Аналіз моніторингу пробного МНТ з мови

Про матеріал
У презентації висвітлено аналіз моніторингу НМТ з української мови. Наведено зразки тестів, у яких учні допустили найбільше помилок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Регіональне моніторингове дослідження готовності учнів 11-Б класу Красноградського ліцею № 1 до вступних випробувань з української мови. Підготувала Ващенко Людмила Миколаївна, учитель української мови і літератури

Номер слайду 2

Формат завдань із української мови не змінено (25 завдань із вибором однієї правильної відповіді, 5 завдань – на встановлення відповідності).

Номер слайду 3

У моніторинговому досліжденні з української мови взяли участь 18 учнів 11-Б класу. Усі учні виконували тестову роботу, завдання якої складалися з тестів минулих років, протягом 40-120 хвилин. Результат учнів складає від 15 до 45 балів, що за 200 бальною шкалою становить від 136 до 200. Середній бал-31,38 = 163,5

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Структура та характеристика завдань з української мови Тема Фонетика. Графіка. Орфоепія. Характеристика завдань Визначення звукового значення букв у словах1. Звук [д] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка. А му[..]рість, [..]жерельний, досві[..]Б пі[..]бити, баске[..]бол, електропоїз[..]В тиж[..]невий, водоспа[..], [..]алекоглядний. Г астерої[..], переїз[..]ний, [..]рібнесенький

Номер слайду 6

2. Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово). Психологиня, (1)донька моєї (2)подруги, пообіцяла (3)принести (4)черговий (5)фаховий журнал, де зробила (6)позначки щодо цікавих (7)випадків (8)підліткових (9)уподобань. НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами. А 1, 4, 6, 9 Б 2, 3, 5, 7 В 1, 3, 5, 9 Г 2, 4, 6, 8https://www.youtube.com/watch?v=Nxzgl. RY18h0

Номер слайду 7

8. НЕМАЄ орфографічних помилок у варіантіА В Україні за підтримки Організації з безпеки і співробітництва в Європі триває загальнонаціональна кампанія, присвячена питанням кібербезпеки. Б У межах цих заходів журналіська спільнота отримала відео-ролики з рекомендаціями щодо безпечної поведінки в кіберпросторі. В А школярі в усіх регіонах країни ознайомлятся з інфоброшюрами «5 правил захисту інформації від злому в інтернеті» і «5 правил безпечного шопінгу в інтернеті». Г Зосередженя уваги перед усім на школярах зумовлене їхньою схильністю до необдуманих дій в інтернеті, а отже, беззахисністю перед кібершахраями.

Номер слайду 8

13. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Хочеш протидіяти забуванню – (1) споруджуй так звані «палаци пам’яті» за мнемонічною технікою,(2)що її,(3) за легендою, (4) розробив давньогрецький поет Симонід Кеоський,(5) а в наш час популяризував Бенедикт Камбербетч – (6) Шерлок Голмс із британського телесеріалу. НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку. А тире 1 – перед частиною безсполучникового речення Б кома 2 – перед підрядною частиною складного речення В коми 3, 4 – при вставних словах Г кома 5 – перед сурядною частиною складного речення Д тире 6 – між підметом і присудком

Номер слайду 9

17. Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова._________ Тетяна з Андрієм _______ від екскурсовода, що Тарасові __________ встановлено тисячу двісті п’ятдесят шість ________ в Україні й сто двадцять вісім за кордоном. Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків. А Вперше, дізналися, Шевченку, пам’ятники Б Уперше, дізналися, Шевченку, пам’ятників В Уперше, дізналася, Шевченко, пам’ятників Г Вперше, дізналася, Шевченко, пам’ятників Д Уперше, дізналися, Шевченку, пам’ятники

Номер слайду 10

19. Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків. Старшокласники подякували __________ за таку чудову новину й розбіглися по __________, і лише __________ залишилися й розпочали планувати майбутню поїздку. А Людмилі Володимирівні, кабінетах, троє учениць Б Людмилу Володимирівну, кабінетах, три учениці В Людмилі Володимирівній, кабінетам, троє учениць. Г Людмилу Володимирівну, кабінетам, три учениці Д Людмилі Володимирівні, кабінетах, три учениці

Номер слайду 11

Завдання 21-25 стосуються речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайтезавдання до них

Номер слайду 12

21. Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розмістити в такій послідовностіД

Номер слайду 13

29. Зʼясуйте тип кожного речення (А – Д) в тексті (цифра позначає наступне речення (1 – 4)). Речення (текст)(1) На воді, притулившись один до одного, лежали широкі темно-зелені листки латаття, а поміж них жовтіли головки лілей. (2) Жовтий, якийсь восковий і мертвий колір непасував до голубого плеса й буйної зелені, що була навколо. (3) Але раптом я побачив серед жовтих одну білу лілею, вона не стирчала, а, погойдуючись, ніжно лежала наводі. (4) Здавалося, кожна її пелюсточка була окремо від інших, але всі разом вони утворювали таку дивовижну гармонію форм і фарб, що не можна було відірвати очей. Тип речення. А просте ускладнене. Б складносурядне. В складнопідрядне. Г складне безсполучникове. Д складне з різними видами звʼязку

Номер слайду 14

pptx
Додано
27 березня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку