, об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.

 

 

33

Підсумковий урок

 

 

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти: називає об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей; [2 ІФО 1.3] описує об’єкт називаючи його властивості та їх значення; [2 ІФО 1.3] порівнює об’єкти за значеннями властивостей; [2 ІФО 1.3] спостерігає за об’єктами, визначає спільні та відмінні ознаки/властивості; [2 ІФО 1.3]; запускає знайомі програми; [2 ІФО 2.4] завершує роботу з програмою; [2 ІФО 2.4] називає інструменти малювання у графічному редакторі; [2 ІФО 2.4] обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату; створює не складні малюнки за зразком; [2 ІФО 2.4] створює зображення об’єктів що складаються з геометричних фігур та змінює значення властивостей; [2 ІФО 2.4] вміє змінити колір контуру або тла об’єкта обравши зразком колір іншого об’єкта за допомогою відповідних інструментів графічного редактора; [2 ІФО 2.4] виконує завдання із розфарбування або перефарбування малюнків; [2 ІФО 2.4] пропонує власні кольорові рішення малюнка; [2 ІФО 2.4] пояснює добір кольорів; [2 ІФО 2.4] оцінює результати своїх навчальних досягнень [2 ІФО 2.2].

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
22 лютого 2021
Переглядів
6142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку