КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9 КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРПЮК
|
|
||||||||
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
|
|||
Лексика,граматика |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія/продуку-вання |
Сприймання на слух |
Писемна взаємодія/продуку-вання |
Примітка |
||||
Тема 1. Я, моя родина,мої друзі. (11 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти: розуміти основний зміст чіткого нормативного мовлення, зокрема короткі розповіді на знайомі теми, читати із достатнім рівнем розуміння прості тексти, в яких викладено факти, що стосуються його/її сфери інтересів, писати особисті листи й записки з запитом або наданням простої актуальної інформації, пояснюючи те, що вважає важливим. |
|
|
|||||||
1 |
|
Про мене |
С. 7 |
Впр. 2 с.6 |
Впр. 1.4,5 с.6-8 |
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Планує траєкторію власного життя Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
2 |
|
Мій друг |
Впр. 8 с.10 |
Впр. 6,7 с. 8-9 |
Питально-відповідні вправи |
|
Впр. 8В с.10 |
|
|
3 |
|
Мої уподобання |
Герундій |
Впр. 1, 2 с.13 |
Впр. 5 с.14 |
|
Впр. 3.4 с.14 |
|
|
4 |
|
Мої друзі |
Герундій |
|
Впр. 2 с.16 |
Впр. 1 с.15 |
Впр. 4 с.17 |
|
|
5 |
|
Моє життя |
С. 18 |
|
Впр. 5 с.18,впр. 1,2 с.19-20 |
|
|
|
|
6 |
|
Мій кращий друг |
С. 23 |
|
Впр. 6.7 с.23 |
Впр. 5 с.22 |
|
|
|
7 |
|
Автобіографія |
|
Впр. 1 с.24 |
|
|
Впр. 2 с.26 |
|
|
8 |
|
Моя родина |
|
Впр. 1,2 с.43 |
Питально-відповідні вправи |
|
Написання листа |
|
|
9 |
|
Життя молоді |
|
|
Впр. 7 с.48 |
|
Впр. 4,5 с.46 |
|
|
10 |
|
Я, моя сім`я, друзі |
|
|
Монолог.вислов.за темою |
Обговорення почутого |
|
|
|
11 |
|
Мій побут |
|
|
Впр. 6 с.48 |
|
Проектна робота
|
|
|
Тема 2. Одяг. Молодіжна культура. (11 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти: Створювати проект про підлітків та одяг, розуміти основний зміст простих коротких висловлень на знайомі теми, якщо мовлення чітке й нормативне, підтримувати розмову або дискусію, окремі висловлення в яких іноді незрозумілі, знаходити і передавати просту фактичну інформацію. |
|
||||||||
12 |
|
Молодіжні групи |
С.29 |
Впр. 2 с. 28-29 |
Впр. 3 с. 29
|
Впр. 4 с. 30 |
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
Примітка |
13 |
|
Молодіжні уподобання |
Герундій |
Впр. 1,2 с. 32-33 |
|
|
Впр. 4 с. 34 |
|
|
14 |
|
Модний одяг |
С.38 |
|
Впр. 3,4 с. 38 |
Впр. 2 с. 36 |
Впр. 2 с с.37 |
|
|
15 |
|
Мій улюблений одяг |
|
|
Опис свого одягу |
Впр. 5 с.38,впр.2 с.39 |
|
|
|
16 |
|
Молодіжні клуби |
|
Впр. 2 с.43 |
|
|
Впр. 2 с.42 |
|
|
17 |
|
Молодіжні субкультури. |
|
Впр.3 с.45 |
Питально-відповідні вправи |
|
Впр.4 с.46 |
|
|
18 |
|
Вплив культури на молодь |
|
Впр. с. 50
|
Впр.12 с.53 |
|
Впр. 9 с. 50-51
|
|
|
19 |
|
Молодіжна культура |
С.55 |
Впр. 1 с.54 |
Впр. 3 с.57 |
|
Впр. 2А с.57 |
|
|
20 |
|
Молодіжні захоплення |
|
С. 4-5(English Test Trainer) |
Питально-відповідні вправи
|
|
|
|
|
21 |
|
Стилі одягу. |
С. 29. 38, 55 |
|
Робота в групах. |
|
Особистий лист про одяг |
||
22 |
|
Одяг. Молодіжна культура |
|
|
Монологічні вислов.за темою |
|
Проектна робота |
|
|
Тема 3. Засоби масової інформації. (11 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти: створювати проект за темою; спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно- комунікаційних технологій; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань.
