Алгебра, 8 клас
(2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Програма: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів) що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.. Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas
Підручник: Істер О. С. Алгебра : підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2016 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Теми уроку |
Дата |
Примітки |
|
||
Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (14 год) Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції |
|
|||||
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
|
|
|||
|
Основна властивість раціонального дробу |
|
|
|||
|
Арифметичні дії з раціональними дробами. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|||
|
Арифметичні дії з раціональними дробами. .Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|||
|
Корекція знань, умінь, навичок. Арифметичні дії з раціональними дробами. Множення дробів. Піднесення дробу до степеня |
|
|
|||
|
Арифметичні дії з раціональними дробами. Ділення дробів |
|
|
|||
|
Арифметичні дії з раціональними дробами. Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|||
|
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння |
|
|
|||
|
Степінь із цілим показником |
|
|
|||
|
Властивості степеня із цілим показником |
|
|
|||
|
Стандартний вигляд числа |
|
|
|||
|
Функція , її графік і властивості |
|
|
|||
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|||
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Раціональні вирази» |
|
|
|||
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (7 год) Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій |
|
|||||
|
Функція y = x2, її графік і властивості |
|
|
|||
|
Арифметичний квадратний корінь |
|
|
|||
|
Ірраціональні числа. Дійсні числа |
|
|
|||
|
Тотожність . Рівняння Властивості арифметичного квадратного кореня. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
|||
|
Функція , її графік і властивості |
|
|
|||
|
Контрольна робота №2 за темою: «Квадратні корені. Дійсні числа» |
|
|
|||
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (14 год) Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
|
|||||
|
Корекція знань, умінь, навичок. Квадратні рівняння |
|
|
|||
|
Квадратні рівняння |
|
|
|||
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|||
|
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|
|||
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|||
|
Теорема Вієта. |
|
|
|||
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|||
|
Корекція знань, умінь, навичок. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
|
|||
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|
|||
|
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
|
|
|||
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|||
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|||
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|||
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Квадратні рівняння» |
|
|
|||
|
Повторення матеріалу курсу алгебри 8 клас |
|
|
|||