28 квітня о 15:00Вебінар: Реалізація наукової освіти в середній школі: підходи та практики

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ 3 КЛАС "ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЯ"

Про матеріал
Технологічна освітня галузь 3 клас до підручника « Я Досліджую Світ. Частина 2» (автори Н. Морзе, О. Барна):
Перегляд файлу

                                                              Технологічна освітня галузь

                                                                            3 клас

                   до підручника « Я Досліджую Світ. Частина 2» (автори Н. Морзе, О. Барна):

 

 

 

Дата

 

Змістові лінії

 

Очікувані результати

Ключові компетентності

Тема/

проблема/

проєкт/блок

 

Тема уроку

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

Інформаційно-комунікаційне середовище

 

 

Середовище проектування

 

Знаннєвий компонент:

 знають і створюють поетапно макет предмета побуту за зображеннями,

зразком.

Діяльнісний компонент:

організовують робоче місце; діляться враженнями

застосовують творчі методи проєктування–переносить форми

природних і рукотворних об’єктів на власну модель (метод

біоніки).

Ціннісний компонент:

 діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

Предмети побуту в інтер’єрі. 

Макетні матеріали (папір,

картон, дріт)

Безпечна робота з ручними

інструментами й

пристосуваннями.

Виготовлення виробу за

графічними

зображеннями.

Створення макету комп’ютерного столу з підручних матеріалів

Робота в парі

(Ч.2,с.9)

 

Інформаційно-комунікаційне середовище

 

 

Середовище проєктування

 

 

Середовище соціалізації

 

 

Знаннєвий компонент:

знають і розрізняють предмети побуту в традиційному і сучасному

інтер’єрі, матеріали, з яких вони зроблені.

 

Діяльнісний компонент:  організовують робоче місце;

 аналізуєють конструкцію обраного предмета побуту

для виготовлення макету.

Ціннісний компонент:

діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

 

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Інноваційність.

Громадянські та  соціальні компетентності. Культурна компетентність.

Макетування предметів побуту.

Макетні матеріали – картон, пластилін

Проєктування та виготовлення моделі кімнати-музею стародавнього

українського побуту

(робота в групі)

(Ч.2,с.13)

 

Інформаційно-комунікаційне середовище

Знаннєвий компонент:

 Знають,розрізняють,  використовують креслярські інструменти та лінії.

Діяльнісний компонент: організовують робоче місце; створюють поетапно макет предмета побуту за

описом .

Ціннісний компонент:

діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності. Культурна компетентність.

Макетування предметів побуту.

Макетні матеріали  - фольга. Виготовлення виробу за

інструкційними картками з

описом

Виготовлення картини з фольги в техніці карбування

(Ч.2,с.18)

 

Інформаційно-комунікаційне середовище

Знаннєвий компонент:

 знають,розрізняють,  використовують креслярські інструменти та лінії.

Діяльнісний компонент:

вимірюють розміри предметів за допомогою лінійки.

Ціннісний компонент:

 діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

Підприємливість та фінансова грамотність.

Креслярські інструменти та лінії.

Конструктори, навчальні набори

з різних матеріалів (деревинних,

металевих, синтетичних тощо),

зокрема виготовлені власноруч.

Макетні матеріали  - пінопласт.

Виготовлення настільної гри з полем для гри. Конструювання об’єктів гри з допомогою конструктора.

Робота в парі

(Ч.2,с.23)

5.

 

Середовище проектування

 

 

 

 

 

Середовище техніки і технологій

Знаннєвий компонент:

 знають та досліджують проблеми та потреби у створенні виробів.

 

Діяльнісний компонент:

 знають та аналізують моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги)

для продукування нових ідей;

виготовляють поетапно виріб за інструкцією з визначеною

послідовністю самостійно.

Ціннісний компонент:

 діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

Підприємливість та фінансова грамотність.

Дизайнерське проєктування –

моделювання та конструювання.

 

Виготовлення автомобіля на рухомій платформі (Ч.2,с.27-28)

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційно-комунікаційне середовище

 

 

 

 

 

 

 

 

Середовище проєктування

 

 

Знаннєвий компонент:

 знають та

досліджують властивості тканих і нетканих матеріалів на

дотик та візуально;

розрізняють види тканих і нетканих матеріалів натурального

походження та способи виготовлення.

Діяльнісний компонент:

виготовляють виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема

вторинних;

досліджують проблеми та потреби у створенні виробів;

розраховують орієнтовні витрати на виготовлення виробу;

Ціннісний компонент: діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

.

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

 

Ткані і неткані матеріали

натурального походження

Виготовлення мішечка із мішковини. Оздоблення мішечка за власним задумом

(Ч.2,с.32)

7.

 

 

 

Знаннєвий компонент:

  знають

 властивості тканих і нетканих матеріалів на

дотик та візуально;

розрізняють види тканих і нетканих матеріалів натурального

походження та способи виготовлення.

Діяльнісний компонент: виготовляють виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема

вторинних;

досліджують проблеми та потреби у створенні виробів;

розраховують орієнтовні витрати на виготовлення виробу;

Ціннісний компонент:

 діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

.

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

Навчання впродовж життя.

 

 

Створення сувеніру в українському  стилі із вторинних матеріалів

(Ч.2,с.37)

8.

 

Середовище проєктування

Знаннєвий компонент:

 знають і описують модель спроєктованого виробу.

 

Діяльнісний компонент: організовують робоче місце; планують послідовність технологічних операцій для

виготовлення спроєктованого виробу (об’ємної

форми) .

Ціннісний компонент:

 діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

Інноваційність.

 

Технологічна послідовність

виготовлення виробу

Виготовлення об’ємного будинку із природних матеріалів (Ч.2,с.42)

(робота в групі)

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

Середовище техніки і технологій

Знаннєвий компонент:

знають і описують модель спроєктованого виробу.

 

 Діяльнісний компонент:

 виготовляють деталі виробу із використанням традиційних та

сучасних технологій обробки матеріалів (пап’є-маше);

раціонально використовують час та матеріали, зокрема і

вторинні.

Ціннісний компонент:

 діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

 

 

Знаннєвий компонент:

знають і добирають матеріал для виготовлення спроєктованого виробу.

Діяльнісний компонент: організовують робоче місце;

 

розробляють композицію виробу(засобами малюнку,ескізу,макету)аналізують моделі,подібні обраному виробу(моделіаналоги) для продукування нових ідей.

Ціннісний компонент:  діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

Інноваційність.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

Інноваційність.

Технологічні операції обробки

різних матеріалів

Раціональне використання часу

та матеріалів, зокрема вторинної

переробки

Виготовлення тарілочки за технологією пап’є-маше

Оціни себе

(Ч.2,с.47-48)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виготовлення тарілки сувеніру

(Ч.2с.53)

11

 

Середовище техніки і технологій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середовище соціалізації

Знаннєвий компонент:

знають і  розмічають деталі на матеріалі за допомогою шаблонів,

трафаретів або креслярських інструментів та вирізують їх.

Діяльнісний компонент:

удосконалюють технологію виготовлення виробу за потреби;

працюють з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись

безпечних прийомів і норм санітарії; ї

обговорюють корисність, естетичність та якість

індивідуально створених виробів.

Ціннісний компонент:

 діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

Математична компетентність.

 

Технологічні операції обробки

різних матеріалів (

текстильні,

вторинні)

Ткані і неткані матеріали

натурального походження(тканина, нитки, повсть, фетр,

трикотаж тощо). Вироби з тканих

і нетканих матеріалів

Виготовлення ангелика за шаблоном викрійки із тканини

(Ч.2,с.57)

12

 

Інформаційно-комунікаційне середовище

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середовище техніки і технологій

Знаннєвий компонент:

 знають і впорядковують орнаменти за кольоровою гамою та видами

(геометричні, рослинні, зооморфні, антропоморфні).

Діяльнісний компонент:

розробляють або добудовують орнамент з самостійно з вибраних матеріалів;

визначають кольорову гамму та особливості побудови й розташування орнаментів на взірцях декоративно-

ужиткового мистецтва.

Ціннісний компонент:

 діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності. Інноваційність.

 

Створення

орнаменту з різних матеріалів

(папір).

Створення орнаменту в техніці декупаж

(Ч.2,с.62)

 

 

13

 

 

Інформаційно-комунікаційне середовище

 

 

Середовище техніки і технологій

Знаннєвий компонент:

 знають і впорядковують орнаменти за кольоровою гамою та видами

(геометричні, рослинні, зооморфні, антропоморфні).

Діяльнісний компонент: організовують робоче місце;

розробляють макет об’ємних фігур індивідуально або в групі

працюють з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись

безпечних прийомів і норм санітарії.

 Ціннісний компонент:

діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

Інноваційність.

 

Макетні матеріали (дріт)

Макетування об’ємних фігур.

Безпечна робота з ручними

інструментами й

пристосуваннями.

Виготовлення прикрас, іграшок із синельного дроту (Ч.2,с.68)

14

 

Середовище соціалізації

Знаннєвий компонент:

 знають і аналізують послідовність приготування різних видів

бутербродів та їх користь для здоров’я.

Діяльнісний компонент: виявляють толерантність, милосердя, повагу до інших;

дотримується правил спільної роботи в групі.

Ціннісний компонент: діляться враженнями стосовно успіхів  на уроці

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності.

Інноваційність.

 

Види бутербродів.

Приготування різних видів бутербродів

(Ч.2,с.73)

15

 

Середовище соціалізації

Знаннєвий компонент:

 знають як складати серветки різними способами для святкового столу.

Діяльнісний компонент: організовують робоче місце;

 складають серветки для святкового столу різними

способами .

Ціннісний компонент:

діляться враженнями стосовно успіхів  на уроці.

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності

Інноваційність.

 

Складання серветок різними

способами

Складання серветок для святкового столу (Ч.2,с.73)

16.

 

Середовище соціалізації

Знаннєвий компонент:

 знають і обґрунтовують потребу допомагати іншим, робити

корисні справи.

Діяльнісний компонент: організовують робоче місце;

виявляють толерантність, милосердя, повагу до інших;

дотримується правил спільної роботи в групі.

 Ціннісний компонент:

  діляться враженнями стосовно успіхів  на уроці.

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.

Громадянські та  соціальні компетентності

Інноваційність.

Побутове

самообслуговування.

Догляд

за власним одягом

Догляд за одягом. Виведення плям

Оціни себе (Ч.2,с.84-85)

 

                                                                                                 1

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку