Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування з хімія для 7 класу розроблено за допомогою рекомендацій Мінистерства освіти України
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків              

хімії  для 7 класу на 2022 -2023 н. р.

(1,5 години на тиждень, всього 51 година,2 години резервні)

 

Навчальна програма.  Хімія. 7-9  класи. Рівень стандарт (оновлена),  затверджена  наказом  МОН  України  від 07.06.2017 № 804. За Типовою освітньою програмою, затвердженою Наказом МОН від   20.04.2018 №405.

 

                                                                

                                                     Зведена таблиця розподілу навчального часу в класі

 

 

 

 

       

       Семестр

     Загальна

     кількість

   навчальних

       годин

      Кількість

        годин

    на тиждень

      Кількість

   контрольних

        робіт

      Кількість

     тематични

     оцінювань

      Кількість

  лабораторних 

        робіт

      Кількість  

   практичних

        робіт

           1

        

           2

           1

 

 

 

           2

 

           1

           1

 

 

 

        Всього

        53

           3

           2

 

 

 

 

 

Підручник: Хімія: підруч. для 7 кл.  закл.заг.сер.освіти/  Павло Попель, Людмила Крикля. – Київ: «Академія», 2016.

 

 

 

             Зміст навчального матеріалу

   Дата  7-А

   Дата  7-Б

   Дата  7-В

   Дата 7-Г

  Домашнє

  завдання

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

 

Вступ (4 години)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Хімія – природнича наука. Речовини та їх перетворення у довкіллі. Короткі відомості з історії хімії.

 Вступний інструктаж з БЖД.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 1,2 проч.

Схема 1,2 пис.

2

Правила роботи у хімічному кабінеті. Ознайомлення з  лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії. Первинний інструктаж з БЖД.  Л.д. №1,2

(1. Дослідження будови полум’я.

2. Ознайомлення з маркуванням небезпечних речовин (на прикладі побутових хімікатів).)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

& 3, с.17 правило вивч., с.19 мал.8 замал. у зошит (5 од. посуду)

3

Найпростіші операції в хімічному експерименті. Правила безпеки під час роботи в хімічному кабінеті.

Практична робота №1. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами. Інструктаж з БЖД.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 4, с.28 правило вивч.

4

Навчальні проекти:

1. Хімічні речовини навколо нас.

2. Історичне значення вогню.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 1-4 повторити

 

Тема 1. Початкові  хімічні поняття

 (  24 годин )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Фізичні тіла. Речовини, атоми, молекули.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

& 5, с.40 з. 27 письмово.

 

 

             Зміст навчального матеріалу

   Дата  7-А

   Дата  7-Б

   Дата  7-В

   Дата 7-Г

Домашнє

  завдання

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

6

Фізичні властивості речовин. Як вивчають речовини. 

Л.д.№ 3. ( Ознайомлення з фізичними властивостями речовин. Опис спостережень . Формулювання висновків. )

 

 

 

 

 

 

 

 

& 6, с.45 завд. на дозвіллі письмово

7

Чисті речовини і суміші.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 7, с.50 з.42 п

8

Методи розділення сумішей.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 8, с.51 сх.3 п

9

Практична робота №2  Розділення сумішей .

 Інструктаж з БЖД.     (т/о)

 

 

 

 

 

 

 

 

& 8, с.55 з.46 п

10

Хімічні елементи, їхні назви і символи. Поширеність хімічних елементів у природі. (Демонстрація Періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

& 9, с.62 табл.1 вивч, с.65 з.61,62 п

11

Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

& 10

12

Відносні атомні маси хімічних елементів. Розв’язування вправ та задач.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

& 10, с.72 з.72 письмово

13

Прості речовини. Метали й неметали. (Демонстрація зразків.)

 

 

 

 

 

 

 

 

& 11, с.76 з.77

14

Складні речовини. Л.д. №4 (Ознайомлення зі зразками простих і складних речовин.)

 

 

 

 

 

 

 

 

& 12, с.79 сх.4

15

Контрольна робота № 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Хімічні формули речовин. Якісний і кількісний склад речовин.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 13, с.84 з.92

17

Валентність хімічних елементів. (т/о)

 

 

 

 

 

 

 

 

& 14, с.88 з.99

18

Визначення валентності хімічних елементів.

 

 

 

 

 

 

 

 

&14,с.89 з.101

19

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою

 

 

 

 

 

 

 

 

&15,с.92 з.108

109 письмово

 

             Зміст навчального матеріалу

   Дата  7-А

   Дата  7-Б

   Дата  7-В

   Дата 7-Г

Домашнє

  завдання

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

20

Розрахункові задачі 1.

Обчислення відносної молекулярної маси речовини за її формулою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

& 15, с.92

з.112-113 письмово

21

Масова частка елемента в складній речовині.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

&16, с.96 з.117,118

22

Розрахункові задачі 2.

Обчислення масової частки елемента в складній речовині.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

& 16 с.96

з.119

23

Розрахункові задачі 3.

Обчислення маси елемента в складній речовині за його масовою часткою.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 16 с.97

з.121,122

 

24

Фізичні й хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують. Хімічні властивості речовин.

(Домашній експеримент: Взаємодія харчової соди із соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.)

 

 

 

 

 

 

 

 

& 17

с.103 з.125

с.104 д/е

25

Практична робота№ 3. Дослідження фізичних і хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів.

Інструктаж з БЖД  

 

 

 

 

 

 

 

 

& 17

 с.104-106

26

Розв’язування вправ і задач

 

 

 

 

 

 

 

 

В зошиті

27

Навчальні проекти:

1. Хімічні явища у природі.

2. Хімічні явища у побуті.

3. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах.

4. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 14-17 повторити

28

Узагальнення знань   (т/о)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Зміст навчального матеріалу

   Дата  7-А

   Дата  7-Б

   Дата  7-В

   Дата 7-Г

Домашнє

  завдання

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

 

Тема 2. Кисень ( 11годин )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

Повітря, його склад. Оксиген. Поширеність  Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність у природі. Фізичні властивості кисню.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 18 с.111

З.134-136

30

Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій. Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння.

Л.д.5-9. (Дослідження хімічних реакцій, що супроводжуються виділенням газу, випаданням осаду, зміною забарвлення, появою запаху, тепловим ефектом. )

 

 

 

 

 

 

 

 

& 19 с.117

З.140-142

31

Хімічні рівняння. Розв’язування вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 19 з.143,144

32

Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 20 с.123

З.148,153

33

Практична робота №4 Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності. Інструктаж з БЖД 

 

 

 

 

 

 

 

 

& 20 с.124-126

34

Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній, залізо, мідь). Реакція сполучення.

 

 

 

 

 

 

 

 

&21 с.132

З.158,160,161,163

35

Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання). Взаємодія кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду, глюкози).

 

 

 

 

 

 

 

 

& 22 с.136

З.169-171

36

Умови виникнення та припинення горіння. Маркування небезпечних речовин

 

 

 

 

 

 

 

 

& 23 с.139

мал.68

 

             Зміст навчального матеріалу

   Дата  7-А

   Дата  7-Б

   Дата  7-В

   Дата 7-Г

Домашнє

  завдання

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

37

Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 24

Підг.навч.пр.

38

Навчальні проекти:

1. Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її.

2. Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 18-24 повторити

39

Узагальнення знань   (т/о)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3.  Вода ( 13 годин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40

Вода, склад и молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода — розчинник.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 25 с.151

з.183,187

41

Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 26

42

Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.

(Домашній експеримент: Виготовлення водного розчину кухоної солі.)

 

 

 

 

 

 

 

 

& 27 с.161 д/е

 

43

Розрахункові задачі 4.

 Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму  води в розчині

 

 

 

 

 

 

 

 

& 27 с.160

З.195-200

44

Практична робота №5 Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.» Інструктаж з БЖД.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 27 с.158,159

45

Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори.

Л.д. №10 (Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.)

 

 

 

 

 

 

 

 

& 28,29

С.166, з.206,

З.208,209

 

             Зміст навчального матеріалу

   Дата  7-А

   Дата  7-Б

   Дата  7-В

   Дата 7-Г

Домашнє

  завдання

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

Запл.

Факт.

46

Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 30 с.175,

З.218,220

47

Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

 

 

 

 

 

 

 

 

& 31 с.182

З.221

48

Розв’язання  вправ і задач.

 

 

 

 

 

 

 

 

Підгот. до К.р.

49

Контрольна робота №2

 

 

 

 

 

 

 

 

Підгот. Навч.пр.

50

Навчальні проекти:

1. Дослідження якості води з різних джерел.

2. Дослідження фізичних і хімічних    властивостей води.

3. Способи очищення води в побуті.

4. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.

5. Еколого-економічний проект «Зберігаючи   воду – заощаджую родинний бюджет».

 

 

 

 

 

 

 

 

& 25-31 повторити

51

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

52

Підсумковий урок. (т/о)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53

Екскурсія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовні об’єкти екскурсій. Хімічні лабораторії промислових і сільськогосподарських підприємств, науково-дослідних інститутів, вищих навчальних закладів. Пожежна частина. Водоочисна станція. Аптека. Краєзнавчий музей.

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Планування
Додано
4 жовтня 2022
Переглядів
2697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку