Комплексна підсумкова робота. Історія України. Всесвітня історія 6 клас І семестр

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота за І семестр. Історія України. Всесвітня історія 6 клас укладено за групами результатів відповідно до програми «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авторський колектив: Піскарьова І. О., Бурлака О. В., Майорський В. В., Мелещенко Т. В., Піскарьова, Щупак І. Я.) та підручника Історія України. Всесвітня історія. 6 клас (І.Я.Щупак, Н.С. Власова, І.О. Піскарьова)
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова  робота. Історія України. Всесвітня історія  6 клас. І семестр

Дата _______________________             Прізвище, ім’я _______________________

Кожна група результатів оцінюються в 12 балів.

Група 1. Орієнтується в історичному часі та просторі (12 балів – 1 бал за кожну)

1. Давній кам'яний вік це:

а) Мезоліт       б) Неоліт          в) Палеоліт

2. Тип господарства, при якому люди все необхідне брали в природи називається?

а) Відтворювальне        б) Землеробство          в) Привласнювальне

3. Назвіть заняття привласнювального господарства?

а) землеробство       б) ремесло       в) збиральництво

г) скотарство           д) полювання      е) рибальство

4. Де була найдавніша стоянка первісних людей на території України

а) Кирилівка         б) Киїк-Коба        в) Королево

5. Неолітична революція - це

а) вдосконалення знарядь праці, створення мікролітів

б) відокремлення скотарства від землеробства

в) перехід від привласнення до відтворення

6. Який правитель Вавилонського царства наказав укласти перший писаний збірник законів?

а) Хаммурапі      б) Шамаш       в) Кір          г) Валтасар

7.Як називали правителя Давнього Єгипту?

 а) цар            б) фараон           в) султан         г) король

8.Кого з єврейських царів вважають наймудрішим

а) Соломона        б) Давида             в) Саула

9. В долині якої річки сформувалась цивілізація Давнього Єгипту

 а) Хуанхе        б) Ніл           в) Дніпро              г) Євфрат

10. Країна в якій було  розташовано чудо стародавнього світу, зображене на фото   

А) Індія        Б)Китай      В) Фінікія   Г)Месопотамія

 

11. Головним джерелом з вивчення історії євреїв

А)Коран;     Б)Пісні;        В)Біблія;      Г)Закони Хаммурапі

 

12.. Яка історична пам`ятка зображена на фото?

А) Сфінкс     Б)Місто шумерів   В)Висячі сади     Г)Піраміда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група 2. Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту

1. Встановити відповідність між історичним діячем і його діяльністю

(3 бали)

Назва цивілізацій

Правителі

1.Ізраїль

А. Хаммурапі

2.Єгипт

Б. Чандрагупта Маур’я

3.Індія

В. Соломон

4. Месопотамія

Г. Тутмос ІІІ

2. Чиє поселення ви бачите на зображенні? Що вам відомо про цю культуру? (3 бали)

_____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________

3. Розв'яжіть історичну задачу: (1 задача = 3 б.). (ОБОВЯЗКОВО запишіть розв’язок)

А) В 522 р. до н.е. в Персії починає правити Дарій І. Скільки років тому відбулася ця подія?    

Б) У 2670 р. до н.е. в Давньому Єгипті розпочався період Старого царства, а період Пізнього царства розпочався у 700 р. до н.е. Як довго розвивалася Давньоєгипетська цивілізація?

Група 3. Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію

       (За розгорнуту відповідь на одне питання      6 балів)

1. Розгляньте малюнок-реконструкцію «Школа в давньому Єгипті» та визначте, що спільного та відмінного було в організації навчання в школах у давніх народів і тепер.

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

 

 2.Поміркуйте, чому перші цивілізації називали ще «річковими». Яку роль відігравала вода в їхньому житті?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

Комплексна підсумкова  робота. Історія України. Всесвітня історія  6 клас

(Інклюзивне навчання)

Дата _______________________             Прізвище, ім’я ________________________

 

1.Назвіть держави Стародавнього Сходу які вивчалися у розділі____________________________________________________________________________________________________________________________________________________­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­__________________________________________________________________

2.Розгадай ребуси

 

 

 

 

 

 

1._____________________________________________________

2._____________________________________________________

3._____________________________________________________

4._____________________________________________________

3.Напиши як називали правителів у таких державах

А) Єгипет _______________________________

Б) Китай ________________________________

В) Месопотамія__________________________

Г) Індія_________________________________

4. Опиши пам’ятку, яка зображена на малюнку

 ____________________________________________

____________________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

 

 

 

5. Розташуйте ці одиниці вимірювання часу від найменшого до найбільшого

 А. Місяць    Б. Тисячоліття    В. Рік     Г. Століття      Д. Доба

_________________________________________________________________

 6. Позначте ілюстрацію, на якій зображено писемне історичне  джерело:

 

                      А                                                 Б                                      В                                           

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Хаюк Леся Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пензар Анастасія Олександрівна
    дякую за вашу розробку, дуже вчасно
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 грудня
Переглядів
898
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку