Календарне планування 9 клас англійська мова Л.Морська І семестр

Про матеріал

Календарне планування для 9 класу з англійської мови за підричником Л. Морської

Перегляд файлу

  за/п

Тематика

Дата

Інтегровані змістові лінії

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповіда-льність

 

Здоров'я і безпека

Підприєм-ливість та фінансова грамотність

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудію

вання

Говоріння

Читання

Письмо

І семестр

1

Повторення. Мої друзі. Здоровий спосіб життя. В бібліотеці.

 

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в

житті громади

Упорядковує власний робочий день із дотриманням здорового

способу життя

 

Although, injustice, digital. the sense of humour

 

 

Ex 2, p 4. Ex 5, p 5. Ex 5, p 6-7.

Ex 1, p 6.

Ex 3, p 4. Ex 4, p4. Ex 6, p 5. Ex 7, p 5. Ex 2, 3, 4, p 6. Ex 6, 7, p 7.

2

Україна та Велика Британія. Музика.

 

 

Порівнює Київ з іншими

європейськими столицями

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

Визначає вартість перебування в іншій країні

Hangout, outfit, sott

ware, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky

 

Ex 1, p 8. Ex 1, p 11.

Ex 2, 3, p 9. Ex 5, p 10. Ex 2, 3, p 11.

Ex 4, p 10.

Ex 6, p 10. Ex 4, 5, 6, p 12.

UNIT 1. THE WORLD OF OCCUPATIONS

3

Світ професій. Професійні вміння.

 

5

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному

середовищі

 

 

Employed, to affect, employment, a career, certain, in smb’s footstep,  available, an aptitude, unemployed, to require

 

Ex 1, p 13. Ex 5, p 15-16.

Ex 6, p 16.

Ex 2, p 13-14.

Ex 3, p 13-14. Ex 3, p 14. Ex 7, 8, p 16.

4

Ким ти працюєш? Вибір професії

6-7 урок

 

Повідомляє про перспективи свого

професійного вибору

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до

фінансових можливостей

сучасних професій

A career, a job, a profession, an occupation.

Relative

Defining and

Non-Defining

Clauses.

Ex 1, p 17. Ex 4, p 17-18. Ex 1, p 19. Ex 5, p 21.

Ex 2, 3, p 17. Ex 5, p 18. Ex 3, p 20. Ex 4, p 21.

Ex 6, p 18. Ex 2, p 20.

Ex 7, p 18. Ex 6, p 21.

5

Сучасні професії. Grammar (Future Continuous).

8

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до

фінансових можливостей

сучасних професій

 

Future Continuous.

Ex 1, p 22. Ex 7, p 25.

 

P 23.

Ex 3, 4, 5, 6, p 24-25. Ex 8, p 25.

6

Робота, яка приносить задоволення.

9-10

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному

середовищі

 

 

To take up, babysitting, to be excited about, a compaign, a volunter, to work hard.

 

Ex 1, p 26. Ex 4, p 28. Ex 1, p 30.

Ex 2, p 26. Ex 3, 4, p 32.

Ex 6, p 28. Ex 2, p 31. Ex 5, p 32-33.

Ex 3, p 27-28. Ex 5, 7, p 29. Ex 6, p 33.

7

Удосконалення граматичних навичок.

Grammar (Future Perfect).

11

 

Пояснює правила поведінки під час

співбесіди

 

 

 

Future Perfect

Ех 1, р 34. Ех 2, р 34.

Ех 4, р 36.

Р 35.

Ех 3, р 35-36. Ех 5, 6, р 37.

8

Сучасні професії.

Grammar  (Future Perfect Continuous).

12

 

 

 

 

 

Future Perfect Continuous.

Ех 1, р 38. Ех 6, р 42.

Ех 3, р 40. Ех 7, 8, 9, р 43.

Р 39.

Ех 2, р 40. Ех 4, 5, р 41.

9

Узагальнення знань учнів з теми «The world of occupations»

13-15

 

 

 

Проявляє  обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

An announce, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, worldwide, to go on air

Relative pronouns: who / what / which / when / where / that

Ех 1, 2, р 44.

Ех 5, р 46.

 

Ех 3, р 45. Ех 4, р 46. Ех 6, 7, р 46-47.

Unit 2. MY FAMILY AND FRIENDS.

10

Родина та родинні зв’язки

16-17

 

Розповідає про розподіл обов’язків у

родині

 

 

 

 

Ех 2, р 57.

Ех 3, 4, р 54. Ех 6, 8, р 56. Ех 5, р 58-59

Ех 5, р 55-56. Ех 7, 9, р 56. Р 58. Ех 4, р 58.

Ех 1, р 53. Ех 2, р 53-54. Ех 1, р 57. Ех 3, р 58. Ех 6, р 59. Ех 7, 8, 9, р 60.

11

Світ підлітків. Важливі моменти в моєму житті.

18-19

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та

групи

 

 

 

 

Ех 2, р 61-62. Ех 2, р 65-66

Ех 1, р 61. Ех 3, р 62-63. Ех 7, р 63.

Ех 4, р 63. Р 66. Ех 4, р 67-68.

Ех 6, р 63-64. Ех 8, р 64. Ех 1, р 65. Ех 3, р 66-67. Ех 5, 6, 7, 8, р 68-69.

12

Дружба та товаришування

20=21

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та

групи

 

 

 

 

Ех 1, р 70. Ех 1, р 74

Ех 5, р 72. Ех 2, р 75.

Ех 3, р 71-71. Р 74-75. Ех 8, р 78.

Ех 2, р 70-71. Ех 4, р 72. Ех 6, р 72. Ех 7, 8, р 73. Ех 3-4, р 75-76. Ех 5, р 77-78. Ех 6,7, р 78.

13

Студентські роки

22

 

Формулює особисті ціннісні

пріоритети

 

 

 

 

Ех 1, р 79.

 

 

Ех 2, 3, р 79-80. Ех 4, р 80-81. Ех 5, 6, 7, р 81.

14

Час працювати. Автобіографія

23

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та

групи

 

 

 

 

Ех 1, р 82.

 

 

Ех 2, р 82-83. Ех 3, р 83. Ех 4, р 83-84. Ех 5, 6, р 84.

15

Узагальнення знань учнів з теми «My family and friends»

24-25

 

 

 

 

 

 

Ех 1, р 85.

Ех 2, р 85.

 

Ех 3, р 85-86. Ех 4-5, р 86. А, В, р 87. С, р 87-88.

Unit 3. SCIENCE AND TECHNOLOGY

16

Наука і технології

26

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки певних

винаходів

 

An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch

 

Ех 1, р 89-90. Ех 7, р 94.

Ех 2, р 90. Ех 8, р 94.

Р 90-91. Ех 3, р 91-92. Ех 5, р 93. Ех 6, р 93-94.

Ех 4, р 92-93.

 

17

 

Науковий прогрес.

27

Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого

розвитку

 

 

 

Geology, chemistry, botany, biology, physics

 

Ех 1, р 95. Ех 5, р 96-97. Ех 7, р 98.

Ех 2, р 95. Ех 4, р 96. Ех 6, р 97.

Р 95. Ех 9, р 98.

Ех 3, р 96. Ех 8, р 98.

18

Інтернет-технології. Відновлювальна енергія

28-29

Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого

розвитку

 

Пояснює правила безпечної поведінки в

мережі Інтернет

 

An invention, a theory, to discover, to invent

 

Ех 1, р 102. Ех 5, р 103-105.

Ех 1, 2, р 99. Ех 5, р 101.  Ех 2, р 102.

Р 99. Ех 4, р 100-101. Р 102. Ех 4, р 103.

Ех 3, р 100. Ех 6, 7, р 101. Ех 3, р 103. Ех 6, 7, р 105.

19

Еволюція автомобілів. Секрети китайського виробництва

30-31

Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого

розвитку

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки певних

винаходів

 

An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed

Present Passive. Past Passive.

Ех 1, р 106. Ех 4, р 108. Ех 1, р 110.

Ех 4, р 111. Ех 5, р 112-113.

Ех 2, р 106-107. Ех 3, р 110-111.

Ех 3, р 108. Ех 5, р 108-109. Ех 6, р 109. Ех 2, р 110. Ех 6, р 113.

20

Транспорт майбутнього

32

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки певних

винаходів

 

 

Present Passive. Past Passive. Ex. 4, p. 131

Ех 1, р 114.

 

Ех 5, р 115. Ех 6, р 116-117. Ех 8, р 117.

Ех 2, р 114. Ех 3, 4, р 115. Ех 7, р 117.

21

Узагальнення знань учнів з теми «Science and technology»

33-34

 

 

 

 

An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote

Passive Voice

Ех 1, р 118.

Ех 3, р 118-119. Ех 6, р 120. С, р 122.

А, р 120-121.

Ех 2, р 118. Ех 4, р 119. Ех 5, р 119-120. В, р 121.


Unit 4. NATURE. WEATHER CONDITIONS.THE ENVIRONMENT

22

Прогноз погоди. Рекорди природи.

 

 

Розглядає  природу як цілісну систему

Робить повідомлення

про складні погодні умови

Обговорює ефективне та раціональне

використання природних ресурсів

 

Climate change, rubbish, growing population,

Modal Verbs. Might

Ех 1, р 123. Ех 1, р 127-129.

Ех 4, 5, р 125. Ех 6, 7, р 127.

Ех 2, р 130. Ех 4, р 130-131. Ех 5, р 131. Р 132. Ех 6, р 133.

Ех 2, р 123-124. Ех 3, р 124-125. Ех 3, р 130. Ех 7, р 133.

23

Природні катаклізми

 

Розглядає  природу як цілісну систему

 

Обговорює ефективне та раціональне використання

природних ресурсів

 

 

Modal Verbs. May, Must

Ех 1, р 134. Ех 1, р 138. Ех 5, р 142-143.

Ех 5, р 137. Ех 2, 3, р 140.

Ех 2, р 134-136. Р 136. Р 138-139. Ех 4, р 140-141.

Ех 3, 4, р 137. Ех 6, р 137. Ех 5, р 142. Ех 7, р 143.

24

Майбутнє планети Земля

 

Робить повідомлення про складні погодні умови

 

 

 

Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy

Modal Verbs. Should

Ех 1, р 144. Ех 4, р 149.

 

Р 144-146. Ех 3, р 147-148. Ех 9, р 150.

Ех 2, р 147. Ех 5, 6, 7, 8, р 150.

25

Тварини в повсякденному житті.

 

Оцінює вплив

навколишнього середовища на

здоров’я людей свого регіону

 

 

 

 

Modal Verbs. Can

Ех 1, р 151.

Ех 4, р 155. Ех 6, р 156-157.

Р 151-154. Ех 5, р 155-156.

Ех 2, р 154-155. Ех 3, р 155. Ех 7, р 157.

26

Що ти можеш зробити, щоб врятувати Землю?

 

 

 

Обговорює раціональне використання природних ресурсів

 

A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste

 

Ех 1, р 158.

 

 

Ех 2, р 158. Ех 3, р 158-159. Ех 4,5, р 159. Ех 6, р 159-160. Ех 7, 8, р 160.

27

Майбутнє планети Земля

 

Оцінює вплив

навколишнього середовища на

здоров’я людей свого регіону

 

 

 

 

 

Ех 1, р 161.

Ех 4, р 162.

 

Ех 2, р 161-162. Ех 3, р 162. Ех 5, р 162-163. Ех 6, р 163.

28

Узагальнення знань учнів з теми «Nature. Weather conditions.the environment»

 

 

 

 

 

 

Modal Verbs of:  obligation, necessity.

 

 

 

А, р 164. В, р 164-165. С, р 165-166.

29

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

Контроль говоріння