Календарний план з англійської мови для 9 класу За підручником О.Карп’юк |
|||||||||||
№ |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (Комунікативна компетентність) |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність |
||||||||
1 |
01.09 |
|
Повторення. Твої літні канікули. |
|
|
|
|
Повторити поданий граматичний матеріал |
|||
2 |
03.09 |
|
Блог, правила написання |
|
Формулює власну позицію; Впр 2
|
|
|
Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу Впр 4,6,7 |
|||
3 |
06.09 |
|
Коригуюче повторення Яка ти особистість. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. Впр 11 |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
|
висловлює свою думку про особу впр 10 |
|||
4 |
08.09 |
|
Повторення граматики Герундій
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. Впр 1,4 |
|
|
Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій |
|||
5 |
10.09 |
|
Давайте поговоримо про друзів, стиль життя , професії |
|
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів впр 5,6 |
|
|
|
|||
6
|
13.09 |
|
Більше про кожного з нас. Анкета .
|
|
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів Впр 5-7 |
|
Уміє презент тувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі. |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1-3
|
|||
7 |
15.09 |
|
Автобіографія |
|
|
|
|
ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у |
|||
8
|
17.09 |
|
Speaking Ти і твої друзі. Інтерв’ю. email- адреса |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Впр1,5-7
|
|
|
|
|||
9 |
20.09 |
|
Урок діалогічного спілкування
|
|
|
|
передбачуваних повсякденних ситуаціях. Впр 2,3 Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником, Впр 4 |
||||
10 |
22.09 |
|
Люди та їх риси характеру |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. Впр 1 |
|
|
|
|||
11 |
24.09 |
|
Автобіографія |
|
|
Уміє створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі |
Уміє презентувати себе
|
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів впр 1
|
|||
12 |
27.09 |
|
Письмова робота на закріплення вивченого |
||||||||
Unit 1 WHO ARE YOU? Lesson 2 Teen Generation |
|||||||||||
13 |
29.09 |
|
Reading and vocabulary Ми різні.
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
|
Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях, впр 3 Називає та описує підліткові групи впр 1,2 |
|||
14 |
01.10 |
|
Reading and vocabulary Що робить нас такими різними |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до різних людей |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття.
|
|
Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар. Впр 4,5
|
|||
15 |
04.10 |
|
Grammar Герундій та його форми. Твої улюблені заняття |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
|
Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів. Впр 1,2
|
|||
16
|
06.10 |
|
Listening and vocabulary Молодіжна мода та організації |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. |
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному полікультурному середовищі. |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. |
|
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1,2,3,3 |
|||
17 |
08.10 |
|
Твій характер та уподобання |
|
|
|
|
|
|||
18
|
11.10 |
|
Speaking Твій стиль одягу
|
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.впр 2,3 |
Висловлює своє ставлення до моди, бере інтерв’ю впр 1,2 |
|||
19 |
13.10 |
|
Більше про себе |
|
|
|
|
|
|||
20 |
15.10 |
|
Writing Молодіжні клуби |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. |
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Рекламує молодіжний клуб Впр 2 |
|||
21 |
18.10 |
|
Look back Повторення та узагальнення. Молодь та її стиль життя. |
|
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. Впр 3 |
Аргументує раціональність покупки. |
Обмінюється інформацією через електронні або традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи, з якою спілкується. Впр 2
|
|||
22 |
20.10 |
|
Look back Повторення та узагальнення. Молодіжні субкультури і течії |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет Впр 12 |
|
ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях. |
|||
23 |
22.10 |
|
Все про мене |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети
|
|
|
Створює короткі описові дописи, які стосуються повсякденних питань, суспільної діяльності та почуттів, використовуючи прості мовні засоби для опису ключових деталей |
|||
24 |
01.11 |
|
Time for reading Молодіжні культури, їх історичний розвиток. |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. Впр 3,4 |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.
|
|
Знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст. Впр 1,2 |
|||
25 |
03.11 |
|
Письмовий тест на закріплення вивченого матеріалу |
||||||||
Unit 2 WHAT’S YOUR CHOICE? |
|||||||||||
26 |
05.11 |
|
Reading and vocabulary Інтернет у нашому житті: за і проти |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування. Впр 3
|
Аргументує раціональність покупки. |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби. Погоджується або не погоджується з іншими, |
|||
27 |
08.11 |
|
Reading and vocabulary Телебачення. |
|
|
|
|
аргументуючи свою думку. Впр 1,2 |
|||
28 |
10.11 |
|
Види телепрограм. Твій вибір |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Впр 5,6,7 |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
|
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. Впр 8,9 |
|||
29 |
12.11 |
|
Listening Телебачення у твоєму житті |
|
Визначає достовірність інформації. Впр 3 |
|
|
Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне. |
|||
30 |
15.11 |
|
Listening Телебачення у твоєму житті |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Впр 5 |
Наводить приклади впливу телебачення на здоров’я і самопочуття. |
|
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. |
|||
31 |
17.11 |
|
Grammar Види означальних речень, інтонація та розділові знаки. |
|
співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; |
|
|
Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням. |
|||
32 |
19.11 |
|
Speaking Засоби масової інформації у нашому житті (інтернет)
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Впр 2
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
|
Аргументує раціональність покупки. |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби, запитує і відповідає про роль інтернету у житті впр 1 |
|||
33 |
22.11 |
|
Speaking Засоби масової інформації у нашому житті (телебачення) |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Впр 3,4 |
|
|
Запитує і відповідає про роль телебачення у житті, Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку впр 5,6,7 |
|||
34
|
24.11 |
|
Writing Повідомлення про роль засобів масової інформації у нашому житті |
|
Визначає достовірність інформації.
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.
|
Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації (зображення, статистичні дані, графіки), які ілюструють пов’язані з завданням поняття. |
|||
35 |
26.11 |
|
Письмова робота на закріплення вивченого |
||||||||
|
|
|
Unit 2 WHAT’S YOUR CHOICE? Lesson 2 CAREERCH0ICES |
|
|
||||||
36 |
29.11 |
|
Reading and vocabulary Які уміння потрібні у житті |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом.
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події. Впр 1,2 |
|||
37 |
01.12 |
|
Вибір професії- важливий крок у житті |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
|
Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції. Впр 3,4, |
|||
38
|
03.12 |
|
Listening Незвичайна робота чи незвичайні люди? |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з різними поглядами. Впр 6 |
|
Співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр2,3,4 |
|||
39 |
06.12 |
|
Speaking Світ професій. Яку професію вибрати. |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Характеризує професії, запитує і відповідає про плани та наміри впр1,2,3,4 |
|||
40 |
08.12 |
|
Speaking Шукаємо роботу. Бесіда з роботодавцем |
Writing Які уміння та риси характеру необхідні для різних професій (a job questionnaire |
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті |
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. Впр 6,7,8 Ставить та відповідає на питання про плани та наміри. |
|||
41 |
10.12 |
|
Твої плани на майбутнє |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. Впр 13 |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Проводить опитування щодо телеуподобань та повідомляє про його результати впр 1,2 Обговорює уміння та навики, що необхідні для досягнення успіху |
|||
42 |
13.12 |
|
Письмова робота на закріплення вивченого
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Впр 3,4,5,6 |
|
|
Знаходить основну інформацію в простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст. |
|||
43 |
15.12 |
|
Контроль письма . |
90-100 слів Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб |
|||||||
44 |
17.12 |
|
Контроль аудіювання |
200-250 слів |
|||||||
45 |
20.12 |
|
Контроль читання |
Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням |
|||||||
46 |
22.12 |
|
Контроль мовлення |
|
|||||||
47 |
24.12 |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях |
|||||||