Календарне планування 6 клас. І семестр. з інтегрованими змістовними лініями

Про матеріал

6 КЛАСИ. І семестр. 2018/2019 н. р.Підручник – Німецька мова. 6 клас (2-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2014) Кількість годин на тиждень: 2.

Перегляд файлу

6  КЛАСИ. І семестр. 2018/2019 н. р.

Підручник – Німецька мова. 6 клас (2-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2014)  Кількість годин на тиждень: 2.

 

№ п/п

Дата

Підтема

Мовний інвентар

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

(Комунікативна компетентність)

Інтегровані змістовні лінії

 (1-4)*

Домашнє завдання

лексика

граматика

рецептивні

(зорове сприйняття, сприйняття на слух)

інтеракційні

(писемна та усна взаємодія)

продуктивні

письмо

говоріння

*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність.

Тема 1. Школа.

1.

 

Перший день у школі

(Der) Schulhof, (die) Schultüte, (der) Unterricht, begrüßen, kennenlernen, Blumen bringen, festlich, (das) Fest, fröhlich, froh sein.

Порядкові числівники.

 

Впр. 1A, ст. 8

Впр. 3, ст. 9

 

Впр. 5B, ст. 10

Впр.3

ст. 9

3.інструктаж по ТБ у школі

впр.1С. ст.12

2.

 

Як ти провів канікули?

In den Bergen, (das) Ferienlager, auf dem Land, zu Hause, der Strand, wandern, Lieder singen, den Rucksack packen, die Route bestimmen, in der Sonne liegen, segeln, schwimmen, fernsehen.

Минулий час дієслова sein

Речення з …oder

 

Впр. 1 ст. 12

„Die Ferien“

Впр. 7, с. 11

Впр. 2А, В, ст. 13

 

Впр. 5, ст. 10

Впр. 5-7 ст. 14

3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Твір

«Мої літні канікули»

3.

 

Мій навчальний план

(das) Deutsch, (das) Englisch, (das) Ukrainisch, (die) Mathematik, (der) Sport, (die) Literatur, (die) Geografie, (die) Geschichte, (die) Kunst, (das) Handwerk, (die) Musik, (die) Biologie.

Модальне дієслово können.

Минулий час дієслова haben

Впр.1 ст. 15

 

Впр. 3 ст. 16–17 Впр. 6 ст. 18

Впр. 4 ст. 17

2. Навчає самоорганізованності.

Скласти власний розклад уроків

4.

 

Що ви робите у школі?

(Die) Kunstgeschichte, (die) Biologie, (die) Weltliteratur, (die) Stunde, streng, gerecht, lesen, schreiben, rechnen, malen, singen, springen, spielen, rodeln, rennen, turnen, basteln, lernen, Noten schreiben, Gymnastik machen, Texte lesen, Filme sehen

Речення з

aber…,  aber auch…

Впр. 1, ст. 19

 

Впр. 2, ст. 20

Впр. 6А, ст. 22

 

Впр.5, ст. 21

3. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

Впр. 6В, ст. 22

5.

 

На уроці

Aufstehen, das Buch aufschlagen/ zuschlagen, zuhören, vorlesen, aufpassen, abschreiben, grüßen, helfen, fragen, diktieren, korrigieren, Gedichte aufsagen, Noten geben, Schüler loben, in der Pause toben, Themen erklären, Hausaufgaben machen/ geben, ins Heft schreiben, den Text übersetzen, Pausen machen

Модальне дієслово müssen

Впр. 1, с. 23

Впр. 2, с. 23

Впр. 5, 6, с. 25

Впр. 3, с. 24

 

Впр. 5А, с. 25

2. Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

Впр. 1В, ст. 26

6.

 

Я повинен прочитати текст

Der Wievielte ist heute? Fehlen, krank, niemand, vorgestern, gestern, heute, morgen, übermorgen, denn, sollen

Речення з den…

Модальне дієслово sollen

Впр. 1, с.26

Впр. 3А, с. 27

Впр. 7, с. 28

Впр. 6, с. 28

 

2 .Обговорює шкільні правила.

Впр.1. ст.29

7.

 

Ми вивчаємо німецьку!

(Das) Kreuzworträtsel lösen, (die) Fremdsprache, aufgeben, diskutieren, Dialoge inszenieren, Fragen stellen, Vokabeln lernen, Texte lesen, Sätze schreiben, Gedichte aufsagen, Bilder und Texte zuordnen, die CDs/ Kassetten

Наказовий спосіб  дієслів з відокремлюваними префіксами.

Впр.1А, с. 29

Впр. 1А, с. 29

Впр. 3 с.30 Впр. 6, 7А, с. 31

Впр. 2, с. 30

Впр. 2, с. 30

Впр. 4, с. 30Впр. 5, с. 30

Впр. 7В, с. 31

2.Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі.

Впр.1. ст.32

8.

 

У лісовій школі

(Die) Nachhilfestunde, um Hilfe bitten, herrlich, lärmig, kompliziert, enttäuscht sein, interessant, schwer, langweilig, leicht, toll, im Schulhof spielen, in den Stunden schlafen, unaufmerksam sein, nie Hausaufgaben machen, dem Lehrer zuhören, Regeln lernen, fleißig/ faul sein

 

Речення з …und…

Впр. 1 с.32

Впр. 3А, с. 33 Впр. 5А, с. 34

 Впр. 4, с. 34

Впр. 2 с.33

Впр. 5В, с. 34 Впр. 6, с. 35

2.Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними

Впр.1. ст.35

9.

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі „Школа“

ЛО теми

 

Порядкові числівники. Модальні дієслова. Складнопідрядні речення. Дієслова з відокремлюваними префіксами.

Впр. 1, 2, 3 с. 36–37

 

Test 1.

Тема 2. Мій вільний час

10.

 

В понеділок я катаюсь на велосипеді.

Fernsehen, Sport treiben, Inliner fahren, Rad fahren, Bücher lesen, Musik hören, Tennis/ Fußball/ Volleyball/ Basketball spielen, Freunde treffen, faulenzen, spazieren gehen

 

Теперішній час сильних

д-в (повторення)

Впр. 1, с. 44

Впр. 7 с. 45

Впр. 4a, 5, с. 49

Впр. 2, с. 44

Впр. 3, с. 44

Впр.  4–6, с. 44–45

 

2. Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

Впр1 ст.46

11

 

Щоранку я ходжу до школи.

Morgens, vormittags, mittags, nachmittags, abends, nachts; am Morgen, am Vormittag, am Mittag, am Nachmittag, am Abend, in der Nacht, gewöhnlich

Сладені іенники

 

Впр. 6A, с. 49

Впр. 1, с. 47–48

 

Впр.  2, 3, с. 48–49

3. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

Впр1 ст.50

12.

 

Хобі та вільний час

(die) Schule, (die) Disko, (die) Party, (der) Computerklub, (der) Zoo, (der) Park, (der) Zirkus, (das) Theater, (das) Cafe, das Zentrum, (das) Stadion, (das) Konzert, (das Museum)

Прийменники місця

Впр.2, с.51

Впр.  2А, с. 51

Впр. 5A, с. 52

Впр.  2, с. 51

Впр. 1, с. 50

Впр. 3, с. 51 Впр. 4, 5В, с. 52

2.Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

Впр1 ст.52

13.

 

Я цікавлюся мистецтвом

Sich interessieren für (Akk.), (die) Kunst, (die) Klassik, (die) Volksmusik, (der) Schlager, (die) Rockmusik, (die) Popmusik, (der) Schlager, malen, Gitarre spielen, singen, ins Theater gehen, tanzen

sich interessieren für (Akk.).

Впр. 2 с.54

Впр. 1А, с. 54 Впр. 3, 4А, с. 55

Впр. 3А, с. 55

Впр. 1В, с. 54

Впр. 3В, С, с. 55

Впр.5, с.55

2.Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

Впр1 ст.56

14.

 

Я охоче займаюсь спортом

(Die) Sportart, (die) Leichtathletik, (das) Judo, (die) Gymnastik, treiben, manchmal, ab und zu, von Zeit zu Zeit, gesund sein, fit bleiben, eine gute Figur haben, Freunde treffen, gewinnen, stark sein, ein Hobby haben

Модальне дієслово wollen.

Впр. 1А, с. 56

Впр. 1В, с. 56

Впр.2,  с.56–57

Впр. 7, с. 58

Впр. 3, 4, с. 57

Впр. 5, с. 57–58 

Впр. 6, с. 58

3.Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

 

Впр1 ст.58

15.

 

Ми святкуємо!

(Der) Karneval, (der) Fasching, (die) Hexe, (der) Ritter, (der) Zauberer, (das) Fest, feiern, erkennen, sich verkleiden, (der) Ball, (das) Kind – die Kinder, Erntefest, Oktoberfest, Herbstball, Erntedankfest, erkennen

Вказівні займенники dieser, diese, dieses

Впр. 4, с. 60

Впр. 1

, с. 59 Впр. 2, с. 59

Впр. 4, с. 60

Впр. 1В, с. 59

Впр. 3А, с. 59

Впр. 5,6 с. 60–61

 

Впр 4 В ст..60

16.

 

Повторення. Робота над проектом.

ЛО теми

 

 

Впр. 1 с.63

Впр. 2,3 с.64

 

 

Test 2.

17.

 

Урок корекції знань, умінь та навичок  „Вільний час“

ЛО теми

Модальне дієслово wollen. Вказівні займенники dieser, dieses, diese. Дієслово sich interessieren für (Akk.).

 

Впр. 1, 2,

с. 66

 

 

 

 

Тема 3. Осінь і зима. Пори року-брати. 

18.

 

Збираємо врожай!

(der) Apfel – die Äpfel, (die) Birne – die Birnen, (die) Melone – die Melonen, (die) Wassermelone, (die) Kartoffel – die Kartoffeln, (die) Tomate, (die) Ernte, (der) Garten, (der) Baum, (der) Pilz – die Pilze, einbringen, mit, nach, aus, zu, von, bei, seit, außer, gegenüber, entgegen, (der) Freund, (die) Schule, (die) Freundin, (die) Großeltern, (das) Buch – die Bücher, dieses Jahr

Прийменники з Dativ

Впр. 3, с. 72

Впр. 5, с. 73

Впр. 1В, с. 72

Впр. 4А, с. 73

Впр. 6А, с. 74

Впр. 1В, 2А, 3, с. 72 Впр. 5, с. 73

Впр. 6С, с. 74

Впр. 6В, D, с. 74

1.Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Впр.1 ст.74

19.

 

Золота осінь.

(Die) Wolke, (der) Blätterfall, (die) Allee – die Alleen, (der) Wald – die Wälder, (das) Stoppelfeld, (die) Wiese, (der) Regenwald, niederfallen, kühl, windig

Ступені порівняння прикметників.

 

Впр. 2, 3, с. 75

Впр. 1, 3А, с. 75

Впр. 4, с. 76

Впр. 5В,

с. 76–77

 

Впр. 5D, с. 77

Впр.  3В, с. 75

Впр. 5С, с. 77

1.Розглядає природу як цілісну систему.

 

Впр.1 ст.77

20.

 

Погода

(Die) Wettervorhersage, (der) Nebel, (der) Wind, (der) Blätterfall, wehen, es schneit, es nieselt, wolkig, sonnig, regnerisch, neblig. Es ist kalt/warm/kühl/

Безособові речення

Впр.1A, с. 77

Впр. 1,

с. 77–78

Впр.2, с. 78 Впр. 6А, с. 80

 

Впр.3, с. 78 Впр.4, с. 78

Впр. 5А, с. 79

Впр. 6В, с. 80

3.Оцінює вплив  навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

Впр.1 В ст.80

21.

 

Осінній ліс.

(Das) Eichhörnchen, wärmen, verwelken, mild, (der) Herbst, (der) Sommer, (der) Frühling, (der) Winter, (die) Jahreszeit, (die) Farbe – die Farben, hässlich, einfarbig, hellbraun, (der) Stern, (die) Pflanze

Відмінювання особових займенників у давальному відмінку.

 

Впр.4, с. 82 Впр. 1A, с. 81

Впр. 6 с.83

Впр.  2В, с. 81

Впр.  3Е, с. 82

Впр. 5, с. 83

Впр. 6В, с. 83

Впр. 3В, C, D, с. 82

Впр. 7, с. 84

Впр. 1В, с. 81

Впр. 2А, с. 81

Впр. 3А, с. 82

3.Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

впр.7 ст.84

22.

 

Прийшла зима!

(Der) Frost, Sorgen haben, (die) Spur, entdecken, bedeckt sein, draußen, Schlittschuh laufen, rodeln, eine Schneeballschlacht machen, eine Party machen, (der) Frost, die Spuren, (die) Krähe, (das) Wildschwein, (die) Maus, (der) Hase

Прийменники із Dativ

Впр.4, с. 86 Впр. 1А, с. 85

Впр. 1В, с. 85

Впр. 2А, с. 85

Впр. 4, с. 86

Впр. 5, с. 86

Впр. 6, с. 87

Впр. 3, 5В, с. 86

Впр. 6, с. 87

1.Розглядає природу як цілісну систему.

 

Написати лист другу про зиму.

23.

 

Зима у всій красі.

(der) Schnee, (die) Hecke, (die) Decke, (der) Himmel, (die) Glaskugel, (das) Geschenk, (der) Stern, (das) Lametta, (die) Kerze, (die) Kerze, (die) Girlande, (der) Weihnachtsmann

Вживання порівняльної конструкції so…wie.

Впр. 1A,  2, с. 88

Впр. 1В, с. 88

Впр. 3А, с. 89

Впр. 5А, с. 90

Впр. 4, с. 89

Впр. 3В, с. 89

Впр. 5В, с. 90

3.Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

 

Впр.1 ст.90

24.

 

Скоро Різдво

Advent, Nikolaustag, (der) Spieler, (die) Kamera, (die) Bluse, (der) Rock, (das) Aquarium, (die) Jacke, (die) Uhr, (der) Ring, (der) Adventskalender

 

Впр. 1,  с. 91

 

Впр 3 В ст..92

 

2.Порівнює свята й традиції в різних країнах.

 

Впр.1 ст.92

Вивчити вірш

25

 

Проектна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Осінь та Зима»

ЛО теми

Прийменники, що керують давальним відмінком. Відмінювання артиклів у давальному відмінку.

Ст. 4-95

 

Test 3

27.

 

Контроль навичок аудіювання

28.

 

Контроль навичок письма

29

 

Контроль навичок читання

30

 

Контроль навичок говоріння

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаповалов Андрій Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1949
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку