Урок "Цілісність здоров'я"

Про матеріал
Матеріали можна використовувати під час вивчення теми "Цілісність здоров'я" у 7 класі НУШ, до підручника С.В. Василенко.
Перегляд файлу

Тема: Цілісність здоров’я

Очікувані результати: ознайомити з потребами школярів; закріпити знання про складові здоров'я та чинники, які на нього впливають; розвивати вміння піклуватися про здоров'я, дотримуватися здорового способу життя; виховувати відповідальність за власне здоров'я. 

Матеріал до уроку: набори смайликів, картинки із ситуаціями про задоволення потреб, «Фішбоун», підручник, картки самооцінювання, QR-код.

Предмет: Здоров’я, безпека та добробут

Клас: 7

Вчитель: Хацер О.В.

      Зміст уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вправа «Фішбоун»

  •          Назвіть, які ви знаєте складники здоров'я?
  •          Від якого складника найбільше залежить наше здоров'я?

Отже, спосіб життя відіграє важливу роль у нашому житті. В кожної людини він свій. Саме від способу життя залежить наше здоров'я.

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку

На сьогоднішньому уроці ми з вами з'ясуємо:

 Які потреби мають школярі?

 Що потрібно робити для досягнення своєї  мети?

 Чому важливо дбати про своє здоров'я ? Та як це робити. А також кожен з вас зможе оцінити рівень свого здоров'я за спеціальною шкалою. 

ІV. Засвоєння нових знань, умінь і навичок

  •          Що таке благополуччя?

Усі  аспекти здоров’я взаємопов’язані та впливають на загальне благополуччя людини. Адже якщо людина  має здорове тіло, але не задоволена собою або відчуває, що її ніхто не любить, то страждає її душа. Від цього можна й занедужати: погано спати вночі, потерпати від головного болю. Отже, щоб досягти високого рівня добробуту, треба дбати про всі його аспекти.

Робота з підручником ( ст. 88)

  •          Прочитайте, які є види благополуччя. 

 

Продовжіть речення: «Бути здоровим — це...» (учні вказують ознаки психологічного, фізичного та соціального благополуччя).

Робота в групах ( ділю учнів на 4 групи: спосіб життя, стан довкілля, медицина, спадковість. Кожна з груп має  визначити складові відповідного чинника, які впливають на здоров’я. Наприклад: спадковість: хвороба, група крові, характер, звички, здібності).

Робота в парах

З'єднай ознаки благополуччя

 

Інтелект, оптимізм, раціональна поведінка   фізичне благополуччя

 

Сила, енергія, висока працездатність       психічне благополуччя

 

Доброта, стійкість, душевна щедрість    соціальне благополуччя

 

Гарні манери, добрі стосунки з однолітками   духовне благополуччя

 

Розповідь учителя

У кожної людини є потреби. Їх розрізняють на потреби розвитку та дефіциту. Давайте розглянемо піраміду потреб та з'ясуємо які ви маєте потреби.

 

Робота в групах. Учням потрібно визначити, які  потреби задовольняє людина

  1. Марічка пішла в ліс з бабусею. Вони знайшли багато грибів. Їхні кошики ними наповнювалися. Онучка так захопилася збиранням грибів, що на час не дивилася.  Раптом вона захотіла їсти.

 

2.  Андрій винайшов оригінальний спосіб виготовлення меблів із природних матеріалів. Він хоче відкрити онлайн-магазин, щоб створювати такі вироби на замовлення, і започаткувати власний бізнес.

 

  1. Катруся хоче стати співачкою. Вона вчиться у музичній школі й виступає на всіх шкільних святах.

 

  1. Софійка нещодавно переїхала в інше місто. Вона шукає друзів і вирішила записатися у декілька гуртків у новій школі.

 

 

Наведіть свій приклад потреби

 

V. Формування практичних навиків

VІ. Підсумок уроку

  1. Доберіть техніки та прийоми до поняття «уміння вчитися»

А) пасивно слухати;

Б) успішно навчатися;

В) користуватися готовими домашніми завданнями;

Г) вчитися систематично;

Д) запозичати думки інших.

2. Виберіть усі складові емоційного благополуччя.

А) повага до інших та відповідальність;

Б) уміння слухати та не перебивати співрозмовника;

В) досягати задоволення власних потреб будь-яким чином;

Г) відчувати себе над соціумом.

 

VІІ.  Домашнє завдання

1.Опрацювати параграф 13

2. Переглянь відео і виконай завдання усно

 

3.Склади текст есе «Що потрібно робити, щоб мати здорове тіло?»

docx
Додав(-ла)
Хацер Ольга
Додано
31 липня
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку