Календарне планування 3 клас 1 семестр

Про матеріал
Перелік дисциплін: 1. Українська мова - К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова, за програмою НУШ (2020-2021 н.р.), 4 години на тиждень. 2. Читання – О. Савченко, за програмою НУШ, 3 години на тиждень. 3. Математика - Н.П. Листопад, за програмою О. Я. Савченко, 5 години на тиждень. 4. Я досліджую світ - І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, Л. Пономарьової, О. Антонова за програмою О. Я. Савченко, 3 години на тиждень. 5. Дизайн і технології – Л. Роговська, за програмою О. Я. Савченко, 1 години на тиждень. 6. Музичне мистецтво - Людмила Масол, Олена Гайдамака, Оксана Колотило, за програмою О. Я. Савченко, 1 година на тиждень. 7. Образотворче мистецтво - Людмила Масол, Олена Гайдамака, Оксана Колотило, за програмою О. Я. Савченко, 1 година на тиждень. 8. Інформатика – М. Корнієнко, С.Крамаровська, І.Зарецька, за програмою НУШ відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко, 1 година на тиждень.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків у 3-__ класі

на І семестр 2023/2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: ________________

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖУЮ

 

Заступник директора

 

(Назва навчального закладу)

 

_________     __________

Прізвище та ім’я

 заступника


Перелік дисциплін:

 

 

 

  1. Українська мова - К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова, за програмою НУШ (2020-2021 н.р.), 4 години на тиждень.
  2. Читання – О. Савченко, за програмою НУШ, 3 години на тиждень.
  3. Математика - Н.П. Листопад, за програмою О. Я. Савченко, 5 години на тиждень.
  4. Я досліджую світ - І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, Л. Пономарьової, О. Антонова за програмою О. Я. Савченко, 3 години на тиждень.  
  5. Дизайн і технології – Л. Роговська, за програмою О. Я. Савченко, 1 години на тиждень.  
  6. Музичне мистецтво - Людмила  Масол, Олена Гайдамака, Оксана Колотило, за програмою О. Я. Савченко, 1 година на тиждень.  
  7. Образотворче мистецтво - Людмила  Масол, Олена Гайдамака, Оксана Колотило, за програмою О. Я. Савченко, 1 година на тиждень.  
  8. Інформатика – М. Корнієнко, С.Крамаровська, І.Зарецька, за програмою НУШ відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко, 1 година на тиждень.  

УКРАЇНСЬКА МОВА

№п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Домашнє завдання

Пригадую знання про звуки і букви

  1.  

 

Знайомство з підручником. Державні символи України

 

 

  1.  

 

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями

 

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок».

 

 

  1.  

 

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів.

 

 

  1.  

 

Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´].

 

 

  1.  

 

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу.
Написання тексту за запитаннями

 

 

  1.  

 

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему

 

 

  1.  

 

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему

 

 

  1.  

 

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

 

 

  1.  

 

Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання

 

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою».

 

 

  1.  

 

Закріплюю правильне написання  слів з ненаголошеними звуками [е], [и].

 

 

  1.  

 

Пригадую правила переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання

 

 

  1.  

 

Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

 

 

  1.  

 

Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки

 

 

  1.  

 

Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з розділу  «Звуки і букви».

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи з розділу  «Звуки і букви».

 

 

Спостерігаю за значенням слів

  1.  

 

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами

 

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік».

 

 

  1.  

 

Розпізнаю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

 

 

  1.  

 

Добираю синоніми. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

 

 

  1.  

 

Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему

 

 

  1.  

 

Розпізнаю слова, які мають кілька значень.

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Диктант "Україна".

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Диктант "Україна".  Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

 

  1.  

 

Розпізнаю синоніми, антоніми в тексті.

 

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня».

 

 

  1.  

 

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з розділу «Значення слова».

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи з розділу  «Значення слова».

 

 

  1.  

 

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

 

 

Досліджую будову слова

  1.  

 

Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

 

  1.  

 

Розпізнаю спільнокореневі слова. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

 

 

  1.  

 

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки

 

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода»

 

 

  1.  

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями

 

 

  1.  

 

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною

 

 

  1.  

 

Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

 

  1.  

 

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення.Складання і записування розповіді за поданими запитаннями

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Списування. Визначаю основу слова.

 

 

  1.  

 

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

 

 

  1.  

 

Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

 

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці».

 

 

  1.  

 

Утворюю слова за допомогою префіксів. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

 

 

  1.  

 

Розрізняю префікси і службові слова. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання

 

 

  1.  

 

Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-. Написання тексту за власними спостереженнями.Тематична діагностувальна робота. Діалог(усний)

 

 

  1.  

 

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання

 

 

  1.  

 

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень

 

 

  1.  

 

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту

 

 

  1.  

 

Визначаю суфікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

 

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла».

 

 

  1.  

 

Утворюю слова за допомогою суфіксів. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки

 

 

  1.  

 

Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання

 

 

  1.  

 

Розбираю слова за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

 

  1.  

 

Розпізнаю слова з орфограмами. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

 

 

  1.  

 

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

 

  1.  

 

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях.

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з розділу  «Будова слова».

 

 

  1.  

 

Аналіз дігностувальної роботи з розділу  "Будово слова". Складання діалогу.

 

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи».

 

 

  1.  

 

Закріплення і застосування знань про будову слова. Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником.

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Значення слова, будова слова.

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

ЧИТАННЯ

№п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Домашнє завдання

Здрастуй, рідна школо і мій третій клас!

  1.  

 

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...».

 

 

  1.  

 

Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі». 

 

 

  1.  

 

Як у Німеччині святкують початок навчального року. Як у Німеччині святкують початок навчального року (текст створено за матеріалами інтернет-джерел).

 

 

  1.  

 

Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці».

 

 

  1.  

 

Характеристика головного персонажа твору. Меґан Мак Доналд «Джуді знайомиться з новим учителем» (уривок з повісті).

 

 

  1.  

 

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів»

 

 

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяк «Пісня», «Рибалки», «У морі жаби не живуть», «Про вміння читати», «Як подружитися з Чакалкою»

 

 

  1.  

 

Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу?

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з розділу  : "Здрастуй, рідна школо і мій третій клас! ". Аудіювання

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи з розділу  : "Здрастуй, рідна школо і мій третій клас! ".

 

 

Без слова немає мови, а без мови — книги

  1.  

 

Наша мова — безцінний скарб.

 

 

  1.  

 

А. Коваль «Наша мова». Якими були люди до винайдення мови? Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання.

 

 

  1.  

 

Наша мова — безцінний скарб. А. Коваль «Наша мова»  Чому поява мови докорінно змінила життя людей. Дивовижний винахід. Добір заголовків до частин тексту. Підготовка до стислого переказу.

 

 

  1.  

 

Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант».

 

 

  1.  

 

Робота з дитячою літературою.  Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка , або Чому всі поросята брудні?»

 

 

  1.  

 

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова

 

 

  1.  

 

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? А. Качан «Звертайся до словника».

 

 

  1.  

 

Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга»

 

 

  1.  

 

Медіа віконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику.

 

 

  1.  

 

Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено).

 

 

  1.  

 

Для чого читають книжки?  В. Сухомлинський «Спляча книга».

 

 

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. Анатолій Качан «Гойдалка біля Дунаю», «Рідні береги», «Після бурі», Білі ночі в Одесі»

 

 

  1.  

 

Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати.

 

 

  1.  

 

Для чого читають книжки? Л. Повх  «У бібліотеці». Інсценізація вірша.

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з розділу: "Без слова немає мови, а без мови — книги". Навичка читання мовчки.

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи з розділу: "Без слова немає мови, а без мови — книги".

 

 

Із джерел народної мудрості

  1.  

 

Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя. 

 

 

  1.  

 

Образ народного героя. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (продовження). Розвиток прогностичних умінь. Стислий переказ казки.

 

 

  1.  

 

Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки.

 

 

  1.  

 

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій.

 

 

  1.  

 

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка)(продовження). Вибірковий переказ частин твору.  

 

 

  1.  

 

Народні пісні. Тематика народних пісень.  «Три товариша» (українська народна пісня).

 

 

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. Валентина Вздульська «Потяги»

 

 

  1.  

 

Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда).

 

 

  1.  

 

Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. Пряме і переносне значення змісту прислів’їв.

 

 

  1.  

 

Народні загадки. Особливості форм і тематика народних загадок.

 

 

  1.  

 

Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок..

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з розділу : "Із джерел народної мудрості" . Усний переказ прочитаного твору.

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи з розділу : "Із джерел народної мудрості".

 

 

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. Василь Голобородько «Рукавичка», «Спека», «Після дощу», «Дружимо з деревцем»

 

 

Здійсниться все!

  1.  

 

Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу.  В. Сухомлинський «Сонячний день узимку». 

 

 

  1.  

 

Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу» (напам’ять) 

 

 

  1.  

 

Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою».

 

 

  1.  

 

Відчуй іншого. Тетяна Череп -Пероганич «Колядка».

 

 

  1.  

 

Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (продовження). Як завершити оповідання «Колядка».

 

 

  1.  

 

Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою.

 

 

  1.  

 

Зимові картини і «зимові» слова. Г. Малик «Грудень» (напам’ять).

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Робота з дитячою книжкою.  Л.Воронина «Пригоди голубого папуги»(скорочено)

 

 

 

МАТЕМАТИКА

№п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Домашнє завдання

Повторення вивченого в 2 класі

  1.  

 

Повторення вивченого в 2 класі.

 

 

  1.  

 

Нумерація чисел першої сотні.

 

 

  1.  

 

Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника.

 

 

  1.  

 

Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час.

 

 

  1.  

 

Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

 

 

  1.  

 

Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок

 

 

  1.  

 

Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр

 

 

  1.  

 

Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями

 

 

  1.  

 

Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення

 

 

  1.  

 

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням

 

 

  1.  

 

Ділення. Ділення іменованих чисел. Творча робота над задачами

 

 

  1.  

 

Розв’язування задач за схемою. Відрізок, кут, прямокутник.

 

 

  1.  

 

Правила ділення і множення на 1.

 

 

  1.  

 

Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі.

 

 

  1.  

 

Назви компонентів при діленні. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

 

Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на зведення до одиниці

 

 

  1.  

 

Задачі на кратне порівняння чисел.

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота "Повторення вивченого у 2 класі".

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи "Повторення вивченого у 2 класі". Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

Табличне множення і ділення

  1.  

 

Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа.

 

 

  1.  

 

Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа.

 

 

  1.  

 

Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя.

 

 

  1.  

 

Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

 

Знаходження невідомого множника. Визначення часу за годинником

 

 

  1.  

 

Четвертина, або чверть. Час. Квартал

 

 

  1.  

 

Таблиця множення і ділення числа 5. Задачі на знаходження частини від числа.

 

 

  1.  

 

Робота з даними. Задачі на визначення тривалості. подій. 

 

 

  1.  

 

Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей

 

 

  1.  

 

Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь.

 

 

  1.  

 

Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь.

 

 

  1.  

 

Рівняння. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми.

 

 

  1.  

 

Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

 

Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми.

 

 

  1.  

 

Таблиця множення і ділення числа 7. Задачі на знаходження периметра.

 

 

  1.  

 

Дії з іменованими числами. Рівняння

 

 

  1.  

 

Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка.

 

 

  1.  

 

Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення.

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота "Таблиця множення і ділення на 6,7".

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальноїї роботи "Таблиця множення і ділення". Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

  1.  

 

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника.

 

 

  1.  

 

Творчі задачі. Розв’язування рівнянь.

 

 

  1.  

 

Творча робота над задачами. Периметр трикутника.

 

 

  1.  

 

Таблиця множення і ділення числа 9. Порівняння виразів.

 

 

  1.  

 

Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

 

Числовий відрізок. Задачі з буквеними даними.

 

 

  1.  

 

Буквені вирази. Задачі з буквеними даними.

 

 

  1.  

 

Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10.

 

 

  1.  

 

Числовий відрізок. Задачі на знаходження частини від числа.

 

 

  1.  

 

Переставний закон множення. Робота з даними.

 

 

  1.  

 

Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

 

Задачі на знаходження частини від числа.

 

 

  1.  

 

Знаходження частини від числа та числа за його частиною.

 

 

  1.  

 

Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною.

 

 

  1.  

 

Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними.

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота "Таблиця множення та ділення на 8 і 9".

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи "Таблиця множення та ділення на 8 і 9". Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

Нумерація трицифрових чисел

  1.  

 

Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними.

 

 

  1.  

 

Нумерація чисел в межах тисячі. Порівняння чисел в межах тисячі.

 

 

  1.  

 

Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів.

 

 

  1.  

 

Дії з іменованими числами. Числа третього розряду.

 

 

  1.  

 

Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Задачі на відстань.

 

 

  1.  

 

Розрядні доданки трицифрових чисел. Задачі на відстань.

 

 

  1.  

 

Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

 

Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту.

 

 

  1.  

 

Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі.

 

 

  1.  

 

Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу.

 

 

  1.  

 

Одиниці вимірювання часу. Рік.

 

 

  1.  

 

 Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

 

Числова пряма. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

 

Округлення до сотень. Дії з іменованими числами.

 

 

  1.  

 

Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

 

 

  1.  

 

Розв’язування нерівностей.

 

 

  1.  

 

Коло. Радіус кола. Задачі геометричного змісту.

 

 

  1.  

 

Буквені вирази. Задачі геометричного змісту.

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота "Нумерація трицифрових чисел".

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи "Нумерація трицифрових чисел". Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

  1.  

 

Задачі геометричного змісту.

 

 

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

  1.  

 

Міцні горішки під ялинку( завдання з логічним навантаженням)

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Додаткові завдання.

 

 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

№п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Домашнє завдання

Людина серед людей

  1.  

 

Вступ. Історія та традиції рідної школи. Шкільний розпорядок 

 

 

  1.  

 

Ставлення до інших

 

 

  1.  

 

Як уникнути конфлікту. Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя)

 

 

  1.  

 

Небезпечні ситуації в школі. Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі

 

 

  1.  

 

Небезпечні ситуації на вулиці

 

 

  1.  

 

Сім’я. Склад сім’ї. Історія роду. Родинні стосунки між поколіннями. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та інших членів сім’ї

 

 

  1.  

 

Розподіл прав та обов’язків у сім’ї. Дозвілля в сім’ї 

 

 

  1.  

 

Небезпечні ситуації вдома

 

 

  1.  

 

Приватний і громадський простір. Моделювання (інсценізація) поведінки у громадських місцях (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя)

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з розділу: "Людина серед людей"

 

 

Методи дослідження природи

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи з розділу: "Людина серед людей". Природа — частина навколишнього світу

 

 

  1.  

 

Тіла та явища природи

 

 

  1.  

 

Дослідження природи. Значення дослідження природи

 

 

  1.  

 

Джерела інформації про природу та способи її представлення

 

 

  1.  

 

Дослідження як джерело знань про природу. Дослідження властивостей речовин (за вибором учнів / вчителя)

 

 

  1.  

 

Обладнання для вивчення природи

 

 

  1.  

 

Основні кроки під час дослідження тіл і явищ природи

 

 

  1.  

 

Спостереження. Вправляння у складанні плану спостереження

 

 

  1.  

 

Вимірювання. Вправляння у проведенні вимірювань

 

 

  1.  

 

Експеримент (дослід). Вправляння у складанні плану експерименту

 

 

  1.  

 

Дослідження властивостей тіл неживої природи .

 

 

  1.  

 

Моделювання у вивченні природи

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з розділу: " Методи дослідження природи"

 

 

Нежива природа

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи з розділу: " Методи дослідження природи". Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості

 

 

  1.  

 

Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування. Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю, питної соди)

 

 

  1.  

 

Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води

 

 

  1.  

 

Колообіг води в природі 

 

 

  1.  

 

Очищення води. Способи очищення води

 

 

  1.  

 

Повітря. Властивості повітря. Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря

 

 

  1.  

 

Гірські породи, їх властивості. Порівняння властивостей гірських порід

 

 

  1.  

 

Корисні копалини, їх види. Використання та охорона корисних копалин. Ознайомлення з корисними копалинами

 

 

  1.  

 

Ґрунт. Склад і утворення ґрунту. Дослідження складу і властивостей ґрунту

 

 

  1.  

 

Догляд за ґрунтом

 

 

  1.  

 

Значення води, повітря і ґрунту в природі та діяльності людей, їх охорона

 

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з розділу: " Нежива природа"

 

 

Організми. Рослини

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи з розділу: " Нежива природа". Організми — тіла живої природи. Різноманітність рослин .

 

 

  1.  

 

Дихання і живлення рослин

 

 

  1.  

 

Квіткові рослини. Розмноження, ріст і розвиток рослин

 

 

  1.  

 

Розмноження квіткових рослин за допомогою кореня, стебла та листка. Спостереження розвитку рослини, яку вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона)

 

 

  1.  

 

Середовище існування рослин. Пристосування рослин до умов існування. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування Дослідження умов росту рослин

 

 

  1.  

 

Тварини — організми 

 

 

  1.  

 

Комахи

 

 

  1.  

 

Риби

 

 

  1.  

 

Земноводні

 

 

  1.  

 

Плазуни 

 

 

  1.  

 

Птахи

 

 

  1.  

 

Звірі

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Середовище існування тварин. Пристосування тварин до способу життя. Виявлення пристосування тварин до способу життя  .

 

 

 

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

№п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Домашнє завдання

Подорожуємо і відкриваємо світ

  1.  

 

Літо-літечко минуло… Виготовлення компози-ції з метеликами за зразком.

 

 

  1.  

 

Вазон. Виготовлення витинанки «Вазон» за зразком.

 

 

  1.  

 

Мій сонячний дім — це моя Україна. Виготовле-ння аплікації за зразком

 

 

  1.  

 

Кораблик – мандрівник. Виготовлення компо-зиції у техніці квілінгу

 

 

Між минулим і майбутнім

  1.  

 

Мамонтенятко Монті. Виготовлення аплкації за зразком.

 

 

  1.  

 

Попелюшка. Виготовлення саморобки-вдяган-ки для головних героїв казки

 

 

  1.  

 

Пухнасті айстри з бабусиного саду. Виготовлен-ня осіннього букету у техніці квілінгу за зразком.

 

 

Чарівні перетворення

  1.  

 

Кленові листочки. Виготовлення кленових листочків з кольорового паперу за зразком.

 

 

  1.  

 

Гілка горобини. Виготовлення об’ємно-пласти-лінової композиції за зразком.

 

 

  1.  

 

Осінній букет. Виготовлення барвистого букету за зразком.

 

 

  1.  

 

Подорож дощової краплинки. Виготовлення книжечки-хмаринки.

 

 

Енергія

  1.  

 

Новорічна прикраса з дроту. Виготовлення при-краси з дроту за зразком

 

 

  1.  

 

Різдвяний ангелик. Виготовлення різдвяної композиції за зразком.

 

 

  1.  

 

Вертеп. Виготовлення лялькового вертепу із паперу та картону за зразком.

 

 

  1.  

 

Різдвяні подарунки пінгвінятка Піна. Виготов-лення новорічної аплікації з  веселим пінгвінят-ком за зразком.

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Сніговичок з ниточок. Виготовлення сніговичка з ниток за зразком.

 

 

 

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

№п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Домашнє завдання

Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв

  1.  

 

Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв. Спів (співацька постава, дихання, інтонація, фразування, дикція). Куплетна форма. Слухання: С.Борткевич «Принцеса на горошині»,  М.Равель «Красуня.

 

 

  1.  

 

Портретна галерея. Інтонація. Перегляд фрагментів м/ф «Піноккіо», «Буратіно». Юрій Шевченко. Балет. «Буратіно і чарівна скрипка».

 

 

  1.  

 

Ліричні персонажі.Балет. Музична форма. Слухання: Сергій Прокоф’єв. Вальс із балету «Попелюшка»; «Джульєтта-дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта».

 

 

  1.  

 

Людина і природа - єдині. Контраст. М.Римський-Корсаков вступ до опери « Казка про царя Салтана».

 

 

  1.  

 

Людина і природа - єдині (продовження). Марш. Величина такту, розмір. В.Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки-мюзиклу « Кіт у чоботях».

 

 

  1.  

 

Дружба та брацтво - найбільше багацтво. Слухання: М. Степаненко. "Дражнилка. Скривдили" (із "Дитячого зошита").

 

 

  1.  

 

Дружба та брацтво - найбільше багацтво (продовження).Розучування: О.Янушкевич, М. Ясакова «Дружба».

 

 

  1.  

 

Героїзм у мистецтві. Рондо. Тривалість нот. П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків»

 

 

  1.  

 

Богатирі в мультиплікації. Духовий оркестр. Мідні духові інструменти. Створення ритмічного супроводу до пісні.

 

 

  1.  

 

Козацькому роду нема переводу. Варіації. Перегляд к/ф (уривок) «Вогнем і мечем». Євген Адамцевич «Запорозький марш».

 

 

  1.  

 

Козацькому роду нема переводу (продовження).Слухання: С. Климовський « Їхав козак за Дунай». Розучування: «Ми нащадки козаків» А.Олєйнікова, І. Чайченко.

 

 

  1.  

 

Наша слава, краса і велич. Хортинг. Слухання: українські народні пісні у виконанні С.Крушельницької.

 

 

  1.  

 

Новорічний калейдоскоп. Перегляд «Пригоди S Миколая», мультфільм «Герої в масках. Гекко рятує Різдво». Слухання: "Santa Baby" у виконанні ManSound.

 

 

  1.  

 

Новорічний калейдоскоп (продовження). Слухання: Піккардійська терція «Нова радість стала», А. Мігай "Ялиночка".

 

 

  1.  

 

Слухання: Carol of the Bells у виконанні Pentatonix. Щедрівка «Добрий вечір тобі, пане господарю».

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Розуміння значення мистецтва в житті людини. Завдання Лясольки.

 

 

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

№п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Домашнє завдання

Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв

  1.  

 

Лясолик і Барвик у Країні Мистецтва. Організація робочого місця для занять образотворчим мистецтвом. Освоєння інструментарію для образотворчої діяльності. 

 

 

  1.  

 

Портретна галерея. Портретна галерея. Портрет. Пропорції - співвідношення між частинами обличчя.

 

 

  1.  

 

Ліричні персонажі. Композиція. Компонування елементів композиції. Розміщення об'єктів у форматі з дотриманням засобів та правил композиції, для підсилення композиційного центру.

 

 

  1.  

 

Людина і природа - єдині. Контраст. Застосування у художньо-творчій діяльності поняття контрасту форм, кольорів.

 

 

  1.  

 

Людина і природа - єдині (продовження). Пейзаж, колорит, композиційний центр. Спостереження за довкіллям та його втіленням у художніх образах.

 

 

  1.  

 

Дружба та брацтво - найбільше багацтво. Фактура. Створення художнього образу засобами декоративної насиченості форми (продряпування).

 

 

  1.  

 

Дружба та брацтво - найбільше багацтво (продовження).Фактура. Руханка: танець песиків-далматинців з вистави Євгенії Таку «Острів співучих папуг».

 

 

  1.  

 

Героїзм у мистецтві. Буквиця. Поняття про декор як засіб наповнення й збагачення форми. Створення художнього образу засобами декоративної насиченості форми.

 

 

  1.  

 

Богатирі в мультиплікації. Художники-мультиплікатори. М/ф «Пригоди Котигорошка та його друзів».

 

 

  1.  

 

Козацькому роду нема переводу. Перегляд фрагменту мультфільму із серіалу «Козаки». Зіставлення художніх образів, подібних за сюжетом та втілених у різних видах мистецтва.

 

 

  1.  

 

Козацькому роду нема переводу (продовження). Сприймання засобів виразності в скульптурі. Скульптура та рельєф. Виготовлення сувеніру-магніту з веселим козаком і розфарбування його.

 

 

  1.  

 

Наша слава, краса і велич. Сприймання засобів виразності в скульптурі: симетрія, горельєф, барельєф.

 

 

  1.  

 

Новорічний калейдоскоп.Дитячий новорічний кліп на пісню «Ялинонька». Вирізування, конструювання з паперу.

 

 

  1.  

 

Новорічний калейдоскоп (продовження). Елементарна стилізація форм та оздоблюваних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва. Орнамент.

 

 

  1.  

 

Вирізування, конструювання з паперу. Самовираження в художньо-творчій діяльності. Виготовлення новорічної листівки.

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Розуміння значення мистецтва в житті людини. Презентація власних творчих досягнень. Завдання Барвика.

 

 

 

ІНФОРМАТИКА

№п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Домашнє завдання

Інформація. Дії з інформацією.

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

  1.  

 

Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроями

 

 

  1.  

 

Способи подання повідомлень, носії повідомлень

 

 

  1.  

 

Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією

 

 

  1.  

 

Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень

 

 

  1.  

 

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією

 

 

  1.  

 

Пристрої введення та виведення інформації

 

 

  1.  

 

Введення текстових даних

 

 

  1.  

 

Робочий стіл комп’ютера

 

 

  1.  

 

Структурування інформації. Поняття файлу і папки

 

 

  1.  

 

Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання

 

 

  1.  

 

Безпечна робота в Інтернеті

 

 

  1.  

 

Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право.

 

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти.

Об’єкт. Властивості об’єкта

  1.  

 

Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати

 

 

  1.  

 

Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури.

 

 

  1.  

 

Редагування тексту

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Марченко Юля
Додано
11 вересня 2023
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку