Алла Несвіт 5 клас Календарне планування ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Тема, підтема |
Соціокуль- турна компетенція |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Змістові лінії
|
|||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відполвідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||
|
Тема: Weather and nature (Природа та погода) 10 год |
|
||||||||||||||||
48. |
|
Повторний інструктаж з БЖ. Тема: Тема: При- рода і погода Вдосконалення навичок діалогічного мовлення. |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
ЛО с.98, повторення впр.5 с.100 |
Питальні речення, стверджувальна та заперечна відповідь |
Листи впр.3 с.99 |
Впр.3 с.99 |
Діалогічне мовлення впр.2 с.98, опис малюнків впр.5 с.100 |
Впр.4 с.100 |
Вивчити ЛО с.98, написати твір за планом впр.6 с.101, *описати малюнок впр.5 с.100 (за вибором) |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Робить повідомле-ння про складні погодні умови |
|
||||
49. |
|
Пори року. Моя улюблена пора року. Вдосконалення лексичних знань учнів |
ЛО впр.2 с.101 |
Прикметники |
Впр.3 с.101-102 |
“The weather forecast” с.115 (консп1.) |
Впр.4 с.102, робота в парах впр.5 с. 102 |
Впр.2 с.101 |
Повторити ЛО, впр.впр.3 с.101 (у.), впр.6 с.102 (п.), *опис улюбленої пори року. |
|
|
|||||||
50. |
|
Погода в Англії та Україні. Ступені порівняння прикметників. |
Закріплення |
Ступені порівняння прикметників |
Впр.3 с.103 |
Впр.3 с.103 |
Робота в парах впр.2 с.103, діалог за картою впр.5 с.105 |
Впр.4 с.104, словниковий диктант |
Повторити правило с.208-209, впр.3 с.103 (у.), написати повідомлення впр.7 с.105, *усне повідомлення впр.6 с.105. |
|
|
|||||||
51. |
|
Погода в різні пори року. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення |
Закріплення |
Неофіційний лист |
Впр.2 с.106 |
Впр.2 с.106 |
Діалог впр.1 с.106, робота в парах впр.3 с.106 |
Написання листа |
Повторити ЛО, написати листа впр.6 с.107, *впр.5 с.107 (у.) |
|
|
|
|
|||||
52. |
|
Якою буде погода? Вживання модальних дієслів would, should, can |
Повторення |
Модальні дієс- лова would, should, can |
Впр.2 с.108 |
Впр.2 с.108 |
Діалог впр.1 с.107, висловлення згоди/незгоди впр.5 с.109 |
Впр.4 с.109 |
Повторити правило с.109, скласти речення впр.6 с.110 (п), *діалог впр.5 с.109. |
|
|
|||||||
53. |
|
Розваги в різні пори року. Вживання майбутнього часу. |
Повторення |
Майбутній час: will, to be going to |
Впр.1 с.110 |
Впр.1 с.110 |
Робота в парах впр.2 с.111, моделювання ситуацій впр.5 с.112 |
Впр.3, 4 с.112 |
Повторити правило с.111, написати відповідь на лист впр.6 с.113, *опис погоди. |
|
|
|||||||
54. |
|
Природні дива. Вдосконалення граматичних навичок. Вживання прикметника (повторення) |
Прикметники с.113 |
Повторення |
Впр.3 с.114 |
Впр.1 с.113 |
Робота в парах впр.2 с.114, моделювання ситуації впр.5 с.115 |
Питальні речення |
Повторити ЛО, написати листа впр.6 с.115, *діалог впр.5 с.115. |
|
|
|||||||
55. |
|
Захист проектів «Пори року та шкільний рік». Повторення граматики. |
Закріплення ЛО теми |
Повторення, порядок слів у англійському реченні |
Впр.4 с.116 |
Впр.1 с.115 |
Розповідь про улюблену пору року |
Впр.3,4 с. 116, самостійна робота |
Підготувати монолог “My Favourite Season”, впр.5 с.117 (п.), *8 запитань за темою. |
|
|
|||||||
56. |
|
Урок із домашнього читання. “The Wind, the Sun, and Simon”. |
Словотвір впр.7 с.120 |
Алфавіт |
Впр.3 с.118 |
Впр.3 с.118 |
Монологічні висловлювання учнів, робота в режимі P→Class |
Впр.4,5 c.119 |
Впр.7 с.120 (п), *підготувати проект за с.120-121 |
|
|
|||||||
57 |
|
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за темою: Природа та погода |
Повт. вивч. матеріал з теми «Природа та погода» |
|
||||||||||||||
|
Тема: Around Great Britain and Ukraine (Великобританія та Україна) 10 год
|
|
||||||||||||||||
58. |
|
Тема: Україна та Великобританія. Власні назви.
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
Власні назви впр.1 с.122 |
Правопис власних назв, особливості вживання |
Впр.3 с.123 |
Впр.3 с.123 |
Робота в парах впр.4 с.124 |
Впр.5 с.124 |
Вивчити ЛО, впр.3 с.123 (у)*переказувати, впр.6 с.124 (п). |
|
Демонст-рує розуміння цінності культурно-го розмаїття та необхідно-сті жити разом у мирі |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожньо-го руху, поведінки на воді та в інших місцях |
|
||||
59. |
|
Англія, Шотландія, Уельс. Вживання Present Perfect Tense |
ЛО с.125 |
Повторення Present Perfect Tense |
Впр.3 с.123 |
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів, моделювання ситуації впр.7 с.124 |
Складання речень в Present Perfect Tense |
Вивчити ЛО с.125, впр.8 с.125 (п), *розповідь про Британію. |
|
||||||||
60. |
|
Національні парки. Вживання означеного артикля the. |
Повторення ЛО теми «Відпочинок» |
Означений артикль the |
Впр.1 с.126 |
|
Опис малюнків впр.1 с.127, моделювання ситуації «Розмова за допомогою Skype» |
Складання речень впр.3 с.125 |
Доповнити текст впр.4 с.127, повторити правило с.128, впр.5 с.128 (п), *діалог впр.6 с.128. |
|
||||||||
61. |
|
Україна – наша Батьківщина. Вдосконалення навичок монологічного мовлення |
Закріплення |
Висловлення наміру, пропозиції |
Впр.2 с.129 |
Впр.2 с.129 |
Моделювання ситуації впр.4 с.130, робота в групах впр.5 с.130 |
Впр.3 с.129 |
Твір “Lebedyn is the Place Where I Live”, *вивчити твір. |
|
||||||||
62. |
|
Національні символи України . Вдосконалення навичок читання |
ЛО с.131 |
Власні назви |
Впр.2 с.131 |
Впр.2 с.131 |
Робота в парах впр.3 с.132 |
Питання до тексту впр.2 с.131 |
Вивчити ЛО с.131, впр.2 с.131 (переказувати), *повідомлення про символи Британії. |
|
||||||||
63. |
|
Національні символи Британії. Вдосконалення навичок аудіювання. |
ЛО с.131 |
|
Текст “British Symbols” |
Текст “British Symbols”, повідомлення учнів |
Впр.5 с.132 |
Складання речень за темою уроку |
Монолог “British Symbols”, впр.6 с.133, *скласти 8 запитань за темою. |
|
||||||||
64. |
|
Україна – європейська країна. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення. |
Закріплення |
Повторення ступенів порівняння прикметників |
Впр.2 с.133 |
Впр.2 с. 133 |
Робота в групах впр.3 с.134 |
Впр.5 с.134 (складання плану подорожі), словнико-вий диктант |
Твір впр.7 с.134, *вивчити твір. |
|
|
|||||||
65. |
|
Україна. Вдосконалення граматичних навичок. |
Закріплення |
Закріплення Present Perfect Tense, неправильні дієслова |
Впр.5 с.136 |
|
Робота в групах за впр.5 с.136 |
Впр.1,2,4 с.135-136 |
Впр.3 с.135 (п), *написати листа впр.6 с.136. |
|
||||||||
66 |
|
Урок із домашнього читання. “Up the Mountain”. |
Закріплення |
Закріплення |
Впр.2 с.137 |
Впр.2 с.137 |
Робота в парах впр.1 с.137 |
Впр.4 с.138 |
*Виготовити буклет с.138-139, впр.5 с.138 (п), повторити лексико-граматичний матеріал. |
|
||||||||
67. |
|
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за темою: Велика Британія та Україна |
Повторити лексико-граматичний ма- теріал. |
|
||||||||||||||
|
|
Тема: The place where I live (Місце проживання) (10 год)
|
|
|||||||||||||||
68. |
|
Тема: Місце проживання. Вживання структур there is/are |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
ЛО с.141 |
Структура there is/are |
Впр.3 с.141 |
|
Складання речень за малюнком вп.2 с.140, робота в парах впр.3,6 с.141-142 |
Впр.4,5 с.141 |
Написати твір за планом впр.7 с.142, *діалог впр.6 с.142, повторити ЛО. |
Пояснює взаємо-зв’язок людини й навколи-шнього середовища та залеж-ність її від природних ресурсів |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади |
|
|
||||
69. |
|
Визначні місця України. Вдосконалення граматичних навичок |
ЛО с.143 |
Структура there is/are |
Впр.3 с.143 |
Впр.3 с.143 |
Робота в парах впр.4с.143, моделювання ситуації впр.6 с.144 |
Впр.5 с.144 |
Повторити ЛО, впр.3 с.143 (у), *переказати текст, написати листа впр.7 с.144. |
|
|
|||||||
70. |
|
Визначні площі світу. Вдосконалення лексичних знань учнів. |
ЛО с.145 |
Повторення часових форм дієслова |
Впр.1 с.145 |
Впр.1 с.145 |
Проект “My Community Centre ” |
Впр.2 c.146 |
Впр.6 с.147, *розповідь про рідне місто. |
|
|
|||||||
71. |
|
Обласний центр. Вживання граматичної конструкції to be going to…” |
Повторення |
Ступені порівняння прикметників, to be going to…” |
Впр.2 с.148 |
Впр.2 с.148 |
Робота в парах впр.3 с.148 |
Впр.4 с.148 |
Письмове повідомлення про наш обласний центр, *вивчити повідомлення. |
|
|
|
|
|||||
72. |
|
Парки відпочинку. Вживання питальних запитань. |
Закріплення. |
Питальні речення |
Впр.2 с.150 |
Повідомлення учнів |
Робота в парах впр.4 с.151 |
Впр.5 с.151 |
Читати, переказувати впр.2 с.150, впр.7 с.152, *діалог впр.6 с.151. |
|
|
|||||||
73. |
|
Визначні місця твого регіону. Вживання загальних запитань |
Закріплення |
Загальні запитання |
Впр.2 с.152 |
|
Робота в парах впр.5 с.153 |
Впр.3 с.153 |
Впр.2 с.152 (у), впр.1 с.152 (п), *діалог “Landmarks of My Town”. |
|
|
|||||||
74. |
|
Де живе твій друг? Вдосконалення граматичних навичок учнів. Різні типи запитань |
Повторення |
Різні типи запитань |
Впр.1, 5 с.154-155 |
Впр.1 с.154 |
Діалогічне мовлення |
Впр.4 с.155 |
Впр.5 с.155 (у), впр.6 с.156 (п),*виготовити буклет “My Region”. |
|
|
|||||||
75. |
|
Музеї та виставки. Повторення часових форм дієслова. |
Повторення |
Повторення часових форм дієслова |
Впр.2 с.156 |
Впр.3 с.157 |
Робота в парах впр.4 с.157, робота в групах впр.5 с.158 |
Впр.1 с.156 |
Написати листа за впр.6 с.158,*розповідь “Our Local Art Museum”. |
|
|
|||||||
76. |
|
Місце, де я живу. Повторення граматики. |
Повторення |
Повторення часових форм дієслова, порядок слів у англійському реченні |
Впр.1 с.158 |
|
Розігрування діалогу впр.1 с.158 |
Впр.3, 4 с.159, самостійна робота |
Написати повідомлення за впр.6 с.160, *діалог впр.5 с.160. |
|
|
|||||||
77. |
|
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за темою: Місце проживання |
Повторити лексико-граматичний матеріал теми. |
|
||||||||||||||
|
|
Тема: Holidays and traditional (Свята та традиції) (12 год)
|
|
|||||||||||||||
78. |
|
Тема: Свята та традиції. Вживання числівників. |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
ЛО с.166 |
Кількісні та порядкові числівники |
Впр.1 с.166 |
Впр.3 с.166 |
Робота в парах впр.2 с.166 |
Впр.5 с.168 |
Повторити правила с.209, впр.6 с.168 (п), діалог впр.7 с.168, *повідомлення впр.8 с.168. |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
||||
79. |
|
Свята в Україні. Вживання прийменників on, in |
ЛО впр.1 с.169 |
Прийменники on, in |
Впр.2 c.169 |
Впр.1 с.169 |
Робота в парах впр.3 с.170 |
Впр.5 с.171 |
Впр.2 с.169 (у), впр.7 с.171 (п), *впр.8 с.171 ( |
|
|
|
||||||
80 |
|
Готуємось до свята. Вдосконалення навичок аудіювання. |
|
Повторення |
|
|
|
|
напис. листа Діду Морозу; повт. The Past Simple Tense |
|
|
|
||||||
81. |
|
Свята у Британії. Вживання The Past Simple Tense |
Назви британських свят |
The Past Simple Tense |
Впр.1 с.172 |
Впр.1 с.172 |
Робота в групах впр.4 с.173 |
Впр.3 с.173 |
Впр.1 с.172 (у), впр.6 с.174 (п), *повідомлення “British Holidays”. |
|
|
|
||||||
82. |
|
Святкові страви. Вдосконалення монологічного мовлення |
Повторення лексики по темі «Їжа» |
Повторення часових форм дієслова |
Впр.1,2 с.174 |
Повідомлення учнів |
Моделювання ситуації впр.6 с.176 |
Впр.3,5 с.175 |
Впр.2 с.174 (переказ), впр.8 с.176, *виготовити листівку. |
|
|
|
||||||
83. |
|
Українські традиції. Вдосконалення діалогічного мовлення |
Повторення |
Повторення |
Впр.впр.2 с. 177 |
Впр.2 с.177 |
Робота в парах впр.1 с.177, опис малюнка впр.4 с.178 |
Впр.3 с.177 |
Розповідь “Christmas in Ukraine”, впр.6 с.178, *пояснити прислів’я впр.5 с.178. |
|
|
|
|
|||||
84 |
|
День святого Валентина. Вдосконалення навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
Впр. 5, ст.175 |
Впр.4, ст.176 |
Вправа 4, ст.176-розкрити дужки, записати дієслова в правильній часовій формі |
|
|
|
||||||
85. |
|
Святкування Дня Святого Валентина. Повторення граматики |
Повторення |
Повторення вживання прийменників, часи дієслова |
Впр.1 с.179 |
|
Монологічне мовлення впр.4 с.180 |
Словниковий диктант, впр.2,3 с.179 |
Впр.5 с.180 (п), *діалог “My Favourite Holiday”. |
|
|
|
||||||
86 |
|
Великдень. Вживання The Past Simple Tense.
|
|
The Past Simple Tense. Прийменник |
|
|
Впр. 1, ст.179 |
впр.2, ст.179 впр.3, ст. 179 |
Впр.5, ст.180-вставити слова замість про-пусків; підгот. до проектної роботи(с. 182-183) |
|
|
|
||||||
86. |
|
Урок із домашнього читання “Мrs. Веаr's Valentine”. |
Повторення |
Повторення присвійного відмінка іменника |
Впр.2 с.180 |
|
Впр.1 с.180 |
Впр.5,6 с.182 |
Оформити проект с.182-183. |
|
|
|
||||||
87 |
|
Проектна робота. Вигото-влення постерів “My fa-vourite holiday” |
|
|
|
|
С. 182-183 |
Виготовле ння посте рів |
Повт. вивч. матеріал з теми «Свята і традиції» |
|
|
|
||||||
88. |
|
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за темою: Свята та традиції |
Повторити лексико-граматичний матеріал. |
|
||||||||||||||
|
|
Тема: Scholl life ( Шкільне життя) (11 год.)
|
|
|
||||||||||||||
89. |
|
Тема: Шкільне життя. Вживання питальних слів Wh-questions.. |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
ЛО с.184 |
Спеціальні запитання, питальні слова, General and Wh-questions |
Впр.1 с.184 |
Впр.1 с.184 |
Робота в парах впр.3 с.184, впр.6 с.186 |
Впр.5 с.186 |
Повторити правило с.185, впр.7 с.186 (п), *діалог впр.6 с.186. |
Обговорює участь у шкільних екологіч-них заходах |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Впоряд-ковує власний робочий день з дотрима-нням здорового способу життя |
|
||||
90. |
|
Шкільні предмети. Вдосконалення лексичних знань учнів |
ЛО впр.1 с.187 |
Повторення вживання прийменників |
Впр.2 с.187 |
|
Робота в парах впр.3,4 с.188, робота в групах впр.7 с.189 |
Впр.7 с.189 |
Розповідь “My School Subjects”, впр.8 с.189.
|
|
||||||||
91. |
|
Мій улюблений предмет. Вживання минулого часу |
Повторення |
Минулий простий час |
Впр.3 с.190 |
|
Робота в парах впр.4,6 с.191-192 |
Впр.5 с.191 |
Повторити часові форми дієслова. Впр.7 с.192, *розповідь про улюблений шкільний предмет. |
|
||||||||
92. |
|
Розклад уроків. Вдосконалення навичок монологічного мовлення |
Повторення |
Питальні речення |
Впр.1,5 с.193 |
Впр.1,5 с.193 |
Робота в групах впр.6 с.194 |
Впр.4 с.193 |
Написати листа впр.7 с.195, *розіграти діалог впр.6 с.194. |
|
||||||||
93 |
|
Розклад уроків. Вдосконалення навичок письма |
|
спеціальні питання |
|
|
|
Впр.5, ст.193 впр.6, ст..194(робота в групах) |
Впр.7, ст.195-напис. листа другу про предмети, що вивчаєш в школі та про вчителів) |
|
||||||||
94. |
|
Діяльність на уроках. Вдосконалення діалогічного мовлення |
Повторення ЛО с.197 |
Повторення часових форм дієслова |
Впр.2 с.195 |
|
Діалогічне мовлення впр.5 с.196 |
Впр.4 с.196, самостійна робота впр.6 с.199 |
скласти діалоги, використ. подані фрази; повт. правила утворення множини іменника |
|
|
|
||||||
95. |
|
Чому ми вивчаємо англійську мову? Вдосконалення навичок монологічного мовлення |
ЛО с.198 |
Повторення |
Впр.3 с.199 |
Впр.3,6 с.199 |
Робота в групах впр.4, 5 с.199 |
Впр.5 с.199 |
Розіграти діалог впр.6 с.199, впр.8 с.200, *скласти діалог впр.7 с.199. |
|
|
|||||||
96. |
|
Англійська мова. Повторення граматики. |
Повторення |
Повторення часових форм дієслова, займенники |
Впр.4 с.201 |
Впр.4 с.201 |
Монологічне мовлення впр.5 с.201 |
Впр.1,2,3 с.200-201, самостійна робота |
Написати твір за впр.6 с.201, *вивчити твір. |
|
||||||||
97. |
|
Урок із домашнього читання «А New Friепd» |
Повторення лексики по темі «Сім’я» |
Повторення |
Впр.2 с.202 |
|
Робота в парах впр.1 с.202 |
Впр.4,5,6 с.203-203 |
Скласти 6 запитань за впр.7 с.204, *оформити проект с.204-205. |
|
||||||||
98. |
|
Урок-проект “My Ideal School”. Вдосконалення монологічного мовлення. |
|
|
|
|
Захист проектів, робота в режимі P→Class, висловлення оціночних суджень |
|
Повторити лексику по темі «Відпочинок». |
|
||||||||
99 |
|
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за темою: Шкільне життя |
письм. розп. про урок англійської мови; повторити вивчений матеріал з теми |
|
||||||||||||||
100. |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Повторити лексику по темі «Визначні місця України та Британії». |
|
||||||||||||||
101. |
|
Контроль навичок читання. |
Повторити лексико-граматичний матеріал. |
|
||||||||||||||
102. |
|
Контроль навичок письма. |
Підготуватися до контролю говоріння. Підготувати усну тему |
|
||||||||||||||
103. |
|
Контроль навичок говоріння. |
Підготувати кросворди, вікторини. |
|
||||||||||||||