Календарно-тематичне планування на І семестр 3 клас "Читання" за підручником Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
3 клас. НУШ
(Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко)
І - ІІ семестр ( 3,5 год на тиждень)
№ |
Тема |
Стор. |
Дата |
|
Вже літо догоріло … |
|
|
1 |
Вже літо догоріло
|
4-7 |
|
2 |
Оповідання. Дз.Матіяш «Дівчинка і море»
|
7-8 |
|
3 |
Оповідання. Дз.Матіяш «Дівчинка і море»
|
8 |
|
4 |
Робота з дитячою книгою За В. Шклярем «Як Василько до школи ходив»
|
5-9 |
|
5 |
Заглядає у вікно вересень-рум’янець
|
9-10 |
|
6 |
В.Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»
|
10-11 |
|
7 |
В.Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»
|
12-14 |
|
8 |
Л.Компанієць «Отак у нас щодня»
|
15-17 |
|
9 |
О.Вишня «Любіть книжку»
|
17-18 |
|
10 |
І.Андрусяк «Про вміння читати»,(напам’ять) «Двісті ігор»
|
18-21 |
|
11 |
Робота з дитячою книгою За В. Нестайком «Незвичайні пригоди в лісовій школі»
|
10-13 |
|
12 |
О.Сенатович «Тиждень книжки»
|
22-23 |
|
13 |
Дім, де живуть книжки.
|
23-24 |
|
14 |
Дім, де живуть книжки. Досліджуємо медіа
|
24 |
|
15 |
Узагальнення знань з розділу
|
25 |
|
16 |
Діагностувальна робота № 1 Аудіювання
|
|
|
17 |
Аналіз діагностувальної роботи
|
|
|
18 |
Робота з дитячою книгою За матеріалами інтернету «Чого злякався їжачок?»
|
14-16 |
|
19 |
Осінній плащ природа одягає. В. Діденко «Восени»
|
26-28 |
|
20 |
Легенда «Бабине літо»
|
28-29 |
|
21 |
О.Буцень «Полохливий гриб»
|
30-32 |
|
22 |
Л.Федорова «Осінні пахощі»
|
32-34 |
|
23 |
Н.Приходько «Жовтень»
|
35-37 |
|
24 |
О.Копиленко «Хіба від нічого так тікають»
|
37-39 |
|
25 |
Робота з дитячою книгою Усна народна творчість (прислів’я та приказки, скоромовки, колискові).
|
17-20 |
|
26 |
Узагальнення знань з розділу |
40 |
|
27 |
Діагностувальна робота № 2 |
|
|
28 |
Аналіз діагносувальної роботи
|
|
|
29 |
Батьківщина в нас одна Ю. Хандожинська Батьківщина.
|
41 |
|
30 |
Батьківщина в нас одна М. Морозенко «Мандруючи Україною» (напам’ять) |
42 |
|
31 |
Робота з дитячою книгою Народні казки «Як заєць ошукав ведмедя», «Як соловейко чоловіка розуму навчив»
|
20-24 |
|
32 |
Державні символи України. Н. Поклад «Прапор» (напам’ять)
|
42-44 |
|
33 |
Тризуб: закодоване повідомлення від наших предків
|
44-45 |
|
34 |
А. Камінчук «Наша столиця»
|
46-47 |
|
35 |
Легенда про дівчину-Україну
|
47-48 |
|
36 |
Уривки з п’єси «Вітерець і Україна»
|
48-51 |
|
37 |
Мова кожного народу неповторна і своя. Г. Бойко скоромовки «Лежень», «Горішина»
|
52-55 |
|
38 |
Робота з дитячою книгою Ось вона - осінь «Осінні танці», «Чи далеко до осені?», «До бабусі по гриби»
|
25-28 |
|
39 |
Узагальнення знань з розділу
|
56 |
|
40 |
Діагностувальна робота № 3
|
|
|
41 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
42 |
Казка в гості завітала Казка «Добро і зло»
|
57-60 |
|
43 |
Болгарська народна казка «Гостинні мурашки»
|
61-62 |
|
44 |
Коли пінгвіни були ще зеленими
|
62-64 |
|
45 |
Робота з дитячою книгою Легенди рідного краю «Барвінок»
|
34-35 |
|
46 |
Коли пінгвіни були ще зеленими
|
64-66 |
|
47 |
Віршована казка. Н.Забіла «Вередливі жабки»
|
66-68 |
|
48 |
Ю.Ярмиш «Музична історія»
|
68-71 |
|
49 |
Іван Франко «Три міхи хитрощів»
|
72-75 |
|
50 |
Іван Франко «Соловейко з одним крилом»
|
75-77 |
|
51 |
Іван Франко «Соловейко з одним крилом»
|
77-80 |
|
52 |
Робота з дитячою книгою Байки Л. Глібов «Лисиця і виноград», «Кінь та осел»
|
40-42 |
|
53 |
Узагальнення знань з розділу
|
81 |
|
54 |
Діагностувальна робота № 4 Усний переказ
|
|
|
55 |
Аналіз діагностувальної роботи
|
|
|
56 |
Підсумковий урок за І семестр
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|
|
|
Вже перший сніг кружляє над землею… |
|
|
56 |
Вже перший сніг кружляє над землею. Вірш В.Діденко «Зимонька-зима» |
82 |
|
57 |
І.Мацько. Казка «Зажурилася бабуся Зима» |
83 |
|
58 |
І.Мацько. Казка «Зажурилася бабуся Зима» |
84 |
|
59 |
Робота з дитячою книгою Алла Коваль «Скільки років Діду Морозу» |
79-80 |
|
60 |
Н. Карпенко «Грудень» Т. Масенко «Грудень» Вірші. |
87 |
|
61 |
Казка «Спасибі лісникові» |
88 |
|
62 |
О. Копиленко «Їдальня для птахів». |
89-90 |
|
63 |
О. Копиленко «Їдальня для птахів». (продовження) |
90-91 |
|
64 |
О.Олесь «Снігурі» |
92-93 |
|
65 |
В. Скуратівський «Сію, сію, посіваю…» |
93-94 |
|
66 |
Робота з дитячою книгою Іван Сенченко «Пастух рогатий» |
76-77 |
|
67 |
В.Скуратівський «Сію, сію, посіваю» (продовження) |
94-96 |
|
68 |
О. Зубер «Смачний носик» |
96-97 |
|
69 |
Р. Завадович «Миколаїв подарунок» Ю. Ран «Святий Миколай» |
97-99 |
|
70 |
І. Жиленко « У гостях у Діда Мороза» |
100 |
|
71 |
Діагностична робота № 5 Навички читання вголос. |
|
|
72 |
І. Андрусяк «Зайчикове Різдво» |
101-103 |
|
73 |
Робота з дитячою книгою Шарль Перро «Кіт у чоботях» |
61-66 |
|
74 |
В. Струтинський «Чому рипить сніжок» Уривок казки напам’ять (30-35сл.) |
103-104 |
|
75 |
Н. Кир’ян «Зимові слова»
|
105 |
|
76 |
Т. Срокач «Рік добігає до кінця» (вивчити вірш напам’ять) |
106 |
|
77 |
Н. Карпенко «Зимові прикмети у віршах» В. Моруга «Нічка-новорічка» |
106-107 |
|
78 |
Узагальнення знань з розділу |
108 |
|
79 |
Діагностична робота № 6 Навички читання мовчки |
|
|
80 |
Робота з дитячою книгою Українська народна казка «Золотий черевичок» |
25-30 |
|
|
Пригоди і фантастика |
|
|
81 |
Вступ до розділу «Пригоди і фантастика» Г. Вдовиченко «Мишкова домашня миша» |
109-110 |
|
82 |
Г. Вдовиченко «Мишкова домашня миша» (продовження) |
111-112 |
|
83 |
І. Дзюба «Шоколадна дорога» |
113 |
|
84 |
О. Чаклун «Малюк» |
114-115 |
|
85 |
Володимир Рутківський «Гості на мітлі» |
116-117 |
|
86 |
Володимир Рутківський «Гості на мітлі» (продовження) |
118-119 |
|
87 |
Робота з дитячою книгою В Сухомлинський «Ой, як же я берегтиму тебе» |
101-102 |
|
88 |
І. Роздобудько «Я зніматимуся в кіно»
|
120-121 |
|
89 |
І. Роздобутько «Я зніматимусь в кіно» (продовження) |
121-122 |
|
90 |
Узагальнення знань з розділу
|
123 |
|
91 |
Діагностична робота № 3 Аудіювання |
|
|
|
Науково-художні твори |
|
|
92 |
Вступ до розділу «Науково-художні твори» О. Караванською «Вишиванка»
|
124-126 |
|
93 |
Навчальний проект «Барвистий світ української вишиванки» |
126 |
|
94 |
Робота з дитячою книгою Анатолій Григорук «Гра в шашки» |
110-112 |
|
95 |
Т. Стус «Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні» |
126-128 |
|
96 |
Т. Стус «Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні» (продовження інтернет-ресурс)
|
128 №6 |
|
97 |
Н. Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом»
|
129-131 |
|
98 |
Н. Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» (продовження) |
132-133 |
|
99 |
Узагальнення знань з розділу
|
134 |
|
|
Була весна весела, щедра, мила…
|
|
|
100 |
Вступ до розділу «Була весна весела, щедра, мила» |
135 |
|
101 |
Робота з дитячою книгою В Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав» |
126-127 |
|
102 |
О. Буценем «Як приходить весна»
|
|
|
103 |
А. Царук «Аромат весни» |
136-137 |
|
104 |
Леся Українка «Стояла я і слухала весну» (вивчити вірш напам’ять) |
138 |
|
105 |
Леся Українка «Давня весна»
|
138-139 |
|
106 |
Леонід Глібов « Хто вона»
|
140 |
|
107 |
Леонвд Глібов «Ластівка і Шуліка» |
141 |
|
108 |
Робота з дитячою книгою Анатолій Григорук «Сопілонька з калиноньки, ясенове денце» |
144-145 |
|
109 |
Тарас Шевченко «Село»
|
142-143 |
|
110 |
З. Мензатюк « Квіти з Петриківки»
|
143-145 |
|
111 |
З. Мензетюк «Квіти з Петриківки» (завдання для журналістів та художників) |
146 |
|
112 |
Узагальнення знань з розділу
|
147 |
|
113 |
Діагностична робота № 4 Робота з літературним твором (письмово) |
|
|
|
Гумористичні твори |
|
|
114 |
Вступ до розділу «Гумористичні твори» І. Андрусяк «Хмари» |
148 |
|
115 |
Робота з дитячою книгою Марк Беденко «Неслухняна кулькова ручка» |
135-137 |
|
116 |
Д. Білоус «Кожну літеру ціни»
|
149 |
|
117 |
С. Куцан «Зюзя»
|
150-151 |
|
118 |
С. Куцан «Розділ 5» |
151-154 |
|
119 |
С. Куцан «Розділ 6» |
154-155 |
|
120 |
Узагальнення знань з розділу |
156 |
|
121 |
В. Верховень «За що ми любим літо» |
|
|
122 |
Робота з дитячою книгою В. Сухомлинський «Флейта і вітер» |
146 |
|
123 |
Підсумковий урок за рік |
|
|