Календарне планування 7 кл І семестр (Карп'юк, 3 год.)

Про матеріал
Календарне планування на 1 семестр за підручником Карп'юк О.Д.містить змістові лінії та очікувані результи. Розраховане на 3 години в тиждень
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР (48 год)

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічнабезпека та сталийрозвиток

Грома-

дянськавідповідаль-ність

Здоровя та

безпека

Підприємливість та фінансоваграмотність

ТЕМА. Шкільне життя (18 год).

1

 

Знову до школи. Розвиток навичок гов.

обмінюватися думками,

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Поворення лексики классного вжитку

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

Ex.5(b), p.6

 

2

 

В школі. Введення та активізація ЛО теми.

Описувати шкільні кімнати, використовувати прийменники місця

A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff

Prepositions of Place

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчитинові слова

Ex.4 p.9

 

3

 

Шкільна діяльність. Розвиток навичок ауд.

описувати шкільну діяльність, використовувати конструкції There is… / There are

A сourt, pitch,an activity, an aid, a facility, a choir, an orchestra,

There is / There are

 

 

 

Ѵ

 

 

Скласти 5 речень із конструкціями  There is.. / There are

 

4

 

Що для тебе школа? Розвиток навичок чит.

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям,

аргументувати свій вибір, точку зору

Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.4, p.14

 

 

5

 

Обовʼязки. Розвиток грам. навичок. Модальнідієслова

правильно вживати модальні дієслова

 

ModalVerbs:

haveto, must (nt), need (nt)

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Скласти 7 речень із модальними дієсловами.

 

6

 

Обов’язок та необхідність. Модальні дієслова

правильно вживати модальні дієслова

 

ModalVerbs:

haveto, must (nt), need (nt)

 

 

 

 

Ex.3, p.17

 

 

7

 

Шкільні правила. Розвиток навичок усного мовлення

розповідати про шкільні правила, надавати оцінку подіям, ситуаціям

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.4, p.20

 

 

8

 

Шкільний розпорядок

Тренувальні вправи

повідомляти про правила поведінки в школі

 

 

 

Ѵ

 

 

Скласти твір-опис. про свою

школу/клас (Ex.1,2 p.21)

 

9

 

Після школи. Введення і активізація ЛО теми.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, розповідати про заняття після школи

take part in, go for, practice, surf the net

Словотворення

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Вивчити нові слова

Ex.3 p.23

 

10

 

Післяурочні заняття. Удосконалення навичок усного мовлення

Розповідати  про заняття своїх однокласників після школи

 

 

 

V

 

 

Ex.6 p.25

 

11

 

Знайомство он-лайн. Розвиток навичок аудіювання

Висловлювати свої враження, почуття та емоції від спілкування онлайн

 

Vocabulary box, p.26

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити слова, вивч. пісню (ex.5 p.28)

 

12

 

Сучасні технології. Активізація мовного матеріалу

Розвинуть діалогічне мовлення

 

too / enough

 

 

 

 

Ex.2, p.29

 

13

 

Соціальні мережі. Розвиток граматичних навичок

Утворювати речення з словами too / enough

 

too / enough

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.5, p.30

 

14

 

Позашкільна діяльність. Розвиток навичок говоріння

обмінюватись думками про види позашкільної діяльності

 

dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic

 

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.4 p.33

 

15

 

Школа моєї мрії . Розвиток усного мовлення

висловлювати думку, описувати школу з уяви

 

 

 

 

V

 

 

Ex.2, p.35

 

16

 

Моя школа. Вдосконалення навичок читання.

оцінювати стан речей, події, факти

 

ЛО теми

Модальні дієслова must/

mustn’t

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.5(b)p.37-38

 

 

17

 

Нов ітехнології та діти. Вдосконалення нав.ауд.

оцінювати стан речей, події, факти

 

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.10 p.41 (п.) Ex.4 p.43

(у.)

 

18

К.р.

Узагальнення теми

Підсумовувати вивчене

 

 

 

 

 

 

Домашнє читання

 

ТЕМА.Я, моя родина, моїдрузі(11 год).

19

 

Моя сім’я. Розвиток діалогічного мовлення

розповідати про членів своєї родини

To consist of, to like/likes to do, don’t/doesn’t like

 

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

Скласти розповідь про сімю

 

20

 

Домашні справи. Ведення і активізація ЛО

теми.

використовувати  нові ЛО у мовленні

A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити нові слова

Написати свої обов’язки

 

21

 

Хатня робота. Удосконалення навичок усного мовлення

використовувати нові ЛО у мовленні

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.8 p.51

Вивчити слова пісні

 

22

 

Домашніо бов’язки. Розвиток навичок читання

розповідати про своїдомашні обов’язки

Toboil, tocut,

todry, tofry,

topour, to

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.3 p.54

 

23

 

Робице сам. Розвиток грам. навичок

правильно вживати в реченні неозначені займенники

ЛО теми

Еverybody,

somebody, anybody,etc.

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.4 p. 58

 

 

24

 

Хто, що робить у твой сім’ї?  Розв. нав. говоріння.

 

обмінюватись думками про обов’язки у родині

 

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Перекласти речення

 

25

 

Допомога по господарству. Активізація лексичного матеріалу.

Вміти писати записки із дорученнями домашніх обов’язків

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 3 p. 60

 

26

 

Побутова техніка – незамінний помічник в домі.

Розповідати для чого ми використовуємо електричні прилади в домі

ЛО теми

anybody, somebody, everybody, nobody

 

Ѵ

 

 

Ex. 5 p. 61

 

27

 

Мій звичайний день. Вдосконалення навичок монолог. мов.

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

 

Ex.5 p.51

Vocabularybox,p.51,

toswitchon/ off, turnon / off

 

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.2 p.63

 

28

 

Генеральне прибирання

Розповідати про суботнє прибирання

 

 

Ѵ

Ѵ

 

 

Скласти розповідь

 

29

Т

Домашні обов’язки членів родини? Узагальнення теми

Розповідати про обов’язки інших

ЛО теми

Modalverbs

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.7, p.83

 

ТЕМА. Харчування(14 год). + 5 год (Контроль АГЧП і підс.ур.)

30

 

Все про їжу.

Розвиток навичок читання.

Аргументувати свою точку зорущодо вибору їжі, обмінюватися думками

Acid, torepair, tosmell, toincrease, carbohydrate, immunity, zinc,  organic, etc.

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Скласти розповідь

 

31

 

Наше харчування. Розвиток усного мовлення

Орієнтуватися в тексті і знаходити потрібну інформацію

 

 

 

 

 

 

Ex.5 p.67

Вивчити нові слова

 

32

 

Ми те, що ми їмо. Введення і активізація ЛО теми.

використовувати нові ЛО у мовленні, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon

 

 

 

 

 

Ѵ

 

Вивчити нові слова

Ex. 3 p.70

Розповідати

 

33

 

Приготування їжі. Розвиток навичок говоріння

Розповідати процес приготування їжі

 

 

 

 

V

 

Ex. 5 p.71

 

34

 

Сервірування столу. Розвитокнавичокаудіювання.

описувати правила сервірування столу

dish, method, set, to spread, festive, lay the table

 

 

 

 

Ѵ

 

Вивчити назви столових  приборів

 

 

35

 

Гарні манери за столом.

Розвиток навичок говоріння

Розповідати правила поведінки за столом

 

 

 

 

 

 

Ex.4 p. 73

 

36

 

Накриваємо святковий стіл.

Давати вказівки щодо сервірування святкового столу

 

 

 

 

 

 

Інсценізація

 

37

 

Багаточи мало. Розвиток грам. навичок

правильно вживати в реченні 

a lot of / lots of, a little, a few

ЛО теми

a lot of / lots of, a little, a few

 

 

 

 

Ѵ

Ex.4 p. 75 (у.)

 

38

 

Рецепти. Розвиток комунікативних

навичок

 

описувати рецепти, аргументувати свій             вибір

 

An experience, to arrange, to follow

 

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

Ex.3 (a) p. 77

Розповідати рецепт від Люсі

 

39

 

Мої улюблені рецепти.

Розвиток навичок говоріння

Обговорювати рецепти, розповідати про свої улюблені

 

 

 

 

Ѵ

 

Ex.6 p. 79

Скласти діалог «В ресторані»

 

40

 

Написання власного рецепту.

Запитувати, ділитися думками, обговорювати написання рецептів

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

Ex.1 p. 79

Написати рецепт

 

41

 

Моя улюбленастрава. Вдосконалення навичок чит. та гов.

розповідати про свою улюблену страву, використовуючи нову лексику теми

ЛО тексту

Еverybody,

somebody, anybody,etc a lot of / lots of, a little, a few

 

 

 

Ѵ

 

Ex.4b, p.80

Ex.5(6-10), p.81

 

42

 

Правильне харчування. Вдоск.нав.чит. Домашнє читання

висловлювати свою точку зору щодо правильного харчування

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

Ex.7b, p.83

 

 

43

 

Харчування. Узагальнення теми

Підсумують знання з теми

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

44

 

Здорова та нездорова                     їжа. Вдоскон .нав .ауд. Контроль аудіювання

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

Зробити проект по темі Healthy /Unhealthyfood”.

 

45

 

Моя повсякденна їжа. Вдоск. навичок

монолог. мов.

Контроль читання

запитувати та надавати інформацію, обмінюватися  думками

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

Повторити лексико-грам. матеріал теми

 

46

 

Традиції харчування України та Великобританії Контроль письма

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Повторити слова

 

47

 

В кафе. Розігрування діалогів. Контроль говоріння

пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити один з діалогів

 

48

 

Узагальнення і систематизація вивченого.

підсумовують знання по темі

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

Змістовілінії:

  1. Екологічнабезпека та сталийрозвиток–спрямована на формування в учнівсоціальноїактивності, відповідальності та екологічноїсвідомості, готовностібрати участь у вирішенніпитаньзбереженнядовкілля і розвиткусуспільства, усвідомленняважливостісталогорозвитку для майбутніхпоколінь.

 

  1. Громадянськавідповідальність – сприяєформуваннювідповідального члена громади і суспільства, якийрозумієпринципи і механізмиїхфункціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека–виховуєучня як духовно, емоційно, соціально і фізичноповноцінного члена суспільства, якийздатнийдотримуватися здорового способу життя і створюватибезпечнежиттєвесередовище.

 

  1. Підприємливість та фінансоваграмотність – спрямована на розвитоккращогорозуміння молодим поколіннямукраїнцівпрактичнихаспектівфінансовихпитань (здійсненнязаощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і такеінше).

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Корженюк Марина Владиславівна
    Спасибо, само совершенство!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сопівник Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
16 вересня 2019
Переглядів
883
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку