Календарне планування алгебра 8(індивідуальне навчання)

Про матеріал
Календарне планування з алегебри для 8 класу індивідуальна форма навчання
Перегляд файлу

Алгебра, 8 клас 

(2 год на тиждень, І семестр – 32 год,  ІІ семестр – 38 год)

Програма: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів) що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.. Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas

Підручник: Істер О. С. Алгебра : підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2016 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.

№ уроку

Теми уроку

Дата

Примітки

 

                                             Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (14 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником;

розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;

пояснює:

·   як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;

·   що таке стандартний вигляд числа;

формулює:

·   основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;

·   правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;

·   умову рівності дробу нулю;

·   означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції за її графіком;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції 

 

  1.  

Раціональні вирази. Раціональні дроби.

 

 

  1.  

Основна властивість раціонального дробу

 

 

  1.  

Арифметичні дії з раціональними дробами. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

  1.  

Арифметичні дії з раціональними дробами. .Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

 

 

  1.  

Корекція знань, умінь, навичок. Арифметичні дії з раціональними дробами. Множення дробів. Піднесення дробу до степеня

 

 

  1.  

Арифметичні дії з раціональними дробами. Ділення дробів

 

 

  1.  

Арифметичні дії з раціональними дробами. Тотожні перетворення раціональних виразів

 

 

  1.  

Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння

 

 

  1.  

Степінь із цілим показником

 

 

  1.  

Властивості степеня із цілим показником

 

 

  1.  

Стандартний вигляд числа

 

 

  1.  

Функція , її графік і властивості

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань.

 

 

  1.  

Контрольна робота № 1 за темою: «Раціональні вирази»

 

 

Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (7 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;

характеризує: властивості функцій   ,  за їх графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій

 

  1.  

Функція y = x2, її графік і властивості

 

 

  1.  

Арифметичний квадратний корінь

 

 

  1.  

Ірраціональні числа. Дійсні числа

 

 

  1.  

Тотожність . Рівняння  Властивості арифметичного квадратного кореня. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

 

 

  1.  

Функція , її графік і властивості

 

 

  1.  

Контрольна робота №2  за темою: «Квадратні корені. Дійсні числа»

 

 

Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (14 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів;

формулює:

·  означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння;

·   теорему Вієта;

записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

 

  1.  

Корекція знань, умінь, навичок. Квадратні рівняння

 

 

  1.  

Квадратні рівняння

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Формула коренів квадратного рівняння

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Теорема Вієта.

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ.

 

 

  1.  

Корекція знань, умінь, навичок. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

 

 

  1.  

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних

 

 

  1.  

Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань.

 

 

  1.  

Контрольна робота № 3 за темою: «Квадратні рівняння»

 

 

  1.  

Повторення матеріалу курсу алгебри 8 клас

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярошенко НІна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Планування
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
3494
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку