Тема: Цілісність здоров’я
Очікувані результати: ознайомити з потребами школярів; закріпити знання про складові здоров'я та чинники, які на нього впливають; розвивати вміння піклуватися про здоров'я, дотримуватися здорового способу життя; виховувати відповідальність за власне здоров'я.
Матеріал до уроку: набори смайликів, картинки із ситуаціями про задоволення потреб, «Фішбоун», підручник, картки самооцінювання, QR-код.
Предмет: Здоров’я, безпека та добробут
Клас: 7
Вчитель: Хацер О.В.
Зміст уроку
І.Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Вправа «Фішбоун»
Отже, спосіб життя відіграє важливу роль у нашому житті. В кожної людини він свій. Саме від способу життя залежить наше здоров'я.
ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку
На сьогоднішньому уроці ми з вами з'ясуємо:
Які потреби мають школярі?
Що потрібно робити для досягнення своєї мети?
Чому важливо дбати про своє здоров'я ? Та як це робити. А також кожен з вас зможе оцінити рівень свого здоров'я за спеціальною шкалою.
ІV. Засвоєння нових знань, умінь і навичок
Усі аспекти здоров’я взаємопов’язані та впливають на загальне благополуччя людини. Адже якщо людина має здорове тіло, але не задоволена собою або відчуває, що її ніхто не любить, то страждає її душа. Від цього можна й занедужати: погано спати вночі, потерпати від головного болю. Отже, щоб досягти високого рівня добробуту, треба дбати про всі його аспекти.
Робота з підручником ( ст. 88)
Продовжіть речення: «Бути здоровим — це...» (учні вказують ознаки психологічного, фізичного та соціального благополуччя).
Робота в групах ( ділю учнів на 4 групи: спосіб життя, стан довкілля, медицина, спадковість. Кожна з груп має визначити складові відповідного чинника, які впливають на здоров’я. Наприклад: спадковість: хвороба, група крові, характер, звички, здібності).
Робота в парах
З'єднай ознаки благополуччя
Інтелект, оптимізм, раціональна поведінка фізичне благополуччя
Сила, енергія, висока працездатність психічне благополуччя
Доброта, стійкість, душевна щедрість соціальне благополуччя
Гарні манери, добрі стосунки з однолітками духовне благополуччя
Розповідь учителя
У кожної людини є потреби. Їх розрізняють на потреби розвитку та дефіциту. Давайте розглянемо піраміду потреб та з'ясуємо які ви маєте потреби.
Робота в групах. Учням потрібно визначити, які потреби задовольняє людина
2. Андрій винайшов оригінальний спосіб виготовлення меблів із природних матеріалів. Він хоче відкрити онлайн-магазин, щоб створювати такі вироби на замовлення, і започаткувати власний бізнес.
Наведіть свій приклад потреби
V. Формування практичних навиків
VІ. Підсумок уроку
А) пасивно слухати;
Б) успішно навчатися;
В) користуватися готовими домашніми завданнями;
Г) вчитися систематично;
Д) запозичати думки інших.
2. Виберіть усі складові емоційного благополуччя.
А) повага до інших та відповідальність;
Б) уміння слухати та не перебивати співрозмовника;
В) досягати задоволення власних потреб будь-яким чином;
Г) відчувати себе над соціумом.
VІІ. Домашнє завдання
1.Опрацювати параграф 13
2. Переглянь відео і виконай завдання усно
3.Склади текст есе «Що потрібно робити, щоб мати здорове тіло?»