|
|
||||||||
23 |
|
Інтернет- спілкування |
С.63 |
Впр. 1-3 с. 62-64 Впр. 7 с. 105 |
|
|
Впр. 3 с. 64 |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування Пояснює правила безпечної поведінки онлайн Оцінює інфраструк- туру дозвілля власної громади. Обговорює можливості замовлен- ня квитків онлайн.
|
|
24 |
|
Телебачення
|
С.67 |
Впр. 5.6 с.66-67 |
Впр.4 с.65 |
|
|
|
|
25 |
|
Телевізійні програми
|
С.72 |
|
Впр.2,3 с.71 |
Впр.1 с.69 |
|
|
|
26 |
|
Улюблені телепрограми |
Обмежувальне означальне речення |
Впр. 1,2 с.73-75 |
|
|
Впр. 3с. 75 |
|
|
27 |
|
Як я отримую інформацію |
Описове означальне речення |
Впр. 4-6 с.76-77 |
|
|
Означальні речення |
|
|
28 |
|
Електронне листування |
С.78 |
|
Впр.1 с.77 |
Впр.2с.78 |
|
|
|
29 |
|
Моє ставлення до засобів масової інформації |
Граматичні часи |
|
Впр. 6 с.81 |
|
Впр. 1 с.82 |
|
|
30 |
|
Важливість Інтернету
|
|
Впр. 5 с. 99 |
Впр. 1,2,3 с. 98-99 |
Впр. 5 с. 99 |
|
|
|
31 |
|
Телебачення в Британії |
|
Впр. 6, 7 с.100-101 |
Впр. 8 с.102 |
|
|
|
|
32 |
|
Спілкування у мережі Інтернет. |
|
Тексти з теми |
|
|
Особистий лист з теми |
||
33 |
|
Засоби масової інформації
|
|
|
|
|
Проектна робота |
|
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
|
|||
Лексика,граматика |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія/продуку-вання |
Сприймання на слух |
Писемна взаємодія/продуку-вання |
Примітка |
||||
Тема 4. Робота і професія. (11 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти: знаходить потрібну інформацію у практичних, конкретних передбачуваних текстах; знаходить і передавати просту фактологічну інформацію; представляє майбутню професію у вигляді короткого зв’язного висловлювання, побудованого з простих фраз та речень. |
|
|
|||||||
34 |
|
Професії людей
|
Р. 84 |
Ex.1-pp.83-85 |
Ex.2,3-pp.85-86 |
|
|
Проекція власної професійної діяльності відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. Прояв обізнаності і свого ставлення до фінансових можли востей сучасних професій. |
|
35 |
|
Вибір професії |
|
Ex.4,5a,6-pp.86-87 |
|
|
Ex.5b-p.87 |
|
|
36 |
|
Традиційні професії чоловіків та жінок |
|
|
Ex.1-p.87 |
Ex.2,3,4 – p.88 |
Ex.5a-p.89 |
|
|
37 |
|
Кар’єра людини |
Relative Pronouns |
Ex.1a,2-pp.90-91 |
Ex.3-p.91 |
|
Ex.1b - p.90 |
|
|
38 |
|
Чому люди працюють |
Relative Pronouns
|
Ex.5,6-pp.91-92 |
|
|
Ex.4,7 - pp.91-92 |
|
|
39 |
|
Престижні професії |
Р.93 |
Ex.1b-p.94 |
Ex.1a,2,3,4-pp.93-94 |
|
|
|
|
40 |
|
Прийом на роботу
|
Р.95 |
|
Ex.5,6,7,8-pp.95-96 |
|
|
|
|
41 |
|
Як вибрати роботу
|
|
|
Ex.1b-p.97 |
|
Ex.1a-p.97 |
|
|
42 |
|
Робота в Інтернеті |
|
ex.10,11 - pp.103-104 |
|
Ex.5a-p.99 |
Ex.2-p.98 |
|
|
43 |
|
Характеристика роботи |
|
Ex 12a,13a - pp.104-105
|
Ex. 2, p.108 |
Ex. 14, p.107 |
|
|
|
44 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
45 |
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
46 |
|
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
47 |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
48 |
|
Улюблена професія |
Узагальнення, систематизація |
вивченого |
|
|
|
|