І СЕМЕСТР (48 год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічнабезпека та сталийрозвиток |
Грома- дянськавідповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансоваграмотність |
||||||||
ТЕМА. Шкільне життя (18 год). |
|||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. Розвиток навичок гов. |
обмінюватися думками, висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Поворення лексики классного вжитку |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.5(b), p.6 |
|
||
2 |
|
В школі. Введення та активізація ЛО теми. |
Описувати шкільні кімнати, використовувати прийменники місця |
A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff |
Prepositions of Place |
|
Ѵ |
|
|
Вивчитинові слова Ex.4 p.9 |
|
||
3 |
|
Шкільна діяльність. Розвиток навичок ауд. |
описувати шкільну діяльність, використовувати конструкції There is… / There are… |
A сourt, pitch,an activity, an aid, a facility, a choir, an orchestra, |
There is / There are |
|
Ѵ |
|
|
Скласти 5 речень із конструкціями There is.. / There are… |
|
||
4 |
|
Що для тебе школа? Розвиток навичок чит. |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, аргументувати свій вибір, точку зору |
Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.4, p.14
|
|
||
5 |
|
Обовʼязки. Розвиток грам. навичок. Модальнідієслова |
правильно вживати модальні дієслова |
|
ModalVerbs: haveto, must (n’t), need (n’t) |
|
Ѵ
|
|
|
Скласти 7 речень із модальними дієсловами. |
|
||
6 |
|
Обов’язок та необхідність. Модальні дієслова |
правильно вживати модальні дієслова |
|
ModalVerbs: haveto, must (n’t), need (n’t) |
|
|
|
|
Ex.3, p.17
|
|
||
7 |
|
Шкільні правила. Розвиток навичок усного мовлення |
розповідати про шкільні правила, надавати оцінку подіям, ситуаціям |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.4, p.20
|
|
||
8 |
|
Шкільний розпорядок Тренувальні вправи |
повідомляти про правила поведінки в школі |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Скласти твір-опис. про свою школу/клас (Ex.1,2 p.21) |
|
||
9 |
|
Після школи. Введення і активізація ЛО теми. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, розповідати про заняття після школи |
take part in, go for, practice, surf the net |
Словотворення |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова Ex.3 p.23 |
|
||
10 |
|
Післяурочні заняття. Удосконалення навичок усного мовлення |
Розповідати про заняття своїх однокласників після школи |
|
|
|
V |
|
|
Ex.6 p.25 |
|
||
11 |
|
Знайомство он-лайн. Розвиток навичок аудіювання |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції від спілкування онлайн |
Vocabulary box, p.26 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова, вивч. пісню (ex.5 p.28) |
|
||
12 |
|
Сучасні технології. Активізація мовного матеріалу |
Розвинуть діалогічне мовлення |
|
too / enough |
|
|
|
|
Ex.2, p.29 |
|
||
13 |
|
Соціальні мережі. Розвиток граматичних навичок |
Утворювати речення з словами too / enough |
|
too / enough |
|
Ѵ |
|
|
Ex.5, p.30 |
|
||
14 |
|
Позашкільна діяльність. Розвиток навичок говоріння |
обмінюватись думками про види позашкільної діяльності
|
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.4 p.33 |
|
||
15 |
|
Школа моєї мрії . Розвиток усного мовлення |
висловлювати думку, описувати школу з уяви |
|
|
|
V |
|
|
Ex.2, p.35 |
|
||
16 |
|
Моя школа. Вдосконалення навичок читання. |
оцінювати стан речей, події, факти
|
ЛО теми |
Модальні дієслова must/ mustn’t |
|
Ѵ |
|
|
Ex.5(b)p.37-38
|
|
||
17 |
|
Нов ітехнології та діти. Вдосконалення нав.ауд. |
оцінювати стан речей, події, факти
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.10 p.41 (п.) Ex.4 p.43 (у.) |
|
||
18 |
К.р. |
Узагальнення теми |
Підсумовувати вивчене |
|
|
|
|
|
|
Домашнє читання |
|
||
ТЕМА.Я, моя родина, моїдрузі(11 год). |
|||||||||||||
19 |
|
Моя сім’я. Розвиток діалогічного мовлення |
розповідати про членів своєї родини |
To consist of, to like/likes to do, don’t/doesn’t like |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Скласти розповідь про сім’ю |
|
||
20 |
|
Домашні справи. Ведення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні |
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова Написати свої обов’язки |
|
||
21 |
|
Хатня робота. Удосконалення навичок усного мовлення |
використовувати нові ЛО у мовленні |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.8 p.51 Вивчити слова пісні |
|
||
22 |
|
Домашніо бов’язки. Розвиток навичок читання |
розповідати про своїдомашні обов’язки |
Toboil, tocut, todry, tofry, topour, to |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.3 p.54 |
|
||
23 |
|
Робице сам. Розвиток грам. навичок |
правильно вживати в реченні неозначені займенники |
ЛО теми |
Еverybody, somebody, anybody,etc. |
|
Ѵ |
|
|
Ex.4 p. 58
|
|
||
24 |
|
Хто, що робить у твой сім’ї? Розв. нав. говоріння.
|
обмінюватись думками про обов’язки у родині
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Перекласти речення |
|
||
25 |
|
Допомога по господарству. Активізація лексичного матеріалу. |
Вміти писати записки із дорученнями домашніх обов’язків |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3 p. 60 |
|
||
26 |
|
Побутова техніка – незамінний помічник в домі. |
Розповідати для чого ми використовуємо електричні прилади в домі |
ЛО теми |
anybody, somebody, everybody, nobody |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5 p. 61 |
|
||
27 |
|
Мій звичайний день. Вдосконалення навичок монолог. мов. |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям
|
Ex.5 p.51 Vocabularybox,p.51, toswitchon/ off, turnon / off |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.2 p.63 |
|
||
28 |
|
Генеральне прибирання |
Розповідати про суботнє прибирання |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Скласти розповідь |
|
||
29 |
Т |
Домашні обов’язки членів родини? Узагальнення теми |
Розповідати про обов’язки інших |
ЛО теми |
Modalverbs |
|
Ѵ |
|
|
Ex.7, p.83 |
|
||
ТЕМА. Харчування(14 год). + 5 год (Контроль АГЧП і підс.ур.) |
|||||||||||||
30 |
|
Все про їжу. Розвиток навичок читання. |
Аргументувати свою точку зорущодо вибору їжі, обмінюватися думками |
Acid, torepair, tosmell, toincrease, carbohydrate, immunity, zinc, organic, etc. |
|
|
|
Ѵ |
|
Скласти розповідь |
|
||
31 |
|
Наше харчування. Розвиток усного мовлення |
Орієнтуватися в тексті і знаходити потрібну інформацію |
|
|
|
|
|
|
Ex.5 p.67 Вивчити нові слова |
|
||
32 |
|
Ми те, що ми їмо. Введення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
|
|
|
Ѵ |
|
Вивчити нові слова Ex. 3 p.70 Розповідати |
|
||
33 |
|
Приготування їжі. Розвиток навичок говоріння |
Розповідати процес приготування їжі |
|
|
|
|
V |
|
Ex. 5 p.71 |
|
||
34 |
|
Сервірування столу. Розвитокнавичокаудіювання. |
описувати правила сервірування столу |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
|
|
|
Ѵ |
|
Вивчити назви столових приборів
|
|
||
35 |
|
Гарні манери за столом. Розвиток навичок говоріння |
Розповідати правила поведінки за столом |
|
|
|
|
|
|
Ex.4 p. 73 |
|
||
36 |
|
Накриваємо святковий стіл. |
Давати вказівки щодо сервірування святкового столу |
|
|
|
|
|
|
Інсценізація |
|
||
37 |
|
Багаточи мало. Розвиток грам. навичок |
правильно вживати в реченні a lot of / lots of, a little, a few |
ЛО теми |
a lot of / lots of, a little, a few |
|
|
|
Ѵ |
Ex.4 p. 75 (у.) |
|
||
38 |
|
Рецепти. Розвиток комунікативних навичок
|
описувати рецепти, аргументувати свій вибір
|
An experience, to arrange, to follow |
|
|
|
Ѵ |
Ѵ |
Ex.3 (a) p. 77 Розповідати рецепт від Люсі |
|
||
39 |
|
Мої улюблені рецепти. Розвиток навичок говоріння |
Обговорювати рецепти, розповідати про свої улюблені |
|
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.6 p. 79 Скласти діалог «В ресторані» |
|
||
40 |
|
Написання власного рецепту. |
Запитувати, ділитися думками, обговорювати написання рецептів |
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.1 p. 79 Написати рецепт |
|
||
41 |
|
Моя улюбленастрава. Вдосконалення навичок чит. та гов. |
розповідати про свою улюблену страву, використовуючи нову лексику теми |
ЛО тексту |
Еverybody, somebody, anybody,etc a lot of / lots of, a little, a few |
|
|
Ѵ |
|
Ex.4b, p.80 Ex.5(6-10), p.81 |
|
||
42 |
|
Правильне харчування. Вдоск.нав.чит. Домашнє читання |
висловлювати свою точку зору щодо правильного харчування |
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.7b, p.83
|
|
||
43 |
|
Харчування. Узагальнення теми |
Підсумують знання з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
44 |
|
Здорова та нездорова їжа. Вдоскон .нав .ауд. Контроль аудіювання |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Зробити проект по темі “Healthy /Unhealthyfood”. |
|
||
45 |
|
Моя повсякденна їжа. Вдоск. навичок монолог. мов. Контроль читання |
запитувати та надавати інформацію, обмінюватися думками
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Повторити лексико-грам. матеріал теми |
|
||
46 |
|
Традиції харчування України та Великобританії Контроль письма |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Повторити слова |
|
||
47 |
|
В кафе. Розігрування діалогів. Контроль говоріння |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Вивчити один з діалогів |
|
||
48 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого. |
підсумовують знання по темі |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
Змістовілінії:
1