№ |
Дата |
Тематика спілкуван-ня
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Засоби виражен-ня |
Мовний інвентар |
Основні навчально-комунікативні завдання |
|
К-сть го-дин |
Домаш-нє завдан-ня |
Примітка |
|||
Лексика
|
Граматика |
Читання
|
Ау-діюван-ня
|
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||
Природа й навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (10 год)
|
||||||||||||||||
1 |
|
І знову до навчання. Активізація та введення нових лексич-них одиниць. |
Розглядає природу як цілісну систему. Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови. Оцінює вплив навколишнього середовище на здоров’я людей свого регіону. |
Обговорює ефективне та раціональна використання природних ресурсів |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Nice to see you
|
name, Ann, Dan, Alex, Jane, Tom, Kim, Miss Alison
|
To be |
Впр.2 ст.6 |
Впр.1 ст.6 |
Впр.3,4 ст.7 |
З.впр.1,2 ст.2 |
1 |
Впр.5 ст.7 |
|
2 |
|
Звідки ти? Повторення алфавіту. |
What form are you in? What do you do…? |
Ukraine, the USA |
To be Present Simple |
Впр.2,4 ст.8-9 |
Впр.1,3 ст.8-9 |
Впр.4 ст.9 |
З.впр.1,2 ст.3 |
1 |
Впр.5 ст.9 |
|
||||
3 |
|
Природа. Пори року. Введення лексики. |
What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn |
To be Present Simple |
Впр.2,3,5 ст.10-11 |
Впр.1 ст.10 |
Впр.4 ст.11 |
З.впр.1 ст.4 |
1 |
Впр.2 ст.13 |
|
||||
4 |
|
Пори року. |
Do you like…? |
Seasons, months, |
To be Present |
Впр.3 ст.12-13 |
Впр.1 ст.12 |
Впр.2,4 ст.12-13 |
З.впр.2 ст.5 |
1 |
З.впр.1 ст.5 |
|
||||
5 |
|
Погода. Розвиток читання. Моя улюблена пора року. |
My favourite season is .. What can you do in …? My favourite season is .. |
favourite
Seasons |
Simple To be Present Simple |
Впр.5 ст.13 Впр.4 ст.15 |
Впр.1 ст.14 |
Впр.3 ст.15 |
З.впр.1,2 ст.6 |
1 |
Впр.5 ст.15 |
|
||||
6 |
|
Погода. Розвиток видів мовленнєвої діяльності |
What is the weather like today |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty |
To be Present Simple |
Впр.3 ст.17 |
Впр.1,2 ст.16 |
Впр.4 ст.17 |
З.впр.1,2 ст.7 |
1 |
Впр.5 ст.17 |
|
||||
7 |
|
Погода в Україні та в світі. Розвиток аудіюван-ня.
|
What is the weather like today |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
To be Present Simple |
Впр.1,4 ст.18-19 |
Впр.1 ст.18 |
Впр.2,3 ст.19 |
З.впр.1-3 ст.8 |
1 |
Впр.5 ст.19 |
|
||||
8 |
|
Світ природи. Розвиток письма.
|
What is the weather like today |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
To be Present Simple |
Впр.3 ст.21 |
Впр.1 ст.20 |
Впр.2,4 ст.20-21 |
З.впр.1-3 ст.9 |
1 |
Впр.5 ст.21 |
|
||||
9 |
|
Пори року. Розвиток тестологічних вмінь. |
What is the weather like today |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
To be Present Simple |
З.впр.3 ст.10 |
Впр.1 ст.22 |
З.впр.2 ст.20 |
З.впр.1 ст.10 |
1 |
Вивчи-ти вірш |
|
||||
10 |
|
Ми і природа. Узагальнення і повторен-ня вивченого
|
What is the weather like today |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
To be Present Simple |
Впр.2 ст.22 |
Впр.1 ст.22 |
Впр.3,4 ст.23 |
Тести |
1 |
Впр.5 ст.23 |
|
||||
Школа (10 год)
|
||||||||||||||||
11 |
|
У школі. Активіза-ція і введення нових лексич-них одиниць. |
Обгово-рює участь у шкіль-них екологічних закла-дах. |
Демонст-рує розуміння потреби прцювати разом. Свідчить на користь необхід-ності толерант-ного ставлення до людей з особливи-ми навчаль-ними потребами. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримує-ться толерант-ності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мульти-лінгвальному та полі куль-турному середовищі |
Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя. |
|
What do / does you / he / she do on …?
|
Days of the week? Read, write, come to school, |
Present Simple |
Впр.1 ст.24 |
Впр.1 ст.24 |
Впр.3 ст.25 |
З.впр.1 ст.11 |
1 |
Вив-чити слова |
|
12 |
|
Робочий тиждень учня. Розвиток видів мовленнєвої діяльності |
What do / does you / he / she do on …?
|
do sums and play, study, sing songs, jump, run |
Present Simple |
Впр.1 ст.24 |
|
Впр.4 ст.25 |
З.впр.2 ст.11 |
1 |
Впр.5 ст.25 |
|
||||
13 |
|
Шкільні речі. Розвиток читання. |
What do / does you / he / she do on …? Is it a …? |
A pen, a bag, a pencil, a ruler, a rubber, a desk, a pencil-case, an exercise-book, a textbook, |
Present Simple |
Впр.1,4 ст.26-27 |
Впр.1 ст.26 |
Впр.3 ст.26 |
З.впр.2 ст.12 |
1 |
Впр.5 ст.25 З.впр.1 ст.12 |
|
||||
14 |
|
Мій улюблю-ний шкільний предмет.
|
What is your favourite subject?
|
A timetable, Reading, Maths, Ukrainian, Art, English, Music, PE, Nature Study, Computer Study |
Present Simple |
Впр.2 ст.28 |
Впр.1 ст.28 |
Впр.3 ст.29 |
З.впр.2 ст.13 |
1 |
Впр.5 ст.29 З.впр.1 ст.13 |
|
||||
15 |
|
На уроці. |
Can you give me a …? Here you are Yes, sure |
To learn, to answer, to count, to play games, to do sums |
Present Simple |
Впр.2,4 ст.30-31 |
Впр.1 ст.30 |
Впр.3 ст.31 |
З.впр.1,2 ст.14 |
1 |
Впр.5 ст.31 |
|
||||
16 |
|
Речі в класі. Розвиток письма і читання. |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Things in the classroom |
Present Simple |
Впр.1 ст.32 |
Впр.4 ст.33 |
Впр.2 ст.32 |
З.впр.1 ст.15 |
1 |
Вивчи-ти слова |
|
||||
17 |
|
Опис класної кімнати. Розвиток монологічного мовлення. |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Things in the classroom |
Present Simple |
Впр.3 ст.32 |
Впр.4 ст.33 |
Впр.4 ст.33 |
З.впр.2 ст.15 |
1 |
Впр.5 ст.33 |
|
||||
18 |
|
Мій клас. |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Things in the classroom |
Present Simple |
Впр.1 ст.34 |
Впр.1 ст.34 |
Впр.2 ст.34 |
З.Впр.2 ст.16 |
1 |
З.впр.1 ст.16 |
|
||||
19 |
|
На фізкультурі.
|
This is a … That is a … These are … Those are … |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
Present Simple |
Впр.2 ст.37 |
Впр.1 ст.36 |
Впр.3 ст.37 |
З.впр.1,2 ст.17 |
1 |
З.впр.3 ст.17 |
|
||||
20 |
|
Узагальнення і повторен-ня вивченого |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
Present Simple |
Впр.4 ст.39 |
Впр.1 ст.38 |
Впр.5 ст.39 |
З.впр.1,2 ст.18 |
1 |
Повторити ЛО |
|
||||
Я, моя родина і друзі (10год)
|
||||||||||||||||
21 |
|
Мої батьки. Активіза-ція та введення нових лексич-них одиниць. |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Розпові-дає про розподіл обов’яз-ків у родині. Наводить приклаи взаємо-допоги членів родини. Пояснює вибір особис-тих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обгово-рює особли-вості взаємодії особистості та групи. Порівнює безносе-реднє спілку-вання з віртуаль-ним. Планує тракто-рію власного життя. Форму-лює особисті ціннісні пріоріте-ти. |
Аргумен-тує не обхід-ність дотри-мання особистої гігієни. Демонст-рує розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє не обхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Форму-лює правила безпеки онлайн- спілку-вання. Прогно-зує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
Демонст-рує розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне вико рис-тання кишенько-вих грошей. |
This is my That is my These are my… Those are my… |
Grandpa-rents, a grandma, a grandpa, a grandson, a sister |
Present Simple To be |
Впр.1 ст.40 |
Впр.1 ст.40 |
Впр.2 ст.41 |
Впр.4 ст.41 |
1 |
Вив-чити слова |
|
22 |
|
Моя родина. Розвиток видів мовленнєвої компетенції. |
This is my That is my These are my… Those are my… |
a mother, a father, an aunt, an uncle, a cousin |
Present Simple To be |
Впр.1 ст.40 |
Впр.3 ст.41 |
Впр.5 ст.41 |
З.впр.2 ст.19 |
1 |
З.впр.1 ст.19 |
|
||||
23 |
|
Сім’я мого друга / подруги. Розвиток читання. |
What’s your name? What’s your mother’s / father’s name? Where does he / she work? |
Hospital, farm, school, bank, mine, factory, plant |
Present Simple To be |
Впр.1 ст.42 |
Впр.2 ст.42 |
Впр.3,4 ст.43 |
З.впр.1 ст.20 |
1 |
З.впр.2 ст.20 |
|
||||
24 |
|
Моє родинне дерево. Проектна робота. |
This is my That is my These are my… Those are my… |
Nephew, niece |
Present Simple To be |
Впр.1 ст.44 |
Впр.3 ст.45 |
Впр.2,4 ст.44-45 |
З.впр.1 ст.21 |
1 |
З.впр.2 ст.21 |
|
||||
25 |
|
Професії членів моєї родини. |
What does the (profession) usually do? What’s your / his / her job? |
Professions: a teacher, a doctor, a farmer, a bus driver, a miner, a baker |
Numerals Present Simple To be |
Впр.1 ст.48 |
Впр.1 ст.48 |
Впр.2 ст.48 |
З.впр.2 ст.23 |
1 |
З.впр.1 ст.23 |
|
||||
26 |
|
Вчимося слухати. Узагальнення вивчено-го матеріа-лу. |
Where does he / she work? |
To get up, to make food, to feed, to talk, to clean, to go home. Time |
Numerals Present Simple To be |
Впр.1 ст.50 |
Впр.1 ст.50 |
Впр.2,3 ст.51 |
З.впр.1,2 ст.24 |
1 |
Впр.5 ст.51 |
|
||||
27 |
|
Контроль говорін-ня
|
|
|
|
|
What does the (profession) usually do? What’s your / his / her job? |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
Numerals Present Simple To be |
|
|
|
|
1 |
Підготуватися до конторко аудіювання |
|
28 |
|
Контроль аудіюван-ня
|
|
|
|
|
This is my That is my These are my… Those are my… |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
Numerals Present Simple To be |
|
|
|
|
1 |
Підготуватися до конторко читання |
|
29 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
This is my That is my These are my… Those are my… |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
Numerals Present Simple To be |
|
|
|
|
1 |
Підготуватися до конторко письма |
|
30 |
|
Контроль письма.
|
|
|
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
1 |
Повторити ЛО |
|