Календарне планування 4 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для всіх предметів у 4 класі на І семестр. Українська мова та література, математика, англійська мова, ЯДС, мистецтво, інформатика та фізична культура.
Перегляд файлу

C:\Users\TT Shkola\Desktop\4 классссссс\images (1).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування для 4 класу

І семестр

 

 

                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023 н.р

 

 

Календарне планування із української мови для 4 класу І семестр

складене відповідно до програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.

до  підручника Галина Сапун «Українська мова та читання 4 клас»

№з/п

Дата

Тема

Примітка

  1.  

01.09

Повторення вивченого в 3 класі. Алфавіт. Розташування 10– 12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові.Літо, до побачення! Здрастуй, рідна школо! Олена Пчілка «Як шви- дко літо проминуло!».

 

  1.  

02.09

Повторення вивченого в 3 класі. Алфавіт. Розташування 10– 12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові.Літо, до побачення! Здрастуй, рідна школо! Олена Пчілка «Як шви- дко літо проминуло!».

1-4

  1.  

05.09

Звуки і букви. Вимова і написання слів з подовженими приголосними звуками. Людмила Кибалка «Мрія Марії».

5-7

  1.  

06.09

Олег Буцень «Неприємна пригода». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин.

8-10

  1.  

07.09

Правила вимови і написання слів з апострофом. Іванна Блажкевич «Пес та індик».

11-13

  1.  

08.09

Слово. Значення слова. Словосполучення з прямим і переносним значенням. Вимова і написання слова восени. Богдан Чалий «Ніби притомилось сонечко привітне…».

14-17

  1.  

09.09

Лексичне значення слова. Омоніми. Юлія Хандожинська «Батьківщина». Вірш напам’ять

18-22

  1.  

12.09

Борис Комар «Уперте теля». Читання за особами. Складання плану тексту.

23(1,2)

  1.  

13.09

Борис Комар «Уперте теля». Читання за особами. Складання плану тексту.

23(3)-24

  1.  

14.09

Синоніми. Антоніми. Робота зі словниками. Вимова і написання слів праворуч, ліворуч, увечері, вранці.

25-28

  1.  

15.09

РЗМ. Твір за ілюстрацією «Краса осіннього парку».

29-32

  1.  

16.09

Україна це ми. Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна». Будова слова. Спільнокореневі слова. Корінь слова. Префікс. Суфікс. Словотворчі вправи. Вірш напам’ять

33-35

  1.  

19.09

Наталя Гуркіна «Про Софію Київську». Відеоекскурсія. Вимова і написання слова держава.

36-38

  1.  

20.09

Правила вимови і написання слів з ненаголошеними голосними [е], [и]. Ната Гончаренко «Краса землі моєї». Словесне малювання.

39-42

  1.  

21.09

Діагностування навченості у 3 класі

 

  1.  

22.09

Віктор Васильчук «Казка про Калинку». Вибірковий переказ. Поділ тексту на частини, добір заголовків до них.

43-45

  1.  

23.09

Слова із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті).

46-48

  1.  

26.09

Слова з префіксами. Префікси роз-, без-, з-, с-. Григорій Фалькович «Примостився міст до міста». Складання діалогу «Я розмовляю з мостом».

49-52

  1.  

27.09

За Наталією Клевцовою «Наша любов». Вибірковий переказ. Складання іншої кінцівки оповідання. Проєкт «Вишиванка». Вимова і написання слова творчість.

53-56

  1.  

28.09

Слова з префіксами пре- і при-.

57-59

  1.  

29.09

Слова зі співзвучними префіксами і прийменниками. Володимир Коломієць «Солодка земля». Визначення настрою вірша.

Вірш напам’ять

60-62

  1.  

30.09

РЗМ. Переказ легенди «Три стóрожі» за опорними словосполученнями.

63-65

  1.  

03.10

Діагностична робота. Списування. Аудіювання

 

  1.  

04.10

За Євгеном Білоусовим «Великий літописець». Визначення теми тексту.

66-

  1.  

05.10

За Євгеном Білоусовим «Великий літописець». Визначення теми тексту.

67

  1.  

06.10

Частини мови. Іменник. Ознаки іменника як частини мови. Вимова і написання слів трамвай, тролейбус.

Світ казковий, світ прекрасний. Марія Солтис-Смирнова «Спорти- вні товариші».

68-71

  1.  

07.10

Побутові казки. Українська народка казка «Всім бідам біда».

72-75

  1.  

10.10

Іменники-синоніми та іменники-антоніми. Наталя Забіла «На річці». Вимова і написання слова океан.

76-78

  1.  

11.10

Рід та число іменників. Василь Сухомлинський «Де ночує водяна

лілія?». Читання казки за особами.

79-82

  1.  

12.10

Відмінювання іменників. Відмінки. Початкова форма іменників (називний відмінок однини). Мовне дослідження. Марія Чепурна «Родина».

83-

  1.  

13.10

Відмінювання іменників. Відмінки.

87

  1.  

14.10

Індійська народна казка «Казка про жадібного ювеліра». Театралізація казки. Вимова і написання слова справедливість.

88-91

  1.  

17.10

РЗМ. Відгук «Моя улюблена казка».

92-94

  1.  

18.10

Відмінювання іменників за зразком. Марися Рудська «Чому ведмеді не їдять пінгвінів». Складання продовження казки.

95-98

  1.  

19.10

Брати Грімм «Королева бжділ» (аудіоказка). Визначення особливостей казок.

99-101

  1.  

20.10

Розрізнення відмінків іменників.

102-105

  1.  

21.10

Марина Павленко «Вушка з абсолютним слухом». Театралізація казки.

106-108

  1.  

31.10

Розрізнення давального і місцевого відмінків однини іменників жіночого роду.

109-112

  1.  

01.11

Чергування приголосних [г], [к], [х] та [з′], [ц′], [с′] перед закінченням-і в давальному і місцевому відмінках однини.

113-115

  1.  

02.11

Яків Жарко «Півник». Визначення емоційного стану персонажів казки.

116-120

  1.  

03.11

Чергування голосних [і] та [о], [е] у коренях іменників чоловічого та жіночого роду.

121-124

  1.  

04.11

РЗМ. Складання казки за серією малюнків та опорними словами.

125-127

  1.  

07.11

Діагностувальна робота Письмовий переказ с. 25

 

  1.                     

08.11

Іменник. Закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини. Легенди, міфи. Поняття про легенду. Легенда «Роса». Переказ тексту.

128-131

  1.                     

09.11

Легенда «Як виникли Карпати». Поділ легенди на частини. Переказ тексту.

132-134

  1.                     

10.11

Закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини. Робота з орфографічним словником. Вимова і написання слова футбол.

135-137

  1.                     

11.11

Паралельні форми іменників чоловічого роду — назв істот у давальному й місцевому відмінках однини.

138-140

  1.                     

14.11

Легенда «Чому пес живе коло людини». Складання запитань за змістом легенди. Робота з фразеологізмами.

141-143

  1.                     

15.11

Закінчення іменників чоловічого та жіночого роду в орудному відмінку однини.

Народна колисанка «Засинальна-жартувальна».

144-148

  1.                     

16.11

Закінчення іменників жіночого роду з основою на м’який приголосний в орудному відмінку однини.

149-151

  1.                     

17.11

Відмінювання іменників у множині.

Поняття про міф. Міф «Як Бог створив чоловіка». Складання усного висловлення за змістом легенди.

152-156

  1.                     

18.11

Міф «Нитка Аріадни». Робота з фразеологізмами. Складання есе із заголовком- фразеологізмом.

157-161

  1.                     

21.11

РЗМ. Відтворення деформованого тексту. Легенда «Татарське зілля».

162-164

  1.                     

22.11

Закінчення іменників у родовому відмінку множини. Написання слів узимку, влітку.   Легенда «Чому Дощ іде, коли косять».

165-167

  1.                     

23.11

Закінчення іменників у місцевому відмінку множини.

168-170

  1.                     

24.11

Діагностична робота. Іменник

 

  1.                     

25.11

Байки. Гумористичні твори. Леонід Глібов «Коник-стрибунець». Характеристика персонажів; висловлення свого ставлення до вчинків персонажів. Читання байки за особами. Вірш напам’ять

171-173

  1.                     

28.11

Прикметник. Ознаки прикметника як частини мови. Написання слова спільнота.

174-176

  1.                     

29.11

Зв’язок прикметників з іменниками. Петро Ребро «Баран-будівничий». Написання слова наполе́гливість.

177-180

  1.                     

30.11

Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Ольга Науменко «Яка хата, такий тин, який тато, такий син».

181-

  1.                     

01.12

Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Ольга Науменко «Яка хата, такий тин, який тато, такий син».

186

  1.                     

02.12

Змінювання прикметників за родами та числами. Грицько Бойко «Бублики».

187-189

  1.                     

05.12

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями.

190-192

  1.                     

06.12

РЗМ. Твір-опис за картиною Івана Марчука «Місячна ніч».

193-196

  1.                     

07.12

Прикметники з м’яким кінцевим приголосним основи в різних відмінкових формах. Євген Бандуренко «Чого не тоне пароплав». Інсценізація вірша.

197-199

  1.                     

08.12

Визначення граматичної форми прикметника (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний. Написання слова посередині.

200-202

  1.                     

09.12

Діагностувальна робота Навичка читання вголос. Навичка читання мовчки

 

  1.                     

12.12

Михайло Слабошпицький «Що ж буде з Костиком?». Вибіркове читання. Творчий                                                               переказ тексту.

203-205

  1.  

13.12

Михайло Слабошпицький «Що ж буде з Костиком?». Вибіркове читання. Творчий      переказ тексту.

203-205

  1.                     

14.12

Правопис прикметників на -ський, -цький, -зький.

Зачарувала все зима. Сергій Гордієнко «Зима-художниця». Репродукція картини Сергія Шишка «Парк взимку». Порівняння вірша та репродукції картини.

206-208

  1.                     

15.12

Уживання знака м’якшення перед закінченням  прикметників. Анатолій Камінчу «Усі дерева в інеї».

209-211

  1.                     

16.12

Леся Українка «Мамо, іде вже зима». Інсценізація вірша.

Вірш напам’ять

212-214

  1.                     

19.12

Утворення форм ступенів порівняння прикметників. Написання слова температура.

215-218

  1.                     

20.12

Відмінювання прикметників у множині.

219-220

  1.                     

21.12

РЗМ. Детальний переказ тексту Зінаїди Грієвої «Як звірята Наталочці допомогли».

221-224

  1.                     

22.12

Діагностична робота.Прикметник с. 7

 

  1.                     

23.12

Числівник. Ознаки числівника як частини мови. Леся Храплива-Щур «Лічилка».

225-228

  1.                     

26.12

Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби. Слухання колядки «Добрий вечір тобі, пане господарю». Написання слова мільйон.

229-231

  1.                     

27.12

Вимова і написання числівників. Євген Шморгун «Друге теплó». Детальний переказ тексту.

232-235

  1.                     

28.12

Вимова і написання числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 у формі родового відмінка.Написання числівників п’ятдесяти́ , шістдесяти́ , сімдесяти́ , вісімесяти́ .

236-238

  1.                     

29.12

Діагностична робота. Диктант  ст 57

 

  1.                     

30.12

РЗМ. Складання новорічно-різдвяних привітань.

239-241

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу  І семетр( за підручником Smart Junior 4 )

 

 

Дата

Уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/ Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

 

 

 

 

 

Вступ

 

 

 

 

 

1

02.09

Програмові вимоги до курсу.Hello, p.5

 Знову до школи.Hello, p.6

Привітання Правила-інструкції

Привітатися, познайомитися, давати та виконувати інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток готовності до взаємодії через спільну діяльність / гру

Прослуховування діалогу, інструкцій

Парна робота, представити себе, дає та виконує вказівки

Hello, what’s your name?

How are you? How old are you? Sit down.Don’t stand up.Open your book. Don’t close your book.

Вживання I’m… Imperatives

Вітається та знайомиться дає та виконує вказівки

 

 

 

Цифри

Називати цифри, казати скільки років

Прослуховування завдання

Парна робота: питати скільки років

Numbers 1-100

How old are you?

I’m…

Відповідає на питання про вік

2

05.09

Іноземна мова в житті сучасної людини. Hello, p.7

Сім’я

Називати членів родини

Прослуховує та виконує завдання

Парна робота, опис сім’ї

father/dad,mother/mum,  g-father/grandad, g-mother/granny, uncle, аunt, brother,sister,cousin

Вживання have got, has got, this is

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

 

 

Мої однокласники. Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників.

Hello, p.8

Про себе

Розповідати про себе та свою сім’ю

Реагує на репліки  однокласників

Завдання на розуміння тексту

Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття

Вживання have got, has got

Ставить і відповідає на прості запитання

Тема 1 Я, моя родина і друзі. Звідки ти? Населені пункти

 

3

07.09

Назви країн

Sing a song, p.9

Назви країн

Називати різні крани світу

Громад. в-сть: розум. особливості та неповтор. кожної країни та нації

Прослуховування пісні

Парна робота: питає та відповідає звідки він/вона

Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China

I’m from… He’s/She’s from…We’re/You’re/They’re from…

Ставить і відповідає на прості запитання

4

09.09

Країни та національності

Smart kids, p.10

Назви національностей

Називати країни та різні національності

Громад. в-сть:

Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації

Прослуховування історії

Каже та пише письмово речення

I’m from…

 

Ukraine (Ukrainian) the UK (British), the USA (American), Mexico (Mexican), Brazil (

I’m from Ukraine.

I’m Ukrainian.

Називає Батьківщину та національність

5

12.09

Національності

Present Simple Tense

Grammar, p.11

Національності

Називати країна та національності, питати звідки людина та якої вона національності

Громад. в-сть:

розв. готовності до взаємодії з новими членами колективу

Виконує завдання множинного вибору

Парна робота, відповіді на питання партнера

city, town, village

Where are you from? I’m from Mexico. I’m Mexican. Where do you live? I live in Puebla. It’s a big city.

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника

6

14.09

Синхронне. Google Meet Розпорядок дня та хобі Our word, p.12

Міжпредметні зв’язки

 

Розповідати про свої уподобання

Здоров’я та безпека: розум. необхід. розпорядку та актив. дозвілля для здоров’я

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Розповісти про свій розпорядок дня та своє дозвілля після

ice-skating rink, playing chess, play football, go shopping, play computer games

Adverbs of frequency

Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

7

16.09

  Синхронне. Google Meet Хобі. Always? Usually? Sometimes? never

Grammar, p.13

 

Ставити та відповідати на запитання

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в парі: ставити питання та відповідати. Написати речення що вміє або не вміє робити друг.

get up at seven o’clock, play football/сhess/comp. games, do homework after school/ dinner, go to bed at half past nine

Adverbs of frequency.

I always ice-skate before dinner. You usually play basketball after school. He sometimes ... They never…

Питає і відповідає на питання про уподобання

8

19.09

Present Continuous Tense 

Let’s play, p.14

Я і моє оточення

Відповідати на загальні питання

Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Читає запитання та відповідає на них

Робота в парах: грає в усну гру з одноклас., відповідає на питання

exercise, skateboard

Present Continuous

Надає інформацію про себе та своє оточення

9

21.09

Проектна робота. Написання ел.листа, p.15

Cпорт

Розповідати про свій улюблений вид спорту

Здоров’я та безпека:

розуміти цінність спорту

Читає текст і пише про улюблений вид спорту

Описує улюблений спорт

Повторення лекс.матеріалу

Повторення грам.матеріалу

Продукує прості р-ня про спорт

10

23.09

Урок домашнього читання

Story time, p.16-17

Новий учень в школі

 

Розповідати про себе

Громад. в-сть: розуміти індивід-сть та неповт. кожної людини

Прослуховує та читає текст

Надає інформацію про себе та запитує оточуючих

New, scared, children, see

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

11

26.09

Розвиток фонетичних навичок.Звуки [s], [z], [iz], p.18

Іграшки

Правильно вимовляти і читати слова, які закінч. на    s/s/, s/z/, es/z/

Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

paints, claps, reads, swims, washes, teaches

Повторення грам. матеріалу

Розпізнає звуки

s/s/, s/z/, es/z/

12

28.09

Повторення

p.19-20

Країни, нац-сті,

Називає країни, нац-сті, види дозвілля

Громад. в-сть: взаємодія через спільну д-ть

Слухає аудіо, вказує відповідь на картинці

Відповідає на питання

Повторення лекс. та грам. матеріалу

Повторення грам. матеріалу

Називає країни, нац-сті, каже про уподоб.

Тема 2.  Відпочинок і дозвілля

13

30.09

Професії в сучасному житті

Sing a song, p.21

Професії

Розповідає про щоденні справи

Підприємливість та фінансова грамотність:

різноманіття професій

Прослуховує та співає пісню

Питає та відповідає на питання, ким хоче бути у

 Jobs: author, police officer, astronaut, photographer

a/an with jobs

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

14

03.10

Назви шкільних наук

Smart kids, p.22

Шкільні предмети

Називати предмети

Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Відповідає на питання до тексту

PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable

Adverbs of frequency

Розповідати про школу та шкільні предмети

15

05.10

Складання розкладу

Grammar, p.23

Шкільні предмети

Відповідаємо на питання партнера

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії з іншими

Прослуховує діалог та виконує завдання

Парна робота: Відповідає на питання партнера

Once, twice, three times a week

Adverbs of frequency

Ставить та відповідає на питання щодо щоденних справ,

16

07.10

Помешкання

Our world, p.24

Мій будинок

Називати кімнати у будинку та меблі

Здоров’я та безпека: розуміння необхідності догляду за домом

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Відповідає на питання до тексту

Garage, balcony, upstairs, downstairs, rug, coffee table

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Називає кімнати та меблі, ставить запитання

17

10.10

Where is …?

Grammar, p.25

Професії

Називає професії, ставить запитання хто ти за професією

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії з іншими членами суспільства

Читає речення та відповідає на питання

Парна робота: питання – відповідь.

Написати про обрану професію

Повторення лекс. та грам. матеріалу з попередніх уроків

What does he do? He’s a doctor.

fly-3rd person singular flies

Розповідає про обрану професію

18

12.10

Позакласна діяльність

Let’s play, p.26

Щоденні справи

Розповідає про хатні обов’язки

Здоров’я і безпека: необхідність  догляду за своїм майном та оселею

 Відповідає на запитання

Гра “Choose and play”

Написати про хатні обов’язки

clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish

What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish.

 Надає відповіді на запитання

19

14.10

Проектна робота. Шкільна вечірка, p.27

Мій розпорядок дня

Ставити та відповідати на запитання

Громад. в-сть:

виявляє толерантне ставлення до інших

Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня

Відповіді на питання до тексту

Повторення лекс. матеріалу з попередніх занять

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свій розпорядок дня

20

17.10

Урок домашнього читання. p.28-29

 

Шкільні події

Ярмарок

Розповідати про шкільні події

Громад. в-сть:

допомагати тим, кому допомога потрібна

Прослуховує та читає текст

Відповідає на питання партнера

country, put, collect, gym 

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Відповідає на

запитання

21

19.10

Розвиток фонетичних навичок., p.30

Місце-знаходження

Правильно вимовляти та читати звуки ere//, air//, ear//

Підприємливість і фінансова грамотність: використ. методи(аналіз і синтез) для виконання

Прослуховує та співає пісню ‘The bear’

Називає звуки та співає пісню

where, there, bear, pear, hair, chair

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки ere//, air//, ear//

22

21.10

 

Повторення

pp.31-32

Професії, шкільні предмети, прислівники місця

Розповідати про свою школу, уроки

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання

Обирає правильну відповідь згідно з текстом

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, шкільні предмети. Ставить та відповідає на питання про школу, уроки

23

31.10

Цікавинки світу

Smart world 1, p.33

Шкільні події

Міжнародний день

Називати визначні місця

Громад. в-сть:

Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Написати про одне з міст

art gallery, opera, performance, market, castle

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні пам’ятки відомих міст та країн

24

02.11

Столиці країн ЄС, p.34

 

 

Міста

Називає столиці

Громад. в-сть: Розуміння унік-ті кожної країни та кожного міста

Прослуховує та читає текст ‘Cities around the world’

Виконує завдання після тексту

travel, capital city, huge, statue, tower, palace

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Розповідає про організації, які надають соц.допомогу

25

04.11

Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 IN THE PAST – У МИНУЛОМУ

26

07.11

Візит до музеюSing a song, p.35

Стародавні цивілізації

Називає артефакти, пов’язані зі стародавніми цивілізаціями

Громад. в-сть:

розуміння важливості історичної спадщини

виконує завдання - вікторину

Розповідає про минулі події

brain, face

Egypt Egyptian, dry, wrap, bandages dry body, stomach, mummy, pyramid

Past Simple

paint - painted dry - dried wrap - wrapped be - was/were put - put take - took make - made

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

27

09.11

Past Simple Tense. Interrogative Sentences

Smart kids, p.36

 

Минулі події

Запитує про минулі події

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Розповідає історію за малюнками

do a project, teach, draw, wake up

Past Simple questions

Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I

Питає про минуле

28

11.11

Irregular Verbs

Grammar, p.37

 

 

 

Минулі події

Запитує про минулі події

Громад. в-сть:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання

Інсценування діалогу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Past Simple questions

Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

Питає про минуле

29

14.11

Пригоди у печері Тутанхомону

Our world, p.38

Єгипетська цивілізація

Розповідає, що можна або не можна робити в музеї

Здоров’я та безпека: розуміти, що необхідно бути

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Робота в парах: рольова гра

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Past Simple питання

Відповідає на питання щодо минулих подій

30

16.11

Special Questions In Past Simple Tense

Grammar, p.39

Минулі події

Говорить та запитує про минулі події

Екол. безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу  охайності/

неохайності на наше

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Інсценування історії

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Past Simple питання

Запитує та відповідає на питання щодо минулих подій

31

18.11

Порівняння Past Simple Tense та Present Simple Tense

 Let’s play, p.40

Минуле та сьогодення

Називає час (минуле чи теперішнє)

Підприємливість та сталий розвиток:

розуміє вплив минулого на сучасне

Читає речення та визначає, чи події з минулого чи сьогодення

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

wig, celebration, camel, hump, desert, speak

Past Simple VS Present Simple

Розповідає про дозвілля та вживає час

32

21.11

Проектна робота. Подорож до Єгипту, p.41

Подорож на канікулах

Розповідати про дозвілля та відпочинок (минулий)

Здоров’я та безпека: розуміння необхідності відпочинку та нових вражень для здорового життя

Читає текст про відпочинок на канікулах

Виконує проектну, пише про свій відпочинок на канікулах

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Conjunctions and, but

Розповідає про свої попередні канікули та подорожі

33

23.11

Урок домашнього читання p.42-43

Подорож до музею

Читає повчальну історію

Громад. в-сть:

розуміння важливості історичної спадщини

Прослуховує та читає короткий текст та виконує

Розповідає історію за картинками

Classmates, prince, ring

Повторення граматичного матеріалу

Розповідає історію за картинками

34

25.11

Розвиток фонетичних навичок. Звуки [t], [d], [id]

p.44

Минулі події

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками

ed /t/, ed /d/, ed /d/

 

Громад. в-сть:

Розуміння важливості історичної спадщини

Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант ‘In the past’

Співає пісню

Watched, walked, smelled, listened, invented, painted

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки ed /t/, ed /d/, ed /d/

 

35

28.11

 

Повтореннp.45-46

Повторення та узагальнення вивченого

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing)

Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий

Розповідає про минулі події, вживання дієслів у минулому часі

Повторення граматичного матеріалу

Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб.

4 EATING RIGHT – ПРАВИЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ

36

30.11

Корисна їжа

Sing a song, p.47

Продукти харчування

Називає продукти харчування та ємкості для продуктів харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

Прослуховує та співає пісню

Співає пісню

peach, kiwi, butter, fill, basket

What do you want to eat? What do we need?

 

Ставить запитання та дає відповідь

37

02.12

Я обираю смачний та корисний сніданок

Smart kids, p.48

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Розповідає історію за картинками

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of

There is…

There isn’t…

There are…

There aren’t…

Повідомляє про наявність чи відсутність продуктів

38

05.12

 Структури ‘There is…’\’There are…’

Grammar, p.49

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Запитує про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

Прослуховує та виконує завдання (pointing)

Ставити запитання та давати відповіді

 

а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert

There are some biscuits. Have you got any cereal? There isn’t any juice.

Запитує про наявність чи відсутність продуктів

39

07.12

Посуд та ємкості для продуктів

Our world, p.50

Посуд та ємкості для продуктів

Запитує про кількість

Здоров’я та безпека: важливість правильного харч.

виконує завдання (відповіді на запитання)

Відповідає на питання вікторини

a cup of tea a bar of chocolate a glass of milk, meal, hour

How many…?

How much…?

Визначає та запитує про кількість

40

09.12

How many\ How much?

Grammar, p. 51

Посуд та ємкості для продуктів

Запитує про кількість

Здоров’я та безпека: важливість правильного харч.

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: запитання-відповідь

Повторення лексики з попереднього уроку

How many…?

How much…?

Ставить запитання та дає відповіді на запитання

41

12.12

Здорова  та корисна їжа, p. 52

Посуд

Говорить про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

виконує завдання (відповіді на запитання)

Робота в парах: грає у гру, запитання-відповідь

a slice of yoghurt, bowl, plate, bread, spoon, fork, knife

Повторення грам. матеріалу з попереднього заняття

Ставить запитання та дає відповіді.

 

42

14.12

Проектна робота p.53

Режим дня та правильне харчування

Говорить про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харч. та розпорядку дня

Читає текст про корисні харчові звички та розпорядок дня

Презентує свій розроблений план харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення грам. матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення про пори правильне харчування

43

16.12

Урок домашнього читання, p.54-55

Фестивалі

 

Розповідати про культурні події

Громад. в-сть:

Важливість культурної спадщини різних країн

Прослуховує та читає текст

Визначає правильні та неправильні твердження

visit, famous, musician, concert, amusement, park, rides

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості

діалоги: замовлення їжі

44

19.12

Розвиток фонетичних навичок. Звук [oi], p.56

 

Тварини

Розпізнає та читає звуки oi /oi/, oy /oi/

Екол. безпека і сталий  розвиток: цінує та бережливо ставиться до оточ. середовища

Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню.

Співає пісню

coin, boys, toys, noise

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки oi

45

21.12

Повторення,

 pp. 57-58

Повторення та узагальнення теми

Повторення та узагальнення теми

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Читає короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Розповідає про себе та свої речі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає продукти харчування, посуд, ємності для

46

23.12

Ведення харчового блогу, p.59

Cніданок

Розвиток фонових знань про світ та вивчення культ. особл. країни, в якій живе, та країни, мову якої вивчає

Громад. в-сть:

розуміння важливості національної спадщини різних країн

Прослуховує аудіо запис та читає текст

Виконує завдання до тексту

 

mushrooms, raisins, sausages

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свої харчові звички

47

26.12

Користь їжі для організму люини, p.60

Правильне харчування

Відрізняє корисні продукти

Здоров’я та безпека: важливість правил. харч. та розпорядку дня

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання до тексту

 

walnuts, strong, vitamin, heart, half

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Розповідає про правильні харчові звички

48

28.12

Контроль навичок аудііювання та говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

49

30.12

Контроль навичок читання та письма

 

 

 

 

 

 

 

 


Календарне планування із математики для 4 класу І семестр

складене відповідно до програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.

За підручником А. Заїка «Математика, 4 клас»

№ з/п

Дата

Тема уроку

№ завдань

 

 

Повторення матеріалу за 3 клас

 

  1.  

01.09

Інструктаж з ТБ на уроках математики. Нумерація трицифрових чисел. Задачі на порівняння чисел, знаходження різниці, суми.

1-12

  1.  

02.09

Нумерація трицифрових чисел. Задачі на порівняння чисел, знаходження різниці, суми

1-12

  1.  

05.09

Склад чисел з розрядних доданків. Обчислення значень виразів на основі знання складу числа.

14-25

  1.  

06.09

Дослідження трицифрових чисел. Обчислення значень виразів на основі знання складу числа.

27-39

  1.  

07.09

Порівняння трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження суми кількох доданків.

40-52

  1.  

08.09

Арифметичні дії з числами. Алгоритм читання виразів на кілька дій.

53-65

  1.  

09.09

Додавання і віднімання  способом округлення. Розв’язування задач складанням      виразу, за допомогою схем.

66-76

  1.  

12.09

Письмове додавання і віднімання чисел. Складені задачі на знаходження невідомого          зменшуваного.

77-90

  1.  

13.09

Обчислення значень виразів. Операції з грошима.  

91-101

  1.  

14.09

Перевірка додавання і віднімання. Дослідження  способів розв’язування                                       задач, пов’язаних з рухом та визначенням маршруту.

102-111

  1.  

15.09

Зміна суми і різниці при зміні їх компонентів. Розв’язування задач на                                 знаходження суми

112-122

  1.  

16.09

Діагностування навченості у третьому класі

 

  1.  

19.09

Способи усного множення. Розв’язування задач на знаходження добутку.

123-134

  1.  

20.09

Зміна добутку при зміні                                   множників. Розв’язування задач на збільшення числа в кілька разів. Лінійна діаграма.              

135-146

  1.  

21.09

Обчислення значень виразів. Одиниці маси. Розв’язування задач на знаходження суми двох, трьох добутків.

147-159

  1.  

22.09

Зв'язок множення і ділення. Іменовані числа. Рівності зі змінною.

160-172

 

 

  1.  

23.09

Зміна частки при зміні діленого, дільника. Розв’язування складених задач на множення і ділення.

173-183

  1.  

26.09

Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел.

184-191

  1.  

27.09

 Лінійні геометричні фігури.

192-198

  1.  

28.09

Розв’язування задач з буквеними даними. Пряма, відрізок, промінь.

199-205

  1.  

29.09

Ділення з остачею. Площинні геометричні фігури.

206-209

  1.  

30.09

Тренувальні вправи.

210-217

  1.  

03.10

Тренувальні вправи.

218-223

  1.  

04.10

Діагностувальна робота №1. «Повторення вивченого за 3 клас».

 

  1.  

05.10

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Повторення вивченого за 3 клас».

 

 

 

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

 

  1.  

06.10

Алгоритм письмового множення. Розв’язування складених задач на збільшення числа в кілька разів.

224-234

  1.  

07.10

Множення трицифрового числа на одноцифрове. Трикутник.

236-248

  1.  

10.10

Письмове множення чисел виду 2034, 1704. Круг, коло. Їх елементи.

249-259

  1.  

11.10

Алгоритм письмового ділення. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного.

261-272

  1.  

12.10

Письмове ділення на одноцифрове число. Розв’язування рівнянь.

274-278

  1.  

13.10

Письмове ділення на одноцифрове число. Розв’язування складених задач.

279-285

  1.  

14.10

Визначення кількості цифр частки. Ділення чисел виду 490:5 Розв’язування задач на збільшення числа в кілька разів.

286-298

  1.  

17.10

Письмове ділення чисел виду 306:3, 508:4. Рівності, що містять змінну.

300-311

  1.  

18.10

Письмове ділення виду 424:4. Складання й розв’язування задач за схемою.

313-322

  1.  

19.10

Кути. Види кутів.

324-333

  1.  

20.10

Розв’язання виразів та задач вивчених типів.

335

  1.  

21.10

Тренувальні вправи.

345

  1.  

31.10

Діагностувальна робота № 2. «Письмове множення і ділення на одноцифрове число».

 

  1.  

01.11

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Письмове множення і ділення на одноцифрове число».

 

 

 

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

 

  1.  

02.11

Письмове множення на розрядне число. Одиниці довжини.

346-356

  1.  

03.11

Письмове ділення на двоцифрове розрядне число. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного.

358-367

  1.  

04.11

Дослідження і розв’язування задач різними способами.

369-379

  1.  

07.11

Множення і ділення трицифрових чисел на круглі числа.

381-389

  1.  

08.11

Алгоритм письмового множення трицифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач на знаходження різниці двох добутків.

391-400

  1.  

09.11

Обчислення значень виразів. Прямокутник.

402-412

  1.  

10.11

Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове з одноцифровою часткою. Ускладнені задачі на пропорційне ділення.

413-423

  1.  

11.11

Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом округлення. Кругові діаграми.

425-428

  1.  

14.11

Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом округлення. Кругові діаграми

429-434

  1.  

15.11

Письмове ділення чисел виду 768:24. Розв’язання задач вивчених типів.

436-439

  1.  

16.11

Закріплення вивченого матеріалу.

440-445

  1.  

17.11

Письмове ділення з остачею. Складання і розв’язання задач.

447-458

  1.  

18.11

Дослідження і розв’язування рівнянь. Складені рівняння.

459-469

  1.  

21.11

Письмове множення і ділення чисел. Одиниці часу. Розв’язування задач за схемою.

470-478

  1.  

22.11

Тренувальні вправи.

480-488

  1.  

23.11

Діагностична робота №3. «Письмове множення і ділення на двоцифрове число».

 

  1.  

24.11

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з вивченої теми «Письмове множення і ділення на двоцифрове число».

 

 

 

НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

 

  1.  

25.11

Тисяча. Розрядні числа четвертого розряду. Одиниці вимірювання.

490-501

  1.  

28.11

Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч. Розв’язання задач за блок-схемами.

503-510

  1.  

29.11

Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч. Розв’язання задач за блок-схемами.

511-516

  1.  

30.11

Розрядні числа п’ятого розряду. Розв’язування задач вивчених типів.

518-528

  1.  

01.12

Розрядні числа шостого розряду. Розв’язування задач на спільну роботу.

530-534

  1.  

02.12

Розрядні числа шостого розряду. Розв’язування задач на спільну роботу.

535-543

  1.  

05.12

Розряди і класи багатоцифрових чисел. Розв’язування складених рівнянь.

545-553

  1.  

06.12

Утворення багатоцифрових чисел.

555-564

  1.  

07.12

Співвідношення між розрядними одиницями. Розрядний склад числа.

566-569

  1.  

08.12

Співвідношення між розрядними одиницями. Розрядний склад числа.

570-576

  1.  

09.12

Усна і письмова нумерація багатоцифрових чисел. Іменовані числа.

577-584

  1.  

12.12

Закріплення вивченого матеріалу.

585-590

  1.  

13.12

Перевір себе

592-601

  1.  

14.12

Самостійна робота. Навчальний проєкт «Цифри і числа: давні та сучасні».

 

 

 

ВИКОРИСТАННЯ НУМЕРАЦІЇ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ДІЙ. УСНІ ОБЧИСЛЕННЯ

 

  1.  

15.12

Виконання дій на основі нумерації. Складання задач за таблицею. Обернена задача.

603-613

  1.  

16.12

Порівняння багатоцифрових чисел. Нерівності.

615-624

  1.  

19.12

Визначення в числі загальної кількості одиниць кожного розряду.

626-636

  1.  

20.12

Множення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Одиниці величин.

638-648

  1.  

21.12

Ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Практична робота. Створення різних моделей з геометричних фігур.

650-658

  1.  

22.12

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі нумерації. Задачі на спільну роботу.

660-669

  1.  

23.12

Додавання і віднімання круглих багатоцифрових чисел. Куб.

671-682

  1.  

26.12

Множення і ділення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрове число. Коло, круг, куля.

684-695

  1.  

27.12

Ділення круглих чисел на розрядні числа. Складання і розв’язування задач за таблицею.

697-705

  1.  

28.12

Ділення круглих чисел на двоцифрові числа. Розв’язання задач з дробами.

707-717

  1.  

29.12

Діагностувальна робота №4 «Нумерація багатоцифрових чисел».

 

  1.  

30.12

Практична робота. Побудова трикутника. Закріплення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

із інтегрованого предмету «Я досліджую світ» для 4 класу І семестр

Дата

Тема уроку

Стор.

Подорожуємо і відриваємо світ

Пригода 1

  1.  

01.09

Спогади про літні канікули

 

  1.  

01.09

Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ

 

  1.  

02.09

Вступ до теми  4-5

 

  1.  

05.09

Пригода перша. У кабінеті вченого. (с. 6-7)

 

  1.  

06.09

Чи можуть винаходи бути небезпечними? (с. 8-9)

 

  1.  

06.09

Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с. 2 -3

 

  1.  

07.09

Діагностування навченості у 3 класі

 

  1.  

08.09

Які відкриття змінили світ? (с. 10-11)

 

  1.  

08.09

Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с.4-5

 

  1.  

09.09

Готуємо проект. Від давнини до сьогодення.

С.12-13

Пригода 2

  1.  

12.09

Пригода друга. Хто з'їдає зелених корів? (с. 14-15)

 

  1.  

13.09

Чому важливо дотримуватися режиму харчування?

.16-17

  1.  

13.09

Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с. 6-7

 

  1.  

14.09

Дизайн та технології Спогади про літо с. 1,5,7

 

  1.  

15.09

Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? С. 18-19

 

  1.  

15.09

Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с. 8-9

 

  1.  

16.09

Досліджуємо разом. Як врятувати хліб від цвілі. (с. 20-21)

 

Пригода 3

  1.  

19.09

Пригода третя. Рослина-схованка. (с. 22-23)

 

  1.  

20.09

Що робити, якщо заблукаєш у лісі? (с. 24-25)

 

  1.  

20.09

Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с.10-11

 

  1.  

21.09

Дизайн та технології. Мій сонячний дім-моя Україна С.9

 

  1.  

22.09

Як мандрують рослини? (С. 26-27)

 

  1.  

22.09

Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с.12-13

 

  1.  

23.09

Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 1. (с. 28-29)

 

Пригода 4

  1.  

26.09

Пригода четверта. Такий великий маленький світ.

с.30-31)

  1.  

27.09

Чим небезпечні комахи для людини? (с. 32-33)

 

  1.  

27.09

Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с. 14-15

 

  1.  

28.09

Дизайн та технології Кораблик-мандрівник с.12

 

  1.  

29.09

Які почуття викликає завершення мандрівки?

с. 34-35

  1.  

29.09

Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світс. 16-17

 

  1.  

30.09

Діагностувальна робота з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ»

 

Машина часу

Пригода1

  1.  

03.10

Пригода перша. Як з'явилися музеї. (с. 38-41)

 

  1.  

04.10

Чому важливо знати своє минуле? (с. 42-43)

 

  1.  

04.10

Щоденні 5 Машина часу 18-19

 

  1.  

05.10

Дизайн та технології. Мамонтенятко Монті с. 19

 

  1.  

06.10

Як далеко в минуле ми можемо зазирнути?С. 44-45

 

  1.  

06.10

Щоденні 5 Машина часу

20-21

  1.  

07.10

Готуємо проект. Презентуємо колекцію. (с. 46-47)

 

Пригода 2

  1.  

10.10

Пригода друга. "Смачні" музеї. (с. 48-49)

 

  1.  

11.10

Де з'явилися цукерки? (с. 50-51)

 

  1.  

11.10

Щоденні 5 Машина часу

22-23

  1.  

12.10

Дизайн та технології. Айстри з бабусиного саду

С25

  1.  

13.10

Чи давно люди вирощують картоплю? (С. 52-53)

 

  1.  

13.10

Щоденні 5 Машина часу

24-25

  1.  

14.10

Досліджуємо разом. Виявлення каротину. 52-55

 

Пригода 3

  1.  

17.10

Пригода третя. Реальний музей вигаданої людини.

с. 56-57)

  1.  

18.10

Чому за відбитками пальців можна визначити особу?

с.58-59

  1.  

18.10

Щоденні 5 Машина часу

26-27

  1.  

19.10

Дизайн та технології. Гілка горобини. С. 29

 

  1.  

20.10

Як діяти в непередбачених ситуаціях? С. 60-61

 

  1.  

20.10

Щоденні 5 Машина часу

28-29

  1.  

21.10

Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 2..

с 62-63

 

 

Пригода 4

 

 

  1.  

31.10

Комп’ютерна історія с64-65

 

  1.  

01.11

Як технології змінюють наше життя? С.66-67

 

  1.  

01.11

Щоденні 5 Машина часу

30-31

  1.  

02.11

Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому? С. 68-69

 

  1.  

03.11

Перевір себе. Машина часу с. 70-71

 

  1.  

03.11

Щоденні 5 Машина часу

32-34

  1.  

04.11

Діагностувальна робота. Машина часу

 

Чарівні перетворення

Пригода 1

  1.  

07.11

Пригода перша. Чарівне перетворенняС. 74-75

 

  1.  

08.11

 Для чого людині слина? (с. 76-77)

 

  1.  

08.11

Щоденні 5 Чарівні перетворення

35-36

  1.  

09.11

Дизайн та технології. Ласунка панда с 2

У 4 клас

  1.  

10.11

Чому в нас часом болять зуби? С. 78-79

 

  1.  

10.11

Щоденні 5 Чарівні перетворення

37-38

  1.  

11.11

Готуємо проєкт. Людина, яка мене надихає с.80-81

 

Пригода 2

  1.  

14.11

Пригода друга. Провідник у невідомому світі.

(с.82-83)

  1.  

15.11

Чому печінку називають фільтром організму? .

(с.84-85)

  1.  

15.11

Щоденні 5 Чарівні перетворення

39-40

  1.  

16.11

Дизайн та технології. Морський пейзаж с.4

4 клас

  1.  

17.11

Як зберегти своє здоров’я? С. 86-87

 

  1.  

17.11

Щоденні 5 Чарівні перетворення

41-42

  1.  

18.11

Досліджуємо разом. Опріснення води. (с.88-89)

 

Пригода 3

  1.  

21.11

Пригода третя. Несподіваний атракціон. (с.90-91)

 

  1.  

22.11

Чому кров червона? (с.92-93)

 

  1.  

22.11

Щоденні 5 Чарівні перетворення

43-44

  1.  

23.11

Дизайн та технології.

 

  1.  

24.11

Як працює серце? (С. 94-95)

 

  1.  

24.11

Щоденні 5 Чарівні перетворення

45-46

  1.  

25.11

Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 3. (с.96-97)

 

Пригода 4

  1.  

28.11

Пригода четверта. Небезпека поруч. С. 98-99

 

  1.  

29.11

Чи вміємо ми дихати? (с.100-101)

 

  1.  

29.11

Щоденні 5 Чарівні перетворення

47-48

  1.  

30.11

Дизайн та технології. Робота з пластиліном

 

  1.  

01.12

Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває? . (с.102-103)

 

  1.  

01.12

Щоденні 5 Чарівні перетворення

49-50

  1.  

02.12

Підсумковий урок з теми Діагностувальна робота з теми « Чарівні переворення»

 

Факти та таємниці

Пригода 1

  1.  

05.12

Пригода перша. У центрі керування. . (с.106-109)

 

  1.  

06.12

Як працює око? (с.110-111)

 

  1.  

06.12

Щоденні 5 Факти та таємниці

51-53

  1.  

07.12

Дизайн і технології. Робота з пластиліном

 

  1.  

08.12

Як я сприймаю інформацію ззовні? С. 112-113

 

  1.  

08.12

Щоденні 5 Факти та таємниці

54-55

  1.  

09.12

Готуємо проект. Створюємо комікси. (с.114-115

 

Пригода 2

  1.  

12.12

Пригода друга. М'язи та кістки. (с.116-117)

 

  1.  

13.12

Що таке опорно-рухова система? . (с.118-119)

 

  1.  

13.12

Щоденні 5 Факти та таємниці

56-57

  1.  

14.12

Дизайн та технології. Різдвяний ангелок с. 39

 

  1.  

15.12

Чому важливо мати гарну поставу? С. 120-121

 

  1.                    

15.12

Щоденні 5 Факти та таємниці

58-59

  1.                    

16.12

Чому важливо мати гарну поставу? 122-123

 

 

 

Пригода 3

  1.                    

19.12

Пригода третя. Там, де зароджується життя. (с.124-125)

 

  1.                    

20.12

Як я з’явився / з'явилася на світ? (с.126-127)

 

  1.                    

20.12

Щоденні 5 Факти та таємниці

60-61

  1.                    

21.12

Дизайн та технології. Вертеп с. 40

 

  1.                    

22.12

Як ми дорослішаємо? С. 128-129

 

  1.                    

22.12

Щоденні 5 Факти та таємниці

62-63

  1.                    

23.12

Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 4. (с.130-131)

 

 

Пригода 4

  1.                    

26.12

Пригода четверта. Шлях назовні. (с.132-133)

 

  1.                    

27.12

Для чого людині шкіра? (с. 134-135)

 

  1.                    

27.12

Щоденні 5 Факти та таємниці

64-65

  1.                    

28.12

Чи робить нас різними колір шкіри? . (с. 136-137)

 

  1.                    

29.12

Перевір себе

 

  1.                    

29.12

Щоденні 5 Факти та таємниці

66-67

  1.                    

30.12

Діагностувальна робота з теми «Чарівні перетворення та Факти й таємниці»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування із мистецтва для 4 класу І семестр

складене відповідно до програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.

до  підручника Наталії Лємешевої «Мистецтво 4 клас»

Дата

Тема уроку

Примітка

  1.  

01.09

У вихорі мистецтв

 

  1.  

06.09

У вихорі мистецтв

 

  1.  

08.09

Африканські мотиви

 

  1.  

13.09

Африканські мотиви

 

  1.  

15.09

Єгипетські мотиви

 

  1.  

20.09

Єгипетські мотиви

 

  1.  

22.09

Диво сади

 

  1.  

27.09

Диво сади

 

  1.  

29.09

Арабські казки

 

  1.                      

04.10

Арабські казки

 

  1.                      

06.10

Арабські казки

 

  1.                      

11.10

Незламна сила українського народу

 

  1.                      

13.10

Індійські візерунки

 

  1.                      

18.10

Індійські візерунки

 

  1.                      

20.10

Мистецтво із секретом

 

  1.                      

01.11

Мистецтво із секретом

 

  1.                      

03.11

Парад новорічних персонажів

 

  1.                      

08.11

Парад новорічних персонажів

 

  1.                      

10.11

У вирі барвистих  візерунків Мексики

 

  1.                      

15.11

У вирі барвистих візерунків Мексики

 

  1.                      

17.11

Там, де море зустрічається із сонцем

 

  1.                      

22.11

Там, де море зустрічається із сонцем

 

  1.                      

24.11

Країна міфів та олімпійських богів

 

  1.                      

29.11

Країна міфів та олімпійських богів

 

  1.                      

01.12

Чарівний Венеціанський карнавал

 

  1.                      

06.12

Чарівний Венеціанський карнавал

 

  1.                      

08.12

Персонажі італійської комедії

 

  1.                      

13.12

Персонажі італійської комедії

 

  1.                      

15.12

Україна в серці

 

  1.                      

20.12

Персонажі італійської комедії

 

  1.                      

22.12

Я і ти Україну бережи

 

  1.                      

27.12

Сила українського народу

 

  1.                      

29.12

Земля багата на добро

 

 

 

 

 

Календарне планування із інформатики для 4 класу І семестр

складене відповідно до програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.

За підручником О.Андрусич  «Інформатика, 4 клас»

Дата

Тема

Примітка

 

 

Розділ І. Інформація навколо мене

 

  1.  

07.09

Джерела інформації с.  4-6

 

  1.  

14.09

Інформаційні процеси с.7

 

  1.  

21.09

Способи подання інформації  с.8-10

 

  1.  

28.09

Процесор та пам’ять   с.11-12

 

  1.  

05.10

Пристрої введення та виведення с.12-14

 

  1.  

12.10

Комп’ютерна мережа та її використання с.15-18

 

  1.  

19.10

Електронне листування с.   19-22

 

  1.  

02.11

Спілкування на відстані с. 23-25

 

  1.  

09.11

Інформаційний шум та фейки  с.26-28

 

  1.                     

16.11

Планування групової діяльності   с.29-30

 

  1.                     

23.11

Пригадай і йди вперед   с.31-32

 

 

 

Розділ ІІ. Алгоритми та програми

 

  1.                     

30.11

Як слова І, Н Е, АБО впливають на зміст висловлювань  с. 33-36

 

  1.                     

07.12

Алгоритми з розгалуженнями с. 36-38

 

  1.                     

14.12

Алгоритми з повтореннями с. 38-40

 

  1.                     

21.12

Повторення за умовою 40-44

 

  1.                     

28.12

Виявлення та виправлення помилок у програмах45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування уроків фізичної культури 4 клас НУШ І семестр

Типова освітня програма початкової освіти. Цикл ІІ (3-4класи) під керівництвом Р.Б.Шияна

 

№ з/п

Дата

             Зміст навчального матеріалу

1

02.09

 Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».                                                            

2

05.09

№1 місяць вересень «Подорожуємо і відкриваємо світ»

Вступний інструктаж.1.Фізичне виховання в Запорізькій Січі. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.

3

06.09

Первинний інструктаж.1.Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м’язової та дихальної систем організму. Характеристика основних способів регулювання фізичного навантаження

4

09.09

1.Роль фізичних вправ, спрямованих на формування правильної постави, характеристика послідовності їх виконання та запобігання плоскостопості, захворювання очей.

5

12.09

1.Олімпійська слава Черкащини: Кваша Альона Сергіївна (художня гімнастика).

6

13.09

 Різновиди ходьби, бігу, стрибків. .ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів верхніх кінцівок плечового поясу. .Рухливі ігри «Дрова», «Заборонений рух».

7

16.09

Різновиди ходьби, бігу, стрибків.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки.

8

19.09

1.Олімпійська слава Черкащини: Краснянська Ірина Василівна (художня гімнастика).

9

20.09

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.

10

23.09

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі, у шерензі, у колоні. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.

11

26.09

1.Олімпійська слава Черкащини: Перешкура Валерій Валерійович (спортивна гімнастика).

12

27.09

1.Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.

13

30.09

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами.

14

03.10

№2 місяць жовтень «Машина часу»

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.

15

04.10

Різновиди ходьби, бігу, стрибків. .ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави

16

07.10

Різновиди ходьби, бігу, стрибків. .ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

17

10.10

1.Олімпійська слава Черкащини: Атамась Володимир Миколайович (спринт). 

18

11.10

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч.        

19

14.10

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по два (чотири) в колону по одному розведенням і злиттям. 

20

17.10

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по два (чотири) в колону по одному розведенням і злиттям.

21

18.10

1.Олімпійська слава Черкащини: Чернявський Іван Єремійович (стаєр). 2.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 5.Естафети.

22

21.10

1.Організовуючі вправи: поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 4.Естафети.

23

31.10

1.Організовуючі вправи: поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 4.Естафети.

24

01.11

1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ.  2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах. 4.Естафети. 

25

04.11

1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в парах. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. 6.Підсумковий урок.

26

07.11

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».                                                 

27

08.11

№3 місяць листопад «Чарівні перетворення»

Первинний інструктаж. 1.Олімпійська слава Черкащини: Хіміч Андрій Іванович (веслування: каное

28

11.11

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.

29

14.11

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.2.Різновиди ходьби

30

15.11

1.Олімпійська слава Черкащини: Шапочка Юрій Павлович (академічне веслування). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3

31

18.11

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.

32

21.11

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. ЗРВ: з гімнастичною палицею.  4.Комплекс фізкультурної паузи.

33

22.11

1.Олімпійська слава Черкащини: Мотузенко Олександр Олексійович (веслування на байдарці).

34

25.11

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби 

35

28.11

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу 

36

29.11

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди стрибків, бігу, ходьби (по спіралі; шеренговим кроком; за зміною напрямку за зоровим сигналом).

37

02.12

ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»).

38

05.12

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. .ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. .Комплекси фізкультурних пауз («пальчикова гімнастика»).

39

06.12

№4 місяць грудень «Факти і таємниці»

Первинний інструктаж. 1.Олімпійська слава Черкащини: Сатановський Петро Васильович (волейбол).

40

09.12

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.

41

12.12

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем.

42

13.12

1.Олімпійська слава Черкащини: Горб Тетяна Вікторівна (гандбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.

43

16.12

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.   2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.

44

19.12

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.    2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем.

45

20.12

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем.

46

23.12

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем

47

26.12

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.  2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем

48

27.12

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.  2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча над головою, під ногами; передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей

49

 

30.12

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування складене та прокалендаризоване відповідно розкладу

 

Понеділок

 

Вівторок

1

Я досліджую світ

1

Я досліджую світ

2

Математика

2

Українська мова

3

Англійська мова

3

Математика

4

Українська мова

4

Я досліджую світ

5

Фізична культура

5

Мистецтво

 

 

6

Фізична культура

 

 

 

 

 

Середа

 

Четвер

1

Я досліджую світ

1

Я досліджую світ

2

Математика

2

Українська мова

3

Українська мова

3

Математика

4

Англійська мова

4

Я досліджую світ

5

Інформатика

5

Мистецтво

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

1

Я досліджую світ

1

 

2

Математика

2

 

3

Англійська мова

3

 

4

Українська мова

4

 

5

Фізична культура

5

 

 

 

6

 

Тижневе навантаження

Українська мова 5 год.

Англійська мова 3 год.

Математика 5 год.

ЯДС 7 год. (першими уроками понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця-робота з підручником та зошитом ЯДС.

Середа – дизайн та технології.

Вівторок та четвер( четвертими уроками) – робота з посібником щоденні 5.

Мистецтво 2 год.

Інформатика 1 год.

Фізична культура 3 год.

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
28 жовтня 2022
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку