Календарно-тематичне планування англійська мова 1 клас
НУШ – Нова українська школа
на ІІ семестр 2018-2019 н.р.
Учитель Калініна Л.І.
Програма, за якою складено календарно-тематичне планування
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік__________________ Семестр________ Вчитель_____________________________________________ Клас__________ Підручник: Smart Junior 1
Module 5 Toys and Games Дозвілля |
||||||||
33. |
|
Module 5 Toys and Games Lesson 5 a Стор. 60-61 Дозвілля |
Розуміти та виконувати прості вказівки |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
stand up, sit down, clap your hands |
Наказовий спосіб дієслів |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
34. |
|
Module 5 Toys and Games Lesson 5 b Стор. 62-63 Назви іграшок |
Називати іграшки |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bike, kite, plane |
I have got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
35. |
|
Module 5 Toys and Games Lesson 5 c Стор. 64-65 Я маю іграшки |
Говорити про приналежність |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
ball, train, robot |
I haven’t got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
36. |
|
Module 5 Toys and Games Let’s play Стор. 66 Phonics Стор. 121 Дозвілля |
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bike, kite, plane, ball, train, robot
|
Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
37. |
|
Module 5 Toys and Games Project Стор. 67 Дозвілля |
Говорити про зовнішність та настрій |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, розповіді інших учнів |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
38. |
|
Module 5 Toys and Games Story Стор. 68-69 Дозвілля. Story time |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
39. |
|
Smart World 5
Smart Time 5 Стор. 70-71 Іграшки та ігри |
Ознайомитись із культурою інших країн Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
drum, doll Назви видів спорту Additional: tennis, swimming, running, basketball |
Закріплення вивчених структур What’s that? It’s a/an … Is it a…?
|
Слухати слова |
Показувати малюнки, називати види спорту
|
40. |
|
Module 5 Toys and Games REVISION Стор. 72 Іграшки та ігри |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати варіанти відповідей
|
41. |
|
Module 5 Toys and Games Now I can Стор. 73 Іграшки та ігри |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot |
Наказовий спосіб дієслів I have got a … I haven’t got a … Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
Module 6 My Body Я, моя родина і друзі |
||||||||
42. |
|
Module 6 My Body Lesson 6 a Стор. 74-75 Моє тіло |
Розпізнавати і називати частини обличчя |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
ears, eyes, mouth, nose |
Наказовий спосіб дієслів
|
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
43. |
|
Module 6 My Body Lesson 6 b Стор.76-77 Частини тіла |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
head, arms, legs, hands |
He/She/It has got … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення) |
44. |
|
Module 6 My Body Lesson 6 c Стор. 78-79 Частини тіла |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність Говорити про приналежність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
feet, fingers, toes, teeth |
He/She/It hasn’t got … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
45. |
|
Module 6 My Body Let’s play Стор. 80 Phonics Стор. 122 Я вмію… |
Виконувати прості вказівки
|
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth
|
He/She/It has got … He/She/It hasn’t got …
|
Слухати співрозмовника |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вгадувати та запитувати співрозмовника Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
46. |
|
Module 6 My Body Project Стор. 81 Проектна робота «Паперова лялька» |
Розуміти усну, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати пісню |
Розповідати про свою ляльку. Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
47. |
|
Module 6 My Body Story Стор. 82-83 Моє тіло. Story time |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
48. |
|
Smart World 6 Smart Time 6 Стор. 84-85
Зовнішність |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики |
This is a… It lives in… Закріплення вивчених структур |
Слухати cлова
|
Малювати тварин. Розповідати про їх місце знаходження Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла |
49. |
|
Module 6 My Body REVISION Стор. 86
Моє тіло. Повторення |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати правильні варіанти відповідей
|
50. |
|
Module 6 My Body Now I can Стор. 87
Частини тіла
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth
|
Наказовий спосіб дієслів He/She/It has got …? He/She/It hasn’t got … |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
Module 7 Food Харчування |
||||||||
51. |
|
Module 7 Food Lesson 7 a Стор. 88-89 Фрукти |
Розпізнавати і називати фрукти |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
bananas, grapes, strawberries, oranges |
I like … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
52. |
|
Module 7 Food Lesson 7 b Стор. 90-91 Їжа |
Розпізнавати і називати їжу Виражати уподобання |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
carrots, rice, eggs, beans |
I like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
53. |
|
Module 7 Food Lesson 7 c Стор. 92-93 Улюблена їжа |
Говорити про уподобання у їжі |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
pizza, burger, ice cream, pasta |
I don’t like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
54. |
|
Module 7 Food Let’s play Стор. 94 Phonics Стор. 123 Улюблена їжа
|
Запитувати ввічливо та дякувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta
|
I like / I don’t like … |
Слухати діалог |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
55. |
|
Module 7 Food Project Стор. 95
Їжа |
Розуміти усну мову |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати монолог однокласника |
Розповідати про свої уподобання в їжі. Зробити підвісну декорацію з паперовими продуктами харчування (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
56. |
|
Module 7 Food Story Стор. 96-97 Їжа. Story time |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
57. |
|
Smart World 7 Smart Time 7 Стор. 98-99
Улюблена їжа
|
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукти та їх походження Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree |
Закріплення вивчених структур
|
Слухати та читати речення
|
Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні Називати джерела походження продуктів харчування |
58. |
|
Module 7 Food REVISION Стор. 100 Улюблена їжа Повторення |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Правильно відзначати малюнки надаючи відповіді.
|
59. |
|
Module 7 Food Now I can Стор. 101 Харчування |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь (ТВ р.146) |
Module 8 My House Я, моя родина і друзі |
||||||||
60. |
|
Module 8 My House Lesson 8 a Стор. 102-103
Мій будинок |
Називати кімнати у будинку |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bedroom, kitchen, bathroom, living room |
Where’s the …? In the … |
Слухати нові слова. Слухати монологи Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відзначати правильну відповідь Співати пісню. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
61. |
|
Module 8 My House Lesson 8 b Стор. 104-105 У кімнаті |
Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
on, under, bad, wardrobe |
Where’s the (ball)? It’s on/under the … |
Слухати нові слова Слухати діалог та монолог
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
62. |
|
Module 8 My House Lesson 8 c Стор. 106-107 Мій будинок Мої речі |
Розпізнавати і називати предмети одягу |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
in, table, shoes, shirt |
Where is / are the …? It’s/They’re on / in / under the … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Визначати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
63. |
|
Module 8 My House Let’s play Стор. 108 Phonics Стор. 124 Мій будинок
|
Описувати зовнішній вигляд |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe, in, table, shoes, shirt
|
His/Her … is / are … |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
64 |
|
Module 8 My House Project Стор. 109 Моя кімната |
Розуміти усну і, відповідно реагувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати монологи |
Розповідати про власну кімнату. Зробити плакат – зображення своєї кімнати (розвиток креативного мислення) |
65. |
|
Module 8 My House Story Стор. 110-111 Мій будинок |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: підтримуй кімнату чистою та охайною
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій What a mess! |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
66. |
|
Smart World 8 Smart Time 8 Стор. 112-113
Мій будинок |
Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків. Опис житлових примыщень в різних країнах |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Країни та видатні місця Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK igloo, hut, houseboat |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
Повторювати речення. Повторювати фрази. Використовувати їх у мовленні |
67. |
|
Module 8 My House REVISION Стор. 114 Моя кімната . Повторення |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P
|
68. |
|
Module 8 My House Now I can Стор.115 Мій будинок |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Предмети одягу. Будинок та умеблювання |
Where’s the …? In the … It’s on/under the … His/Her … is/are … |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
69. |
|
That’s how much I know!
Повторення |
Повторення структур, представлених у першому рівні підручника
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
70 |
|
That’s how much I know!
Повторення |
Повторення структур, представлених у першому рівні підручника
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |