Календарне планування навчального матеріалу з предмету англійська мова для учнів 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів за підручником А.М.Несвіт . Відповідно до нових програм
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Зорове сприймання (читання)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
І семестр |
|||||||||||||||||
Тема : «Я, моя сім’я і друзі» 10 годин |
|||||||||||||||||
1 |
|
Привітайся з друзями! |
Привітатися. Попрощатися. Представити себе. |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning |
name, Ann, Dan, Steve, Kim, miss Аlison |
I am = I`m |
[h], [ŋ] |
|
Впр.1 ст..4 Впр.3 ст..5 |
Впр.2 ст.. 4 Впр.4 ст..5 Впр.5 ст.. 5 |
|
Впр.5 ст.. 5 |
|
|
|
|
|
2 |
|
Про себе. |
Представити себе та друга. Привітатися |
What is your name? I'm… Good evening/ afternoon/ night. I’m from… |
evening, night, moon, parents, hug, Числівники 1-10 |
I`m (name) I`m (number) Числівники 1-10 |
[ŋ] |
Впр.2 ст.. 6 |
Впр.1 ст.. 6 Впр.3 ст..7 |
Впр.4 ст.. 7 Впр.5 ст.. 7 |
|
Впр.5 ст.. 7 |
|
+ |
|
|
|
3 |
|
Звідки ти родом? |
Запитувати та повідомляти про місце проживання |
Where are you from? Where do you live? |
A boy, a girl, a woman, a man, a cat, a dog, London, UK |
|
ABC, [h], [w], [l] |
Впр.5 ст.. 9 |
Впр.1 ст.. 8 Впр.4 ст..9 |
Впр.2 ст.. 8 Впр.3 ст..8 Впр.6 ст.. 9 |
|
Впр.6 ст.. 9 |
|
+ |
+ |
|
|
4 |
|
Мої друзі. |
Представити себе та друзів |
I am from Ukraine. She is from … He is from… We are from….. |
we, you, they, she he, it, Ukraine, China, the UK, the USA |
She is; we are; you are; he is; I am; Вживання To be в Present Simple |
[h], [w], [l], [f] |
Впр.5 ст.. 11 |
Впр.1 ст.. 10 Впр.2 ст..10 Впр.4 ст..11
|
Впр.3 ст.. 11 Впр.6 ст.11 |
|
Впр.6 ст.11 |
|
|
|
|
|
5 |
|
Моя сім’я. |
Виражати настрій |
How are you? I am fine/ not well/bad. |
sister, mother, father, brother, son, daughter, uncle, aunt |
This is…; вживання вказівного займенника; Теперішній час дієслова to be. |
[ð] |
|
Впр.1 ст.. 12 Впр.2 ст..12
|
Впр.3 ст.. 13 Впр.5 ст.13 |
Впр.4 ст.. 13 |
Впр.5 ст.13 |
|
+ |
|
|
|
6 |
|
Моя бабуся та дідусь. |
Ставити запитання та відповідати на них |
Have you got…? Yes, I have No, I haven't |
grandparents, grandma, grandpa, grandson, granddaughter |
Вживання вказівних займенників That is, those are, these are, this is з одниною та множиною іменників. |
[s], [m], [f], [b], [d] |
Впр.3 ст..14 |
Впр.1 ст.. 14 Впр.2 ст..14 |
Впр.6 ст..15 |
Впр.5 ст.. 15 |
Впр.6 ст.15 |
|
|
|
|
|
7 |
|
У моїй родині |
Ставити запитання та відповідати на них |
Have got/Has got Is your family big? Have you got…? What is your father's name? |
story, young, old, pie ,cook |
Уживання структур: That is, those are, these are, this is. |
[z], [æ], [ʌ] |
|
Впр.1 ст.. 16 Впр.3 ст..16 |
Впр.2 ст..16 Впр.4 ст..17 Впр.5 ст..17 |
|
Впр.6 ст.17 |
|
+ |
|
|
|
8 |
|
Мій дядько - сильний |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь |
Is he strong? Is she kind? What’s your dad/mum like? |
nice, kind , strong, weak, pretty, handsome |
Уживання особових займенників |
[i], [æ], [e] |
Впр.5 ст..19 |
Впр.1 ст..18 Впр.2 ст..18
|
Впр.3 ст.. 18 Впр.4 ст..19 Впр.6 ст.19 |
|
Впр.6 ст.19 |
|
+ |
+ |
|
|
9 |
|
Я, моя родина та друзі |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
I am….. She is…. He is …. |
old, friend, point to, together |
Коротка форма відповіді на загальне запитання. |
[k], [w], [s], [ð] |
Впр.1 ст.. 20 |
Впр.5 ст.. 21 |
Впр.2 ст.. 20 |
Впр.3 ст.. 21 |
Впр.6 ст.21 |
|
+ |
|
|
|
10 |
|
Я, моя сім’я і друзі. Узагальнення матеріалу |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Lexical material of the topic. |
|
[ju], [ʌ] |
Впр.3 ст.. 23 |
Впр.1 ст.. 22 |
Впр.2 ст..22 Впр.4 ст..23 |
Впр.5 ст..23 Впр.6 ст..23 |
Впр.7 ст.23 |
|
|
|
|
|
Тема : «Відпочинок і дозвілля» 10 годин |
|||||||||||||||||
11 |
|
Мої іграшки |
Ставити запитання та відповідати на них |
This is… |
teddy bear, toy, kite, train, ball, animal |
Побудова запитань і короткої відповіді. |
[f], [n], [k], [h], [æ] |
Впр.5 ст.. 25 |
Впр.3 ст..24 |
Впр.1 ст.. 24 Впр.2 ст..24 |
Впр.4 ст.. 25 |
Впр.6 ст.25 |
|
|
+ |
|
|
12 |
|
Давай пограє мось. |
Називати іграшки. Виражати настрій |
This is… I see ….. I have got… He/She has got… |
monster, plane, robot, lorry, clock, puzzle, mouse, doll |
Вживання вказівних та присвійних займенників, структури have got/ has got |
[e], [i], [æ] |
Впр.3 ст.. 27 |
Впр.6 ст.. 27 |
Впр.1 ст.. 26 Впр.2 ст..26 Впр.4 ст..27
|
Впр.5 ст.. 27 |
Впр.7 ст.27 |
|
+ |
|
|
|
13 |
|
Це – їхній корабель |
Ставити запитання та відповідати на них |
Have you/ they got…? He/She has got We/They have got … |
skipping rope, clown , computer game, ship
|
Особові та присвійні займенники. |
[i], [æ], [ɔ:] |
Впр.6 ст..29 |
Впр.1 ст.. 28 Впр.4 ст..29 |
Впр. 2ст.. 28 Впр.3 ст..28 |
Впр.5 ст..29 |
Впр.7 ст.29 |
|
|
|
|
|
14 |
|
Моя улюблена іграшка |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь |
Can you/he/she/it…? I can/can't…… |
fly, drive, ride, cook, talk, cry |
Вживання модального дієслова Can/can’t |
[k], [æ] |
Впр.6 ст.. 31 |
Впр.1 ст..30 |
Впр.2 ст..30 Впр.3 ст..30 Впр.4 ст..31
|
Впр.5 ст..31 |
Впр.7 ст.31 |
|
|
+ |
|
|
15 |
|
Моє улюблене заняття |
Повідомляти про когось/щось |
Is it…? Are they …? I like…. I don't like…. |
quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring |
Вживання коротких відповідей на загальні запитання |
[k], [p], [d] |
Впр.4 ст..33 |
Впр.1 ст..32 |
Впр.2 ст..32 Впр.3 ст.. 32 Впр.5 ст..33 |
Впр.6 ст..33 |
Впр.7 ст.33 |
|
+ |
|
+ |
|
16 |
|
Щонеділі |
Повідомляти про когось/ щось |
Where is/are….? What can you do on Sunday? |
fly a kite, skip, roller-blade, swing
|
Вживання модального дієслова Can/can’t |
[ei] |
Впр.4 ст..35 |
Впр.1 ст..34 Впр.3 ст..35 |
Впр.2 ст..34 |
Впр.5 ст..35 |
Впр.6 ст.35 |
+ |
|
|
+ |
|
17 |
|
Я люблю спорт. |
Ставити запитання та відповідати на них. Виражати настрій |
Can/can’t I, you, we, they, he, she play…? |
Basketball, tennis, hockey, swimming, aerobics |
Уживання коротких відповідей на загальні запитання. Вживання модального дієслова Can/can’t і сполучника and |
[w] |
Впр.3 ст..36 Впр.4 ст..37 |
Впр.1 ст..36 |
Впр.2 ст.. 36 Впр.5 ст..37 |
Впр.6 ст..37 Вживаючи модальне дієслово Can і сполучника and |
Впр.7 ст.37 |
|
|
+ |
|
|
18 |
|
Сьогодні неділя. |
Ставити запитання та відповідати на них.
|
Where are you/children…? I/we/you/they play… He/She/It plays… |
A village, a garden, to play hopscotch, to play hide-and-seek, at school, in the park, in the yard, at the Zoo, at home, at the sports ground
|
Вживання спеціальних запитань з What, Where |
[ei], [æ], [e], [f], [v] |
Впр.5 ст..39 |
Впр.1 ст.. 38 |
Впр.2 ст..38 Впр.3 ст..38 Впр.4 ст..39
|
|
Впр.6 ст.39 |
|
|
+ |
+ |
|
19 |
|
Відпочинок та дозвілля |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Lexical material of the topic. |
Однина й множина іменників, особові та присвійні займенники |
[h], [s], [i], [з:] |
Впр.3 ст..40 |
|
Впр.2 ст..40 |
Впр.1 ст..40 Впр.4 ст..41
|
Впр.6 ст..41 |
|
|
|
|
|
20 |
|
Відпочинок і дозвілля. Узагальнення матеріалу |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Lexical material of the topic. |
|
[k], [s], [ks] |
Впр.3 ст..43 |
Впр.1 ст..42 |
Впр.4 ст..43 Впр.5 ст..43
|
Впр.3 ст..42 |
Впр.6 ст.43 |
|
|
|
|
|
Тема : «Людина» 10 годин |
|||||||||||||||||
21 |
|
У мене – щасливе обличчя |
Ставити запитання та відповідати на них. Виражати настрій |
This is … These are … |
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, right, left, face. |
Вживання вказівних займенників these are, this is та структури have got/ has got
|
[h], [l], [r] |
Впр.3 ст..44 |
Впр.1 ст..44 Впр.5 ст..45 |
Впр.2 ст.. 44 Впр.4 ст..45 |
|
Впр.6 ст.45 |
|
|
|
|
|
22 |
|
Це – я. |
Повідомляти про когось/ щось |
I spy with my eye something….. |
A finger, an arm, a body, hips, a smile, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth. Числівники 1-10 |
Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got Винятки утворення множини іменників
|
[i:], [i], [ai] |
Впр.5 ст..47 |
Впр.1 ст..46 Впр.3 ст..47 |
Впр.2 ст..46 Впр.4 ст..47 |
|
Впр.6 ст.47 |
|
|
+ |
|
|
23 |
|
Як він/ вона виглядає? |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь |
What is…..like?
|
Curly, fair, tall, fat, plump, straight, dark, long, wavy, slim |
Вживання спеціальних запитань з What? Вживання have got/ has got Вживання сполучників but, and |
[f], [l], [n], [tʃ] |
Впр.4 ст..49 |
Впр.1 ст.. 48 Впр.3 ст..48 |
Впр.2 ст.. 48 Впр.5 ст..49 Впр.6 ст..49 |
|
Впр.7 ст.49 |
|
|
+ |
|
|
24 |
|
Познайомтесь із Піноккіо |
Повідомляти про когось/ щось
|
I haven't got….. |
To see, to hear, to smell, to spell, to wink, to think |
Вживання заперечних речень з have got/ has got Вживання сполучників but, and |
[ɔ], [əu], [ɔ:] |
Впр.4 ст.. 51 Впр.6 ст..51 |
Впр.1 ст..50 Впр.2 ст..50 |
Впр.3 ст..50 |
Впр.5 ст.. 51 |
Впр.7 ст.51 |
|
|
+ |
|
|
25 |
|
Мій одяг. |
Ставити запитання та відповідати на них.
|
What colour is….? What colour are…? |
A blouse, a dress, a shirt, a jacket, a skirt, a tie, trousers, jeans, socks, shoes. |
Вживання спеціальних запитань з What? |
[f], [w], [v], [k] |
Впр.7 ст..53 |
Впр.1 ст.. 52 Впр.3 ст..52 |
Впр.2 ст..52 Впр.4 ст.. 53 Впр.6 ст..53 |
Впр.5 ст.. 53 |
Впр.8 ст.53 |
|
|
|
|
|
26 |
|
Шкільне свято. |
Ставити запитання та відповідати на них |
Whose … is/are this/ these? It’s/ They’re Ann’s. |
A hat, a T-shirt, sandals, a coat, shorts, shoes, boots, pijamas |
Вживання присвійного відмінка займенника |
[u:], [з:], [o:] |
Впр.2 ст.. 54 |
Впр.1 ст..54 |
Впр.3 ст..55 |
Впр.4 ст..55 |
Впр.5 ст.55 |
|
+ |
|
|
|
27 |
|
Який одяг ти носиш? |
Ставити запитання та відповідати на них |
What do you wear on summer, winter, spring, autumn? |
To wear, to have got something on, to belong, tight, wide |
Вживання речень з have got on / has got on Вживання сполучників but, and |
[i], [w], [i:], [e] |
Впр.6 ст..57 |
Впр.3 ст..56 Впр.4 ст..57 |
Впр.1 ст..56 Впр.2 ст..56 |
Впр.5 ст..57 |
Впр.7 ст.57 |
|
|
+ |
|
|
28 |
|
У мене є фантастична істота. |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь |
How many … has/have he/she/you/they got? Can …? What colour…? |
To sign, to smell, to wink, to hear, to see, to jump, to swim, to think |
Вживання модального дієслова Can |
[a:], [əu], [θ] |
Впр.1 ст..58 Впр.4 ст..59 |
|
Впр.2 ст..58 Впр. 5ст..59 |
Впр.3 ст.. 58 |
Впр.6 ст.59 |
|
|
|
|
|
29 |
|
Людина |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Lexical material of the topic. |
Уживання артиклів a, an, zero article. Вживання іменників в однині і множині та присвійного відмінка. |
[s], [z] |
Впр.1 ст..60 |
|
Впр.4 ст..61 |
Впр.2 ст.. 60 Впр.3 ст..60 Впр.5 ст..61 Впр.6 ст..61
|
Впр.7 ст.61 |
|
|
|
|
|
30 |
|
Зовнішність. Узагальнення матеріалу |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Lexical material of the topic. |
Вживання артиклів. Присвійного відмінка. |
[t] |
Впр.3 ст..63 |
Впр.1 ст..62 |
Впр.2 ст..62 Впр.4 ст..63 Впр.5 ст..63 |
|
Впр.6 ст.63 |
|
|
|
|
|
31 |
|
Контроль аудіювання і говоріння |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
|
|
|
|
Test |
Test |
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
32 |
|
Контроль читання і письма |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
|
|
|
Test |
|
|
Test |
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|||||||||||||||||
Тема : «Природа. Пори року» 9 годин |
|||||||||||||||||
33 |
|
Яка сьогодні погода? |
Ставити запитання та відповідати на них |
What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn. |
It is = It’s |
[o:], альвеолярні звуки |
Впр.3 ст..64 Впр.6 ст..65 |
|
Впр.1 ст..64 Впр.2 ст..64 Впр.4 ст..65 Впр.5 ст..65 |
|
Впр.7 ст.65 |
|
|
+ |
|
|
34 |
|
Пори року. |
Повідомляти про когось/ щось |
What is your favourite season? My favourite season is … I can… |
Winter, spring, summer, autumn. |
Вживання модального дієслова Can Вживання сполучників but, and |
Інтонація питальних речень |
Впр.2 ст..66 Впр.3 ст..66 Впр.5 ст..67
|
Впр.1 ст..66 |
Впр.4 ст..67 |
|
Впр.6 ст.67 |
+ |
|
+ |
|
|
35 |
|
Зараз зима |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. Виражати настрій |
What’s the weather like in winter? What can you do in winter? What can you wear in winter? |
A fur coat, a sweater, a scarf, gloves, mittens, to skate, to ski, to sledge, to play snowballs, to make a snowman |
Вживання модального дієслова Can Вживання сполучників but, and |
[w] |
|
Впр.3 ст.. 69 |
Впр.1 ст..68 Впр.2 ст..68 |
|
Впр.6 ст.69 |
|
|
+ |
|
|
36 |
|
Природа навесні. |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. Виражати настрій |
What’s the weather like in spring? What can you wear in spring? What can you do in spring? |
Chilly, warm, sunny, windy, rainy, hot |
Вживання модального дієслова Can Вживання сполучників but, and |
[r], [h] |
Впр.2 ст..70 Впр.5 ст..71 |
Впр.1 ст.. 70 |
Впр.3 ст..70 Впр.4 ст..71
|
|
Впр.6 ст.71 |
+ |
|
+ |
|
|
37 |
|
Світ навколо тебе |
Повідомляти про когось/ щось |
How old are/is …? |
Numerals 11-20 |
Вживання прийменників on, in, under, over, above, below |
[i] |
Впр.3 ст..72 |
Впр.1 ст..72 |
Впр.2 ст..72 Впр.4 ст.. 72 |
Впр.5 ст.. 73 |
Впр.6 ст.73 |
+ |
|
|
|
|
38 |
|
Літо — яскраве |
Ставити запитання і відповідати на них |
What season is it? What is the weather like? What do the people wear? |
Colours, cube, the Sun, the sky |
Вживання спеціальних запитань з What, Where, Whom, Who, When, Why, How? |
[s], [z] |
Впр.4 ст..74 |
Впр.2 ст..74 |
Впр.1 ст..74 Впр.3 ст..74 |
|
Впр.6 ст.75 |
+ |
|
+ |
|
|
39 |
|
Біля моря |
Повідомляти про когось/ щось |
This is … |
A rock, a coast, a shell, a stone, a crab, sand, the sea |
Вживання вказівних займенників That is, those are, these are, this is. |
[k], [] |
Впр.2 ст..76 |
Впр.1 ст..76 |
Впр.3 ст..76 Впр.4 ст..77 Впр.5 ст..77 Впр.6 ст..77 з дієсловом Can |
|
Впр.7 ст.77 |
+ |
|
+ |
|
|
40 |
|
Осінь — багата |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
What’s the weather like in autumn? What can you wear in autumn? What can you do in autumn? |
A pear, a plum, a melon, a tomato, a watermelon |
Вживання числівників Вживання модального дієслова Can Вживання сполучників but, and |
[æ], [Λ] |
Впр.2 ст..78
|
Впр.1 ст..78 |
Впр.3 ст..78 Впр.4 ст..79 |
Впр.5 ст..79 Намалювати календар до кожної пори року |
Впр.6 ст.79 |
+ |
|
+ |
|
|
41 |
|
Природа. Пори року. Узагальнення матеріалу |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Lexical material of the topic. |
Вживання модального дієслова Can. Вживання займенників |
|
Впр.5 ст..81 |
|
Впр.4 ст..80 |
Завдання на картках |
Впр.6 ст.81 |
|
|
|
|
|
Тема : «Природа. Світ тварин» 9 годин |
|||||||||||||||||
42 |
|
Світ тварин. |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них |
Have you got…? What colour…? |
A dog, a puppy, a rabbit, a guinea-pig, a cat, a kitten, a hamster, a parrot |
Вживання питальних та розповідних речень з have got/ has got Вживання сполучника and |
[α], [θ] |
Впр.4 ст..85 Впр.6 ст..85 |
Впр.1 ст..84 Впр.3 ст..85 |
Впр.2 ст..84 Впр.5 ст..85 |
|
Впр.7 ст.85 |
|
+ |
|
|
|
43 |
|
Мій домашній улюбленець. |
Повідомляти про когось/ щось |
Where can your pet live? What can it eat? |
A cage, a dog-house, water, an aquarium, a carrot, a cabbage, fish food, meat, corn |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can. Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got |
Дифтонги |
Впр.5 ст..87 |
Впр.1 ст..86 Впр.3 ст..86 |
Впр.2 ст..86 вживаючи Can (+,-,?) Впр.4 ст..87 |
Впр.5 ст..87 з Can |
Впр.7 ст.87 |
|
+ |
|
|
|
44 |
|
Свійські тварини. У селі. |
Привітатися. Повідомляти про когось/ щось. Виражати настрій |
Where is …? |
A cow, a hen, a pig, a sheep-sheep, a horse, a lamb, a goose-geese |
Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got, сполучника and та прийменників |
Довгі та короткі голосні |
Впр.2 ст..88 Впр.5 ст..89 |
Впр.1 ст..88 |
Впр.3 ст.. 88 Впр.4 ст..89 |
|
Впр.6 ст.89 |
|
+ |
+ |
|
|
45 |
|
Свійські тварини. На фермі. |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
How long …? |
Noisy, quiet, clever, hungry, angry. |
How long …? |
[kw] |
Впр.3 ст..90 Впр.4 ст..91 Впр.5 ст..91 |
Впр.1 ст..90 |
Впр.2 ст..90 |
Впр.6 ст..91 з Can |
Впр.7 ст.91 |
+ |
+ |
|
|
|
46 |
|
Світ диких тварин. |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
Where can … live? |
The forest, the jungle, a mountain, a desert, a savanna, a penguin, a shark, a camel, a river, snow, a lion, a tiger, a monkey, a dolphin, a giraffe. |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can.
|
[f], [ð] |
Впр.2 ст..92 Впр.5 ст..93 |
Впр.1 ст..92 |
Впр.3 ст..93 з Can |
Впр.6 ст..93 |
Впр.7 ст.93 |
+ |
+ |
|
|
|
47 |
|
Відвідування зоопарку. |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
This is… It is (colour). It lives… It eats… |
The jungle, an elephant, tree, a zebra, an animal, meat, leaf-leaves |
Вживання вказівних займенників That is, those are, these are, this is. |
Інтонація розповідних речень |
Впр.3 ст..94 Впр.4 ст.. 94 |
|
Впр.1 ст..94 Впр.2 ст..94 з Can Впр.6 ст..95 |
Впр.5 ст..95 |
Впр.7 ст.95 |
|
+ |
|
+ |
|
48 |
|
У зоопарку. |
Повідомляти про когось/ щось. Ставити запитання і відповідати на них |
Has it got…? Have they got…? |
A body, a tail, a head, a leg, an ear, an eye, a tooth, big, short, round, strong, small, sharp |
Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got |
Інтонація загальних запитань |
|
Впр.1 ст..96 Впр.3 ст..96 |
Впр.2 ст..96 Впр.5 ст..97 |
Впр.4 ст.. 97 |
Впр.7 ст.97 |
|
+ |
|
+ |
|
49 |
|
Моя улюблена тварина. |
Повідомляти про когось/ щось.
|
Ann’s favourite animal is … My favourite animal is.. |
Best friend |
Вживання присвійних іменників |
[α], [θ] |
Впр.2 ст..98 |
|
Впр.1 ст.. 98 Впр.3 ст..98 Впр.5 ст..99 |
Впр.4 ст..99 |
Впр.6 ст.99 |
|
|
|
|
|
50 |
|
Світ тварин. Узагальнення матеріалу. |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Lexical material of the topic. |
Вживання множини іменників, заперечних та питальних речень |
|
Впр.2 ст..102 |
Впр.3 ст..103 |
Впр.2 ст.. 100 |
Впр.1 ст.. 100 Впр.3 ст..100 Впр.4 ст..101 Впр.6 ст..101 |
Впр.7 ст.101 Впр.4 ст.103 |
|
|
|
|
|
Тема : «Свята та традиції» 8 годин |
|||||||||||||||||
51 |
|
День народження. |
Ставити запитання і відповідати на них |
When is your birthday? It’s in summer, winter, spring, autumn. What can you do on you birthday? |
Summer, winter, spring, autumn, to play, to dance, to sing |
Вживання запитань з What, Where, Whom, Who, When, Why, How? Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can.
|
[θ] |
Впр.4 ст..105 Впр.7 ст..105 |
Впр.3 ст..104 |
Впр.2 ст..104 Впр.5 ст..105 |
Впр.6 ст..105 |
Впр.8 ст.105 |
|
+ |
|
+ |
|
52 |
|
Сімейні свята. |
Повідомляти про когось/ щось.
|
What can you do before|on holidays? What can you wear on holidays? What colour can be your clothes?
|
To clean the room, to bake a cake, to invite the guests, to celebrate, to write a postcard, to buy a present, to open the presents, to congratulate, usually |
Вживання запитань з What, Where, Whom, Who, When, Why, How?, стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can. |
[i:], [ai],[ei] |
Впр.3 ст..106 |
Впр.1 ст..106 |
Впр.2 ст..106 Впр.5 ст..107 |
Міні-твір «Що я можу робити на свята» |
Впр.7 ст.107 |
|
+ |
|
+ |
|
53 |
|
Свята. |
Називати когось/ щось. Ставити запитання і відповідати на них. Виражати настрій |
What holidays can we celebrate in our country? What can you do| wear on New Year…? This is … |
Birthday, New Year, Christmas, St. Valentine’s Day, Easter, Independence Day, always, sometimes, never, every, on, in, at |
Вживання запитань з What, Where, Whom, Who, When, ?, модального дієслова Can., вказівного займенника This is а …, прийменників on, in, at |
[a:] |
Впр.2 ст.. 108 |
|
Впр.1 ст..108 |
Впр.3 ст.. 109 Впр.4 ст..109
|
Впр.5 ст.109 |
+ |
|
+ |
|
|
54 |
|
Зимові свята. |
Повідомляти про когось/ щось. Ставити запитання і відповідати на них. |
How can you/they celebrate…? |
China, Europe, the USA, Spain, India, South America, carnival, dance, sing, give, watch |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can |
[θ] |
Впр.1 ст..110 Впр.3 ст..111 Впр.5 ст..111 |
|
|
Впр.2 ст.. 110 Впр.4 ст..111 |
Впр.6 ст.111 |
|
+ |
|
+ |
|
55 |
|
Свято Великодня. |
Повідомляти про когось/ щось. Ставити запитання і відповідати на них. |
How can you/they celebrate Easter? |
The Easter Bunny, Easter eggs, the Easter basket, a paska, an Easter greeting card, an Easter present |
Вживання вказівних займенників That is, those are, these are, this is та модального дієслова Can |
[ε] |
Впр.6 ст..113 |
Впр.3 ст..112 |
Впр. 1ст..112 Впр.2 ст..112 Впр.5 ст..113 |
Впр.4 ст..113 |
Впр.7 ст.113 |
|
+ |
|
+ |
|
56 |
|
Свята. День матері. День батька. |
Повідомляти про когось/ щось.
|
Can you …? |
To play football, to watch TV, to help to cook, to wear costumes, to eat a cake, to swim, to get presents |
|
|
Впр.4 ст..115 Впр.2 ст..117 |
Впр.1 ст.. 114 |
Впр.2 ст..114 Впр.3 ст..114 Впр.5 ст..115 Впр.1 ст..116 Впр.3 ст..117 |
Впр.5 ст..117 |
Впр.7 ст.115 Впр.6 ст.117 |
+ |
+ |
|
|
|
57 |
|
Шкільне свято. |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
What’s this/ What colour is it? |
Lexical material of the topic. |
|
|
|
|
Впр.1 ст..118 Впр.2 ст..118 Впр.5 ст..119
|
Впр.4 ст..119 |
Впр.6 ст.119 |
+ |
+ |
|
|
|
58 |
|
Свята та традиції. Узагальнення матеріалу |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Lexical material of the topic. |
|
|
Впр.5 ст.. 123 |
|
Впр.1 ст..120 Впр.6 ст..120 Впр.2 ст..121 Впр.4 ст..123 Впр.6 ст..123 |
Впр.3 ст.. 119 Впр.5 ст..120 Впр.3 ст..123 |
Впр.7 ст.123 |
|
|
+ |
|
|
Тема : «Школа» 8 годин |
|||||||||||||||||
59 |
|
Я ходжу до школи. Мій одяг. |
Повідомляти про когось/ щось.
|
I go to school. I can wear…. What colour is your blouse? |
A school, to wear, a blouse, a dress, a shirt, a jacket, a skirt, a tie, trousers, jeans, socks, shoes, a hat, a T-shirt, sandals, a coat, shorts, shoes, boots, a fur coat, a sweater, a scarf, gloves, mittens |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can. Вживання сполучників but, and |
Звукова система |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
|
Розкажи, що ти можеш одягнути в школу |
|
+ |
|
+ |
|
60 |
|
Моя шкільна форма. |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
This is my blouse. That is Ann’s shoes. |
ЛО одяг |
Вживання вказівних, особових та присвійних займенників That is, those are, these are, this is,my, her, his, our, their |
Звукова система |
Завдання на картках |
|
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Виконати завдання на картках |
|
|
|
+ |
|
61 |
|
Моя школа та мій клас |
Повідомляти про когось/ щось.
|
What can you see in your classroom? How many … can you see? What have you got in your classroom? |
A blackboard, a poster, a wall, a lamp, a pointer, a duster, a chair, a bookcase, a desk, a flower |
Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got |
Звукова система |
Завдання на картках |
|
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Виконати завдання на картках |
|
|
|
|
|
62 |
|
Моя класна кімната. |
Повідомляти про когось/ щось. |
What have you got in your classroom? How many … can you see? What colour is it? |
long, short, big small, new, old, thin, thick, next to, between |
Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got |
Звукова система |
Впр.6 ст..131 |
Впр.1 ст..130 Впр.4 ст.. 131 |
Впр.2 ст..130 Впр.5 ст.. 131 |
Впр.3 ст..130 |
Впр.7 ст.131 |
|
+ |
|
|
|
63 |
|
Мої однокласники. |
Повідомляти про когось/ щось. |
What’s…? Have you got…? Where…? |
a school emblem, a uniform ЛО одяг |
|
Транскрипція слова |
Впр.4 ст..133 |
Впр.3 ст..132 |
Впр.1 ст..132 Впр.2 ст.. 132 Впр.5 ст.. 133 |
Впр.1 ст..133 |
Впр.7 ст.133 |
|
|
|
|
|
64 |
|
На уроках. |
Повідомляти про когось/ щось. Виражати настрій |
Can you learn English like this? – Yes, I can.| No, I can not. |
To listen to English, to speak English, to read English, to write English, to sing in English, to play games in English, an iPod, a mobile phone, a pencil-case, a box, an exercise-book, an album |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can. Вживання сполучників but, and |
|
Впр.5 ст..135 |
Впр.1 ст..134 |
Впр.2 ст..134 Впр.3 ст..135 |
Впр.4 ст..135 |
Впр.6 ст.135 |
|
|
+ |
+ |
|
65 |
|
Вільний час після уроків. Канікули. |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. Виражати настрій |
On Sunday I can… After classes I can… What season is it?
|
To learn a poem, to draw a picture, to take photos, to go in for sports, to listen to a CD, to watch a DVD, to do the crossword puzzle, to tell my friend a story, to play computer games/ badminton/ table-tennis/ football, the guitar/ on the beach/ the piano/ to ride a bike |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can. Вживання сполучників but, and |
|
|
Впр.3 ст..137 |
Впр.1 ст..136 Впр.2 ст..136 Впр.1 ст..138 Впр.2 ст..138 Впр.4 ст..139 Впр.5 ст..139 |
Впр.4 ст..137 Впр.3 ст..138 |
Впр.5 ст.137 Впр.6 ст..139 |
|
+ |
+ |
|
|
66 |
|
Моя школа. Узагальнення матеріалу. |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Lexical material of the topic. |
|
|
Впр.1 ст.. 142 Впр.2 ст..142 |
Впр.1 ст..143 |
Впр.2 ст..140 Впр.3 ст.141 Впр.4 ст..143 Впр.5 ст..143
|
Впр.5 ст.141 |
Впр.6 ст.141 Впр.6 ст.143 |
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль аудіювання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
68 |
|
Контроль читання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
69 |
|
Контроль письма |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
70 |
|
Контроль говоріння |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|
|
|