№з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Вимоги до рівня підготовки учнів |
Дбаємо про наше майбутнє |
|||
1. |
|
Природні багатства Землі, які використовує людство, їх обмеженість і невідтворюваність. |
Учень: розповідає про ресурси планети, їх обмеженість і невідтворюваність. |
2. |
|
Вплив способу життя людини на екологічний стан планети. |
Пояснює цінність природи для життя людини. |
3 |
|
Екологічні проблеми планети, фактори впливу на екологічний стан навколишнього середовища. |
Визначає екологічні проблеми рідного краю, планети і причини їх виникнення. |
4 |
|
Можливі дії щодо зменшення негативного впливу людини на довкілля. |
Визначає фактори впливу діяльності людини на екологічний стан довкілля. |
|
|
|
Висловлює власну позицію щодо відповідальності кожного за надмірне використання природних ресурсів. |
До доброї справи долучаємося разом |
|||
5 |
05.10 |
Екогрупа. Правила роботи в екогрупі. |
Учень: Розповідає про мету діяльності екогрупи, |
6 |
12.10 |
Екогрупа. Правила роботи в екогрупі. Обов’язки членів екогрупи. |
Пояснює правила роботи в екогрупі, |
7 |
19.10 |
Планування роботи. Проведення домашніх аудитів. |
Співвідносить обов’язки члена екогрупи з можливостями. |
|
|
|
Оцінює свою роботу в екогрупі. |
Мої стосунки з довколишніми |
|||
8 |
01.11 |
Визначаємо важливість налагодження добрих стосунків між людьми. |
Учень: Розповідає про важливість налагодження добрих взаємин між людьми; |
9 |
09.11 |
Нащо клад, якщо між людьми лад. Аналіз життєвих ситуацій пов’язаних між взаєминами між людьми. |
Пояснює необхідність дотримуватися етичних норм у стосунках з довколишніми. |
10 |
16.11 |
Нащо клад, якщо між людьми лад. Аналіз життєвих ситуацій пов’язаних між взаєминами між людьми. |
Досліджує власні звички, стиль життя щодо налагодження своїх стосунків з довколишніми. |
11 |
23.11 |
Дії щодо налагодження добрих стосунків з навколишніми: нумо гратися, якщо в друга День народження. |
Визначає доступні шляхи налагодження добрих взаємин між людьми. |
12 |
30.11 |
Дії щодо налагодження добрих стосунків з навколишніми: мир-миром, я – ввічливий сусід, мій обов’язок вдома. |
Визначає і виконує прийнятні для себе і для членів родини діїї щодо налагодження добрих стосунків. |
13 |
07.12 |
Екскурсія до фахівця з налагодження стосунків (психолога). |
Досліджує причини та наслідки поліпшення взаємин між людьми |
14 |
14.12 |
Проєкт – «Добрі стосунки – найбільший скарб. |
Та фіксує результати досліджень. |
15
|
21.12
|
Проєкт – «Добрі стосунки – найбільший скарб. |
|
|
|
|
|
№з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Вимоги до рівня підготовки учнів |
Піклування про рослини |
|||
|
|
Значення рослин в житі людини. |
Учень: |
|
|
Важливість вироблення дбайливого ставлення людей до рослин. |
Розповідає про цінність рослин для життя на планеті; Пояснює: проблеми зменшення рослинності на планеті, їх причина та наслідки. |
|
|
Дарунки рослин. Кількісний і якісний аудити. |
|
|
|
Дії щодо піклування про рослини: квітка для подарунка, «швидка допомога» рослинам, тропічний сад, мій саджанець, авторська ялинка. |
Досліджує: власні звички і ставлення до рослин. Діє для збереження і примноження рослин у своєму житті. |
|
|
Екскурсія. Йдемо до парку. (Вивчення стану зелених насаджень в нашому місті. ) |
Здійснює спостереження за рослинами та фіксує його результати. |
|
|
Проєкт «Рослини- зелені друзі». |
Бере участь у проєкті для популяризації ідеї дбайливого ставлення до рослин. |
|
|
Планування подальших дій щодо примноження рослин на планеті. |
|
|
|
Планування подальших дій щодо примноження рослин на планеті |
Презентує результати діяльності. |
Зменшення кількості непотрібних покупок |
|||
|
|
У розумних людей – розумні покупки. Відповідне ставлення до своїх покупок. Що варто і не варто купувати. |
Учень; розповідає про необхідність зменшення кількості зайвих покупок. |
|
|
Якісний і кількісний аудити. Дії щодо впорядкування своїх покупок: термін придатності покупок, моя скарбничка, уважний покупець. |
Пояснює залежність між кількістю товарів і витраченими ресурсами; Досліджує власні звички, стиль життя щодо здійснення покупок; |
|
|
Екскурсія «Йдемо до магазину». (Вивчення пропозицій магазину. |
|
|
|
Проєкт «У розумних людей – розумні покупки». |
Визначає шляхи скорочення кількості зайвих покупок; Визначає і виконує прийняті для себе і членів родини дії щодо скорочення непотрібних покупок; |
|
|
Планування подальших дій і змін індивідуальної поведінки щодо зменшення кількості зайвих покупок. |
|
Новий стиль мого життя |
|||
|
|
Стійкий розвиток – новий стиль мого життя. |
Учень розповідає про важливість вироблення екологічно доцільного способу життя. |
|
|
Індивідуальний внесок у справу збереження ресурсів. |
Пояснює наслідки надмірних трат природних ресурсів, свій вибір поведінки. |
|
|
Досяжні цілі. Оцінки й побажання щодо свого майбутнього. |
Визначає бажані зміни у побутових звичках |
День Землі |
|||
|
|
Визначення бажаних змін у способі життя сім’ї та окремих її членів. |
Учень: Висловлює власну позицію щодо дбайливого ставлення до ресурсів планети. |
|
|
Презентація досягнень. Підсумок за рік. |