Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу за підручником А.Несвіт
(2020-2021 навчальний рік)
№ уроку |
Дата |
Сфера спілкування (тема, підтема) |
Мовленнєві Функції |
Граматичний |
Лексичний |
|
|
|
|
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||
матеріал |
матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||||||||||
Тема 1: «Я, моя сім’я, мої друзі.» |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
02.09 |
Знову до школи. Повторення матеріалу за минулий рік. |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
|
Неозначений та означений артиклі |
ЛО теми
|
Впр. 2,3 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4, С. 6 |
Впр, 8 С. 7 |
|||||||||||||||||||
|
03.09 |
Спогади про літні канікули. Діагностична контрольна робота |
Неозначений та означений артиклі |
ЛО теми
|
Впр.,4 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 3 С. 5 |
Впр. 6 С. 6 |
Вивчити Впр. 8 С. 7 |
||||||||||||||||||||
|
07.09 |
Різні сім'ї, різні традиції Формування лексичних навичок |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 4 С.11 |
Впр. 6 С.11
|
||||||||||||||||||||
|
09.09 |
Сімейне дерево. Розвиток навичок читання. |
Ступені порівняння прислівників |
ЛОтеми. |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 1 С. 12, |
Граматичні вправи на ступені пор. пр.. |
Сімейне дерево |
||||||||||||||||||||
|
10.09 |
Наші уподобання. Розвиток навичок письма. |
Ступені порівняння прислівника old |
Впр. 4 С.13 |
Впр.6 С.15 |
Впр.6 С.15 |
Впр.4 С.15 |
Впр. 5 С.15 |
Впр.7 С.16 |
||||||||||||||||||||
|
14.09 |
Мої батьки. Розвиток навичок говоріння.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 |
Впр.3 С. 16 |
Розповідь про батьків |
||||||||||||||||||||
|
16.09 |
Мої брати та сестри. Розвиток навичок читання |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 18 |
Повідомлен-ня учнів |
Впр. 4,6 С. 18 |
Впр. 7 С. 19 |
Впр. 8 С. 19 |
||||||||||||||||||||
|
17.09 |
Мої тітка та дядько. Розвиток навичок аудіювання |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 2,4 С. 20 |
Повідомлен-ня учнів |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
Впр. 6 С. 21 |
||||||||||||||||||||
|
21.09 |
Мої родичі. Узагальнення знань, умінь та навичок |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.2 С.22 |
Повідомлен ня учнів |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 1(b) С.21 |
Впр. 4 С. 23 |
||||||||||||||||||||
|
23.09 |
Характер людини. Систематизація знань |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 4 С. 23 |
Впр. 3,5 С. 23 |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 7 С. 24 |
||||||||||||||||||||
|
24.09 |
Наші друзі та родичі. Узагальнення знань, умінь та навичок |
Тривалі та неозначені часи. |
ЛО теми |
Впр. 1 С.24-25 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С.25-26 |
Впр. 2 С. 25 |
Впр. 3 С. 25 |
||||||||||||||||||||
|
28.09 |
Контрольна робота |
|
|
|
|
Тест |
Впр. 5 С. 26 |
|||||||||||||||||||||
Тема 2: «Покупки.» |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
30.09 |
Торговий день Формування лексичних навичок |
Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.30 |
Впр. 2 С.31 |
Впр. 1,2 С.30-31 |
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 6 С.32 |
Впр. 7 С.32 |
|||||||||||||||||||
|
01.10 |
У супермаркеті. Розвиток лексичних навичок. |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.32 |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 1 С.32 |
Впр. 2,3 С.33-34 |
Впр. 1 С.33 |
Впр. 6,7 С.35 |
||||||||||||||||||||
|
05.10 |
В універмазі. Розвиток навичок читання. |
Узгодження часів |
ЛО теми |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 5 С.38 |
||||||||||||||||||||
|
07.10 |
Магазини. Розвиток навичок читання. |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 2,3С.38-39 |
Впр. 6 С.41 |
Впр. 1 С. 38-39 |
||||||||||||||||||||
|
08.10 |
Улюблені магазини. Розвиток навичок письма. |
дати характеристики якості товарів.
|
Майбутній час. |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 39 |
Повідомлення учнів |
Впр.,4,5 С.40-42 |
Список покупок |
Впр. 7,8 С.41-42 |
|||||||||||||||||||
|
12.10 |
Наші покупки. Розвиток навичок говоріння. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
Впр. 4,5 С.44 |
||||||||||||||||||||
|
15.10 |
Гроші. Узагальнення знань, умінь та навичок. |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 3 С.46 |
Впр. 5,6 С.47 |
|||||||||||||||||||
|
19.10 |
Найкращі лондонські магазини. Розвиток навичок аудіювання |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 3,4 С.49 |
План |
Впр. 5 С.49 |
|||||||||||||||||||
|
21.10 |
Покупки в Лондоні. Систематизація знань. |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми
|
Впр. 2 С. 49 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С.50 |
Впр. 3 С. 51 |
Впр, 7 С. 50 |
|||||||||||||||||||
|
22.10 |
Контрольна робота
|
ЛО теми |
Впр. 4 С. 51-52. |
Впр. 1 С. 51 |
Впр. 2,4 С.51
|
Впр. 3 С.51 |
Впр. 5 С.52
|
|||||||||||||||||||||
Тема 3: «Харчування.» |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
02.11 |
Повсякденні страви. Формування лексичних навичок |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
Впр. 5 С. 57 |
|||||||||||||||||||
|
04.11 |
Правильне харчування. Розвиток лексичних навичок. |
Прикметники |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 7 С. 58 |
Впр. 9,10 С. 59 |
||||||||||||||||||||
|
05.11 |
Час сніданку. Формування навичок діалогічного мовлення. |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
Впр. 5 С. 62 |
Впр. 7, С.62 |
||||||||||||||||||||
|
09.11 |
Мій сніданок. Розвиток навичок читання. |
Прикметники. Прислівники. |
ЛО теми |
Впр. 6,7 С. 62 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С. 62 |
Граматичні вправи на прикметн. |
Впр. 8 С.62 |
||||||||||||||||||||
|
11.11 |
Час обіду. Розвиток навичок читання. |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.3,4 С.64 |
Впр. 1 С.63 |
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр.4 С.64 |
Впр. 6,7 С. 65 |
||||||||||||||||||||
|
12.11 |
Приготування їжі. Розвиток навичок аудіювання. |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Впр. 8(1) С. 69 |
Написати рецепт |
||||||||||||||||||||
|
16.11 |
Пікнік. Розвиток навичок письма. |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.67 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68-69 |
Впр. 5 С. 68 |
Впр. 6,8(2) С. 69 |
||||||||||||||||||||
|
18.11 |
Українська кухня. Розвиток навичок говоріння. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Впр. 1 С.69 |
Впр. 4 С.70 |
Впр. 2 С.69 |
Впр. 7 С.71 |
||||||||||||||||||||
|
19.11 |
Покупки. Узагальнення знань, умінь та навичок. |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5,6,7 С.71 |
Впр. 1 С.72 |
Впр. 8 С.71 |
||||||||||||||||||||
|
23.11 |
Десерти. Систематизація знань. |
Артикль |
ЛО теми |
Впр. 3 С.73 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,5 С.73-74 |
Впр. 3(b) С.73 |
Проекти |
||||||||||||||||||||
|
25.11 |
Контрольна робота |
|
Загальні та спеціальні запитання |
Захист дитячих проектів. |
Кросворд. |
|||||||||||||||||||||||
Тема 4: «Спорт.» |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
26.11 |
Спорт у нашому житті. Формування лексичних навичок. |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику.
|
Прислівник |
ЛО теми С.78
|
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 1,2 С.78 Впр. 4,5 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
Впр, 6(a,b) С. 80 |
|||||||||||||||||||
|
30.11 |
Спортивні клуби. Розвиток навичок читання. |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
Впр. 2,3 С. 81. |
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 1 С.80
|
Впр. 2 С.81 |
Впр. 4 С.82
|
||||||||||||||||||||
|
02.12 |
Ми любимо спорт. Розвиток навичок аудіювання. |
Модальні дієслова. |
ЛОтеми. |
Впр. 5 С. 82 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5.6 С. 82 |
Впр. 6 С.82 |
Впр.7 С.82 |
||||||||||||||||||||
|
03.12 |
Зимові та літні види спорту. Розвиток навичок письма. |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 3 C.85 |
Впр. 1 С. 84 |
Впр. 2 С.84 |
Впр.2 С. 84 |
Улюблений вид спорту |
||||||||||||||||||||
|
07.12 |
Спорт, яким я займаюсь. Розвиток навичок говоріння. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 6 C.85 |
Впр. 4 С. 84 |
Впр. 4.5 С.85 |
Впр.5 С. 85 |
Впр. 7 С. 85-86 |
||||||||||||||||||||
|
09.12 |
Види спорту. Узагальнення знань, умінь та навичок
|
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
Впр. 5,6 С. 88 |
||||||||||||||||||||
|
10.12 |
Відомі спортсмени. Систематизація знань. |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 89-90 |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 3 С. 90 |
Впр. 4 С. 90 |
Впр. 5, 6 С. 91 |
||||||||||||||||||||
|
14.12 |
Контрольна робота |
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
ЛО теми |
Впр.2 С.91 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1,2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
Впр. 3 С. 92, |
|||||||||||||||||||
|
16.12 |
Контрольна робота з аудіювання |
|
Впр. 4 С.92 |
|||||||||||||||||||||||||
|
17.12 |
Контрольна робота з читання |
|
Впр. 5 С.93 |
|||||||||||||||||||||||||
|
21.12 |
Контрольна робота з письма |
|
8-10 речень за темою |
|||||||||||||||||||||||||
|
23.12 |
Контрольна робота з говоріння |
|
8-10 запи-тань за темою |
|||||||||||||||||||||||||
|
24.12 |
Підсумковий урок |
|
Інд. Завд. |
|||||||||||||||||||||||||