КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ІСТОРІЇ
6 клас НУШ (70 годин)
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ.
До підручника авторів: Гісем О., Гісем О., за редакцією В’ятровича В. (2023)
Дата |
Номер уроку |
Тема |
Примітка |
|
1 |
Вступ. Історична періодизація. Джерела з історії Стародавнього світу. |
|
|
|
РОЗДІЛ-1. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ЗА ПЕРВІСНИХ ЧАСІВ. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ НА ПОЧАТКУ ІСТОРІЇ ЛЮДСТВА. |
|
|
2 |
Походження людини |
|
|
3 |
Антропогенез. |
|
|
4 |
Неандертальці та кроманьйонці. |
|
|
5 |
Палеоліт. |
|
|
6 |
Мезоліт. |
|
|
7 |
Неоліт. |
|
|
8 |
Суспільна організація найдавніших людських спільнот. |
|
|
9 |
Духовна культура первісних людей. |
|
|
10 |
Мідно-кам’яний вік на українських землях: трипільська та середньостогівська археологічна культури. |
|
|
11 |
Практичне заняття: опис способу життя первісних людей на основі археологічних джерел. |
|
|
12 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №1 |
|
|
|
РОЗДІЛ-2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ І ПІВНІЧНОЇ АФРИКИ ТА ЇХНЯ ВЗАЄМОДІЯ ІЗ СУСПІЛЬСТВАМИ, ЩО ІСНУВАЛИ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ. |
|
|
13 |
Бронзовий вік. |
|
|
14 |
Що в історії називають цивілізацією. |
|
|
15 |
Природні умови та господарство Месопотамії. |
|
|
16 |
Міста-держави Месопотамії. |
|
|
17 |
Суспільний устрій держав Месопотамії. Закони Хаммурапі. |
|
|
18 |
Держава залізного віку: Ассирія та Вавилон. |
|
|
19 |
Практичне заняття: Аналіз законів Хаммурапі. Особливості суспільних відносин в державах Дворіччя. |
|
|
20 |
Повсякденне життя населення Месопотамії. |
|
|
21 |
Писемність та наукові знання. |
|
|
22 |
Релігія та література Стародавнього Сходу. |
|
|
23 |
Персія. |
|
|
24 |
Єгипет – «дарунок» Нілу. |
|
|
25 |
Суспільний і владний устрій Давнього Єгипту. |
|
|
26 |
Видатні правителі та війни Давнього Єгипту. |
|
|
27 |
Повсякденне життя Давнього Єгипту. |
|
|
28 |
Писемність, релігія та мистецтво Давнього Єгипту. |
|
|
29 |
Практичне заняття: міфологія та релігія Давнього Єгипту. Будівництво пірамід. |
|
|
30 |
Завершення бронзового віку. Хетська держава, навала «народів моря». |
|
|
31 |
Фінікія. |
|
|
32 |
Ізраїльське царство. |
|
|
33 |
Хараппська цивілізація. |
|
|
34 |
Ведійський період в історії Індії. |
|
|
35 |
Релігії Індії. Імперія Маур’їв. |
|
|
36 |
Цивілізація Давнього Китаю. |
|
|
37 |
Давньокитайські держави. Імперія Цінь. |
|
|
38 |
Культура Давнього Китаю. |
|
|
39 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №2 |
|
|
|
РОЗДІЛ-3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ ВЗАЄМОДІЯ ІЗ СУСПІЛЬСТВАМИ, ЩО СФОРМУВАЛИСЬ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ |
|
|
40 |
Поняття Античності. Природні умови Давньої Греції. |
|
|
41 |
Мінойська та Мікенська палацові цивілізації. |
|
|
42 |
Полісний устрій Давньої Греції. |
|
|
43 |
Спарта – «держава-військовий табір». |
|
|
44 |
Афінська демократія. |
|
|
45 |
Персько-грецькі війни. |
|
|
46 |
Практичне заняття: порівняння повсякденного життя і побуту в Спарті та Афінах за письмовими джерелами. |
|
|
47 |
Релігія та культура давніх греків. |
|
|
48 |
Мистецтво Давньої Греції. |
|
|
49 |
Велика грецька колонізація. Скіфія. |
|
|
50 |
Бронзовий вік на українських землях. Зародження індоєвропейської спільноти. |
|
|
51 |
Залізний вік на території України: кіммерійці та скіфи. |
|
|
52 |
Пелопоннеські війни. «Східний похід» Александра Македонського. |
|
|
53 |
Еллінізм. Елліністичні держави. |
|
|
54 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №3 |
|
|
55 |
Природні умови Апеннінського півострова. Заснування Рима. |
|
|
56 |
Найдавніша історія Риму. |
|
|
57 |
Суспільний устрій Риму. |
|
|
58 |
Римські завоювання. |
|
|
59 |
Криза республіканського устрою та виникнення імперії. |
|
|
60 |
Варвари. |
|
|
61 |
Римська імперія. |
|
|
62 |
Практичне заняття: життєва позиція історичної особи на основі її висловів. |
|
|
63 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №4 |
|
|
64 |
Повсякденне життя Риму за часів Республіки. |
|
|
65 |
Релігія давніх римлян та мистецтво доби імперії. |
|
|
66 |
Повсякденне життя в Римській імперії. |
|
|
67 |
Кризові явища в Римській імперії. Християнство. |
|
|
68 |
Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії. |
|
|
69 |
Слов’яни. |
|
|
70 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №5 |
|