Календарне планування 6кл Карп'юк (2год.)

Про матеріал
Календарне планування 6кл Карп'юк із змістовими лініями та очікуваними результатами (2год.)
Перегляд файлу

І семестр

Дата

 

Тема  уроку

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідальність

Здоровя         та

 безпека

Промис-

ловість та фінансова грамотність

ТЕМА 1. Я, моя родина, мої друзі

1

 

Мій день у школі.

Введення та активізація ЛО теми

ставити запитання та давати на них відповідь, вживаючи звороти «there is/ there are»

a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer

Зворот «there is/ there are»

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 8, p. 6

 

2

 

Режим дня школяра.

Розвиток навичок читання

описувати режим дня школяра; розповідати про свої минулі літні канікули

Save time, make  sure, prepare  before, get  ready, do  ahead  of  time

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 2, p. 10

 

3

 

Наші  друзі. Розвиток навичок говорінн та аудіювання.

описувати та розповідати про характер та вподобання свої друзів

Activity, relative, cuddly, similar, be  a  pain  in  the  neck

Present  Simple

Present  Continuous

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 2, p. 14-15

 

4

 

Зовнішність наших друзів. Розвиток грам. навичок.

утворювати питальні речення

What, where, who, why, which, when, where, how.

Питальні речення

 

 

 

 

 

Ex. 1b, p. 18

 

5

 

Як виглядає твій друг? Вдосконалення грам. навичок.

утворювати та розпізнавати Present Simple, Present Continuos

Feel, like, love, hear, hate, hear, want, believe, understand

Present Simple, Present Continuos

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 6, p. 20

 

6

 

Анкетування: ти хороший друг? Розвиток навичок говоріння

запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти

 

Present Simple, Present Cont.

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 2, p. 21

 

7

 

Про мене. Розвиток навичок монологічного  мовлення

розповідати про свої захоплення, уподобання;

 

Present Simple, Present Cont.

 

 

Ѵ

 

 

Скласти розповідь-опис про себе

 

8

 

Моя сім’я. Розвиток навичок читання.

описувати зовнішність членів родини

Ex. 1, p. 24;

beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious,

Past Simple, Past Cont.

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 5, p. 26

 

9

 

Звичайнісінька сім’я. Введення і активізація ЛО теми. Прис.відмінок.

надавати інформацію про характер членів родини

 

Possessive case

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 3, p. 30

 

10

 

Зовнішність членів родини.. Моя зовнішн..  Розвиток навичок говоріння.  Прислівник.

надавати інформацію про зовнішність членів родини, описувати свою зовнішність, утворювати прислівники від прикмет.

What does she look like? What is she like?

Vocabulary box, p.29

Adverbs

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 2, p. 32

 

11

 

Розповідь про сімю. Розвиток грам.навичок.

утворювати ступені порівняння прикметників

 

Degrees of comparison of adjectives/adverbs

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Ex. 2, p. 34-35

 

 

12

 

Як виглядають члени твоєї родини? Розвиток навичок письма.

розповідати про свою сімю

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Ex. 3, p. 36

 

13

 

Друзі пізнаються в біді. Розвиток навичок читання

висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Ex. 8, p. 38

 

14

 

Попелюшка. Домашнє читання

висловлювати свої враження від прочитаного

Evil, jealous, mean,  ugly

 

 

 

 

 

 

Ex. 6, p. 43

 

ТЕМА.2 Школа

15

 

Школа. Введення та активізація ЛО теми.

називати шкільні предмети та розповідати про види діяльності на уроках

Vocabulary box, p.48 divide, multiply, subtract, add

Present Simple, Present Continuos

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 5, p. 50

 

16

 

Наша школа. Розвиток граматичних навичок.

правильно вживати модальні дієслова

 

Modal verbs

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 6, p. 54

 

17

 

Шкільні предмети. Розвиток навичок аудіювання та читання

обговорювати шкільні вподобання

Allow, composition, conversation

Modal verbs

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Ex. 3b, p. 59

 

18

 

Розклад уроків. Введення і активізація ЛО теми.

розповідати про переваги та недоліки певних предметів

Connect, correct,  international , improve, language

 

 

 

Ѵ

 

 

Скласти свій розклад

 

19

 

Улюблені навч. предмети. Розвиток нав.  гов.

аргументувати свій вибір, точку зору про навчальні предмети

 

can, could, may, must, have to, should.

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 5b, p. 64

 

20

 

Шкільні правила. Розвиток навичок письма.

розповідати про шкільні правила

 

can, could, may, must, have to, should.

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Написати свої шкільні правила

 

21

 

Види діяльності на уроках. Узагальнення теми.

обговорювати види діяльності на уроках

 

Present Simple/Cont., Modal Verbs

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Перекласти речення на англ.. мову

 

ТЕМА 3. Спорт

22

 

Cпорт. Введення і активізація ЛО теми. 

Характеризувати різні види спорту, правильно вживати  Go, play, do

Vocabulary box, p.66

Go, play, do

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

Вивчити нові слова

Ex. 3, p. 68

 

23

 

Види спорту. Розвиток навичок аудіювання.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Vocabulary box, p.69

Сycling, rowing, bat, oar, helmet

Present Perfect.

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 5, p. 72-73

 

24

 

Спортивні ігри. Розвиток граматичних навичок.

вживати питальні слова та утворювати речення з ними

 

Question words

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Ex. 6, p. 76

 

25

 

Спорт в Україні. Розвиток навичок гов.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

Athlete, coach, field, stadium, famous

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 2, p. 79

(зробити презентацію)

 

26

 

Мій улюблений вид спорту. Розвиток діалог. мовлення

аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

Питальні речення. Сполучники

 

 

Ѵ

 

 

Скласти розповідь про свій улюб. вид спорту та вивчити його

 

27

 

Черепаха і заєць.

Урок домаш. читання.

висловлювати свої враження від прочитаного

A tortoise, to be proud, to boast

 

 

 

 

 

Повтор лексико-грам. матеріал

 

28

 

Відомі спортсмени. Розвиток нав. ауд.

Контроль  письма.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

ЛО теми

Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля.

 

 

Ѵ

 

 

Скласти список відомих спортсменів

 

29

 

Мій улюблений спортсмен. Розвиток навичок  монол. мовлення

Контроль  читання

аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

Present Perfect

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект по темі

 

30

 

Спортивні змагання.  Вдоскон.нав.аудіювання Контроль   аудіювання

запитувати та надавати інформацію

 

ЛО теми

Present Tenses;

Play, do, go

 

 

 

Ѵ

 

Перекласти речення

 

31

 

Спортивні клуби і секції. Вдоск.нав.говоріння

Контроль  говоріння

запитувати та надавати інформацію

 

ЛО теми

Present Simple, Present Continuos

Present Perfect.

 

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

32

 

Спорт у нашому житті.

Підсумковий  урок

підсумовують знання по темі

 

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Повторити вивчений

матеріал

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

Дата

 

Тема

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє

завдання

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Еколо-

гічна безпека та сталий розви-

ток

Грома-

дянсь-

ка відповідальні-

сть

Здоро-

вя та безпека

Промис-

ловість та фінансо-

ва грамотність

ТЕМА 4. Харчування

33

 

Продукти харчування. Введення та активізація ЛО теми.

називати продукти

Ex. 1, p. 92

bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar

 

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 2, p. 94-95

 

34

 

Корисне харчування. Розвиток навичок читання

називати овочі та фрукти

Diet, grains, mealtime,  snack, dairy,  vegetarian,

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

Ex. 6, p. 97

 

35

 

Звички харчування. Введення нових ЛО. Розвиток навичок аудіювання

описувати кількість чогось, використовуючи

«Much/many»

boiled, fried, habit, takeaway, weight, to put on weight, to eat out, do shopping

«Much/many»

 

 

 

Ѵ

 

Вивчити нові слова Ex.5, p. 100

 

36

 

Улюблені страви. Розвиток навичок гов.

Висловлюватися про свою улюблену страву

 

Структури «Would/wouldnt»

 

 

 

Ѵ

 

Написати рецепт улюбл.страв

 

37

 

Їжа і напої. В кафе. Розвиток навичок читання та діалог.мов.

Замовляти їжу в кафе

to order, dessert, strawberry, dish, doughnut,

Позначення дії в майбутньому

 

 

 

 

Ѵ

Ex.4а, p. 107

 

38

 

Традиції харчування. Розвиток навичок письма.

Розповідати про щоденний раціон харчування

 

 

 

 

 

Ѵ

 

Ex.3, p. 109.Підготувати проект

 

39

 

Здорове та нездорове харч.

Розвиток навичок гов.

розповідати про здорове та нездорове харчування, захищати проекти

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

Підготувати презентацію по темі

 

40

 

Харчування. Узагальнення теми.

підсумовують знання по темі

 

How much/many

Would/wouldn’t Позначення дії в майб.

Ѵ

 

Ѵ

Ѵ

Повторити вивчений матеріал по темі

 

ТЕМ А 5. Покупки

41

 

Різноманітні магазини. Введення і активізація нових ЛО теми.

називати види магазинів

Ex.3, p. 111

 

 

 

 

 

Ѵ

Вивчити слова

Вивчити один діалог

(ex.2 p.110)

 

42

 

Покупки у Великобританії. Розвиток навичок чит.

розповідати про покупки та види магазинів у Великобританії

Vocabulary box, p.113

 

 

 

 

 

Ѵ

Переказувати текст

(ex.1 p.112-113)

 

43

 

Британські гроші. Розвиток навичок аудіювання

визначати британські гроші, використовувати мовні засоби, необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування

Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

 

Ex.4 p.119

 

 

 

44

 

Ми йдемо за покупками. Розвиток грам.

Навичок

називати три форми дієслова, утворювати ступені порівняння прикметників

 

Три основні форми дієс, ступені порів. прик. та прис.

 

 

 

 

 

Ex.7b, p. 122

 

45

 

Лондон - рай для покупок. Розвиток навичок  читання та аудіювання

розповідати про покупки, відвідування магазину, висловлювати свою оцінку предмета

Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall,

 

 

 

 

 

Ѵ

 

Ex.4, p.125- 126

 

46

 

У гастрономі. Розвиток навичок діалогічного мовлення

запитувати та надавати інформацію

 

ЛО теми

Much/many

There is/are

 

 

 

 

Ѵ

Ex.2, p. 130

 

47

 

Записка для покупок. Вдоск навичок читання та письма

аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

Ѵ

Ex.7b, p. 133

 

48

 

Суп для дракона. Урок домаш. читання

висловлювати свої враження від прочитаного

A kingdom, royal, a cage, a tear, a helping

 

 

 

 

 

Дати відповіді на запитання, впр.3 ст.137

 

49

 

Покупки. Узагальнення теми.

висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

 

 

 

 

 

Повторити вивч.матеріал теми

 

ТЕМА 6. Подорож. Україна. Великобританія

50

 

Види транспорту. Введення та активізація ЛО теми.

називати види транспорту

Ex.1 p.142

 get into/out of, get on/off, arrive

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

Вивчити слова

Ex.4, p. 143

 

 

51

 

Що таке «подорож»? Розвиток навичок читання

висловлювати свої думки про способи подорожування

 

Vocabulary box, p.145

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.4,p. 146

 

52

 

Улюблений спосіб подорожування. Розвиток навичок ауд.

утворювати та використовувати теперішній доконаний час

Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, tiring

 

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

Ex.5, p. 150

 

53

 

Я люблю подорожувати. Розвиток грам. навичок

порівнювати подорож поїздом і літаком

yet, already, never, ever, recently, lately

Adverbs

 

 

 

 

Ex.7, p. 153

 

54

 

Подорож літаком і поїздом. Введення ЛО теми. Розвиток навичок читання та говоріння.

обговорювати переваги та недоліки подорожування різними видами транспорту

Carriage, flight, passenger, platform, return, single

 

 

 

 

 

Ѵ

Ex.5, p. 155

(скласти і вивчити діалог)

 

55

 

Переваги та недоліки подорож

різними видами транспорту. Розвиток діалог. мовлення

висловлювати свої думки про подорожування

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.2, p. 156

Підготувати проект

 

 

56

 

Подорожуємо країнами світу Введення і активіз. ЛО теми

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Ex.1 p.157

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.3, p. 158

 

 

57

 

Лондон. Розвиток навичок читання

знати  інформацію про Лондон і його визначні пам'ятки

Big Ben, Trafalgar Square, the Tower of London etc.

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити розповідь про Лондон

 

 

58

 

Визначні місця у всіх куточках світу. Розвиток навичок аудіюв.

знати  інформацію про Київ і його визначні пам'ятки

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.5 p.170

 

59

 

Київ. Розвиток навичок читання

правильно вживати означений артикль з географічними назвами

Vocabulary box, p.164

 

 

        Ѵ

 

 

Ex.6, p. 167

 

 

60

 

Навколо світу. Вдосконалення навичок  аудіюв. та читання

знати інформацію про визначні пам'ятки світу

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

sightseeing, tour, tourist guide, travel agent

Degrees of comparison of adjectives

 

 

Ѵ

 

 

Перекласти речення на англ..мову

 

 

61

 

Цікаві місця світу. Розвиток грам.навичок

розповідати про Україну та її визначні пам'ятки

 

Definite article “THE”

 

 

 

 

Ex. 3B p.173

 

62

 

 Хто знає географію найкраще? Вдоск. навичок говоріння

розповідати про визначні пам'ятки Лондона

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 2, p. 179

 

63

 

Ми чекаємо на гостей. Розвиток навичок читання

пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

ЛО теми

Articles a,an,the

Present Perfect Tense

 

 

Ѵ

 

 

Ex.2b, p. 181

 

64

 

Подорож Україною та Великобританії. Розвиток навичок ауд.

розповідати про можливі місця проведення літніх канікул

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 9, p. 184

 

 

65

 

Англо-мовні  країни. Урок дом читання

знати інформацію про англо-мовні країни

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.5 p.189

 

66

 

Ідемо на екскурсію. Роз.нав.гов.

Контроль письма

розповідати про правила поведінки під час екскурсії

висловлювати свої враження, почуття та емоції

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчені слова

 

67

 

Необхідні речі для подорожі. Розвиток .навичок письма  Контроль читання

скласти список речей необхідних для подорожі

аргументувати свій вибір, точку зору

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

 

Скласти діалог по  темі.

 

68

 

Готелі. Розвиток нав.ауд.

Контроль аудіювання

пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

Ѵ

Дати відповіді на запитання

 

 

69

 

У літньому мовному таборі.

Контроль говоріння

висловлювати свої враження, почуття та емоції щодо проведення часу у літньому мовному таборі

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

70

 

Плани на літо.

Підсумковий урок за рік.

підсумовують знання по темі

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Повторитилек.-грам. матеріал

 

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

1

 

docx
Додано
20 січня 2020
Переглядів
7024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку