5 клас
за підручником “English with Smiling Sam 4” О. Карпюк
№ |
Тема, підтема |
Еколо-гічна безпека та сталий розви-ток
|
Грома-дянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприє-мливість та фінансо-ва грамо-тність |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||||||||||||
Let’s get started! + Unit 1. School is cool. (14 год.) Шкільне життя: на кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свої улюблені шкільні предмети та вчителів, запитувати про розклад уроків та вести бесіду про своє шкільне життя, читати із достатнім рівнем розуміння тексти про шкільне життя, інформацію зі шкільних веб сайтів, написати е-мейл про свій день у школі, поділитися враженнями про урок, написати коротку інформацію у свій блог. |
|||||||||||||||||||
1 |
04.09 |
Дещо про мене! |
Формулює особисті ціннісні пріоритети Наводить приклади свого внеску в життя громади. Відповіда-льно відносить-ся до навчання.
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультур-ному середовищі Демонструє розуміння потреби працювати разом. У спілкуванні дотримуєть-ся толерант-ності |
У спілкуванні/ роботі в інтернеті дотримується правил безпеки Впорядковує власний робочий день з дотрима-нням здорового способу життя |
Вміє цінувати підручники, шкільне обладнання, обговлоює їх коштовність. |
Nickna-me surname for short to be crazy about |
Повторення: повні, скоро-чені форми дієслів |
Ex. 2 p. 6 |
Ex. 3, 5 p.7 |
Ex.1 p. 6 |
Ex. 3 p. 7 |
Скласти письмову розповідь про себе |
Let’s get started! |
|
||||
2 |
06.09 |
На уроці |
Stand up Be quiet Open your books |
Наказові речення |
Ex.7 p. 8 |
Ex.4 p. 7 |
Ex. 6 p. 8 |
Writing SMS to friend |
Скласти діалог з другом за впр. 4 ст. 7 |
Let’s get started! |
|
||||||||
3 |
07.09 |
Школярі онлайн |
message |
Present Simple affermative |
|
Ex. 1,2 p.10 |
p.10, p.11, ex. 4 p. 11 (school website) |
Ex. 3 p. 11 |
розповідь про те, як ти проводиш час онлайн. |
Unit 1. Kids Online |
|
||||||||
4 |
11.09 |
Безпека в інтернеті |
Розуміє свою роль у житті України та сучасному суспільстві взагалі. |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. |
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху до школи/зі школи. |
|
p. 12 |
Present Simple negative |
Ex. 1 p. 12 |
Ex.2, 4 p. 12 Обгов. правила безпеч ного інтернету |
Ex.4 p.12 |
Ex.3 p 12 |
Вивчити слова , виконати впр. 5 ст.12 – письмово.
|
Unit 1. Voc. |
|
||||
5 |
13.09 |
Шкільні предмети Мій улюблений шкільний предмет |
p.13 |
Present Simple interrogative |
Ex.2 p.14 |
|
Ex. 1 p. 13 |
Ex.3 p.14 |
Виконати впр.4 ст. 14 розказати про дії на уроках. |
Unit 1. Read |
|
||||||||
6 |
14.09 |
Урок граматики. Present Simple. |
|
Preposition of time, questions, short answers |
Games: “Do you?”, “How often…?” |
Questioning, story about friends school rutine |
|
Ex. 1,2, p. 14 |
Вивчити правила, впр.3 ст.14 доповнити пропуски. |
Unit 1. Gram |
|
||||||||
7 |
18.09 |
Перший тиждень у школі |
Ex.1 p. 15 |
|
Ex.2,3 p. 14 |
Ex.5 p. 14 |
|
Ex. 3,4 p. 14 |
Вив. слова, скл. розпо-відь про шкільний тиждень за впр. 5ст.14 |
Unit 1. List |
|
||||||||
8 |
20.09 |
Мій шкільний розклад |
. |
p. 17 |
Cardinal and ordinal numbers+ degrees of comparison |
|
Ex.2,4 p. 17, ex.3 p. 18 |
Ex. 1 p.18 |
Ex.1,3 p. 17 , ex. 2 p. 18 |
Вивчити правила, розробити дослідження за впр.3 ст. 18 про свій клас, підсумува-ти. |
Unit 1. Voc+Gram |
|
|||||||
9 |
21.09 |
Мій шкільний розклад |
|
|
|
Ex. 2,3,4 p. 19 |
Ex.1-2 p.19 |
|
Розробити опитувальник за впр. 4 ст. 19 |
Unit 1. Speak |
|
||||||||
10 |
25.09 |
Повсякденне життя школяра |
|
Possessive adjectives |
Ex.1 p. 20 |
Ex.4 a) p.20 |
Ex.3 p. 20 |
Ex.1, 2 p. 20 |
Скласти розповідь за впр. 4 в) ст.20 |
Unit 1.Wr |
|
||||||||
11 |
27.09 |
На уроці англійської мови |
|
|
Ex.1 p. 21 |
Ex.1, 2,5 p. 21 |
Ex.4 p. 21 |
Ex.3, 4 p. 21 |
Скласти перелік своїх власних стратегій вивчення англійської |
Unit 1. Lookback |
|
||||||||
12 |
28.09 |
У новій школі |
|
|
|
. |
p.22 |
|
|
Ex. 6 p.22, ex.10 p. 23, |
Ex.7 p. 22 |
Ex.8, 9 p. 23 |
Скласти розповідь про сайт за впр.11ст23 |
Unit 1. Lookback |
|
|||
13 |
02.10 |
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
14 |
04.10 |
Повторенння і системати-зація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
15 |
05.10 |
ТДР №1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
Повторити вивчений матеріал з теми. |
|
|
|||
16 |
09.10 |
Аналіз ТДР №1 |
|
|
|
|
Ex. 1, 2 p. 24 |
Ex. 3,4 p. 24 |
|
Ex.5 p. 24 |
|
Аналіз ТДР. |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
Unit 1. Self-check |
|
|||
Unit 2. What about your family? /Я, моя родина, мої друзі. (12 год) На кінець теми учні мають вміти: представити членів своєї сім’ї, описати їх, розказати про їхню професію або рід діяльності, написати про свою сім’ю і чим вони займаються, написати короткий лист про професію своєї мрії. |
||||||||||||||||||
17 |
11.10 |
Що ви знаєте про близнюків. |
Пояснює необхід-ність прибирання |
Планує траєкторію власного життя
|
|
|
p. 27 |
Present Simple |
|
Ex.1 p. 26 |
Ex.3 a) p. 26 |
Ex.2, 3 b) p.26, 27 |
Вивчити слова, впр. 4 ст.27 – знайти відповідники в тексті. |
Unit 2. Kids Online |
|
|||
18 |
12.10 |
Брати і сестри |
за собою вдома та під час сімейного відпочинку, хизує-ться власним досвідом. Наводить приклади взаємодії членам родини відносно озеленення теріторії. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодії членам родини. У спілкуванні дотримується толерантності. |
Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення сімейного добробуту.
|
Ex.1 p. 28 |
|
Ex. 2 p. 28 |
Ex. 3 p. 28 |
|
Ex.2 p. 28 |
Скласти розповідь про брата чи сестру |
Unit 2. Voc |
|
|||
19 |
16.10 |
Відносини між братами і сестрами |
p. 29 |
|
Ex. 3, 6б 7 p. 30 |
Ex.1, 5 p. 29 |
Ex. 2 p. 29 |
Ex. 4, 6 p. 30 |
Скласти розповідь за впр.1 ст. 29, або фактфайл про брата чи сестру. |
Unit 2.Read & Speak |
|
|||||||
20 |
18.10 |
Чим займаються зараз члени сім’ї |
|
|
|
|
|
Present Continious |
Ex. 3 a), 4 p. 31 |
Ex. 3 b) p. 31 |
Ex. 4 p. 31 |
Ex.1, 2 p. 31 |
Скласти розп. про дії своєї родини за впр.2 ст.31 |
Unit 2. Gram |
|
|||
21 |
19.10 |
Ким би ти хотів стати? |
|
|
|
|
p. 32 |
I would like to do/be |
Ex.1, 2 p. 32 |
Ex. 1, 3 p. 32 |
|
Ex.2 p. 32 |
Скласти кросворд чи загадки про професії |
Unit 2. List |
|
|||
22 |
23.10 |
Ким би ти хотів стати? |
|
|
|
|
P. 33 |
Present Continious vs Present Simple |
Ex. 2, 4 p. 33 |
Ex. 4, 5 p. 33 |
Ex. 1 p. 34 |
Ex. 3 p.33, ex. 2, 3 p. 34 |
Підготува-ти проєкт про когось з родини за впр.1ст.35 |
Unit 2. Voc& Gram |
|
|||
23 |
25.10 |
Професії членів моєї сім’ї |
|
|
|
. |
Babysiter, to repeat, burglar |
Present Continious vs Present Simple |
Ex. 3, 4 p. 35 |
Ex. 1, 2 p. 35, презентація проєк-ту |
|
Написати про про-фесію та її переваги |
Скласти розповідь про те, ким батьки хотіли бути в дитинстві. |
Unit2. Speak |
|
|||
24 |
26.10 |
Професії членів моєї сім’ї |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p. 36 |
Ex.2, 3 p. 36 |
Скл. розповідь про свою майбутню професію |
Unit2. Wr |
|
|||
25 |
06.11 |
Що ти збираєшся робити? |
|
|
|
|
|
Present Continious vs Present Simple |
|
Ex. 2, 4 p. 37, ex. 9, 10 p. 39 |
|
Ex. 1, 3 p. 37 |
Скласти міні-твір роздум за однією з тем впр.12 ст. 39 |
Unit2. Look back |
|
|||
26 |
08.11 |
Чи хотів би ти стати детективом? |
|
|
|
|
a crime, suspect,
criminal, |
|
Ex. 7,8a) p. 39 |
Ex 5, 6, 8 b) p. 38-39 |
Ex. 5 p. 38 |
Ex. 7, 9 p. 39 |
Розробити проєкт за впр. 11 ст.39 |
Unit2. Look back |
|
|||
27 |
09.11 |
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
28 |
13.11 |
Повторенння і системати-зація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
29 |
15.11 |
ТДР № 2 |
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
Тест по темі |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
|
|
|||
30 |
16.11 |
Аналіз ТДР № 2. |
|
|
|
|
Ex. 1 p. 40 |
Ex. 2 p.40 |
|
Ex. 3 p. 40 |
|
Доп. Порт-фоліо |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
Unit 2. Self-check |
|
|||
Unit 3. It’s tasty! / Харчування. (12 год) На кінець теми учні мають розповідати про їжу та напої, визначати «здорову» і «нездорову» їжу, вміти ставити питання і відповідати на них стосовно приготування їжі, вміти представити національну страву, написати рецепт приготування страви, написати у блог про улюблену національну кухню. |
||||||||||||||||||
31 |
20.11 |
Національна кухня різних країн. |
Розуміє цінність продуктів харчування |
З повагою ставиться до людей праці.
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
p. 42, ex. 1 p. 42 |
|
Ex. 1, 2, 3 p. 42,43 |
Ex. 3 p. 43 |
P.42 |
|
Розробити проєкт за впр. 4 ст. 43 |
Unit 3 Kids Online |
|
|||
32 |
22.11 |
Продукти харчування |
p. 44 |
|
Ex. 1 p. 44 |
Ex. 2, 3 p. 44 |
|
Тест по темі |
Скласти загадки чи кросворд з новими словами |
Unit 3 Voc |
|
|||||||
33 |
23.11 |
Здорова їжа |
p. 45 |
|
Ex. 3 c) p. 45 |
Ex. 1 a) p. 45 |
Ex. 1 b), 4 p. 45- 46 |
Ex. 2,3 b), 5 p. 45-46 |
Скл. розп. про здо-рове хар-чування |
Unit 3 Read |
|
|||||||
34 |
27.11 |
Ти вже приготував сніданок? Урок граматики. PresentPerfect |
|
Present Perfect |
|
|
|
Ex. 1, 2 p. 47, tests |
Виконати впр.3 с.47 – скласти запитання і відповіді. |
Unit 3 Gram |
|
|||||||
35 |
29.11 |
Приготуван-ня їжі |
p. 48 |
Must/ mustn’t |
Ex. 2, 4 p. 48 |
Ex. 1, 2, 4 p. 48 |
|
Ex. 2, 5 p. 48 |
Написати рецепт улюбленої страви |
Unit 3 List. |
|
|||||||
36 |
30.11 |
Основні прийоми їжі. Урок граматики. |
p. 49 |
There is/ there are, some, any |
Ex. 1, 2, 3 p. 50 |
Ex. 1, 2, 3 p. 50 |
|
Ex. 1, 2, 3 p. 49 |
Розказати про прийоми їжі за впр.3 с.49, або діалог -Впр.3 с.50 |
Unit 3 Voc+ Gram |
|
|||||||
37 |
04.12 |
У закладі громадського харчування |
|
How much? |
Ex.1 p. 51 |
Ex. 3 p. 51 |
Ex. 1 p. 51 |
Ex. 2 p. 51 |
Скласти і записати діалог по темі. |
Unit 3 Speak |
|
|||||||
38 |
06.12 |
Мій улюблений рецепт |
|
|
|
. |
p. 52 |
Need, some/ any |
Ex. 1 a) p. 52 |
Презентація діалогу (Д/З) |
|
Ex. 1 b) p. 52 |
Виконати впр. 2 ст. 52 – написати сімейний рецепт. |
Unit 3 Wr |
|
39 |
07.12 |
Рецепти улюблених страв |
|
Must/ mustn’t |
Ex. 1, 3, 5 p. 53-54 |
Ex. 3, 4 p. 53-54 |
|
Ex. 1, 2 p. 53 |
Виконати впр. 12 ст. 55 – виго-повити постер про їжу. |
Unit 3 Look back |
|
||||
40 |
11.12 |
Готуємо мафіни |
|
|
Ex. 8 a), p. 54 |
Ex. 6 p. 54 |
Ex. 8 b), 9 p. 54, 55 |
Ex. 7 p. 54, ex. 10 p. 55 |
Скласти розповідь про націо-нальну кухню за впр.11 с.54. |
Unit 3 Look back |
|
||||
41 |
13.12 |
Повторення граматичного матеріалу ТДР № 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
14.12 |
Повторенння і системати-зація Контроль знань, умінь і навичок з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 |
18.12 |
Контроль знань, умінь і навичок з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест по темі |
Повторити слова, правила і вирази по темі. |
- |
|
44 |
20.12 |
Контроль знань, умінь і навичок з читання |
|
|
|
. |
Ex. 1 p. 56 |
Ex. 2, 3 p. 56 |
|
Ex.4 p. 56 |
|
Доп. портфо-ліо |
Повторити слова, правила і вирази по темі. |
Unit 3 Self-check |
|
45 |
21.12 |
Контроль знань ,умінь і навичок з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|