КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Розроблено відповідно до модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795).
( 3,5 год. на тиждень)
ІІ семестр
№ уроку |
Дата
|
Тема
|
Очікувані результати |
Змістові лінії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема 5 : Спорт (17 годин) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Спортивні новини. Робота з лексикою |
Вміти описувати загальні/ незвичайні види спорту.
Вміти розповідати про спортивні ігри та змагання.
Вміти аргументувати власну думку про спортивні клуби.
Вміти розповідати про атлетів, писати блог про атлетів. |
Обговорює участь екологічних заходах. |
|
|
|
Baseman Championship Contract Match Shortstop Bronze defeat |
|
|
Ex 1 p 80 |
p. 80 |
Ex 2 p 80 |
Ex 3 p 80 |
|
|
|||||||||||||||||||
58 |
|
Спортивні новини |
|
|
|
|
Keep up with smth Turn out |
|
|
p.81 |
p.81 |
Ex 4 p 81 |
Ex 4 p 81 |
|
|
||||||||||||||||||||
59 |
|
Яким спортом ти займаєшся |
|
|
|
|
|
|
|
Ex 5 p 82 |
p.82 |
Ex 5 p 82 |
Ex 6 p 82 |
|
|
||||||||||||||||||||
60 |
|
Спортивне обладнання |
|
Наводить приклади видів спорту. |
|
|
athletics Wrestling Cycle ball Elephant polo Weightlifting Zorbing Windsurfing Under4water hockey |
Ex 1 p 83 |
|
Ex 2 p 83 |
Ex 2 p 83 |
Ex 3 p 83 |
|
|
|||||||||||||||||||||
61 |
|
Олімпійські ігри. Робота з лексикою |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
Disability Discipline Motto Rowing Parallel Appear Compete Represent Be held |
Past Simple Passive |
|
Ex 1 p 84 |
Ex 2 p84 p. 84 |
Ex 3 p 85 |
Ex 1 p 84 |
|
|
||||||||||||||||||||
62 |
|
Олімпійські ігри |
|
Пропонує варіанти участі у спортивних заходах |
|
|
|
|
Ex 5 p 85 |
P 85 |
Ex 4 p 85 |
Ex 5 p 85 |
|
|
|||||||||||||||||||||
63 |
|
Пасивний стан у минулому неозначеному часі |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
|
|
Ex.1,2,3 p.86 |
Ex.1,2p.86 |
Ex.3 p.86 |
|
|
|||||||||||||||||||||
64 |
|
Спортивні правила. Водне поло |
Обговорює участь у спортивних екологічних заходах. |
|
|
|
|
|
Ex 1 p 87 Ex 3 p 87 |
Ex 2 p 87 |
Ex 2 p 87 |
Ex 3 p 87 |
Ex.2-p.87 |
|
|
||||||||||||||||||||
65 |
|
Спортивне обладнання. Тренувальні вправи |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
Goal, stick, pitch, puck, rink, court, net, basket |
Play, go, do |
|
Ex 4 p 89 |
Ex 1 p 88 |
Ex 1 p 88 |
Ex.2-p.89 |
|
|
||||||||||||||||||||
66 |
|
Питальні речення у минулому неозначеному пасивному стані |
|
|
|
|
|
WH-questions in Past Simple Passive |
|
Ex 1 p 90 |
Ex 2 p 90 Ex 3 p 90 |
Ex 2 p 90 Ex 3 p 90 |
Ex 1 p 90 |
|
|
||||||||||||||||||||
67 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Ex 1 p 91 |
Ex 1B 91 |
|
Ex 1B 91 |
Ex 1C p 91 |
|
|
||||||||||||||||||||
68 |
|
Спортивні клуби. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
Ex 2 p 92 |
Ex 2 p 92 Ex 2B p 92 |
|
Ex 2B p 92 |
To write an ad |
|
|
||||||||||||||||||||
69 |
|
Відомі спортсмени світу |
|
|
|
|
|
|
|
Ex 2 p 93 |
Ex 1 p 93 |
Ex 1 p 93 |
Ex 2 p 93 |
|
|
||||||||||||||||||||
70 |
|
Виконання лексичних тренувальних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex 1 p 94 Ex 2 p 94 Ex 3 p 94 |
Ex 1 p 94 Ex 2 p 94 |
Ex 3 p 94 |
|
|
||||||||||||||||||||
71 |
|
Виконання граматичних тренувальних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex 4 p 94 Ex 5 p 94 Ex 6 p 94 |
Ex 4 p 94 Ex 5 p 94
|
Ex 6 p 94 |
|
|
||||||||||||||||||||
72 |
|
Відомі українські атлети |
|
|
|
|
|
|
|
Ex 8 p 97 |
Ex 7 p 95 |
Ex 7 p 97 |
Ex 9 p 97 |
|
|
||||||||||||||||||||
73 |
|
Підсумковий урок за темою «Спорт» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex 1 p 98 Ex 2 p 98 Ex 3 p 98 Ex 4 p 98 |
Ex 1 p 98 Ex 2 p 98 Ex 3 p 98 |
Ex 4 p 98 |
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
Тема 6: «Здоров’я» (17 год)
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Робота швидкої допомоги. Введення ЛО теми. |
Вміти пропонувати, приймати, відхиляти пропозиції участі в медичній допомозі.
Вміти аргументувати власну думку.
Вміти розповідати про ставлення до свого здоров’я.
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
Aid, accident, Ambulance, breath, death, emergency, wound, bleed, breathe, react, save, backwards, immediately, get stuck, pay attention |
|
Ex 2 p 100 |
Ex.2-p.100 Ex 3 p 100
|
|
|
Вивчити нові слова |
|
|
|||||||||||||||||||
75 |
|
Робота швидкої допомоги |
|
|
|
|
Ankle, tongue, lungs, heart |
|
Ex 4 p 101 |
Ex.5-p.101 |
P 101-102 |
|
Ex 6 p 102 |
|
|
||||||||||||||||||||
76 |
|
Хвороби. Робота з НЛО |
|
Добирає важливу інформацію на упаковках вживання лікарських засобів. Визначає, чи стаття відповідає визначеній темі.
|
|
|
Rash, cough, headache, sore throat, bruise, flu, cut, stomachache, dizzy, toothache, sneeze, earache |
|
Ex 2 p 103 |
Ex.1-p.103
|
|
Ex 1 p 103 |
Вивчити нові слова |
|
|
||||||||||||||||||||
77 |
|
Надання допомоги. Робота з НЛО |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
Complete physical, accident and emergency department |
|
|
|
Ex 1 p 104 |
Ex 1 p 104 |
Ex 2 p 105 |
|
|
||||||||||||||||||||
78 |
|
Хвороби та їх симптоми |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки з людьми з різними характерами |
|
Disease, illness, pill, surgeon, symptom, treatment, private, regular, regularly, make an appointment |
|
|
Ex.3 p 105 Ex 5 p 105
|
|
Ex.4 p 105
|
Ex.5 p.105
|
|
|
||||||||||||||||||||
79 |
|
Умовні речення нульового типу |
Обговорює участь у екологічних заходах. |
|
|
|
|
Zero Conditional |
|
|
Ex 1 p 106 Ex 2 p 106 |
Ex 2 p 106-107 |
Ex 1 p 106 |
|
|
||||||||||||||||||||
80 |
|
Хвороби та їх лікування |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
|
Zero Conditional |
|
Ex 3 p 107 Ex 4 p 107 Ex 5 p 107 |
|
Ex 4 p 107 Ex 5 p 107 |
Ex 3 p 107 |
|
|
||||||||||||||||||||
81 |
|
Перша допомога потерпілому |
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
Prescription, prescribe, do tricks, get treatment, take medicine |
|
Ex 1 p 108 Ex 2 p 108 Ex 3 p 108 |
Ex 1 p 108 Ex 2 p 108 Ex 3 p 108 |
|
Ex 1 p 108 Ex 2 p 108
|
Ex 3 p 108 |
|
|
||||||||||||||||||||
82 |
|
Виклик лікаря додому |
|
Обговорює правила відвідування лікаря |
|
|
Suffer, chest, pain, X-ray, injection |
|
|
Ex 1 p 109 Ex 3 p 109 |
Ex 2 p 109 |
Ex 3 p 109 |
Ex 1 p 109 |
|
|
||||||||||||||||||||
83 |
|
Минулий доконаний час. Виконання тренувальних вправ |
|
Повідомляє про стиль свого життя |
|
|
|
Past Perfect |
|
Ex.1 p 110 Ex 2 p 111 Ex 3 p 111 Ex 4 p 111 Ex 5 p 111 |
|
Ex 1 p 110 Ex 3 p 111 |
Ex 4 p 111 Ex 5 p 111 |
|
|
||||||||||||||||||||
84 |
|
Минулий доконаний час. Виконання тренувальних вправ |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
|
Past Perfect |
|
Ex 6 p 112 Ex 7 p 112 Ex 8 p 112 |
|
Ex 7 p 112 Ex 8 p 112 |
Ex 6 p 112
|
|
|
||||||||||||||||||||
85 |
|
Я у лікарні. Діалог з лікарем |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки з людьми з різними поглядами щодо способу життя |
|
|
Past Perfect |
Ex 1 p 113 |
Ex 2 p 113 Ex 4 p 113 Ex 5 p 113 |
|
Ex 2 p 113 Ex 4 p 113
|
Ex 5 p 113 |
|
|
||||||||||||||||||||
86 |
|
Лист другу про хворобу та лікування |
|
|
|
Обговорює покупки ліків у аптеці |
|
Past Perfect |
|
Ex 2 B p 114 |
Ex 2B p 114 |
Ex 2B p 114 |
Ex 3 p 114 |
|
|
||||||||||||||||||||
87 |
|
Виконання лексичних тренувальних вправ |
|
|
|
|
|
Past Perfect |
|
Ex 2 p 115 Ex 3 p 115 |
Ex 1 p 115 |
Ex 2 p 115 |
Ex 3 p 115 |
|
|
||||||||||||||||||||
88 |
|
Виконання граматичних тренувальних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
Ex 4 a p 106 Ex 5, 6, 7 p 116 |
Ex 4 b p 106 |
Ex 6 p 116 |
Ex 4a p 116 |
|
|
||||||||||||||||||||
89 |
|
Спогати про минуле |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
encephalitis |
|
|
Ex 9 p 117 |
Ex 8 p 117 |
Ex 9 p 117 |
Ex 5 p 116 |
|
|
||||||||||||||||||||
90 |
|
Підсумковий урок за темою «Здоров’я» |
|
|
|
|
|
Past Perfect |
|
|
Ex 1p 118 Ex 2 p 118 Ex 3 p 118 |
Ex 1p 118 Ex 2 p 118
|
Ex 3 p 118 |
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
Тема 7 «Кінотеатр та театр» (14 годин) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
Найкращі фільми. Робота з НЛО |
Вміє передати зміст фільмів, якщо з відеоряду та вчинків героїв можна отримати уявлення про сюжет, а мовлення чітке й просте. Вміє знаходити релевантну інформацію в матеріалі, пов’язаному з повсякденним життям.
Вміє добирати важливу інформацію. Вміє визначати, чи стаття, доповідь, огляд відповідають визначеній темі. Вміє детально передати зміст фільму і повідомляє про свої ставлення та почуття.
|
|
|
|
|
Con artist, crime, foe, society, spell, solve, hit the road, take smb back |
|
|
Ex.1 p 120 |
P 120-121 |
Ex 2 p 121 |
Вивчити ЛО |
|
|
|||||||||||||||||||
92 |
|
Мій улюблений фільм |
|
|
Розуміє основний зміст телепрограм на знайомі теми, якщо мовлення відносно повільне й чітке.
|
|
|
|
|
Ex 4 p 122 |
P 122 |
Ex.3 p 122 |
Ex 4 p 122 |
|
|
||||||||||||||||||||
93 |
|
Як виглядає кінотеатр зсередини |
|
Описує події (реальні чи уявні), мрії, сподівання, амбіції.
|
|
|
Curtain, screen, stage, light, seats, balconies, |
|
|
Ex 1 p 123 Ex 3 p 123
|
Ex.1 p 123 Ex 2 p 123
|
Ex 1 p 123 Ex 2 p 123
|
Ex 3 p 123 |
|
|
||||||||||||||||||||
94 |
|
Театри сьогодні |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
Banquet, opera house, painting, renewal, space, staircase, subtitle, tragedy, crystal, be based on, find oneself |
|
|
Ex 1 p 124 Ex 4 p 124 |
Ex 2 p 124-125 |
Ex 4 p 124 |
Ex 3 p 124 Вивчити слова |
|
|
||||||||||||||||||||
95 |
|
Вживання прислівників |
|
|
|
|
|
Adverbs of degree |
|
Ex 2 p 127 |
|
Ex.3,p.127 |
Ex 2 p 127 |
|
|
||||||||||||||||||||
96 |
|
Відомі актори |
|
Розповідає про відомих акторів |
|
|
|
|
Ex 1 p 128 Ex 2 p 128 |
Ex 3 p 128 |
|
Ex 1 p 128 Ex 2 p 128 |
Ex 3 p 128 |
|
|
||||||||||||||||||||
97 |
|
Види фільмів |
|
|
|
|
Comedy, cartoon, science fiction film, historical, horror, thriller |
|
|
Ex 2 p 129 Ex 3 p 129
|
|
Ex 3 p 129 Ex 1 p 129 |
Вивчити ЛО |
|
|
||||||||||||||||||||
98 |
|
Типи порівняння |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
Types of comparison |
|
Ex 1B p 131 Ex 2 p 131
|
Ex.1A p 130 |
Ex.1B p 131 |
Ex 2 p 131 |
|
|
||||||||||||||||||||
99 |
|
Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
|
|
Types of comparison |
|
Ex 3 p 131 Ex 4 p 131
|
Ex 5 p 131 Ex 6 p 131
|
Ex 3 p 131 Ex 4 p 131
|
Ex 5 p 131 Ex 6 p 131
|
|
|
||||||||||||||||||||
100 |
|
Мій улюблений фільм |
|
|
|
Обговорює покупки білетів у театр чи кінотеатр |
|
|
Ex 2 p 133 |
Ex 1 p 132 Ex 3 p 133 |
Ex 2 p 133 |
Ex 3 p 133 |
Ex 4 p 133 to learn by heart |
|
|
||||||||||||||||||||
101 |
|
Резюме про фільм |
|
|
Детально передає зміст фільму і повідомляє про свої ставлення та почуття.
|
|
|
|
|
Ex 1 p 134 |
Ex 1 p 134 |
Ex 2 p 134 |
To write a review |
|
|
||||||||||||||||||||
102 |
|
Найкращий фільм. Відомі кінотеатри світу |
|
|
|
|
|
|
|
Ex 1 p 135 Ex 2C p 135 |
|
Ex 2 p 135 |
Ex 3 p 135 |
|
|
||||||||||||||||||||
103 |
|
Найкращій фільм, який я колись бачив |
|
|
|
|
|
|
Ex 6 p 136 |
Ex 6B p 137 |
Ex 6 p 136-137 |
Ex 4 p 136 |
Ex 5 p 136 |
|
|
||||||||||||||||||||
104 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
Ex 3 p 138 |
Ex 1 p 138 Ex 2 p 138 |
Ex 1 p 138 |
Ex 2 p 138 |
|
|
||||||||||||||||||||
Тема 8: «Подорож» (14 годин) |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
105 |
|
Країни та їх столиці |
Вміє розуміти основний зміст простого висловлення однієї людини (напр., гіда на екскурсії), якщо мовлення чітке й відносно повільн Вміє обговорювати основний зміст стислих описів на інформаційних дошках (напр., у музейних експозиціях та на виставках. Вміє описувати місця, події, почуття і плани у оповіданнях, путівниках і журнальних статтях, якщо мовні засоби часто вживані у повсякденному спілкуванні. Вміє читати, що викладено у щоденнику мандрівника, який здебільшого описує події, що відбуваються під час подорожі, власний досвід і відкриття. Вміє розібрати оголошення в аеропортах, на вокзалах, у літаках, автобусах і потягах, якщо мовлення чітке й нормативне, а сторонній шум мінімальний. Вміє розбиратися в більшості ситуацій, які можуть виникнути під час подорожі, а саме резервування готелю, заповнення анкети, замовлення страв і таке інше.
|
|
|
|
|
Bobby, coastline, double-decker, golf course, high tea, rugged, confuse, be famous for |
|
Ex 2B p 140 |
Ex 2A p 140 |
P 140-141 |
Ex 2 p 140 |
Ex 3 p 141 To learn new words |
|
|
|||||||||||||||||||
106 |
|
Країни Великої Британії |
|
|
Виконує детальні інструкції.
|
|
|
|
Ex.4,p.142
|
P 142-143 |
Ex.5,p.143 |
Ex 5 p 143 |
|
|
|||||||||||||||||||||
107 |
|
Країни, які ти відвідав |
|
|
Розуміє оголошення в аеропортах, на вокзалах, у літаках, автобусах і потягах, якщо мовлення чітке й нормативне, а сторонній шум мінімальний.
|
|
|
|
|
|
Ex 1 p 144 Ex.2,p.144 Ex.3,p.144 |
Ex 3 p 144
|
Ex 1 p 144 |
|
|
||||||||||||||||||||
108 |
|
Подорож світом |
|
|
Розуміє , що викладено у щоденнику мандрівника, який здебільшого описує події, що відбуваються під час подорожі, власний досвід і відкриття.
|
|
Architecture complex? Ferris wheel, memorial, residence, workplace, be dedicated |
|
|
Ex.4 p 146 |
P 145-146 |
Ex 2 p 146 Ex 3A p 146 |
Ex 3B p 146 |
|
|
||||||||||||||||||||
109 |
|
Види займенників та артиклів |
|
|
|
Складає перелік предметів для подорожі |
|
Determiners |
|
Ex 3 p 147 |
Ex 1 p 147 Ex 2 p 147 |
Ex 3 p 147 Ex 1 p 147 |
Ex.2 p 147 |
|
|
||||||||||||||||||||
110 |
|
Цікаві місця Києва |
|
|
Обговорює особливості вибору країни |
|
Monument, motherland, square, open air, find out |
|
Ex 3 p 149 |
Ex 2 p 148 |
|
Ex 3 p 149 |
Ex 4 p 149 |
|
|
||||||||||||||||||||
111 |
|
Світові визначні місця |
|
|
|
Розподіляє кошти при плануванні подорожі |
|
|
|
Ex.1 p 150 Ex 2 p 150 |
Ex.3 p 150 |
Ex 3 p 150 |
Ex 4 p 150 |
|
|
||||||||||||||||||||
112 |
|
Слова-зв’язки |
|
|
|
|
|
|
|
Ex 3 p 151 |
Ex 1 p 151 Ex 2 p 151 |
Ex 3 p 151 |
Ex 1 p 151 Ex 2 p 151 |
|
|
||||||||||||||||||||
113 |
|
Цікаві місця англомовних країн |
|
|
Розуміє оголошення в аеропортах, на вокзалах, у літаках, автобусах і потягах, якщо мовлення чітке й нормативне, а сторонній шум мінімальний.
|
|
|
|
|
|
Ex 1 p 152 Ex 2 p 152 |
Ex1 p 152 Ex 2 p 152 |
Ex 3 p 152 |
|
|
||||||||||||||||||||
114 |
|
Планування подорожі Лондоном |
|
|
|
|
|
|
|
Ex 1 p 154 |
Ex.1 p 153-154 |
Ex 1 p 154 |
Ex 2 p 154 |
|
|
||||||||||||||||||||
115 |
|
Країни та їх визначні місця |
|
|
|
Розподіляє кошти на покупки сувенірів
|
|
|
|
Ex 1 p 155 |
Ex 2 p 155 Ex 3 p 155 |
Ex 4 p 156 |
Ex 2 p 155 Ex 3 p 155 |
|
|
||||||||||||||||||||
116 |
|
Виконання лексичних тренувальних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
Ex 6 p 156 |
Ex 6C p 157 |
Ex 5 p 157 Ex 6 p 157 |
Ex 5 p 157 Ex 6 p 157 |
Ex 7 p 157 |
|
|
|||||||||||||||||||
117 |
|
Виконання граматичних тренувальних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex 1 p 158 Ex 2 p 158 Ex 3 p 158 |
Ex 1 p 158 Ex 2 p 158
|
Ex 3 p 158 |
|
|
|||||||||||||||||||
118
|
|
Підсумковий урок за темою «Подорожі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Handout |
Handout |
|
|
|
|||||||||||||||||||
119 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
120 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
121 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
122 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
123 |
|
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||