Календарно - тематичне планування з англійської мови у 3 класі на ІІ семестр до підручника автора Несвіт А.М. Планування складено відповідно до чинної програми, розраховано на навантаження у дві години в тиждень.
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А.Несвіт “English”
І семестр (2 години на тиждень, 70 годин на рік)
№ |
Тема уроку |
Мовлен-нєві Фун-кції |
Засоби вираження |
Лексика
|
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
|
Тема 1: Природа. Пори року(8 г.) |
||||||||||
1 |
Повторення. Знову до школи. |
Вміти: приві-татися; проща-тися; пред-стави-ти себе /друга / батьків нази-вати когось / щось; запиту-вати / пові-домля-ти про вік; запиту-вати / пові-домля-ти про місце- проживання. Вміти: опису-вати погоду;розпо-відати про пори року; запиту-вати про погоду давати харак-терис-тику порам року / погод-ним яви-щам |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Nice to see you What form are you in? What do you do…?
|
name, Ann, Dan, Alex, Jane, Tom, Kim, Miss Alison Ukraine, the USA |
Ex. 3 p. 9 |
Ex. 3, 4 p. 7 At the English lesson |
|
p.6 ex. 1, 2 Ex. 4 p.9
|
Ex. 2, 5 p. 6-7 Ex. 5 p. 9 |
|
2 |
Природа. Пори року.Урок англійської мови. |
What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn.
|
Ex. 1 p. 10 |
Ex. 3, 4 pp.11
|
|
Ex. 2 p. 10 |
Ex. 1 p. 10 (learn) Ex.5 p.11 |
||
3 |
Пори року. Погода. |
Do you like…? My favourite season is .. |
Seasons, months, favourite,
|
Ex. 1 p. 12 |
Ex. 2, 4 p. 12-13 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 3 p. 12 |
Ex. 1 p. 12 (test) Ex. 5 p. 13 |
||
4 |
Моя улюблена пора року. |
What can you do in …? My favourite season is ..
|
Seasons |
Ex. 1, 4 p. 14 |
Ex. 2-4 pp. 14-15 |
Vocabu-lary dictation |
|
Ex. 1 p. 14 (learn) Ex. 5 p. 15 |
||
5 |
Погода. |
What is the weather like today |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty
|
Ex. 1, 2 p. 16 |
Ex. 1(b), 3, 4 pp. 16-17 |
|
Ex. 2-3 pp. 16-17 |
Ex. 1 p. 16 (test) Ex. 3 p. 17 (learn) Ex. 5 p. 17 |
||
6 |
Погода в Україні та в світі. |
|
|
Ex. 1 p. 18 |
Ex. 1-3 pp. 18-19 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 4 p. 19 |
Ex. 4-5 p. 19 Text 3 p. 140 |
||
7 |
Читання – це цікаво. |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Ex. 1, 3 pp. 20-21 Ex. 1 p. 22 |
Ex. 2, 4 pp. 20-21
|
|
Ex. 3, 2 pp. 21-22 |
Ex. 5, 2 pp. 21-22 |
||
8 |
Підсумковий урок з теми «Природа. Пори року» (тестування) |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Тестові завдання |
Ex. 5 p. 23 |
|||||
Тема 2: Школа. Шкільне життя (9 г.) |
||||||||||
9 |
Школа. Робочий тиждень учня. |
Вміти: давати елементарну харак-терис-тику шкіль-ним приладдям; розпо-відати та запиту-вати про речі в класі / діяль-ність під час уроків / після уроків; опису-вати класну кімна-ту. |
What do / does you / he / she do on …?
|
Days of the week? Read, write, come to school, do sums and play, study, sing songs, jump, run |
Ex. 1 p. 24 |
Ex. 2-3 pp. 24-25 |
Ex. 4 p. 25 |
Ex. 1 p. 24 |
Ex. 5 p. 25, days of the week (test) |
|
10 |
Шкільні предмети. |
What do / does you / he / she do on …? Is it a …? |
A pen, a bag, a pencil, a ruler, a rubber, a desk, a pencil-case, an exercise-book, a textbook, a diary |
Ex. 1 p. 26 |
Ex. 3, 4 (b) pp. 26-27 |
Vocabulary dictation |
Ex. 2 p. 26 |
Ex. 1 p. 26 (test) Ex. 2 p. 26 Ex. 5 p. 27 |
||
11 |
Мій улюблений шкільний предмет |
What is your favourite subject?
|
A timetable, Reading, Maths, Ukrainian, Art, English, Music, PE, Nature Study, Computer Study |
Ex. 1, 2 p 28 |
Ex. 3-4 p. 29 |
Vocabulary dictation |
Ex. 2 p. 28 |
Ex. 1 p. 28 (test) Ex. 2, 5 pp. 28-29 Text 1p. 138 |
||
12 |
На уроці. Мій улюблений шкільний предмет. |
Can you give me a …? Here you are/ Yes, sure |
To learn, to answer, to count, to play games, to do sums |
Ex. 1, 4 pp. 30-31 |
Ex. 2-4 pp. 30-31 |
Vocabulary dictation |
Ex. 4 p. 31 |
Ex. 1 p. 30 (test) Ex. 4 (b), 5 p. 31
|
||
13 |
Речі в класі. |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Thing in the classroom |
Ex. 1, 4 pp. 32-33 |
Ex. 3, 4 (b) pp. 32-33 |
Vocabulary dictation Ex. 2 p. 32 |
Ex. 4 p. 33 |
Ex. 5 p. 33 |
||
14 |
Мій клас. Вивчення тематичного тексту. |
|
A wall, a blackboard, a window, a table, a desk, a floor, light |
Ex. 1 p. 34 |
Ex. 2-4 pp. 34-35 |
|
Ex. 1 p. 34 |
Ex. 1 p. 34 (test) Ex. 5 p. 35 |
||
15 |
Вільний час після уроків. |
|
To do sports, to do one’s homework, to play games, to ride a bike, to skip, to watch TV, to go to the cinema / theatre, to be outdoors / indoors |
Ex. 1 p. 36 |
Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 2 p. 37 |
Ex. 1 p. 36 (test) Ex. 2 p. 37 Ex.5 p. 37 |
||
16 |
Читати – це цікаво. |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Ex. 3 p. 38 |
Ex. 5 p. 39 |
Vocabu-lary dictation Ex. 2, 3 p. 38 |
Ex. 4 p. 39 |
Ex.5 p. 39 Text 2 p. 139 |
||
17 |
Підсумковий урок з теми «Школа. Шкільне життя» (тестування) |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Тестові завдання |
Ex. 4 p. 39 |
|||||
Тема 3: Я, моя сім’я та друзі (8 г.) |
||||||||||
18 |
Моя сім’я. |
Вміти: приві-татися; проща-тися; предс-тавити себе / друга / подру-гу / батьків нази-вати когось / щось; запи-тувати /пові-домля-ти про вік; запи-тувати /пові-домля-ти про місце прожи-вання |
This is my … That is my … These are my… Those are my… |
Grandpa-rents, a grandma, a grandpa, a grandson, a sister, a mother, a father, an aunt, an uncle, a cousin |
Ex. 1, 3 p. 40-41 |
Ex. 2 p. 41 |
Ex. 4 p. 41 |
Ex. 1 p. 40 |
Ex. 5 p. 41, test (family)
|
|
19 |
Сім’я мого друга / подруги. |
What’s your name? What’s your mother’s / father’s name? Where does he / she work? |
Hospital, farm, school, bank, mine, factory, plant |
|
Ex. 2-4 pp. 42-43 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 42 |
Ex. 1 p. 42 Ex. 5 p. 43 |
||
20 |
Моє родинне дерево. |
|
Nephew, niece |
Ex. 3 p. 45 |
Ex. 1, 2, 4 pp. 44-45 |
|
|
Ex. 5 p. 45 |
||
21 |
Вік. Навчання діалогічного мов-лення. |
How old are you / is he / she? |
Numerals |
Ex. 1-2 p. 46 |
Ex. 2-4 pp. 46-47 |
|
Ex. 5 p. 47 |
Ex. 5 p. 47 Test (numerals) |
||
22 |
Професії членів моєї родини. |
What does the (profession) usually do? What’s your / his / her job? |
Professions: a teacher, a doctor, a farmer, a bus driver, a miner, a baker, a business-man, a cook, a policeman, to tech, to cook, to grow vegetables |
Ex. 1, 3 p. 48 |
Ex. 1-4 pp. 48-49 |
|
|
Test (professions), Ex. 5 p. 49 |
||
23 |
Навчання аудіювання. |
|
To get up, to make food, to feed, to talk, to clean, to go home. Time |
Ex. 1, 4 p. 50-51 |
Ex. 2-4 pp. 50-51 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 50 |
Ex. 5 p. 51 |
||
24 |
Світ професій. Читання – це цікаво. |
|
|
Ex. 1p. 52 |
Ex. 3 p. 53 |
Ex. 1, 2 p. 54 |
Ex. 2, 3p. 52, 54 |
Ex. 5 p. 53
|
||
25 |
Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я та друзі» (тестування) |
|
|
Тестові завдання |
Ex. 5 p. 55 |
|||||
Тема 4: Людина. Зовнішність (7 г.) |
||||||||||
26 |
Зовнішність людини. |
Вміти: опису-вати тварин / людей; давати елементарну харак-терис-тику комусь /чо-мусь; розпи-тувати про зовніш-ність |
This is my … That is my … These are my… Those are my… |
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, face.
|
Ex. 1 p. 56 |
Ex. 2, 4, 5 pp. 56-57 |
|
Ex. 2, 3 pp. 56-57 |
Ex. 1 p. 56 (test) Ex. 5 p. 57 Text 4 p. 141 |
|
27 |
Опис зовнішності. Розвиток навичок монологічного мовлення.
|
He / She has got … |
Long fair hair, short dark hair, short red hair, tall, thin, slim, short, plump, straight, wavy
|
Ex. 1 p. 58 Listening test |
Ex. 2, 4 pp. 58-59 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 3 p. 59 |
Ex. 1 p. 58 (oral test) Ex. 3 p. 59 Ex. 5 p. 59 (КМ) |
||
28 |
Опис зовнішності казкового героя.
|
I have got … He / She has got … |
A finger, a leg, a head, a shoulder, an arm, a body, hips, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth. |
Ex. 1, 4 p. 60-61 |
Ex. 2-3 pp. 60-61 Oral test Speaking test (topics) |
|
|
Ex. 1 p. 60 (test) Ex. 5 p. 61 |
||
29 |
Вивчення тематичного тексту. |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
Ex. 2-4 p. 63 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 62 Reading test |
My classmate (КП) Ex. 1, 5 pp. 62-63 |
||
30 |
Зовнішність моїх батьків.
|
|
Adjectives: nice, kind, funny, happy, tall, strong, oval, round |
Ex, 1 p. 64 |
Ex. 3-4 p. 65 |
Writing test |
Ex. 2 p. 64 |
Ex. 1 p. 64 (test) Ex. 5 p. 65 |
||
31 |
Читання-це цікаво. |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 66-67 |
Ex. 2, 5 pp. 66-67 |
|||||
32 |
Підсумковий урок з те-ми «Люди-на. Зовнішність» (тестування) |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Тестові завдання |
pp. 68-69 |
|||||
Тема №5. Свята та традиції (11г.) |
||||||||||
33 |
Свята. Моє улюблене свято. |
Вміти: розпо-відати /розпи-тувати про свята; вітати зі свя-том; опису-вати дії під час святку-вання.
|
My favourite holiday |
Birthday, New Year, Christmas, Easter |
Ex. 1, 2 p. 70 |
Ex. 3, 4 pp. 70-71 |
|
Ex. 2 p. 70 |
Ex. 1 p. 70 (test) Ex. 2 p. 70 Ex. 5 p. 71 |
|
34 |
Вечірка з приводу Дня народження. Вивчення граматичної структури have to / has to. |
|
To write the invitations, to send the invitations, to clean the house, to open the presents, to give/get presents |
Ex. 1 p. 72 |
Ex. 2-4 pp. 72-73 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 2 p. 72 |
Ex. 2 p. 72 Ex. 5 p. 73 |
||
35 |
Запрошення на святкування дня народження. |
|
Welcome, to dance, to sing, to play games, to eat cakes, start, finish |
Ex. 1 p. 74 |
Ex. 2-4 pp. 74-75 |
|
Ex. 2 p. 74 |
Ex. 5 p. 75 |
||
36 |
Мій день народження. Вечірка. |
Who has got a party today? |
To blow candles, to sing a song |
Ex. 1 p. 76 |
Ex. 2(a), 3, 4 pp. 76-77 |
|
Ex. 2 (b) p. 77 |
Ex. 2 p. 76 Ex. 5 p. 77 |
||
37 |
Свята. Подарунки на свята. |
|
A doll house, a book, a cup, a T-shirt, nice, cotton, interesting, glass |
Ex. 1-2 p. 78 |
Ex. 2 p. 78 |
|
Ex. 3-4 p. 79 |
Ex. 5 p. 79 Text 5 p. 143 |
||
38 |
Новий рік та Різдво в Україні. |
How do they decorate …? |
To celebrate, to decorate, Snow Maiden, to wish, postcards |
Ex. 1 p. 80 |
Ex. 3, 4 p. 81 |
|
Ex. 2 p. 80 |
Ex. 5 p. 81 |
||
39 |
Різдво у великій Британії та США. |
|
Great Britain, Santa Claus, to decorate, to buy, to clean, to open, to phone, to write, to send |
Ex. 1 p. 82 |
Ex. 3, 4 p. 82-83 |
Ex. 2 p. 82 |
Ex. 1 p. 82 |
Ex. 1 p. 82 Ex. 5 p. 83 |
||
40 |
Свята. Великдень. |
|
A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present |
Ex. 1 p. 84 |
Ex. 3-4 p. 85 |
|
Ex. 2 p. 84 |
Ex. 1 p. 84 (test) Ex. 5 p. 85 Text 3 p. 144 |
||
41 |
Читання – це цікаво. |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою Always, often, some-times |
Виконання завдань Ex. 1-2, 4 pp. 86-87 |
Ex. 3 p. 87 |
|||||
42 |
Підсумковий урок з теми «Свята та традиції» (тестування) |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Тестові завдання |
Ex. 5 p. 87 |
|||||
Тема №6. Житло (8 г.) |
||||||||||
43 |
Речі вдома. |
Вміти: опису-вати квар-тиру/ буди-нок, речі в квар-тирі/ будин-ку; запиту-вати про місце-знахо-дження кімнат, речей відпо-відати на запи-тання; пові-дом-ляти про смаки, уподо-бання; вира-жати своє став-лення висло-влюва-ти схвальну/ несхвальну оцінку пред-метам |
Is there a … in …? Are there … in …? Where is / are ? |
A computer, a bed, a wardrobe, a sofa, an armchair, a TV set, a bookcase, a clock, a curtain, a chair, a living room, a bedroom, the children’s room, under, next to, at, on, behind, above |
Ex. 1 p. 88 |
Ex. 2 -4 pp. 88-89 |
|
Ex. 3 p. 89 |
Ex. 1 p. 88 (test) Ex. 5 p. 89 |
|
44 |
Моя квартира. |
There is … There are … |
A bath, a mirror, a sink, a towel, a fridge, a cooker, a cupboard, a carpet, stairs, a kitchen, a bathroom, a hall |
Ex. 1 p. 90 |
Ex. 2, 4-5 pp. |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 3 p. 90 |
Ex. 1 p. 90 (test) Ex. 5 (b) p. 91 |
||
45 |
Розташування кімнат у квартирі / будинку. |
This is the plan of… |
Downstairs, upstairs, under, next to, a toilet, a kitchen, a dining room, a bathroom, a bedroom, a hall, a living room |
Ex. 3 p. 93 |
Ex. 2 p. 92 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 92 Ex. 4 p. 93 |
Ex. 1, 3 pp. 92-93 Ex. 5 p. 93 (draw and present) |
||
46 |
Моя кімната. |
Have you got? Where is / are? |
A drawer, a wardrobe, a bookcase, curtains, an armchair |
Ex. 1 p. 94 |
Ex. 2 p. 95 |
|
Ex. 2, 4 pp. 94-95 |
Ex. 1 p. 94 (test) Ex. 2 p. 94 Ex. 5 p. 95 |
||
47 |
Розвиток навичок монологічного мовлення в темі “My Room”. |
What can you see in …? |
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 96-97 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 2 p. 96 |
Ex. 2 p. 96 Ex. 5 p. 97 |
||
48 |
Домашні справи. |
|
To feed the cat, to clean the floor, to water the plants, to wash the dishes, to walk the dog, to lay the table |
Ex. 1 p. 98 |
Ex. 2-3 pp. 98-99 |
|
Ex. 4 p. 99 |
Ex. 1 p. 98 (test) Ex. 5 p. 99 |
||
49 |
Читання – це цікаво. |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою His, her, he, she, its, they
|
|
Ex. 2, 4 p. 101 |
Vocabu-lary dictation Ex. 3 p. 101 |
Ex. 1 p. 100 |
Ex. 1 p. 100 |
||
50 |
Підсумковий урок з теми «Житло» (тестування) |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Тестові завдання |
Ex. 5 p. 101 |
|||||
Тема№ 7. Робочий день (9 г.) |
||||||||||
51 |
Розклад дня. Мій ранок. |
Вміти: розпо-відати про робо-чий день свій/ дру-га/чле-нів сім’ї; Запи-тувати та відпо-відати про час дій |
Do you …? What time do you …? |
To get up, to wash, to clean, to go to school, to say “Good bye”, to have breakfast, to make a bed, to brush |
Ex. 1-2 p. 102 |
Ex. 3-4 p. 103 |
|
Ex. 2-3 pp. 102-103 |
Ex. 5 p. 103 |
|
52 |
Час. Структура What time is it? |
What’s the time? It’s .. past / to ... It’s a quarter to/past… It’s half past.. |
Past, to, a quarter, half past |
Ex. 1-2 p. 104 |
Ex. 2-4 pp/ 104-105 |
|
|
Ex. 5 p. 105 |
||
53 |
Що я роблю вдень? Розклад дня мого друга / подруги. |
|
To have breakfast / dinner / lunch / supper |
Ex. 1 p. 106 |
Ex. 3-5 p. 107 |
|
Ex. 1-2 p. 106 |
Ex. 1 p. 106 Ex. 6 p. 107 |
||
54 |
Мій вчорашній день. Past Simple Tense |
I / He / She / It was… They were … |
|
Ex. 1, 3 pp. 108-109 |
Ex. 2, 5 pp. 108-109 |
|
Ex. 4 p. 109 |
Ex. 5 p. 109 |
||
55 |
Мій вчорашній день. |
Was he / she ? Were you / they? |
In bed, at the circus, at the cinema |
|
Ex. 1-3 pp. 110-111 |
|
|
Ex. 5 p. 111 |
||
56 |
Минулі вихідні. |
|
At home, at the beach, at the shop, at the circus, at the cinema, at the playground, yesterday |
|
Ex. 1, 3-4 p. 112-113 |
|
Ex. 2 p. 112 |
Ex. 2 p. 112 Ex. 5 p. 113 |
||
57 |
Порівняльна характеристика Present і Past Simple Tenses. |
|
|
|
Ex. 2, 4 p. 115 |
Ex. 3 p. 115 |
Ex. 1 p. 114 |
Ex. 1 p. 114 Ex. 5 p. 115 |
||
58 |
Мої минулі вихідні. |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Ex. 2-4 pp. 116-117 |
Ex, 1 p. 116 |
|
|
Ex. 1 p. 116 Ex. 5 p. 117 Ex. 5 p. 119 |
||
Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 118-119 |
||||||||||
59 |
Підсумковий урок з теми «Робочий день» (тестування) |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Тестові завдання |
|
|||||
Тема №8. Відпочинок та дозвілля (5 + 4 г.) |
||||||||||
60 |
Дозвілля.
|
Вміти: запиту-вати про пред-мети; пові-домля-ти про щось; вико-нувати /відда-вати вказів-ки (коман-ди)
|
I like to … Do you like to ? |
To collect stickers / stamps, to skip, to ride a bike, to watch TV |
Ex. 1-2 p. 120 Listening test |
Ex. 3-4 pp. 120-121 |
|
|
Ex. 1 p. 120 (test) Ex. 5 p. 121 Text 7 p. 146 |
|
61 |
Дозвілля. Порівняльна характеритика Present/ Future Simple Tenses. |
|
A playground, Hopscotch, hide-and-seek, to play badminton, tomorrow |
Ex. 1 p. 122 |
Ex. 2, 4 pp. 122-123 Ex. 2, 3 pp. 128-129 Ex. 2 p. 130 |
Vocabulary dictation
|
Ex. 4 p. 129 Ex. 3, 5 (a) pp. 130-131 |
Ex. 1 p. 122 (test) Ex. 5 p. 123 (КМ) |
||
62 |
Плани на майбутнє.
|
|
To roller blade, to go skate-boarding, to go swimming |
Ex. 1 p. 124 |
|
Vocabulary dictation
|
Ex. 2 p. 124 |
Ex. 2 p. 124 Ex. 5 p. 125(КП) |
||
63 |
Підсумковий урок з теми «Дозвілля» (тестування) |
What will you do…? |
To gather fruit and vegetables, to go fishing, to help, to visit, to feed |
Ex, 1 p. 126 |
|
|
Ex. 1, 2 pp. 126-127 |
Ex. 1 p. 126 Ex. 4 p. 127 |
||
64 |
Контроль читання |
What will you do …? |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Ex. 1, 2 p. 128 Ex. 1, 2, 4 p. 130-131 |
|
Ex. 3 p. 122r Rеading test |
|
Ex. 2 p. 128
|
||
65 |
Контроль мовлення |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Ex. 1 p. 132 |
Ex. 3-4 p. 125 Speaking test (topics) |
|
Ex. 3 p. 133 |
Ex. 3 p. 133
|
||
66 |
Контроль письма |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 134-135 |
Ex. 5 p. 133 |
|||||
67 |
Контроль аудіювання |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Тестові завдання |
Ex. 1 p. 135 |
|||||
68 |
Узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
||
69-70 |
Додаткові уроки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А. Несвіт
(2015-2016 навчальний рік)
(Звірено з навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 1-4 класи. Київ. Видавничий дім «Освіта». 2012)
На кінець 3 класу учні
Аудіювання |
Монологічне мовлення |
Діалогічне мовлення |
Читання |
Письмо |
Реагують на запитання, які вимагають відповідей «так/ні» чи інших простих відповідей; • розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні; • розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами та чіткою інтона- цією; • розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі
|
• Використовують прості речення та фрази для того щоб: • описують місце (помеш- кання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку, тварин); • роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал; • коментують свої дії та дії інших людей. Обсяг висловлювання — 5—6 речень |
• Ставлять загальні, спеціальні, альтернативні запитання, засвоєні в усному мовлення і відповідають на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування; • підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікро - діалогів. Висловлення кожного співрозмовника — 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні
|
• Читають вголос та про себе з повним розумінням короткі, прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; • читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається з опорою на ілюстративний матеріал. Обсяг — 150—200 друкованих знаків
|
• Пишуть слова, словосполучення, короткі речення; • пишуть адресу; • оформлюють лист, листівку-вітання; • описують себе, свою сім’ю, друзів, предмети шкільного вжитку, тварин. Обсяг письмового повідомлення — 5—6 речень
|