КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
7-й клас
88 год на рік (86)
2,5 год на тиждень
1 семестр – 46 год (3 год, 15 тижнів)
2 семестр – 40 год (2 год, 20 тижнів)
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
Усього годин |
88 (86) |
|
Години з РМ |
22 |
|
Резерв годин для використання на розсуд учителя |
3 |
|
Семестри |
І |
ІІ |
Фронтальні |
||
Перевірка мовної теми (контрольна робота) |
4 |
3 |
Письмо:
|
1 - |
1 1 |
Правопис:
|
1 |
1 |
Індивідуальні |
||
Говоріння:
|
1 1 - - |
- - 1 1 |
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть год |
Дата |
Примітки |
І семестр |
||||
Вступ |
||||
1 |
Вступ. Літературна норма української мови. |
1 |
01.09 |
|
2 |
Урок мовленнєвого розвитку №1. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту. |
1 |
05.09 |
РМ №1 |
3 |
Урок мовленнєвого розвитку №2. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. |
1 |
06.09 |
РМ №2 |
4 |
Урок мовленнєвого розвитку №3. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом). |
1 |
08.09 |
РМ №3 |
Повторення та узагальнення вивченого |
||||
5 |
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. |
1 |
12.09 |
|
6 |
Урок мовленнєвого розвитку №4. Написання есе («Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами. |
1 |
13.09 |
РМ №4 |
7 |
Вивчені частини мови, їх правопис. |
1 |
15.09 |
|
8 |
Урок мовленнєвого розвитку №5. Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі. |
1 |
19.09 |
РМ №5 |
9 |
Урок мовленнєвого розвитку №6. Аналіз письмового переказу. |
1 |
20.09 |
РМ №6 |
10 |
Контрольна робота №1. Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. |
1 |
22.09 |
КР №1 |
Тематична №1 (10 уроків)
|
||||
Дієслово |
||||
11 |
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
1 |
26.09 |
|
12 |
Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но,-то (загальне ознайомлення). |
1 |
27.09 |
|
13 |
Неозначена форма дієслова (інфінітив) та особові форми. |
1 |
29.09 |
|
Зошит (вересень) |
||||
14 |
Не з дієсловами. |
1 |
03.10 |
|
15 |
Доконаний і недоконаний види дієслова. |
1 |
04.10 |
|
16 |
Часи дієслів. Творення дієслів теперішнього часу. |
1 |
06.10 |
|
17 |
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. |
1 |
10.10 |
|
18 |
Майбутній час дієслів. |
1 |
11.10 |
|
19 |
Урок мовленнєвого розвитку №7. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій. |
1 |
13.10 |
РМ №7 Контрольний (стислий) письмовий переказ |
20 |
Урок мовленнєвого розвитку №8. Аналіз письмового переказу. Підготовка до КР. |
1 |
17.10 |
РМ №8 |
21 |
Контрольна робота №2. Дієслово (1 частина). |
1 |
18.10 |
КР №2 |
Тематична №2 (11 уроків) |
||||
22 |
Дієслова І і ІІ дієвідмін. |
1 |
20.10 |
|
23 |
Букви е, и в особових закінченнях дієслів І-ІІ дієвідмін. |
1 |
31.10 |
|
Зошит (жовтень) |
||||
24 |
Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу. |
1 |
01.11 |
|
25 |
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). |
1 |
03.11 |
|
26 |
Творення дієслів умовного й наказового способів. Знак м’якшення у дієсловах наказового способу. |
1 |
07.11 |
|
27 |
Безособові дієслова. |
1 |
08.11 |
|
28 |
Способи творення дієслів. |
1 |
10.11 |
|
29 |
Правопис –ться, -шся в кінці дієслів. |
1 |
14.11 |
|
30 |
Контрольна робота №3. Дієслово (2 частина). |
1 |
15.11 |
КР №3
|
Тематична №3 (9 уроків) |
||||
31 |
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
1 |
17.11 |
|
32 |
Урок мовленнєвого розвитку №9. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників. |
1 |
21.11 |
РМ №9 |
33 |
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами. |
1 |
22.11 |
|
34 |
Урок мовленнєвого розвитку №10. Складання й розігрування діалогів, що характеризують психічні стани людей, із використанням фразеологізмів, які містять дієприкметники. |
1 |
24.11 |
РМ №10 |
35 |
Активні і пасивні дієприкметники. Творення й відмінювання активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу. |
1 |
28.11 |
|
36 |
Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи їх заміни. |
1 |
29.11 |
|
Зошит (листопад) |
||||
37 |
Правопис відмінкових закінчень дієприкметників. Урок мовленнєвого розвитку №11. Особливості будови опису зовнішності людини. |
1 |
01.12 |
РМ №11 |
38 |
Урок мовленнєвого розвитку №12. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом).
|
1 |
05.12 |
РМ №12 |
39 |
Урок мовленнєвого розвитку №13. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом). Урок мовленнєвого розвитку №14. Аналіз письмового твору. |
1 |
06.12 |
РМ №13 РМ №14 |
40 |
Безособові дієслівні форми на -но, -то. Урок мовленнєвого розвитку №15. Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога і т.ін.) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то. |
1 |
08.12 |
РМ №15 |
41 |
Правопис суфіксів дієприкметників. Перехід дієприкметників у прикметники та іменники. |
1 |
12.12 |
|
42 |
-Н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження. |
1 |
13.12 |
|
43 |
Не з дієприкметниками. |
1 |
15.12 |
|
44 |
Контрольна робота №4. Дієприкметник. |
1 |
19.12 |
КР №4 |
45 |
Підсумкова контрольна робота за І семестр. Контрольний текстовий диктант. |
1 |
20.12 |
Диктант |
46 |
Узагальнення й систематизація вивченого в І семестрі. |
1 |
22.12 |
|
Зошит (грудень) |
||||
Тематична №4 (16 уроків) |
||||
Діалог |
||||
Усний переказ |
||||
І семестр |
||||
Скоригована |
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть год |
Дата |
Примітки |
ІІ семестр |
||||
Дієприслівник |
||||
47 |
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
1 |
09.01 |
|
48 |
Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті. |
1 |
12.01 |
|
49 |
Розділові знаки при одиничному дієприслівникові. |
|
16.01 |
|
50 |
Урок мовленнєвого розвитку №16. Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом). |
1 |
19.01 |
РМ №16
Усний твір |
51 |
Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, їх творення. |
1 |
23.01 |
|
52 |
Не з дієприслівниками. |
1 |
26.01 |
|
53 |
Урок мовленнєвого розвитку №17. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі («Душу я у вишивку вкладаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини», «Як наш клас готує контент для заповнення блога»). |
1 |
30.01 |
РМ №17
Контрольний письмовий твір |
Зошит (січень) |
||||
54 |
Урок мовленнєвого розвитку №18. Аналіз письмового твору. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
02.02 |
РМ №18 Ср (коми при дієприслівник. звороті, один дієприсл, вид і час, не) |
55 |
Контрольна робота №5. Дієприслівник. |
1 |
06.02 |
КР №5 |
Тематична №5 (9 уроків) |
||||
Прислівник |
||||
56 |
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
1 |
09.02 |
|
57 |
Розряди прислівників. |
1 |
13.02 |
|
58 |
Способи творення прислівників. |
1 |
16.02 |
|
59 |
Букви -н- та -нн- у прислівниках. |
1 |
20.02 |
|
60 |
Ступені порівняння прислівників. |
1 |
23.02 |
|
61 |
Урок мовленнєвого розвитку №19. Складання анотації на книжку з використанням прислівників. |
1 |
27.02 |
РМ №19
|
Зошит (лютий) |
||||
62 |
Правопис прислівників. Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. |
1 |
01.03
|
|
63 |
И та і в кінці прислівників. |
1 |
05.03 |
|
64 |
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників. |
1 |
08.03 |
|
65 |
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день. |
1 |
12.03 |
|
66 |
Урок мовленнєвого розвитку №20. Портретний нарис у публіцистичному стилі. |
1 |
15.03 |
РМ №20
|
67 |
Не і ні з прислівниками. |
1 |
19.03 |
|
68 |
Урок мовленнєвого розвитку №21. Контрольний письмовий докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом). |
1 |
22.03 |
РМ №21 Контрольний (докладний) письмовий переказ |
Зошит (березень) |
||||
69 |
Урок мовленнєвого розвитку №22. Аналіз письмового переказу. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
02.04 |
РМ №22
|
70 |
Контрольна робота №6. Прислівник. |
1 |
05.04 |
КР №6 |
Тематична №6 (15 уроків) |
||||
Прийменник |
||||
71 |
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. |
1 |
09.04 |
|
72 |
Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. |
1 |
12.04 |
|
73 |
Синонімічні й антонімічні прийменники.
|
1 |
16.04 |
|
74 |
Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення. |
1 |
19.04 |
|
Сполучник |
||||
75 |
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. |
1 |
23.04 |
|
76 |
Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Сполучники й сполучні слова. |
1 |
26.04 |
|
77 |
Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. |
1 |
30.04 |
|
Зошит (квітень) |
||||
78 |
Контрольний текстовий диктант. |
1 |
03.05 |
Диктант |
Частка |
||||
79 |
Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків. |
1 |
07.05 |
|
80 |
Написання часток -бо, -но, -то, -от, - таки. |
1 |
10.05 |
|
81 |
Правопис часток не і ні з різними частинами мови. |
1 |
14.05 |
|
Вигук |
||||
82 |
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. |
1 |
17.05 |
|
83 |
Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. |
1 |
21.05 |
|
84 |
Контрольна робота №7. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук. |
1 |
24.05 |
КР №7 |
85 |
Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр |
1 |
28.06 |
|
86 |
Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання в мовленні. |
1 |
31.05 |
|
Зошит (травень) |
||||
Тематична №7 (16 уроків) |
||||
Усний твір |
||||
Читання вголос |
||||
ІІ семестр |
||||
Скоригована |
||||
Річна |