І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Промис- ловість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА 1. Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||||||
1 |
|
Мій день у школі. Введення та активізація ЛО теми |
ставити запитання та давати на них відповідь, вживаючи звороти «there is/ there are» |
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer |
Зворот «there is/ there are» |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 8, p. 6 |
|
||
2 |
|
Режим дня школяра. Розвиток навичок читання |
описувати режим дня школяра; розповідати про свої минулі літні канікули |
Save time, make sure, prepare before, get ready, do ahead of time |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2, p. 10 |
|
||
3 |
|
Наші друзі. Розвиток навичок говорінн та аудіювання. |
описувати та розповідати про характер та вподобання свої друзів |
Activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
Present Simple Present Continuous |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2, p. 14-15 |
|
||
4 |
|
Зовнішність наших друзів. Розвиток грам. навичок. |
утворювати питальні речення |
What, where, who, why, which, when, where, how. |
Питальні речення |
|
|
|
|
Ex. 1b, p. 18 |
|
||
5 |
|
Як виглядає твій друг? Вдосконалення грам. навичок. |
утворювати та розпізнавати Present Simple, Present Continuos |
Feel, like, love, hear, hate, hear, want, believe, understand |
Present Simple, Present Continuos |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, p. 20 |
|
||
6 |
|
Анкетування: ти хороший друг? Розвиток навичок говоріння |
запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти |
|
Present Simple, Present Cont. |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2, p. 21 |
|
||
7 |
|
Про мене. Розвиток навичок монологічного мовлення |
розповідати про свої захоплення, уподобання; |
|
Present Simple, Present Cont. |
|
Ѵ |
|
|
Скласти розповідь-опис про себе |
|
||
8 |
|
Моя сім’я. Розвиток навичок читання. |
описувати зовнішність членів родини |
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, |
Past Simple, Past Cont. |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 26 |
|
||
9 |
|
Звичайнісінька сім’я. Введення і активізація ЛО теми. Прис.відмінок. |
надавати інформацію про характер членів родини |
|
Possessive case |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3, p. 30 |
|
||
10 |
|
Зовнішність членів родини.. Моя зовнішн.. Розвиток навичок говоріння. Прислівник. |
надавати інформацію про зовнішність членів родини, описувати свою зовнішність, утворювати прислівники від прикмет. |
What does she look like? What is she like? Vocabulary box, p.29 |
Adverbs |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 2, p. 32 |
|
||
11 |
|
Розповідь про сім’ю. Розвиток грам.навичок. |
утворювати ступені порівняння прикметників |
|
Degrees of comparison of adjectives/adverbs |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2, p. 34-35
|
|
||
12 |
|
Як виглядають члени твоєї родини? Розвиток навичок письма. |
розповідати про свою сім’ю |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3, p. 36 |
|
||
13 |
|
Друзі пізнаються в біді. Розвиток навичок читання |
висловлювати свої враження, почуття та емоції |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 8, p. 38 |
|
||
14 |
|
Попелюшка. Домашнє читання |
висловлювати свої враження від прочитаного |
Evil, jealous, mean, ugly |
|
|
|
|
|
Ex. 6, p. 43 |
|
||
ТЕМА.2 Школа |
|||||||||||||
15 |
|
Школа. Введення та активізація ЛО теми. |
називати шкільні предмети та розповідати про види діяльності на уроках |
Vocabulary box, p.48 divide, multiply, subtract, add |
Present Simple, Present Continuos |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 50 |
|
||
16 |
|
Наша школа. Розвиток граматичних навичок. |
правильно вживати модальні дієслова |
|
Modal verbs |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, p. 54 |
|
||
17 |
|
Шкільні предмети. Розвиток навичок аудіювання та читання |
обговорювати шкільні вподобання |
Allow, composition, conversation |
Modal verbs |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex. 3b, p. 59 |
|
||
18 |
|
Розклад уроків. Введення і активізація ЛО теми. |
розповідати про переваги та недоліки певних предметів |
Connect, correct, international , improve, language |
|
|
Ѵ |
|
|
Скласти свій розклад |
|
||
19 |
|
Улюблені навч. предмети. Розвиток нав. гов. |
аргументувати свій вибір, точку зору про навчальні предмети |
|
can, could, may, must, have to, should. |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5b, p. 64 |
|
||
20 |
|
Шкільні правила. Розвиток навичок письма. |
розповідати про шкільні правила |
|
can, could, may, must, have to, should. |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Написати свої шкільні правила |
|
||
21 |
|
Види діяльності на уроках. Узагальнення теми. |
обговорювати види діяльності на уроках |
|
Present Simple/Cont., Modal Verbs |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Перекласти речення на англ.. мову |
|
||
ТЕМА 3. Спорт |
|||||||||||||
22 |
|
Cпорт. Введення і активізація ЛО теми. |
Характеризувати різні види спорту, правильно вживати Go, play, do |
Vocabulary box, p.66 |
Go, play, do |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Вивчити нові слова Ex. 3, p. 68 |
|
||
23 |
|
Види спорту. Розвиток навичок аудіювання. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Vocabulary box, p.69 Сycling, rowing, bat, oar, helmet |
Present Perfect. |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 5, p. 72-73 |
|
||
24 |
|
Спортивні ігри. Розвиток граматичних навичок. |
вживати питальні слова та утворювати речення з ними |
|
Question words |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex. 6, p. 76 |
|
||
25 |
|
Спорт в Україні. Розвиток навичок гов. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
Athlete, coach, field, stadium, famous |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2, p. 79 (зробити презентацію) |
|
||
26 |
|
Мій улюблений вид спорту. Розвиток діалог. мовлення |
аргументувати свій вибір, точку зору
|
ЛО теми |
Питальні речення. Сполучники |
|
Ѵ |
|
|
Скласти розповідь про свій улюб. вид спорту та вивчити його |
|
||
27 |
|
Черепаха і заєць. Урок домаш. читання. |
висловлювати свої враження від прочитаного |
A tortoise, to be proud, to boast |
|
|
|
|
|
Повтор лексико-грам. матеріал |
|
||
28 |
|
Відомі спортсмени. Розвиток нав. ауд. Контроль письма. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
ЛО теми |
Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля. |
|
Ѵ |
|
|
Скласти список відомих спортсменів |
|
||
29 |
|
Мій улюблений спортсмен. Розвиток навичок монол. мовлення Контроль читання |
аргументувати свій вибір, точку зору
|
ЛО теми |
Present Perfect |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати проект по темі |
|
||
30 |
|
Спортивні змагання. Вдоскон.нав.аудіювання Контроль аудіювання |
запитувати та надавати інформацію
|
ЛО теми |
Present Tenses; Play, do, go |
|
|
Ѵ |
|
Перекласти речення |
|
||
31 |
|
Спортивні клуби і секції. Вдоск.нав.говоріння Контроль говоріння |
запитувати та надавати інформацію
|
ЛО теми |
Present Simple, Present Continuos Present Perfect. |
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
32 |
|
Спорт у нашому житті. Підсумковий урок |
підсумовують знання по темі |
|
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
Змістові лінії:
ІІ семестр
№
|
Дата |
Тема
|
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
|||||||
ТЕМА 4. Харчування |
||||||||||||
33 |
|
Продукти харчування. Введення та активізація ЛО теми. |
називати продукти |
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex. 2, p. 94-95 |
|
|
34 |
|
Корисне харчування. Розвиток навичок читання |
називати овочі та фрукти |
Diet, grains, mealtime, snack, dairy, vegetarian, |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Ex. 6, p. 97 |
|
|
35 |
|
Звички харчування. Введення нових ЛО. Розвиток навичок аудіювання |
описувати кількість чогось, використовуючи «Much/many» |
boiled, fried, habit, takeaway, weight, to put on weight, to eat out, do shopping |
«Much/many» |
|
|
Ѵ |
|
Вивчити нові слова Ex.5, p. 100 |
|
|
36 |
|
Улюблені страви. Розвиток навичок гов. |
Висловлюватися про свою улюблену страву |
|
Структури «Would/wouldn’t» |
|
|
Ѵ |
|
Написати рецепт улюбл.страв |
|
|
37 |
|
Їжа і напої. В кафе. Розвиток навичок читання та діалог.мов. |
Замовляти їжу в кафе |
to order, dessert, strawberry, dish, doughnut, |
Позначення дії в майбутньому |
|
|
|
Ѵ |
Ex.4а, p. 107 |
|
|
38 |
|
Традиції харчування. Розвиток навичок письма. |
Розповідати про щоденний раціон харчування |
|
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.3, p. 109.Підготувати проект |
|
|
39 |
|
Здорове та нездорове харч. Розвиток навичок гов. |
розповідати про здорове та нездорове харчування, захищати проекти |
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Підготувати презентацію по темі |
|
|
40 |
|
Харчування. Узагальнення теми. |
підсумовують знання по темі |
|
How much/many Would/wouldn’t Позначення дії в майб. |
Ѵ |
|
Ѵ |
Ѵ |
Повторити вивчений матеріал по темі |
|
|
ТЕМ А 5. Покупки |
||||||||||||
41 |
|
Різноманітні магазини. Введення і активізація нових ЛО теми. |
називати види магазинів |
Ex.3, p. 111 |
|
|
|
|
Ѵ |
Вивчити слова Вивчити один діалог (ex.2 p.110) |
|
|
42 |
|
Покупки у Великобританії. Розвиток навичок чит. |
розповідати про покупки та види магазинів у Великобританії |
Vocabulary box, p.113 |
|
|
|
|
Ѵ |
Переказувати текст (ex.1 p.112-113) |
|
|
43 |
|
Британські гроші. Розвиток навичок аудіювання |
визначати британські гроші, використовувати мовні засоби, необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування |
Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool |
|
Ѵ |
|
|
Ѵ |
Ex.4 p.119
|
|
|
44 |
|
Ми йдемо за покупками. Розвиток грам. Навичок |
називати три форми дієслова, утворювати ступені порівняння прикметників |
|
Три основні форми дієс, ступені порів. прик. та прис. |
|
|
|
|
Ex.7b, p. 122 |
|
|
45 |
|
Лондон - рай для покупок. Розвиток навичок читання та аудіювання |
розповідати про покупки, відвідування магазину, висловлювати свою оцінку предмета |
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, |
|
|
|
|
Ѵ |
Ex.4, p.125- 126 |
|
|
46 |
|
У гастрономі. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
запитувати та надавати інформацію
|
ЛО теми |
Much/many There is/are |
|
|
|
Ѵ |
Ex.2, p. 130 |
|
|
47 |
|
Записка для покупок. Вдоск навичок читання та письма |
аргументувати свій вибір, точку зору
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Ѵ |
Ex.7b, p. 133 |
|
|
48 |
|
Суп для дракона. Урок домаш. читання |
висловлювати свої враження від прочитаного |
A kingdom, royal, a cage, a tear, a helping |
|
|
|
|
|
Дати відповіді на запитання, впр.3 ст.137 |
|
|
49 |
|
Покупки. Узагальнення теми. |
висловлювати свої враження, почуття та емоції |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивч.матеріал теми |
|
|
ТЕМА 6. Подорож. Україна. Великобританія |
||||||||||||
50 |
|
Види транспорту. Введення та активізація ЛО теми. |
називати види транспорту |
Ex.1 p.142 get into/out of, get on/off, arrive |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Вивчити слова Ex.4, p. 143 |
|
|
51 |
|
Що таке «подорож»? Розвиток навичок читання |
висловлювати свої думки про способи подорожування |
Vocabulary box, p.145 |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.4,p. 146 |
|
|
52 |
|
Улюблений спосіб подорожування. Розвиток навичок ауд. |
утворювати та використовувати теперішній доконаний час |
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, tiring |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex.5, p. 150 |
|
|
53 |
|
Я люблю подорожувати. Розвиток грам. навичок |
порівнювати подорож поїздом і літаком |
yet, already, never, ever, recently, lately |
Adverbs |
|
|
|
|
Ex.7, p. 153 |
|
|
54 |
|
Подорож літаком і поїздом. Введення ЛО теми. Розвиток навичок читання та говоріння. |
обговорювати переваги та недоліки подорожування різними видами транспорту |
Carriage, flight, passenger, platform, return, single |
|
|
|
|
Ѵ |
Ex.5, p. 155 (скласти і вивчити діалог) |
|
|
55 |
|
Переваги та недоліки подорож різними видами транспорту. Розвиток діалог. мовлення |
висловлювати свої думки про подорожування |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
|
Ex.2, p. 156 Підготувати проект |
|
|
56 |
|
Подорожуємо країнами світу Введення і активіз. ЛО теми |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Ex.1 p.157 |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.3, p. 158 |
|
|
57 |
|
Лондон. Розвиток навичок читання |
знати інформацію про Лондон і його визначні пам'ятки |
Big Ben, Trafalgar Square, the Tower of London etc. |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити розповідь про Лондон |
|
|
58 |
|
Визначні місця у всіх куточках світу. Розвиток навичок аудіюв. |
знати інформацію про Київ і його визначні пам'ятки |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.5 p.170 |
|
|
59 |
|
Київ. Розвиток навичок читання |
правильно вживати означений артикль з географічними назвами |
Vocabulary box, p.164 |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.6, p. 167 |
|
|
60 |
|
Навколо світу. Вдосконалення навичок аудіюв. та читання |
знати інформацію про визначні пам'ятки світу розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
sightseeing, tour, tourist guide, travel agent |
Degrees of comparison of adjectives |
|
Ѵ |
|
|
Перекласти речення на англ..мову
|
|
|
61 |
|
Цікаві місця світу. Розвиток грам.навичок |
розповідати про Україну та її визначні пам'ятки |
|
Definite article “THE” |
|
|
|
|
Ex. 3B p.173 |
|
|
62 |
|
Хто знає географію найкраще? Вдоск. навичок говоріння |
розповідати про визначні пам'ятки Лондона |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2, p. 179 |
|
|
63 |
|
Ми чекаємо на гостей. Розвиток навичок читання |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію |
ЛО теми |
Articles a,an,the Present Perfect Tense |
|
Ѵ |
|
|
Ex.2b, p. 181 |
|
|
64 |
|
Подорож Україною та Великобританії. Розвиток навичок ауд. |
розповідати про можливі місця проведення літніх канікул |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 9, p. 184 |
|
|
65 |
|
Англо-мовні країни. Урок дом читання |
знати інформацію про англо-мовні країни |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.5 p.189 |
|
|
66 |
|
Ідемо на екскурсію. Роз.нав.гов. Контроль письма |
розповідати про правила поведінки під час екскурсії висловлювати свої враження, почуття та емоції |
ЛО теми |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Повторити вивчені слова |
|
|
67 |
|
Необхідні речі для подорожі. Розвиток .навичок письма Контроль читання |
скласти список речей необхідних для подорожі аргументувати свій вибір, точку зору |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Скласти діалог по темі. |
|
|
68 |
|
Готелі. Розвиток нав.ауд. Контроль аудіювання |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Ѵ |
Дати відповіді на запитання |
|
|
69 |
|
У літньому мовному таборі. Контроль говоріння |
висловлювати свої враження, почуття та емоції щодо проведення часу у літньому мовному таборі |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
70 |
|
Плани на літо. Підсумковий урок за рік. |
підсумовують знання по темі |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Повторитилек.-грам. матеріал |
|
|
Змістові лінії:
1