Календарно-тематичне планування
уроків у 3-__ класі
на І семестр 2023/2024 н.р.
Вчитель: ________________
ПОГОДЖУЮ
Заступник директора
(Назва навчального закладу)
_________ __________
Прізвище та ім’я
заступника
Перелік дисциплін:
УКРАЇНСЬКА МОВА
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Домашнє завдання |
Пригадую знання про звуки і букви |
||||
|
|
Знайомство з підручником. Державні символи України |
|
|
|
|
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок». |
|
|
|
|
Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. |
|
|
|
|
Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. |
|
|
|
|
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. |
|
|
|
|
Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему |
|
|
|
|
Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему |
|
|
|
|
Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. |
|
|
|
|
Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою». |
|
|
|
|
Закріплюю правильне написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. |
|
|
|
|
Пригадую правила переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання |
|
|
|
|
Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки |
|
|
|
|
Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки |
|
|
|
|
Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу «Звуки і букви». |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи з розділу «Звуки і букви». |
|
|
Спостерігаю за значенням слів |
||||
|
|
Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік». |
|
|
|
|
Розпізнаю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту |
|
|
|
|
Добираю синоніми. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки |
|
|
|
|
Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему |
|
|
|
|
Розпізнаю слова, які мають кілька значень. |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Диктант "Україна". |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Диктант "Україна". Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
|
|
|
|
Розпізнаю синоніми, антоніми в тексті. |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня». |
|
|
|
|
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова. |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу «Значення слова». |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи з розділу «Значення слова». |
|
|
|
|
Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. |
|
|
Досліджую будову слова |
||||
|
|
Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
|
|
|
|
Розпізнаю спільнокореневі слова. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки |
|
|
|
|
Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода» |
|
|
|
|
Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями |
|
|
|
|
Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною |
|
|
|
|
Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
|
|
|
|
Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення.Складання і записування розповіді за поданими запитаннями |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Списування. Визначаю основу слова. |
|
|
|
|
Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту |
|
|
|
|
Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці». |
|
|
|
|
Утворюю слова за допомогою префіксів. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки |
|
|
|
|
Розрізняю префікси і службові слова. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання |
|
|
|
|
Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-. Написання тексту за власними спостереженнями.Тематична діагностувальна робота. Діалог(усний) |
|
|
|
|
Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання |
|
|
|
|
Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень |
|
|
|
|
Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту |
|
|
|
|
Визначаю суфікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла». |
|
|
|
|
Утворюю слова за допомогою суфіксів. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки |
|
|
|
|
Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання |
|
|
|
|
Розбираю слова за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
|
|
|
|
Розпізнаю слова з орфограмами. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями |
|
|
|
|
Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
|
|
|
|
Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях. |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу «Будова слова». |
|
|
|
|
Аналіз дігностувальної роботи з розділу "Будово слова". Складання діалогу. |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи». |
|
|
|
|
Закріплення і застосування знань про будову слова. Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Значення слова, будова слова. |
|
|
|
|
|
|
|
ЧИТАННЯ
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Домашнє завдання |
Здрастуй, рідна школо і мій третій клас! |
||||
|
|
Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...». |
|
|
|
|
Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі». |
|
|
|
|
Як у Німеччині святкують початок навчального року. Як у Німеччині святкують початок навчального року (текст створено за матеріалами інтернет-джерел). |
|
|
|
|
Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці». |
|
|
|
|
Характеристика головного персонажа твору. Меґан Мак Доналд «Джуді знайомиться з новим учителем» (уривок з повісті). |
|
|
|
|
Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів» |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяк «Пісня», «Рибалки», «У морі жаби не живуть», «Про вміння читати», «Як подружитися з Чакалкою» |
|
|
|
|
Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу? |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу : "Здрастуй, рідна школо і мій третій клас! ". Аудіювання |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи з розділу : "Здрастуй, рідна школо і мій третій клас! ". |
|
|
Без слова немає мови, а без мови — книги |
||||
|
|
Наша мова — безцінний скарб. |
|
|
|
|
А. Коваль «Наша мова». Якими були люди до винайдення мови? Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання. |
|
|
|
|
Наша мова — безцінний скарб. А. Коваль «Наша мова» Чому поява мови докорінно змінила життя людей. Дивовижний винахід. Добір заголовків до частин тексту. Підготовка до стислого переказу. |
|
|
|
|
Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант». |
|
|
|
|
Робота з дитячою літературою. Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка , або Чому всі поросята брудні?» |
|
|
|
|
Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова |
|
|
|
|
Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? А. Качан «Звертайся до словника». |
|
|
|
|
Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» |
|
|
|
|
Медіа віконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику. |
|
|
|
|
Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено). |
|
|
|
|
Для чого читають книжки? В. Сухомлинський «Спляча книга». |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Анатолій Качан «Гойдалка біля Дунаю», «Рідні береги», «Після бурі», Білі ночі в Одесі» |
|
|
|
|
Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати. |
|
|
|
|
Для чого читають книжки? Л. Повх «У бібліотеці». Інсценізація вірша. |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу: "Без слова немає мови, а без мови — книги". Навичка читання мовчки. |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи з розділу: "Без слова немає мови, а без мови — книги". |
|
|
Із джерел народної мудрості |
||||
|
|
Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя. |
|
|
|
|
Образ народного героя. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (продовження). Розвиток прогностичних умінь. Стислий переказ казки. |
|
|
|
|
Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки. |
|
|
|
|
Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій. |
|
|
|
|
Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка)(продовження). Вибірковий переказ частин твору. |
|
|
|
|
Народні пісні. Тематика народних пісень. «Три товариша» (українська народна пісня). |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Валентина Вздульська «Потяги» |
|
|
|
|
Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда). |
|
|
|
|
Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. Пряме і переносне значення змісту прислів’їв. |
|
|
|
|
Народні загадки. Особливості форм і тематика народних загадок. |
|
|
|
|
Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок.. |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу : "Із джерел народної мудрості" . Усний переказ прочитаного твору. |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи з розділу : "Із джерел народної мудрості". |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Василь Голобородько «Рукавичка», «Спека», «Після дощу», «Дружимо з деревцем» |
|
|
Здійсниться все! |
||||
|
|
Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу. В. Сухомлинський «Сонячний день узимку». |
|
|
|
|
Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу» (напам’ять) |
|
|
|
|
Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». |
|
|
|
|
Відчуй іншого. Тетяна Череп -Пероганич «Колядка». |
|
|
|
|
Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (продовження). Як завершити оповідання «Колядка». |
|
|
|
|
Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою. |
|
|
|
|
Зимові картини і «зимові» слова. Г. Малик «Грудень» (напам’ять). |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Робота з дитячою книжкою. Л.Воронина «Пригоди голубого папуги»(скорочено) |
|
|
МАТЕМАТИКА
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Домашнє завдання |
Повторення вивченого в 2 класі |
||||
|
|
Повторення вивченого в 2 класі. |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні. |
|
|
|
|
Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
|
Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. |
|
|
|
|
Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
|
Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок |
|
|
|
|
Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр |
|
|
|
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями |
|
|
|
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення |
|
|
|
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням |
|
|
|
|
Ділення. Ділення іменованих чисел. Творча робота над задачами |
|
|
|
|
Розв’язування задач за схемою. Відрізок, кут, прямокутник. |
|
|
|
|
Правила ділення і множення на 1. |
|
|
|
|
Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. |
|
|
|
|
Назви компонентів при діленні. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на зведення до одиниці |
|
|
|
|
Задачі на кратне порівняння чисел. |
|
|
|
|
Діагностувальна робота "Повторення вивченого у 2 класі". |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи "Повторення вивченого у 2 класі". Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
Табличне множення і ділення |
||||
|
|
Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. |
|
|
|
|
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. |
|
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Знаходження невідомого множника. Визначення часу за годинником |
|
|
|
|
Четвертина, або чверть. Час. Квартал |
|
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
|
Робота з даними. Задачі на визначення тривалості. подій. |
|
|
|
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей |
|
|
|
|
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
|
Рівняння. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. |
|
|
|
|
Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. |
|
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 7. Задачі на знаходження периметра. |
|
|
|
|
Дії з іменованими числами. Рівняння |
|
|
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. |
|
|
|
|
Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. |
|
|
|
|
Діагностувальна робота "Таблиця множення і ділення на 6,7". |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальноїї роботи "Таблиця множення і ділення". Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. |
|
|
|
|
Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
|
Творча робота над задачами. Периметр трикутника. |
|
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 9. Порівняння виразів. |
|
|
|
|
Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Числовий відрізок. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
|
Буквені вирази. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
|
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. |
|
|
|
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
|
Переставний закон множення. Робота з даними. |
|
|
|
|
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
|
Знаходження частини від числа та числа за його частиною. |
|
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
|
Діагностувальна робота "Таблиця множення та ділення на 8 і 9". |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи "Таблиця множення та ділення на 8 і 9". Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
Нумерація трицифрових чисел |
||||
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
|
Нумерація чисел в межах тисячі. Порівняння чисел в межах тисячі. |
|
|
|
|
Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. |
|
|
|
|
Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. |
|
|
|
|
Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Задачі на відстань. |
|
|
|
|
Розрядні доданки трицифрових чисел. Задачі на відстань. |
|
|
|
|
Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. |
|
|
|
|
Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. |
|
|
|
|
Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. |
|
|
|
|
Одиниці вимірювання часу. Рік. |
|
|
|
|
Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Числова пряма. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
|
Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
|
|
|
|
Розв’язування нерівностей. |
|
|
|
|
Коло. Радіус кола. Задачі геометричного змісту. |
|
|
|
|
Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. |
|
|
|
|
Діагностувальна робота "Нумерація трицифрових чисел". |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи "Нумерація трицифрових чисел". Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
|
Задачі геометричного змісту. |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
Міцні горішки під ялинку( завдання з логічним навантаженням) |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Додаткові завдання. |
|
|
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Домашнє завдання |
Людина серед людей |
||||
|
|
Вступ. Історія та традиції рідної школи. Шкільний розпорядок |
|
|
|
|
Ставлення до інших |
|
|
|
|
Як уникнути конфлікту. Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) |
|
|
|
|
Небезпечні ситуації в школі. Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі |
|
|
|
|
Небезпечні ситуації на вулиці |
|
|
|
|
Сім’я. Склад сім’ї. Історія роду. Родинні стосунки між поколіннями. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та інших членів сім’ї |
|
|
|
|
Розподіл прав та обов’язків у сім’ї. Дозвілля в сім’ї |
|
|
|
|
Небезпечні ситуації вдома |
|
|
|
|
Приватний і громадський простір. Моделювання (інсценізація) поведінки у громадських місцях (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу: "Людина серед людей" |
|
|
Методи дослідження природи |
||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи з розділу: "Людина серед людей". Природа — частина навколишнього світу |
|
|
|
|
Тіла та явища природи |
|
|
|
|
Дослідження природи. Значення дослідження природи |
|
|
|
|
Джерела інформації про природу та способи її представлення |
|
|
|
|
Дослідження як джерело знань про природу. Дослідження властивостей речовин (за вибором учнів / вчителя) |
|
|
|
|
Обладнання для вивчення природи |
|
|
|
|
Основні кроки під час дослідження тіл і явищ природи |
|
|
|
|
Спостереження. Вправляння у складанні плану спостереження |
|
|
|
|
Вимірювання. Вправляння у проведенні вимірювань |
|
|
|
|
Експеримент (дослід). Вправляння у складанні плану експерименту |
|
|
|
|
Дослідження властивостей тіл неживої природи . |
|
|
|
|
Моделювання у вивченні природи |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу: " Методи дослідження природи" |
|
|
Нежива природа |
||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи з розділу: " Методи дослідження природи". Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості |
|
|
|
|
Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування. Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю, питної соди) |
|
|
|
|
Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води |
|
|
|
|
Колообіг води в природі |
|
|
|
|
Очищення води. Способи очищення води |
|
|
|
|
Повітря. Властивості повітря. Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря |
|
|
|
|
Гірські породи, їх властивості. Порівняння властивостей гірських порід |
|
|
|
|
Корисні копалини, їх види. Використання та охорона корисних копалин. Ознайомлення з корисними копалинами |
|
|
|
|
Ґрунт. Склад і утворення ґрунту. Дослідження складу і властивостей ґрунту |
|
|
|
|
Догляд за ґрунтом |
|
|
|
|
Значення води, повітря і ґрунту в природі та діяльності людей, їх охорона |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу: " Нежива природа" |
|
|
Організми. Рослини |
||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи з розділу: " Нежива природа". Організми — тіла живої природи. Різноманітність рослин . |
|
|
|
|
Дихання і живлення рослин |
|
|
|
|
Квіткові рослини. Розмноження, ріст і розвиток рослин |
|
|
|
|
Розмноження квіткових рослин за допомогою кореня, стебла та листка. Спостереження розвитку рослини, яку вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона) |
|
|
|
|
Середовище існування рослин. Пристосування рослин до умов існування. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування Дослідження умов росту рослин |
|
|
|
|
Тварини — організми |
|
|
|
|
Комахи |
|
|
|
|
Риби |
|
|
|
|
Земноводні |
|
|
|
|
Плазуни |
|
|
|
|
Птахи |
|
|
|
|
Звірі |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Середовище існування тварин. Пристосування тварин до способу життя. Виявлення пристосування тварин до способу життя . |
|
|
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Домашнє завдання |
Подорожуємо і відкриваємо світ |
||||
|
|
Літо-літечко минуло… Виготовлення компози-ції з метеликами за зразком. |
|
|
|
|
Вазон. Виготовлення витинанки «Вазон» за зразком. |
|
|
|
|
Мій сонячний дім — це моя Україна. Виготовле-ння аплікації за зразком |
|
|
|
|
Кораблик – мандрівник. Виготовлення компо-зиції у техніці квілінгу |
|
|
Між минулим і майбутнім |
||||
|
|
Мамонтенятко Монті. Виготовлення аплкації за зразком. |
|
|
|
|
Попелюшка. Виготовлення саморобки-вдяган-ки для головних героїв казки |
|
|
|
|
Пухнасті айстри з бабусиного саду. Виготовлен-ня осіннього букету у техніці квілінгу за зразком. |
|
|
Чарівні перетворення |
||||
|
|
Кленові листочки. Виготовлення кленових листочків з кольорового паперу за зразком. |
|
|
|
|
Гілка горобини. Виготовлення об’ємно-пласти-лінової композиції за зразком. |
|
|
|
|
Осінній букет. Виготовлення барвистого букету за зразком. |
|
|
|
|
Подорож дощової краплинки. Виготовлення книжечки-хмаринки. |
|
|
Енергія |
||||
|
|
Новорічна прикраса з дроту. Виготовлення при-краси з дроту за зразком |
|
|
|
|
Різдвяний ангелик. Виготовлення різдвяної композиції за зразком. |
|
|
|
|
Вертеп. Виготовлення лялькового вертепу із паперу та картону за зразком. |
|
|
|
|
Різдвяні подарунки пінгвінятка Піна. Виготов-лення новорічної аплікації з веселим пінгвінят-ком за зразком. |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Сніговичок з ниточок. Виготовлення сніговичка з ниток за зразком. |
|
|
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Домашнє завдання |
Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв |
||||
|
|
Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв. Спів (співацька постава, дихання, інтонація, фразування, дикція). Куплетна форма. Слухання: С.Борткевич «Принцеса на горошині», М.Равель «Красуня. |
|
|
|
|
Портретна галерея. Інтонація. Перегляд фрагментів м/ф «Піноккіо», «Буратіно». Юрій Шевченко. Балет. «Буратіно і чарівна скрипка». |
|
|
|
|
Ліричні персонажі.Балет. Музична форма. Слухання: Сергій Прокоф’єв. Вальс із балету «Попелюшка»; «Джульєтта-дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта». |
|
|
|
|
Людина і природа - єдині. Контраст. М.Римський-Корсаков вступ до опери « Казка про царя Салтана». |
|
|
|
|
Людина і природа - єдині (продовження). Марш. Величина такту, розмір. В.Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки-мюзиклу « Кіт у чоботях». |
|
|
|
|
Дружба та брацтво - найбільше багацтво. Слухання: М. Степаненко. "Дражнилка. Скривдили" (із "Дитячого зошита"). |
|
|
|
|
Дружба та брацтво - найбільше багацтво (продовження).Розучування: О.Янушкевич, М. Ясакова «Дружба». |
|
|
|
|
Героїзм у мистецтві. Рондо. Тривалість нот. П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків» |
|
|
|
|
Богатирі в мультиплікації. Духовий оркестр. Мідні духові інструменти. Створення ритмічного супроводу до пісні. |
|
|
|
|
Козацькому роду нема переводу. Варіації. Перегляд к/ф (уривок) «Вогнем і мечем». Євген Адамцевич «Запорозький марш». |
|
|
|
|
Козацькому роду нема переводу (продовження).Слухання: С. Климовський « Їхав козак за Дунай». Розучування: «Ми нащадки козаків» А.Олєйнікова, І. Чайченко. |
|
|
|
|
Наша слава, краса і велич. Хортинг. Слухання: українські народні пісні у виконанні С.Крушельницької. |
|
|
|
|
Новорічний калейдоскоп. Перегляд «Пригоди S Миколая», мультфільм «Герої в масках. Гекко рятує Різдво». Слухання: "Santa Baby" у виконанні ManSound. |
|
|
|
|
Новорічний калейдоскоп (продовження). Слухання: Піккардійська терція «Нова радість стала», А. Мігай "Ялиночка". |
|
|
|
|
Слухання: Carol of the Bells у виконанні Pentatonix. Щедрівка «Добрий вечір тобі, пане господарю». |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Розуміння значення мистецтва в житті людини. Завдання Лясольки. |
|
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Домашнє завдання |
Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв |
||||
|
|
Лясолик і Барвик у Країні Мистецтва. Організація робочого місця для занять образотворчим мистецтвом. Освоєння інструментарію для образотворчої діяльності. |
|
|
|
|
Портретна галерея. Портретна галерея. Портрет. Пропорції - співвідношення між частинами обличчя. |
|
|
|
|
Ліричні персонажі. Композиція. Компонування елементів композиції. Розміщення об'єктів у форматі з дотриманням засобів та правил композиції, для підсилення композиційного центру. |
|
|
|
|
Людина і природа - єдині. Контраст. Застосування у художньо-творчій діяльності поняття контрасту форм, кольорів. |
|
|
|
|
Людина і природа - єдині (продовження). Пейзаж, колорит, композиційний центр. Спостереження за довкіллям та його втіленням у художніх образах. |
|
|
|
|
Дружба та брацтво - найбільше багацтво. Фактура. Створення художнього образу засобами декоративної насиченості форми (продряпування). |
|
|
|
|
Дружба та брацтво - найбільше багацтво (продовження).Фактура. Руханка: танець песиків-далматинців з вистави Євгенії Таку «Острів співучих папуг». |
|
|
|
|
Героїзм у мистецтві. Буквиця. Поняття про декор як засіб наповнення й збагачення форми. Створення художнього образу засобами декоративної насиченості форми. |
|
|
|
|
Богатирі в мультиплікації. Художники-мультиплікатори. М/ф «Пригоди Котигорошка та його друзів». |
|
|
|
|
Козацькому роду нема переводу. Перегляд фрагменту мультфільму із серіалу «Козаки». Зіставлення художніх образів, подібних за сюжетом та втілених у різних видах мистецтва. |
|
|
|
|
Козацькому роду нема переводу (продовження). Сприймання засобів виразності в скульптурі. Скульптура та рельєф. Виготовлення сувеніру-магніту з веселим козаком і розфарбування його. |
|
|
|
|
Наша слава, краса і велич. Сприймання засобів виразності в скульптурі: симетрія, горельєф, барельєф. |
|
|
|
|
Новорічний калейдоскоп.Дитячий новорічний кліп на пісню «Ялинонька». Вирізування, конструювання з паперу. |
|
|
|
|
Новорічний калейдоскоп (продовження). Елементарна стилізація форм та оздоблюваних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва. Орнамент. |
|
|
|
|
Вирізування, конструювання з паперу. Самовираження в художньо-творчій діяльності. Виготовлення новорічної листівки. |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Розуміння значення мистецтва в житті людини. Презентація власних творчих досягнень. Завдання Барвика. |
|
|
ІНФОРМАТИКА
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Домашнє завдання |
Інформація. Дії з інформацією. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
||||
|
|
Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроями |
|
|
|
|
Способи подання повідомлень, носії повідомлень |
|
|
|
|
Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією |
|
|
|
|
Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень |
|
|
|
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією |
|
|
|
|
Пристрої введення та виведення інформації |
|
|
|
|
Введення текстових даних |
|
|
|
|
Робочий стіл комп’ютера |
|
|
|
|
Структурування інформації. Поняття файлу і папки |
|
|
|
|
Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання |
|
|
|
|
Безпечна робота в Інтернеті |
|
|
|
|
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право. |
|
|
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Об’єкт. Властивості об’єкта |
||||
|
|
Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати |
|
|
|
|
Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
|
|
Редагування тексту |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. |
|
|