Календарне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків на І семестр. 5 клас НУШ до підручника Карпюк О.
Перегляд файлу

5 клас

 за підручником “English with Smiling Sam 4” О. Карпюк

 

Дата

Тема, підтема

Еколо-гічна безпека та сталий розви-ток

 

Грома-дянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприє-мливість та фінансо-ва грамо-тність

Мовний інвентар

Сприймання на слух (аудіювання)

Усна взаємодія та продукування (Говоріння )

Зорове сприймання (Читання )

Писемне продуку-вання (Письмо)

Домашнє завдання

Урок у підручнику

Примітка

Лексика

Граматика

Let’s get started! + Unit 1. School is cool. (14 год.) Шкільне життя: на кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свої улюблені шкільні предмети та вчителів, запитувати про розклад уроків та вести бесіду про своє шкільне життя, читати із достатнім рівнем розуміння тексти про шкільне життя, інформацію зі шкільних веб сайтів, написати е-мейл про свій день у школі, поділитися враженнями про урок, написати коротку інформацію у свій блог.

1

04.09

Дещо про мене!

Формулює особисті ціннісні пріоритети

Наводить приклади свого внеску в життя громади.

Відповіда-льно відносить-ся до навчання.

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультур-ному середовищі

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

У спілкуванні дотримуєть-ся толерант-ності

У спілкуванні/ роботі в інтернеті  дотримується правил безпеки

Впорядковує власний робочий день з дотрима-нням здорового способу життя

 Вміє цінувати підручники, шкільне обладнання, обговлоює їх коштовність.

Nickna-me

surname for short

to be crazy about

Повторення: повні, скоро-чені форми дієслів

Ex. 2  p. 6

Ex. 3, 5 p.7

Ex.1 p. 6

Ex. 3 p. 7

Скласти  письмову розповідь про себе

Let’s get started!

 

2

06.09

На уроці

Stand up

Be quiet

Open your books

Наказові речення

Ex.7 p. 8

Ex.4 p. 7

Ex. 6 p. 8

Writing SMS to friend

 Скласти діалог з другом за впр. 4 ст. 7

Let’s get started!

 

3

07.09

Школярі онлайн

message
website
careful personal safe to chat to contact  (p. 10)

Present Simple affermative

 

Ex. 1,2 p.10

p.10, p.11, ex. 4 p. 11 (school website)

Ex. 3 p. 11

розповідь про те, як ти проводиш час онлайн.

Unit 1. Kids Online

 

4

11.09

Безпека в інтернеті

Розуміє свою роль у житті України та сучасному суспільстві взагалі.

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху до школи/зі школи.

 

p. 12

Present Simple negative

Ex. 1 p. 12

Ex.2, 4 p. 12 Обгов. правила безпеч

ного

інтернету

Ex.4 p.12

Ex.3

p 12

Вивчити слова , виконати впр. 5 ст.12 – письмово.

 

Unit 1. Voc.

 

5

13.09

Шкільні предмети Мій улюблений шкільний предмет

p.13

Present Simple interrogative

Ex.2 p.14

 

Ex. 1 p. 13

Ex.3 p.14

 Виконати впр.4 ст. 14

розказати про дії на уроках.

Unit 1. Read

 

6

14.09

Урок граматики. Present Simple.

 

Preposition of time, questions, short answers

Games: “Do you?”, “How often…?”

Questioning, story about friends school rutine

 

Ex. 1,2, p. 14

Вивчити правила, впр.3 ст.14 доповнити пропуски.

Unit 1. Gram

 

7

18.09

Перший тиждень у школі

Ex.1 p. 15

 

Ex.2,3 p. 14

Ex.5 p. 14

 

Ex. 3,4 p. 14

Вив. слова, скл. розпо-відь про шкільний тиждень за впр. 5ст.14

Unit 1. List

 

8

20.09

Мій шкільний розклад

.

p. 17

Cardinal and ordinal numbers+ degrees of comparison

 

Ex.2,4 p. 17, ex.3 p. 18

Ex. 1 p.18

Ex.1,3 p. 17 , ex. 2 p. 18

Вивчити правила, розробити дослідження за впр.3 ст. 18 про свій клас, підсумува-ти.

Unit 1. Voc+Gram

 

9

21.09

Мій шкільний розклад

 

 

 

Ex. 2,3,4 p. 19

Ex.1-2  p.19

 

 Розробити опитувальник за впр. 4 ст. 19

Unit 1. Speak

 

10

25.09

Повсякденне життя школяра

 

Possessive adjectives

Ex.1 p. 20

Ex.4 a) p.20

Ex.3 p. 20

Ex.1, 2 p. 20

Скласти розповідь за впр. 4 в) ст.20

Unit 1.Wr

 

11

27.09

На уроці англійської мови

 

 

Ex.1 p. 21

Ex.1, 2,5 p. 21

Ex.4 p. 21

Ex.3, 4 p. 21

Скласти перелік своїх власних стратегій вивчення англійської

Unit 1. Lookback

 

12

28.09

У новій школі

 

 

 

.

p.22

 

 

Ex. 6 p.22, ex.10 p. 23,

Ex.7 p. 22

Ex.8, 9 p. 23

Скласти розповідь про сайт за впр.11ст23

Unit 1. Lookback

 

13

02.10

Повторення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

04.10

Повторенння і системати-зація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

05.10

ТДР №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест

Повторити вивчений матеріал з теми.

 

 

16

09.10

Аналіз ТДР №1

 

 

 

 

Ex. 1, 2 p. 24

Ex. 3,4 p. 24

 

Ex.5 p. 24

 

Аналіз ТДР.

Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися.

Unit 1. Self-check

 

Unit 2. What about your family? /Я, моя родина, мої друзі. (12 год)

На кінець теми учні мають вміти: представити членів своєї сім’ї, описати їх, розказати про їхню професію або рід діяльності, написати про свою сім’ю і чим вони займаються, написати короткий лист про професію своєї мрії.

17

11.10

Що ви знаєте про близнюків.

Пояснює необхід-ність прибирання

Планує траєкторію власного життя

 

 

 

p. 27

Present Simple

 

Ex.1 p. 26

Ex.3 a) p. 26

Ex.2, 3 b) p.26, 27

Вивчити слова, впр. 4 ст.27 – знайти відповідники в тексті.

Unit 2. Kids Online

 

18

12.10

Брати і сестри

за собою  вдома та під час сімейного відпочинку, хизує-ться власним досвідом.

Наводить приклади взаємодії членам родини відносно озеленення теріторії.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Наводить приклади взаємодії членам родини.

У спілкуванні дотримується толерантності.

Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини

Демонструє розуміння цінності праці для досягнення сімейного добробуту.

 

Ex.1 p. 28

 

Ex. 2 p. 28

Ex. 3 p. 28

 

Ex.2 p. 28

Скласти розповідь про брата чи сестру

Unit 2. Voc

 

19

16.10

Відносини між  братами і сестрами

p. 29

 

Ex. 3, 6б 7 p. 30

Ex.1, 5 p. 29

Ex. 2 p. 29

Ex. 4, 6 p. 30

Скласти розповідь за впр.1 ст. 29, або фактфайл про брата чи сестру.

Unit 2.Read & Speak

 

20

18.10

Чим займаються зараз члени сім’ї

 

 

 

 

 

Present Continious

Ex. 3 a), 4 p. 31

Ex. 3 b) p. 31

Ex. 4 p. 31

Ex.1, 2 p. 31

Скласти розп. про дії своєї родини за впр.2 ст.31

Unit 2. Gram

 

21

19.10

Ким би ти хотів стати?

 

 

 

 

p. 32

I would like to do/be

Ex.1, 2 p. 32

Ex. 1, 3 p. 32

 

Ex.2 p. 32

Скласти кросворд чи загадки про професії

Unit 2. List

 

22

23.10

Ким би ти хотів стати?

 

 

 

 

P. 33

Present Continious vs Present Simple

Ex. 2, 4 p. 33

Ex. 4, 5 p. 33

Ex. 1 p. 34

Ex. 3 p.33, ex. 2, 3 p. 34

Підготува-ти проєкт про когось з родини за впр.1ст.35

Unit 2. Voc& Gram

 

23

25.10

Професії членів моєї сім’ї

 

 

 

.

Babysiter, to repeat, burglar

Present Continious vs Present Simple

Ex. 3, 4 p. 35

Ex. 1, 2 p. 35, презентація проєк-ту

 

Написати про про-фесію та її переваги

Скласти розповідь про те, ким батьки хотіли бути в дитинстві.

Unit2. Speak

 

24

26.10

Професії членів моєї сім’ї

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1 p. 36

Ex.2, 3 p. 36

 Скл. розповідь про свою майбутню професію

Unit2. Wr

 

25

06.11

Що ти збираєшся робити?

 

 

 

 

 

Present Continious vs Present Simple

 

Ex. 2, 4 p. 37, ex. 9, 10 p. 39

 

Ex. 1, 3 p. 37

Скласти міні-твір роздум за однією з тем впр.12 ст. 39

Unit2. Look back

 

26

08.11

Чи хотів би ти стати детективом?

 

 

 

 

a crime,  suspect,

criminal,
undercover

 

Ex. 7,8a) p. 39

Ex 5, 6, 8 b) p. 38-39

Ex. 5 p. 38

Ex. 7, 9 p. 39

Розробити проєкт за впр. 11 ст.39

Unit2. Look back

 

27

09.11

Повторення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

13.11

Повторенння і системати-зація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

15.11

ТДР № 2

 

 

 

.

 

 

 

 

 

Тест по темі

Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися.

 

 

30

16.11

Аналіз ТДР № 2.

 

 

 

 

Ex. 1 p. 40

Ex. 2 p.40

 

Ex. 3 p. 40

 

Доп. Порт-фоліо

Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися.

Unit 2. Self-check

 

Unit 3. It’s tasty! / Харчування. (12 год)

На кінець теми учні мають розповідати про їжу та напої, визначати «здорову» і «нездорову» їжу, вміти ставити питання і відповідати на них стосовно приготування їжі, вміти представити національну страву, написати рецепт приготування страви, написати у блог про улюблену національну кухню.

31

20.11

Національна кухня різних країн.

Розуміє цінність продуктів харчування

З повагою ставиться до людей праці.

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

p. 42, ex. 1 p. 42

 

Ex. 1, 2, 3 p. 42,43

Ex. 3 p. 43

P.42

 

Розробити проєкт за впр. 4 ст. 43

Unit 3 Kids Online

 

32

22.11

Продукти харчування

p. 44

 

Ex. 1 p. 44

Ex. 2, 3 p. 44

 

Тест по темі

Скласти загадки чи кросворд з новими словами

Unit 3 Voc

 

33

23.11

Здорова їжа

p. 45

 

Ex. 3 c) p. 45

Ex. 1 a) p. 45

Ex. 1 b), 4 p. 45- 46

Ex. 2,3 b), 5 p. 45-46

Скл. розп. про здо-рове хар-чування

Unit 3 Read

 

34

27.11

Ти вже приготував сніданок? Урок граматики. PresentPerfect

 

Present Perfect

 

 

 

Ex. 1, 2 p. 47, tests

 Виконати впр.3 с.47 – скласти запитання і відповіді.

Unit 3 Gram

 

35

29.11

Приготуван-ня їжі

p. 48

Must/ mustn’t

Ex. 2, 4 p. 48

Ex. 1, 2, 4 p. 48

 

Ex. 2, 5 p. 48

Написати рецепт улюбленої страви

Unit 3 List.

 

36

30.11

Основні прийоми їжі. Урок граматики.

p. 49

There is/ there are, some, any

Ex. 1, 2, 3 p. 50

Ex. 1, 2, 3 p. 50

 

Ex. 1, 2, 3 p. 49

Розказати про прийоми їжі за впр.3 с.49, або діалог -Впр.3 с.50

Unit 3 Voc+ Gram

 

37

04.12

У закладі громадського харчування

 

How much?

Ex.1 p. 51

Ex. 3 p. 51

Ex. 1 p. 51

Ex. 2 p. 51

Скласти і записати діалог по темі.

Unit 3 Speak

 

 

38

06.12

Мій улюблений рецепт

 

 

 

.

p. 52

Need, some/ any

Ex. 1 a) p. 52

Презентація діалогу (Д/З)

 

Ex. 1 b) p. 52

Виконати впр. 2 ст. 52 – написати сімейний рецепт.

Unit 3 Wr

 

39

07.12

Рецепти улюблених страв

 

Must/ mustn’t

Ex. 1, 3, 5 p. 53-54

Ex. 3, 4 p. 53-54

 

Ex. 1, 2 p. 53

 Виконати впр. 12 ст. 55 – виго-повити постер про їжу.

Unit 3 Look back

 

40

11.12

Готуємо мафіни

 

 

Ex. 8 a), p. 54

Ex. 6 p. 54

Ex. 8 b), 9 p. 54, 55

Ex. 7 p. 54, ex. 10 p. 55

Скласти розповідь про націо-нальну кухню за впр.11 с.54.

Unit 3 Look back

 

41

13.12

Повторення граматичного матеріалу ТДР № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42

14.12

Повторенння і системати-зація Контроль знань, умінь і навичок з говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

18.12

Контроль знань, умінь і навичок з аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест по темі

Повторити слова, правила і вирази по темі.

-           

 

44

20.12

Контроль знань, умінь і навичок з читання

 

 

 

.

Ex. 1 p. 56

Ex. 2, 3 p. 56

 

Ex.4 p. 56

 

Доп. портфо-ліо

Повторити слова, правила і вирази по темі.

Unit 3 Self-check

 

45

21.12

Контроль знань ,умінь і навичок з письма