22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

РОЗРОБКА УРОКУ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В 7 КЛАСІ ЗА ТЕМОЮ «DIE UKRAINE»

Про матеріал
РОЗРОБКА УРОКУ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В 7 КЛАСІ ЗА ТЕМОЮ «DIE UKRAINE» Засвоєння нової лексики – das Hohlenrloster, die Kathedrale,der Bau, besiedelt sein, die Siedlung, der Furst, der Denkmaschutz, befestigt, die Farbpalette, der Heilige. Розвивати навички усного мовлення за темою. Розвивати навички діалогічного мовлення.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

РОЗРОБКА  УРОКУ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

В 7 КЛАСІ ЗА ТЕМОЮ «DIE UKRAINE»

                           Вчитель німецької мови 

                Матвєєва Світлана Федорівна

      Комунальний заклад «Нікопольська середня               загальноосвітня школа І- ІІ ступенів № 18»  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019

Тема:   Die Ukraine

Тема уроку:   Kyiiw ist die Hauptstadt der Ukraine

Мета уроку:  Засвоєння нової лексики – das Hohlenrloster,  die Kathedrale, 

                        der Bau,  besiedelt sein,  die Siedlung,  der Furst,  der Denkmaschutz,

                        befestigt,  die Farbpalette,  der Heilige

                         Розвивати навички усного мовлення за темою

                         Розвивати навички діалогічного мовлення

Обладнання:  Підручник, листівки з видами Києва, карта України

 

 

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

    1. Повідомлення теми та мети уроку.

      Wir sprechen heute uber die Ukraine und uber unsere Hauptstadt Kyjiw. Ihr     lernt neue Worter kennen Lest einnen Text bildet Dialoge berichtet uber Ukraine.

    2. Мовна розминка.

        А)  Впр. 1. Стор. 178.  (учні повторюють за вчителем слова)

        В) Sprecht mir nach!

             Interessiert euch  ---         wo unser Land liegt.

                                                          wie die Haupstadt heisst.

                                                          wie die Flache ist.

                                                          wie der grosste Fluss ist.

                                                          wie viele Millionen Menschen leben hier.

                                                          wie die Staatssprache ist.

ІІ.  Основна частина уроку

  1. Закріплення лексики попереднього уроку.

(учні в групах повторюють лексику попереднього уроку, потім учитель проводить опитування)

  1. Контроль домашнього завдання  -  Розповідь про Україну

(учні в парах розповідають один одному, потім вчитель викликає 2- 3 учнів до дошки)

  1. Подання лексичного матеріалу та його активізація.

Стор. 178.  Учні проговорюють за вчителем слова хором та індивідуально

  1. Опрацювання тексту «Die ukrainische Hauptstadt» cтор. 179 впр. 3
  2. Виконання вправи до тексту.  Erganze die Satze  im Text. (учні через інформацію з текста доповнюють речення)  робота проводиться в парах.
  3. Розвиток навиків діалогічного мовлення.

Вчитель дає опорні речення за якими учні складають діалог.

           1.Wie heisst die Hauptstadt der Ukraine?

              Die Hauptstadt heisst …

           2.  Wo liegt Kyjiw?

              Kyjiw liegt …

3.  Wieviele Einwohner …?

    Kyjiw hat…

4. Welche Sehenwurdigkeiten …?

    Kyjiw hat…

5. Ist Kyijw ein Kulturzentrum?

    Kyjiw…

            6.Was gibt es …?

                Es gibt…

7.Welche Kathedrale …?

    Das sind…

8.Wie heisst die Hauptstrasse…?

     Die Hauptstrasse…

9. Welche Museen…?

     Das sind…

10. Gefallt dir…?

      Mir …

  1. Розвиток навиків монологічного мовлення

Учні складають розповідь про Києв, використовуючи речення з діалогу(учні працюють в групах)

ІІІ. Заключна частина уроку

    1.  Домашнє завдання: Findet die Information uber die folgenden Sehenwurdigkeiten von Kyjiw und berichtet uber sie.

Das Goldene Tor

Die Sophienkatedrale

Die Kyjiwo- Petscherska Lawra

 2. Підведення підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку