№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||
ІІ семестр Тема: Подорож |
|||||||||||||||
|
|
Види подорожі. |
Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.96 |
Впр. 3 С.96-97 |
Впр. 1С.96 |
Впр. 1,2 С.96 Впр.4 С.97 |
Впр.,3 С. 96 |
Впр. 5,6 С. 97 |
|||||
|
|
Подорож по місту |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 4 С.99 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,3 С.98-99 |
Впр. 1 С.98 |
Впр. 7 С.99 |
||||||
|
|
Подорож. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання «Подорож» |
Переказ тексту. |
|||||||||
|
|
Найкраща подорож |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.100 |
Впр. 2,4 С.101 |
Впр. 2 С.100 |
Впр. 1,3 С.99,100 |
Впр. 1 С.100 |
Впр. 5 С.101 |
||||||
|
|
Речі в подорож |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми |
Впр. 3,5 С.103 |
Впр. 1 С.102 |
Впр. 4.5 С.105 |
Впр. 3 С.103 |
Впр. 6,7 С.104 |
||||||
|
|
Родинне авто. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Родинне авто». |
Переказ тексту. |
|||||||||
|
|
Документи в дорогу |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.105 |
Впр. 3 С.106 |
Впр. 1,2 С.105 |
Впр. 4,5 С.107-108 |
Впр. 2 С.105 |
Впр. 6,7 С.108 |
||||||
|
|
Подорож потягом |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2,3 С.109-111 |
Впр. 4 С.110 |
Впр. 5,6 С.111 |
||||||
|
|
Видатні місця Лондону |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.113 |
Впр. 1 С.112 |
Впр. 4 С.114 |
Впр. 3 С.114 |
Впр. 6 С.114 |
||||||
|
|
Транспорт Британії |
|
Минулий неозначений час |
|
Текст для позакласного читання «Транспорт Британії» |
Переказ тексту. |
||||||||
|
|
Шкільні подорожі |
|
Спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С.115 |
Впр. 1 С.115 |
Впр.3,4,5 С.115 |
Впр.2 С.115 |
Впр. 3,5 С.116 |
|||||
|
|
Тест. |
|
|
|
|
|
Кросворд. |
|||||||
|
|
Визначні місця Лондону |
Вміти: пред-ставити та запитати про визначні місця Лондону, розповісти маршрут.
|
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.120 |
Впр. 2 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
Впр. 2,3 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
Впр. 5 С.121 |
|||||
|
|
Подорож Лондоном |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 5 С.121 |
Впр.4 С.121 |
Впр. 6 С.122 |
Test |
Впр. 7 С.122 |
||||||
|
|
Лондон- столиця Великої Британії. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Лондон- столиця Великої Британії.» |
Переказ тексту. |
|||||||||
|
|
Карта Лондону |
Грам. структура “to be going to” |
ЛО теми |
Впр. 3 С.124 |
Впр. 1 С. 123 |
Впр. 2 С.124 |
Маршрут |
Маршрут у Лондоні |
||||||
|
|
Мандрівка Лондоном |
Грам. структура “to be going to”
|
ЛО теми |
Впр. 4 С. 124-125 |
Впр. 4 С.124-125 |
Впр. 5,6 С.125
|
Впр. 6 С.125 |
Впр,7 С. 126 |
||||||
|
|
Небезпечний басейн |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Небезпечний басейн» |
Переказ тексту. |
|||||||||
|
|
Історичні міста Лондону |
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 127 |
Впр. 1 С.127 |
Впр. 1 С.127
|
Впр.5 С.129 |
Додат.інформацію про Лондон. |
|||||
|
|
Лондонський Тауер |
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 128 |
Впр. 2 С. 128 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С. 129 |
Впр. 6 С.129 |
|||||
|
|
Відвідування музею |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми. |
Впр. 4 С. 132 |
Впр. 3 С.131 |
Впр. 1,2 С. 130 |
Впр. 2 С.130 |
Впр.5,6 С.132 |
|||||
|
|
Звички та традиції у Британії. |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Звички та традиції у Британії» |
Переказ тексту. |
||||||||
|
|
Тур по Лондону |
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 1,2 C.133-134 |
Впр. 2 С. 134 |
Впр. 3,4 С.134 |
Впр.1 С. 133 |
Розповідь: Лондон |
|||||
|
|
Тест. |
Впр. 6 С.135 |
||||||||||||
Тема: Україна. |
|||||||||||||||
|
|
Київ |
Вміти: представити та запитати про визначні місця Київа. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.2 С.138-139 |
Впр. 5 С.140 |
Впр. 3,4 С.139 |
Впр. 1 С.138 |
Впр. 4,6 С. 139, 140 |
|||||
|
|
Пам’ятки Києва |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.140 |
Впр.,2 С.141 |
Впр. 1(а)С.140-141 |
Впр. 1(b),2 С.140-141 |
Впр.,2 С.141 |
Впр. 3 С. 141 |
||||||
|
|
Київ - столиця України. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Київ - столиця України.» |
Переказ тексту. |
|||||||||
|
|
Подорож навколо Києва. |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 3,4 С.142 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5 С. 142
|
Впр. 4 С. 142, план |
Впр. 6 С. 142 Впр. 1 С.143 |
||||||
|
|
Історичні місця Києва. |
Минулий доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.144 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,4 С.144 |
Test |
Впр. 5 С.145 |
||||||
|
|
Національні символи України. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання Національні символи України.» |
Переказ тексту. |
|||||||||
|
|
З’ясування напрямків |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.146 |
Впр. 4 С.148 |
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2,3 С.146-147 |
Впр. 5(1,2) С.148 |
Впр. 5(3,4) С.148 |
||||||
|
|
Правила дорожнього руху |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми С.149 |
Впр. 3,4 С.150 |
Впр.,1С.149 |
Впр. 4 С.150 |
Впр. 2 С.149 |
Впр. 5 С.151 Впр. 2 С.152 |
||||||
|
|
У торговому центрі. |
Теперішній означений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання «У торговому центрі» |
Розп.про свій похід... |
|||||||||
|
|
Подорож до Києва |
Минулий та майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.1,3 С.152-153 |
Впр. 3 С. 153
|
Впр. 1 С.152 |
Впр. 1 С.154
|
Впр. 6 С.154
|
||||||
|
|
Дитячі подорожі. Тест. |
Минулий та майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.2,3 С.155 |
Впр. 2 С.155 |
Впр. 4,5 С.156 |
Впр. 4 С.156 |
Впр. 6 С.157 |
||||||
|
|
Майбутня подорож
|
|
Захист учнівських проектів. |
|
|
Test |
проект |
|||||||
Тема: Шкільне життя. |
|||||||||||||||
|
|
Шкільні предмети |
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми С.160 |
Впр. 3,4 С.161 |
Впр. 1 С.160 |
Впр. 2 С.161 |
Впр. 5 С.162 |
Впр. 6 С.162 |
|||||
|
|
Розклад уроків |
Дієслово «мати» |
ЛО теми |
Впр. 4,5 С.165-166 |
Впр. 1 С.112 |
Впр.1,2 С.163-164 |
Впр. 2(2,3) С.164 |
Впр. 5 С.166 |
||||||
|
|
Урок географії |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.167 |
Впр. 4 С.169 |
Впр. 2,4 С.168, 169 |
Впр. 4 С.169-170 |
Впр. 1 С. 167 |
Впр. 5 С.170 |
||||||
|
|
День Джейн |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання «День Джейн» |
Розп. про свій робочий день. |
|||||||||
|
|
На уроці географії |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.172 |
Впр.5 С.173 |
Впр. 5 С.172 |
Test |
Впр. 6 С.173 |
||||||
|
|
На уроці фізкультури |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.175 |
Впр. 1 С.174 |
Впр. 1 С.174 |
Коментування висловів. |
Впр. 2 С.175 |
||||||
|
|
Важливість спорту в нашому житті |
Дієслова to play, to go, to come, to do |
ЛО теми |
Впр. 3,4 С.175-177 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5 С.177 |
Впр. 1,2 С.171 |
Впр. 6 С.177 |
||||||
|
|
На уроці англійської мови. |
|
Узгодження часів. |
ЛО теми |
Впр. 2 С.179 |
Впр. 1,2 С.178-179 |
Впр. 1 С.178 |
Впр. 3(1-3) С.179 |
Впр. 3(4-7) С.179 |
|||||
|
|
Улюблений предмет |
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр.4, С.179 |
Повідомлення учнів |
Впр.5, С 179 |
Test |
Впр. 6 С.180 |
|||||
|
|
Наш урок англійської мови. Тест. |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Наш урок англійської мови» |
Проект. |
||||||||
|
|
Мій улюблений урок |
Захист учнівських проектів. |
|
|
|
Доопрацювати проект. |
||||||||
|
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
Тест |
Впр. 3 С.175 |
|||||||||||
|
|
Семестрова контрольна робота з читання |
Тест |
Впр. 2 С.175 |
|||||||||||
|
|
Семестрова контрольна робота з письма |
Тест |
8-10 речень за темою |
|||||||||||
|
|
Семестрова контрольна робота з монологічного мовлення |
|
8-10 запитань за темою |
|||||||||||
|
|
Семестрова контрольна робота з діалогічного мовлення |
1 |
Словник |
|||||||||||
|
|
Літні канікули |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст літні канікули |
Текст літні канікули |
|
Лист |
Тематична папка |
Впр. 6 С.177 |
||||
|
|
Плани на літні канікули. |
|
Майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Текст літні канікули |
Повідомлення учнів |
|
Лист |
Тематична папка |
Повторити вивчену лексику |
||||