Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу до підручника О.Карпюк на 2 семестр (4 години на тиждень)

Про матеріал

Планування створене до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т., 2023 відповідно до модельної програми "Іноземна мова 5-9 класи" для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В.Г. та ін.)

Перегляд файлу

2 СЕМЕСТР

Дата

Тема уроку

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сторінки підручника

Домашнє завдання

Сприймання на слух/зорове сприймання

Усне і писемне продукування

лексика

граматика

Unit 5. Are you a vegetarian? ( 16 год.)

  1. 67

 

Харчові звички.

Eating habits.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

аргументувати свій вибір, точку зору

Екологічна грамотність і здорове життя.

Соціальна та громадянська компетентності.

Інформаційно-цифрова компетентність.

Читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

habit, vegetarian, light, to someone`s taste

 

Говорить про особливості харчових звичок у різних країнах, відповідає на запитання, використовуючи лексику уроку.

pg.76-77

ex.4 pg.77,

вчити лексику

  1.  

 

Гарні та погані манери.

Good and bad manners.

висловлювати свої враження, почуття та емоції;

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді:

характеризувати поведінку людини;

Читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень

nuts, turkey, bake, yoghurt, pork, boil, salmon, powns, cut, fry

 

Говорить про манери під час прийомів їжі, розповідає про улюблену їжу, використовує набутий мовний інвентар

pg.78

ex.3(a) pg.78, вчити лексику

  1.  

 

Їжа для здоров’я.

Food for health.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді:

характеризувати поведінку людини;

Читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

bean, diet, energy, food group, grain, necessary, to digest

 

Говорить про свої вподобання в їжі та вподобання інших. Використовує набутий мовний інвентар.

pg.79-80

вчити лексику

  1.  

 

Рахуємо продукти.

We count products.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Читання, виконання завдань.

Виконує письмові тематичні завдання.

лексика за темою

some, any, all, both, a few, a lot of/lots of

Розрізняє злічувані та незлічувані іменники, використовує прислівники some, any. Використовує мовний інвентар.

pg.81

https://wordwall.net/uk/resource/55603644/some-any

  1.  

 

Дівчата готують обід.

The girls are cooking dinner.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Слухання, читання, виконання завдань.

Формулювання запитань та надання відповідей

lamb, an oven, shortbread, to peel, to boil, to lay the table, compost, home-made

 

Слухає текст із розуміння, відповідає на запитання про приготування їжі.

pg.82

ex.3 pg.82 письмово, вчити лексику

  1.  

 

Кухонне приладдя.

Kitchen appliances.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Читання, виконання завдань.

Виконує письмові та усні тематичні завдання.

fork, knife, tablespoon, desert spoon, plate, bowl, glass, cup, frying pan, saucepan, grater, apron, oven glow, whisk, chopping board

 

Використовує мовний інвентар теми, говорить про технології, що використовуються на кухні.

pg.83

вчити лексику

  1.  

 

Майбутні події.

Future events.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Читання, виконання завдань.

Виконує письмові тематичні завдання.

лексика за темою

Present Simple, be going to, Present Continuous for Future

Орієнтується у формах майбутнього часу, вміє їх використовувати. Користується поточним мовним інвентарем.

pg.84

ex.2(a) pg.84

  1.  

 

Розкажи мені рецепт.

Tell me the recipe.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді

Слухання, читання, виконання завдань.

Формулювання запитань та надання відповідей

лексика за темою

 

Розповідає про рецепти приготування страв, веде діалог.

pg.85

вчити лексику

  1.  

 

Мої харчові звички.

My food habits.

висловлювати свої враження, почуття та емоції;

аргументувати свій вибір, точку зору

Читання, виконання завдань.

Складає та записує короткі повідомлення та невеликі пости для блогу.

лексика за темою

 

Пише про власні харчові звички, описує харчові звички в Україні.

pg.86

ex.2 pg.86

  1.  

 

Граматичний практикум.

Grammar workshop.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді

Читання, виконання завдань.

Доповнення речень, виконання граматичних завдань.

лексика за темою

some, any, all, both, a few, a lot of/lots of

Future Tenses

Використовує граматичний та мовний інвентар теми.

pg.87

ex.3(a) pg.87

  1.  

 

Мої вподобання у їжі.

My preferences in food.

висловлювати свої враження, почуття та емоції;

аргументувати свій вибір, точку зору

Читання, виконання завдань.

Доповнення та утворення речень.

lamp, salmon, compost, chopsticks, peel, bake, digest, homemade, diet, energy, grains, yogurt, pork, to peel, to fry, necessary

 

Використовує мовний інвентар теми, пише про улюблені страви, аргументує свою думку.

pg.88

ex.9 pg.88

  1.  

 

Їжте правильну їжу!

Eat the right food!

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді

Слухання, читання, виконання завдань.

Формулювання запитань та надання відповідей

лексика за темою

 

Слухає  текст з розумінням, Користується поточним мовним інвентарем.

  1.                 https://www.youtube.com/watch?v=UmXAB_Yk45k
  2.                 https://www.youtube.com/watch?v=jN__9rvj_Bs
  1.                 http://surl.li/jchzt
  2.                 http://surl.li/jchzy
  1.  

 

Здорова їжа.

Healthy food.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді

Слухання, читання, виконання завдань.

Формулювання запитань та надання відповідей

лексика за темою

 

Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем.

https://vseosvita.ua/library/tekst-dla-citanna-healthy-food-414132.html

виконати завдання під текстом

  1.  

 

Вподобання у їжі мого друга.

My friend's food preferences.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції;

аргументувати свій вибір, точку зору

створює проєкт на папері

усно захищає створений проєкт

лексика за темою

 

Сворює проєкт, усно захищає його.

pg.89

Створити постер «My friend's food preferences».

  1.  

 

Self -Check.

надавати необхідні відповіді;

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

лексика за темою

 

Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку.

pg.90

ex.4 pg.90, повторити матеріал теми

  1.  

 

Узагальнюючий урок за темою. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення вивченого за темою.

Unit 6. Bigger! Stronger! Faster! (16 год)

  1.  

 

Спорт сьогодні.

Sport today.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Екологічна грамотність і здорове життя.

Обізнаність та самовираження у сфері культури.

Соціальна та громадянська компетентності.

Інформаційно-цифрова компетентність.

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

coach, competition, equipment, a failure, generation, lifestyle, competitive, to afford, to handle, to gain weight, to get hurt/ injured

 

Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем, говорить про причини занять спортом.

pg.92-93

вчити лексику

  1.  

 

Спорт для здоров’я.

Sport for health.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції;

аргументувати свій вибір, точку зору

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

лексика за темою

 

Говорить про те чи любить спорт, про причини цього, користується поточним мовним інвентарем.

pg.94

ex.7 pg.94 письмово, вчити лексику

  1.  

 

Види спорту.

Kinds of sport.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді

слухання, читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень, виконання граматичних завдань.

kinds of sport

go, play, do

Говорить про різні види спорту, використовує слова go, play, do доречно і правильно.

pg.95

http://surl.li/jcika

  1.  

 

Це все включає м'яч.

It all includes a ball.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини;

розповідати та запитувати про види діяльності;

читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень

aim, court, goal, point, timeout, opposing, to bounce, to dribble, to kick, to roll, to shoot

 

Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем, говорить про правила гри в спортивних іграх з м’ячем.

pg.96-97

ex.7 pg.97

  1.  

 

Я грав у теніс з другої до четвертої.

I was playing tennis from two to four pm.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді

слухання, читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень, виконання граматичних завдань.

лексика за темою

Past Continuous

Утворює розповідні, заперечні і питальні речення в Past Continuous, користується поточним мовним інвентарем

pg.98

виписати 6 речень у Past Continuous

  1.  

 

Що ти робив вчора о восьмій?

What were you doing at eight o'clock yesterday?

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді

слухання, читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень, виконання граматичних завдань.

лексика за темою

Past Continuous

Утворює розповідні, заперечні і питальні речення в Past Continuous, користується поточним мовним інвентарем

pg.99

ex.3 pg.99 письмово

  1.  

 

Про Олімпійські ігри.

About the Olympic Games.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини;

слухання, читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

athletics, event, prize, race, ring, bronze, gold, silver, to be held

 

Говорить про Олімпійські ігри, слухає текст з розумінням, відповідає на запитання, використовуючи мовний інвентар за темою

pg.100

ex.3 pg.100 письмово, вчити лексику

  1.  

 

Спортивне обладнання.

Sports equipment.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини;

слухання, читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

racket, skis, sky, goggles, swimming goggles, stick, puck, stopwatch, oars, track

 

Слухає тексти з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем, говорить про різні види спорту та спортивний інвентар.

pg.101

ex.2(b) pg.101 письмово, вчити лексику

  1.  

 

Граматичний практикум. Минулі часи.

Grammar workshop. Past times.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень, виконання граматичних завдань.

лексика за темою

Past Simple, Past Continuous

Утворює розповідні, заперечні і питальні речення в Past Simple та Past Continuous, розуміє різницю між ними, доцільно використовує,  користується поточним мовним інвентарем

pg.102

ex.2 pg.102

  1.  

 

Дроровий розум в здоровому тілі!

A sound mind in a sound body!

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини;

читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей,

лексика за темою

 

Розпитує та розповідає про улюблені види спорту, спортивне обладнання, використовує мовний інвентар теми.

pg.103

ex.3 pg.103 вивчити поезію.

  1.  

 

Спорт в моєму житті.

Sport in my life.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини; висловлювати свої враження, почуття та емоції;

аргументувати свій вибір, точку зору

читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

лексика за темою

 

Пише про спорт у власному житті.

pg.104

ex.2 pg.104

  1.  

 

Чи хороший ти атлет?

Are you a good athlete?

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

лексика за темою

 

Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем.

pg.105

ex.2 pg.105

  1.  

 

Мої улюблені види спорту.

My favorite sports.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

лексика за темою

 

Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем.

pg.106

ex.8 (a, b) pg.106

  1.  

 

Спорт в Україні.

Sports in Ukraine.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції;

аргументувати свій вибір, точку зору

створює проєкт на папері

усно захищає створений проєкт

лексика за темою

 

Сворює проєкт, усно захищає його.

pg.107

створити постер «Sports in Ukraine.»

  1.  

 

Self -Check.

надавати необхідні відповіді;

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

лексика за темою

 

Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку.

pg.108

ex.4 pg.108, повторити матеріал теми

  1.  

 

Узагальнюючий урок за темою. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення вивченого за темою.

Unit 7. Have you been to the capital? (16 год.)

  1.  

 

Столиці світу.

Capitals of the world.

надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається;

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини;

аргументувати свій вибір, точку зору

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури; Інформаційно-цифрова компетентність;

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

Cairo, Egypt, Mexico, origin, sight, eastern, Egyptian, fascinating, northern, royal, thousand, Western, to inspire, to landscape, to locate

 

Знаходить та розповідає цікаві факти про столиці світу, вивчає та використовує новий мовний інвентар.

pg.110-111

вчити лексику

  1.  

 

Шо можна побачити у столиці?

What can be seen in the capital?

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини;

 

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення

amphitheatre, entrance, sculpture, frescos, column, landmarks

 

Використовує в усному і письмовому мовленні тематичний мовний інвентар

pg.112

ex.4 pg.112

  1.  

 

Визначні місця Лондона.

Landmarks of London.

надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається;

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

elections, low, skyscraper, wobbly, to collapse, to destroy, to fix, to twist

 

Говорить про визначні місця Лондона, користується поточним мовним інвентарем.

pg.113

письмово відповісти на виділені запитання

  1.  

 

Лондон і Київ.

London and Kyiv.

надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається;

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення

лексика за темою

 

Говорить про визначні місця Лондона і Києва, користується поточним мовним інвентарем.

pg.114

ex.6 pg.114 письмово, вчити лексику

  1.  

 

Лондон і Київ.

London and Kyiv.

надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається;

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення

лексика за темою

 

Говорить про визначні місця Лондона і Києва, користується поточним мовним інвентарем.

pg.115

ex.9 pg.115 письмово

  1.  

 

Граматичний практикум Past Simple Passive.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

аргументувати свій вибір, точку зору

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, виконує граматичні завдання

лексика за темою

Past Simple Passive

Утворює розповідні, заперечні і питальні речення в Past Simple Passive? доцільно використовує,  користується поточним мовним інвентарем

pg.116

ex.3 pg.116

  1.  

 

Що це за пам’ятка?

What a landmark it is?

надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається;

метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді, аргументувати свій вибір, точку зору

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

Crown Jewels, fountain, Hyde Park, masterpiece, prison, Speakers Corner, tomb, to buri, to crown, at the bottom

 

Сприймає усні тексти про Лондон на слух, відповідає на запитання, створює презентацію про визначні місця Лондона

pg.117

ex.3 pg.117

  1.  

 

Орієнтування у місті.

Orientation in the city.

метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді, аргументувати свій вибір, точку зору

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

along, straight ahead, towards, over, away from, opposite, behind, near here, next to, in front of, on the corner of

 

Орієнтується в напрямках руху, може задати напрямок до того чи іншого місця у місті, користується поточним мовним інвентарем

pg.118

ex.4 pg.118

  1.  

 

Тур Європою.

Europe tour.

надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається;

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини;

аргументувати свій вибір, точку зору

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, виконує граматичні завдання

send postcards, buy souvenirs, be to London, spend money, take photographs

Present Perfect,

yet, already, never, ever, recently, lately,

Утворює розповідні, заперечні і питальні речення в Present Perfect, користується поточним мовним та граматичним інвентарем

pg.119

ex.3 pg.119 письмово

  1.  

 

Відвідування музею авіації та космонавтики.

Visit to the air and space museum.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

аргументувати свій вибір, точку зору

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, веде діалог

лексика за темою

 

Веде діалог про відвідини визначних місць, користується поточним мовним інвентарем

pg.120

ex.2 pg.120 письмово

  1.  

 

Рекламна листівка столиці.

Advertising leaflet of the capital.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

аргументувати свій вибір, точку зору

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

лексика за темою

 

Співвідносить визначні місця із столицями, письмово та творчо рекламує визначні місця Лондона, користується поточним мовним інвентарем

pg.121

ex.2 (b) pg.121

  1.  

 

Чим відоме це місто?

What is this city known for?

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

лексика за темою

 

Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем.

pg.122

ex.3 pg.122

  1.  

 

Ходімо в музей!

Let's go to the museum!

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

лексика за темою

 

Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем.

pg.123

створити кросворд «Kyiv landmarks»

  1.  

 

Блог про столицю.

Blog about the capital.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції;

аргументувати свій вибір, точку зору

створює проєкт на папері

усно захищає створений проєкт

лексика за темою

 

Сворює проєкт, усно захищає його.

pg.125

створити блог з фото будь-якої столиці світу

  1.  

 

Self -Check.

надавати необхідні відповіді;

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

лексика за темою

 

Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку.

pg.126

ex.4 pg.126, повторити матеріал теми

  1.  

 

Узагальнюючий урок за темою. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення вивченого за темою.

Unit 8. Where to go? (16 год.)

  1.  

 

Країни, які я хочу відвідати.

Countries I want to visit.

надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається;

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури; Інформаційно-цифрова компетентність;

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення

advice, document, excursion, reception desk, sandals, suggestion,visa,

Arctic, continental, tropical, plenty, to pack, to get a visa

 

Говорить про країни світу, вивчає та використовує новий мовний інвентар.

pg.128-129

ex.5 pg.129, вчити лексику

  1.  

 

Місце куди проходить транспорт.

A place where traffic passes.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення

airport, luggage, travel, insurance, to arrange, to book, to pack

 

Говорить про види транспорту, та про все, що необхідне для подорожей. Користується поточним мовним інвентарем

pg.130

ex.3(b) pg.130

  1.  

 

Чудові подорожі.

Terrific trips.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення

лексика за темою

 

Читає з розумінням текст про подорожі, відповідає на запитання, веде діалог про процес подорожування. Вивчає та використовує новий мовний інвентар.

pg.131-132

ex.2 (1-4) pg.131 письмово

  1.  

 

Чудові подорожі.

Terrific trips.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення

birthplace, composer, concert, festival, musical, pond, terrific, apart from, personally, to get lost

 

Читає з розумінням текст про подорожі, відповідає на запитання, веде діалог про процес подорожування. Вивчає та використовує новий мовний інвентар.

pg.133

ex.4 pg.133, вчити лексику

  1.  

 

Граматичний практикум. Змішані часи.

Grammar workshop. Mixed tenses.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, виконує граматичні завдання

лексика за темою

Mixed Tenses

Орієнтується у вивчених часах, доцільно їх використовує.

pg.134

ex.4 pg.134 письмово

  1.  

 

В аеропорту.

At the airport.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення

boarding, pass, check-in clerk, departure, gate, passenger, to cancel, to delay, to notice, to be stuck

can, could

Слухає тексти про перебування в аеропорту, відповідає на запитання.

pg.135

вчити лексику

  1.  

 

В аеропорту. на залізничному вокзалі, автовокзалі.

At the airport. at the railway station, bus station.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

аргументувати свій вибір, точку зору

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення

to get on a plane, to get off a plane, to fasten your seat belt, to go through passport control, to order a snack

 

Говорить про дії в аеропорту, залізничному та автовокзалі, використовує тематичні терміни та мовний інвентар теми.

pg.136-137

ex.3 pg.137

  1.  

 

Біля стійки реєстрації.

At the reception desk.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

аргументувати свій вибір, точку зору

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення

лексика за темою

 

Говорить про дії в аеропорту, залізничному та автовокзалі, використовує тематичні терміни та мовний інвентар теми.

pg.138

ex.3 pg.138 письмово

  1.  

 

Рай в Італії.

Paradise in Italy.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

висловлювати свої враження, почуття та емоції;

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, пише лист

лексика за темою

 

Читає з розумінням текст про подорож до Італії, відповідає на запитання до нього, пише про плани на літній відпочинок.

pg.139

ex.2 pg.139

  1.  

 

Що взяти у подорож?

What to take on a trip?

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

слухає, читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді, виконує граматичні завдання

wellies, bikini

 

Говорить про речі, необхідні для подорожі, складає речення з використанням мовного інвентаря теми.

pg.140

ex.3(b) ex.140

  1.  

 

Граматичний практикум.

Grammar workshop.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

лексика за темою

 

Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем.

pg.141-142

ex.7 pg.142

  1.  

 

Граматичний практикум.

Grammar workshop.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді,

читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

лексика за темою

 

Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем.

pg.142-143

ex.9 pg.143

  1.  

 

Презентація країни.

Country presentation.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції;

аргументувати свій вибір, точку зору

створює проєкт на папері або в електронному вигляді

усно захищає створений проєкт

лексика за темою

 

Сворює проєкт, усно захищає його.

pg.143

створити презентацію будь-якої країни

  1.  

 

Self -Check.

надавати необхідні відповіді;

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

лексика за темою

 

Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку.

pg.144

ex.4 pg.126, повторити матеріал теми

  1.  

 

Узагальнюючий урок за темою. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення вивченого за темою.

Повторення (4 год.)

  1.  

 

Повторення теми «Are you a vegetarian?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення теми «Bigger! Stronger! Faster!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення теми «Have you been to the capital?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення теми «Where to go?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Діагностична контрольна робота з аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення.

  1.  

 

Діагностична контрольна робота з читання.

 

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення.

  1.  

 

Діагностична контрольна робота з говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення.

  1.  

 

Діагностична контрольна робота з письма.

 

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення.

  1.  

 

Повторення вивченого. Аналіз діагностичних робіт.

 

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення.

  1.  

 

Повторення вивченого у ІІ семестрі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Узагальнюючий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
20 березня
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку