Календарне планування 5 клас

Про матеріал
Календарне планування на 2 семестр 5 клас до підручника Алли Несвіт містить теми, граматичний та лексичний матеріал, змістові лінії.
Перегляд файлу

Алла Несвіт 5 клас  Календарне планування  ІІ семестр

 

з/п

Дата

Тема, підтема

Соціокуль-

    турна компетенція

Лексичний

матеріал

Граматичний

матеріал

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє

завдання

Змістові лінії

 

Екологічна безпека

Громадянська відполвідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Тема: Weather and nature (Природа та погода)

10 год

 

48.

 

Повторний інструктаж з БЖ. Тема: Тема: При-

рода і погода

Вдосконалення навичок діалогічного мовлення.

розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

ЛО с.98, повторення впр.5 с.100

Питальні речення, стверджувальна та заперечна відповідь

Листи впр.3 с.99

Впр.3 с.99

Діалогічне мовлення впр.2 с.98, опис малюнків впр.5 с.100

Впр.4 с.100

Вивчити ЛО с.98, написати твір за планом впр.6 с.101, *описати малюнок впр.5 с.100 (за вибором)

Розглядає  природу як цілісну систему

 

Робить повідомле-ння про складні погодні умови

 

49.

 

Пори року. Моя улюблена пора року. Вдосконалення лексичних знань учнів

ЛО впр.2 с.101

Прикметники

Впр.3 с.101-102

“The weather forecast” с.115 (консп1.)

Впр.4 с.102, робота в парах впр.5 с. 102

Впр.2 с.101

Повторити ЛО, впр.впр.3 с.101 (у.), впр.6 с.102 (п.), *опис улюбленої пори року.

 

 

50.

 

Погода в Англії та Україні. Ступені порівняння прикметників.

Закріплення

Ступені порівняння прикметників

Впр.3 с.103

Впр.3 с.103

Робота в парах впр.2 с.103, діалог за картою впр.5 с.105

Впр.4 с.104, словниковий диктант

Повторити правило с.208-209, впр.3 с.103 (у.), написати повідомлення впр.7 с.105, *усне повідомлення впр.6 с.105.

 

 

51.

 

Погода в різні пори року. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення

Закріплення

Неофіційний лист

Впр.2 с.106

Впр.2 с.106

Діалог впр.1 с.106, робота в парах впр.3 с.106

Написання листа

Повторити ЛО, написати листа впр.6 с.107, *впр.5 с.107 (у.)

 

 

 

 

52.

 

Якою буде погода? Вживання модальних дієслів would, should, can

Повторення

Модальні дієс-

лова would,

should,

can

Впр.2 с.108

Впр.2 с.108

Діалог впр.1 с.107, висловлення згоди/незгоди впр.5 с.109

Впр.4 с.109

Повторити правило с.109, скласти речення впр.6 с.110 (п), *діалог впр.5 с.109. 

 

 

53.

 

Розваги в різні пори року. Вживання майбутнього часу.

Повторення

Майбутній час: will, to be going to

Впр.1 с.110

Впр.1 с.110

Робота в парах впр.2 с.111, моделювання ситуацій впр.5 с.112

Впр.3, 4 с.112

Повторити правило с.111, написати відповідь на лист впр.6 с.113, *опис погоди.

 

 

54.

 

Природні дива. Вдосконалення граматичних навичок. Вживання прикметника (повторення)

Прикметники  с.113

Повторення

Впр.3 с.114

Впр.1 с.113

Робота в парах впр.2 с.114, моделювання ситуації впр.5 с.115

Питальні речення

Повторити ЛО, написати листа впр.6 с.115, *діалог впр.5 с.115.

 

 

55.

 

Захист проектів «Пори року та шкільний рік». Повторення граматики.

Закріплення ЛО теми

Повторення, порядок слів у англійському реченні

Впр.4 с.116

Впр.1 с.115

Розповідь про улюблену пору року

Впр.3,4 с. 116, самостійна робота

Підготувати монолог My Favourite Season, впр.5 с.117 (п.), *8 запитань за темою.

 

 

56.

 

Урок із домашнього читання.  The Wind, the Sun, and Simon”.

Словотвір впр.7 с.120

Алфавіт

Впр.3 с.118

Впр.3 с.118

Монологічні висловлювання учнів, робота в режимі PClass

Впр.4,5 c.119

Впр.7 с.120 (п), *підготувати проект за с.120-121

 

 

57

 

Повторення та систематизація вивченого матеріалу за темою: Природа та погода

Повт. вивч. матеріал з теми «Природа та погода»

 

 

Тема: Around Great Britain and Ukraine (Великобританія та Україна)

10 год

 

 

58.

 

Тема: Україна та Великобританія. Власні назви.

 

 

  розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

Власні назви впр.1 с.122

Правопис власних назв, особливості вживання

Впр.3 с.123

Впр.3 с.123

Робота в парах впр.4 с.124

Впр.5 с.124

Вивчити ЛО, впр.3 с.123 (у)*переказувати, впр.6 с.124 (п).

 

 

Демонст-рує розуміння цінності культурно-го розмаїття та необхідно-сті жити разом  у мирі

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожньо-го руху, поведінки на воді та в інших місцях

 

59.

 

Англія, Шотландія, Уельс. Вживання

 Present Perfect Tense

ЛО с.125

Повторення Present Perfect Tense

Впр.3 с.123

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів, моделювання ситуації впр.7 с.124

Складання речень в Present Perfect Tense

Вивчити ЛО с.125, впр.8 с.125 (п), *розповідь про Британію.

 

60.

 

Національні

парки. Вживання означеного

 артикля the.

Повторення ЛО теми «Відпочинок»

Означений артикль the

Впр.1 с.126

 

Опис малюнків впр.1 с.127, моделювання ситуації «Розмова за допомогою Skype»

Складання речень впр.3 с.125

Доповнити текст впр.4 с.127, повторити правило с.128, впр.5 с.128 (п), *діалог впр.6 с.128.

 

61.

 

Україна – наша Батьківщина. Вдосконалення навичок монологічного

мовлення

Закріплення

Висловлення наміру, пропозиції

Впр.2 с.129

Впр.2 с.129

Моделювання ситуації впр.4 с.130, робота в групах впр.5 с.130

Впр.3 с.129

Твір “Lebedyn is the Place Where I Live”, *вивчити твір.

 

62.

 

Національні символи України

. Вдосконалення навичок читання

ЛО с.131

Власні назви

Впр.2 с.131

Впр.2 с.131

Робота в парах впр.3 с.132

Питання до тексту впр.2 с.131

Вивчити ЛО с.131, впр.2 с.131 (переказувати), *повідомлення про символи Британії.

 

63.

 

Національні символи Британії. Вдосконалення навичок аудіювання.

ЛО с.131

 

Текст “British Symbols”

Текст “British Symbols”, повідомлення учнів

Впр.5 с.132

Складання речень за темою уроку

Монолог British Symbols, впр.6 с.133, *скласти 8 запитань за темою.

 

64.

 

Україна – європейська країна. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення.

Закріплення

Повторення ступенів порівняння прикметників

Впр.2 с.133

Впр.2 с. 133

Робота в групах впр.3 с.134

Впр.5 с.134 (складання плану подорожі), словнико-вий диктант

Твір впр.7 с.134, *вивчити твір.

 

 

65.

 

Україна. Вдосконалення граматичних навичок.

Закріплення

Закріплення Present Perfect Tense, неправильні дієслова

Впр.5 с.136

 

Робота в групах за впр.5 с.136

Впр.1,2,4 с.135-136

Впр.3 с.135 (п), *написати листа впр.6 с.136.

 

66

 

Урок із домашнього читання. “Up the Mountain”.

Закріплення

Закріплення

Впр.2 с.137

Впр.2 с.137

Робота в парах впр.1 с.137

Впр.4 с.138

*Виготовити буклет с.138-139, впр.5 с.138 (п), повторити лексико-граматичний матеріал.

 

67.

 

Повторення та систематизація вивченого матеріалу за темою: Велика Британія та Україна

Повторити лексико-граматичний ма-

теріал.

 

 

 

Тема: The place where I live (Місце проживання) (10 год)

 

 

68.

 

Тема: Місце проживання.

Вживання 

структур

 there is/are

  розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

ЛО с.141

Структура there is/are

Впр.3 с.141

 

Складання речень за малюнком вп.2 с.140, робота в парах впр.3,6 с.141-142

Впр.4,5 с.141

Написати твір за планом впр.7 с.142, *діалог впр.6 с.142, повторити ЛО.

Пояснює взаємо-зв’язок людини й навколи-шнього середовища та залеж-ність її від природних ресурсів

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади

 

 

69.

 

Визначні місця України. Вдосконалення граматичних навичок

ЛО с.143

Структура there is/are

Впр.3 с.143

Впр.3 с.143

Робота в парах впр.4с.143, моделювання ситуації впр.6 с.144

Впр.5 с.144

Повторити ЛО, впр.3 с.143 (у), *переказати текст, написати листа впр.7 с.144.

 

 

70.

 

Визначні площі світу. Вдосконалення лексичних знань учнів.

ЛО с.145

Повторення часових форм дієслова

Впр.1 с.145

Впр.1 с.145

Проект “My Community Centre ”

Впр.2 c.146

Впр.6 с.147, *розповідь про рідне місто.

 

 

71.

 

Обласний центр. Вживання граматичної конструкції to be going to…”

Повторення

Ступені порівняння прикметників, to be going to…”

Впр.2 с.148

Впр.2 с.148

Робота в парах впр.3 с.148

Впр.4 с.148

Письмове повідомлення про наш обласний центр, *вивчити повідомлення.

 

 

 

 

72.

 

Парки відпочинку. Вживання питальних запитань.

Закріплення.

Питальні речення

Впр.2 с.150

Повідомлення учнів

Робота в парах впр.4 с.151

Впр.5 с.151

Читати, переказувати впр.2 с.150, впр.7 с.152, *діалог впр.6 с.151.

 

 

73.

 

Визначні місця твого регіону. Вживання загальних запитань

Закріплення

Загальні запитання

Впр.2 с.152

 

Робота в парах впр.5 с.153

Впр.3 с.153

Впр.2 с.152 (у), впр.1 с.152 (п), *діалог “Landmarks of My Town”.

 

 

74.

 

Де живе твій друг? Вдосконалення граматичних навичок учнів. Різні типи запитань

Повторення

Різні типи запитань

Впр.1, 5 с.154-155

Впр.1 с.154

Діалогічне  мовлення

Впр.4 с.155

Впр.5 с.155 (у), впр.6 с.156 (п),*виготовити буклет My Region”.

 

 

75.

 

Музеї та виставки. Повторення часових форм дієслова.

Повторення

Повторення часових форм дієслова

Впр.2 с.156

Впр.3 с.157

Робота в парах впр.4 с.157, робота в групах впр.5 с.158

Впр.1 с.156

Написати листа за впр.6 с.158,*розповідь Our Local Art Museum”.

 

 

76.

 

Місце, де я живу. Повторення  граматики.

Повторення

Повторення часових форм дієслова, порядок слів у англійському реченні

Впр.1 с.158

 

Розігрування діалогу впр.1 с.158

Впр.3, 4 с.159, самостійна робота

Написати повідомлення за впр.6 с.160, *діалог впр.5 с.160.

 

 

77.

 

Повторення та систематизація вивченого матеріалу  за темою: Місце проживання

Повторити лексико-граматичний матеріал теми.

 

 

 

Тема: Holidays and traditional (Свята та традиції) (12 год)

 

 

78.

 

Тема: Свята та традиції. Вживання числівників.

  розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

ЛО с.166

Кількісні та порядкові числівники

Впр.1 с.166

Впр.3 с.166

Робота в парах впр.2 с.166

Впр.5 с.168

Повторити правила с.209, впр.6 с.168 (п), діалог впр.7 с.168, *повідомлення впр.8 с.168.

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах

 

 

79.

 

Свята в Україні. Вживання прийменників on, in

ЛО впр.1 с.169

Прийменники on, in

Впр.2  c.169

Впр.1 с.169

Робота в парах впр.3 с.170

Впр.5 с.171

Впр.2 с.169 (у), впр.7 с.171 (п), *впр.8 с.171 (

 

 

 

80

 

Готуємось до свята. Вдосконалення навичок аудіювання.

 

Повторення

 

 

 

 

напис. листа Діду Морозу; повт. The Past Simple Tense

 

 

 

81.

 

Свята у Британії. Вживання The Past Simple Tense

Назви британських свят

The Past Simple Tense

Впр.1 с.172

Впр.1 с.172

Робота в групах впр.4 с.173

Впр.3 с.173

Впр.1 с.172 (у), впр.6 с.174 (п), *повідомлення “British Holidays”.

 

 

 

82.

 

Святкові страви.

Вдосконалення монологічного мовлення

Повторення лексики по темі «Їжа»

Повторення часових форм дієслова

Впр.1,2 с.174

Повідомлення учнів

Моделювання ситуації впр.6 с.176

Впр.3,5 с.175

Впр.2 с.174 (переказ), впр.8 с.176, *виготовити листівку.

 

 

 

83.

 

Українські традиції. Вдосконалення діалогічного мовлення

Повторення

Повторення

Впр.впр.2 с. 177

Впр.2 с.177

Робота в парах впр.1 с.177, опис малюнка впр.4 с.178

Впр.3 с.177

Розповідь “Christmas in Ukraine”, впр.6 с.178, *пояснити прислів’я впр.5 с.178.

 

 

 

 

84

 

День святого Валентина. Вдосконалення навичок монологічного мовлення

 

 

 

 

Впр. 5, ст.175

Впр.4,

ст.176

Вправа 4, ст.176-розкрити дужки, записати дієслова в правильній часовій формі

 

 

 

85.

 

Святкування Дня Святого Валентина. Повторення граматики

Повторення

Повторення вживання прийменників, часи дієслова

Впр.1 с.179

 

Монологічне мовлення впр.4 с.180

Словниковий диктант, впр.2,3 с.179

Впр.5 с.180 (п), *діалог “My Favourite Holiday”.

 

 

 

86

 

Великдень. Вживання The Past Simple Tense.

 

 

The Past Simple Tense.

Прийменник

 

 

Впр. 1, ст.179

впр.2, ст.179

впр.3, ст. 179

Впр.5, ст.180-вставити слова замість про-пусків; підгот. до проектної роботи(с. 182-183)

 

 

 

86.

 

Урок із домашнього читання  “Мrs. Веаr's Valentine”.

Повторення

Повторення присвійного відмінка іменника

Впр.2 с.180

 

Впр.1 с.180

Впр.5,6 с.182

Оформити проект с.182-183.

 

 

 

87

 

Проектна робота. Вигото-влення постерів “My fa-vourite holiday

 

 

 

 

С. 182-183

Виготовле

ння посте

рів

Повт. вивч. матеріал з теми «Свята і традиції»

 

 

 

88.

 

Повторення та систематизація вивченого матеріалу за темою: Свята та традиції

Повторити лексико-граматичний матеріал.

 

 

 

Тема:  Scholl life ( Шкільне життя)  (11 год.)

 

 

 

89.

 

Тема: Шкільне життя. Вживання питальних слів Wh-questions..

  розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

ЛО с.184

Спеціальні запитання, питальні слова,

General and Wh-questions

Впр.1 с.184

Впр.1 с.184

Робота в парах впр.3 с.184, впр.6 с.186

Впр.5 с.186

Повторити правило с.185, впр.7 с.186 (п), *діалог впр.6 с.186.

Обговорює участь у шкільних екологіч-них заходах

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Впоряд-ковує власний робочий день з дотрима-нням здорового способу життя

 

90.

 

Шкільні предмети. Вдосконалення лексичних знань учнів

ЛО впр.1 с.187

Повторення вживання прийменників

Впр.2 с.187

 

Робота в парах впр.3,4 с.188, робота в групах впр.7 с.189

Впр.7 с.189

Розповідь “My School Subjects”, впр.8 с.189.

 

 

91.

 

Мій улюблений предмет. Вживання минулого часу

Повторення

Минулий простий час

Впр.3 с.190

 

Робота в парах впр.4,6 с.191-192

Впр.5 с.191

Повторити часові форми дієслова. Впр.7 с.192, *розповідь про улюблений шкільний предмет.

 

92.

 

Розклад уроків. Вдосконалення навичок монологічного мовлення

Повторення

Питальні речення

Впр.1,5  с.193

Впр.1,5 с.193

Робота в групах впр.6 с.194

Впр.4 с.193

Написати листа впр.7 с.195, *розіграти діалог впр.6 с.194.

 

93

 

Розклад уроків. Вдосконалення навичок письма

 

спеціальні питання

 

 

 

Впр.5, ст.193

впр.6, ст..194(робота

в групах)

Впр.7, ст.195-напис. листа другу про предмети, що вивчаєш в школі та про вчителів)

 

94.

 

Діяльність на уроках. Вдосконалення діалогічного мовлення

Повторення ЛО с.197

Повторення часових форм дієслова

Впр.2 с.195

 

Діалогічне мовлення впр.5 с.196

Впр.4 с.196, самостійна робота впр.6 с.199

скласти діалоги, використ. подані фрази; повт. правила утворення множини іменника

 

 

 

95.

 

Чому ми вивчаємо англійську мову? Вдосконалення навичок монологічного мовлення

ЛО с.198

Повторення

Впр.3 с.199

Впр.3,6 с.199

Робота в групах впр.4, 5 с.199

Впр.5 с.199

Розіграти діалог впр.6 с.199, впр.8 с.200, *скласти діалог впр.7 с.199.

 

 

96.

 

Англійська мова. Повторення граматики.

Повторення

Повторення часових форм дієслова, займенники

Впр.4 с.201

Впр.4 с.201

Монологічне мовлення впр.5 с.201

Впр.1,2,3 с.200-201, самостійна робота

Написати твір за впр.6 с.201, *вивчити твір.

 

97.

 

Урок із домашнього читання  «А New Friепd»

Повторення лексики по темі «Сім’я»

Повторення

Впр.2 с.202

 

Робота в парах впр.1 с.202

Впр.4,5,6 с.203-203

Скласти 6 запитань за впр.7 с.204, *оформити проект с.204-205.

 

98.

 

Урок-проект “My Ideal School”. Вдосконалення монологічного мовлення.

 

 

 

 

Захист проектів, робота в режимі PClass, висловлення оціночних суджень

 

Повторити лексику по темі «Відпочинок».

 

99

 

Повторення та систематизація вивченого матеріалу за темою: Шкільне життя

письм. розп. про урок англійської мови; повторити вивчений матеріал з теми

 

100.

 

Контроль навичок аудіювання.

Повторити лексику по темі «Визначні місця України та Британії».

 

101.

 

Контроль навичок читання.

Повторити лексико-граматичний матеріал.

 

102.

 

Контроль навичок письма.

Підготуватися до контролю говоріння. Підготувати усну тему

 

103.

 

Контроль навичок говоріння.

Підготувати кросворди, вікторини.

 

 

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
1468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку