Одеської загальноосвітньої школи № 11 I-III ступенів
Одеської міської ради Одеської області
«ПОГОДЖЕННО»
Заступник директора з НВР
______________ Лисенко В.А
«____»_________________20 р.
Календарно – тематичне планування
з фізичної культури
На I семестр 20 -20 н.р.
Для учнів ________ класу
ПОГОДЖЕННО КЕРЕВНИК М.О.
_________ Вчитель фізичної культури
Влах А.Д
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до календарно- тематичного планування
з _фізичної культури
на 2022-2023 навчальний рік
Календарно – тематичне планування розроблене на виконання Законів України « Про освіту», « Про загальну середню освіту», листа Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від №_________________________ « Про робочі навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру на __________________ навчальний рік за програмою для загальноосвітніх навчальних закладах 5-11 класи. Затверджено Міністерством освіти та науки України (лист №__________________________________).
Календарно – тематичне планування базується на засадах поступового реформування змісту навчально-виховного процесу, приведення його у відповідність із сучасними вимогами та запитами учнів, спрямований на реалізацію основного завдання шкільної освіти – широкої загальноосвітньої підготовки, збереження здоров’я дитини, виявлення обдарованих дітей. Створення умов для розвитку індивідуальних здібностей дитини.
Контроль знань та стану фізичної підготовки у учнів проводиться у вигляді тестів.
Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.
Основною формою організації навчально-виховного процесу з фізичної культури в загальноосвітньому навчальному закладі є урок.
Головними вимогами до сучасного уроку фізичної культури є:
— забезпечення оптимізації навчально-виховного процесу із застосуванням елементів інноваційних методів навчання та здійснення міжпредметних зв’язків;
— забезпечення освітньої, виховної, оздоровчої, розвивальної спрямованості навчального процесу;
— формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами;
— забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів, урахування мотивів та інтересів учнів до заняття фізичними вправами;
— використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання;
— досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом кожного уроку з урахуванням стану здоров’я.
За результатами медичного огляду учні тимчасово поділяються на медичні групи для занять фізичною культурою.
Учні, які за станом здоров’я не віднесені до основної медичної групи, відвідують обов’язкові уроки фізичної культури, але виконують коригувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.
Оцінювання навчальних досягнень
Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури може здійснюватися за такими видами діяльності:
1. Засвоєння техніки виконання фізичної вправи.
2. Виконання навчального нормативу (з урахуванням динаміки особистого результату).
3. Виконання навчальних завдань під час проведення уроку.
4. Засвоєння теоретико - методичних знань.
При цьому оцінка за виконання нормативу не є домінуючою під час здійснення тематичного, семестрового чи річного оцінювання.
Для оцінювання розвитку фізичних якостей використовуються навчальні нормативи, які розроблено для кожного року вивчення. Контрольні навчальні нормативи є орієнтовними. Порядок їх проведення визначає вчитель відповідно до календарно-тематичного планування.
При складанні навчального нормативу за його показником визначають рівень досягнень (початковий, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із фізичної культури затверджені наказом МОН України від 05.05.08 № 371.
Плануючи програмовий матеріал з предмету “Фізична культура”, вчителі повинні враховувати стан здоров’я учнів, рівень їх теоретичної, фізичної і технічної підготовленості.
Входячи з цього, виникла необхідність розробки норм-критерій оцінювання для учнів 5-9х та 10-11х класів.
Оцінювання розроблено на основі нормативної бази навчальної програми : «Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи.» автори Т.Ю. Круцевич, І.Х. Турчик, Н.С. Кравченнко та інші. Київ . Використовуючи на своїх уроках диференційний підхід до учнів, враховуючи їх стан здоров’я, я користуюся розробленими критеріями оцінювання.
Таким чином, кожен учень оцінюється індивідуально з урахуванням його можливостей.
Контрольні навчальні нормативи і вимоги для учнів 9 класу ( хлопці)
№ |
Навчальні нормативи |
Якості |
Рівень компетентності |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||||||
Оцінки в балах |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
1 |
Біг 30 м(с) |
швидкість |
7,2 |
7.0 |
6,8 |
6,0 |
5,8 |
5,7 |
5,6 |
5,4 |
5,2 |
5,0 |
4,8 |
4,6 |
2. |
Біг 60 м (с) |
витривалість |
11,0 |
10,8 |
10,6 |
10,4 |
10,2 |
10,0 |
9,8 |
9,5 |
9,0 |
8,8 |
8,6 |
8,4 |
3. |
Рівномірний біг 1500м |
8,00 |
7,50 |
7,40 |
7.30 |
7,20 |
7,10 |
7.00 |
6,50 |
6,40 |
6,30 |
6,25 |
6,20 |
|
4. |
Стрибок у довжину з місця |
швидкісно - силові |
130 |
140 |
150 |
160 |
170 |
175 |
180 |
190 |
195 |
200 |
205 |
210 |
5. |
Стрибок у довжину |
305 |
310 |
315 |
320 |
330 |
335 |
340 |
355 |
375 |
390 |
400 |
410 |
|
6. |
Стрибок у висоту з |
65 |
70 |
75 |
80 |
85 |
90 |
100 |
105 |
110 |
115 |
120 |
125 |
|
7. |
Метання м’яча (м) |
20 |
22 |
24 |
26 |
28 |
30 |
32 |
35 |
38 |
40 |
45 |
50 |
|
8. |
«Човниковий біг» 4х 9 м |
спритність |
11,6 |
11,4 |
11,2 |
11,0 |
10,8 |
10,7 |
10,6 |
10,5 |
10,3 |
10.2 |
10,0 |
9,8 |
9. |
6 ударів з (16,5м) |
футбол |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
3,5 |
4 |
4.5 |
5 |
6 |
10. |
6 ударів на точність з 11м |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
3,5 |
4 |
4,5 |
5 |
6 |
|
11. |
6 ударів серединою лоба |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
3,5 |
4 |
4,5 |
5 |
6 |
|
12. |
6 кидків однією рукою 3м |
Баскетбол |
0 |
0 |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
4 |
5 |
6 |
13 |
6штрафних кидків |
0 |
0 |
0 |
0.5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
14 |
Передача м’яча зверху 2 |
Волейбол |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
4,5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
15 |
Прийом та передача м’яча з низу в парах (2м) |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
12 |
|
16 |
Подача верхня пряма 6с |
0 |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2.5 |
3 |
3,5 |
4 |
5 |
6 |
|
17 |
Кидок на дальність м. |
Гандбол |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
14,5 |
15 |
15,5 |
16 |
17 |
18 |
20 |
18 |
Передача м’яча в стіну з 3м |
4 |
6 |
8 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
18 |
20 |
|
19 |
Штрафний кидок з 7м 6спр |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
3,5 |
4 |
4,5 |
5 |
6 |
|
20 |
Підтягування у висі |
гімнастика |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
21 |
Згинання та розгинання |
6 |
8 |
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
20 |
22 |
25 |
27 |
30 |
|
22 |
Нахил у перед з |
+0,5 |
+1 |
+1,5 |
+2 |
+3 |
+4 |
+5 |
+6 |
+7 |
+9 |
+10 |
+12 |
|
23 |
Піднімання тулуба за 30с |
8 |
10 |
12 |
14 |
17 |
20 |
22 |
25 |
28 |
32 |
34 |
36 |
Контрольні навчальні нормативи і вимоги для учнів 9 класу ( дівчата)
№ |
Навчальні нормативи |
Якості |
Рівень компетентності |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||||||
Оцінки в балах |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
1 |
Біг 30 м(с) |
швидкість |
7,5 |
7,0 |
6,9 |
6,7 |
6,5 |
6,3 |
6,0 |
5,8 |
5,6 |
5,5 |
5,3 |
5,0 |
2. |
Біг 60 м (с) |
витривалість |
12,2 |
12,0 |
11,8 |
11,4 |
11,0 |
10,8 |
10,6 |
10,4 |
10,3 |
10,2 |
10,0 |
9,8 |
3. |
Рівномірний біг 1000м |
7,00 |
6,50 |
6,30 |
6,20 |
6,00 |
5,50 |
5,40 |
5,35 |
5,30 |
5,20 |
5,15 |
5,10 |
|
4. |
Стрибок у довжину з місця |
швидкісно - силові |
105 |
115 |
125 |
135 |
140 |
145 |
150 |
160 |
165 |
170 |
175 |
180 |
5. |
Стрибок у довжину |
210 |
230 |
240 |
250 |
260 |
265 |
270 |
280 |
290 |
300 |
305 |
310 |
|
6. |
Стрибок у висоту з |
50 |
60 |
65 |
70 |
75 |
80 |
85 |
90 |
95 |
100 |
105 |
110 |
|
7. |
Метання м’яча (м) |
12 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
21 |
23 |
24 |
25 |
27 |
|
8. |
«Човниковий біг» 4х 9 м |
спритність |
12,6 |
12,4 |
12,2 |
12,0 |
11,9 |
11,8 |
11,6 |
11,4 |
11,2 |
11,0 |
10,8 |
10,6 |
9. |
6 ударів з (16,5м) |
футбол |
0 |
0 |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
4 |
5 |
6 |
10. |
6 ударів на точність з 11м |
0 |
0 |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
11. |
6 ударів серединою лоба |
0 |
0 |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
3,5 |
4 |
5 |
|
12. |
6 кидків двома руками 3м |
Баскетбол |
0 |
0 |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
4 |
5 |
6 |
13 |
6штрафних кидків |
0 |
0 |
0 |
0.5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
14 |
Передача м’яча зверху 2 |
Волейбол |
0 |
1 |
2 |
2,5 |
3 |
3,5 |
4 |
4,5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
15 |
Прийом та передача м’яча з низу в парах (2м) |
0 |
1 |
2 |
2,5 |
3 |
3,5 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
10 |
|
16 |
Подача верхня пряма 6с |
0 |
0 |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2.5 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
17 |
Кидок на дальність м. |
Гандбол |
8 |
9 |
10 |
11 |
11,5 |
12 |
12,5 |
13 |
14 |
15 |
16 |
18 |
18 |
Передача м’яча в стіну з 3м |
2 |
4 |
6 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
16 |
18 |
|
19 |
Штрафний кидок з 7м 6спр |
0 |
0 |
0 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
3,5 |
4 |
5 |
|
20 |
Підтягування у висі |
гімнастика |
1 |
2 |
3 |
5 |
8 |
12 |
15 |
16 |
17 |
18 |
20 |
22 |
21 |
Згинання та розгинання |
2 |
4 |
6 |
8 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
17 |
19 |
|
22 |
Нахил у перед з |
+3 |
+5 |
+7 |
+9 |
+10 |
+11 |
+12 |
+13 |
+14 |
+16 |
+18 |
+20 |
|
23 |
Піднімання тулуба за 30с |
7 |
9 |
11 |
13 |
16 |
19 |
21 |
24 |
27 |
31 |
32 |
33 |
В 9-х класах предмет фізична культура викладається 3годин на тиждень.
9-А всього заплановано на рік _________годин, на перший семестр____ годин, на другий семестр ___ годин.
9-Б всього заплановано на рік _________годин, на перший семестр____ годин, на другий семестр ___ годин.
9-В всього заплановано на рік _________годин, на перший семестр____ годин, на другий семестр ___ годин.
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
На І семестр
з фізичної культури для учнів 9 - х класів
№п\п |
Розділли програми |
к л а с и / дата проведення |
|||
|
|
|
|
||
Тема: в.м. Легка атлетика 12 год |
|||||
1. |
Правила безпеки під час занять легкою атлетикою. БЖД№ різновидності ходьби та бігу. Біг на 30 м. вправи для запобігання плоскостопості. |
|
|
|
|
2. |
Складання індивідуальних програмз легкої атлетики на місяць. Метання м’ячів різного діаметру на дальність. Стрибки у довжину з місця. Комплекс ЗРВ |
|
|
|
|
3. |
Біг с середньою швидкістю. Спеціальні бігові вправи. ЗФП. Рухлива гра. |
|
|
|
|
4. |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Метання м’яча на дальність з розбігу |
|
|
|
|
5. |
Зовнішні ознаки втопи. Комплекс ЗРВ у трійках. Метання м’яча на дальність з розбігу. Рівномірний біг до 1000м.дів і до 1500м хлопці. вправи на відновлення дихання. |
|
|
|
|
6. |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Метання м’яча на дальність з розбігу |
|
|
|
|
7. |
Комплекс ЗРВ у трійках .Біг на короткі дистанції. 60 м. Стрибки у довжину з місця. ЗФП. Гра на увагу.з м’ячами різного діаметру. |
|
|
|
|
8. |
Біг на короткі дистанції 60 м. Стрибки у довженну з місця. ЗФП. Гра. На увагу. |
|
|
|
|
9. |
Метання м’яча спец. Вправи. Рівномірний біг до 1000м.дів і до 1500м хлопці. вправи на відновлення дихання. |
|
|
|
|
10 |
Біг 200-300м. Метання м’яча Стрибки у довжину з місця. Вправи на формування постави. |
|
|
|
|
11 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Біг на 300-400м. спец. Впр. З метання. |
|
|
|
|
12 |
Стрибкові вправи. Метання м’яча на дальність з розбігу. Вправи на формування постави. Повторний біг Біг 2х200м. |
|
|
|
|
Т.О.№1 |
|||||
Тема: в.м. Футбол 22 год |
|||||
13 |
Правила безпеки .. БЖД№ Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м'ячем. Жонглювання м'ячем ногою, стегном і головою. Удари правою та лівою ногами у різний спосіб по м'ячу, що котиться. Рухлива гра «Ривок за м’ячом». Ходьба у повільному темпі |
|
|
|
|
14 |
Основні засади арбітражу. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Естафета з м'ячем. Біг у повільному темпі |
|
|
|
|
15 |
Різновиди ходьби та бігу. Прискорення та ривки з м'ячем. Удари правою та лівою ногами у різний спосіб по м'ячу, що котиться. Відбирання м'яча. Вправи на формування постави. |
|
|
|
|
16 |
Зупинки м’яча підошвою внутрішньою стороною стопи,стегном.. Укидання м’яча з місця та після розбігу. Комплекс ЗРВ. |
|
|
|
|
17 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Ходьба у повільному темпі. Вправи з саморозвитком. |
|
|
|
|
18 |
Удари правою та лівою ногою у різні способи по м’ячу що котиться біг із чергуванням з ходьбою. |
|
|
|
|
19 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Удари головою по м ячу зменшеної ваги середньої частиною лоба без стрибка хл.. дів імітування удару |
|
|
|
|
20 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ведення, удари та зупинки м’яча(внутрішньою та зовнішньою частиною підйому). Човниковий біг. Маневрування на полі. Навчальна гра. Вправи з саморозвитком. |
|
|
|
|
21 |
Навчальна гра Удари головою по м ячу зменшеної ваги середньої частиною лоба у стрибку хл.дівчата з імітуванням удару. Контрольне тестування: човниковий біг 4х9м. |
|
|
|
|
22 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Естафета з м'ячем. Жонглювання м'ячем ногою, стегном і головою. Ведення м'яча. Відбирання м'яча. Раціональне використання вивчених технічних прийомів. Біг у чергуванні з ходьбою |
|
|
|
|
Т.О№2 |
|||||
23 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Удари м’яча на дальність. Удари по м ячу ногою на точність у ворота з відстані 11м. навчальна гра. |
|
|
|
|
24 |
Ведення, удари та зупинки м’яча. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Елементи гри воротаря(відбивання м’яча). |
|
|
|
|
25 |
Навчальна гра. Вправи на відновлення дихання .Обманливі дії в умовах ігрових вправ. Удари ногою у різні способи по м’ячу що летить |
|
|
|
|
26 |
Обманливі дії в умовах ігрових вправ. Удари ногою у різні способи по м’ячу що летить. . Контрольне тестування: Удари по м ячу ногою на точність у ворота з відстані 11м. |
|
|
|
|
27 |
Комплекс ЗРВ..Елементи гри воротаря( визначення моменту для виходу з воріт. Укидання м’яча з місця. Різновиди ходьби та бігу. |
|
|
|
|
28 |
Естафета з м'ячем. Жонглювання м'ячем ногою, стегном і головою. Ведення м'яча. В умовах активного двобою. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. |
|
|
|
|
29 |
Гра в один дотик. В умовах активного двобою. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Вправи з саморозвитком. |
|
|
|
|
30 |
Ведення, удари та зупинки м’яча. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Контрольне тестування 5 спроб обведення стійок(фішок) |
|
|
|
|
31 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Ходьба у повільному темпі. |
|
|
|
|
32 |
Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Навчальна гра із виявлення помилок у тактичних діях. |
|
|
|
|
33 |
Комплекс ЗРВ. Ходьба у повільному темпі. Навчальна гра із виявлення помилок у засвоєних умінь. Вправи з саморозвитком. |
|
|
|
|
34 |
Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Ходьба у повільному темпі. Навчальна гра із вивченими елементами. |
|
|
|
|
Т.О№3 |
|||||
Тема: в.м. Гімнастика |
|||||
35 |
Правила безпеки. Перша допомога у разі травм(удари,вивих,пернлом,розтягнення). БЖД№ . Комплекс ЗРВ Акробатика: стійка на руках (хлопці), «міст» нахилом назад (дівчата). |
|
|
|
|
36 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ вправи з подоланням особистої ваги. Стрибки зі скакалкою. Прес за 30с. |
|
|
|
|
37 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ вправи з подоланням особистої ваги. Стрибки зі скакалкою. Вправи з саморозвитком. |
|
|
|
|
38 |
Вправи з рівноваги. Акробатика: переворот у сторону Акробатичні вправи. Контрольне тестування: Прес за 30с. |
|
|
|
|
39 |
Комплекс ЗРВ із гімнастичними лавами. Оптимальний руховий режим. гнучкість |
|
|
|
|
40 |
Акробатичні вправи: стійка на руках (хл), «міст» з нахилом назад, вправи на розвиток гнучкості. Вправи з рівноваги. |
|
|
|
|
41 |
Акробатичні вправи. Вправи з саморозвитком. Контрольне тестування: тест на гнучкість |
|
|
|
|
42 |
Підтягування у висі. Акробатичні вправи Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Естафета Підйом силою в упор на перекладині (хлопці) |
|
|
|
|
43 |
Підтягування у висі. Акробатичні вправи Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Естафета |
|
|
|
|
44 |
Рухливі ігри. З елементами гімнастики Контрольне тестування: підтягування Різновиди бігу та ходьби. Комплекс Підйом силою в упор на перекладині (хлопці) |
|
|
|
|
45 |
Рухлива гра на увагу Різновиди бігу та ходьби. Комплекс Вправи у висах та упорах. Рухлива гра на орієнтування у просторі. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи . |
|
|
|
|
46 |
Рухлива гра на увагу Різновиди бігу та ходьби. Комплекс Контрольне тестування: Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
|
|
|
|
47 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Рухлива гра підсумки за семестр.с |
|
|
|
|
48 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Рухлива гра |
|
|
|
|
Т.О.№4 |
Одеської загальноосвітньої школи № 11 I-III ступенів
Одеської міської ради Одеської області
«ПОГОДЖЕННО»
Заступник директора з НВР
______________ Лисенко В.А
«____»_________________20 р.
Календарно – тематичне планування
з фізичної культури
На IІ семестр 20 -20 н.р.
Для учнів ________ класу
ПОГОДЖЕННО КЕРЕВНИК М.О.
_________ Вчитель фізичної культури
Влах А.Д
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
На ІІ семестр
з фізичної культури для учнів 9 - х класів
№п\п |
Модуль |
к л а с и / дата проведення |
|||
|
|
|
|
||
Тема: в.м. Баскетбол 20 год |
|||||
49 |
Техніка безпеки. БЖД№ Олімпійська Україна. Комплекс ЗРВ Прискорення на 5 м. з різних стартових положень за зоровим та звуковим сигналом |
|
|
|
|
50 |
Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанції в русі. Накривання м’яча Вправи з саморозвитком. |
|
|
|
|
51 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ човниковий біг 4х9м. Кидки м’яча з опорним захисником. Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанції в русі |
|
|
|
|
52 |
Передача м’яча у різні способи в умовах опорним захисником. Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанції в русі |
|
|
|
|
53 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Блокування під час боротьби за м’яч що відскочив від щита. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. |
|
|
|
|
54 |
Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанції в русі з опорним захисником. Блокування під час боротьби за м’яч що відскочив від щита. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. |
|
|
|
|
55 |
Комплекс ЗРВ Прискорення на 10 м. з різних стартових положень за зоровим та звуковим сигналом Блокування під час боротьби за м’яч що відскочив від щита. Навчальна гра. |
|
|
|
|
56 |
Вистрибування з присіду .Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанції в русі з опорним захисником. Комплекс ЗРВ. |
|
|
|
|
57 |
Взаємодії між гравцями , які виконують різні ігрові функції. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю Навчальна гра. Вправи з саморозвитком. |
|
|
|
|
58 |
Організація трикутника відскоку під час підбору м’яча. Комплекс ЗРВ Прискорення на 15 м. з різних стартових положень за зоровим та звуковим сигналом. |
|
|
|
|
Т.О.№5 |
|||||
59 |
Комплекс ЗРВ .Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку із середньої та дальньої дистанції в русі з опорним захисником. |
|
|
|
|
60 |
Комплекс ЗРВ . Навчальна гра Контрольне тестування: Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку(хл.) обома руками зверху (дів.) з місця 6 |
|
|
|
|
61 |
Боротьба за м’яч, що відскочив від щита. Навчальна гра. Штрафний кидок. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку із середньої та дальньої дистанції в русі з опорним захисником. |
|
|
|
|
62 |
Комплекс ЗРВ Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанції в русі з опорним захисником. |
|
|
|
|
63 |
Комплекс ЗРВ Прискорення на 20 м. з різних стартових положень за зоровим та звуковим сигналом Штрафний кидок. Організація швидкого прориву. |
|
|
|
|
64 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ човниковий біг 4х9м. Організація швидкого прориву. Вправи з саморозвитком. |
|
|
|
|
65 |
Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю Накривання м’яча. Боротьба за м’яч, що відскочив від щита в умовах боротьби з захисником. Контрольне тестування: Штрафний кидок.6 |
|
|
|
|
66 |
Організація протидій позиційного нападу. Біг у повільному темпі. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ навчальна гра. |
|
|
|
|
67 |
Комплекс ЗРВ Передача м’яча різними способами в умовах захисника. Серійні стрибки поштовхом обох ніг із діставанням високих предметів. Кидки м’яча з опорним захисником. Вправи з саморозвитком. |
|
|
|
|
68 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ навчальна гра з застосування вивчених прийомів. |
|
|
|
|
Т.О.№6 |
|||||
Тема:в.м. Волейбол 26 год |
|||||
69 |
Техніка безпеки. БЖД№ Передачі м’яча обома руками зверху в парах через сітку. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. |
|
|
|
|
70 |
Комплекс ЗРВ Особливості фізичної підготовки волейболістів. Передачі м’яча обома руками зверху в парах через сітку. Правила центральної, задньої лінії. Вправи на розтягування. |
|
|
|
|
71 |
Передача двома руками зверху через сітку в парах. Взаємодії гравців передньої та задньої лінії під час прийому м’яча після подачі Дії гравців зони №2 та № 3 |
|
|
|
|
72 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Взаємодії гравців передньої та задньої лінії під час прийому м’яча після подачі |
|
|
|
|
73 |
Пересування різними способами в поєднання з технічними прийомами. Передача м’яча обома руками зверху за спину в парах. Нижня та верхня прямі подачі. |
|
|
|
|
74 |
Прийом і передача двома руками знизу через сітку в парах. Передача м’яча обома руками зверху за спину в парах. Навчальна гра. |
|
|
|
|
75 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Передача двома руками зверху за спину в трійках. |
|
|
|
|
76 |
Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку. Прийом м’яча. Навчальна гра. |
|
|
|
|
77 |
Вправи для розвитку швидкості та спритності. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом м’яча. Навчальна гра. Комплекс ЗРВ |
|
|
|
|
78 |
Поняття про ліберо. Контрольне тестування Передача м’яча обома руками зверху через сітку в парах. |
|
|
|
|
79 |
Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку. Прийом м’яча, що відскочив від сітки. Нижня та верхня прямі подачі. |
|
|
|
|
80 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку. |
|
|
|
|
81 |
Правила контролю та самоконтролю під час занять волейболом. Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку. |
|
|
|
|
Т.О.№7 |
|||||
82 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. |
|
|
|
|
83 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку |
|
|
|
|
84 |
Профілактика спортивного травматизму. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Одиночне блокування нападаючого удару . Нападаючий удар із власного підкидання. Навчальна гра. |
|
|
|
|
85 |
Комплекс ЗРВ. Одиночне блокування нападаючого удару . Нападаючий удар із власного підкидання. Навчальна гра. |
|
|
|
|
86 |
Різновиди бігу та ходьби. Одиночне блокування нападаючого удару . Нападаючий удар із власного підкидання. Навчальна гра, на увагу. |
|
|
|
|
87 |
Нападаючий удар із власного підкидання Навчальна гра. Контрольне тестування прийом та передача м’яча обома руками знизу у парах |
|
|
|
|
88 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом та передача двома руками знизу в парах через сітку |
|
|
|
|
89 |
Вправи для розвитку швидкості та спритності. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом м’яча. Навчальна гра. |
|
|
|
|
90 |
Комплекс ЗРВ Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом м’яча. Навчальна гра. Верхні подачі навчальна гра. |
|
|
|
|
91 |
Різновиди бігу та ходьби. Одиночне блокування нападаючого удару . Нападаючий удар із власного підкидання. Навчальна гра, на увагу. |
|
|
|
|
92 |
Різновиди бігу та ходьби. Навчальна гра, на увагу. Контрольне тестування 7 верхніх прямих подач. |
|
|
|
|
93 |
Різновиди бігу та ходьби. Одиночне блокування нападаючого удару . Комплекс ЗРВ Навчальна гра. |
|
|
|
|
94 |
Різновиди бігу та ходьби. Нападаючий удар із власного підкидання. Комплекс ЗРВ Навчальна гра. |
|
|
|
|
Т.О.№8 |
|||||
Тема: Легка атлетика 11 год |
|||||
95 |
Правила техніка безпеки. БЖД№ Бігові та стрибкові вправи. Естафетний біг. Метання м’яча. Спец. вправи. ЗФП. біг на 30 та 60 м. |
|
|
|
|
96 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ. метання м’яча на дальність Контрольне тестування: біг 30 та 60 м. |
|
|
|
|
97 |
Рівномірний біг до 1000 м дівчата та 1500м хлопці Бігові та стрибкові вправи. ЗФП. Гра.. |
|
|
|
|
98 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Контрольне тестування: Рівномірний біг до 1000 м дівчата та 1500м хлопці |
|
|
|
|
99 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ та стрибкові вправи. Стрибок у довжину з місця. естафетній біг. |
|
|
|
|
100 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ та стрибкові вправи. Контрольне тестування: стрибки у довжину з місця |
|
|
|
|
101 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ вправи з метання. Метання малого м’яча у ціль. |
|
|
|
|
102 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Контрольне тестування: метання м’яча на дальність. |
|
|
|
|
103 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ естафетній біг. Спортивна гра |
|
|
|
|
104 |
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ естафетній біг. Спортивна гра |
|
|
|
|
105 |
ЗФП. Рухливі ігри. Підсумок за семестр і рік. |
|
|
|
|
Контрольне тестування |
|||||
Легка атлетика |
біг 30 та 60 м |
Рівномірний біг до 1000 м дівчата та 1500м хлопці |
стрибки у довжину з місця |
метання м’яча на дальність. |
|
Футбол |
човниковий біг 4х9м. |
Удари по м ячу ногою на точність у ворота з відстані 11м. |
5 спроб обведення стійок(фішок) |
||
Гімнастика |
Прес за 30с. |
тест на гнучкість |
підтягування |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
|
Баскетбол |
Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку(хл.) обома руками зверху (дів.) з місця 6 |
Штрафний кидок.6 |
|||
Волейбол |
Передача м’яча обома руками зверху через сітку в парах. |
прийом та передача м’яча обома руками знизу у парах |
7 верхніх прямих подач. |
||
Дистанційне навчання посилання:
1.Фізкульт хвилинка для очей
2.Індивідуальна робота з м’ячем (футбол)
3. 14 вправ на техніку з м'ячем в домашніх умовах
https://www.youtube.com/watch?v=S7bObc_0kIE
4 .Комплекс фізичних вправ (розминка)
5. 55 ігор та розваг дома
6. Комплекс вправ (Здорова спина)
7. Передача обома руками зверху у парах
https://www.youtube.com/watch?v=u7d45NmZxDo
8. Штрафний кидок
https://www.youtube.com/watch?v=gU7bwJERrrw
https://www.youtube.com/watch?v=ovc0ELYSLv8
9. прийом та передача м’яча обома руками знизу у парах.
https://www.youtube.com/watch?v=ESIk3_BSxvc
10. верхніх прямих подач
https://www.youtube.com/watch?v=8A3tQN-2t6k
Виконання щоденника самоконтролю за посиланням класрум для свого класу.
Увесь матеріал з теоретичного опанування та користними посиланнями знаходится за посиланням у класрумі для кожного класу окремо