"Календарне планування"

Про матеріал
"Календарне планування" для 10 класу з використанням компонентів та змістовних наскрізних ліній, І семестр, підручник Focus 3 видавництва Pearson
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування: Focus 3 - 10 клас (Семестр 1)

 

Тема 1: Starter Unit

Тематика ситуативного спілкування: Я та мої уподобання

Дата

Примітки

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності.

  1.  

02,09

 

Флаєр у спортивний зал

 

 

Знаннєвий компонент

Називає професії сфери спорту та може описати базові вимоги до них.

 

Діяльнісний компонент

Усвідомлює позитивні аспекти знання англійської мови в сфері спорту.

 

Ціннісний компонент

Аналізує можливості використання набутої компетентності в інших сферах діяльності.

 

  1.  

06,09

 

Телефонний дзвінок

  1.  

09,09

 

Моя домівка

Present tenses - review

  1.  

13,09

 

Моя улюблена національна страва

Quantifiers

  1.  

16,09

 

Приєднуйся до флешмобу!

Present Perfect and Past Simple

  1.  

20,09

 

Підлітки та гроші

Comparative and Superlative adjectives; too and enough

  1.  

23,09

 

Давай підемо у кіно!

Future forms

  1.  

27,09

 

Про який геджет ти мрієш?

First and Second Conditionals

  1.  

30,09

 

Мої відноси з батьками

Modal verbs of obligation and permission

  1.  

04,10

 

Як стати успішним підприємцем?

Defining relative clauses

Наскрізні змістові лінії

Здоров’я та безпека

 

 

 

впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;

пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;

критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків;

Громадянська відповідальність

усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;

ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;

розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;

Підприємливість та фінансова грамотність

демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;

планувати власне життя;

проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій;

Екологічна безпека та сталий розвиток

обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;

обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів;

розробляти плани дій щодо проведення екологічних заходів;

обговорювати природні і погодні явища;

 

Тема 2: Дім, милий дім!

Тематика ситуативного спілкування: Помешкання, житло, подорожі, відпочинок.

Дата

Примітки

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності.

11

07,10

 

Про що говорить твій профіль у Фейсбук?

 

Знаннєвий компонент

характеризує якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми

 

Діяльнісний компонент

описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події

 

Ціннісний компонент

аналізує можливості використання набутої компетентності в інших сферах діяльності. Розповідає про свої захоплення, інтереси.

 

12

11,10

 

 Як виглядає мій найкращий друг

13

18,10

 

Чи слідкуєш ти за модою?

14

21,10

 

Знайомтесь – це мій найкращий друг

Dynamic and state verbs

15

01,11

 

Цікава наука генетика

16

04,11

 

На кого з батьків я схожий

17

08,11

 

Портрет Мони Лізи

Present Perfect Continuous

18

11,11

 

Ти любиш ходити за покупками?

19

15,11

 

Опис людини

20

18,11

 

Розкажи мені про свою сестру

21

22,11

 

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 1

22

25,11

 

Перевіримо свої знання!

23

29,11

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;

розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;

порівнювати свята і традиції в різних країнах;

демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі;

проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

Здоров’я та безпека

 

 

 

критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків;

пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;

обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

Підприємливість та фінансова грамотність

планувати власне життя;

проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій;

повідомляти про перспективи свого професійного вибору.

Екологічна безпека та сталий розвиток

обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів;

розробляти плани дій щодо проведення екологічних заходів;

обговорювати природні і погодні явища;

пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі;

екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність.

 

Тема 2: Just do it!  

Тематика ситуативного спілкування: Спорт та здоровий спосіб життя

Дата

Примітки

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності.

24

02,12

 

Як багато ти знаєш про спорт?

 

 

Знаннєвий компонент

називає професії сфери спорту та може описати базові вимоги до них.

Діяльнісний компонент

усвідомлює позитивні аспекти знання англійської мови в сфері спорту

Ціннісний компонент

володіє базовою лексикою професійного спрямування.

25

06,12

 

Чи завжди важливо вигравати у спорті?

 

26

09,12

 

Надзвичайна історія

Narrative tenses (Past Simple and Past Continuous)

27

13,12

 

Відомі спортсмени

 

28

16,12

 

Паралімпійські ігри

 

29

20,12

 

Кеті Салліван – унікальна людина у спорті

30

23,12

 

Підсумковий урок

Наскрізні змістові лінії’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’

Екологічна безпека та сталий розвиток

обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;

обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів;

пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі;

екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність.

Здоров’я та безпека

 

 

 

впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;

пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;

/пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;

обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

Громадянська відповідальність

усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;

ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;

демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі;

Підприємливість та фінансова грамотність

демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;

планувати власне життя;

повідомляти про перспективи свого професійного вибору.

 

docx
Додано
23 жовтня 2021
Переглядів
1918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку