КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9 КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРПЮК ІІ семестр 2020-2021 н.р.
|
||||||||
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
|||
Лексика,граматика |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія/продуку-вання |
Сприймання на слух |
Писемна взаємодія/продуку-вання |
||||
Тема 5.Наука і технічний прогрес(14 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти:читати із достатнім рівнем розуміння прості тексти, вяких викладено факти, що стосуються його/її сфери інтересів,розуміти більшість фактичної інформації на знайомі теми, з якою він/вона ймовірно стикається, якщо має достатньо часу для повторного читання,доносити до співрозмовника свої думки,виконати проектну роботу за темою. |
||||||||
43 |
|
Винахідники |
P.118 |
ex.2a-p.118
|
ex.1-p.118
|
ex.2c,3,4-pp.119-120 |
|
Обговорення позитивних та негативних наслідків від певних винаходів. Обговорен нясвоєї ролі у сучасномутехнологічномусередовищі |
44 |
|
Леонардо да Вінчі |
P. 120 |
ex.5-p.120 |
|
ex.4-p.120 |
|
|
45 |
|
Наукові винаходи |
|
Ex.7d-pp.122-123 |
Ex.7c,8,9 - pp.122-123 |
|
|
|
46 |
|
Наукові напрямки |
P.124 |
Ex.1,3b-pp.124-125 |
Ex.2,3a,– pp.124-125 |
|
|
|
47 |
|
Відомі вчені |
Словотворення |
|
Ex.4,5,6 – pp.125-127 |
|
Ex.6-p.127 |
|
48
|
|
Сергій Корольов |
ThePassiveVoice |
Ex.1a,2,3a-pp.128-130 |
Ex.1b-p.129, ex.3b,c – p.131 |
|
|
|
49 |
|
Музей науки |
ThePassiveVoice |
Ex. 5,6-pp.130-133 |
Ex. 4 – p.131 |
|
|
|
50 |
|
Музей науки |
|
Ex. 4 pp.130-133 |
|
|
|
|
51 |
|
Винаходи 20 та 21 століття |
Р.135 |
Ex.7-pp.134-135 |
Ex.8-p.136 |
|
Ex.9-p.136 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Повсякденне використання винаходів |
Р.138 |
Ex.2,4a-pp.137-138 |
Ex.1,4b-pp.136-138 |
Ex.3-p.138 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Винаходи в побуті |
|
Ex.5-p.140 |
Ex.5-p.141 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Мій улюблений вчений |
Р.144 |
|
Ex.6b,7,8,9,10-pp.142-145 |
Ex.6a-p.142 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Марія Склодовська-Кюрі |
|
|
Ex.2b-p.145 |
|
Ex.1,2a-p.145 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Наука і технічний прогрес |
|
|
|
|
Проектна робота |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 7.Англомовні країни .(15 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти:Створювати проект про Велику Британію,,розуміти основний зміст простих коротких висловлень на знайомі теми, якщо мовлення чітке й нормативне,підтримувати розмову або дискусію, окремі висловлення в яких іноді незрозумілі,знаходити і передавати просту фактичну інформацію. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Географічне положення Великої Британії |
Ex.2c-p.182 |
Ex.2a,b-p.182 ex.3,4-pp.184-185 |
|
|
Ex.1a,2c-p.182 |
Вияврозумінняцінностікультурногорозмаїття та потреби жити разом у мирі. Демонстрація уміння викорис-товувати краєзнавчу інформацію з метою планування подорожі. Демонстрація розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Англія |
patronsaint, boarder, population |
Ex.6,7-pp.186-187 |
Ex.5-p.185 Ex.8-p.187 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Країни,які входять до Великої Британії |
accent, Cardiff, Edinburgh, Glasgow, Highlands, bagpipe, stripe |
Ex.5a-p.191 |
|
Ex.2,3,4-pp.188-191 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Великі міста Великої Британії |
TenseFormsRevision |
Ex.1,2,3,4,5-pp.192-194 |
|
|
Ex.6.7-p.194 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Символи Великої Британії |
thistle, tartan, shamrok, daffodil, leek |
Ex.3-pp.196-197 |
Ex.1,2-pp.194-195, ex.4-p.198 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Уельс |
toshare, scenary, impression |
Ex.6a-pp.199-200 |
|
Ex.5-p.198 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Лондон |
unique, tooriginate, worthseeing, district, contain |
Ex.1a,2a -pp.201-204 |
Ex.1b-p.202, ex.2b,3-p.204 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Великі міста Великої Британії |
|
|
Ex.5-p.210 |
Ex.1,2,3-pp.207-209 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
Відомі міста Великої Бритнії |
Active Voice vs Passive Voice |
Ex.1,2-pp.210-211 |
|
|
Ex.3,4-pp.211-212 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Пам’ятки Лондона |
industrial, financial, vivid, vision, to reveal, breathtaking, astonishing, craftsman ship |
|
Ex.1,2,3,4-pp.213-215 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
|
Визначні місця Лондона |
magnifіcence, stunning, medieval, restored, dedicated |
Ex.6a-p.216 |
Ex.5,6b-pp.216-217 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
Що я мрію побачити у Великій Британії |
|
|
|
Ex.1-p.218 |
Ex.1-p.217 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
Кардіф, Манчестер |
|
Ex.2a,3,5-pp.219-222 |
|
|
Ex.2b-p.220 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
Велика Британія |
|
Ex. 6-pp.223-224 |
|
|
Проектна робота |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
Велика Британія |
|
|
Ex. 7-pp.224-225 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 8.Україна (12 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти: спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно- комунікаційнихтехнологій; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовкиінформаціївідповідно до поставленихзавдань,писатиособистілисти й записки, пов'язанізі сферою нагальнихпотереб.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
Великі міста України |
|
Київ (Topical Texts Томаєва В.І.) |
Ex. 1-p.226 |
|
|
Робить повідомлення про основніпам’ятки історії та культури міст України. Визначає орієнтовну вартість поїздки до великого міста. Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
Львів |
|
Ex. 2-p.226-230 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
84 |
|
Столиця Галіції |
|
Ex. 2-p.231-232 |
Ex. 3-p.232-233 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Моє рідне місто |
|
Презентація міста |
|
|
Ex. 5-p.233 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
Моє улюблене місто України |
|
Task8 (English TestTrainer A2) |
|
Task 1 (English Test Trainer A2) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
Планування поїздки до великого міста |
Майбутній неозначений час |
Task 10 (English TestTrainer A2) |
|
Task2 (English TestTrainer A2) |
Записки по плануванню |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
Визначні місця України |
|
Task 14 (English TestTrainer A2) |
Доповіді учнів |
Task3 (English TestTrainer A2) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
|
Традиції в Україні |
|
Task 1 (English TestTrainer A2) |
|
Task 4 (English Test Trainer A2) |
Task 1 (English TestTrainer A2) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
Одеса |
Минулі часи |
|
|
Task 5 (English Test Trainer A2) |
Лист про відвідування Одеси |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
Мої улюблені місця України |
|
|
Захист проектів |
|
Проектна робота |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Я та природа |
Узагальнення, систематизація |
знань |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Карпюк О.Д. Англійська мова. 9 клас. Тернопіль 2016
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи» ,2017
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 9-А класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
42 |
3 |
4 |
4 |
ІІ |
54 |
3 |
4 |
4 |
Усього |
96 |
|
8 |
8 |