"Календарне планування"

Про матеріал
Календарне планування 6 клас ІІ семестр, розроблене за навчальною програмою з географії затвердженою наказом Міністерством освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» Географія. 6-9 класи.
Перегляд файлу

Семестр

Кількість годин

Всього годин

І

31

70

ІІ

39

6 клас

Загальна географія

ІІ семестр

(2 години на тиждень)

Урок

Дата

При

мітка

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Тема 2. Атмосфера

32

10.01

31

Будова атмосфери, властивості повітря в тропосфері.

Знаннєвий компонент:

називає суттєві ознаки понять «погода», «клімат»,  «синоптична карта», елементи погоди, теплові пояси Землі, світові центри спостереження за погодою;

наводить приклади хмар, різних за формою, прогнозів погоди, основних типів клімату;

пояснює  причини і наслідки зміни погоди і клімату.

Діяльнісний компонент:

спостерігає і фіксує зміни елементів погоди: температури повітря, атмосферного тиску, вітру, вологості повітря, хмар, хмарності, опадів;

визначає показники температури повітря й атмосферного тиску та їх зміни з висотою, швидкість  вітру, типи погоди, що переважають у своїй місцевості;

будує графіки ходу температури, діаграми розподілу опадів за певний період, розу вітрів;

добирає відповідні джерела географічної інформації для ознайомлення з атмосферними процесами;

користується термометром, барометром, гігрометром;

порівнює погоду різних типів у своїй місцевості в різні пори року та її вплив на здоров’я людей;

аналізує зміни температури повітря, атмосферного тиску протягом доби, сезону, року та їх розподіл на Землі за картою;

розв’язує задачі на зміну температури повітря, атмосферного тиску з висотою.

Ціннісний компонент:

оцінює вплив стану повітря на здоров”я людини;

робить висновки про значення прогнозу погоди для життя  і  діяльності людини

33

12.01

32

Добовий і річний хід температури повітря, причини його  коливання.

34

17.01

33

Теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання температури повітря.

35

19.01

34

Атмосферний тиск: причини і наслідки його зміни у тропосфері. Вимірювання атмосферного тиску.

 Практична робота 4. (оцінювана)Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою.

36

24.01

35

Вітер: причини виникнення, напрямки, сила, швидкість, їх визначення  сучасними приладами й візуально. Утворення бризу.

37

26.01

36

Вода в атмосфері: випаровування, вологість повітря та її зміни

38

31.01

37

Хмари і туман, відмінності в їх утворенні. Форми хмар, хмарність.

39

02.02

38

Опади, що випадають  із хмар та з повітря, їхні види, вимірювання. Карта розподілу опадів.

40

07.02

39

Погода, її елементи, мінливість.  Характерна погода за сезонами у своїй місцевості.

41

09.02

40

Служба погоди, практичне значення прогнозів погоди.

Практична робота  5. Складання графіка зміни температури повітря, опадів, рози вітрів, їх аналіз

42

14.02

41

Клімат та основні кліматотвірні чинники. Карта кліматичних поясів.

43

16.02

42

Зміни клімату. Вплив людини на атмосферу.

44

21.02

 

Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок з теми «Атмосфера»

Тема 3. Гідросфера

45

23.02

43

Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами гідросфери.

Знаннєвий компонент:

називає суттєві ознаки понять  «океан», «море», «затока», «протока», «острів»,  «океанічна течія», «річка», «озеро», «болото», «льодовик», «багаторічна мерзлота», «підземні води»;

наводить приклади морів, заток, проток, островів, річок, озер, штучних водойм;

пояснює причини і наслідки рухів води в Світовому океані, особливості живлення і режиму вод суходолу;

знає і розуміє негативні наслідки паводків, повеней і цунамі.

Діяльнісний компонент:

визначає особливості розподілу води між Світовим океаном і водами суходолу за відповідною діаграмою, глибини океанів і морів за шкалою глибин, залежність напрямку і характеру течії річок від рельєфу, видів живлення та режиму вод суходолу від клімату;

розрізняє способи зображення вод суходолу на плані та карті, озера за походженням їхніх улоговин і стоком, типи боліт, покривні та гірські льодовики, штучні водойми, типи підземних вод;

позначає на контурній карті назви:

морів:Чорне, Середземне, Червоне, Балтійське, Баренцове;

проток: Гібралтарська, Магелланова, Дрейка, Берінгова;

заток:Біскайська, Бенгальська, Мексиканська, Гвінейська;

островів:Велика Британія, Гренландія, Мадагаскар, Нова Гвінея;

півостровів:Скандинавський, Кримський, Аравійський, Індостан, Сомалі, Лабрадор;

западини:Маріанська;

річок: Дніпро, Дунай, Янцзи, Ніл, Амазонка, Міссісіпі;

озер:Каспійське, Великі озера, Байкал, Вікторія.

Ціннісний компонент:

оцінює роль води для життєдіяльності людини та використання мінеральних і термальних вод у господарській діяльності, вплив людини на різні частини гідросфери;

робить висновки про вплив якості питної води на здоров’я людини

46

28.02

44

Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані.

Практична робота

6. Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер

47

02.03

45

Властивості вод Світового океану.

48

07.03

46

Рухи води в Світовому океані. Життя в океанах і морях.

49

09.03

47

Багатства вод Світового океану. Океан та людина.   

50

14.03

48

Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина.

51

16.03

49

Живлення, водний режим і робота річок.

52

21.03

50

Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Штучні водойми.

53

23.03

51

Болота, особливості їх утворення та поширення.

54

04.04

52

Льодовики. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота.

55

06.04

53

Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води.

56

11.04

54

Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.

57

13.04

 

Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок з теми «Гідросфера»

Тема 4. Біосфера та ґрунти.  Тема 5. Природні комплекси

58

18.04

55

Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.

Знаннєвий компонент:

називає  компоненти біосфери, суттєві ознаки понять «біосфера», «ґрунти», «рослинність», «тваринний світ», види рослин і тварин, які поширені у своїй місцевості;

пояснює особливості поширення ґрунтів і живих організмів на земній кулі за допомогою карт, вплив людини на компоненти біосфери.

Діяльнісний компонент:

порівнює види рослин і тварин, що поширені на різних широтах земної кулі.

Ціннісний компонент:

оцінює значення ґрунтів, рослинності і тваринного світу для життєдіяльності людини;

пропонує власні заходи зі збереження тваринного та рослинного світу своєї місцевості

59

20.04

56

Властивості  ґрунтів. Карта ґрунтів.

Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану

60

27.04

57

Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи. Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі та властивості.

Знаннєвий компонент:

називає суттєві ознаки понять «природний комплекс», «географічна оболонка», «природна зона», компоненти природного комплексу;

наводить приклади природних комплексів та комплексів, змінених людиною, у своїй місцевості;

пояснює на конкретних прикладах наслідки взаємодії літосфери, атмосфери, гідросфери, біосфери.

Діяльнісний компонент:

порівнює особливості основних природних зон Землі;

дотримується правил безпеки і поведінки під час екскурсії.

Ціннісний компонент:

оцінює вплив людини на природні комплекси у своїй місцевості та  значення знань про природні комплекси для її життєдіяльності

61

04.05

58,59

Природні зони Землі, їх особливості.

Практична робота 7 (оцінювана)

Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом).

62

11.05

 

Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок з тем «Біосфера та ґрунти», «Природні комплекси»

РОЗДІЛ ІV. Планета людей

63

16.05

60

Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота.  Людські раси. Дослідження Миколи Миклухо-Маклая.

Знаннєвий компонент:

називає кількість населення на Землі та в Україні, людські раси;

вміє читати політичну карту.

Діяльнісний компонент:

аналізує карти густоти населення та людських рас;

показує на карті найбільші за площею та кількістю населення держави світу і держави-сусіди України;

характеризує види господарської діяльності та її наслідки у своєму населеному пункті;

порівнює людські раси за зовнішніми ознаками, густоту населення в різних регіонах земної кулі.

Ціннісний компонент:

усвідомлює толерантне ставлення до представників людських рас і народів світу;

оцінює вплив людини на природу, рівень забруднення навколишнього середовища в результаті різних видів господарської діяльності;

висловлює судження про  заходи

 щодо усунення негативних наслідків господарської діяльності у своєму населеному пункті;

розробляє за допомогою членів родини міні-проект з утилізації побутових відході

64

18.05

61

Найбільші за площею і чисельністю населення держави світу

65

23.05

62

 Держави-сусіди України на політичній карті світу.

66

25.05

63

Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської  діяльності. Зміни природних комплексів Землі.

67

30.05

64

Забруднення довкілля та його охорона.

68

01.06

 

Контрольна робота № 2

69

03.06

10 кл. географія

Практична робота 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частин світу та їх столиць.

70

06.05

 

Дослідження

Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів

Підсум

 

Вчитель                                                                                        Кобак Л.О

docx
Пов’язані теми
Географія, Інші матеріали
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку