календарне планування 6 клас (4 години) за підручником Prepare

Про матеріал
календарне планування складене відповідно до програми НУШ з урахуванням наскрізних компетенцій
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік ____________     Семестр____ІI______ Вчитель:______________________________________________

Клас___6________  Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр IІ

Тема « Харчування»

1

 

 

 

2

 

Продукти харчування

 

 

 

Фрукти та овочі

Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.

 

Питання і відповіді щодо улюбленої їжі.

Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. 

 

 

 

 

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі.

Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби.

burger

chicken legs

cola

cream

fresh vegetables

grapes

lemonade

mineral water

pasta with tomato sauce

mushroom

salad

soft drinks

strawberry

 

WB c.48

3

 

 

4

 

Корисні продукти

Шкідливі продукти харчування

 

Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей.

Зорове сприймання тексту з порівнянням.

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Порівняльні прикметники

WB c.49

5

 

 

 

6

 

Відвідування  кафе

 

 

Вулична їжа

Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.

 

Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй.

Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео.

Розповідь про вуличну їжу.

noodles

chilli 

fried onions

omelette

seafood

pancakes

sweets

grilled meat

curry

chips

 

WB c.50

7

 

 

8

 

Вулична їжа

 

 

Харчування в школі

Створення діалогу з партнером про вуличну їжу.

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

Розмова з партнером про вуличну іжу.

звуки /ʌ/ і /ɒ/

 

WB c.51

9

 

 

 

10

 

Моя улюблена страва

 

 

 

Приготування страв

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом.

Розповідає про свої гаджети та їх використання.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

• Підприємливість та  технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі.

Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн.

Зорове сприймання тексту.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

e-reader

fitness tracker

games console

headphones

keyboard

laptop

mouse

printer

screen

smartphone

speaker

tablet

 

WB c.52

11

 

 

12

 

Традиційні страви українців

 

 

Традиційні страви британців

 

Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.

 

 

Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння.

Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння.

Прикметники найвищого ступеня порівняння.

 

WB c.53

13

 

 

14

 

Плануємо пікнік

 

 

Незвичайні страви світу

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові.

Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ.

• Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання.

Безпечна поведінка онлайн.

Зорове сприймання тексту в картинках

Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім.

 

 

WB c.54

15

 

Узагальнення матеріалу по темі « Харчування»

Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета.

 

Сприймання на слух тексту.

Написання листа другові з порадами про гаджет.

digital

download

machine

memory

save

software

virus

 

WB c.55

16

 

 

17

 

Покупки

 

Види  магазинів

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проєкту

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Сприймання тексту на слух.

 

activities

animals

fashion

food

life

experiences

music

special days and holidays

sports

travel

 

Розробка Проєкту

18

 

 

19

 

Одяг. Види одягу

 

 

 

Матеріали для виготовлення одягу

Пишуть і розробляють публікацію в блозі та

діляться своїм постом з іншими учнями.

Зорове сприймання тексту про створення блогу.

Написання і презентація проєкту

 

 

 

20

 

 

 

21

 

Мій улюблений одяг

 

 

Одяг до школи

Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я.

Запитання і відповіді про здоров’я.

Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

 

Прослуховування аудіо про види захворювань.

Розмова про погані звички для здоров’я.

temperature

eye hurts

cold

headache

pain in my foot.

sick

broken arm

toothache

stomach ache

 

WB c.56

22

 

 

23

 

Відвідування магазинів

 

 

Купівля та продаж речей

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. 

Зорове сприймання тексту про захворювання.

 

Побудова діалогу лікар – пацієнт.

Вимова беззвучних приголос-них.

should / shouldn’t

WB c.57

24

 

 

25

 

Купівля продуктів

 

Мій улюблений магазин

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про біг та його користь.

Поради щодо покращення свого життя.

Зорове сприйняття тексту про біг і спів-віднесення його до відповідних заголовків.

 

Здоров’я

 

WB c.58

26

 

 

27

 

 

Гроші

 

Розрахунок в магазині

Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради.

Сприймання тексту на слух.

Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя.

Здоров’я

 

WB c.59

28

 

 

29

 

Відомі магазини світу

 

Улюблений торгівельний центр

Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає.

 

Запитання і відповіді про різні місця у місті.

• Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста.

Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються.

bridges

bus stops

a playground

a roundabout

streets

traffic lights

 

WB c.60

30

 

Узагальнення матеріалу по темі «Покупки»

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі.

Сприймання тексту на слух.

Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць.

 

Приймен-ники місця.

WB c.61

31

 

 

32

 

Україна

 

 

Географічне положення

• Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі.

Говорять про подорож до Единбургу.

Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу.

Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру.

Складання діалогів за представленою моделлю.

Фрази для проведення дозвілля.

 

WB c.62

33

 

34

 

Клімат країни

 

Флора і фауна країни

Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

Сприймання тексту про різні місця в місті на слух.

Написання короткого повідомлення про відомі місця.

Складені іменники

 

WB c.63

35

 

36

 

Природні пам'ятки України.

 

Цікаві місця країни

Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України.

Опис природних пам’яток України.

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Розуміють вплив роботи на життя людини;

Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України.

 

forest

river

lake

sea

mountain

cave

hill

waterfall

 

Розробка проєкту

37

 

 

38

 

Державні символи

 

Київ столиця України

Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни.

 

Розповідь про відомі місця країни та їх опис.

 

 

 

39

 

 

40

 

Легенда про заснування Київа

 

 

Київ сучасний

Можуть розповісти про визначні пам’ятки України.

Опис події.

Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни.

Написання і презентація проєкту.

 

 

Розробка проєкту

41

 

 

 

 

42

 

Найвідоміші пам’ятники Київа

 

 

 

Відомі діячі історії україни

Презентують брошуру для залучення відвідувачів визначних пам’яток в Україні.

Презентація проєкту.

 

Написання і презентація проєкту.

 

 

 

43

 

44

 

Моє рідне місто Полтава

 

Історичні факти про Полтаву

Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою.

Розповідь про речі пов’язані з природою.

Розвиток умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Зорове сприймання, співвіднесен-ня виразів з відповіднимизображення-ми.

 

cliff

field

island

lake

mountain

river

snow

water

 

WB c.64

45

 

Узагальнення матеріалу по темі « Україна»

Зорове сприймання тексту про похід у гори.

Обговорення подій, що стались в минулому.

Вимова висхідної та спадної інтонації.

Past continuous

WB c.65

46

 

 

Країни виучуваної мови. Великобританія

Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією.

Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. 

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс.

Обгартовує та доносить  свою думку за новою інформацією.

 

 

WB c.66

47

 

Географічне положення

Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі.

 

Усний опис дивного створіння.

Погода та погодні умови

 

WB c.67

48

 

Клімат Великобританії

Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації.

Розповідь про ставлення до тварин.

 

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Огляд відео про диких домашніх тварин.

Відповідь на запитання про різних тварин.

bear

chicken

duck

elephant

insect

lion

monkey

mouse

rabbit

rat

 

WB c.68

49

 

Політичний устрій країни

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Опис минулих подій.

Зорове сприймання тексту.

Діалогічна бесіда-опис минулих подій.

 

Past simple і past continuous

WB c.69

50

 

Державні символи

Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію.

Опис тварин, їх умінь.

Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті. 

Розповідь про тварин-рятувальни-ків та їх уміння.

 

 

WB c.70

51

 

Найцікавіші історичні факти

Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках.

Сприймання на слух тексту про людей та тварин.

Написання історії.

Фразові дієслова. Вимова звуків /u:/ та /ʊ/

 

WB c.71

52

 

Найвідоміші природні пам’ятки

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проєкту

Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Зорове сприйняття тексту про захист тварин.

 

 

 

Розробка проєкту

53

 

Лондон столиця Британії

Описує простими мовними засобами необідні міри поведінки по захисту тварин.

 

Презентація проєкту

 

 

 

54

 

Найвідоміші музеї Лондона

Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні.

Порівняння різних видів телевізійних програм.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

 

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

Розповідь про улюблені  телепередачі.

cartoons

channels

fan

live

on demand

on TV

programme

records

remote control

stream

talent show

the news

 

WB c.72

55

 

Визначні місця столиці

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати.

Зорове сприймання короткого тексту.

Усний опис планів із залученням вивченої граматики

 

Future with going to

WB c.73

56

 

Деякі факти з історії Лондона

Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами талант-шоу, які популярні у країні.

 

Розповідь про популярне талан-шоу.

Громадянська відповідальність:

 • ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприймання тексту про талант-шоу.

Розповідь про популярне талан-шоу.

Розваги

 

WB c.74

57

 

Віртуальна екскурсія містом

Описує простими мовними засобами розваги.

Бесіда про улюблену програму на телебаченні.

Сприймання тексту на слух про співаків.

Розповідь про улюблене програму на телебаченні

Розваги

 

WB c.75

58

 

Відомі люди Британії

Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку.

Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми.

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

Огляд відео про книжки та журнали.

Розповідь про улюблені книги та журнали.

advertise-ment

article

cartoon

headline

information

interview

photograph

review

 

WB c.76

59

 

Відомі люди Британії

Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності.

Зорове сприймання тексту.

Сприймання тексту на слух.

Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій.

 

Making suggestions

WB c.77

60

 

Узагальнення матеріалу по темі « Країни виучуваної мови. Великобританія»

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отриману інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. 

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок.

Розповідь про книги та персонажів.

Обґрунтування  думки. 

 

 

WB c.78

61

 

Я, моя родина,мої друзі. Дозвілля

Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу.

Сприймання тексту на слух про радіо програму.

Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу.

 

as, because, so та when

WB c.79

62

 

Улюблені телепрограми

Дізнаються про британські телепрограми.

Опис різних видів телепрограм.

Розповідь про телепрограми представлені у Британії.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси;

•Розуміють вплив різних культур на власне життя;

Сприймання письмового тексту про телевізійні програми.

 

scuba diving

natural habitat

miss

planet

acrobatics

 

Розробка проєкту

63

 

Улюблений автор

Можуть розповісти про телепрограми Британії.

 

Розповідь про телепрогра-ми Британії. Опис та власна думка.

 

 

 

64

 

Мій улюблений фільм

Планують розклад телепрограм.

 

Сприймання тексту на слух – бесіда про телепрограми.

Перегляд відео.

Написання і презентація проєкту.

 

 

Створення проєкту

65

 

Відпочинок з друзями

Планують розклад телепрограм і

презентують його класу.

 

 

 

 

 

 

66

 

Шкільні заходи

Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок.

Опис активностей під час шкільних поїздок.

Опис справ, які вони повинні та не повинні робити.

Громадянська відповідальність: 

• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

 

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Зорове співвіднесення зображень зі словами.

Сприймання тексту на слух.

 

canoeing

cooking on a fire

dancing at a disco

going on a nature walk

going round a museum

going to an amusement park

sailing

visiting a farm

visiting an aquarium

watching a show

 

WB c.80

67

 

Відпочинок з друзями

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером.

Вимова have to / has to

have to / don’t have to

WB c.81

68

 

Відпочинок з родиною

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення різних шкіл та методів навчання.

Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприйняття тексту.

Відео огляд.

Розповідь про свою школу, що подобається що ні.

 

 

WB c.82

69

 

Похід у кіно

Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу.

Сприймання тексту на слух про школу-інтернат.

Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя. 

School collocations

 

WB c.83

70

 

Екскурсія до музею

Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

 

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

 

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

 

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

aunt

cousin

grandchild

granddaughter

grandfather

grandmother

grandparent

grandson

nephew

niece

uncle

 

WB c.84

71

 

Літній відпочинок

 

Опис своєї родини за зразком.

Вимова букви і

Adverbs of manner

WB c.85

72

 

Святкування дня народження

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Бесіда про членів родини.

Зорове сприйняття тексту про родину.

Розповідь по свою родину.

Родина

 

WB c.86

73

 

Родинні свята

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Прослуховування інтерв’ю дітей про родину.

Написання короткого повідомлення-опису своєї родини.

 

Adverbs of degree

WB c.87

74

 

Традиційні свята українців

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з

 

Зорове сприйняття тексту про дружбу.

 

essential

close

mark

advice

 

 

Розробка проєкту

75

 

Узагальнення матеріалу по темі « Я, моя родина, мої друзі. Дозвілля»

76

 

Покупки. Контроль письма

77

 

Харчування. Контроль аудіювання

78

 

Україна. Контроль читання

79

 

Країни виучуваної мови. Контроль говоріння

80

 

Підсумковий урок за рік

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку