для учнів 3-А класу на 2020/2021 н. р.
учителя _______________________________
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
____________________________________________________
2. Закон України “Про загальну середню освіту”
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462«Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»
4. Постанова від 21 лютого 2018 р. №87 “Про затвердження Державного стандарту початкової освіти»
6. Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)
1. Концепція Нової української школи
2.Щодо тривалості уроку в початковій школі. Лист МОН Українивід 02.04.2018 №1/9-190“Щодо скороченої тривалості уроку для учнів початкової школи”
3.Професійний стандарт „Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”
2. Типові освітні програма, розроблені під керівництвом О.Я. Савченко, Р.Б.Шияна
4.Типові освітні та навчальні програми для 2-4-х класів закладів загальної середньої освіти
5. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу 2019-2020 н.р
Пояснювальна записка
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 20120/2021 навчальному році ЛИСТ ІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 11 СЕРПНЯ 2020 Р. № 1/9-430
Інформаційні матеріали щодо створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2020/2021 н. р. ( додаток до листа Міністерстваосвіти і науки України від 27.06.2019№ 1/9-414)
“Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році” (лист МОН від 10.06.2019 № 1/9-365)
Державний стандарт початкової освіти
Типова освітня програма ( оновлена) початкової освіти, цикл І ( 3-4 класи), розроблена під керівництвом Шияна Р. Б.
Освітня програма школи І ступеня складена на основі Типової освітньої програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018р. № 268 «Про затвердження типової освітньої програми для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма школи І ступеня розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти» та рішення колегії Міністерства освіти і науки України (протокол № 2/2-2 від 22.02 2018 року).
Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), затверджена Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року
Планування для шкіл з українською мовою навчання укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти. за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) .
Розклад навчальних предметів для 3-А класу нової української школи
|
ВЕРЕСЕНЬ |
ЖОВТЕНЬ
|
ЛИСТОПАД
|
ГРУДЕНЬ |
СІЧЕНЬ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
П |
|
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
П |
||||||||||||
В |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
В |
||||||||||||
С |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
С |
||||||||||||
Ч |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
Ч |
||||||||||||
П |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
П |
||||||||||||
С |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
С |
||||||||||||
Н |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
Н |
||||||||||||
|
ЛЮТИЙ |
|
БЕРЕЗЕНЬ |
|
КВІТЕНЬ |
|
ТРАВЕНЬ |
|
ЧЕРВЕНЬ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
П |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
П |
||||||||||||
В |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
В |
||||||||||||
С |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
С |
||||||||||||
Ч |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
|
Ч |
||||||||||||
П |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
П |
||||||||||||
С |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
С |
||||||||||||
Н |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
Н |
||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 триместр |
2 триместр |
3 триместр |
4 триместр |
5 триместр |
6 триместр |
РІК |
|
|
СВЯТКОВІ ДНІ |
||||||||||||||||||||||||||||||
01.09-04.10 |
15.10-15.11 |
25.11-27.12 |
13.01-21.02 |
02.03-10.04 |
21.04-29.05 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ПОНЕДІЛОК |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
08.03; 03.05 |
||||||||||||||||||||||||||||||
ВІВТОРОК |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
СЕРЕДА |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.10 |
||||||||||||||||||||||||||||||
ЧЕТВЕР |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
П’ЯТНИЦЯ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25.12 |
||||||||||||||||||||||||||||||
КАНІКУЛИ |
12.10-16.10 |
23.11-27.11 |
30.12-12.01 |
22.02-26.02 |
12.04-16.04 |
01.06-31.08 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Календар на 2020-2021 навчальний рік (за триместрами)
Підручники
Підручник для 3 класу. Київ «Світич» 2020, І-ІІ частина
Підручник для 3 класу. Харків , видавництво «Ранок» 2020, І-ІІ частина
Підручник для 3 класу. Кам'янець-Подільський «Абетка» 2020
Підручник для 3 класу. Харків , видавництво «Ранок» 2020, І-ІІ частина
Зміст освіти у Державного стандарту початкової освіти групується за такими освітніми галузями:
Назва освітньої галузі |
Індекс у таблиці державних вимог до обов’язкових результатів навчання |
1. Мовно-літературна: 1.1. Українська мова і література, мови і літератури національних меншин 1.2. Іншомовна освіта |
|
2. Математична |
МАО |
3. Природнича |
ПРО |
4. Технологічна |
ТЕО |
5. Інформатична |
ІФО |
6. Соціальна і здоров’язбережна |
СЗО |
7. Фізкультурна |
ФІО |
8. Громадянська та історична |
ГІО |
9. Мистецька |
МИО |
І семестр Місяць: вересень «Подорожуємо і відкриваємо світ» 1тиждень |
|||||
Назва предметів |
Понеділок
|
Вівторок
01. 09 |
Середа
02. 09 |
Четвер (інт.курс)
03. 09 |
П’ятниця
04. 09 |
Я досліджую світ |
|
Вступ. Що спонукає людей подорожувати? Оповідання «Веселка щастя для України,…» (с.4-6). Поробка за інструкцією. |
Подорож Україною (с.7-9) |
|
Способи мандрування. Правила поведінки на залізничній станції (с.10-13) |
Українська мова |
|
|
Мова і мовлення. Я вивчаю українську мову. Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 1. Спогади про літо (усно) |
Я досліджую світ Повторення. Досліджуємо Речення. Слово. (с. 10)
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Редагуємо (с.10-11) |
Читання |
|
Текст. Робота з дитячою книжкою. Оповідання «Першокласник» за М. Дуриковою. Читаємо в особах |
Оповідання «Першокласник» за М. Дуриковою. Читаємо в особах ( продовження) |
Я досліджую світ Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення. Ситуація спілкування (с.12-13) |
|
Математика |
|
Нумерація чисел у межах 100. Натуральні числа. Повторення вивченого |
Розрядна таблиця. Порівняння чисел Повторення вивченого |
Я досліджую світ Дії додавання і віднімання. Розв’я-зування задач на 2 дії. Повторення вивченого |
Прийоми усного додавання і віднімання. Повторення вивченого |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. Повторення вивченого матеріалу за 2 клас.
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
Вступний інструктаж. .Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці. .Рухливі ігри
|
Первинний інструктаж з ТБ. Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Рухливі ігри |
ТБ. Основні правила загартування. Організовуючі вправи: Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ. Рухливі ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
2 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
07. 09 |
Вівторок
08. 09 |
Середа
09.09 |
Четвер (інт.курс)
10. 09 |
П’ятниця
11. 09 |
Я досліджую світ |
Які таємниці може відкрити подорож? Перша знахідка. Буклет (с.14-15) |
Заочна подорож до Києва. Транспорт. Працюємо з папером (с. 16-18) |
Що зробити аби подорож запам’яталася? (с.18-19) |
|
Досліджуємо разом. «Павутиння на шкільному подвір’ї» (с.20-21) |
Українська мова |
Мова і мовлення. Стилі мовлення (с.13-15) |
|
Культура спілкування. Правопис слів. Правила етикету (с.16-18) |
Я досліджую світ Усне мовлення. Монолог. Звертання (с. 20-22) |
Писемне мовлення. Роди літератури (с. 23-26) |
Читання |
|
Культура мовлення. Слова-паразити (с.15-16) |
Усне мовлення. Діалог. Звертання (с.18-20) |
Я досліджую світ Я вибираю книгу. Відгук та анотація (с. 26-27) |
|
Математика |
Компоненти та результати дій додавання і віднімання. Взаємозв’язок між додаванням та відніманням. Розв’язування задач за даними таблиць. Повторення вивченого
|
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Пряма й обернена задачі. Повторення вивченого |
Задачі на різницеве порівняння. Складання оберненої задачі. Повторення вивченого |
Я досліджую світ Дослідження задачі. |
Самооцінювання з теми. Повторення вивченого |
Образотворче мистецтво |
Мистецькі мандри.. Графічна композиція про літо. На зустріч із різними видами
мистецтва. Композиція про улюблений вид мистецтва
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини. Значення інформації.
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Олімпійська слава нашого міста. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці. Рухливі ігри «Жива скульптура», «Мак». |
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри |
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці. Рухливі ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
3 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
14. 09 |
Вівторок
15. 09 |
Середа
16. 09 |
Четвер (інт.курс)
17. 09 |
П’ятниця
18.09 |
Я досліджую світ |
Як досліджувати світ під час подорожі? Куди вирушати далі (с.22-23)
|
Етапи дослідницької роботи (с.24-25). Витинанка (с.27) |
Планування подорожі (с.26-29) |
|
Як мандрувати світом , не засмічуючи природу (ранкові зустрічі - с.30-33) |
Українська мова |
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 2. Анотація до книги |
|
Письмо для себе Діагностична робота 1. Діалог. |
Я досліджую світ Що я знаю/умію. Відгук про книгу (с.32-33) |
Звуки і букви. Усна народна творчість (с. 34-35) |
Читання |
|
Діагностична робота. Усний переказ прочитаного твору (усно). Текст « Ринкові відносини» (посібник «Швидкочитаночка») |
Робота з дитячою книжкою. Оповідання за Р. Далом «Матильда». Аналіз тексту
|
Я досліджую світ Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. (с. 35-36). Читаємо із задоволенням ( на вибір) |
|
Математика |
Арифметична дія множення. Повторення таблиць множення 2–5 |
Підготовка до вивчення таблиць множення чисел 6–9 |
Таблиці множення чисел 6– 9 |
Я досліджую світ Досліджуємо таблиці множення
|
Арифметична дія ділення. Таблиці ділення на 2-5. Ознака парності чисел |
Образотворче мистецтво |
Слідами найдавнішого мистецтва. Контур. Малюємо контур тварин
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, ….
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики Рухливі ігри |
ТБ . Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ. Рухливі ігри
|
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ. Рухливі ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
4 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
21. 09 |
Вівторок
22. 09 |
Середа
23. 09 |
Четвер (інт.курс)
24. 09 |
П’ятниця
25. 09 |
Я досліджую світ |
Задоволення під час подорожей. Текст «У лісі» (с.30-31) |
Збережемо природу. Плакат (с. 32-33) |
Плануємо подорож. Обираємо пристрої та маршрути (с.34-37) |
|
Діагностична робота Подорожуємо і відкриваємо світ №1. Самооцінювання. Перевір себе
|
Українська мова |
Наголошені і ненаголошені голосні (с.37-38) |
|
Наголошені і ненаголошені голосні. Редагуємо (с. 39-40) |
Я досліджую світ Досліджуємо. Чергування голосних у коренях слів (с.43-44)
|
Дзвінкі та глухі приголосні. Чергування приголосних (с. 46-47)
|
Читання |
|
Авторська казка. Вибірковий переказ (с. 40-43) |
Факти і думки. Вимова твердих і м’яких приголосних (с. 45-46)
|
Я досліджую світ Авторська казка Ю. Ярмиш « Трамвай і щиглик». Докладний переказ (с.48-50)
|
|
Математика |
Таблиці ділення на 6 і на 7. Взаємозв’язок між діями множення та ділення |
Таблиці ділення на 8 і на 9 |
Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Збільшення і зменшення числа у кілька разів
|
Я досліджую світ Складання задач за коротким записом як допоміжною моделлю задачі |
Задачі на кратне порівняння і обернені до них |
Образотворче мистецтво |
Пригоди незвичайних друзів. Тло – задній план картини. Малюємо фарбами
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформаціє. Джерело інформації. Комп’ютерні пристрої для роботи з інформацією. Пристрої введення та пристрої виведення.
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи: перешику-вання з колони по одному в колону по два і навпаки. Різно-види ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ. Рухливі ігри «Світлофор», «Повтори за мною».
|
ТБ. Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. ЗРВ: без предметів на місці. Рухлива гра «Чотири стихії». |
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці. Рухливі ігри Підсумковий урок. |
Примітка |
|
|
|
|
|
Місяць: жовтень «Між минулим і майбутнім» 5 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
28. 09 |
Вівторок
29. 09 |
Середа
30. 10 |
Четвер (інт.курс)
01. 10 |
П’ятниця
02. 10 |
Я досліджую світ |
Між минулим і майбутнім. Що було коло мене не було. Щасливий випадок.(с.42-45)
|
Що було коло мене не було (продовження). Панно (с.46-7) |
Минуле. Історичні джерела (с. 48-50) |
|
Безпечний одяг для подорожі. Техніка майбутнього (с. 51) |
Українська мова |
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 3. Складання речень за малюнками (на вибір) |
|
Повторення вивченого. Що я знаю і умію ( с.51) |
Я досліджую світ Слово. Однозначні і багатозначні слова (с. 52-53) |
Слово. Омоніми і багатозначні слова (с.55-57) |
Читання |
|
Робота з дитячою книжкою. Реклама (швидкочитаночка) |
Іншомовні слова. Текст «Кіборги» (с.53-55) |
Я досліджую світ Народна легенда «Кам’яна голова». Пряме і переносне значення слів (с.57-60) |
|
Математика |
Закріплення вмінь застосування таблиці множення і ділення. Математичний ярмарок
|
Діагностична робота |
Самоаналіз робіт. Числові вирази. Порядок виконання дій |
Я досліджую світ Досліджуємо порядок дій у виразах |
Складання виразу до задачі |
Образотворче мистецтво |
Рельєф. Фото-тур до Африки. Рельєфна композиція з пластиліну
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. Структурування інформації в документах, теках. Поняття меню. |
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: повторення вивчених вправ. Рухливі ігри |
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Рухлива гра «Вгадай, чий голос?» |
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості . Рухливі ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
6 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
05. 10 |
Вівторок
06. 10 |
Середа
07. 10 |
Четвер (інт.курс)
08. 10 |
П’ятниця
09. 10 |
Я досліджую світ |
Що буде коли я виросту? Білі кристали (с.52-54) |
Українська Вікіпедія. Робота з конструкторм. Власний макет парку (с.55)
|
Як зберегти те, що є? (с.56-57) |
|
Досліджуємо разом. Вирощування кристала (с. 58-59) |
Українська мова |
Синоніми. Антоніми (с.64)
|
|
Діагностична робота. Диктант.
|
Я досліджую світ Досліджуємо. Синоніми, антоніми в реченнях |
Повторення вивченого. Що я знаю /умію (с. 68) |
Читання |
|
Українські народні казки. Казка «Пан Коцький» (с.61-64)
|
Героїко-фантастичні казки народні казки. Казка «Котигорошко» (с.65-67) |
Я досліджую світ Читаємо із задоволенням щодня (на вибір) |
|
Математика |
Вирази зі змінною. Задачі з буквеними даними |
Буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання. Властивості арифметичних дій |
Переставний закон множення |
Я досліджую світ Досліджуємо закони додавання |
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, що сформульовані в непрямій формі |
Образотворче мистецтво |
Цікаві незнайомці. Статуетка. Виріб з природного матеріалу
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ. Рухливі ігри |
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета. Рухливі ігри за бажанням учнів. |
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета. Рухливі ігри за бажанням учнів. |
Примітка |
|
|
|
|
|
7 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
19. 10 |
Вівторок
20. 10 |
Середа (інт.курс)
21. 10 |
Четвер
22. 10 |
П’ятниця
23. 10 |
Я досліджую світ |
Вплив людей на майбутнє. Оповідання «На заправку» (с. 60-61) |
Червона книга України. Заповідники. Виготовлення екопаперу (с.62-63) |
Мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє (с. 64-66) |
|
Твоє здоров’я. Вплив незнайомих рослин на організм людини (с. 67)
|
Українська мова |
Слово. Будова слова. Закінчення слова (с. 69-71) |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 4. (на вибір)
|
Я досліджую світ Будова слова. Основа (с.71-72) |
Корінь слова. Споріднені слова (с. 74-76) |
Читання |
|
Діагностична робота. Аудіювання (письмово) |
Робота з дитячою книжкою. Дорога розмова (швидкочитаночка)
|
Я досліджую світ Леся Українка «Казка про Оха-чародія» (с. 72-74) |
|
Математика |
Задачі на збільшення та зменшення числа у кілька разів, сформульовані в непрямій формі |
Знаходження невідомих компонентів дій першого ступеня: доданка, зменшуваного, від’ємника |
Правильні і неправильні числові рівності та нерівності. Розв’язування рівнянь |
Я досліджую світ Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня: множника, діленого, дільника |
Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня |
Образотворче мистецтво |
Пейзаж. Мандруємо разом із осінню. Осінній пейзаж у техніці монотипія
|
|
гуашшю |
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Поняття веб-сторінки, її адреси.
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи. ЗРВ. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета. Рухливі ігри за бажанням учнів. |
ТБ Організовуючі вправи. Перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Рухливі ігри за бажанням учнів. |
ТБ ЗРВ: Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Рухливі ігри за бажанням учнів. |
Примітка |
|
|
|
|
|
8 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
26. 10 |
Вівторок
27. 10 |
Середа
28. 10 |
Четвер (інт.курс)
29. 10 |
П’ятниця
30. 10 |
Я досліджую світ |
Повторення вивченого |
.Працюємо творчо. Ю. Смаль «Куди ти?» |
Діагностична робота № 2 «Між минулим і майбутнім»
|
|
Самооцінювання. Повторення вивченого |
Українська мова |
Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів (с. 76_78) |
|
Ненаголошені е та и в коренях слів (с. 78-79) |
Я досліджую світ Досліджуємо : префікс (с. 80)
|
Префікси і прийменники. Вимова і правопис слів із префіксами роз-, без- (с.82-83) |
Читання |
|
Читаємо із задоволенням щодня (на вибір) |
Вірш. Ритм і рима. Г. Фалькович « Все, що звечора наснилося» (напам’ять с. 81-82)
|
Я досліджую світ Читаємо із задоволенням щодня (на вибір) |
|
Математика |
Нерівність зі змінною. Знаходження розв’язків нерівності зі змінною |
Діагностична робота |
Самоаналіз робіт. Довжина. Метр, дециметр, сантиметр, міліметр |
Я досліджую світ Досліджуємо та розв'язуємо задачі з одиницями довжини. |
Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної |
Образотворче мистецтво |
Колірні контрасти. Чудові миті біля води. Краса осіннього різнобарв'я
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Ключові слова для пошуку. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у теки |
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці. Рухливі ігри за бажанням учнів. |
ТБ. Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці. Рухливі ігри за бажанням учнів. |
ТБ. Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. ЗРВ: без предметів на місці. Рухливі ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
Місяць: листопад «Чарівні перетворення» 9 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
02. 11 |
Вівторок
03. 11 |
Середа
04. 11 |
Четвер (інт.курс)
05. 11 |
П’ятниця
06. 11 |
Я досліджую світ |
Чарівні перетворення. Оповідання «Несподівана зустріч». Як безпека перетворюється на небезпеку? (с. 72-75)
|
Довкілля. Композиція із природних матеріалів (с.76-77) |
Перетворення небезпеки у безпеку. Прості експерименти (с. 78-80) |
|
Небезпечні ситуації. Як їх уникнути (с. 81) |
Українська мова |
Правопис слів із префіксами з-, с- (с. 83-84) |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 5. (на вибір)
|
Я досліджую світ Тренувальні вправи на розрізнення префіксів та прийменників |
Закріплення правопису слів з префіксами роз-, без-, с-, з |
Читання |
|
Читаємо із задоволенням щодня (на вибір) |
Робота з дитячою книжкою. Без роботи день роком стає (швидкочитаночка)
|
Я досліджую світ Робота над текстом «Вітамін Е» ( швидкочитаночка) |
|
Математика |
Кути. Прямий кут, непрямі кути. Многокутник та його елементи |
Ознаки прямокутника і квадрата |
Периметр прямокутника і квадрата |
Я досліджую світ Задачі на знаходження сторони квадрата за відомим периметром
|
Закріплення вивченого |
Образотворче мистецтво |
Орнамент. Мандруючи за дощиком. Силует парасольки. |
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Прості критерії оцінювання надійності Інтернет-сайтів. Етика та безпека цифрової поведінки, цифрова репутація, цифровий слід. Відповідальна поведінка онлайн. |
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ.Олімпійська слава нашого міста. Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Ходьба (на носках, на п’ятах ... ЗРВ: у русі. Комплекс фізкультурної паузи. Гра на формування уваги
|
ТБ. Організовуючі вправи.Різновиди ходьби (із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку), бігу (ЗРВ: у русі. Гра на формування уваги |
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби , стрибків (на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч); різновиди ходьби (із прискоренням та уповільненням), бігу (із різних вихідних положень: сидячи, лежачи, з високого старту). Рухливі ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
10 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
09. 11 |
Вівторок
10. 11 |
Середа
11. 11 |
Четвер (інт.курс)
12. 11 |
П’ятниця
13. 11 |
Я досліджую світ |
Властивості води. Оповідання «Насуваються хмари" (с.82 -85) |
Українське козацтво. Як опинитися в минулому без чарівної палички? Лялька-дергунчик (с. 86-89)
|
Природа Карпат. Оповідання «Гуп-гуп-гуп чи не туп». (с. 90-93) |
|
Символи України – вишиванка. Досліджуємо вдома «Чарівні перетворення» -проект. (с. 94 – 97) |
Українська мова |
Апостроф після префіксів (с. 84-85) |
|
Правопис слів з апострофом (с.85-87) |
Суфікс. Як визначити суфікс у слові (досліджуємо) с.87-88
|
Суфікс. Утворення нових слів (с.90) |
Читання |
|
Діагностична робота. Навички читання мовчки (письмово). |
Байка. Опрацювання байки «Лисиця і ворона» Езоп |
Леонід Глібов. Байка «Ґава і лисиця» (с. 88-89) |
|
Математика |
Коло і круг. Центр, радіус, діаметр |
Розв'язування задач. Самооцінювання з теми |
Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями |
Я досліджую світ Досліджуємо. Творчо мислимо. Лічба в межах тисячі. Розрядний склад числа.
|
Утворення трицифрових чисел. Розклад чисел на розрядні доданки |
Образотворче мистецтво |
Натюрморт. Мандруємо у світ натюрморту. Малюємо яблука
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Модель адекватного реагування в сумнівних ситуаціях. Джерела отримання допомоги в прикрих і тривожних ситуаціях.
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи: шикування, … ЗРВ: з гімна-стичною палицею. Комплекс фізкультурної паузи. Рухлива гра «Гуси-лебеді». .
|
ТБ. Організовуючі вправи. ЗРВ: з гімнастичною палицею. Комплекс фізкультурної паузи. Гра на формування уваги |
ТБ. Організовуючі вправи. ЗРВ: з гімнастичною палицею. Комплекс фізкультурної паузи. Гра на формування уваги «Світлофор». Рухлива гра «Квач». |
Примітка |
|
|
|
|
|
11 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
16. 11 |
Вівторок
17. 11 |
Середа
18. 11 |
Четвер (інт.курс)
19. 11 |
П’ятниця
20. 11 |
Я досліджую світ |
Цікаві факти про яйце. Текст «Крихка знахідка» (с. 98 – 101) |
Шлях зернини до хлібини. Колективне панно. (с.102-104)
|
Минуле свого народу (с.105) |
|
Діагностична робота № 3. Перевір себе |
Українська мова |
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 6. |
|
Діагностична робота. Мовна тема «Будова слова» |
Я досліджую світ Розбір слів за будовою ( с. 91)
|
Самооцінювання. Повторення вивченого |
Читання |
|
Робота з дитячою книжкою. |
Читаємо із задоволенням щодня (на вибір) |
Я досліджую світ Читаємо із задоволенням щодня (на вибір) |
|
Математика |
Розклад чисел на розрядні доданки (продовження) |
Діагностична робота |
Розклад чисел на розрядні доданки |
Я досліджую світ Віднімання одного з розрядних доданків |
Додавання та віднімання суми двох розрядних доданків |
Образотворче мистецтво |
Складаємо натюрморт. Кольорові відбитки |
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Конфіденційність даних, приватна інформація. Способи визначення і позначення авторства інформаційних
продуктів. Поняття про захист авторських прав. Наслідки та ризики використання плагіату (списування).
|
|
|
\ |
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби (із вантажем – мішечками – на голові), бігу (із зупинками стрибком за зоровим та слуховим сигналами), стрибки зі скакалкою. Ігри.
|
ТБ. Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. ЗРВ: зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). Гра на формування уваги |
ТБ Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. ЗРВ: зі скакалкою. Гра на формування уваги. Рухлива гра «Горішки». |
Примітка |
|
|
|
|
|
Місяць: грудень «Енергія» 12 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
30. 11 |
Вівторок
01. 12 |
Середа
02. 12 |
Четвер (інт.курс)
03. 12 |
П’ятниця
04. 12 |
Я досліджую світ |
Енергія. Пригода перша. Зелепуха прокидається (с.110-115) |
Головні джерела енергії на Землі у народній творчості. Виготовлення персонажів казки ( с. 118)
|
Джерела енергії. Як людина використовує їх (с. 116 – 117) |
|
Вітрові електростанції (с.119) |
Українська мова |
Слово. Частини мови. Самостійні та службові частини мови (с. 93)
|
|
Письмо для себе (с.95) |
Я досліджую світ Досліджуємо. Поняття про іменник (с.95-96) |
Іменники. Назви істот і неістот (с.97-98) |
Читання |
|
Вірш. Ритм. Рима. «Загадка про того, хто ходить пішки» (напам’ять) с.94
|
Авторське бачення. Г. Фалькович «Грип» (с.96) |
Я досліджую світ Читаємо із задоволенням щодня (на вибір) |
|
Математика |
Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі |
Задача на знаходження кожного з трьох доданків. Збільшення та зменшення числа у 10 і 100 разів.
|
Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел |
Я досліджую світ Розклад чисел на розрядні доданки і досліджуємо |
Урок закріплення знань |
Образотворче мистецтво |
Колаж. Так починається зима.
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Середовища для читання електронних текстів. Робота з електронним текстовим документом. Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів.
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. ЗРВ. Вправи на, перешикування. Вправи з малим м’ячем: 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». |
ТБ. Організовуючі вправи. ЗРВ: з м’ячем. Рухлива гра «Передав – сідай!». |
ТБ. Організовуючі вправи. ЗРВ: з м’ячем. Рухлива гра «Передав – сідай!». |
Примітка |
|
|
|
|
|
13 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
07. 12 |
Вівторок
08. 12 |
Середа
09. 12 |
Четвер (інт.курс)
10. 12 |
П’ятниця
11. 12 |
Я досліджую світ |
Брак енергії. Пригода друга «Як дізнатися, що шукатии?» (с. 120-121)
|
Мешканці морів. Виготовлення восьминога (с.122-123) |
Досліджуємо разом. Вулкан у банці (с. 124-125) |
|
Накопичення та зберігання енергії тваринами для зимівлі (с.126-127) |
Українська мова |
Власні і загальні іменники (с.98-99) |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення (на вибір).
|
Я досліджую світ Написання власних і загальних іменників. Завдання на вибір (с. 102) |
Слова однозначні й багатозначні |
Читання |
|
Робота з дитячою книжкою. (на вибір). |
Іван Франко «Байка про байку». Досліджуємо медіа (с. 100 – 101)
|
Я досліджую світ Творчість і життя Катерини Білокур. Досліджуємо медіа |
|
Математика |
Величини. Довжина. Кілометр. |
Збільшення та зменшення трицифрового числа на 1
|
Додавання і віднімання круглих чисел
|
Я досліджую світ Задачі. Вибір схеми розв’язування задач |
Множення і ділення круглого числа на одноцифрове число |
Образотворче мистецтво |
Вернісаж. Завітаємо до Білої пані (колективна робота)
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи: шикування, стійки, переши-кування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м; метання м’яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. Гра на формування уваги |
ТБ. Організовуючі вправи: шикування, стійки, переши-кування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Гра на формування уваги «Слухай сигнал». Рухлива гра «М’яч середньому». |
ТБ. Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешику-вання. Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль . Рухлива гра «М’яч середньому». |
Примітка |
|
|
|
|
|
14 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
14. 12 |
Вівторок
15. 12 |
Середа
16. 12 |
Четвер (інт.курс)
17. 12 |
П’ятниця
18. 12 |
Я досліджую світ |
Заощадження енергії. Зимові клопоти (с. 128-130) |
Збереження електроенергії. Новорічна іграшка (с. 131) |
Сила роду. Етикет і неатикет (с. 132-134) |
|
Як отримати електроенергію? (с. 135) |
Українська мова |
Визначення іменників в реченнях ( тренувальні вправи) |
|
Діагностична робота. Списування |
Я досліджую світ Змінювання іменників за числами. Однина і множина (с. 105-106) |
Працюємо творчо. Складаємо п’єсу. (с.109-110) |
Читання |
|
Дитинство відомих людей. «Катруся хотіла вчитися» за Ірен Роздобудько (с. 103 -104)
|
П’єса. Особливості жанру. Л. Мовчун «Горіхові принцеси» |
Я досліджую світ П’єса. Л. Мовчун «Горіхові принцеси» (театралізуємо) |
|
Математика |
Ділення круглого числа на кругле. Задачі на знаходження четвертого пропорційного
|
Діагностична робота |
Закріплення вивченого. Працюємо творчо (урок 59). Сорочинський ярмарок |
Я досліджую світ Працюємо творчо. Сорочинський ярмарок (продовження) |
Повторення вивченого (урок 61) |
Образотворче мистецтво |
Поняття «фактура». Казкові пригоди веселих сніговичків, Ліпимо сніговика
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Уведення символів за допомогою клавіатури.
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Гра на формування уваги «Заборонений рух». |
ТБ. Організовуючі вправи: шикування, стійки, …Вправи з великим м’ячем: передача м’яча над головою, під ногами; передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей Гра на формування уваги. |
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ. Вправи з великим м’ячем. Ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
15 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
21. 12 |
Вівторок
22. 12 |
Середа
23. 12 |
Четвер(інт.курс)
24. 12 |
П’ятниця
25. 12 |
Я досліджую світ |
Повторення вивченого. Перевір себе.(с 136-139) |
Діагностична робота № 4
|
Виготовлення новорічної листівки. (с.139)
|
Опрацьовуємо словник (с. 140-141) |
СВЯТО |
Українська мова |
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення №.8 (на вибір)
|
|
Діагностична робот. Диктант
|
Я досліджую світ Досліджуємо. Рід іменників. (с.110-111) Корінь. Споріднені слова |
|
Читання |
|
Робота з дитячою книжкою. (на вибір) |
Олеся Мамчич «Босо-взутий сніговик» |
Я досліджую світ Форма слова і споріднені слова
|
|
Математика |
Множення одноцифрового числа на кругле число. |
Ділення круглого числа на кругле |
Творча робота над задачею. Розв’язування задач |
Я досліджую світ Узагальнення вивченого матеріалу (урок 64-65)
|
|
Образотворче мистецтво |
Різдвяні дива. Працюємо творчо
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Інструктаж з БЖД. Вдосконалення навичок редагування та форматування тексту в межах офлайнових текстових редакторів. |
|
|
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча Рухливі ігри за бажанням учнів. |
ТБ. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки в шерензі, ліворуч, праворуч; кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи; елементи баскетболу: ловіння м’яча. .Рухлива естафета. |
|
Примітка |
|
|
|
|
|
16 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
28. 12 |
Вівторок
29. 12 |
Середа
|
Четвер(інт.курс)
|
П’ятниця
|
Я досліджую світ |
Сімейні традиції (ранкові зустрічі с. 136-138)
|
Підсумковий урок за І семестр. Узагальнення знань. |
|
|
|
Українська мова |
Працюємо з деформованим текстом (на вибір). Закріплень знань та вмінь |
|
|
|
|
Читання |
|
Читаємо із задоволенням щодня (на вибір) |
|
|
|
Математика |
Узагальнення вивченого матеріалу (урок 64-65)
|
Узагальнюючий урок за І семестр
|
|
|
|
Образотворче мистецтво |
Працюємо творчо
|
|
|
|
|
Інформатика |
|
Повторюємо вивчене
|
|
|
|
Фізична культура |
|
|
|
|
|
Примітка |
|
|
|
|
|