Календарне планування для 9 класу з англійської мови за підричником Л. Морської
№ за/п |
Тематика |
Дата |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
|||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповіда-льність
|
Здоров'я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудію вання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||||||||
І семестр |
||||||||||||||||||||||
1 |
Повторення. Мої друзі. Здоровий спосіб життя. В бібліотеці. |
|
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
Упорядковує власний робочий день із дотриманням здорового способу життя |
|
Although, injustice, digital. the sense of humour |
|
|
Ex 2, p 4. Ex 5, p 5. Ex 5, p 6-7. |
Ex 1, p 6. |
Ex 3, p 4. Ex 4, p4. Ex 6, p 5. Ex 7, p 5. Ex 2, 3, 4, p 6. Ex 6, 7, p 7. |
||||||||||
2 |
Україна та Велика Британія. Музика. |
|
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
Визначає вартість перебування в іншій країні |
Hangout, outfit, sott ware, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
|
Ex 1, p 8. Ex 1, p 11. |
Ex 2, 3, p 9. Ex 5, p 10. Ex 2, 3, p 11. |
Ex 4, p 10. |
Ex 6, p 10. Ex 4, 5, 6, p 12. |
||||||||||
UNIT 1. THE WORLD OF OCCUPATIONS |
||||||||||||||||||||||
3 |
Світ професій. Професійні вміння.
|
5 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
|
Employed, to affect, employment, a career, certain, in smb’s footstep, available, an aptitude, unemployed, to require |
|
Ex 1, p 13. Ex 5, p 15-16. |
Ex 6, p 16. |
Ex 2, p 13-14. |
Ex 3, p 13-14. Ex 3, p 14. Ex 7, 8, p 16. |
||||||||||
4 |
Ким ти працюєш? Вибір професії |
6-7 урок |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
A career, a job, a profession, an occupation. |
Relative Defining and Non-Defining Clauses. |
Ex 1, p 17. Ex 4, p 17-18. Ex 1, p 19. Ex 5, p 21. |
Ex 2, 3, p 17. Ex 5, p 18. Ex 3, p 20. Ex 4, p 21. |
Ex 6, p 18. Ex 2, p 20. |
Ex 7, p 18. Ex 6, p 21. |
||||||||||
5 |
Сучасні професії. Grammar (Future Continuous). |
8 |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
|
Future Continuous. |
Ex 1, p 22. Ex 7, p 25. |
|
P 23. |
Ex 3, 4, 5, 6, p 24-25. Ex 8, p 25. |
||||||||||
6 |
Робота, яка приносить задоволення. |
9-10 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
|
To take up, babysitting, to be excited about, a compaign, a volunter, to work hard. |
|
Ex 1, p 26. Ex 4, p 28. Ex 1, p 30. |
Ex 2, p 26. Ex 3, 4, p 32. |
Ex 6, p 28. Ex 2, p 31. Ex 5, p 32-33. |
Ex 3, p 27-28. Ex 5, 7, p 29. Ex 6, p 33. |
||||||||||
7 |
Удосконалення граматичних навичок. Grammar (Future Perfect). |
11 |
|
Пояснює правила поведінки під час співбесіди |
|
|
|
Future Perfect |
Ех 1, р 34. Ех 2, р 34. |
Ех 4, р 36. |
Р 35. |
Ех 3, р 35-36. Ех 5, 6, р 37. |
||||||||||
8 |
Сучасні професії. Grammar (Future Perfect Continuous). |
12 |
|
|
|
|
|
Future Perfect Continuous. |
Ех 1, р 38. Ех 6, р 42. |
Ех 3, р 40. Ех 7, 8, 9, р 43. |
Р 39. |
Ех 2, р 40. Ех 4, 5, р 41. |
||||||||||
9 |
Узагальнення знань учнів з теми «The world of occupations» |
13-15 |
|
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
An announce, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, worldwide, to go on air |
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
Ех 1, 2, р 44. |
Ех 5, р 46. |
|
Ех 3, р 45. Ех 4, р 46. Ех 6, 7, р 46-47. |
||||||||||
Unit 2. MY FAMILY AND FRIENDS. |
||||||||||||||||||||||
10 |
Родина та родинні зв’язки |
16-17 |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
|
|
|
Ех 2, р 57. |
Ех 3, 4, р 54. Ех 6, 8, р 56. Ех 5, р 58-59 |
Ех 5, р 55-56. Ех 7, 9, р 56. Р 58. Ех 4, р 58. |
Ех 1, р 53. Ех 2, р 53-54. Ех 1, р 57. Ех 3, р 58. Ех 6, р 59. Ех 7, 8, 9, р 60. |
||||||||||
11 |
Світ підлітків. Важливі моменти в моєму житті. |
18-19 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|
|
Ех 2, р 61-62. Ех 2, р 65-66 |
Ех 1, р 61. Ех 3, р 62-63. Ех 7, р 63. |
Ех 4, р 63. Р 66. Ех 4, р 67-68. |
Ех 6, р 63-64. Ех 8, р 64. Ех 1, р 65. Ех 3, р 66-67. Ех 5, 6, 7, 8, р 68-69. |
||||||||||
12 |
Дружба та товаришування |
20=21 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|
|
Ех 1, р 70. Ех 1, р 74 |
Ех 5, р 72. Ех 2, р 75. |
Ех 3, р 71-71. Р 74-75. Ех 8, р 78. |
Ех 2, р 70-71. Ех 4, р 72. Ех 6, р 72. Ех 7, 8, р 73. Ех 3-4, р 75-76. Ех 5, р 77-78. Ех 6,7, р 78. |
||||||||||
13 |
Студентські роки |
22 |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
|
|
Ех 1, р 79. |
|
|
Ех 2, 3, р 79-80. Ех 4, р 80-81. Ех 5, 6, 7, р 81. |
||||||||||
14 |
Час працювати. Автобіографія |
23 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|
|
Ех 1, р 82. |
|
|
Ех 2, р 82-83. Ех 3, р 83. Ех 4, р 83-84. Ех 5, 6, р 84. |
||||||||||
15 |
Узагальнення знань учнів з теми «My family and friends» |
24-25 |
|
|
|
|
|
|
Ех 1, р 85. |
Ех 2, р 85. |
|
Ех 3, р 85-86. Ех 4-5, р 86. А, В, р 87. С, р 87-88. |
||||||||||
Unit 3. SCIENCE AND TECHNOLOGY |
||||||||||||||||||||||
16 |
Наука і технології |
26 |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки певних винаходів |
|
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch |
|
Ех 1, р 89-90. Ех 7, р 94. |
Ех 2, р 90. Ех 8, р 94. |
Р 90-91. Ех 3, р 91-92. Ех 5, р 93. Ех 6, р 93-94. |
Ех 4, р 92-93. |
||||||||||
17
|
Науковий прогрес. |
27 |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
|
|
|
Geology, chemistry, botany, biology, physics |
|
Ех 1, р 95. Ех 5, р 96-97. Ех 7, р 98. |
Ех 2, р 95. Ех 4, р 96. Ех 6, р 97. |
Р 95. Ех 9, р 98. |
Ех 3, р 96. Ех 8, р 98. |
||||||||||
18 |
Інтернет-технології. Відновлювальна енергія |
28-29 |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
|
Пояснює правила безпечної поведінки в мережі Інтернет |
|
An invention, a theory, to discover, to invent |
|
Ех 1, р 102. Ех 5, р 103-105. |
Ех 1, 2, р 99. Ех 5, р 101. Ех 2, р 102. |
Р 99. Ех 4, р 100-101. Р 102. Ех 4, р 103. |
Ех 3, р 100. Ех 6, 7, р 101. Ех 3, р 103. Ех 6, 7, р 105. |
||||||||||
19 |
Еволюція автомобілів. Секрети китайського виробництва |
30-31 |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки певних винаходів |
|
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Present Passive. Past Passive. |
Ех 1, р 106. Ех 4, р 108. Ех 1, р 110. |
Ех 4, р 111. Ех 5, р 112-113. |
Ех 2, р 106-107. Ех 3, р 110-111. |
Ех 3, р 108. Ех 5, р 108-109. Ех 6, р 109. Ех 2, р 110. Ех 6, р 113. |
||||||||||
20 |
Транспорт майбутнього |
32 |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки певних винаходів |
|
|
Present Passive. Past Passive. Ex. 4, p. 131 |
Ех 1, р 114. |
|
Ех 5, р 115. Ех 6, р 116-117. Ех 8, р 117. |
Ех 2, р 114. Ех 3, 4, р 115. Ех 7, р 117. |
||||||||||
21 |
Узагальнення знань учнів з теми «Science and technology» |
33-34 |
|
|
|
|
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
Passive Voice |
Ех 1, р 118. |
Ех 3, р 118-119. Ех 6, р 120. С, р 122. |
А, р 120-121. |
Ех 2, р 118. Ех 4, р 119. Ех 5, р 119-120. В, р 121. |
||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
22 |
Прогноз погоди. Рекорди природи.
|
|
Розглядає природу як цілісну систему |
Робить повідомлення про складні погодні умови |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
|
Climate change, rubbish, growing population, |
Modal Verbs. Might |
Ех 1, р 123. Ех 1, р 127-129. |
Ех 4, 5, р 125. Ех 6, 7, р 127. |
Ех 2, р 130. Ех 4, р 130-131. Ех 5, р 131. Р 132. Ех 6, р 133. |
Ех 2, р 123-124. Ех 3, р 124-125. Ех 3, р 130. Ех 7, р 133. |
||||||||||
23 |
Природні катаклізми |
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
|
|
Modal Verbs. May, Must |
Ех 1, р 134. Ех 1, р 138. Ех 5, р 142-143. |
Ех 5, р 137. Ех 2, 3, р 140. |
Ех 2, р 134-136. Р 136. Р 138-139. Ех 4, р 140-141. |
Ех 3, 4, р 137. Ех 6, р 137. Ех 5, р 142. Ех 7, р 143. |
||||||||||
24 |
Майбутнє планети Земля |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
|
|
Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy |
Modal Verbs. Should |
Ех 1, р 144. Ех 4, р 149. |
|
Р 144-146. Ех 3, р 147-148. Ех 9, р 150. |
Ех 2, р 147. Ех 5, 6, 7, 8, р 150. |
||||||||||
25 |
Тварини в повсякденному житті. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
|
|
|
|
Modal Verbs. Can |
Ех 1, р 151. |
Ех 4, р 155. Ех 6, р 156-157. |
Р 151-154. Ех 5, р 155-156. |
Ех 2, р 154-155. Ех 3, р 155. Ех 7, р 157. |
||||||||||
26 |
Що ти можеш зробити, щоб врятувати Землю? |
|
|
|
Обговорює раціональне використання природних ресурсів |
|
A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste |
|
Ех 1, р 158. |
|
|
Ех 2, р 158. Ех 3, р 158-159. Ех 4,5, р 159. Ех 6, р 159-160. Ех 7, 8, р 160. |
||||||||||
27 |
Майбутнє планети Земля |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
|
|
|
|
|
Ех 1, р 161. |
Ех 4, р 162. |
|
Ех 2, р 161-162. Ех 3, р 162. Ех 5, р 162-163. Ех 6, р 163. |
||||||||||
28 |
Узагальнення знань учнів з теми «Nature. Weather conditions.the environment» |
|
|
|
|
|
|
Modal Verbs of: obligation, necessity. |
|
|
|
А, р 164. В, р 164-165. С, р 165-166. |
||||||||||
29 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
30 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
31 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
32 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||