Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 6 класу
(відповідно до модельної навчальної програми «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Козак Л. З., Ворожбит А. В.))
(52 години на рік, 1,5 години на тиждень)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
I семестр |
|||
Тема 1. Цифрове середовище та безпека |
|||
|
|
Безпека життєдіяльності під час роботи з комп'ютером. Інструктаж з БЖД. Інформаційні процеси та інформаційні системи. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Апаратна та програмні складові інформаційної системи. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Системне програмне забезпечення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук та впорядкування інформації на комп’ютері. Інформаційне сміття. Інформаційна гігієна |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття про ліцензії на програмне забезпечення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Саморегуляція та безпека під час роботи з цифровими пристроями та програмами. Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. Мережеві технології для навчання, спілкування, співпраці
|
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поштова служба інтернету. Електронна скринька. Використання електронної скриньки. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Електронне спілкування. Пересилання файлів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Види загроз та безпека електронного спілкування. Поняття про хмарні сервіси та інтернетресурси для співпраці. Надання доступу до спільного документу. Рівні доступу. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Презентація і презентування. Комп’ютерні презентації. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Об’єкти комп’ютерної презентації, їх створення, редагування та налаштування властивостей. Анімації та ефекти. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Етапи створення презентації. Рекомендації стосовно оформлення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Налаштування показу. Ефекти зміни слайдів. Виступ перед аудиторією. Оцінювання презентації.
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Блоги (вебсторінки) для співпраці та творчої реалізації. Особистий блог. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Мультимедіа. Створення простого відеофільму. Публікування у власному блозі. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Культура представлення себе у мережі. Цифровий слід. Цифрова репутація. Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Дані. Опрацювання даних. Моделі |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Кодування даних. Візуалізація даних. Інфографіка. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Моделі і моделювання. Гіпотеза. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронної таблиці. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Введення, редагування та форматування даних. Прості обчислення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Формули. Секторні діаграми. Гістограми. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Простий аналіз даних та результатів їх опрацювання. Комп’ютерний експеримент. Тематичне оцінювання. |
|
ІI семестр |
|||
Тема 4. Цифрова творчість |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Особливості побудови та опрацювання векторних зображень. Векторний графічний редактор. Формати файлів векторних зображень. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Особливості побудови та опрацювання векторних зображень. Векторний графічний редактор. Формати файлів векторних зображень. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Особливості побудови та опрацювання векторних зображень. Векторний графічний редактор. Формати файлів векторних зображень. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Інструменти для побудови об’єктів зображення. Властивості об’єктів. Криві Безьє. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Операції над графічними об’єктами та групами об’єктів, їх взаємне розміщення. Текст як графічний об’єкт. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення програмних об’єктів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Властивості об’єктів. Програмне змінення значень властивостей об’єктів |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження у програмі. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі. Змінні. Повідомлення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі. Змінні. Повідомлення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Тестування та налагодження програмного проєкту. Тематичне оцінювання |
|
Тема 5. Інтегровані проєкти |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Види сучасних комп’ютерних систем і їх застосування |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Види сучасних комп’ютерних систем і їх застосування |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. Інтернет речей |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. Інтернет речей |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Види шахрайства в інтернеті |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Види шахрайства в інтернеті |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Як я спілкуюся онлайн. Види електронного спілкування. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Як я спілкуюся онлайн. Види електронного спілкування. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Ігрові проєкти. Робот як програмований об’єкт. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Ігрові проєкти. Робот як програмований об’єкт. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лідери цифрового світу |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лідери цифрового світу |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Дані і їх значення в житті сучасної людини |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Дані і їх значення в житті сучасної людини Тематичне оцінювання |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|