6 КЛАСИ. І семестр. 2018/2019 н. р.Підручник – Німецька мова. 6 клас (2-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2014) Кількість годин на тиждень: 2.
6 КЛАСИ. І семестр. 2018/2019 н. р.
Підручник – Німецька мова. 6 клас (2-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2014) Кількість годин на тиждень: 2.
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти (Комунікативна компетентність) |
Інтегровані змістовні лінії (1-4)* |
Домашнє завдання |
||||
лексика |
граматика |
рецептивні(зорове сприйняття, сприйняття на слух) |
інтеракційні(писемна та усна взаємодія) |
продуктивні |
||||||
письмо |
говоріння |
|||||||||
*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність. |
||||||||||
Тема 1. Школа. |
||||||||||
1. |
|
Перший день у школі |
(Der) Schulhof, (die) Schultüte, (der) Unterricht, begrüßen, kennenlernen, Blumen bringen, festlich, (das) Fest, fröhlich, froh sein. |
Порядкові числівники. |
Впр. 1A, ст. 8 |
Впр. 3, ст. 9 |
Впр. 5B, ст. 10 |
Впр.3ст. 9 |
3.інструктаж по ТБ у школі |
впр.1С. ст.12 |
2. |
|
Як ти провів канікули? |
In den Bergen, (das) Ferienlager, auf dem Land, zu Hause, der Strand, wandern, Lieder singen, den Rucksack packen, die Route bestimmen, in der Sonne liegen, segeln, schwimmen, fernsehen. |
Минулий час дієслова seinРечення з …oder… |
Впр. 1 ст. 12 „Die Ferien“ |
Впр. 7, с. 11 Впр. 2А, В, ст. 13 |
Впр. 5, ст. 10 |
Впр. 5-7 ст. 14 |
3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Твір«Мої літні канікули» |
3. |
|
Мій навчальний план |
(das) Deutsch, (das) Englisch, (das) Ukrainisch, (die) Mathematik, (der) Sport, (die) Literatur, (die) Geografie, (die) Geschichte, (die) Kunst, (das) Handwerk, (die) Musik, (die) Biologie. |
Модальне дієслово können. Минулий час дієслова haben |
Впр.1 ст. 15 |
|
Впр. 3 ст. 16–17 Впр. 6 ст. 18 |
Впр. 4 ст. 17 |
2. Навчає самоорганізованності. |
Скласти власний розклад уроків |
4. |
|
Що ви робите у школі? |
(Die) Kunstgeschichte, (die) Biologie, (die) Weltliteratur, (die) Stunde, streng, gerecht, lesen, schreiben, rechnen, malen, singen, springen, spielen, rodeln, rennen, turnen, basteln, lernen, Noten schreiben, Gymnastik machen, Texte lesen, Filme sehen |
Речення з aber…, aber auch… |
Впр. 1, ст. 19
|
Впр. 2, ст. 20 Впр. 6А, ст. 22 |
|
Впр.5, ст. 21 |
3. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.
|
Впр. 6В, ст. 22 |
5. |
|
На уроці |
Aufstehen, das Buch aufschlagen/ zuschlagen, zuhören, vorlesen, aufpassen, abschreiben, grüßen, helfen, fragen, diktieren, korrigieren, Gedichte aufsagen, Noten geben, Schüler loben, in der Pause toben, Themen erklären, Hausaufgaben machen/ geben, ins Heft schreiben, den Text übersetzen, Pausen machen |
Модальне дієслово müssen |
Впр. 1, с. 23 |
Впр. 2, с. 23 Впр. 5, 6, с. 25 |
Впр. 3, с. 24
|
Впр. 5А, с. 25 |
2. Демонструє розуміння потреби працювати разом.
|
Впр. 1В, ст. 26 |
6. |
|
Я повинен прочитати текст |
Der Wievielte ist heute? Fehlen, krank, niemand, vorgestern, gestern, heute, morgen, übermorgen, denn, sollen |
Речення з den… Модальне дієслово sollen |
Впр. 1, с.26 |
Впр. 3А, с. 27 Впр. 7, с. 28 |
Впр. 6, с. 28 |
|
2 .Обговорює шкільні правила. |
Впр.1. ст.29 |
7. |
|
Ми вивчаємо німецьку! |
(Das) Kreuzworträtsel lösen, (die) Fremdsprache, aufgeben, diskutieren, Dialoge inszenieren, Fragen stellen, Vokabeln lernen, Texte lesen, Sätze schreiben, Gedichte aufsagen, Bilder und Texte zuordnen, die CDs/ Kassetten |
Наказовий спосіб дієслів з відокремлюваними префіксами. |
Впр.1А, с. 29 |
Впр. 1А, с. 29 Впр. 3 с.30 Впр. 6, 7А, с. 31 |
Впр. 2, с. 30 |
Впр. 2, с. 30 Впр. 4, с. 30Впр. 5, с. 30 Впр. 7В, с. 31 |
2.Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі. |
Впр.1. ст.32 |
8. |
|
У лісовій школі |
(Die) Nachhilfestunde, um Hilfe bitten, herrlich, lärmig, kompliziert, enttäuscht sein, interessant, schwer, langweilig, leicht, toll, im Schulhof spielen, in den Stunden schlafen, unaufmerksam sein, nie Hausaufgaben machen, dem Lehrer zuhören, Regeln lernen, fleißig/ faul sein
|
Речення з …und… |
Впр. 1 с.32 |
Впр. 3А, с. 33 Впр. 5А, с. 34 |
Впр. 4, с. 34 |
Впр. 2 с.33 Впр. 5В, с. 34 Впр. 6, с. 35 |
2.Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними |
Впр.1. ст.35 |
9. |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі „Школа“ |
ЛО теми
|
Порядкові числівники. Модальні дієслова. Складнопідрядні речення. Дієслова з відокремлюваними префіксами. |
Впр. 1, 2, 3 с. 36–37 |
|
Test 1. |
|||
Тема 2. Мій вільний час |
||||||||||
10. |
|
В понеділок я катаюсь на велосипеді. |
Fernsehen, Sport treiben, Inliner fahren, Rad fahren, Bücher lesen, Musik hören, Tennis/ Fußball/ Volleyball/ Basketball spielen, Freunde treffen, faulenzen, spazieren gehen
|
Теперішній час сильних д-в (повторення) |
Впр. 1, с. 44 Впр. 7 с. 45 |
Впр. 4a, 5, с. 49 |
Впр. 2, с. 44 |
Впр. 3, с. 44 Впр. 4–6, с. 44–45 |
2. Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
Впр1 ст.46 |
11 |
|
Щоранку я ходжу до школи. |
Morgens, vormittags, mittags, nachmittags, abends, nachts; am Morgen, am Vormittag, am Mittag, am Nachmittag, am Abend, in der Nacht, gewöhnlich |
Сладені іенники |
|
Впр. 6A, с. 49 |
Впр. 1, с. 47–48 |
Впр. 2, 3, с. 48–49 |
3. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Впр1 ст.50 |
12. |
|
Хобі та вільний час |
(die) Schule, (die) Disko, (die) Party, (der) Computerklub, (der) Zoo, (der) Park, (der) Zirkus, (das) Theater, (das) Cafe, das Zentrum, (das) Stadion, (das) Konzert, (das Museum) |
Прийменники місця |
Впр.2, с.51 |
Впр. 2А, с. 51 Впр. 5A, с. 52 |
Впр. 2, с. 51 |
Впр. 1, с. 50 Впр. 3, с. 51 Впр. 4, 5В, с. 52 |
2.Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Впр1 ст.52 |
13. |
|
Я цікавлюся мистецтвом |
Sich interessieren für (Akk.), (die) Kunst, (die) Klassik, (die) Volksmusik, (der) Schlager, (die) Rockmusik, (die) Popmusik, (der) Schlager, malen, Gitarre spielen, singen, ins Theater gehen, tanzen |
sich interessieren für (Akk.). |
Впр. 2 с.54 |
Впр. 1А, с. 54 Впр. 3, 4А, с. 55 |
Впр. 3А, с. 55 |
Впр. 1В, с. 54 Впр. 3В, С, с. 55 Впр.5, с.55 |
2.Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
Впр1 ст.56 |
14. |
|
Я охоче займаюсь спортом |
(Die) Sportart, (die) Leichtathletik, (das) Judo, (die) Gymnastik, treiben, manchmal, ab und zu, von Zeit zu Zeit, gesund sein, fit bleiben, eine gute Figur haben, Freunde treffen, gewinnen, stark sein, ein Hobby haben |
Модальне дієслово wollen. |
Впр. 1А, с. 56 |
Впр. 1В, с. 56 Впр.2, с.56–57 |
Впр. 7, с. 58 |
Впр. 3, 4, с. 57 Впр. 5, с. 57–58 Впр. 6, с. 58 |
3.Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
Впр1 ст.58 |
15. |
|
Ми святкуємо! |
(Der) Karneval, (der) Fasching, (die) Hexe, (der) Ritter, (der) Zauberer, (das) Fest, feiern, erkennen, sich verkleiden, (der) Ball, (das) Kind – die Kinder, Erntefest, Oktoberfest, Herbstball, Erntedankfest, erkennen |
Вказівні займенники dieser, diese, dieses |
Впр. 4, с. 60 |
Впр. 1 , с. 59 Впр. 2, с. 59 |
Впр. 4, с. 60 |
Впр. 1В, с. 59 Впр. 3А, с. 59 Впр. 5,6 с. 60–61 |
|
Впр 4 В ст..60 |
16. |
|
Повторення. Робота над проектом. |
ЛО теми |
|
|
Впр. 1 с.63 |
Впр. 2,3 с.64 |
|
|
Test 2. |
17. |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок „Вільний час“ |
ЛО теми |
Модальне дієслово wollen. Вказівні займенники dieser, dieses, diese. Дієслово sich interessieren für (Akk.). |
|
Впр. 1, 2, с. 66 |
|
|
|
|
Тема 3. Осінь і зима. Пори року-брати. |
||||||||||
18. |
|
Збираємо врожай! |
(der) Apfel – die Äpfel, (die) Birne – die Birnen, (die) Melone – die Melonen, (die) Wassermelone, (die) Kartoffel – die Kartoffeln, (die) Tomate, (die) Ernte, (der) Garten, (der) Baum, (der) Pilz – die Pilze, einbringen, mit, nach, aus, zu, von, bei, seit, außer, gegenüber, entgegen, (der) Freund, (die) Schule, (die) Freundin, (die) Großeltern, (das) Buch – die Bücher, dieses Jahr |
Прийменники з Dativ |
Впр. 3, с. 72 Впр. 5, с. 73 |
Впр. 1В, с. 72 Впр. 4А, с. 73 Впр. 6А, с. 74 |
Впр. 1В, 2А, 3, с. 72 Впр. 5, с. 73 Впр. 6С, с. 74 |
Впр. 6В, D, с. 74 |
1.Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
Впр.1 ст.74 |
19. |
|
Золота осінь. |
(Die) Wolke, (der) Blätterfall, (die) Allee – die Alleen, (der) Wald – die Wälder, (das) Stoppelfeld, (die) Wiese, (der) Regenwald, niederfallen, kühl, windig |
Ступені порівняння прикметників.
|
Впр. 2, 3, с. 75 |
Впр. 1, 3А, с. 75 Впр. 4, с. 76 Впр. 5В, с. 76–77
|
Впр. 5D, с. 77 |
Впр. 3В, с. 75 Впр. 5С, с. 77 |
1.Розглядає природу як цілісну систему. |
Впр.1 ст.77 |
20. |
|
Погода |
(Die) Wettervorhersage, (der) Nebel, (der) Wind, (der) Blätterfall, wehen, es schneit, es nieselt, wolkig, sonnig, regnerisch, neblig. Es ist kalt/warm/kühl/ |
Безособові речення |
Впр.1A, с. 77 |
Впр. 1, с. 77–78 Впр.2, с. 78 Впр. 6А, с. 80 |
|
Впр.3, с. 78 Впр.4, с. 78 Впр. 5А, с. 79 Впр. 6В, с. 80 |
3.Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
Впр.1 В ст.80 |
21. |
|
Осінній ліс. |
(Das) Eichhörnchen, wärmen, verwelken, mild, (der) Herbst, (der) Sommer, (der) Frühling, (der) Winter, (die) Jahreszeit, (die) Farbe – die Farben, hässlich, einfarbig, hellbraun, (der) Stern, (die) Pflanze |
Відмінювання особових займенників у давальному відмінку.
|
Впр.4, с. 82 Впр. 1A, с. 81 Впр. 6 с.83 |
Впр. 2В, с. 81 Впр. 3Е, с. 82 Впр. 5, с. 83 Впр. 6В, с. 83 |
Впр. 3В, C, D, с. 82 Впр. 7, с. 84 |
Впр. 1В, с. 81 Впр. 2А, с. 81 Впр. 3А, с. 82 |
3.Робить повідомлення про складні погодні умови.
|
впр.7 ст.84 |
22. |
|
Прийшла зима! |
(Der) Frost, Sorgen haben, (die) Spur, entdecken, bedeckt sein, draußen, Schlittschuh laufen, rodeln, eine Schneeballschlacht machen, eine Party machen, (der) Frost, die Spuren, (die) Krähe, (das) Wildschwein, (die) Maus, (der) Hase |
Прийменники із Dativ |
Впр.4, с. 86 Впр. 1А, с. 85 |
Впр. 1В, с. 85 Впр. 2А, с. 85 Впр. 4, с. 86 Впр. 5, с. 86 |
Впр. 6, с. 87 |
Впр. 3, 5В, с. 86 Впр. 6, с. 87 |
1.Розглядає природу як цілісну систему.
|
Написати лист другу про зиму. |
23. |
|
Зима у всій красі. |
(der) Schnee, (die) Hecke, (die) Decke, (der) Himmel, (die) Glaskugel, (das) Geschenk, (der) Stern, (das) Lametta, (die) Kerze, (die) Kerze, (die) Girlande, (der) Weihnachtsmann |
Вживання порівняльної конструкції so…wie. |
Впр. 1A, 2, с. 88 |
Впр. 1В, с. 88 Впр. 3А, с. 89 Впр. 5А, с. 90 |
Впр. 4, с. 89 |
Впр. 3В, с. 89 Впр. 5В, с. 90 |
3.Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.
|
Впр.1 ст.90 |
24. |
|
Скоро Різдво |
Advent, Nikolaustag, (der) Spieler, (die) Kamera, (die) Bluse, (der) Rock, (das) Aquarium, (die) Jacke, (die) Uhr, (der) Ring, (der) Adventskalender |
|
Впр. 1, с. 91 |
|
Впр 3 В ст..92 |
|
2.Порівнює свята й традиції в різних країнах.
|
Впр.1 ст.92Вивчити вірш |
25 |
|
Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Осінь та Зима» |
ЛО теми |
Прийменники, що керують давальним відмінком. Відмінювання артиклів у давальному відмінку. |
Ст. 4-95 |
|
Test 3 |
|||
27. |
|
Контроль навичок аудіювання |
||||||||
28. |
|
Контроль навичок письма |
||||||||
29 |
|
Контроль навичок читання |
||||||||
30 |
|
Контроль навичок говоріння |