Календарне планування 8- С клас, Квітникарство 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування з предмету трудове навчання для діток з ООП (інтелектуальні порушення) 8-С клас І семестр
Перегляд файлу

8-С клас

№п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

  1.  

Узагальнення знань отриманих учнями на уроках трудового навчання

 

 

  1.  

Правила поведінки і безпечної роботи в теплиці. Обов’язки чергових

 

 

  1.  

Однорічні декоративно-квіткові рослини, їх значення в озелененні подвір’я

 

 

  1.  

Знайомство з різними видами однорічних рослин

 

 

  1.  

Петунія. Коротка характеристика

 

 

  1.  

Айстра. Коротка характеристика

 

 

  1.  

Нічна красуня (Мірабіліс)

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Правила збирання і обробки насіння. Техніка безпечної роботи з ножницями

 

 

  1.  

Збирання насіння однорічних квітково-декоративних рослин

 

 

  1.  

Закладання насіння на просушування

 

 

  1.  

Обробка насіння

 

 

  1.  

Закладання насіння однорічних рослин на зимове зберігання

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Практична робота. Обробка насіння, закладання насіння на зимове зберігання

 

 

  1.  

Поняття про грунт

 

 

  1.  

Значення грунту для вирощування рослин

 

 

  1.  

Правила заготівлі грунту та його зберігання

 

 

  1.  

Правила заготівлі грунту та його зберігання

 

 

  1.  

Інструменти для роботи з грунтом

 

 

  1.  

Правила просівання  грунту

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Значення піску для вирощування рослин

 

 

  1.  

Правила приготування дренажу

 

 

  1.  

Обробка піску

 

 

  1.  

Практична робота. Розпізнання різних видів грунту

 

 

  1.  

Заготовка і просіювання грунту

 

 

  1.  

Заготовка піску. Промивання піску

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Необхідність осінніх робіт на подвір’ї школи

 

 

  1.  

Необхідність осінніх робіт на подвір’ї школи. Строки їх виконання.

 

 

  1.  

Правила розкладання листя в компосну яму

 

 

  1.  

Правила розкладання листя в компосну яму

 

 

  1.  

Осінні роботи на квітниках, їх необхідність

 

 

  1.  

Осінні роботи на квітниках, їх необхідність

 

 

  1.  

Строки їх виконання

 

 

  1.  

Правила безпечної роботи при роботі з граблями

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Згрібання опалого листя в кучі і закладання листя в компосну яму

 

 

  1.  

Видалення засохлих однорічних рослин з квітників і складання в кучі корінням в одну сторону

 

 

  1.  

Видалення засохлих однорічних рослин з квітників і складання в кучі корінням в одну сторону

 

 

  1.  

Практична робота. Згрібання опалого листя в кучі і закладання листя в компосну яму

 

 

  1.  

Кімнатні рослини, їх зовнішній вигляд та будова

 

 

  1.  

Кімнатні рослини, їх зовнішній вигляд та будова

 

 

  1.  

Декоративно-листяні і горно квітучі рослини

 

 

  1.  

Декоративно-листяні і горно квітучі рослини

 

 

  1.  

Вивчення назв кімнатних рослин і коротка характеристика

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Осіннє перевалювання кімнатних рослин, його необхідність

 

 

  1.  

Правила перевалювання рослин

 

 

  1.  

Родина сенполії (узунбарських фіалок). Їх коротка характеристика

 

 

  1.  

Правила догляду за рослинами

 

 

  1.  

Розмноження кімнатних рослин різними способами

 

 

  1.  

Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами, видалення пилу з листя

 

 

  1.  

Живцювання рослин: колеуси, плющ звичайний

 

 

  1.  

Висаджування живців у ящики з мокрим піском на укріплення

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Багаторічні рослини шкільних квітників

 

 

  1.  

Багаторічні рослини шкільних квітників (повторення назв рослин)

 

 

  1.  

Правила підготовки рослин до зими

 

 

  1.  

Зимуючі і незимуючі багаторічні рослини

 

 

  1.  

Правила підготовки незимуючих квіткових рослин до зими

 

 

  1.  

Підготовка незимуючих рослин до зими

 

 

  1.  

Правила підготовки кущів троянд до зими: обрізування стебла, окучування кущів троянд

 

 

  1.  

Практична робота. Обрізування кущів троянд за допомогою секаторів. Окучування кущів

 

 

  1.  

Викопування коренів кан і закладка на зимове зберігання

 

 

  1.  

Окучування кущів хрезантем. Перенос не зимуючих хрезентем теплиці

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Необхідність перекопування квітників і клумб восени

 

 

  1.  

Необхідність перекопування квітників і клумб восени

 

 

  1.  

Правила перекопування клумб і квітників

 

 

  1.  

Правила перекопування клумб і квітників

 

 

  1.  

Глибина перекопування

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Осіннє обкопування дерев, його необхідність

 

 

  1.  

Осіннє обкопування дерев, його необхідність

 

 

  1.  

Послідовність виконання роботи

 

 

  1.  

Перекопування грунту на клумбах і квітниках

 

 

  1.  

Практична робота. Перекопування грунту на клумбах і квітниках

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Світлолюбиві і тіньовиносливі кімнатні рослин

 

 

  1.  

Світлолюбиві і тіньовиносливі кімнатні рослин

 

 

  1.  

Сукуленти. Умови необхідні для правильного росту і розвитку сукулентних рослин

 

 

  1.  

Сукуленти. Умови необхідні для правильного росту і розвитку сукулентних рослин

 

 

  1.  

Суміш грунтів для вирощування сукулентних рослин

 

 

  1.  

Правила догляду за сукулентними рослинами в зимовий період

 

 

  1.  

Практична робота. Догляд за сукулентиними рослинами

 

 

  1.  

Приготування суміші грунтів для вирощування сукулентних рослин

 

 

  1.  

Посадка сукулентів у горщики з приготованою суміщу грунтів

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Квітково-декоративні рослини, які вирощуються у кашпо розсадним способом

 

 

  1.  

Квітково декоративні рослини. Практичне повторення.

 

 

  1.  

Поняття про розсаду

 

 

  1.  

Розрахунок часу висівання розсади для отримання розсади квітучих рослин

 

 

  1.  

Практичне повторення

 

 

  1.  

Умови необхідні для отримання квітучих рослин

 

 

  1.  

Умови необхідні для отримання квітучих рослин

 

 

  1.  

Інвентар необхідний для вирощування рослин кашпо

 

 

  1.  

Правила пікірування розсади

 

 

  1.                  

Правила пікірування розсади у горщиках

 

 

  1.                  

Відбір насіння петунії для висівання

 

 

  1.                  

Підготовка грунту і висівання петунії на розсаду

 

 

  1.                  

Спостереження за сходами насіння

 

 

  1.                  

Спостереження за сходами насіння

 

 

  1.                  

Підготовка кашпо, заповнення їх грунтом

 

 

  1.                  

Підготовка кашпо, заповнення їх грунтом

 

 

  1.                  

Пікірування розсади у горщиках з приготованим грунтом

 

 

  1.                  

Спостереження за ростом і розвитком рослин

 

 

  1.                  

Спостереження за ростом і розвитком рослин

 

 

  1.                  

Практичне повторення

 

 

  1.                  

Мінеральні добрива, їх види

 

 

  1.                  

Мінеральні добрива, їх види

 

 

  1.                  

Підживлювальні елементи, що знаходяться у складі мінеральних добрив

 

 

  1.                  

Групи мінеральних добрив

 

 

  1.                  

Азотні добрива

 

 

  1.                  

Фосфорні добрива, їх характеристика

 

 

  1.                  

Калійні добрива, їх характеристика

 

 

  1.                  

Повні мінеральні добрива

 

 

  1.                  

Практичне повторення

 

 

  1.                  

Дозування мінеральних добрив для підживлювання рослин

 

 

  1.                  

Дозування мінеральних добрив для підживлювання рослин

 

 

  1.                  

Розрахунок доз мінеральних добрив для підживлення рослин теплиці. Підживлення кімнатних рослин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

  1.                  

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Планування
Інкл
Додано
11 квітня 2022
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку