Календарно-тематичне планування з української мови для 2 класу, 1 семестр (за підручником К. І. Пономарьової)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови, 2 клас 1 семестр (за підручником «Українська мова та читання. Частина 1, 2 клас», К. І. Пономарьова)

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України          від 12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 1, 2 клас», К. І.    Пономарьова

    4 години на тиждень

I семестр

п/п

Тема

Дата

Примітки

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

1

Ознайомлення з підручником з української мови та умовними позначками в ньому. Оформлення речень на письмі. Створення усного висловлення за ілюстраціями         

 

 

стор. 4-5 впр.1-13

2

Досліджую звуки і букви, склад, наголос. Розрізнення мовних і немовних звуків. Позначення мовних звуків буквами на письмі. Складання і записування речень за малюнками          

 

стор 6-7    впр.1-11 

3

Розрізнення голосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення)   

 

стор.8-9

 впр 1-11

4

Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення  

 

стор.10-11

впр 1-9

5

Позначення м’якості приголосних на письмі. Складання усної розповіді (казки) за малюнком та опорними словами            

 

стор.11-12 впр 1-10

6

Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами    

 

стор. 13-14 впр 1-7  

7

Побудова усної розповіді за опорними словами    

 

 

8

Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виражальними засобами мови (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Згадую про літо»             

 

с4-5

9

Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Складання усної розповіді про улюблене заняття  

 

стор. 14-15 впр 1- 9

10

Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками Без имени-1, Без имени-2, Без имени-1. Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту                       

 

стор. 16-17 впр 1- 11

11

Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Формулювання усних відповідей на запитання за змістом прочитаного тексту

 

стор. 17-18 впр 1-11

12

 Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком 

 

стор 19-20  впр 1-10

13

Пошук потрібної інформації в запрошенні. Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за запитаннями               

 

стор 21-22 впр 1-10

14

Діагностувальна робота. Списування

 

 

15

Аналіз діагностувальної роботи. Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Побудова речень з поданими словами  

 

стор 23-24  впр 1-7

16

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу. Тема для спілкування: «Малюю осінній сад»

 

С. 7-9

17

Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. Складання розповіді за малюнками і запитаннями  

 

стор 24-25 впр 1-7

18

Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú. Відновлення деформованих речень       

 

стор 26-27 впр 1-10

19

Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на запитання     

 

стор 28-29  впр 1-8

20

Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. Побудова розповіді за опорними словами     

 

стор 30-31   впр 1-11

21

Вправляння у поділі для переносу слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою. Розмірковування про призначення прочитаного тексту        

 

стор 32-33  впр 1-11

22

Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, й     

 

стор 34-36  впр 1-5

23

Вправляння у переносі слів. Створення розповіді за опорними словами.

 

 

24

Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень образними словами. Тема для спілкування: «Жовте листячко летить, під ногами шелестить»

 

С.10-12

25

Пригадування алфавіту. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Ознайомлення з алгоритмом пошуку книжки за алфавітом. Правила переносу слів      

 

стор 35-36 впр 1- 11

26

Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником

 

стор 36-37 впр 1-11 

27

Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу. Робота зі словником  

 

стор 37-38  впр 1-9 

28

Діагностувальна робота.  Усний переказ прочитаного твору

 

 

Досліджую значення слова

29

Аналіз діагностувальної роботи. Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) на основі прочитаного тексту. Добір титрів до кадрів з мультфільму

 

стор 39-40 впр 1-9

30

Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і записування речень за малюнком, з поданими словосполученнями   

 

стор 41-42 впр 1-12

31

Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами                           

 

стор 43-44  впр 1-9

32

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді з деформованих речень. Тема для спілкування: «Осінні турботи тварин»

 

С.13-15

33

Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. Перетворення тексту шляхом заміни окремих слів на протилежні за значенням       

 

стор44-45  впр 1-7

34

Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації         

 

стор 46-47  впр 1-8

35

Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови      

 

 

36

Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю)

 

 

37

Вправляння у використанні слів різних лексичних груп. Складання та поширення речень виражальними засобами мови

 

стор 47-48   впр1-8

38

Уживання ввічливих слів. Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями   

 

стор 49-50 впр 1-10

39

Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями  

 

 

40

Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «Розповідь про улюблене заняття»  

 

С.16-18  

41

Об’єднання слів в групи за певною ознакою. Пошук у текстах потрібної інформації                          

 

стор 51-52    впр 1-10

42

Вибір із тексту відомої і невідомої інформації. Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків) Визначення зайвого предмета в певній тематичній групі

 

 

43

Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків). Складання опису предмета та відгадування його назви

 

 

44

 Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

 

45

Аналіз діагностувальної роботи. Добір родової назви предметів до видових. Виконання дій за інструкцією 

 

стор 52-53 впр 1-8    

Досліджую іменники

46

Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. Складання речень, розповіді за малюнком              

 

стор 54-55 впр 1-11

47

Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізнення іменників, які відповідають на питання хто? і що?. Складання розповіді за малюнком       

 

стор 56-57 впр 1-9

48

Розвиток зв’язного мовлення. Встановлення межі речень у тексті, записаному без розділових знаків. Тема для спілкування: «Малюю перший сніг»

 

С.19-21

49

Добір  іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування речень за поданими запитаннями        

 

стор 58-59    впр 1-12

50

Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень                           

 

стор 60-61   впр1-10

51

Ознайомлення з походженням імен та прізвищ. Поширення поданих речень                 

 

стор 62-63   впр  1-12

52

Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями               

 

стор 64-65    впр 1-8

53

Написання з великої букви назв міст і сіл. Знаходження в тексті нової інформації. Перетворення інформації (перенесення інформації з тексту на карту) 

 

стор 65-66  впр 1-8

54

Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за коміксами.   Застосування правила про написання кличок тварин з великої букви.

 

стор 69-70  впр 1-11

55

Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів

 

стор 67-68  впр 1-11

56

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. «Пишу листа Святому Миколаю»

 

С.22-24

57

Діагностувальна робота. Диктант  

 

 

58

Аналіз діагностувальної роботи. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту для реклами  

 

стор 67-68  впр 1-11

59

Змінювання іменників за числами (один багато). Розігрування діалогу. Пошук у тексті потрібної інформації     

 

стор 70-71  впр 1-7    

60

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу  «Досліджую іменники»

 

 

61

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

 

62

Узагальнюючий урок за 1 семестр

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Щиро дякую Вам за Вашу роботу!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
14 серпня 2023
Переглядів
2359
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку