Календарне планування

Про матеріал
Варіативний складник робочого навчального плану. Уроки для стійкого розвитку " Моя щаслива планета"( О. Пометун)
Перегляд файлу

№з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Вимоги до рівня підготовки учнів

Дбаємо про наше майбутнє

1.

 

Природні багатства Землі, які використовує людство, їх обмеженість і невідтворюваність.

Учень: розповідає про ресурси планети, їх обмеженість і невідтворюваність.

2.

 

Вплив способу життя людини на екологічний стан планети.

Пояснює цінність природи для життя людини.

3

 

Екологічні проблеми планети, фактори впливу на екологічний стан навколишнього середовища.

Визначає екологічні проблеми рідного краю, планети і причини їх виникнення.

4

 

Можливі дії щодо зменшення негативного впливу людини на довкілля.

Визначає фактори впливу діяльності людини на екологічний стан довкілля.

 

 

 

Висловлює власну позицію щодо відповідальності кожного за надмірне використання природних ресурсів.

До доброї справи долучаємося разом

5

05.10

Екогрупа. Правила роботи в екогрупі.

Учень:

Розповідає про мету діяльності екогрупи,

6

12.10

Екогрупа. Правила роботи в екогрупі. Обов’язки членів екогрупи.

Пояснює правила роботи в екогрупі,

7

19.10

Планування роботи. Проведення домашніх аудитів.

Співвідносить обов’язки члена екогрупи з можливостями.

 

 

 

Оцінює свою роботу в екогрупі.

Мої стосунки з довколишніми

8

01.11

Визначаємо важливість налагодження добрих стосунків між людьми.

Учень:

Розповідає про важливість налагодження добрих взаємин між людьми;

9

09.11

Нащо клад, якщо між людьми лад. Аналіз життєвих ситуацій пов’язаних між взаєминами між людьми.

Пояснює необхідність дотримуватися етичних норм у стосунках з довколишніми.

10

16.11

Нащо клад, якщо між людьми лад. Аналіз життєвих ситуацій пов’язаних між взаєминами між людьми.

Досліджує власні звички, стиль життя щодо налагодження своїх стосунків з довколишніми.

11

23.11

Дії щодо налагодження добрих стосунків з навколишніми: нумо гратися, якщо в друга День народження.

Визначає доступні шляхи налагодження добрих взаємин між людьми.

12

30.11

Дії щодо налагодження добрих стосунків з навколишніми: мир-миром, я – ввічливий сусід, мій обов’язок вдома.

Визначає і виконує прийнятні для себе і для членів родини діїї щодо налагодження добрих стосунків.

13

07.12

Екскурсія до фахівця з налагодження стосунків (психолога).

Досліджує причини та наслідки поліпшення взаємин між людьми

14

14.12

Проєкт – «Добрі стосунки – найбільший скарб.

Та фіксує результати досліджень.

15

 

21.12

 

Проєкт – «Добрі стосунки – найбільший скарб.

 

 

 

 

 

 

 

№з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Вимоги до рівня підготовки учнів

Піклування про рослини

 

 

Значення рослин в житі людини.

Учень:

 

 

Важливість вироблення дбайливого ставлення людей до рослин.

Розповідає про цінність рослин для життя на планеті;

Пояснює: проблеми зменшення рослинності на планеті, їх причина та наслідки.

 

 

Дарунки рослин. Кількісний і якісний аудити.

 

 

 

 

 

Дії щодо піклування про рослини: квітка для подарунка, «швидка допомога» рослинам, тропічний сад, мій саджанець, авторська ялинка.

Досліджує: власні звички і ставлення до рослин.

Діє для збереження і примноження рослин у своєму житті.

 

 

Екскурсія. Йдемо до парку. (Вивчення стану зелених насаджень в нашому місті. )

Здійснює спостереження за рослинами та фіксує його результати.

 

 

Проєкт «Рослини- зелені друзі».

Бере участь у проєкті для популяризації ідеї дбайливого ставлення до рослин.

 

 

Планування подальших дій щодо примноження рослин на планеті.

 

 

Планування подальших дій щодо примноження рослин на планеті

Презентує результати діяльності.

Зменшення кількості непотрібних покупок

 

 

У розумних людей – розумні покупки. Відповідне ставлення до своїх покупок. Що варто і не варто купувати.

Учень; розповідає про необхідність зменшення кількості зайвих покупок.

 

 

Якісний і кількісний аудити. Дії щодо впорядкування своїх покупок: термін придатності покупок, моя скарбничка, уважний покупець.

Пояснює залежність між кількістю товарів і витраченими ресурсами;

Досліджує власні звички, стиль життя щодо здійснення покупок;

 

 

Екскурсія «Йдемо до магазину». (Вивчення пропозицій магазину.

 

 

Проєкт «У розумних людей – розумні покупки».

Визначає шляхи скорочення кількості зайвих покупок;

Визначає і виконує прийняті для себе і членів родини дії щодо скорочення непотрібних покупок;

 

 

Планування подальших дій і змін індивідуальної поведінки щодо зменшення кількості зайвих покупок.

Новий стиль мого життя

 

 

Стійкий розвиток – новий стиль мого життя.

Учень розповідає про важливість вироблення екологічно доцільного способу життя.

 

 

Індивідуальний внесок у справу збереження ресурсів.

Пояснює наслідки надмірних трат природних ресурсів, свій вибір поведінки.

 

 

Досяжні цілі. Оцінки й побажання щодо свого майбутнього.

Визначає бажані зміни у побутових звичках

День Землі

 

 

Визначення бажаних змін у способі життя сім’ї та окремих її членів.

Учень:

Висловлює власну позицію щодо дбайливого ставлення  до ресурсів планети.

 

 

Презентація досягнень. Підсумок за рік.

 

docx
Додав(-ла)
Гайдай Олена
Додано
28 березня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку