Календарно-тематичне планування для 4 класу
І семестр
2022-2023 н.р
Календарне планування із української мови для 4 класу І семестр
складене відповідно до програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.
до підручника Галина Сапун «Українська мова та читання 4 клас»
№з/п |
Дата |
Тема |
Примітка |
|
01.09 |
Повторення вивченого в 3 класі. Алфавіт. Розташування 10– 12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові.Літо, до побачення! Здрастуй, рідна школо! Олена Пчілка «Як шви- дко літо проминуло!». |
|
|
02.09 |
Повторення вивченого в 3 класі. Алфавіт. Розташування 10– 12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові.Літо, до побачення! Здрастуй, рідна школо! Олена Пчілка «Як шви- дко літо проминуло!». |
1-4 |
|
05.09 |
Звуки і букви. Вимова і написання слів з подовженими приголосними звуками. Людмила Кибалка «Мрія Марії». |
5-7 |
|
06.09 |
Олег Буцень «Неприємна пригода». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин. |
8-10 |
|
07.09 |
Правила вимови і написання слів з апострофом. Іванна Блажкевич «Пес та індик». |
11-13 |
|
08.09 |
Слово. Значення слова. Словосполучення з прямим і переносним значенням. Вимова і написання слова восени. Богдан Чалий «Ніби притомилось сонечко привітне…». |
14-17 |
|
09.09 |
Лексичне значення слова. Омоніми. Юлія Хандожинська «Батьківщина». Вірш напам’ять |
18-22 |
|
12.09 |
Борис Комар «Уперте теля». Читання за особами. Складання плану тексту. |
23(1,2) |
|
13.09 |
Борис Комар «Уперте теля». Читання за особами. Складання плану тексту. |
23(3)-24 |
|
14.09 |
Синоніми. Антоніми. Робота зі словниками. Вимова і написання слів праворуч, ліворуч, увечері, вранці. |
25-28 |
|
15.09 |
РЗМ. Твір за ілюстрацією «Краса осіннього парку». |
29-32 |
|
16.09 |
Україна — це ми. Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна». Будова слова. Спільнокореневі слова. Корінь слова. Префікс. Суфікс. Словотворчі вправи. Вірш напам’ять |
33-35 |
|
19.09 |
Наталя Гуркіна «Про Софію Київську». Відеоекскурсія. Вимова і написання слова держава. |
36-38 |
|
20.09 |
Правила вимови і написання слів з ненаголошеними голосними [е], [и]. Ната Гончаренко «Краса землі моєї». Словесне малювання. |
39-42 |
|
21.09 |
Діагностування навченості у 3 класі |
|
|
22.09 |
Віктор Васильчук «Казка про Калинку». Вибірковий переказ. Поділ тексту на частини, добір заголовків до них. |
43-45 |
|
23.09 |
Слова із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті). |
46-48 |
|
26.09 |
Слова з префіксами. Префікси роз-, без-, з-, с-. Григорій Фалькович «Примостився міст до міста». Складання діалогу «Я розмовляю з мостом». |
49-52 |
|
27.09 |
За Наталією Клевцовою «Наша любов». Вибірковий переказ. Складання іншої кінцівки оповідання. Проєкт «Вишиванка». Вимова і написання слова творчість. |
53-56 |
|
28.09 |
Слова з префіксами пре- і при-. |
57-59 |
|
29.09 |
Слова зі співзвучними префіксами і прийменниками. Володимир Коломієць «Солодка земля». Визначення настрою вірша. Вірш напам’ять |
60-62 |
|
30.09 |
РЗМ. Переказ легенди «Три стóрожі» за опорними словосполученнями. |
63-65 |
|
03.10 |
Діагностична робота. Списування. Аудіювання |
|
|
04.10 |
За Євгеном Білоусовим «Великий літописець». Визначення теми тексту. |
66- |
|
05.10 |
За Євгеном Білоусовим «Великий літописець». Визначення теми тексту. |
67 |
|
06.10 |
Частини мови. Іменник. Ознаки іменника як частини мови. Вимова і написання слів трамвай, тролейбус. Світ казковий, світ прекрасний. Марія Солтис-Смирнова «Спорти- вні товариші». |
68-71 |
|
07.10 |
Побутові казки. Українська народка казка «Всім бідам біда». |
72-75 |
|
10.10 |
Іменники-синоніми та іменники-антоніми. Наталя Забіла «На річці». Вимова і написання слова океан. |
76-78 |
|
11.10 |
Рід та число іменників. Василь Сухомлинський «Де ночує водяна лілія?». Читання казки за особами. |
79-82 |
|
12.10 |
Відмінювання іменників. Відмінки. Початкова форма іменників (називний відмінок однини). Мовне дослідження. Марія Чепурна «Родина». |
83- |
|
13.10 |
Відмінювання іменників. Відмінки. |
87 |
|
14.10 |
Індійська народна казка «Казка про жадібного ювеліра». Театралізація казки. Вимова і написання слова справедливість. |
88-91 |
|
17.10 |
РЗМ. Відгук «Моя улюблена казка». |
92-94 |
|
18.10 |
Відмінювання іменників за зразком. Марися Рудська «Чому ведмеді не їдять пінгвінів». Складання продовження казки. |
95-98 |
|
19.10 |
Брати Грімм «Королева бжділ» (аудіоказка). Визначення особливостей казок. |
99-101 |
|
20.10 |
Розрізнення відмінків іменників. |
102-105 |
|
21.10 |
Марина Павленко «Вушка з абсолютним слухом». Театралізація казки. |
106-108 |
|
31.10 |
Розрізнення давального і місцевого відмінків однини іменників жіночого роду. |
109-112 |
|
01.11 |
Чергування приголосних [г], [к], [х] та [з′], [ц′], [с′] перед закінченням-і в давальному і місцевому відмінках однини. |
113-115 |
|
02.11 |
Яків Жарко «Півник». Визначення емоційного стану персонажів казки. |
116-120 |
|
03.11 |
Чергування голосних [і] та [о], [е] у коренях іменників чоловічого та жіночого роду. |
121-124 |
|
04.11 |
РЗМ. Складання казки за серією малюнків та опорними словами. |
125-127 |
|
07.11 |
Діагностувальна робота Письмовий переказ с. 25 |
|
|
08.11 |
Іменник. Закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини. Легенди, міфи. Поняття про легенду. Легенда «Роса». Переказ тексту. |
128-131 |
|
09.11 |
Легенда «Як виникли Карпати». Поділ легенди на частини. Переказ тексту. |
132-134 |
|
10.11 |
Закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини. Робота з орфографічним словником. Вимова і написання слова футбол. |
135-137 |
|
11.11 |
Паралельні форми іменників чоловічого роду — назв істот у давальному й місцевому відмінках однини. |
138-140 |
|
14.11 |
Легенда «Чому пес живе коло людини». Складання запитань за змістом легенди. Робота з фразеологізмами. |
141-143 |
|
15.11 |
Закінчення іменників чоловічого та жіночого роду в орудному відмінку однини. Народна колисанка «Засинальна-жартувальна». |
144-148 |
|
16.11 |
Закінчення іменників жіночого роду з основою на м’який приголосний в орудному відмінку однини. |
149-151 |
|
17.11 |
Відмінювання іменників у множині. Поняття про міф. Міф «Як Бог створив чоловіка». Складання усного висловлення за змістом легенди. |
152-156 |
|
18.11 |
Міф «Нитка Аріадни». Робота з фразеологізмами. Складання есе із заголовком- фразеологізмом. |
157-161 |
|
21.11 |
РЗМ. Відтворення деформованого тексту. Легенда «Татарське зілля». |
162-164 |
|
22.11 |
Закінчення іменників у родовому відмінку множини. Написання слів узимку, влітку. Легенда «Чому Дощ іде, коли косять». |
165-167 |
|
23.11 |
Закінчення іменників у місцевому відмінку множини. |
168-170 |
|
24.11 |
Діагностична робота. Іменник |
|
|
25.11 |
Байки. Гумористичні твори. Леонід Глібов «Коник-стрибунець». Характеристика персонажів; висловлення свого ставлення до вчинків персонажів. Читання байки за особами. Вірш напам’ять |
171-173 |
|
28.11 |
Прикметник. Ознаки прикметника як частини мови. Написання слова спільнота. |
174-176 |
|
29.11 |
Зв’язок прикметників з іменниками. Петро Ребро «Баран-будівничий». Написання слова наполе́гливість. |
177-180 |
|
30.11 |
Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Ольга Науменко «Яка хата, такий тин, який тато, такий син». |
181- |
|
01.12 |
Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Ольга Науменко «Яка хата, такий тин, який тато, такий син». |
186 |
|
02.12 |
Змінювання прикметників за родами та числами. Грицько Бойко «Бублики». |
187-189 |
|
05.12 |
Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями. |
190-192 |
|
06.12 |
РЗМ. Твір-опис за картиною Івана Марчука «Місячна ніч». |
193-196 |
|
07.12 |
Прикметники з м’яким кінцевим приголосним основи в різних відмінкових формах. Євген Бандуренко «Чого не тоне пароплав». Інсценізація вірша. |
197-199 |
|
08.12 |
Визначення граматичної форми прикметника (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний. Написання слова посередині. |
200-202 |
|
09.12 |
Діагностувальна робота Навичка читання вголос. Навичка читання мовчки |
|
|
12.12 |
Михайло Слабошпицький «Що ж буде з Костиком?». Вибіркове читання. Творчий переказ тексту. |
203-205 |
|
13.12 |
Михайло Слабошпицький «Що ж буде з Костиком?». Вибіркове читання. Творчий переказ тексту. |
203-205 |
|
14.12 |
Правопис прикметників на -ський, -цький, -зький. Зачарувала все зима. Сергій Гордієнко «Зима-художниця». Репродукція картини Сергія Шишка «Парк взимку». Порівняння вірша та репродукції картини. |
206-208 |
|
15.12 |
Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників. Анатолій Камінчу «Усі дерева в інеї». |
209-211 |
|
16.12 |
Леся Українка «Мамо, іде вже зима». Інсценізація вірша. Вірш напам’ять |
212-214 |
|
19.12 |
Утворення форм ступенів порівняння прикметників. Написання слова температура. |
215-218 |
|
20.12 |
Відмінювання прикметників у множині. |
219-220 |
|
21.12 |
РЗМ. Детальний переказ тексту Зінаїди Грієвої «Як звірята Наталочці допомогли». |
221-224 |
|
22.12 |
Діагностична робота.Прикметник с. 7 |
|
|
23.12 |
Числівник. Ознаки числівника як частини мови. Леся Храплива-Щур «Лічилка». |
225-228 |
|
26.12 |
Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби. Слухання колядки «Добрий вечір тобі, пане господарю». Написання слова мільйон. |
229-231 |
|
27.12 |
Вимова і написання числівників. Євген Шморгун «Друге теплó». Детальний переказ тексту. |
232-235 |
|
28.12 |
Вимова і написання числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 у формі родового відмінка.Написання числівників п’ятдесяти́ , шістдесяти́ , сімдесяти́ , вісімесяти́ . |
236-238 |
|
29.12 |
Діагностична робота. Диктант ст 57 |
|
|
30.12 |
РЗМ. Складання новорічно-різдвяних привітань. |
239-241 |
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу І семетр( за підручником Smart Junior 4 )
№ |
Дата |
Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||
Сприймання на слух/ Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
||||||||||
|
|
|
|
|
Вступ |
|
|
|
|
|
|||
1 |
02.09 |
Програмові вимоги до курсу.Hello, p.5 Знову до школи.Hello, p.6 |
Привітання Правила-інструкції |
Привітатися, познайомитися, давати та виконувати інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток готовності до взаємодії через спільну діяльність / гру |
Прослуховування діалогу, інструкцій |
Парна робота, представити себе, дає та виконує вказівки |
Hello, what’s your name? How are you? How old are you? Sit down.Don’t stand up.Open your book. Don’t close your book. |
Вживання I’m… Imperatives |
Вітається та знайомиться дає та виконує вказівки |
|||
|
|
|
Цифри |
Називати цифри, казати скільки років |
Прослуховування завдання |
Парна робота: питати скільки років |
Numbers 1-100 |
How old are you? I’m… |
Відповідає на питання про вік |
||||
2 |
05.09 |
Іноземна мова в житті сучасної людини. Hello, p.7 |
Сім’я |
Називати членів родини |
Прослуховує та виконує завдання |
Парна робота, опис сім’ї |
father/dad,mother/mum, g-father/grandad, g-mother/granny, uncle, аunt, brother,sister,cousin |
Вживання have got, has got, this is |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
||||
|
|
Мої однокласники. Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників. Hello, p.8 |
Про себе |
Розповідати про себе та свою сім’ю |
Реагує на репліки однокласників |
Завдання на розуміння тексту |
Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття |
Вживання have got, has got |
Ставить і відповідає на прості запитання |
||||
Тема 1 Я, моя родина і друзі. Звідки ти? Населені пункти
|
|||||||||||||
3 |
07.09 |
Назви країн Sing a song, p.9 |
Назви країн |
Називати різні крани світу |
Громад. в-сть: розум. особливості та неповтор. кожної країни та нації |
Прослуховування пісні |
Парна робота: питає та відповідає звідки він/вона |
Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China |
I’m from… He’s/She’s from…We’re/You’re/They’re from… |
Ставить і відповідає на прості запитання |
|||
4 |
09.09 |
Країни та національності Smart kids, p.10 |
Назви національностей |
Називати країни та різні національності |
Громад. в-сть: Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації |
Прослуховування історії |
Каже та пише письмово речення I’m from…
|
Ukraine (Ukrainian) the UK (British), the USA (American), Mexico (Mexican), Brazil ( |
I’m from Ukraine. I’m Ukrainian. |
Називає Батьківщину та національність |
|||
5 |
12.09 |
Національності Present Simple Tense Grammar, p.11 |
Національності |
Називати країна та національності, питати звідки людина та якої вона національності |
Громад. в-сть: розв. готовності до взаємодії з новими членами колективу |
Виконує завдання множинного вибору |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
city, town, village |
Where are you from? I’m from Mexico. I’m Mexican. Where do you live? I live in Puebla. It’s a big city. |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
|||
6 |
14.09 |
Синхронне. Google Meet Розпорядок дня та хобі Our word, p.12 |
Міжпредметні зв’язки
|
Розповідати про свої уподобання |
Здоров’я та безпека: розум. необхід. розпорядку та актив. дозвілля для здоров’я |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свій розпорядок дня та своє дозвілля після |
ice-skating rink, playing chess, play football, go shopping, play computer games |
Adverbs of frequency |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
|||
7 |
16.09 |
Синхронне. Google Meet Хобі. Always? Usually? Sometimes? never Grammar, p.13 |
|
Ставити та відповідати на запитання |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити питання та відповідати. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
get up at seven o’clock, play football/сhess/comp. games, do homework after school/ dinner, go to bed at half past nine |
Adverbs of frequency. I always ice-skate before dinner. You usually play basketball after school. He sometimes ... They never… |
Питає і відповідає на питання про уподобання |
|||
8 |
19.09 |
Present Continuous Tense Let’s play, p.14 |
Я і моє оточення |
Відповідати на загальні питання |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Читає запитання та відповідає на них |
Робота в парах: грає в усну гру з одноклас., відповідає на питання |
exercise, skateboard |
Present Continuous |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
|||
9 |
21.09 |
Проектна робота. Написання ел.листа, p.15 |
Cпорт |
Розповідати про свій улюблений вид спорту |
Здоров’я та безпека: розуміти цінність спорту |
Читає текст і пише про улюблений вид спорту |
Описує улюблений спорт |
Повторення лекс.матеріалу |
Повторення грам.матеріалу |
Продукує прості р-ня про спорт |
|||
10 |
23.09 |
Урок домашнього читання Story time, p.16-17 |
Новий учень в школі
|
Розповідати про себе |
Громад. в-сть: розуміти індивід-сть та неповт. кожної людини |
Прослуховує та читає текст |
Надає інформацію про себе та запитує оточуючих |
New, scared, children, see |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
|||
11 |
26.09 |
Розвиток фонетичних навичок.Звуки [s], [z], [iz], p.18 |
Іграшки |
Правильно вимовляти і читати слова, які закінч. на s/s/, s/z/, es/z/ |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
paints, claps, reads, swims, washes, teaches |
Повторення грам. матеріалу |
Розпізнає звуки s/s/, s/z/, es/z/ |
|||
12 |
28.09 |
Повторення p.19-20 |
Країни, нац-сті, |
Називає країни, нац-сті, види дозвілля |
Громад. в-сть: взаємодія через спільну д-ть |
Слухає аудіо, вказує відповідь на картинці |
Відповідає на питання |
Повторення лекс. та грам. матеріалу |
Повторення грам. матеріалу |
Називає країни, нац-сті, каже про уподоб. |
|||
Тема 2. Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||
13 |
30.09 |
Професії в сучасному житті Sing a song, p.21 |
Професії |
Розповідає про щоденні справи |
Підприємливість та фінансова грамотність: різноманіття професій |
Прослуховує та співає пісню |
Питає та відповідає на питання, ким хоче бути у |
Jobs: author, police officer, astronaut, photographer |
a/an with jobs |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
|||
14 |
03.10 |
Назви шкільних наук Smart kids, p.22 |
Шкільні предмети |
Називати предмети |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable |
Adverbs of frequency |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
|||
15 |
05.10 |
Складання розкладу Grammar, p.23 |
Шкільні предмети |
Відповідаємо на питання партнера |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії з іншими |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
Once, twice, three times a week |
Adverbs of frequency |
Ставить та відповідає на питання щодо щоденних справ, |
|||
16 |
07.10 |
Помешкання Our world, p.24 |
Мій будинок |
Називати кімнати у будинку та меблі |
Здоров’я та безпека: розуміння необхідності догляду за домом |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
Garage, balcony, upstairs, downstairs, rug, coffee table |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Називає кімнати та меблі, ставить запитання |
|||
17 |
10.10 |
Where is …? Grammar, p.25 |
Професії |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії з іншими членами суспільства |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання – відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лекс. та грам. матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
|||
18 |
12.10 |
Позакласна діяльність Let’s play, p.26 |
Щоденні справи |
Розповідає про хатні обов’язки |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею |
Відповідає на запитання |
Гра “Choose and play” Написати про хатні обов’язки |
clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish |
What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish. |
Надає відповіді на запитання |
|||
19 |
14.10 |
Проектна робота. Шкільна вечірка, p.27 |
Мій розпорядок дня |
Ставити та відповідати на запитання |
Громад. в-сть: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Відповіді на питання до тексту |
Повторення лекс. матеріалу з попередніх занять |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій розпорядок дня |
|||
20 |
17.10 |
Урок домашнього читання. p.28-29
|
Шкільні події Ярмарок |
Розповідати про шкільні події |
Громад. в-сть: допомагати тим, кому допомога потрібна |
Прослуховує та читає текст |
Відповідає на питання партнера |
country, put, collect, gym |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Відповідає на запитання |
|||
21 |
19.10 |
Розвиток фонетичних навичок., p.30 |
Місце-знаходження |
Правильно вимовляти та читати звуки ere//, air//, ear// |
Підприємливість і фінансова грамотність: використ. методи(аналіз і синтез) для виконання |
Прослуховує та співає пісню ‘The bear’ |
Називає звуки та співає пісню |
where, there, bear, pear, hair, chair |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки ere//, air//, ear// |
|||
22 |
21.10 |
Повторення pp.31-32 |
Професії, шкільні предмети, прислівники місця |
Розповідати про свою школу, уроки |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, шкільні предмети. Ставить та відповідає на питання про школу, уроки |
|||
23 |
31.10 |
Цікавинки світу Smart world 1, p.33 |
Шкільні події Міжнародний день |
Називати визначні місця |
Громад. в-сть: Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Написати про одне з міст |
art gallery, opera, performance, market, castle |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про визначні пам’ятки відомих міст та країн |
|||
24 |
02.11 |
Столиці країн ЄС, p.34
|
Міста |
Називає столиці |
Громад. в-сть: Розуміння унік-ті кожної країни та кожного міста |
Прослуховує та читає текст ‘Cities around the world’ |
Виконує завдання після тексту |
travel, capital city, huge, statue, tower, palace |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про організації, які надають соц.допомогу |
|||
25 |
04.11 |
Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
3 IN THE PAST – У МИНУЛОМУ |
|||||||||||
26 |
07.11 |
Візит до музеюSing a song, p.35 |
Стародавні цивілізації |
Називає артефакти, пов’язані зі стародавніми цивілізаціями |
Громад. в-сть: розуміння важливості історичної спадщини |
виконує завдання - вікторину |
Розповідає про минулі події |
brain, face Egypt Egyptian, dry, wrap, bandages dry body, stomach, mummy, pyramid |
Past Simple paint - painted dry - dried wrap - wrapped be - was/were put - put take - took make - made |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|||
27 |
09.11 |
Past Simple Tense. Interrogative Sentences Smart kids, p.36
|
Минулі події |
Запитує про минулі події |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками |
do a project, teach, draw, wake up |
Past Simple questions Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I |
Питає про минуле |
|||
28 |
11.11 |
Irregular Verbs Grammar, p.37
|
Минулі події |
Запитує про минулі події |
Громад. в-сть: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання |
Інсценування діалогу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Past Simple questions Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t. |
Питає про минуле |
|||
29 |
14.11 |
Пригоди у печері Тутанхомону Our world, p.38 |
Єгипетська цивілізація |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Здоров’я та безпека: розуміти, що необхідно бути |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Робота в парах: рольова гра |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Past Simple питання |
Відповідає на питання щодо минулих подій |
|||
30 |
16.11 |
Special Questions In Past Simple Tense Grammar, p.39 |
Минулі події |
Говорить та запитує про минулі події |
Екол. безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування історії |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Past Simple питання |
Запитує та відповідає на питання щодо минулих подій |
|||
31 |
18.11 |
Порівняння Past Simple Tense та Present Simple Tense Let’s play, p.40 |
Минуле та сьогодення |
Називає час (минуле чи теперішнє) |
Підприємливість та сталий розвиток: розуміє вплив минулого на сучасне |
Читає речення та визначає, чи події з минулого чи сьогодення |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
wig, celebration, camel, hump, desert, speak |
Past Simple VS Present Simple |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
|||
32 |
21.11 |
Проектна робота. Подорож до Єгипту, p.41 |
Подорож на канікулах |
Розповідати про дозвілля та відпочинок (минулий) |
Здоров’я та безпека: розуміння необхідності відпочинку та нових вражень для здорового життя |
Читає текст про відпочинок на канікулах |
Виконує проектну, пише про свій відпочинок на канікулах |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Conjunctions and, but |
Розповідає про свої попередні канікули та подорожі |
|||
33 |
23.11 |
Урок домашнього читання p.42-43 |
Подорож до музею |
Читає повчальну історію |
Громад. в-сть: розуміння важливості історичної спадщини |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує |
Розповідає історію за картинками |
Classmates, prince, ring |
Повторення граматичного матеріалу |
Розповідає історію за картинками |
|||
34 |
25.11 |
Розвиток фонетичних навичок. Звуки [t], [d], [id] p.44 |
Минулі події |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками ed /t/, ed /d/, ed /d/
|
Громад. в-сть: Розуміння важливості історичної спадщини |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант ‘In the past’ |
Співає пісню |
Watched, walked, smelled, listened, invented, painted |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки ed /t/, ed /d/, ed /d/
|
|||
35 |
28.11 |
Повтореннp.45-46 |
Повторення та узагальнення вивченого |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий |
Розповідає про минулі події, вживання дієслів у минулому часі |
Повторення граматичного матеріалу |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. |
|||
4 EATING RIGHT – ПРАВИЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ |
|||||||||||||
36 |
30.11 |
Корисна їжа Sing a song, p.47 |
Продукти харчування |
Називає продукти харчування та ємкості для продуктів харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування |
Прослуховує та співає пісню |
Співає пісню |
peach, kiwi, butter, fill, basket |
What do you want to eat? What do we need?
|
Ставить запитання та дає відповідь |
|||
37 |
02.12 |
Я обираю смачний та корисний сніданок Smart kids, p.48 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Розповідає історію за картинками |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of |
There is… There isn’t… There are… There aren’t… |
Повідомляє про наявність чи відсутність продуктів |
|||
38 |
05.12 |
Структури ‘There is…’\’There are…’ Grammar, p.49 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Запитує про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді
|
а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert |
There are some biscuits. Have you got any cereal? There isn’t any juice. |
Запитує про наявність чи відсутність продуктів |
|||
39 |
07.12 |
Посуд та ємкості для продуктів Our world, p.50 |
Посуд та ємкості для продуктів |
Запитує про кількість |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харч. |
виконує завдання (відповіді на запитання) |
Відповідає на питання вікторини |
a cup of tea a bar of chocolate a glass of milk, meal, hour |
How many…? How much…? |
Визначає та запитує про кількість |
|||
40 |
09.12 |
How many\ How much? Grammar, p. 51 |
Посуд та ємкості для продуктів |
Запитує про кількість |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харч. |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь |
Повторення лексики з попереднього уроку |
How many…? How much…? |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
|||
41 |
12.12 |
Здорова та корисна їжа, p. 52 |
Посуд |
Говорить про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування |
виконує завдання (відповіді на запитання) |
Робота в парах: грає у гру, запитання-відповідь |
a slice of yoghurt, bowl, plate, bread, spoon, fork, knife |
Повторення грам. матеріалу з попереднього заняття |
Ставить запитання та дає відповіді.
|
|||
42 |
14.12 |
Проектна робота p.53 |
Режим дня та правильне харчування |
Говорить про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харч. та розпорядку дня |
Читає текст про корисні харчові звички та розпорядок дня |
Презентує свій розроблений план харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення грам. матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про пори правильне харчування |
|||
43 |
16.12 |
Урок домашнього читання, p.54-55 |
Фестивалі
|
Розповідати про культурні події |
Громад. в-сть: Важливість культурної спадщини різних країн |
Прослуховує та читає текст |
Визначає правильні та неправильні твердження |
visit, famous, musician, concert, amusement, park, rides |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості діалоги: замовлення їжі |
|||
44 |
19.12 |
Розвиток фонетичних навичок. Звук [oi], p.56
|
Тварини |
Розпізнає та читає звуки oi /oi/, oy /oi/ |
Екол. безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до оточ. середовища |
Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню. |
Співає пісню |
coin, boys, toys, noise |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки oi |
|||
45 |
21.12 |
Повторення, pp. 57-58 |
Повторення та узагальнення теми |
Повторення та узагальнення теми |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Читає короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Розповідає про себе та свої речі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає продукти харчування, посуд, ємності для |
|||
46 |
23.12 |
Ведення харчового блогу, p.59 |
Cніданок |
Розвиток фонових знань про світ та вивчення культ. особл. країни, в якій живе, та країни, мову якої вивчає |
Громад. в-сть: розуміння важливості національної спадщини різних країн |
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання до тексту
|
mushrooms, raisins, sausages |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свої харчові звички |
|||
47 |
26.12 |
Користь їжі для організму люини, p.60 |
Правильне харчування |
Відрізняє корисні продукти |
Здоров’я та безпека: важливість правил. харч. та розпорядку дня |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання до тексту
|
walnuts, strong, vitamin, heart, half |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про правильні харчові звички |
|||
48 |
28.12 |
Контроль навичок аудііювання та говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
49 |
30.12 |
Контроль навичок читання та письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Календарне планування із математики для 4 класу І семестр
складене відповідно до програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.
За підручником А. Заїка «Математика, 4 клас»
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
№ завдань |
|
|
Повторення матеріалу за 3 клас |
|
|
01.09 |
Інструктаж з ТБ на уроках математики. Нумерація трицифрових чисел. Задачі на порівняння чисел, знаходження різниці, суми. |
1-12 |
|
02.09 |
Нумерація трицифрових чисел. Задачі на порівняння чисел, знаходження різниці, суми |
1-12 |
|
05.09 |
Склад чисел з розрядних доданків. Обчислення значень виразів на основі знання складу числа. |
14-25 |
|
06.09 |
Дослідження трицифрових чисел. Обчислення значень виразів на основі знання складу числа. |
27-39 |
|
07.09 |
Порівняння трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження суми кількох доданків. |
40-52 |
|
08.09 |
Арифметичні дії з числами. Алгоритм читання виразів на кілька дій. |
53-65 |
|
09.09 |
Додавання і віднімання способом округлення. Розв’язування задач складанням виразу, за допомогою схем. |
66-76 |
|
12.09 |
Письмове додавання і віднімання чисел. Складені задачі на знаходження невідомого зменшуваного. |
77-90 |
|
13.09 |
Обчислення значень виразів. Операції з грошима. |
91-101 |
|
14.09 |
Перевірка додавання і віднімання. Дослідження способів розв’язування задач, пов’язаних з рухом та визначенням маршруту. |
102-111 |
|
15.09 |
Зміна суми і різниці при зміні їх компонентів. Розв’язування задач на знаходження суми |
112-122 |
|
16.09 |
Діагностування навченості у третьому класі |
|
|
19.09 |
Способи усного множення. Розв’язування задач на знаходження добутку. |
123-134 |
|
20.09 |
Зміна добутку при зміні множників. Розв’язування задач на збільшення числа в кілька разів. Лінійна діаграма. |
135-146 |
|
21.09 |
Обчислення значень виразів. Одиниці маси. Розв’язування задач на знаходження суми двох, трьох добутків. |
147-159 |
|
22.09 |
Зв'язок множення і ділення. Іменовані числа. Рівності зі змінною. |
160-172
|
|
23.09 |
Зміна частки при зміні діленого, дільника. Розв’язування складених задач на множення і ділення. |
173-183 |
|
26.09 |
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. |
184-191 |
|
27.09 |
Лінійні геометричні фігури. |
192-198 |
|
28.09 |
Розв’язування задач з буквеними даними. Пряма, відрізок, промінь. |
199-205 |
|
29.09 |
Ділення з остачею. Площинні геометричні фігури. |
206-209 |
|
30.09 |
Тренувальні вправи. |
210-217 |
|
03.10 |
Тренувальні вправи. |
218-223 |
|
04.10 |
Діагностувальна робота №1. «Повторення вивченого за 3 клас». |
|
|
05.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Повторення вивченого за 3 клас». |
|
|
|
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО |
|
|
06.10 |
Алгоритм письмового множення. Розв’язування складених задач на збільшення числа в кілька разів. |
224-234 |
|
07.10 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове. Трикутник. |
236-248 |
|
10.10 |
Письмове множення чисел виду 203‧4, 170‧4. Круг, коло. Їх елементи. |
249-259 |
|
11.10 |
Алгоритм письмового ділення. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного. |
261-272 |
|
12.10 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Розв’язування рівнянь. |
274-278 |
|
13.10 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Розв’язування складених задач. |
279-285 |
|
14.10 |
Визначення кількості цифр частки. Ділення чисел виду 490:5 Розв’язування задач на збільшення числа в кілька разів. |
286-298 |
|
17.10 |
Письмове ділення чисел виду 306:3, 508:4. Рівності, що містять змінну. |
300-311 |
|
18.10 |
Письмове ділення виду 424:4. Складання й розв’язування задач за схемою. |
313-322 |
|
19.10 |
Кути. Види кутів. |
324-333 |
|
20.10 |
Розв’язання виразів та задач вивчених типів. |
335 |
|
21.10 |
Тренувальні вправи. |
345 |
|
31.10 |
Діагностувальна робота № 2. «Письмове множення і ділення на одноцифрове число». |
|
|
01.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Письмове множення і ділення на одноцифрове число». |
|
|
|
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО |
|
|
02.11 |
Письмове множення на розрядне число. Одиниці довжини. |
346-356 |
|
03.11 |
Письмове ділення на двоцифрове розрядне число. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного. |
358-367 |
|
04.11 |
Дослідження і розв’язування задач різними способами. |
369-379 |
|
07.11 |
Множення і ділення трицифрових чисел на круглі числа. |
381-389 |
|
08.11 |
Алгоритм письмового множення трицифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач на знаходження різниці двох добутків. |
391-400 |
|
09.11 |
Обчислення значень виразів. Прямокутник. |
402-412 |
|
10.11 |
Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове з одноцифровою часткою. Ускладнені задачі на пропорційне ділення. |
413-423 |
|
11.11 |
Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом округлення. Кругові діаграми. |
425-428 |
|
14.11 |
Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом округлення. Кругові діаграми |
429-434 |
|
15.11 |
Письмове ділення чисел виду 768:24. Розв’язання задач вивчених типів. |
436-439 |
|
16.11 |
Закріплення вивченого матеріалу. |
440-445 |
|
17.11 |
Письмове ділення з остачею. Складання і розв’язання задач. |
447-458 |
|
18.11 |
Дослідження і розв’язування рівнянь. Складені рівняння. |
459-469 |
|
21.11 |
Письмове множення і ділення чисел. Одиниці часу. Розв’язування задач за схемою. |
470-478 |
|
22.11 |
Тренувальні вправи. |
480-488 |
|
23.11 |
Діагностична робота №3. «Письмове множення і ділення на двоцифрове число». |
|
|
24.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з вивченої теми «Письмове множення і ділення на двоцифрове число». |
|
|
|
НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ |
|
|
25.11 |
Тисяча. Розрядні числа четвертого розряду. Одиниці вимірювання. |
490-501 |
|
28.11 |
Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч. Розв’язання задач за блок-схемами. |
503-510 |
|
29.11 |
Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч. Розв’язання задач за блок-схемами. |
511-516 |
|
30.11 |
Розрядні числа п’ятого розряду. Розв’язування задач вивчених типів. |
518-528 |
|
01.12 |
Розрядні числа шостого розряду. Розв’язування задач на спільну роботу. |
530-534 |
|
02.12 |
Розрядні числа шостого розряду. Розв’язування задач на спільну роботу. |
535-543 |
|
05.12 |
Розряди і класи багатоцифрових чисел. Розв’язування складених рівнянь. |
545-553 |
|
06.12 |
Утворення багатоцифрових чисел. |
555-564 |
|
07.12 |
Співвідношення між розрядними одиницями. Розрядний склад числа. |
566-569 |
|
08.12 |
Співвідношення між розрядними одиницями. Розрядний склад числа. |
570-576 |
|
09.12 |
Усна і письмова нумерація багатоцифрових чисел. Іменовані числа. |
577-584 |
|
12.12 |
Закріплення вивченого матеріалу. |
585-590 |
|
13.12 |
Перевір себе |
592-601 |
|
14.12 |
Самостійна робота. Навчальний проєкт «Цифри і числа: давні та сучасні». |
|
|
|
ВИКОРИСТАННЯ НУМЕРАЦІЇ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ДІЙ. УСНІ ОБЧИСЛЕННЯ |
|
|
15.12 |
Виконання дій на основі нумерації. Складання задач за таблицею. Обернена задача. |
603-613 |
|
16.12 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Нерівності. |
615-624 |
|
19.12 |
Визначення в числі загальної кількості одиниць кожного розряду. |
626-636 |
|
20.12 |
Множення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Одиниці величин. |
638-648 |
|
21.12 |
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Практична робота. Створення різних моделей з геометричних фігур. |
650-658 |
|
22.12 |
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі нумерації. Задачі на спільну роботу. |
660-669 |
|
23.12 |
Додавання і віднімання круглих багатоцифрових чисел. Куб. |
671-682 |
|
26.12 |
Множення і ділення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрове число. Коло, круг, куля. |
684-695 |
|
27.12 |
Ділення круглих чисел на розрядні числа. Складання і розв’язування задач за таблицею. |
697-705 |
|
28.12 |
Ділення круглих чисел на двоцифрові числа. Розв’язання задач з дробами. |
707-717 |
|
29.12 |
Діагностувальна робота №4 «Нумерація багатоцифрових чисел». |
|
|
30.12 |
Практична робота. Побудова трикутника. Закріплення вивченого матеріалу. |
|
Календарне планування
із інтегрованого предмету «Я досліджую світ» для 4 класу І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
|
Подорожуємо і відриваємо світ |
||||
Пригода 1 |
||||
|
01.09 |
Спогади про літні канікули |
|
|
|
01.09 |
Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ |
|
|
|
02.09 |
Вступ до теми 4-5 |
|
|
|
05.09 |
Пригода перша. У кабінеті вченого. (с. 6-7) |
|
|
|
06.09 |
Чи можуть винаходи бути небезпечними? (с. 8-9) |
|
|
|
06.09 |
Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с. 2 -3 |
|
|
|
07.09 |
Діагностування навченості у 3 класі |
|
|
|
08.09 |
Які відкриття змінили світ? (с. 10-11) |
|
|
|
08.09 |
Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с.4-5 |
|
|
|
09.09 |
Готуємо проект. Від давнини до сьогодення. |
С.12-13 |
|
Пригода 2 |
||||
|
12.09 |
Пригода друга. Хто з'їдає зелених корів? (с. 14-15) |
|
|
|
13.09 |
Чому важливо дотримуватися режиму харчування? |
.16-17 |
|
|
13.09 |
Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с. 6-7 |
|
|
|
14.09 |
Дизайн та технології Спогади про літо с. 1,5,7 |
|
|
|
15.09 |
Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? С. 18-19 |
|
|
|
15.09 |
Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с. 8-9 |
|
|
|
16.09 |
Досліджуємо разом. Як врятувати хліб від цвілі. (с. 20-21) |
|
|
Пригода 3 |
||||
|
19.09 |
Пригода третя. Рослина-схованка. (с. 22-23) |
|
|
|
20.09 |
Що робити, якщо заблукаєш у лісі? (с. 24-25) |
|
|
|
20.09 |
Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с.10-11 |
|
|
|
21.09 |
Дизайн та технології. Мій сонячний дім-моя Україна С.9 |
|
|
|
22.09 |
Як мандрують рослини? (С. 26-27) |
|
|
|
22.09 |
Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с.12-13 |
|
|
|
23.09 |
Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 1. (с. 28-29) |
|
|
Пригода 4 |
||||
|
26.09 |
Пригода четверта. Такий великий маленький світ. |
с.30-31) |
|
|
27.09 |
Чим небезпечні комахи для людини? (с. 32-33) |
|
|
|
27.09 |
Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світ с. 14-15 |
|
|
|
28.09 |
Дизайн та технології Кораблик-мандрівник с.12 |
|
|
|
29.09 |
Які почуття викликає завершення мандрівки? |
с. 34-35 |
|
|
29.09 |
Щоденні 5 Подорожуємо і відриваємо світс. 16-17 |
|
|
|
30.09 |
Діагностувальна робота з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ» |
|
|
Машина часу |
||||
Пригода1 |
||||
|
03.10 |
Пригода перша. Як з'явилися музеї. (с. 38-41) |
|
|
|
04.10 |
Чому важливо знати своє минуле? (с. 42-43) |
|
|
|
04.10 |
Щоденні 5 Машина часу 18-19 |
|
|
|
05.10 |
Дизайн та технології. Мамонтенятко Монті с. 19 |
|
|
|
06.10 |
Як далеко в минуле ми можемо зазирнути?С. 44-45 |
|
|
|
06.10 |
Щоденні 5 Машина часу |
20-21 |
|
|
07.10 |
Готуємо проект. Презентуємо колекцію. (с. 46-47) |
|
|
Пригода 2 |
||||
|
10.10 |
Пригода друга. "Смачні" музеї. (с. 48-49) |
|
|
|
11.10 |
Де з'явилися цукерки? (с. 50-51) |
|
|
|
11.10 |
Щоденні 5 Машина часу |
22-23 |
|
|
12.10 |
Дизайн та технології. Айстри з бабусиного саду |
С25 |
|
|
13.10 |
Чи давно люди вирощують картоплю? (С. 52-53) |
|
|
|
13.10 |
Щоденні 5 Машина часу |
24-25 |
|
|
14.10 |
Досліджуємо разом. Виявлення каротину. 52-55 |
|
|
Пригода 3 |
||||
|
17.10 |
Пригода третя. Реальний музей вигаданої людини. |
с. 56-57) |
|
|
18.10 |
Чому за відбитками пальців можна визначити особу? |
с.58-59 |
|
|
18.10 |
Щоденні 5 Машина часу |
26-27 |
|
|
19.10 |
Дизайн та технології. Гілка горобини. С. 29 |
|
|
|
20.10 |
Як діяти в непередбачених ситуаціях? С. 60-61 |
|
|
|
20.10 |
Щоденні 5 Машина часу |
28-29 |
|
|
21.10 |
Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 2.. |
с 62-63 |
|
|
|
Пригода 4 |
|
|
|
31.10 |
Комп’ютерна історія с64-65 |
|
|
|
01.11 |
Як технології змінюють наше життя? С.66-67 |
|
|
|
01.11 |
Щоденні 5 Машина часу |
30-31 |
|
|
02.11 |
Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому? С. 68-69 |
|
|
|
03.11 |
Перевір себе. Машина часу с. 70-71 |
|
|
|
03.11 |
Щоденні 5 Машина часу |
32-34 |
|
|
04.11 |
Діагностувальна робота. Машина часу |
|
|
Чарівні перетворення |
||||
Пригода 1 |
||||
|
07.11 |
Пригода перша. Чарівне перетворенняС. 74-75 |
|
|
|
08.11 |
Для чого людині слина? (с. 76-77) |
|
|
|
08.11 |
Щоденні 5 Чарівні перетворення |
35-36 |
|
|
09.11 |
Дизайн та технології. Ласунка панда с 2 |
У 4 клас |
|
|
10.11 |
Чому в нас часом болять зуби? С. 78-79 |
|
|
|
10.11 |
Щоденні 5 Чарівні перетворення |
37-38 |
|
|
11.11 |
Готуємо проєкт. Людина, яка мене надихає с.80-81 |
|
|
Пригода 2 |
||||
|
14.11 |
Пригода друга. Провідник у невідомому світі. |
(с.82-83) |
|
|
15.11 |
Чому печінку називають фільтром організму? . |
(с.84-85) |
|
|
15.11 |
Щоденні 5 Чарівні перетворення |
39-40 |
|
|
16.11 |
Дизайн та технології. Морський пейзаж с.4 |
4 клас |
|
|
17.11 |
Як зберегти своє здоров’я? С. 86-87 |
|
|
|
17.11 |
Щоденні 5 Чарівні перетворення |
41-42 |
|
|
18.11 |
Досліджуємо разом. Опріснення води. (с.88-89) |
|
|
Пригода 3 |
||||
|
21.11 |
Пригода третя. Несподіваний атракціон. (с.90-91) |
|
|
|
22.11 |
Чому кров червона? (с.92-93) |
|
|
|
22.11 |
Щоденні 5 Чарівні перетворення |
43-44 |
|
|
23.11 |
Дизайн та технології. |
|
|
|
24.11 |
Як працює серце? (С. 94-95) |
|
|
|
24.11 |
Щоденні 5 Чарівні перетворення |
45-46 |
|
|
25.11 |
Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 3. (с.96-97) |
|
|
Пригода 4 |
||||
|
28.11 |
Пригода четверта. Небезпека поруч. С. 98-99 |
|
|
|
29.11 |
Чи вміємо ми дихати? (с.100-101) |
|
|
|
29.11 |
Щоденні 5 Чарівні перетворення |
47-48 |
|
|
30.11 |
Дизайн та технології. Робота з пластиліном |
|
|
|
01.12 |
Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває? . (с.102-103) |
|
|
|
01.12 |
Щоденні 5 Чарівні перетворення |
49-50 |
|
|
02.12 |
Підсумковий урок з теми Діагностувальна робота з теми « Чарівні переворення» |
|
|
Факти та таємниці |
||||
Пригода 1 |
||||
|
05.12 |
Пригода перша. У центрі керування. . (с.106-109) |
|
|
|
06.12 |
Як працює око? (с.110-111) |
|
|
|
06.12 |
Щоденні 5 Факти та таємниці |
51-53 |
|
|
07.12 |
Дизайн і технології. Робота з пластиліном |
|
|
|
08.12 |
Як я сприймаю інформацію ззовні? С. 112-113 |
|
|
|
08.12 |
Щоденні 5 Факти та таємниці |
54-55 |
|
|
09.12 |
Готуємо проект. Створюємо комікси. (с.114-115 |
|
|
Пригода 2 |
||||
|
12.12 |
Пригода друга. М'язи та кістки. (с.116-117) |
|
|
|
13.12 |
Що таке опорно-рухова система? . (с.118-119) |
|
|
|
13.12 |
Щоденні 5 Факти та таємниці |
56-57 |
|
|
14.12 |
Дизайн та технології. Різдвяний ангелок с. 39 |
|
|
|
15.12 |
Чому важливо мати гарну поставу? С. 120-121 |
|
|
|
15.12 |
Щоденні 5 Факти та таємниці |
58-59 |
|
|
16.12 |
Чому важливо мати гарну поставу? 122-123
|
|
|
Пригода 3 |
||||
|
19.12 |
Пригода третя. Там, де зароджується життя. (с.124-125) |
|
|
|
20.12 |
Як я з’явився / з'явилася на світ? (с.126-127) |
|
|
|
20.12 |
Щоденні 5 Факти та таємниці |
60-61 |
|
|
21.12 |
Дизайн та технології. Вертеп с. 40 |
|
|
|
22.12 |
Як ми дорослішаємо? С. 128-129 |
|
|
|
22.12 |
Щоденні 5 Факти та таємниці |
62-63 |
|
|
23.12 |
Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 4. (с.130-131)
|
|
|
Пригода 4 |
||||
|
26.12 |
Пригода четверта. Шлях назовні. (с.132-133) |
|
|
|
27.12 |
Для чого людині шкіра? (с. 134-135) |
|
|
|
27.12 |
Щоденні 5 Факти та таємниці |
64-65 |
|
|
28.12 |
Чи робить нас різними колір шкіри? . (с. 136-137) |
|
|
|
29.12 |
Перевір себе |
|
|
|
29.12 |
Щоденні 5 Факти та таємниці |
66-67 |
|
|
30.12 |
Діагностувальна робота з теми «Чарівні перетворення та Факти й таємниці» |
|
|
Календарне планування із мистецтва для 4 класу І семестр
складене відповідно до програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.
до підручника Наталії Лємешевої «Мистецтво 4 клас»
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
01.09 |
У вихорі мистецтв |
|
|
06.09 |
У вихорі мистецтв |
|
|
08.09 |
Африканські мотиви |
|
|
13.09 |
Африканські мотиви |
|
|
15.09 |
Єгипетські мотиви |
|
|
20.09 |
Єгипетські мотиви |
|
|
22.09 |
Диво сади |
|
|
27.09 |
Диво сади |
|
|
29.09 |
Арабські казки |
|
|
04.10 |
Арабські казки |
|
|
06.10 |
Арабські казки |
|
|
11.10 |
Незламна сила українського народу |
|
|
13.10 |
Індійські візерунки |
|
|
18.10 |
Індійські візерунки |
|
|
20.10 |
Мистецтво із секретом |
|
|
01.11 |
Мистецтво із секретом |
|
|
03.11 |
Парад новорічних персонажів |
|
|
08.11 |
Парад новорічних персонажів |
|
|
10.11 |
У вирі барвистих візерунків Мексики |
|
|
15.11 |
У вирі барвистих візерунків Мексики |
|
|
17.11 |
Там, де море зустрічається із сонцем |
|
|
22.11 |
Там, де море зустрічається із сонцем |
|
|
24.11 |
Країна міфів та олімпійських богів |
|
|
29.11 |
Країна міфів та олімпійських богів |
|
|
01.12 |
Чарівний Венеціанський карнавал |
|
|
06.12 |
Чарівний Венеціанський карнавал |
|
|
08.12 |
Персонажі італійської комедії |
|
|
13.12 |
Персонажі італійської комедії |
|
|
15.12 |
Україна в серці |
|
|
20.12 |
Персонажі італійської комедії |
|
|
22.12 |
Я і ти Україну бережи |
|
|
27.12 |
Сила українського народу |
|
|
29.12 |
Земля багата на добро |
|
|
Календарне планування із інформатики для 4 класу І семестр
складене відповідно до програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.
За підручником О.Андрусич «Інформатика, 4 клас»
№ |
Дата |
Тема |
Примітка |
|
|
Розділ І. Інформація навколо мене |
|
|
07.09 |
Джерела інформації с. 4-6 |
|
|
14.09 |
Інформаційні процеси с.7 |
|
|
21.09 |
Способи подання інформації с.8-10 |
|
|
28.09 |
Процесор та пам’ять с.11-12 |
|
|
05.10 |
Пристрої введення та виведення с.12-14 |
|
|
12.10 |
Комп’ютерна мережа та її використання с.15-18 |
|
|
19.10 |
Електронне листування с. 19-22 |
|
|
02.11 |
Спілкування на відстані с. 23-25 |
|
|
09.11 |
Інформаційний шум та фейки с.26-28 |
|
|
16.11 |
Планування групової діяльності с.29-30 |
|
|
23.11 |
Пригадай і йди вперед с.31-32 |
|
|
|
Розділ ІІ. Алгоритми та програми |
|
|
30.11 |
Як слова І, Н Е, АБО впливають на зміст висловлювань с. 33-36 |
|
|
07.12 |
Алгоритми з розгалуженнями с. 36-38 |
|
|
14.12 |
Алгоритми з повтореннями с. 38-40 |
|
|
21.12 |
Повторення за умовою 40-44 |
|
|
28.12 |
Виявлення та виправлення помилок у програмах45 |
|
Календарне планування уроків фізичної культури 4 клас НУШ І семестр
Типова освітня програма початкової освіти. Цикл ІІ (3-4класи) під керівництвом Р.Б.Шияна
№ з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
1 |
02.09 |
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
2 |
05.09 |
№1 місяць вересень «Подорожуємо і відкриваємо світ» Вступний інструктаж.1.Фізичне виховання в Запорізькій Січі. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. |
3 |
06.09 |
Первинний інструктаж.1.Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м’язової та дихальної систем організму. Характеристика основних способів регулювання фізичного навантаження |
4 |
09.09 |
1.Роль фізичних вправ, спрямованих на формування правильної постави, характеристика послідовності їх виконання та запобігання плоскостопості, захворювання очей. |
5 |
12.09 |
1.Олімпійська слава Черкащини: Кваша Альона Сергіївна (художня гімнастика). |
6 |
13.09 |
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. .ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів верхніх кінцівок плечового поясу. .Рухливі ігри «Дрова», «Заборонений рух». |
7 |
16.09 |
Різновиди ходьби, бігу, стрибків.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки. |
8 |
19.09 |
1.Олімпійська слава Черкащини: Краснянська Ірина Василівна (художня гімнастика). |
9 |
20.09 |
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. |
10 |
23.09 |
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі, у шерензі, у колоні. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. |
11 |
26.09 |
1.Олімпійська слава Черкащини: Перешкура Валерій Валерійович (спортивна гімнастика). |
12 |
27.09 |
1.Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. |
13 |
30.09 |
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. |
14 |
03.10 |
№2 місяць жовтень «Машина часу» 1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. |
15 |
04.10 |
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. .ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави |
16 |
07.10 |
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. .ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. |
17 |
10.10 |
1.Олімпійська слава Черкащини: Атамась Володимир Миколайович (спринт). |
18 |
11.10 |
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. |
19 |
14.10 |
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по два (чотири) в колону по одному розведенням і злиттям. |
20 |
17.10 |
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по два (чотири) в колону по одному розведенням і злиттям. |
21 |
18.10 |
1.Олімпійська слава Черкащини: Чернявський Іван Єремійович (стаєр). 2.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 5.Естафети. |
22 |
21.10 |
1.Організовуючі вправи: поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 4.Естафети. |
23 |
31.10 |
1.Організовуючі вправи: поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 4.Естафети. |
24 |
01.11 |
1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах. 4.Естафети. |
25 |
04.11 |
1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в парах. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. 6.Підсумковий урок. |
26 |
07.11 |
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
27 |
08.11 |
№3 місяць листопад «Чарівні перетворення» Первинний інструктаж. 1.Олімпійська слава Черкащини: Хіміч Андрій Іванович (веслування: каное |
28 |
11.11 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. |
29 |
14.11 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.2.Різновиди ходьби |
30 |
15.11 |
1.Олімпійська слава Черкащини: Шапочка Юрій Павлович (академічне веслування). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3 |
31 |
18.11 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. |
32 |
21.11 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. |
33 |
22.11 |
1.Олімпійська слава Черкащини: Мотузенко Олександр Олексійович (веслування на байдарці). |
34 |
25.11 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби |
35 |
28.11 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу |
36 |
29.11 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди стрибків, бігу, ходьби (по спіралі; шеренговим кроком; за зміною напрямку за зоровим сигналом). |
37 |
02.12 |
ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). |
38 |
05.12 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. .ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. .Комплекси фізкультурних пауз («пальчикова гімнастика»). |
39 |
06.12 |
№4 місяць грудень «Факти і таємниці» Первинний інструктаж. 1.Олімпійська слава Черкащини: Сатановський Петро Васильович (волейбол). |
40 |
09.12 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. |
41 |
12.12 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. |
42 |
13.12 |
1.Олімпійська слава Черкащини: Горб Тетяна Вікторівна (гандбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. |
43 |
16.12 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. |
44 |
19.12 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. |
45 |
20.12 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. |
46 |
23.12 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем |
47 |
26.12 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем |
48 |
27.12 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча над головою, під ногами; передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей |
49
|
30.12 |
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. |
Календарне планування складене та прокалендаризоване відповідно розкладу
|
Понеділок |
|
Вівторок |
1 |
Я досліджую світ |
1 |
Я досліджую світ |
2 |
Математика |
2 |
Українська мова |
3 |
Англійська мова |
3 |
Математика |
4 |
Українська мова |
4 |
Я досліджую світ |
5 |
Фізична культура |
5 |
Мистецтво |
|
|
6 |
Фізична культура |
|
|
|
|
|
Середа |
|
Четвер |
1 |
Я досліджую світ |
1 |
Я досліджую світ |
2 |
Математика |
2 |
Українська мова |
3 |
Українська мова |
3 |
Математика |
4 |
Англійська мова |
4 |
Я досліджую світ |
5 |
Інформатика |
5 |
Мистецтво |
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
1 |
Я досліджую світ |
1 |
|
2 |
Математика |
2 |
|
3 |
Англійська мова |
3 |
|
4 |
Українська мова |
4 |
|
5 |
Фізична культура |
5 |
|
|
|
6 |
|
Тижневе навантаження
Українська мова 5 год.
Англійська мова 3 год.
Математика 5 год.
ЯДС 7 год. (першими уроками понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця-робота з підручником та зошитом ЯДС.
Середа – дизайн та технології.
Вівторок та четвер( четвертими уроками) – робота з посібником щоденні 5.
Мистецтво 2 год.
Інформатика 1 год.
Фізична культура 3 год.