5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Календарне планування 6 клас. ІІ семестр. з інтегрованими змістовними лініями

Про матеріал

6 КЛАСИ. ІІ семестр. 2018/2019 н. р.

Підручник – Німецька мова. 6 клас (2-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2014) Кількість годин на тиждень: 2.

Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Підтема

Мовний інвентар

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

(Комунікативна компетентність)

Інтегровані змістовні лінії

 (1-4)*

Домашнє завдання

лексика

граматика

рецептивні

(зорове сприйняття, сприйняття на слух)

інтеракційні

(писемна та усна взаємодія)

продуктивні

говоріння

письмо

*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність.

Тема 4. Мої зимові канікули

31

 

Зимові канікули

der Eiskunstlauf, der Skilanglauf, das Skispringen, der Schlittensport,

die Skiakrobatik Flugzeugmodelle basteln

Дієслово sein в Імперфект

Впр.1,2,3 ст.98-99

 

Впр.3 с.101

 

 Впр.2 с.100

Впр.4,5 с.101

Впр.7 с.102

Впр.6В с.101

3. інструктаж по ТБ у школі

Впр.1 ст.102

32

 

Що ти робив?

zeichnen, antworten, rechnen, melden, bilden, suchen, malen, zeigen, lachen, lernen,

tanzen, sagen, schenken, basteln, schaukeln

Перфект, Партицип ІІ слабких дієслів

Впр.1 ст.103

Впр.5 ст.104

 

Впр.2 ст.103

Впр.2,3  ст.103

Впр.4 ст.104

 

Впр.5 ст.104

 

3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситу ації під час актив ного відпочинку.

Впр.1 ст.105

 

33

 

Я відвідував бабусю

besuchen, erzahlen, erklaren, ubersetzen, wiederholen, fotografieren, telefonieren, inszenieren, kopieren, diktieren

Дієслова, які утво-рюють Партицип ІІ без префікса -ge

Впр.1 с.105 Впр.4 с.106

Впр.2 с.106

Впр.3 с.106

Впр.3 с.106

2. Пояснює вибір особистих символів.

Впр.1 с.107

34

 

Я цього не зробив!

Vokabeln lernen, fur Deutsch lernen,

das Gedicht / das Lied lernen, Klavier spielen, Fotos sehen, baden

Заперечні речення в Перфект

Впр.3 с.108

Впр.4 ст.108

Впр. 1,2 с.107

Впр.5 с.108

Впр 6  ст.109

2.Обговорює особ- ливості взаємодії особистості та групи.

Впр.1 с.109

35

 

Я прочитав книжку

sehen, heisen, lesen, tragen, schlafen, geben, rufen, sprechen, helfen, treffen, schwimmen, singen, finden, trinken

Перфект, Партицип ІІ сильних дієслів

Впр.4,5 с.110

Впр.2 с.109

Впр.2 с.109

Впр.3 с.110

2.Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр.1,2 с.111

 

36

 

Я прийшов на урок

r utschen, laufen, springen, gehen, kommen, fahren, vom Sprungturm springen

Група дієслів, які утв. Перфект з sein

Впр.1 с.111

Впр.4 с.112

Впр.3 с.112

Впр.5 с.113

Впр.2 с.111

3 Ілюструє необ-хідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Впр.6 с.113

37

 

Ми зробили це разом!

mitmachen, mithoren, aufpassen, aufsagen, mitturnen, zuhoren, mitspielen, mitarbeiten, mitsingen, mitlesen, mitschreiben, mitfahren, mitgehen, mitfliegen, mitnehmen, aufstehen, fernsehen, vorlesen, zuruckfahren, abschreiben

Перфект, Партицип ІІ дієслів з відок- ремл. префіксами

Впр.4 с.114

Впр.45 с.114

Впр.1 с.113 Впр.3 с.114

Впр.2 с.113

1 Наводить прик-лади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Впр.6 с.115

38

 

Урок корекції знань, умінь та навичок 

«Мої зимові канікули»

ЛО теми

 

Ст. 116-118

Тестування вмінь та навичок

 

 

Тема 5. Людина

39

 

Моє тіло

Der Körper, der Kopf, der Arm, der Bauch, die Brust, die Hand, das Bein, der Fuß, der Hals, die Schulter, der Finger, das Knie, der Ellbogen, der Zeh

Множина іменників

Впр.2 ст.120

 

Впр.4 ст.123

 

Впр.2,3,4 с.123

Впр.5 с.124

1.Розглядає природу як цілісну систему.

Впр.6 с.124

40

 

Моє обличчя

Das Gesicht, die Nase, das Ohr, das Auge, die Lippe, der Mund, das Haar, schmal, eckig, breit, schlank, lockig

 Присвійні займенники

Впр.3 с.125

Впр.1 с.124

Впр.2 с.125 Впр.4 с.125

Впр.4 с.125

2.Обговорює осо-бливості взаємодії особистості та групи.

Впр.1 , с.126

 

41

 

Так я виглядаю

Aussehen, muskulös, hübsch, hässlich nett, dumm, sympathisch, lustig, nervos, unsympathisch, schon, schlank, dick,  romantisch

Присвійні займенники

Впр.3 с.127

Впр.5 с.128

Впр.2 с.127

Впр.4 с.128

Впр.1 с.127

2 Пояснює вибір особистих символів.

Впр.1,2 с.128

42

 

Я вважаю її симпатичною

komisch,doof, altmodisch

Знахідний відмінок особових займенників

Впр.4 с.131

Впр.4В с.131

Впр.1 с.129

Впр.2 с.130

2.Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр.6 с.132

43

 

Мій друг

Krumm, schief, die Wahrheit, klasse, ich finde…

Знахідний відмінок особових займенників

Впр.1 с.132 Впр.2 с.133

Впр.3B с.133 

Впр.4 Aс.134

Впр.4 B с.134

2 Наводить прик-лади участі родини у житті місцевої громади.

Впр.5 с.135

44

 

В мене болить живіт

Der Arzt, der Schmerz, Schmerzen haben, (jm) weh tun, er Zahn, im Bett bleiben, gesund

Складені іменники

 Впр.1 с.135

Впр. 2 ст. 135

Впр.5 с.137

Впр.3 с.135

Впр. 4 ст.136

3. Обговорює шляхи профілактики захворювань. 

впр 6 ст 137

45

 

Мій друг хворий

ЛО теми

 Ich denke,…

Ich glaube,...

Впр. 1 ст. 137

Впр. 4 ст. 139

Впр. 4 ст. 139

Впр. 2 ст. 137

Впр. 3 ст. 138

Впр. 5 ст. 140

2.Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

 

впр 1 ст 140

46

 

У лікаря

Tabletten nehmen, Te mit Zitrone trinken, Halskompressen machen, die Nasentropfen, erkältet sein

Складені іменники

Впр. 1 ст. 141

Впр. 3 ст. 142

Впр. 3 ст. 142

Впр. 4 ст. 142

Впр. 4B ст. 142

3. Обговорює шляхи профілактики захворювань

Впр. 1 ст. 144

47

 

Одужуйте!

immer mude sein, keinen Appetit haben, Fieber haben, Bauchschmerzen haben, Halsschmerzen haben, Kopfschmerzen haben, Kamillentee trinken, Vitamintabletten nehmen, Medizin nehmen, Sport treiben, Halskompressen machen

spazieren gehen

Складені іменники

Впр.1 с.144

Впр.1 B с.144

Впр.2 с.145 Впр.3 с.146

Впр.4 с. 146

1.Дискутує довкола питань здоров’я людини.

 

Впр.1 с. 146

48

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Людина»

ЛО теми

 

Ст. 147-148

Тестування вмінь та навичок

 

 

Тема 6. Люди, люди

49

 

Моя родина

 ЛО уроку

Ососбові та присвійні зйменники

Впр.1,2 с.152

Впр.2 с.152

Впр. 3,4 с.152

Впр. 4В с.152

1.Наводить прик-лади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Впр.5 с.153

50

 

На кого ти схожий?

der Vater, der Onkel, der Bruder, der Opa, der Cousin, die Mutter, die Oma, die Tante, die Schwester, die Cousine

jemandem(D) ähnlich sein

Впр.1 .154

Впр.3 с.154

Впр.2 с.154 Впр.4 с.155

Впр.4С с.155

2.Наводить прик-лади участі родини у житті місцевої громади.

Впр.1,2 с.155

51

 

Мій тато -лікар

der Arzt, der Maler, die Sekretärin, der auarbeiter, der Bauer, der Verkäufer, die Spritze, der Ziegel, der Malkasten, die Kasse

Професії в жіночо му роді. Приймен-ники місця

Впр.3 с.158

Впр.5 с.159

Впр.1 с.156 Впр.2 с.157

Впр.4 с.158

Впр.3 с.158

1 Наводить прик-лади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Впр.6 с.159

52

 

Я хочу стати актором

Der Handwerker, der Glaser, der Tischler, der Schauspieler, der Steward, der Dolmetscher, der Friseur, das Fotomodell, aufregend, spannend, anstrengend

 Модальні дієслова können, möchten

 

Впр.1,2 с.159

Впр.3 с.160

Впр.4,5 с.161

Впр. 5 В с.161

2.Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

Впр.1 с.162

53

 

Котра година?

Die Uhr, die Uhrzeit, dauern, von…bis, Wie spät ist es? Wie lange?

von…bis

Впр.4 с.165

Впр.3 с.164

Впр.1,2 с.163  Впр.5,6 с.165

Впр.7 с.166

 3.Впорядковує власний робочий день з дотриман-ням здорового способу життя.

Впр.1 с.166

54

 

Я допомагаю вдома

den Staub wischen, das Geschirr spulen, den Tisch decken, in den Supermarkt / in den Laden / ins Geschaft gehen, einkaufen, den Fusboden fegen, die Blumen giesen, das Zimmer aufraumen, der Tagesablauf

helfen Dat.

Впр.1 с.167

Впр.4 с.168

Впр. 3 с.167

Впр.2, 3 с.167 Впр.5 с.168

 

3.Проектує власну професійну діяль-ність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

Впр.1,2 с.170

55

 

У квітні

Der Scherz, der Witz, plötzlich, sich ändern

Питальны речення з питальним словом

Впр.1 с.170

Впр. 2 с.171

 

Впр.2 с.171 Впр.3 с.172

Впр.2 с.171

2 Пояснює вибір особистих сим-волів.

Впр.1 с.173

 

56

 

Незабаром Великдень

das Osternest machen, die Eier farben / bemalen

eine Osterkarte schreiben, den Osterkuchen, backen

Питальны речення з питальним словом

Впр.1 с.173

Впр.6 с.175

Впр.5 с.174

Впр.6 с.175

 Впр.2 с.174

2.Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Впр.1 ст. 175

57

 

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі

«Люди, люди»

ЛО теми

 

Ст. 177-178

Тестування вмінь та навичок

 

 

Тема 7. Незабаром літні канікули

58

 

 

Моє місто

Der Hauptplatz, die Apotheke, der Bahnhof, die Fabrik, die Bäckerei, die Post, die Bank, der Kindergarten, das Kaufhaus, das Kino

 Конструкція

es gibt..

Впр.2 с.183

Впр.3 с.183

Впр.1 с.182 Впр.5,6 с.184

Впр.4 с.183

1.Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. 

 Впр.1,2 с.184

59

 

Наша столиця

Die Sehenswürdigkeit, vorhaben, einladen, schicken, sehenswert

Конструкція

es gibt..

Впр.1 с.185

Впр.4B с.186

Впр.3А с.185 Впр.4 с.186

Впр.2 с.185

2.Робить повідом-лення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

Впр.5 ст. 186

60

 

Історія Києва

Das Jahrhundert, das Ufer, der Hügel, die Festung, entstehen, errichten, gründen

 Родовий відмінок власних назв і імен

Впр.1 с.187

Впр.4B с.188

Впр.2 с.187

Впр.4 с.188

 Впр.5 с.188

1.Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. 

Впр.6 с.189

61

 

Знайомство з Берліном

Der Einwohner, die Grenze, die Brücke, das Wappen, die Fläche, der Fluss, sich entwickeln zu Dat., betragen

Вживання означеного артикля

 

Впр.1 с.189

Впр.4 с.190

Впр.2 с.190 Впр.5 с.191

Впр.1 с.192

2.Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

Впр.2,3 с.192

62

 

Свято 1 Травня

der Maibaum, die Maitour, das Grillfest, das Picknick, weltweit

 

Впр.1 с.192

Впр.3 В с.193

Впр.2 с.192

Впр.3 с.193

Впр.2B c.193

2. Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Впр.4 с.193

63

 

Останній місяць весни!

Die Wanderung, sich verlaufen, unbedingt, Das kommt nicht in Frage.

 man kann…

Впр.1 с.194 Впр.4 с.195

Впр.2 с.194

Впр.3 с.194

Впр.5 с.195

2 Описує власний стиль життя та виз-начає пріоритети.

 Впр.1,2 с.195

64

 

Літо

ЛО уроку

Порядок слів у реченні.

Впр.1 с.196

Впр.3,4 с.196

Впр.5 с.196 Впр.6 с.197

Впр.2 с.196

2.Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр.7 с.198

65

 

Літні канікули

ЛО уроку

 

Впр.1 с.198 Впр.4 с.199

Впр.3 с.198

Впр.5 с.199 Гра с.200-201

Впр.2 с.198

3.Розрізняє безпечні та небезпечні ситу ації під час актив ного відпочинку.

Повторити ЛО теми

66

 

Контроль навичок аудіювання

67

 

Контроль навичок письма

68

 

Контроль навичок читання

69

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

doc
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку