календарне планування 7 клас

Про матеріал
календарно тематичне планування за новою програмою 7 клас німецька мова друга іноземна до підручника Сотникова
Перегляд файлу

 

Дата

      Підтема

Граматичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

1.

 

Нові друзі

 

Ub.2 s.6

Ub.1 s.6

 

 

Ub.3 s.6

Вивчити лексику

2.

 

Що ти робив влітку?

Ub. 3 s. 9

 

A.H.ub.1 s.4

Ub.1 s.8

A.H. ub.2 s.4

 

Скласти 5 речень про літо

3.

 

Нові знайомства

 

Ub. 2 s. 11

Ub.4s.12

 

Ub.3 s.12

 

Описати нового учня

4.

 

Мої друзі

Substantive im Dativ

Ub.3 s.16

Ub. 2 s.15

Ub.6 s.17

 

Ub.5 s.16

ub.3 s.6

Ub.4 s.16

5.

 

Моя родина

 

Ub.3a s.19

 

Ub.2 s.18

Ub.4 s.20

Розповідати про свою родину

6.

 

Допомога батькам

Modalverben im Präsens

Ub.5 s.24

 

Ub.1 s.21

Ub.2 s.21

Ub.3 s.22

Ub.4 s.23

Скласти 7 речень з модальними дієсловами

7.

 

Сім’я та друзі

 

Ub.6 s.25

 

 

Ub.4 s.29

Скласти діалог про родину друга

8.

 

Мої однокласники та знайомі

 

Ub.3 s.28

 

A.H. ub.3 s.4

 

Написати лист однокласнику

9.

 

Шкільні речі

 

 

Ub.2 s.31

Ub.3 s.31

Ub.4 s.32

Ub.5 s.32

Скласти речення з новими ЛО

10.

 

Наші вчителі

 

Ub.4 s.34

 

Ub.6,7 s.35

Ub.3 s.33

A.H. ub.2,3 s.15

вивчити текст

11.

 

    Шкільне життя

 

 

 

A.H. ub.2,3 s.16

 

Розповідь «Шкільне життя»

12.

 

Школа для мене

 

Ub.1 s.15 A.H.

 

 

A.H. ub.2,3 s.15

Повторити ЛО теми

13.

 

Повторення теми « Шкільне життя»

 

 

 

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність( демонструють розуміння працювати в групах в колективі, усвідомлюють необхідність толерантного ставлення до однокласників)

 Здоров’я та безпека ( усвідомлюють важливість упорядкування власного робочого дня для здорового способу життя)

Екологічна безпека та сталий розвиток ( обговорюють участь школярів у різноманітних заходах спрямованих на збереження природи)

Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, розповідає про шкільні предмети

                                   Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують школу, розуміє прості та короткі особисті листи

                                  Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

                      Тема   « Спорт та відпочинок»

 

14.

 

Яким видом спорту ти займаєшся?

Ступені порівняння прислівника gern ub. 4 s.43

Ub.2,3 s.42

A.H. ub.2 s.19

Ub.5 s.44

A.H. ub 1 s.19

Написати речення ступені порівняння прикметників

15.

 

Улюблений вид спорту

 

Ub.3 s.46

 

Ub.6,7 s.47

ub.2,3 s.21

Скласти питання до тексту ст. 47

16.

 

Види спорту

 

Ub2,3 s.48

 

Ub.4,5 s.49

 ub1 s.23

Вивчити правила улюбленої гри

17.

 

Спортивні змагання

 

Ub.44 s.51

 

 

Ub.5 s.52

Написати лист другу

18.

 

Спорт, яким я займаюсь

 

Ub.2,3 s.53

 

Ub.5 s.54

Ub. 4a,b s.54

Розповідати про улюблений вид спорту

19.

 

Мій улюблений вид спорту

 

Ub.3 s. 56

 

Ub. 4 s.57

Ub.5,6 s.58

Підготуватись до контрольної роботи

20

 

Повторення теми « Спорт»

 

 

 

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність( демонструють розуміння працювати в групах в колективі, усвідомлюють необхідність толерантного ставлення до однокласників, важливість спорту для життя та здоров’я)

 Здоров’я та безпека ( усвідомлюють важливість упорядкування власного робочого дня для здорового способу життя)

Екологічна безпека та сталий розвиток ( обговорюють участь школярів у різноманітних заходах спрямованих на збереження природи)

Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, розповідає про види спорту, пише короткі повідомлення про свій улюблений вид спорту

                                   Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують види спорту, розуміє прості та короткі особисті листи

                                  Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

                        Тема « Їжа та напитки»

 

21.

 

Їжа

 

Ub.3 s.59

 

Ub. 5 s.60

Ub.4s.59

Вивчити лексику

22.

 

Покупка продуктів

 

Ub.3 s.61

Ub.5 s.62

 

Ub.6 s.63

Скласти список продуктів

23.

 

Приготування страв

 

Ub.2 s.64

 

Ub.4 s.65

 

Прочитати, перекласти текст ст. 65

24.

 

Улюблені страви

Контроль навичок аудіювання

 

 

Ub.2 s. 66

Ub.4 s. 66

 

Розповідати про улюблену страву

25.

 

Смачного!

Контроль навичок читання

 

Ub.2 s.67

 

Ub.3 s.68

ub.1,3 s.34

Повторити лексику

Теми « Їжа»

 

26.

 

Mеню

 

 

 

Ub.3,4 s.69

Ub.6 s.70

Написати святкове меню

27.

 

В кафе 

Контроль навичок говоріння

 

Ub.1,2 s. 70

 

 

Ub.5 s.71

Скласти діалог « В кафе»

28.

 

Правила етикету

 

 

 

 

ub. 3, 5 s.37-38

Описати малюнок

29.

 

Повторення теми « Їжа та напитки»

 

30.

 

Коли?

Контроль навичок письма

 

Ub.1,2 s.72

 

Ub.4 s.73

 

Скласти речення за зразком ст. 73

31.

 

Різдво

 

 

 

Ub.3,5 s.74

 

Розповідь «Різдво в Україні» «Різдво в Німеччині»

32.

 

Новий рік

 

Ub.3,4 s. 73

 

 

 

Новий рік, звичаї Німеччини ( скласти розповідь)

33.

 

Карнавал

 

 

 

 

Ub.4 s.75

 

Свята та традиції на Новий Рік

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування)

 Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі)

Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)

 

Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки

                                   Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи

                                  Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

 

                                                                    Тема «Покупки»

36

 

Покупки.

 

Ub.2,3 s.78

Ub.5 s.79

Ub.1 s.78

Ub.4 s.79

Ub.3 s.78

Ub.6s.80

Ub.7 s.80

37

 

Покупки. Одяг.

Schwache Deklination der Adjektive

Ub.3 s.82

 

Ub.2a s.81

Ub.4 s.83

 

Вивчити таблицю слабкої відміни прикметників

38

 

В універмазі.

Präteritum ub.2 s.84

 

 

Ub.1 s.84

Ub.3 s.84

Ub.4 s.85

Ub.2 s.84

Ub.6 s.85

39

 

Грошові одиниці.

Die Konjuktionen “weil” und “da”

Ub.1 s.86

 

Ub.2 s.86

Ub.3 s.87

Ub.6 s.88

Ub.5 s.87

Ub.7 s.88

40

 

Що ти любиш купляти?

Starke Deklination der Adjektive

Ub.1 s.89

Ub.3 s.90

 

Ub.2 s.89

Ub.4 s.90

Ub.5 s.90

41

 

Маленька модниця.

Gemischte Deklination der Adjektive

Ub.2 s.92

Ub.3 s.93

Ub.1 s.91

Ub.4 s.93

Ub.5 s.93

Ub. 6 s.93

42

 

Повторення теми « Покупки»

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування)

 Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі)

Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)

 

Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки

                                   Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи

                                  Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

                                                                       Тема « Житло»

43

 

Моя квартира.

 

 

Ub.4 s.115

Ub.2 s.114

Ub.3 s.115

 

Ub.5 s.115

44

 

Які є меблі?

 

Ub.4 s.117

 

Ub.1 s.116

Ub.2 s.117

Ub.3 s.117

 

Ub.5 s.118

45

 

Меблі в кімнаті.

 

Ub.4 s.120

Ub.2 s.119

Ub.1 s.119

Ub.3 s.119

 

Ub.5 s.120

46

 

Ми переїжджаємо.

 

Ub.2 s.121

Ub.4 s.122

 

Ub.1 s.121

Ub.3 s.122

 

Описати меблі в своїй кімнаті.

47

 

Меблі в квартирі.

 

Ub.3 s.124

Ub.4 s.124

Ub.1 s.123

Ub.2 s.123

 

Скласти діалог опис кімнат.

48

 

Мій будинок.

 

Ub.5 s.128

Ub.3 s.126

Ub.2 s.126

Ub.4 s.127

Beschreibe dein Haus

Ub.6 s.128

49

 

Моя вулиця та сусіди.

 

Ub.4 s.130

Ub.1 s.129

Ub.2 s.129

Ub.3 s.129

Ub.6 s.131

Ub.7 s.131

50

 

Повторення теми «Житло»

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування)

 Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі)

Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)

 

Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки

                                   Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи

                                  Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

                                     Тема «Місцевість, в якій ми живемо»

 

 

51

 

Моє місце проживання.

 

Ub.2 s.134

 

Ub.3 s.135

Ub.4 s.135

Ub.5 s.135

 

Описати місце свого проживання.

52

 

В місті.

 

Ub.5 s.137

Ub.6 s.138

 

Ub.2 s.136

Ub.3 s.137

Ub.4 s.137

Ub.7 s.138

53

 

План міста.

 

 

Ub.1 s.139

Ub.2 s.140

Ub.3 s.140

 

Описати шлях дім - школа

54

 

Як проїхати до Банхофа?

 

Ub.3 s.143

Ub.2 s.142

Ub.3 s.144

Ub.4 s.144

Ub.5 s.144

55

 

Опис дороги.

 

Ub.3 s.146

 

Ub.1,2 s.145

Ub.4 s.146

Ub.5 s.146

56

 

Транспорт.

 

Ub.5 s.147

 

Ub.2,3 s.147

Ub.4 s.147

Ub.6 s.148

57

 

Повторення теми «Місцевість, в якій ми живем»

 

 

 

 

 

 

 

                                                          Тема « Природа»

58

 

Наші тварини.

 

Ub.4 s.151

 

Ub.3 s.150

Ub.2 s.151

Ub.5 s.151

59

 

Частини тіла тварин.

 

Ub.1 s.152

Ub.4 s.153

 

Ub.2 s.153

Ub.5 s.154

Ub.6 s.154

60

 

Моя улюблена тварина.

 

Ub.4 s.156

 

Ub.2 s.155

Ub.7 s.157

Ub.3 s.155

Ub.5,6 s.157

Ub.8 s.157

61

 

Краєвид.

Контроль навичок читання.

 

Ub.2 s.158

Ub.4b s.159-160

 

Ub.3 s.158

Ub.5 s.160

Ub.6 s.160

62

 

Якою буде погода?

 

Ub.2 s.161

Ub.4 s.162

 

Ub.4b s.162

Ub.6 s.162

Ub.3 s.161

Ub.7 s.163

63

 

Ми та природа.

Контроль навичок читання.

 

Ub.4a,b s.164-165

 

Ub.2,3 s.164

 

Ub.5 s.165

64

 

Повторення теми « Природа та світ»

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування)

 Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі)

Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)

 

Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки

                                   Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи

                                  Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

                                                                   Тема « Німеччина та Україна»

 

 

65

 

Планування подорожі.

 

Ub.3 s.168

 

Ub.2 s.168

Ub.4 s.169

Ub.5 s.169

Написати лист

«Подорож моєї мрії»

66

 

Контроль навичок письма.

 

 

 

 

 

 

67

 

Контроль навичок говоріння.

 

 

 

 

 

 

68

 

Міста Німеччини.

 

Ub.6 s.175-176

 

Ub.2,3 s.174

Ub.4 s.175

Ub.7 s.176

69

 

Моя Батьківщина.

 

Ub.3 s.177

 

Ub.2 s.177

Ub.5 s.178

Ub.4 s.178

Ub.6 s.178

70

 

Узагальнюючий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування)

 Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі)

Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)

 

Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки

                                   Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи

                                  Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кухтін Юлія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
4607
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку