6 КЛАСИ. ІІ семестр. 2018/2019 н. р.
Підручник – Німецька мова. 6 клас (2-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2014) Кількість годин на тиждень: 2.
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти (Комунікативна компетентність) |
Інтегровані змістовні лінії (1-4)* |
Домашнє завдання |
лексика |
граматика |
рецептивні(зорове сприйняття, сприйняття на слух) |
інтеракційні(писемна та усна взаємодія) |
продуктивні |
||||||
говоріння |
письмо |
|||||||||
*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність. |
||||||||||
Тема 4. Мої зимові канікули |
||||||||||
31 |
|
Зимові канікули |
der Eiskunstlauf, der Skilanglauf, das Skispringen, der Schlittensport, die Skiakrobatik Flugzeugmodelle basteln |
Дієслово sein в Імперфект |
Впр.1,2,3 ст.98-99
|
Впр.3 с.101 |
Впр.2 с.100 Впр.4,5 с.101 Впр.7 с.102 |
Впр.6В с.101 |
3. інструктаж по ТБ у школі |
Впр.1 ст.102 |
32 |
|
Що ти робив? |
zeichnen, antworten, rechnen, melden, bilden, suchen, malen, zeigen, lachen, lernen, tanzen, sagen, schenken, basteln, schaukeln |
Перфект, Партицип ІІ слабких дієслів |
Впр.1 ст.103 Впр.5 ст.104
|
Впр.2 ст.103 |
Впр.2,3 ст.103 Впр.4 ст.104
|
Впр.5 ст.104 |
3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситу ації під час актив ного відпочинку. |
Впр.1 ст.105 |
33 |
|
Я відвідував бабусю |
besuchen, erzahlen, erklaren, ubersetzen, wiederholen, fotografieren, telefonieren, inszenieren, kopieren, diktieren |
Дієслова, які утво-рюють Партицип ІІ без префікса -ge |
Впр.1 с.105 Впр.4 с.106 |
Впр.2 с.106 |
Впр.3 с.106 |
Впр.3 с.106 |
2. Пояснює вибір особистих символів. |
Впр.1 с.107 |
34 |
|
Я цього не зробив! |
Vokabeln lernen, fur Deutsch lernen, das Gedicht / das Lied lernen, Klavier spielen, Fotos sehen, baden |
Заперечні речення в Перфект |
Впр.3 с.108 |
Впр.4 ст.108 |
Впр. 1,2 с.107Впр.5 с.108 |
Впр 6 ст.109 |
2.Обговорює особ- ливості взаємодії особистості та групи. |
Впр.1 с.109 |
35 |
|
Я прочитав книжку |
sehen, heisen, lesen, tragen, schlafen, geben, rufen, sprechen, helfen, treffen, schwimmen, singen, finden, trinken |
Перфект, Партицип ІІ сильних дієслів |
Впр.4,5 с.110 |
Впр.2 с.109 |
Впр.2 с.109 |
Впр.3 с.110 |
2.Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Впр.1,2 с.111 |
36 |
|
Я прийшов на урок |
r utschen, laufen, springen, gehen, kommen, fahren, vom Sprungturm springen |
Група дієслів, які утв. Перфект з sein |
Впр.1 с.111 Впр.4 с.112 |
Впр.3 с.112 |
Впр.5 с.113 |
Впр.2 с.111 |
3 Ілюструє необ-хідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
Впр.6 с.113 |
37 |
|
Ми зробили це разом! |
mitmachen, mithoren, aufpassen, aufsagen, mitturnen, zuhoren, mitspielen, mitarbeiten, mitsingen, mitlesen, mitschreiben, mitfahren, mitgehen, mitfliegen, mitnehmen, aufstehen, fernsehen, vorlesen, zuruckfahren, abschreiben |
Перфект, Партицип ІІ дієслів з відок- ремл. префіксами |
Впр.4 с.114 |
Впр.45 с.114 |
Впр.1 с.113 Впр.3 с.114 |
Впр.2 с.113 |
1 Наводить прик-лади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Впр.6 с.115 |
38 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок«Мої зимові канікули» |
ЛО теми
|
Ст. 116-118Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
Тема 5. Людина |
||||||||||
39 |
|
Моє тіло |
Der Körper, der Kopf, der Arm, der Bauch, die Brust, die Hand, das Bein, der Fuß, der Hals, die Schulter, der Finger, das Knie, der Ellbogen, der Zeh |
Множина іменників |
Впр.2 ст.120 |
Впр.4 ст.123
|
Впр.2,3,4 с.123 |
Впр.5 с.124 |
1.Розглядає природу як цілісну систему. |
Впр.6 с.124 |
40 |
|
Моє обличчя |
Das Gesicht, die Nase, das Ohr, das Auge, die Lippe, der Mund, das Haar, schmal, eckig, breit, schlank, lockig |
Присвійні займенники |
Впр.3 с.125 |
Впр.1 с.124 |
Впр.2 с.125 Впр.4 с.125 |
Впр.4 с.125 |
2.Обговорює осо-бливості взаємодії особистості та групи. |
Впр.1 , с.126 |
41 |
|
Так я виглядаю |
Aussehen, muskulös, hübsch, hässlich nett, dumm, sympathisch, lustig, nervos, unsympathisch, schon, schlank, dick, romantisch |
Присвійні займенники |
Впр.3 с.127 |
Впр.5 с.128 Впр.2 с.127 |
Впр.4 с.128 |
Впр.1 с.127 |
2 Пояснює вибір особистих символів. |
Впр.1,2 с.128 |
42 |
|
Я вважаю її симпатичною |
komisch,doof, altmodisch |
Знахідний відмінок особових займенників |
Впр.4 с.131 |
Впр.4В с.131 |
Впр.1 с.129 |
Впр.2 с.130 |
2.Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Впр.6 с.132 |
43 |
|
Мій друг |
Krumm, schief, die Wahrheit, klasse, ich finde… |
Знахідний відмінок особових займенників |
Впр.1 с.132 Впр.2 с.133 |
Впр.3B с.133 |
Впр.4 Aс.134 |
Впр.4 B с.134 |
2 Наводить прик-лади участі родини у житті місцевої громади. |
Впр.5 с.135 |
44 |
|
В мене болить живіт |
Der Arzt, der Schmerz, Schmerzen haben, (jm) weh tun, er Zahn, im Bett bleiben, gesund |
Складені іменники |
Впр.1 с.135 |
Впр. 2 ст. 135 |
Впр.5 с.137Впр.3 с.135 |
Впр. 4 ст.136 |
3. Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
впр 6 ст 137 |
45 |
|
Мій друг хворий |
ЛО теми |
Ich denke,…Ich glaube,... |
Впр. 1 ст. 137 Впр. 4 ст. 139 |
Впр. 4 ст. 139 |
Впр. 2 ст. 137Впр. 3 ст. 138 |
Впр. 5 ст. 140 |
2.Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. |
впр 1 ст 140 |
46 |
|
У лікаря |
Tabletten nehmen, Te mit Zitrone trinken, Halskompressen machen, die Nasentropfen, erkältet sein |
Складені іменники |
Впр. 1 ст. 141 Впр. 3 ст. 142 |
Впр. 3 ст. 142 |
Впр. 4 ст. 142 |
Впр. 4B ст. 142 |
3. Обговорює шляхи профілактики захворювань |
Впр. 1 ст. 144 |
47 |
|
Одужуйте! |
immer mude sein, keinen Appetit haben, Fieber haben, Bauchschmerzen haben, Halsschmerzen haben, Kopfschmerzen haben, Kamillentee trinken, Vitamintabletten nehmen, Medizin nehmen, Sport treiben, Halskompressen machen spazieren gehen |
Складені іменники |
Впр.1 с.144 |
Впр.1 B с.144 |
Впр.2 с.145 Впр.3 с.146 |
Впр.4 с. 146 |
1.Дискутує довкола питань здоров’я людини. |
Впр.1 с. 146 |
48 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Людина» |
ЛО теми
|
Ст. 147-148Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
Тема 6. Люди, люди |
||||||||||
49 |
|
Моя родина |
ЛО уроку |
Ососбові та присвійні зйменники |
Впр.1,2 с.152 |
Впр.2 с.152 |
Впр. 3,4 с.152 |
Впр. 4В с.152 |
1.Наводить прик-лади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Впр.5 с.153 |
50 |
|
На кого ти схожий? |
der Vater, der Onkel, der Bruder, der Opa, der Cousin, die Mutter, die Oma, die Tante, die Schwester, die Cousine |
jemandem(D) ähnlich sein |
Впр.1 .154 |
Впр.3 с.154 |
Впр.2 с.154 Впр.4 с.155 |
Впр.4С с.155 |
2.Наводить прик-лади участі родини у житті місцевої громади. |
Впр.1,2 с.155 |
51 |
|
Мій тато -лікар |
der Arzt, der Maler, die Sekretärin, der auarbeiter, der Bauer, der Verkäufer, die Spritze, der Ziegel, der Malkasten, die Kasse |
Професії в жіночо му роді. Приймен-ники місця |
Впр.3 с.158 |
Впр.5 с.159 |
Впр.1 с.156 Впр.2 с.157 Впр.4 с.158 |
Впр.3 с.158 |
1 Наводить прик-лади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Впр.6 с.159 |
52 |
|
Я хочу стати актором |
Der Handwerker, der Glaser, der Tischler, der Schauspieler, der Steward, der Dolmetscher, der Friseur, das Fotomodell, aufregend, spannend, anstrengend |
Модальні дієслова können, möchten
|
Впр.1,2 с.159 |
Впр.3 с.160 |
Впр.4,5 с.161 |
Впр. 5 В с.161 |
2.Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
Впр.1 с.162 |
53 |
|
Котра година? |
Die Uhr, die Uhrzeit, dauern, von…bis, Wie spät ist es? Wie lange? |
von…bis |
Впр.4 с.165 |
Впр.3 с.164 |
Впр.1,2 с.163 Впр.5,6 с.165 |
Впр.7 с.166 |
3.Впорядковує власний робочий день з дотриман-ням здорового способу життя. |
Впр.1 с.166 |
54 |
|
Я допомагаю вдома |
den Staub wischen, das Geschirr spulen, den Tisch decken, in den Supermarkt / in den Laden / ins Geschaft gehen, einkaufen, den Fusboden fegen, die Blumen giesen, das Zimmer aufraumen, der Tagesablauf |
helfen Dat. |
Впр.1 с.167 Впр.4 с.168 |
Впр. 3 с.167 |
Впр.2, 3 с.167 Впр.5 с.168 |
|
3.Проектує власну професійну діяль-ність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
Впр.1,2 с.170 |
55 |
|
У квітні |
Der Scherz, der Witz, plötzlich, sich ändern |
Питальны речення з питальним словом |
Впр.1 с.170 Впр. 2 с.171 |
|
Впр.2 с.171 Впр.3 с.172 |
Впр.2 с.171 |
2 Пояснює вибір особистих сим-волів. |
Впр.1 с.173 |
56 |
|
Незабаром Великдень |
das Osternest machen, die Eier farben / bemalen eine Osterkarte schreiben, den Osterkuchen, backen |
Питальны речення з питальним словом |
Впр.1 с.173 |
Впр.6 с.175 |
Впр.5 с.174Впр.6 с.175 |
Впр.2 с.174 |
2.Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Впр.1 ст. 175 |
57 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі«Люди, люди» |
ЛО теми
|
Ст. 177-178Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
Тема 7. Незабаром літні канікули |
||||||||||
58 |
|
Моє місто |
Der Hauptplatz, die Apotheke, der Bahnhof, die Fabrik, die Bäckerei, die Post, die Bank, der Kindergarten, das Kaufhaus, das Kino |
Конструкція es gibt.. |
Впр.2 с.183 |
Впр.3 с.183 |
Впр.1 с.182 Впр.5,6 с.184 |
Впр.4 с.183 |
1.Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. |
Впр.1,2 с.184 |
59 |
|
Наша столиця |
Die Sehenswürdigkeit, vorhaben, einladen, schicken, sehenswert |
Конструкція es gibt.. |
Впр.1 с.185 |
Впр.4B с.186 |
Впр.3А с.185 Впр.4 с.186 |
Впр.2 с.185 |
2.Робить повідом-лення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
Впр.5 ст. 186 |
60 |
|
Історія Києва |
Das Jahrhundert, das Ufer, der Hügel, die Festung, entstehen, errichten, gründen |
Родовий відмінок власних назв і імен |
Впр.1 с.187 |
Впр.4B с.188 |
Впр.2 с.187Впр.4 с.188 |
Впр.5 с.188 |
1.Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. |
Впр.6 с.189 |
61 |
|
Знайомство з Берліном |
Der Einwohner, die Grenze, die Brücke, das Wappen, die Fläche, der Fluss, sich entwickeln zu Dat., betragen |
Вживання означеного артикля
|
Впр.1 с.189 |
Впр.4 с.190 |
Впр.2 с.190 Впр.5 с.191 |
Впр.1 с.192 |
2.Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
Впр.2,3 с.192 |
62 |
|
Свято 1 Травня |
der Maibaum, die Maitour, das Grillfest, das Picknick, weltweit |
|
Впр.1 с.192 |
Впр.3 В с.193 |
Впр.2 с.192Впр.3 с.193 |
Впр.2B c.193 |
2. Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Впр.4 с.193 |
63 |
|
Останній місяць весни! |
Die Wanderung, sich verlaufen, unbedingt, Das kommt nicht in Frage. |
man kann… |
Впр.1 с.194 Впр.4 с.195 |
Впр.2 с.194 |
Впр.3 с.194 |
Впр.5 с.195 |
2 Описує власний стиль життя та виз-начає пріоритети. |
Впр.1,2 с.195 |
64 |
|
Літо |
ЛО уроку |
Порядок слів у реченні. |
Впр.1 с.196 |
Впр.3,4 с.196 |
Впр.5 с.196 Впр.6 с.197 |
Впр.2 с.196 |
2.Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Впр.7 с.198 |
65 |
|
Літні канікули |
ЛО уроку |
|
Впр.1 с.198 Впр.4 с.199 |
Впр.3 с.198 |
Впр.5 с.199 Гра с.200-201 |
Впр.2 с.198 |
3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситу ації під час актив ного відпочинку. |
Повторити ЛО теми |
66 |
|
Контроль навичок аудіювання |
||||||||
67 |
|
Контроль навичок письма |
||||||||
68 |
|
Контроль навичок читання |
||||||||
69 |
|
Контроль навичок говоріння |