Календарне планування (9 клас) на І семестр з інтегрованими змістовими лініями за підручником О. Карпюк

Про матеріал
Календарне планування (9 клас) на І семестр з інтегрованими змістовими лініями за підручником О. Карпюк
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9 КЛАСУ

ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРПЮК

 

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовний інвентар

     Комунікативна компетентність  

Інтегровані змістові

лінії

 

Лексика,граматика

Зорове сприймання

Усна взаємодія/продуку-вання

Сприймання на слух

Писемна

взаємодія/продуку-вання

Примітка

Тема 1.   Я, моя родина,мої друзі.   (11 год.)

На кінець теми учні

повинні будуть уміти: розуміти  основний зміст чіткого нормативного мовлення, зокрема короткі розповіді на знайомі теми, читати із достатнім рівнем розуміння прості тексти, в яких викладено факти, що стосуються його/її сфери інтересів, писати особисті листи й записки з запитом або наданням простої актуальної інформації, пояснюючи те, що вважає важливим.

 

 

1

 

Про мене

С. 7

Впр. 2 с.6

Впр. 1.4,5 с.6-8

 

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи. Планує

траєкторію

власного життя

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту.

 

2

 

Мій друг

Впр. 8 с.10

Впр. 6,7 с. 8-9

Питально-відповідні вправи

 

Впр. 8В с.10

 

3

 

Мої уподобання

Герундій

Впр. 1, 2 с.13

Впр. 5 с.14

 

Впр. 3.4 с.14

 

4

 

Мої друзі

Герундій

 

Впр. 2 с.16

Впр. 1 с.15

Впр. 4 с.17

 

5

 

Моє життя

С. 18

 

Впр. 5 с.18,впр. 1,2 с.19-20

 

 

 

6

 

Мій кращий друг

С. 23

 

Впр. 6.7 с.23

Впр. 5 с.22

 

 

7

 

Автобіографія

 

Впр. 1 с.24

 

 

Впр. 2 с.26

 

8

 

Моя родина

 

Впр. 1,2 с.43

Питально-відповідні вправи

 

Написання листа

 

9

 

Життя молоді

 

 

Впр. 7 с.48

 

Впр. 4,5 с.46

 

10

 

Я, моя сім`я, друзі

 

 

Монолог.вислов.за темою

Обговорення

почутого

 

 

 

11

 

Мій побут

 

 

Впр. 6 с.48

 

Проектна робота

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2.  Одяг. Молодіжна культура. (11 год.)

На кінець теми учні

повинні будуть уміти:  Створювати проект про підлітків та одяг, розуміти основний зміст простих коротких висловлень на знайомі теми, якщо мовлення

 чітке й нормативне, підтримувати розмову або дискусію, окремі висловлення в яких іноді незрозумілі, знаходити і передавати просту фактичну інформацію.

 

12

 

Молодіжні групи

С.29

Впр. 2 с. 28-29

Впр. 3 с. 29

 

Впр. 4 с. 30

 

Критично оцінює

 вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

Пояснює правила

безпечної поведінки онлайн. 

 

Примітка

13

 

Молодіжні уподобання

Герундій

Впр. 1,2 с. 32-33

 

 

Впр. 4 с. 34

 

14

 

Модний одяг

С.38

 

Впр. 3,4 с. 38

Впр. 2 с. 36

Впр. 2 с с.37

 

15

 

Мій улюблений одяг

 

 

Опис свого одягу

Впр. 5 с.38,впр.2 с.39

 

 

16

 

Молодіжні клуби

 

Впр. 2 с.43

 

 

 

Впр. 2 с.42

 

17

 

Молодіжні субкультури.

 

Впр.3 с.45

Питально-відповідні вправи

 

Впр.4 с.46

 

18

 

Вплив культури на молодь

 

Впр. с. 50

 

Впр.12 с.53

 

Впр. 9 с. 50-51

 

 

19

 

Молодіжна

культура

С.55

Впр. 1 с.54

Впр. 3 с.57

 

Впр. 2А с.57

 

20

 

Молодіжні захоплення

 

С. 4-5(English Test Trainer)

Питально-відповідні вправи

 

 

 

 

21

 

Стилі одягу.

С. 29. 38, 55

 

Робота в групах.

 

Особистий лист про одяг

22

 

Одяг. Молодіжна культура

 

 

Монологічні вислов.за темою

 

Проектна робота

 

 

 

 

Тема 3.  Засоби  масової інформації.  (11 год.)

На кінець теми учні

повинні будуть уміти:  створювати проект за темою; спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно- комунікаційних технологій;

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань.

 

 

23

 

Інтернет- спілкування

С.63

Впр. 1-3 с. 62-64

Впр. 7 с. 105

 

 

Впр. 3 с. 64

Формулює правила

 безпеки онлайн спілкування

Пояснює правила

безпечної поведінки онлайн

Оцінює інфраструк-

туру дозвілля власної громади. Обговорює можливості замовлен-

ня квитків онлайн.

 

 

24

 

Телебачення

 

С.67

Впр. 5.6 с.66-67

Впр.4 с.65

 

 

 

25

 

Телевізійні програми

 

С.72

 

Впр.2,3 с.71

Впр.1 с.69

 

 

26

 

Улюблені телепрограми

Обмежувальне означальне речення

Впр. 1,2 с.73-75

 

 

Впр. 3с. 75

 

27

 

Як я отримую інформацію

Описове означальне речення

Впр. 4-6 с.76-77

 

 

Означальні речення

 

28

 

Електронне листування

С.78

 

Впр.1 с.77

Впр.2с.78

 

 

29

 

Моє ставлення до засобів масової інформації

Граматичні часи

 

Впр. 6 с.81

 

Впр. 1 с.82

 

30

 

Важливість Інтернету

 

 

Впр. 5 с. 99

Впр. 1,2,3 с. 98-99

Впр. 5 с. 99

 

 

31

 

Телебачення в Британії

 

Впр. 6, 7 с.100-101

Впр. 8 с.102

 

 

 

32

 

Спілкування у мережі Інтернет.

 

Тексти з теми

 

 

Особистий лист з теми

33

 

Засоби масової інформації

 

 

 

 

 

Проектна робота

 

 

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовний інвентар

     Комунікативна компетентність  

Інтегровані змістові

лінії

 

Лексика,граматика

Зорове сприймання

Усна взаємодія/продуку-вання

Сприймання на слух

Писемна

взаємодія/продуку-вання

Примітка

Тема 4.   Робота і професія.   (11 год.)

На кінець теми учні

повинні будуть уміти: знаходить потрібну інформацію у практичних, конкретних передбачуваних текстах; знаходить і передавати просту фактологічну інформацію; представляє майбутню професію у вигляді короткого зв’язного висловлювання, побудованого з простих фраз та речень.

 

 

34

 

Професії людей

 

Р. 84

Ex.1-pp.83-85

Ex.2,3-pp.85-86

 

 

Проекція власної професійної діяльності відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

Прояв обізнаності і свого ставлення до фінансових можли востей сучасних професій.

 

35

 

Вибір професії

 

Ex.4,5a,6-pp.86-87

 

 

Ex.5b-p.87

 

36

 

Традиційні професії чоловіків та жінок

 

 

Ex.1-p.87

Ex.2,3,4 – p.88

Ex.5a-p.89

 

37

 

Кар’єра людини

Relative Pronouns

Ex.1a,2-pp.90-91

Ex.3-p.91

 

Ex.1b - p.90

 

38

 

Чому люди працюють

Relative Pronouns

 

Ex.5,6-pp.91-92

 

 

Ex.4,7 - pp.91-92

 

39

 

Престижні професії

Р.93

Ex.1b-p.94

Ex.1a,2,3,4-pp.93-94

 

 

 

40

 

Прийом на роботу

 

Р.95

 

Ex.5,6,7,8-pp.95-96

 

 

 

41

 

Як вибрати роботу

 

 

 

Ex.1b-p.97

 

Ex.1a-p.97

 

42

 

Робота в Інтернеті

 

ex.10,11 - pp.103-104

 

Ex.5a-p.99

Ex.2-p.98

 

43

 

Характеристика роботи

 

Ex 12a,13a - pp.104-105

 

Ex. 2, p.108

Ex. 14, p.107

 

 

44

 

 

 

Контроль

читання

 

 

 

 

 

45

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

46

 

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

47

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

48

 

Улюблена професія

Узагальнення, систематизація

вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
8 грудня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку