Календарно тематичне планування навчального матеріалу «Здоров’я, безпека та добробут» 7 клас
МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ЗБД ДЛЯ 7 -9 КЛАСУ
(наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 No 883)
(автори Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич, Н. В. Андрук)
№ |
Зміст уроку |
Вид навчальної діяльності |
Домашнє завдання |
Дата пр. |
РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕКА ЛЮДИНИ |
||||
1 |
Безпека життєдіяльності. Небезпеки воєнного часу. Екологічні проблеми й техногенні аварії внаслідок воєнних дій.
|
Оцінювання ризиків щоденного життя у мирний і воєнний час. |
Опрацювати § |
|
2 |
Дії населення у разі загрози або надзвичайних ситуацій воєнного характеру. |
|
Опрацювати § |
|
3 |
Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. |
Створення пам’яток безпеки |
Опрацювати § |
|
4 |
Безпека на дорозі
|
Відпрацювання прийомів психологічної самодопомоги в екстремальних ситуаціях. |
Опрацювати § |
|
5 |
Дорожньо-транспортні пригоди. Перша допомога постраждалим у ДТП.
|
Відпрацювання умінь надавати першу домедичну допомогу при травмах, опіках |
Опрацювати § |
|
6 |
Пожежна безпека у громадських приміщеннях. |
|
Опрацювати § |
|
7 |
Самодопомога і невідкладна допомога. |
|
Опрацювати § |
|
8 |
Узагальнення та систематизація знань з розділу І «Безпека люди» |
Тест |
Повторити § |
|
РОЗДІЛ 2 ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ |
||||
9 |
Цілісність здоров'я. Сучасне уявлення про здоров’я. |
Самооцінювання рівня здоров’я. |
Опрацювати § |
|
10 |
Значення звичок і навичок для здоров’я. |
Вправа «Хіт-парад звичок». |
Опрацювати § Конкурс мотиваційних роликів про здоров’я |
|
11 |
Здоров’я і спосіб життя.
|
Складання плану здорового способу життя. |
Опрацювати § Створення групової презентації до теми «Профілактика інфекційних захворювань». |
|
12 |
Профілактика захворювань. |
Мозковий штурм: «Види захворювань». Групова робота: «Шляхи проникнення інфекції в організм людини» |
Опрацювати § |
|
РОЗДІЛ 3. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
||||
13 |
Складові і показники фізичного здоров’я |
|
Опрацювати § |
|
14 |
Рухова активність |
|
Опрацювати § Підготуватися до проєкту |
|
15 |
Особиста гігієна підлітків. ПРОЄКТ Вибір косметичних засобів із урахуванням віку та типу шкіри. |
Визначення типу шкіри і волосся. |
Опрацювати §
|
|
16 |
Біологічні ритми і здоров’я. |
Дослідження значення сну в юнацькому віці. |
Опрацювати § |
|
17 |
Узагальнення та систематизація знань з розділу ІІ «Здоров’я людини» та розділу ІІІ «Фізична складова здоров’я» |
Тест |
Повторити § |
|
РОЗДІЛ 4. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я (12 год) |
||||
18 |
Психічний і духовний розвиток |
Дослідження особливостей психічного і духовного розвитку підлітків. |
Опрацювати § |
|
19 |
Життєві цінності і здоров’я. |
Обговорення притчі про життєві цінності. |
Опрацювати § |
|
20 |
Психологічна рівновага і здоров’я
|
Відпрацювання навичок самоконтролю, планування часу. |
Опрацювати § |
|
21 |
Культура вияву почуттів. Ознаки психологічної рівноваги. |
|
Опрацювати § |
|
22 |
Самооцінка і здоров’я |
Розробка плану щодо формування адекватної самооцінки. |
Опрацювати § |
|
23 |
Конструктивне сприймання критики. |
Обговорення притчі про негативне мислення. |
Опрацювати § |
|
24 |
Стрес і здоров’я. Причини й наслідки емоційного вигорання. Способи керування стресом. |
Алгоритм вибору адекватних способів керування стресом. |
Опрацювати § |
|
25 |
Конфлікти і здоров’я |
Моделювання прийомів конструктивного розв’язання конфліктів. |
Опрацювати § |
|
26 |
Способи конструктивного розв’язання конфліктів. |
|
Опрацювати § |
|
27 |
Узагальнення та систематизація знань з розділу ІV «Психологічна і духовна складові здоров’я». |
Тест |
Повторити § |
|
РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
||||
28 |
Соціальні чинники здоров’я |
Дослідження елементів соціального середовища свого населеного пункту. |
Опрацювати § |
|
29 |
Вплив цифрового середовища на здоров’я |
Створення пам’ятки з інформацією про екстрині телефони |
Опрацювати § |
|
30 |
Неінфекційні захворювання та їх профілактика |
Критичний аналіз реклами |
Опрацювати § |
|
31
|
Інфекційні захворювання, що набули соціального значення. |
Аналіз причин і наслідків «Хвороб цивілізації». |
Опрацювати § |
|
РОЗДІЛ 6. ДОБРОБУТ |
||||
32 |
Громадський добробут. |
Групова дискусія про екологічні проблеми |
Опрацювати § |
|
33 |
Особистий добробут |
Створення о інфографіки, що ілюструє взаємозв'язок між добробутом та якістю життя людини. |
Опрацювати § |
|
34 |
Уміння вчитися |
Вправи для концентрації уваги, розвитку пам’яті, для критичного і креативного мислення. |
Опрацювати § |
|
35 |
Узагальнення та систематизація знань з розділу V «Психологічна і духовна складові здоров’я» та розділу VІ «Добробут» |
|
Повторити § |
|