КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ 7 КЛАС БІОЛОГІЯ НУШ Балан П.Г., Козленко О.Г., Остапченко Л.І., Кулініч О.М., Юрченко Л.П

Про матеріал
Календарне планування за модельною прогамою: Балан П.Г., Козленко О.Г., Остапченко Л.І., Кулініч О.М., Юрченко Л.П
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ОЗЗСО ТОРЧИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ДОКАЙ Н.В.

Біологія 7 клас (70 год )

Балан П.Г., Козленко О.Г., Остапченко Л.І., Кулініч О.М., Юрченко Л.П., 2024 - 2025 н.р

Дата

Тема урока

Домашнє завдання

1

 

Вступ

Чому біологію вважають наукою ХХІ сторіччя

§ 1

2

 

Яке біорізноманіття нашої планети та рівні його організації

§ 2.

3

 

Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети

§ 3

4

 

Розділ 1. Клітина. Прокаріоти. Одноклітинні евкаріоти.

Тема 1. Клітина – структурно-функціональна одиниця організмів. Прокаріоти.

Що таке клітина та як її вивчають

§4

5

 

Які є типи організації клітин

§ 5

6

 

Які особливості будови клітин евкаріотів. Інструктаж з ТБ Пр. р.1 “Виготовлення тимчасових мікропрепаратів та їхнє дослідження за допомогою оптичного мікроскопа” (виготовлення тимчасових мікропрепаратів шкірки луски цибулі, м'якоті горобини, шкірки помідора, листка елодеї, епітелію ротової порожнини тощо на вибір вчителя/вчительки).

§ 6

7

 

Які особливості будови клітин прокаріотів та їхньої життєдіяльності

§ 7

8

 

Яка різноманітність прокаріотів. Яка їхня роль у природі. Яка роль прокаріотів у житті людини.

Вивчити§ 8, § 9

Повторити п. 1-7

9

 

Узагальнення знань з теми. Вступ. Клітина. Прокаріоти. Одноклітинні евкаріоти.

Повторити  біологічні терміни з теми.

10

 

Тема 2. Одноклітинні евкаріоти – цілісні організми.

Які особливості організації клітин одноклітинних евкаріотів.

1 Дослідницька діяльність. Лабораторне дослідження “Спостереження за інфузоріями”.

 

§10

11

 

Які одноклітинні евкаріоти мешкають у прісних водоймах і морях

§ 11

12

 

Як співіснують одноклітинні евкаріоти з іншими організмами

§ 12

13

 

Розділ 2. Різноманітність евкаріотичних організмів. Тема 3. Водорості. Які бувають водорості. Зелені водорості.

2 Лабораторне дослідження: “Будови зелених одноклітинних (на прикладі хламідомонади) та багатоклітинних нитчастих водоростеǔ (на прикладі спірогіри або улотрикса

§ 13

14

 

Які особливості бурих і червоних водоростей

§ 14

15

 

Діатомові водорості. Яка роль водоростей у природних екосистемах та житті людини

Вивчити § 15, повторити Повт.§ 13-14

16

 

Узагальнення з теми. Одноклітинні евкаріоти – цілісні організми. Різноманітність евкаріотичних організмів. Водорості.

 

 

Написати есе «Дивовижний світ водоростей»

17

 

Тема 4. Характерні риси та будова вищих рослин.

Вищі рослини – багатоклітинні організми з тканинами та органами

§16

18

 

Вегетативні органи рослин. Корінь.

Л.р1 Дослідження будови кореня та видозмін кореня

 

§ 17

19

 

Пагін та його видозміни. Які будова та функції стебла.

Л.Р.2 Дослідження будови пагонів та бруньок різних рослин

 

§ 18

20

 

Яка будова та функції листка. Які є його видозміни

§ 19

21

 

Як взаємодіють між собою різні органи рослини. Рухи рослин.

3 Лабораторне дослідження: Дослідження транспорту речовин по рослині за допомогою барвників;

 

§ 20

22

 

Як вищі рослини пристосовуються до умов існування. Розмноження та життєві цикли вищих рослин

§ 21,22 Повт.§ 16-21

23

 

Контрольна робота

 

24

 

Тема 5. Різноманітність вищих рослин.

Вищі спорові рослини. Мохоподібні

§ 23

25

 

Плауноподібні , Хвощеподібні та Папоротеподібні. П.р.2 Порівняння будови різних представників вищих спорових рослин

 

§ 24, 25

26

 

Насінні рослини. Будова насінини.

4. Дослідження будови насінини (на прикладі квасолі та пшениці

§ 26

27

 

Голонасінні. 5. Дослідження шишок та хвої (сосни або ялини

§ 27

28

 

Покритонасінні, або Квіткові.

 6. Лабораторні дослідження будови квітки та суцвіття

§ 28

29

 

Які особливості процесів запилення та запліднення у квіткових рослин.

 

§ 29

30

 

Утворення плодів. Різноманітність плодів.

7 Лабораторні дослідження:

Дослідження різноманітності плодів.

§ 30

31

 

Різноманітність покритонасінних (квіткових) рослин. Однодольні. Різноманітність покритонасінних (квіткових) рослин. Дводольні: Капустяні, Розові, Бобові.

П.р 3 Порівняння будови різних представників насінних рослин (голонасінних та покритонасінних (квіткових).

 

§ 31, § 32

32

 

Різноманітність покритонасінних (квіткових) рослин. Дводольні: Пасльонові, Айстрові. Узагальнення знань з теми. Різноманітність вищих рослин.

Вивчити, § 33, повторити п. 23-31

В І семестрі: П.р.-   1- 3(3),  Л.р-1-2(2). Л д-   1- 7 (7)

33

 

Тема 6. Характеристики риси та будова тварин.

Які ознаки тварин. Тканини тварин

§ 34

34

 

Органи та системи органів. Регуляція життєвих функцій

§ 35

35

 

Способи розмноження тварин.

8. Дослідження внутрішньої будови яйця птахів – тварин з прямим типом розвитку (на прикладі ясць свійських птахів)

§36

36

 

Розвиток тварин

§ 37

37

 

Якою буває поведінка тварин.

9 Лабораторне дослідження. Спостереження за поведінкою тварин (вид визначає вчитель.

П.р 4 “Визначення різних форм поведінки  тварин (за відеоматеріалами)

§ 38

38

 

Які є способи комунікації тварин. Міграції. Узагальнення знань з теми: «Характеристики риси та будова тварин».

 

§ 39

  39

 

Тема 7. Різноманітність тварин

Різноманітність тварин. Губки

§ 40

40

 

Жалкі – двошарові тварини

§ 41

41

 

Плоскі черви

§ 42

42

 

Нематоди

§ 43

43

 

Кільчасті черви.

10. Лабораторні дослідження:

- зовнішньої будови та руху кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника);

 

§ 44

44

 

Молюски.

11. Лабораторне дослідження зовнішньої будови та руху черевоногих молюсків (на прикладі акваріумних видів).

§ 45

45

 

Ч.ленистоногі – безхребетні тварини із зовнішнім скелетом. ракоподібні

§ 46

46

 

Комахи. Різноманітність комах.

12. Лабораторне дослідження зовнішньої будови комах (на прикладі колекційного              матеріалу              та мікропрепаратів ротових органів та різних типів крил);

§ 47

47

 

Роль комах у природі та житті людини. П.р 5 Виявлення прикладів пристосувань до середовища та способу життя в комах.

- 

§ 48

48

 

Павукоподібні.

§ 49, Повт. § 40 – 48

49

 

Узагальнення знань з теми «Різноманітність тварин 1»

 

50

 

Хордові тварини. Головохордові

§ 50

51

 

Риби. Різноманітність риб.

 13 Лабораторне дослідження зовнішньої будови та руху риб (на прикладі акваріумних видів

§ 51, 52

52

 

Амфібії

§ 53

53

 

Рептилії

§ 54

54

 

Птахи: риси пристосованості до польоту. П.р.6  Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у представників різних екологічних груп птахів.

-

§ 55

55

 

Різноманітність птахів. Кільогруді

§ 56

56

 

Безкільові птахи. Роль птахів у природі

та житті людини

§ 57

57

 

Характерні риси ссавців

§ 58

58

 

Різноманітність ссавців. Першозвірі.

Сумчасті. Комахоїдні. Рукокрилі. Гризуни

§ 59

59

 

Копитні. Китоподібні. Хижі. Примати

§ 60

60

 

Роль ссавців у природі та житті людини.

Охорона ссавців.

П.р. 7 Визначення особливостей зовнішньої будови ссавців у зв’язку з пристосуванням

до різних умов існування. -

§ 61

61

 

Контрольна робота

 

62

 

Тема 8. Середовище існування тварин

Пристосування тварин до водного

та ґрунтового середовищ існування.

§ 62

63

 

Пристосування тварин до наземно-повітряного середовища та до мешкання в організмах інших істот.

 

§ 63

64

 

Тема 9. Гриби – гетеротрофні організми.

Характерні риси грибів.

§ 64

65

 

Різноманітність грибів. Дріжджі. Цвілеві

Гриби.

14. Лабораторні дослідження:

-мікроскопічних грибів (на прикладі дріжджів);

- цвілевих грибів (на прикладі мукора або інших

§ 65

66

 

Шапинкові гриби.

15 Лабораторні дослідження: будови шапинкових грибів

§ 66

67

 

Які шапинкові гриби їстівні, а які – отруйні.

П.р 8 Розпізнавання їстівних та отруйних грибів свосї місцевості

§ 67

68

 

Гриби-паразити.

§ 68

69

 

Лишайники

§ 69

70

 

Сучасні уявлення про систему органічного світу. Узагальнення знань з теми «Гриби»

§70

В ІІ семестрі: П.р.-   4- 8(5),  Л.р-0. Л д-   8-15 (8)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.4
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
4.6
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Пінчук Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Yanch Vita
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ротар Ірина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Вінівіт'єва Вероніка
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Оберенко Сергей
    завантажується стара програма (без зоології)!
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  6. Ковбасюк Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Зелінська Юлія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Аврамук Світлана
    Ви молодчина. Все зробили оперативно і правильно. Дякую. Успіхів і здоров'я у новому навчальному році
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Лисиця Софія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Віроцька Людмила Михайлівна
    Дякую за допомогу. Розробка доречна. Автор зекономила мені час. Бажаю натхнення і творчих успіхів.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Планування
Додано
31 серпня
Переглядів
17769
Оцінка розробки
4.4 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку