№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||||
1. |
|
Нові друзі |
|
Ub.2 s.6 Ub.1 s.6 |
|
|
Ub.3 s.6 |
Вивчити лексику |
|||||||||
2. |
|
Що ти робив влітку? |
Ub. 3 s. 9 |
|
A.H.ub.1 s.4 |
Ub.1 s.8 |
A.H. ub.2 s.4
|
Скласти 5 речень про літо |
|||||||||
3. |
|
Нові знайомства |
|
Ub. 2 s. 11 Ub.4s.12 |
|
Ub.3 s.12 |
|
Описати нового учня |
|||||||||
4. |
|
Мої друзі |
Substantive im Dativ Ub.3 s.16 |
Ub. 2 s.15 Ub.6 s.17 |
|
Ub.5 s.16 |
ub.3 s.6 |
Ub.4 s.16 |
|||||||||
5. |
|
Моя родина |
|
Ub.3a s.19 |
|
Ub.2 s.18 |
Ub.4 s.20 |
Розповідати про свою родину |
|||||||||
6. |
|
Допомога батькам |
Modalverben im Präsens Ub.5 s.24 |
|
Ub.1 s.21 |
Ub.2 s.21 Ub.3 s.22 |
Ub.4 s.23 |
Скласти 7 речень з модальними дієсловами |
|||||||||
7. |
|
Сім’я та друзі |
|
Ub.6 s.25 |
|
|
Ub.4 s.29 |
Скласти діалог про родину друга |
|||||||||
8. |
|
Мої однокласники та знайомі |
|
Ub.3 s.28 |
|
A.H. ub.3 s.4 |
|
Написати лист однокласнику |
|||||||||
9. |
|
Шкільні речі |
|
|
Ub.2 s.31 |
Ub.3 s.31 Ub.4 s.32 |
Ub.5 s.32 |
Скласти речення з новими ЛО |
|||||||||
10. |
|
Наші вчителі |
|
Ub.4 s.34 |
|
Ub.6,7 s.35 |
Ub.3 s.33 A.H. ub.2,3 s.15 |
вивчити текст |
|||||||||
11. |
|
Шкільне життя |
|
|
|
A.H. ub.2,3 s.16 |
|
Розповідь «Шкільне життя» |
|||||||||
12. |
|
Школа для мене |
|
Ub.1 s.15 A.H. |
|
|
A.H. ub.2,3 s.15 |
Повторити ЛО теми |
|||||||||
13. |
|
Повторення теми « Шкільне життя» |
|
||||||||||||||
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність( демонструють розуміння працювати в групах в колективі, усвідомлюють необхідність толерантного ставлення до однокласників) Здоров’я та безпека ( усвідомлюють важливість упорядкування власного робочого дня для здорового способу життя) Екологічна безпека та сталий розвиток ( обговорюють участь школярів у різноманітних заходах спрямованих на збереження природи) Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, розповідає про шкільні предмети Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують школу, розуміє прості та короткі особисті листи Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|||||||||||||||
|
|
Тема « Спорт та відпочинок» |
|
||||||||||||||
14. |
|
Яким видом спорту ти займаєшся? |
Ступені порівняння прислівника gern ub. 4 s.43 |
Ub.2,3 s.42 |
A.H. ub.2 s.19 |
Ub.5 s.44 |
A.H. ub 1 s.19 |
Написати речення ступені порівняння прикметників |
|||||||||
15. |
|
Улюблений вид спорту |
|
Ub.3 s.46 |
|
Ub.6,7 s.47 |
ub.2,3 s.21 |
Скласти питання до тексту ст. 47 |
|||||||||
16. |
|
Види спорту |
|
Ub2,3 s.48 |
|
Ub.4,5 s.49 |
ub1 s.23 |
Вивчити правила улюбленої гри |
|||||||||
17. |
|
Спортивні змагання |
|
Ub.44 s.51 |
|
|
Ub.5 s.52 |
Написати лист другу |
|||||||||
18. |
|
Спорт, яким я займаюсь |
|
Ub.2,3 s.53 |
|
Ub.5 s.54 |
Ub. 4a,b s.54 |
Розповідати про улюблений вид спорту |
|||||||||
19. |
|
Мій улюблений вид спорту |
|
Ub.3 s. 56 |
|
Ub. 4 s.57 |
Ub.5,6 s.58 |
Підготуватись до контрольної роботи |
|||||||||
20 |
|
Повторення теми « Спорт» |
|
|
|||||||||||||
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність( демонструють розуміння працювати в групах в колективі, усвідомлюють необхідність толерантного ставлення до однокласників, важливість спорту для життя та здоров’я) Здоров’я та безпека ( усвідомлюють важливість упорядкування власного робочого дня для здорового способу життя) Екологічна безпека та сталий розвиток ( обговорюють участь школярів у різноманітних заходах спрямованих на збереження природи) Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, розповідає про види спорту, пише короткі повідомлення про свій улюблений вид спорту Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують види спорту, розуміє прості та короткі особисті листи Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|||||||||||||||
|
|
Тема « Їжа та напитки» |
|
||||||||||||||
21. |
|
Їжа |
|
Ub.3 s.59 |
|
Ub. 5 s.60 |
Ub.4s.59 |
Вивчити лексику |
|||||||||
22. |
|
Покупка продуктів |
|
Ub.3 s.61 |
Ub.5 s.62 |
|
Ub.6 s.63 |
Скласти список продуктів |
|||||||||
23. |
|
Приготування страв |
|
Ub.2 s.64 |
|
Ub.4 s.65 |
|
Прочитати, перекласти текст ст. 65 |
|||||||||
24. |
|
Улюблені страви Контроль навичок аудіювання |
|
|
Ub.2 s. 66 |
Ub.4 s. 66 |
|
Розповідати про улюблену страву |
|||||||||
25. |
|
Смачного! Контроль навичок читання |
|
Ub.2 s.67 |
|
Ub.3 s.68 |
ub.1,3 s.34 |
Повторити лексику Теми « Їжа» |
|
||||||||
26. |
|
Mеню |
|
|
|
Ub.3,4 s.69 |
Ub.6 s.70 |
Написати святкове меню |
|||||||||
27. |
|
В кафе Контроль навичок говоріння |
|
Ub.1,2 s. 70 |
|
|
Ub.5 s.71 |
Скласти діалог « В кафе» |
|||||||||
28. |
|
Правила етикету |
|
|
|
|
ub. 3, 5 s.37-38 |
Описати малюнок |
|||||||||
29. |
|
Повторення теми « Їжа та напитки» |
|
||||||||||||||
30. |
|
Коли? Контроль навичок письма |
|
Ub.1,2 s.72 |
|
Ub.4 s.73 |
|
Скласти речення за зразком ст. 73 |
|||||||||
31. |
|
Різдво |
|
|
|
Ub.3,5 s.74 |
|
Розповідь «Різдво в Україні» «Різдво в Німеччині» |
|||||||||
32. |
|
Новий рік |
|
Ub.3,4 s. 73 |
|
|
|
Новий рік, звичаї Німеччини ( скласти розповідь) |
|||||||||
33. |
|
Карнавал
|
|
|
|
Ub.4 s.75 |
|
Свята та традиції на Новий Рік |
|||||||||
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування) Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі) Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)
Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|
|||||||||||||||
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||
|
Тема «Покупки» |
||||||||||
36 |
|
Покупки. |
|
Ub.2,3 s.78 Ub.5 s.79 |
Ub.1 s.78 |
Ub.4 s.79 |
Ub.3 s.78 Ub.6s.80 |
Ub.7 s.80 |
|||
37 |
|
Покупки. Одяг. |
Schwache Deklination der Adjektive |
Ub.3 s.82 |
|
Ub.2a s.81 Ub.4 s.83 |
|
Вивчити таблицю слабкої відміни прикметників |
|||
38 |
|
В універмазі. |
Präteritum ub.2 s.84 |
|
|
Ub.1 s.84 Ub.3 s.84 Ub.4 s.85 |
Ub.2 s.84 |
Ub.6 s.85 |
|||
39 |
|
Грошові одиниці. |
Die Konjuktionen “weil” und “da” |
Ub.1 s.86 |
|
Ub.2 s.86 Ub.3 s.87 Ub.6 s.88 |
Ub.5 s.87 |
Ub.7 s.88 |
|||
40 |
|
Що ти любиш купляти? |
Starke Deklination der Adjektive Ub.1 s.89 |
Ub.3 s.90 |
|
Ub.2 s.89 |
Ub.4 s.90 |
Ub.5 s.90 |
|||
41 |
|
Маленька модниця. |
Gemischte Deklination der Adjektive |
Ub.2 s.92 Ub.3 s.93 |
Ub.1 s.91 |
Ub.4 s.93 |
Ub.5 s.93 |
Ub. 6 s.93 |
|||
42 |
|
Повторення теми « Покупки» |
|
|
|
|
|
||||
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування) Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі) Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)
Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|
||||||||
|
Тема « Житло» |
||||||||||
43 |
|
Моя квартира. |
|
|
Ub.4 s.115 |
Ub.2 s.114 Ub.3 s.115 |
|
Ub.5 s.115 |
|||
44 |
|
Які є меблі? |
|
Ub.4 s.117 |
|
Ub.1 s.116 Ub.2 s.117 Ub.3 s.117 |
|
Ub.5 s.118 |
|||
45 |
|
Меблі в кімнаті. |
|
Ub.4 s.120 |
Ub.2 s.119 |
Ub.1 s.119 Ub.3 s.119 |
|
Ub.5 s.120 |
|||
46 |
|
Ми переїжджаємо. |
|
Ub.2 s.121 Ub.4 s.122 |
|
Ub.1 s.121 Ub.3 s.122 |
|
Описати меблі в своїй кімнаті. |
|||
47 |
|
Меблі в квартирі. |
|
Ub.3 s.124 Ub.4 s.124 |
Ub.1 s.123 |
Ub.2 s.123 |
|
Скласти діалог опис кімнат. |
|||
48 |
|
Мій будинок. |
|
Ub.5 s.128 |
Ub.3 s.126 |
Ub.2 s.126 Ub.4 s.127 |
Beschreibe dein Haus |
Ub.6 s.128 |
|||
49 |
|
Моя вулиця та сусіди. |
|
Ub.4 s.130 |
Ub.1 s.129 |
Ub.2 s.129 Ub.3 s.129 |
Ub.6 s.131 |
Ub.7 s.131 |
|||
50 |
|
Повторення теми «Житло» |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування) Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі) Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)
Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|
||||||||
|
Тема «Місцевість, в якій ми живемо» |
|
|
||||||||
51 |
|
Моє місце проживання. |
|
Ub.2 s.134 |
|
Ub.3 s.135 Ub.4 s.135 Ub.5 s.135 |
|
Описати місце свого проживання. |
|||
52 |
|
В місті. |
|
Ub.5 s.137 Ub.6 s.138 |
|
Ub.2 s.136 Ub.3 s.137 |
Ub.4 s.137 |
Ub.7 s.138 |
|||
53 |
|
План міста. |
|
|
Ub.1 s.139 |
Ub.2 s.140 Ub.3 s.140 |
|
Описати шлях дім - школа |
|||
54 |
|
Як проїхати до Банхофа? |
|
Ub.3 s.143 |
Ub.2 s.142 |
Ub.3 s.144 |
Ub.4 s.144 |
Ub.5 s.144 |
|||
55 |
|
Опис дороги. |
|
Ub.3 s.146 |
|
Ub.1,2 s.145 |
Ub.4 s.146 |
Ub.5 s.146 |
|||
56 |
|
Транспорт. |
|
Ub.5 s.147 |
|
Ub.2,3 s.147 |
Ub.4 s.147 |
Ub.6 s.148 |
|||
57 |
|
Повторення теми «Місцевість, в якій ми живем» |
|
|
|
|
|
|
|||
|
Тема « Природа» |
||||||||||
58 |
|
Наші тварини. |
|
Ub.4 s.151 |
|
Ub.3 s.150 |
Ub.2 s.151 |
Ub.5 s.151 |
|||
59 |
|
Частини тіла тварин. |
|
Ub.1 s.152 Ub.4 s.153 |
|
Ub.2 s.153 |
Ub.5 s.154 |
Ub.6 s.154 |
|||
60 |
|
Моя улюблена тварина. |
|
Ub.4 s.156 |
|
Ub.2 s.155 Ub.7 s.157 |
Ub.3 s.155 Ub.5,6 s.157 |
Ub.8 s.157 |
|||
61 |
|
Краєвид. Контроль навичок читання. |
|
Ub.2 s.158 Ub.4b s.159-160 |
|
Ub.3 s.158 |
Ub.5 s.160 |
Ub.6 s.160 |
|||
62 |
|
Якою буде погода? |
|
Ub.2 s.161 Ub.4 s.162 |
|
Ub.4b s.162 Ub.6 s.162 |
Ub.3 s.161 |
Ub.7 s.163 |
|||
63 |
|
Ми та природа. Контроль навичок читання. |
|
Ub.4a,b s.164-165 |
|
Ub.2,3 s.164 |
|
Ub.5 s.165 |
|||
64 |
|
Повторення теми « Природа та світ» |
|
|
|
|
|
||||
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування) Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі) Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)
Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|
|||||||||
|
Тема « Німеччина та Україна» |
|
|
||||||||
65 |
|
Планування подорожі. |
|
Ub.3 s.168 |
|
Ub.2 s.168 Ub.4 s.169 |
Ub.5 s.169 |
Написати лист «Подорож моєї мрії» |
|||
66 |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|||
67 |
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|||
68 |
|
Міста Німеччини. |
|
Ub.6 s.175-176 |
|
Ub.2,3 s.174 |
Ub.4 s.175 |
Ub.7 s.176 |
|||
69 |
|
Моя Батьківщина. |
|
Ub.3 s.177 |
|
Ub.2 s.177 Ub.5 s.178 |
Ub.4 s.178 |
Ub.6 s.178 |
|||
70 |
|
Узагальнюючий урок. |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування) Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі) Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)
Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|||||||||