Календарне планування 7 клас ЗБД

Про матеріал
Календарне планування 7 клас НУШ з предмету "Здоров'я, безпека та добробут" складене з гідно програми. До підручника Т.В. Воронцова
Перегляд файлу

Календарно тематичне планування навчального матеріалу «Здоров’я, безпека та добробут» 7 клас

МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ЗБД ДЛЯ 7 -9 КЛАСУ

(наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 No 883)

(автори Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич, Н. В. Андрук)

Зміст уроку

Вид навчальної діяльності

Домашнє завдання

Дата пр.

РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕКА ЛЮДИНИ

1

Безпека життєдіяльності. Небезпеки воєнного часу. Екологічні проблеми й техногенні аварії внаслідок воєнних дій.

 

Оцінювання ризиків щоденного життя у мирний і воєнний час.

Опрацювати

§

 

2

Дії населення у разі загрози або надзвичайних ситуацій воєнного характеру.

 

Опрацювати

§

 

3

Попередження ризиків від вибухонебезпечних  предметів.

Створення пам’яток безпеки

Опрацювати

§

 

4

Безпека на дорозі

 

Відпрацювання прийомів

психологічної самодопомоги в

екстремальних ситуаціях.

Опрацювати

§

 

5

Дорожньо-транспортні пригоди.

Перша допомога постраждалим у ДТП.

 

Відпрацювання умінь надавати

першу домедичну допомогу

при травмах, опіках

Опрацювати

§

 

6

Пожежна безпека у громадських приміщеннях.

 

Опрацювати

§

 

7

Самодопомога і невідкладна допомога.

 

Опрацювати

§

 

8

Узагальнення та систематизація знань  з розділу І «Безпека люди»

Тест

     Повторити

§

 

РОЗДІЛ 2 ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

9

Цілісність здоров'я. Сучасне уявлення про здоров’я.

Самооцінювання рівня здоров’я.

Опрацювати

§

 

10

Значення звичок і навичок для здоров’я.

Вправа «Хіт-парад звичок».

Опрацювати

§

Конкурс мотиваційних роликів про здоров’я

 

11

Здоров’я і спосіб життя.

 

Складання плану здорового способу життя.

Опрацювати

§

Створення групової презентації до теми «Профілактика інфекційних захворювань».

 

12

Профілактика захворювань.

Мозковий штурм: «Види захворювань». Групова робота: «Шляхи проникнення інфекції в організм людини»

Опрацювати

§

 

РОЗДІЛ 3. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я

13

Складові і показники фізичного здоров’я

 

Опрацювати

§

 

14

Рухова активність

 

Опрацювати

§

Підготуватися до проєкту

 

15

Особиста гігієна підлітків.

ПРОЄКТ Вибір косметичних засобів із урахуванням віку та типу шкіри.

Визначення типу шкіри і волосся.

Опрацювати

§

 

 

16

Біологічні ритми і здоров’я.

Дослідження значення сну в юнацькому віці.

Опрацювати

§

 

17

Узагальнення та систематизація знань  з розділу ІІ «Здоров’я людини» та розділу ІІІ «Фізична складова здоров’я»

Тест

Повторити

§

 

РОЗДІЛ 4. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я (12 год)

18

 Психічний і духовний розвиток

Дослідження особливостей психічного і духовного розвитку підлітків.

Опрацювати

§

 

19

Життєві цінності і здоров’я.

Обговорення притчі про життєві цінності.

Опрацювати

§

 

20

Психологічна рівновага і здоров’я

 

Відпрацювання навичок самоконтролю, планування часу.

Опрацювати

§

 

21

Культура вияву почуттів. Ознаки психологічної рівноваги.

 

Опрацювати

§

 

22

Самооцінка і здоров’я

Розробка плану щодо формування адекватної самооцінки.

Опрацювати

§

 

23

Конструктивне сприймання критики.

Обговорення притчі про негативне мислення.

Опрацювати

§

 

24

Стрес і здоров’я. Причини й наслідки емоційного вигорання. Способи керування стресом.

Алгоритм вибору адекватних способів керування стресом.

Опрацювати

§

 

25

Конфлікти і здоров’я

Моделювання прийомів конструктивного розв’язання конфліктів.

Опрацювати

§

 

26

Способи конструктивного розв’язання конфліктів.

 

Опрацювати

§

 

27

Узагальнення та систематизація знань  з розділу ІV «Психологічна і духовна складові здоров’я».

Тест

Повторити

§

 

 РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я

28

Соціальні чинники здоров’я

Дослідження елементів соціального середовища свого населеного пункту.

Опрацювати

§

 

29

Вплив цифрового середовища на здоров’я

Створення пам’ятки з інформацією про екстрині телефони

Опрацювати

§

 

30

Неінфекційні захворювання та їх профілактика

Критичний аналіз реклами

Опрацювати

§

 

31

 

Інфекційні захворювання, що набули соціального значення.

Аналіз причин і наслідків «Хвороб цивілізації».

Опрацювати

§

 

РОЗДІЛ 6. ДОБРОБУТ

32

Громадський добробут.

Групова дискусія про екологічні проблеми

Опрацювати

§

 

33

Особистий добробут

Створення о інфографіки, що ілюструє взаємозв'язок між добробутом та якістю життя людини.

Опрацювати

§

 

34

Уміння вчитися

Вправи для концентрації уваги, розвитку пам’яті, для критичного і креативного мислення.

Опрацювати

§

 

35

Узагальнення та систематизація знань  з розділу V «Психологічна і духовна складові здоров’я» та розділу VІ «Добробут»

 

 

Повторити

§

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Очеповська Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Губль Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чудак Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мунтян Оксана Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Чікаленко Ганна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Кабак Олена Євгеніївна
    Дякую! Нам він був такий потрібний!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Domanetska Valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. дутчин людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Гайдученко Марина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
docx
Додано
7 червня
Переглядів
23306
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку