Календарне планування англійська 9 клас з змістовими 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування англійська мова на 9 клас зі змістовими лініями 1 семестр
Перегляд файлу

 

Календарний план з англійської мови для 9 класу

За підручником О.Карп’юк

Дата

Примітка

Тема

уроку

Інтегровані змістові лінії

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

(Комунікативна компетентність)

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприєм-ливість та фінансова грамотність

1

01.09

 

Повторення.

Твої літні канікули.

 

 

 

 

Повторити поданий граматичний матеріал

2

03.09

 

Блог, правила написання

 

Формулює власну позицію;

Впр 2

 

 

 

Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу

 Впр 4,6,7

3

06.09

 

Коригуюче повторення

Яка ти особистість.

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр 11

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

 

 

висловлює свою думку про особу

впр 10

4

08.09

 

Повторення граматики Герундій

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр 1,4

 

 

Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій

5

10.09

 

Давайте поговоримо про друзів, стиль життя , професії

 

Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів

 впр 5,6

 

 

 

Ставить та відповідає на питання

про звички й повсякденні справи,

 вільний час, Знаходить і передає просту

 фактологічну інформацію.

 

6

 

 

 

 

 

 

 

13.09

 

Більше про кожного з нас. Анкета . 

 

 

 

 

 

 

Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів

Впр 5-7

 

Уміє презент

тувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі.

Розуміє, слухаючи інтерв’ю, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

Впр 1-3

 

 

7

15.09

 

 

Автобіографія

 

 

 

 

ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у

8

 

 

 

17.09

 

Speaking

Ти і твої друзі.  Інтерв’ю. email- адреса

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та

групи. Впр1,5-7

 

 

 

 

 

9

20.09

 

 

Урок діалогічного спілкування

 

 

 

 

передбачуваних повсякденних ситуаціях. Впр 2,3

Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником,

Впр 4

10

22.09

 

 

Люди та їх риси характеру

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр 1

 

 

 

 

11

24.09

 

Автобіографія

 

 

Уміє створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі

Уміє презентувати себе

 

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів впр 1

 

 

 

12

27.09

 

Письмова робота на закріплення вивченого

Unit 1 WHO ARE YOU?

Lesson 2 Teen Generation

13

29.09

 

Reading and vocabulary Ми різні.

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

 

Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях, впр 3

Називає та описує підліткові групи впр 1,2

14

01.10

 

Reading and vocabulary

Що робить нас такими різними

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до різних людей

Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття.

 

 

Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар.

 Впр 4,5

 

 

15

04.10

 

Grammar Герундій та його форми. Твої улюблені заняття

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

 

Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів.

 Впр 1,2

 

16

 

 

 

 

 

06.10

 

Listening and vocabulary

Молодіжна мода та організації

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному полікультурному середовищі.

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

 

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1,2,3,3

17

08.10

 

Твій характер та уподобання

 

 

 

 

 

18

 

 

 

11.10

 

Speaking

Твій стиль одягу

 

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.впр 2,3

Висловлює своє ставлення до моди, бере інтерв’ю впр 1,2

19

13.10

 

Більше про себе

 

 

 

 

 

20

15.10

 

Writing

Молодіжні клуби

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Рекламує молодіжний клуб

Впр 2

21

18.10

 

Look back 

Повторення та узагальнення. Молодь та її стиль життя.

 

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. Впр 3

Аргументує

раціональність покупки.

Обмінюється інформацією через електронні або традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи, з якою спілкується. Впр 2

 

22

20.10

 

Look back Повторення та узагальнення.

Молодіжні субкультури і течії

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет

Впр 12

 

ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях.

23

22.10

 

Все про мене

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

 

Створює короткі описові дописи, які стосуються повсякденних питань, суспільної діяльності та почуттів, використовуючи прості мовні засоби для опису ключових деталей

24

01.11

 

Time for reading

Молодіжні культури, їх історичний розвиток.

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

Впр 3,4

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

 

 

Знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст.

Впр 1,2

25

03.11

 

Письмовий тест на закріплення вивченого матеріалу

Unit 2 WHAT’S YOUR  CHOICE?

26

05.11

 

Reading and vocabulary

Інтернет у нашому житті: за і проти

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

Впр 3

 

Аргументує

раціональність покупки.

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби.

Погоджується або не погоджується з іншими,

27

08.11

 

Reading and vocabulary

Телебачення.

 

 

 

 

аргументуючи свою думку.

Впр 1,2

28

10.11

 

Види телепрограм. Твій вибір

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Впр 5,6,7

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.

Впр 8,9

29

12.11

 

Listening

Телебачення  у твоєму житті

 

Визначає достовірність інформації.

Впр 3

 

 

Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне.

30

15.11

 

Listening

Телебачення  у твоєму житті

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Впр 5

Наводить приклади впливу телебачення на здоров’я і самопочуття.

 

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

31

17.11

 

Grammar

Види означальних речень, інтонація та розділові знаки.

 

співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;

 

 

Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням.

32

19.11

 

Speaking

Засоби масової інформації у нашому житті

(інтернет)

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Впр 2

 

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

 

Аргументує

раціональність покупки.

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби, запитує і відповідає про роль інтернету у житті   впр 1

33

22.11

 

Speaking

Засоби масової інформації у нашому житті

 (телебачення)

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Впр 3,4

 

 

Запитує і відповідає про роль телебачення у житті,

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку

впр 5,6,7  

34

 

24.11

 

Writing

Повідомлення про роль засобів масової інформації у нашому житті

 

Визначає достовірність інформації.

 

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

 

Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.

 

Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації (зображення,

статистичні дані, графіки), які ілюструють пов’язані з завданням

поняття.

35

26.11

 

Письмова робота на закріплення вивченого

 

 

 

Unit 2 WHAT’S YOUR  CHOICE?

 Lesson 2 CAREERCH0ICES                                          

 

 

36

29.11

 

Reading and vocabulary

Які уміння потрібні у житті

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події. Впр 1,2

37

01.12

 

Вибір професії- важливий крок у житті

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

 

 

Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції.

Впр 3,4,

38

 

03.12

 

Listening

Незвичайна робота чи незвичайні люди?

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з різними поглядами. Впр 6

 

Співпрацює  з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

Впр2,3,4

39

06.12

 

Speaking

Світ  професій. Яку професію вибрати.

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

 

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

Характеризує  професії, запитує  і відповідає про плани та наміри впр1,2,3,4

40

08.12

 

Speaking

Шукаємо роботу. Бесіда з роботодавцем

Writing

Які уміння та риси характеру необхідні для різних професій

(a job questionnaire

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.

Впр 6,7,8

Ставить та відповідає на питання про плани та наміри.

41

10.12

 

Твої плани на майбутнє

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

Впр 13

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

Проводить опитування щодо телеуподобань та повідомляє про його результати впр 1,2 Обговорює уміння та навики, що необхідні для досягнення успіху

42

13.12

 

Письмова робота на закріплення вивченого

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Впр 3,4,5,6

 

 

Знаходить основну інформацію в простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст.

43

15.12

 

Контроль письма

.

90-100 слів Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб

44

17.12

 

Контроль аудіювання 

200-250 слів

45

20.12

 

Контроль читання

Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням

46

22.12

 

Контроль мовлення

 

47

24.12

 

Повторення та узагальнення вивченого

Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
25 вересня 2021
Переглядів
3050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку