Календарно-тематичне планування: Focus 3 - 10 клас (Семестр 1)
|
|||||||
Тема 1: Starter Unit Тематика ситуативного спілкування: Я та мої уподобання |
|||||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
|||
|
02,09 |
|
Флаєр у спортивний зал |
Знаннєвий компонент Називає професії сфери спорту та може описати базові вимоги до них.
Діяльнісний компонент Усвідомлює позитивні аспекти знання англійської мови в сфері спорту.
Ціннісний компонент Аналізує можливості використання набутої компетентності в інших сферах діяльності.
|
|||
|
06,09 |
|
Телефонний дзвінок |
||||
|
09,09 |
|
Моя домівка Present tenses - review |
||||
|
13,09 |
|
Моя улюблена національна страва Quantifiers |
||||
|
16,09 |
|
Приєднуйся до флешмобу! Present Perfect and Past Simple |
||||
|
20,09 |
|
Підлітки та гроші Comparative and Superlative adjectives; too and enough |
||||
|
23,09 |
|
Давай підемо у кіно! Future forms |
||||
|
27,09 |
|
Про який геджет ти мрієш? First and Second Conditionals |
||||
|
30,09 |
|
Мої відноси з батьками Modal verbs of obligation and permission |
||||
|
04,10 |
|
Як стати успішним підприємцем? Defining relative clauses |
||||
Наскрізні змістові лінії |
|||||||
Здоров’я та безпека
|
впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя; пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях; критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків; |
||||||
Громадянська відповідальність |
усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди; ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді; розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги; |
||||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; планувати власне життя; проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій; |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища; обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів; розробляти плани дій щодо проведення екологічних заходів; обговорювати природні і погодні явища; |
||||||
Тема 2: Дім, милий дім! Тематика ситуативного спілкування: Помешкання, житло, подорожі, відпочинок. |
|||||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
|||
11 |
07,10 |
|
Про що говорить твій профіль у Фейсбук? |
Знаннєвий компонент характеризує якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми
Діяльнісний компонент описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події
Ціннісний компонент аналізує можливості використання набутої компетентності в інших сферах діяльності. Розповідає про свої захоплення, інтереси.
|
|||
12 |
11,10 |
|
Як виглядає мій найкращий друг |
||||
13 |
18,10 |
|
Чи слідкуєш ти за модою? |
||||
14 |
21,10 |
|
Знайомтесь – це мій найкращий друг Dynamic and state verbs |
||||
15 |
01,11 |
|
Цікава наука генетика |
||||
16 |
04,11 |
|
На кого з батьків я схожий |
||||
17 |
08,11 |
|
Портрет Мони Лізи Present Perfect Continuous |
||||
18 |
11,11 |
|
Ти любиш ходити за покупками? |
||||
19 |
15,11 |
|
Опис людини |
||||
20 |
18,11 |
|
Розкажи мені про свою сестру |
||||
21 |
22,11 |
|
Пригадаймо вивчене! Focus Review 1 |
||||
22 |
25,11 |
|
Перевіримо свої знання! |
||||
23 |
29,11 |
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу |
||||
Наскрізні змістові лінії |
|||||||
Громадянська відповідальність |
ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді; розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги; порівнювати свята і традиції в різних країнах; демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
||||||
Здоров’я та безпека
|
критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків; пояснювати правила безпечної поведінки онлайн; обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
||||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
планувати власне життя; проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій; повідомляти про перспективи свого професійного вибору. |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів; розробляти плани дій щодо проведення екологічних заходів; обговорювати природні і погодні явища; пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі; екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність. |
||||||
Тема 2: Just do it! Тематика ситуативного спілкування: Спорт та здоровий спосіб життя |
|||||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
|||
24 |
02,12 |
|
Як багато ти знаєш про спорт?
|
Знаннєвий компонент називає професії сфери спорту та може описати базові вимоги до них. Діяльнісний компонент усвідомлює позитивні аспекти знання англійської мови в сфері спорту Ціннісний компонент володіє базовою лексикою професійного спрямування. |
|||
25 |
06,12 |
|
Чи завжди важливо вигравати у спорті?
|
||||
26 |
09,12 |
|
Надзвичайна історія Narrative tenses (Past Simple and Past Continuous) |
||||
27 |
13,12 |
|
Відомі спортсмени
|
||||
28 |
16,12 |
|
Паралімпійські ігри
|
||||
29 |
20,12 |
|
Кеті Салліван – унікальна людина у спорті |
||||
30 |
23,12 |
|
Підсумковий урок |
||||
Наскрізні змістові лінії’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’ |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища; обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів; пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі; екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність. |
||||||
Здоров’я та безпека
|
впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя; пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях; /пояснювати правила безпечної поведінки онлайн; обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
||||||
Громадянська відповідальність |
усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди; ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді; демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; |
||||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; планувати власне життя; повідомляти про перспективи свого професійного вибору. |
||||||