Календарне планування з англійської мови для 2 класу, підручник автора Несвіт "Англійська мова". (1 год/тиждень). Підходить до програми ЗПР та ТПМ
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови
2 клас (для дітей з ТПМ)
За підручником А. Несвіт. Англійська мова. (1 година на тиждень)
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
До-машнє зав-дання |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||
Лекси-ка |
Грама-тика |
Фонетика |
Зорове сприй-мання(читання)
|
Сприй-мання на слух (аудіюв)
|
Усна взаємо-дія (діалог, монолог)
|
Писемне проду-кування (письмо) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
І семестр |
||||||||||||||||
Тема :«Я, моя сім’я і друзі» |
||||||||||||||||
1 |
|
Привітайся з друзями! |
Привітатися. Попроща-тися. Предста-вити себе. |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning |
name, Ann, Dan, Steve, Kim, miss Аlison |
I am = I`m |
[h], [ŋ] |
|
Впр.1 ст.4 Впр.3 ст.5 |
Впр.2 ст.. 4 Впр.4 ст.5 Впр.5 ст. 5 |
|
|
|
+ |
|
|
2 |
|
Про себе |
Привітатися |
What is your name? I'm… Good evening |
evening, night, moon, parents, hug, Числів-ники 1-10 |
I`m (name) I`m (number) Числів-ники 1-10 |
[ŋ] |
Впр.2 ст. 6 |
Впр.1 ст. 6 Впр.3 ст.7 |
Впр.4 ст.7 Впр.5 ст.7 |
|
|
|
+ |
|
|
3 |
|
Мої друзі |
Представити себе та друзів |
I am from Ukraine. She is from …
|
we, you, they, she he, it, Ukraine, the USA |
She is; we are; you are; he is; I am |
[h], [w], [l], [f] |
Впр.5 ст. 11 |
Впр.1 ст. 10 Впр.2 ст.10 Впр.4 ст.11 |
Впр.3 ст..11 Впр.6 ст.11 |
|
|
+ |
|
|
|
4 |
|
Моя сім’я |
Виражати настрій |
How are you? I am fine/ sad |
sister, mother, father, brother |
This is…; вживання займенника |
[ð] |
|
Впр.1 ст. 12 Впр.2 ст.12
|
Впр.3 ст. 13 Впр.5 ст.13 |
Впр.4 ст..13 |
|
|
+ |
|
|
5 |
|
Я, моя сім’я і друзі. Узагальнення матеріалу |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
Творча (проектна робота) |
Lexical material of the topic. |
|
[ju], [ʌ] |
Впр.3 ст..23 |
Впр.1 ст.. 22 |
Впр.2 ст.22 Впр.4 ст..23 |
Впр.5 ст.23 Впр.6 ст.23 |
|
+ |
|
|
|
Тема :«Відпочинок і дозвілля» |
||||||||||||||||
6 |
|
Мої іграшки |
Ставити запитання та відповідати на них |
This is… |
teddy bear, toy, kite, train, ball, animal |
Побудов азапитань і короткої відповіді. |
[f], [n], [k], [h], [æ] |
Впр.5 ст. 25 |
Впр.3 ст.24 |
Впр.1 ст.24 Впр.2 ст.24 |
Впр.4 ст.25 |
|
|
|
+ |
|
7 |
|
Давай пограє-мось |
Називати іграшки. Виражати настрій |
This is… I see ….. I have got… He/She has got… |
monster, plane, robot, lorry, clock, puzzle, mouse, doll |
Вживання структури have got/has got |
[e], [i], [æ] |
Впр.3 ст. 27 |
Впр.6 ст.. 27 |
Впр.1 ст. 26 Впр.2 ст.26 Впр.4 ст.27
|
Впр.5 ст. 27 |
|
|
+ |
|
|
8 |
|
Моя улюблена іграшка |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь |
Can you/he/she/it…? I can/can't... |
fly, drive, ride, cook |
Вживання модального дієслова Can/can’t |
[k], [æ] |
Впр.6 ст. 31 |
Впр.1 ст.30 |
Впр.2 ст.30 Впр.3 ст.30 Впр.4 ст.31 |
Впр.5 ст.31 |
|
|
|
+ |
|
9 |
|
Моє улюблене заняття
|
Повідомляти про когось/щось |
Is it…? I like…. I don't like…. |
quick, slow, ugly |
Вживання коротких відповідей |
[k], [p], [d] |
Впр.4 ст.33 |
Впр.1 ст.32 |
Впр.2 ст.32 Впр.3 ст.32
|
Впр.6 ст.33 |
|
|
+ |
|
+ |
10 |
|
Відпочи-нок і дозвілля. Узагальнення матеріалу
|
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
Творча (проектна) робота |
Lexical material of the topic. |
|
[k], [s], [ks] |
Впр.3 ст.43 |
Впр.1 ст.42 |
Впр.4 ст.43 Впр.5 ст.43
|
Впр.3 ст..2 |
|
|
|
|
|
Тема :«Людина. Зовнішність» |
||||||||||||||||
11 |
|
У мене – щасливе обличчя |
Ставити запитання та відповідати на них. Виражати настрій |
This is … These are … |
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek |
Вживання these are, this is та структури have got/has got
|
[h], [l], [r] |
Впр.3 ст.44 |
Впр.1 ст.44 Впр.5 ст.45 |
Впр.2 ст. 44 Впр.4 ст.45 |
|
|
+ |
|
|
|
12 |
|
Це – я |
Повідомляти про когось/ щось |
This is … These are … |
A finger, an arm, a body, hips, a smile, a hand. Числів-ники 1-10 |
Вживання have got/has got |
[i:], [i], [ai] |
Впр.5 ст.47 |
Впр.1 ст.46 Впр.3 ст.47 |
Впр.2 ст.46 Впр.4 ст.47 |
|
|
|
|
+ |
|
13 |
|
Як він/ вона виглядає? |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь |
What is…..like?
|
Curly, fair, tall, fat, plump, dark, long, slim |
Вживання have got/has got Вживання сполучників but, and |
[f], [l], [n], [tʃ] |
Впр.4 ст.49 |
Впр.1 ст. 48 Впр.3 ст.48 |
Впр.2 ст. 48 Впр.5 ст.49 Впр.6 ст.49 |
|
|
|
|
+ |
|
14 |
|
Мій одяг |
Ставити запитання та відповідати на них.
|
What colour is….?
|
A blouse, a dress, a shirt |
Вживання спеціальних запитань з What? |
[f], [w], [v], [k] |
Впр.7 ст.53 |
Впр.1 ст. 52 Впр.3 ст.52 |
Впр.2 ст.52 Впр.4 ст.53 |
Впр.5 ст. 53 |
|
+ |
|
|
|
15 |
|
Людина. Зовнішність. Узагальнення матеріалу |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь |
Творча ( проектна) робота |
How many … has/have he/she/you/got? What colour..? |
Вживання модального дієслова Can |
[a:], [əu], [θ] |
Впр.1 ст.58 Впр.4 ст.59 |
|
Впр.2 ст.58 Впр.5 ст.59 |
Впр.3 ст. 58 |
|
|
|
|
+ |
16 |
|
Повторе-ння вивченого в І семестрі |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
||||||||||||||||
Тема :«Природа. Пори року» |
||||||||||||||||
17 |
|
Яка сьогодні погода? |
Ставити запитання та відповідати на них |
What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn. |
It is = It’s |
[o:] |
Впр.3 ст.64 Впр.6 ст.65 |
|
Впр.1 ст.64 Впр.2 ст.64 Впр.4 ст.65 Впр.5 ст.65 |
|
|
|
|
+ |
|
18 |
|
Пори року |
Повідомляти про когось/ щось |
What is your favourite season? My favourite season is …
|
Winter, spring, summer, autumn. |
Вживання сполучни-ків but, and |
Інто-нація |
Впр.2 ст.66 Впр.3 ст.66 Впр.5 ст.67 |
Впр.1 ст.66 |
Впр.4 ст.67 |
|
|
+ |
|
+ |
|
19 |
|
Зараз зима |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. Виражати настрій |
What’s the weather like in winter? What can you do in winter? What can you wear in winter? |
A sweater, a scarf, gloves, mittens, to skate, to ski, to sledge, to play snow-balls
|
Вживання модального дієслова Can
|
[w] |
|
Впр.3 ст.69 |
Впр.1 ст.68 Впр.2 ст.68 |
|
|
|
|
+ |
|
20 |
|
Осінь — багата |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
What’s the weather like in autumn?
|
A pear, a plum, a melon, a tomato |
Вживання числів-ників |
[æ], [Λ] |
Впр.2 ст.78
|
Впр.1 ст.78 |
Впр.3 ст.78 Впр.4 ст.79 |
Намалювати календар до кожної пори року |
|
+ |
|
+ |
|
21 |
|
Природа. Пори року. Узагальнення матеріалу. Тематичне оцінювання |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
Творча ( проектна) робота |
Lexical material of the topic. |
Вживання займен-ників |
|
Впр.5 ст..81 |
|
Впр.4 ст..80 |
Test |
|
|
|
|
|
Тема :«Світ тварин» |
||||||||||||||||
22 |
|
Світ тварин |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них |
Have you got…? What colour…? |
A dog, a puppy, a rabbit, a guinea-pig, a cat, a kitten, a hamster, a parrot |
Вживання питальних та розпові-дних речень
|
[α], [θ] |
Впр.4 ст.85 Впр.6 ст.85 |
Впр.1 ст.84 Впр.3 ст.85 |
Впр.2 ст.84 Впр.5 ст.85 |
|
|
|
+ |
|
|
23 |
|
Мій домашній улюблю-нець |
Повідомляти про когось/ щось |
Where can your pet live? What can it eat? |
A cage, a dog-house, an aquarium |
Вживання стверджувальних речень |
Диф-тонги |
Впр.5 ст.87 |
Впр.1 ст.86 Впр.3 ст.86 |
Впр.2 ст.86 |
Впр.5 ст.87 з Can |
|
|
+ |
|
|
24 |
|
Свійські тварини. У селі. |
Привітатися. Повідомляти про когось/ щось. Виражати настрій |
Where is …? |
A cow, a hen, a pig, a sheep, a horse, a goose |
Вживання have got/has got |
Довгі та коро-ткі голо-сні |
Впр.2 ст.88 Впр.5 ст.89 |
Впр.1 ст.88 |
Впр.3 ст. 88 Впр.4 ст.89 |
|
|
|
+ |
+ |
|
25 |
|
Відвіду-вання зоопарку |
Повідомляти про когось/ щось. Ставити запитання і відповідати на них |
Has it got…? Have they got…? |
A body, a tail, a head, a leg, an ear, an eye, big, small |
Вживання have got/has got |
Інто-нація |
|
Впр.1 ст.96 Впр.3 ст.96 |
Впр.2 ст.96 Впр.5 ст.97 |
Впр.4 ст..97 |
|
|
+ |
|
+ |
26 |
|
Світ тварин. Узагальнення матеріалу. Тематичне оцінювання |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
Творча (проектна) робота |
Lexical material of the topic. |
Вживання множини іменників, заперечних та питальних речень |
|
Впр.2 ст.102 |
Впр.3 ст.103 |
Впр.2 ст.100 |
Test |
|
|
|
|
|
Тема :«Свята та традиції» |
||||||||||||||||
27 |
|
День наро-дження |
Ставити запитання і відповідати на них |
When is your birthday? It’s in summer, winter, spring, autumn.
|
Summer, winter, spring, autumn, to play, to dance, to sing |
Вживання запитань з What, Who, When?
|
[θ] |
Впр.4 ст.105 Впр.7 ст.105 |
Впр.3 ст.104 |
Впр.2 ст.104 Впр.5 ст.105 |
Впр.6 ст.105 |
|
|
+ |
|
+ |
28 |
|
Зимові свята |
Повідомляти про когось/ щось. Ставити запитання і відповідати на них. |
How can you/they celebrate…? |
dance, sing, give, watch |
Вживання речень з модальним дієсловом Can |
[θ] |
Впр.1 ст.110 Впр.3 ст.111
|
|
|
Впр.2 ст. 110 Впр.4 ст.111 |
|
|
+ |
|
+ |
29 |
|
Свято Велико-дня. Свята та традиції. Узагальне-ння матеріалу. Тематичне оцінювання |
Повідомляти про когось/ щось. Ставити запитання і відповідати на них. |
Творча (проектна) робота How can you celebrate Easter? |
The Easter Bunny, Easter eggs, the Easter basket, a paska |
Вживання модального дієслова Can |
[ε] |
Впр.6 ст.113 |
Впр.3 ст.112 |
Впр. 1ст.112 Впр.2 ст.112 Впр.5 ст.113 |
Впр.4 ст.113 |
|
|
+ |
|
+ |
Тема :«Школа» |
||||||||||||||||
30 |
|
Я ходжу до школи. Моє шкільне приладдя |
Повідомляти про когось/ щось.
|
I go to school.
|
A school, a pen, a pensil,a bag… |
Вживання сполучни-ків but, and |
Зву-кова система |
Впр.3 ст.125 |
|
|
Впр.1 ст.124 |
|
|
+ |
|
+ |
31 |
|
Який в тебе портфель |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
This is my bag. I have… |
ЛО одяг |
Вживання займен-ників |
Зву-кова система |
Впр.1 ст.128 |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
32 |
|
Моя класна кімната. Моя школа. Узагальнення матеріалу. Тематичне оцінювання |
Повідомляти про когось/ щось. |
Творча (проектна) робота. What have you got in your classroom?
|
A blackboard, a poster, a wall, a duster, a chair, a bookcase, a desk |
Вживання It is a… |
Звукова система |
Впр.6 ст.131 |
Впр.1 ст.130 Впр.4 ст. 131 |
Впр.2 ст.130 Впр.5 ст.131 |
Впр.3 ст.130 |
|
|
+ |
|
|
33 |
|
Контроль аудіюва-ння та письма
|
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
Test |
|
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
34 |
|
Контроль читання та говоріння |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
Test |
|
Test |
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
35 |
|
Повторе-ння вивче-ного за рік. Підсумко-вий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|