№ з/п |
Дата уроку |
Примі-тка |
Тема уроку |
Лексика |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
«Communication Technologies» |
|||||
1. |
30.01 |
|
Сучасні винаходи. |
smart phone, mobile phone, laptop, notebook, computer, screen |
Формувати вміння виявляти активність, допитливість, наполегливість в опануванні мови, формувати культурну толерантність.
|
2. |
06.02 |
|
Комп’ютер, робочий стіл. |
a menu, a file, an icon, a window, a cursor, a mouse |
Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.
|
3. |
13.02 |
|
Інтернет |
messenger, zoom in, back, long of/ out, open, close, copy, delete |
Формування та розвиток слухового сприймання. |
4. |
20.02 |
|
World Wide Web (Всесвітня павутина). Вебсайти. |
|
Формувати мовне чуття і вміння розподіляти увагу з одного об’єкту на інший. |
5. |
27.02 |
|
Використання інтернету. |
|
Формування та відпрацю-вання правильної вимови звуків, складів, слів. |
Очікувані результати. Називає сучасні винаходи за картинками. Пише нові лексичні одиниці. Правильно добирає мовленнєві одиниці для називання знайомих предметів, співвідносить слова з малюнками. |
|||||
«Is The Earth In Danger?» |
|||||
№ з/п |
Дата уроку |
Примі-тка |
Тема уроку |
Лексика |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
7. |
13.03 |
|
Причини природних катастроф. |
a displacement, a thunderstorm |
Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді відео.
|
8. |
20.03 |
|
Найстрашніші природні катастрофи. |
to survive |
Формування та розвиток слухового сприймання. |
9. |
03.04 |
|
Природні катастрофи. |
|
Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.
|
10. |
10.04 |
|
Збережемо нашу планету! |
|
Розвиток пам’яті на основі сприймання і відтворення навчального матеріалу. |
Очікувані результати. Розуміє і дає елементарні відповіді на прості запитання, використовує лексичні одиниці. За допомогою вчителя записує слова та словосполучення, намагається дотримуватися вимог. |
|||||
«The World of Painting» |
|||||
№ з/п |
Дата уроку |
Примі-тка |
Тема уроку |
Лексика |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
11. |
17.04 |
|
Живопис. |
an artist, fame, a genre, a scene, a scenery, a tendency, a theme, to depict, to devote |
Ілюстративне навчання. Розвиток зорової уваги, запам’ятовування слів у певній послідовності. |
12. |
24.04 |
|
Живопис у Англії. |
|
Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови. |
13. |
01.05 |
|
Відвідування виставок та музеїв. |
an exhibit, an exponent, an exposition, to contain, to hold, to offer |
Надання можливості учениці зрозуміти мовлення у повільному темпі. Розвиток уваги у процесі перегляду презентації. |
14. |
08.05 |
|
Відомі англійські художники. |
|
Збагачення словникового запасу, коригувати вимову. |
Очікувані результати. Розуміє і відрізняє вивчені лексичні одиниці з теми та називає їх за ілюстраціями. Перекладає прості речення за допомогою вчителя. |
|||||
«Do You Like Sports?» |
|||||
№ з/п |
Дата уроку |
Примі-тка |
Тема уроку |
Лексика |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
15. |
15.05 |
|
Спорт і дозвілля |
tennis football basketball volleyball |
Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови читання та письма. Ігрові технології навчання. |
16. |
22.05 |
|
Спортсмени. Види спорту. |
Swimming Running Cycling Wrestling Karate Badminton Ping Pong |
Формування уміння розуміти репліки. Розвивати навички читання та письма. |
17. |
29.05 |
|
Ставлення британських учнів до спорту. Контроль навичок аудіювання. |
|
Розвивати слухове сприймання, фонематичний слух, словесну пам’ять, довільну увагу, уяву
|
Очікувані результати. Учениця пише та читає нові лексичні одиниці. Називає свій улюблений вид спорту. Дає відповіді на прості запитання.
|
|||||
«Across State Systems» |
|||||
№ з/п |
Дата уроку |
Примі-тка |
Тема уроку |
Лексика |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
18. |
05.06 |
|
Україна. Уряд України. Контроль навичок читання. |
Ukrainian, Flag, Trident, Anthem, Capital
|
Формувати вміння виявляти активність, допитливість, наполегливість в опануванні мови, лексичну та орфографічну пильність; формувати культурну толерантність.
|
19. |
12.06 |
|
Незалежність. День незалежності України. Підсумковий урок. |
Motherland, Independent, State |
формування та відпрацювання правильної вимови звуків, складів, слів та інтонації простих речень. |
Очікувані результати. Учениця називає вивчені слова. За допомогою вчителя складає прості речення. |